Jump to content
BECKMAN

Polo 6R 1.2 Tsi Skoupa

Recommended Posts

μασ και η φιλτροχανη απο μεσα τραβαει αερα σωστα???

βαλε αυτο και τελος ουτε προβλημα ουτε τιποτα http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57S-9500

να και οδηγιες σου δειχνει ακριβως πως μπαινει

http://www.knfilters.com/instructions/57S-9500_inst.pdf

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Aυτό δεν κάνει ούτε κατα διάνοια στο Polo. Η θέση του φιλτροκουτιού που δείχνει το manual τοποθέτησης είναι μπροστά απο την μπαταρία ενώ στα Polo είναι πίσω απο αυτήν.

Μηχανοστάσιο Golf VI tsi

6.jpg

Mηχανοστάσιο Polo Tsi

20101119135429162.jpg

Edited by Overhauled
Link to comment
Share on other sites

βαλε αυτο και τελος ουτε προβλημα ουτε τιποτα http://www.knfilters.com/search/product.aspx?Prod=57S-9500

να και οδηγιες σου δειχνει ακριβως πως μπαινει

http://www.knfilters.com/instructions/57S-9500_inst.pdf

ΔΕΝ νομιζω να κανει για το αμαξι μας αυτο????

Link to comment
Share on other sites

τι θες να πεις ωταν βγει προγραμμα;;;;

εχουμε δει μεγαλες διαφορες απο εισαγωγη σε εισαγωγη στα Tsi μοτερ απο το 2006.

διαφορες σε γραμμαρια και θερμοκρασιες καθως ειναι αλλο να κοιτας το μηχανοστασιο και να βλεπεις ενα κιτ της Apr η της groupe και αλλο να βλεπεις το μαμα φιλτροκουτι. Φυσικα αυτα πλερονονται.

Πανος

Φιλε Πανο. Μπορεις να μου πεις σε παρακαλω ποσα αλογα διαφορα εχεις δει στο δικο σου μοτερ που ειναι και αυτο μικρο, με την αλλαγη των φιλτρων και χωρις προγραμμα, και αν αυτο δικαιολογει τα λεφτα τους? Διαφορες μπορει να εχεις δει στα μεγαλα TSI 2litra. Εκτος αν εννοεις διαφορα 1 και 2 αλογα με ευνοϊκό ανεμο.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά μεν αλλά θα πρέπει να βρεις κάποιον τρόπο να φέρεις ψυχρό αέρα απο την μάσκα προς το φίλτρο.Μην έχοντας καθόλου ιντερκούλερ το να τραβάς και ζεστό αέρα μηχανοστασίου μάλλον χειρότερα θα είναι. Δεν έχω κοιτάξει άμα μπορεί να γίνει κάποια μοντίφα στο μαμά φιλτροκούτι έτσι ώστε να προσθέταμε έναν δεύτερο πλαστικό σωλήνα είτε απο την μάσκα είτε απο χαμηλά. (ήταν παλιά πατέντα που έκαναν στα φιλτροκούτια απο 20VT).

Φιλε Overhauled δεν μου απαντησες τα polo 1.2 tsi δεν εχουν ιντερκουλερ....???

Link to comment
Share on other sites

Το ιντερκούλερ στα Tsi είναι ενσωματωμένο πάνω στην εισαγωγή και ο ζεστός αέρας του συμπιεστή ψύχεται απο το νερό του κυκλώματος του κινητήρα. Προφανώς η λύση αυτή προκριθηκε για να μειωθεί το lag μιας και δεν χρειάζεται μεγάλος όγκος αέρα μέχρι να γεμισει το κύκλωμα όπως με την χρήση των κλασικών αερόψυκτων intercooler (γι αυτό ανέφερα πιο πριν οτι δεν υπάρχει intercooler). Δεν είμαι καθόλου βέβαιος όμως οτι το συγκεκριμένο σύστημα θα μπορέσει να λειτουργήσει επαρκώς άμα ανέβουν τα bar με χρήση προγράμματος + την κλασική ελληνική ζέστη.

Link to comment
Share on other sites

Εχεις απολυτο δικιο Overhauled για τις σκεψεις σου περι αντοχης, αλλα μην ξεχνας.

Πολλα 1,4 με τα 122 που φορανε και αυτα watercooler φορανε προγραμμα χωρις να εχουν κανενα προβλημα.

Επισης μην ξεχνας οτι οι Γερμανοι δεν σκεφτονται ποτε σαν τους Ιαπωνες. Οτι δίνουμε στον πελατη τεζαρισμενο σε αντοχες μοτερ. Παντα υπαρχει περιθωριο βελτιωσης στα Turbo ακομα και χωρις να πειραξεις καθολου το μοτερ.

Επισης αυτα που λεω παραπανω αναφερονται σε πρωτου σταδιου βελτιωση.

Μην μου πει καποιος οτι θα βαλει 3,5αρα τουρμπινα και θα αφησει το watercooler το μαμα :p

Καλημερα

Edited by kos21
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.