Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Η αλήθεια είναι πως έχω πολύ καιρό να το πατήσω έντονα. Θα κανονήσω να κάνω 3-4 καλά πατήματα και θα σου πω. Πάντως σε κόντρες που έχω βάλει κατα καιρούς δεν έβλεπα εύκολα πάνω από 103-105 Και ειδικά τη στιγμή που πατάω το γκάζι δυνατά δεν ανεβαίνει καθόλου εύκολα... Συνήθως ανέβαινε μετά τα πατήματα σιγά σιγά και το πήγαινα 1-2 φορές πάνω κάτω με 3500-4000 στροφές και κατέβαινε σχετικά γρήγορα!

Link to comment
Share on other sites

Η αλήθεια είναι πως έχω πολύ καιρό να το πατήσω έντονα. Θα κανονήσω να κάνω 3-4 καλά πατήματα και θα σου πω. Πάντως σε κόντρες που έχω βάλει κατα καιρούς δεν έβλεπα εύκολα πάνω από 103-105 Και ειδικά τη στιγμή που πατάω το γκάζι δυνατά δεν ανεβαίνει καθόλου εύκολα... Συνήθως ανέβαινε μετά τα πατήματα σιγά σιγά και το πήγαινα 1-2 φορές πάνω κάτω με 3500-4000 στροφές και κατέβαινε σχετικά γρήγορα!

το θεμα ειναι σε δρομο με στροφες πχ βουνο. που να πηγαινεις και λγιο γρηγορα :drinks: μπραβο παντως αν δεν ανεβαινει ισως η χρηση η δικια μου το κανει ετσι

εγω εχω ic s3 δεν ξερω αν με forge fmic θα εχω lag μαζι με το s3 τωρα χειμωνας παντως λεω να βαλω πιο σκληρο dogbone vf Και βασεις μηχανης !

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Αν σκέφτεσαι για forge i/c, ίσως σε συμφέρει να πουλήσεις το S3 και να κάνεις ένα σαν το δικό μου. Για ψηγείο λαδιού θα ρωτήσω και θα σου πω!

Link to comment
Share on other sites

Αν σκέφτεσαι για forge i/c, ίσως σε συμφέρει να πουλήσεις το S3 και να κάνεις ένα σαν το δικό μου. Για ψηγείο λαδιού θα ρωτήσω και θα σου πω!

εχω s3 :drinks: το s3 κανει μεχρι και για δευτερου σταδιου gti

Link to comment
Share on other sites

εχω s3 :drinks: το s3 κανει μεχρι και για δευτερου σταδιου gti

Κανείς δεν είπε πως δεν κάνει απλά αν σκέφτεσαι να προσθέσεις και το forge δεν συμφέρει από άποψη τιμής...

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Κανείς δεν είπε πως δεν κάνει απλά αν σκέφτεσαι να προσθέσεις και το forge δεν συμφέρει από άποψη τιμής...

και θα χω και lag!ειναι πολυ μικρη η τουρμπινα μας ακομα και για το s3

Link to comment
Share on other sites

και θα χω και lag!ειναι πολυ μικρη η τουρμπινα μας ακομα και για το s3

σαν να υπερβαλεις λίγο... όσον αφορά το front mount η λύση ειναι μια και ονομάζεται forge και όχι godspeed το οποίο σε όλα τα ξένα φορουμ τρώει τρελό κράξιμο! ωστόσο του s3 πιστεύω την παλεύει μια χαρά και μόνο του.τα front mount πιο πολύ θεμα ψυχολογίας ειναι.μην τα ξαναλέμε cupra με apr(η οποία δεν το βάζει τυχαια πίσω από το ψυγείο) καλύτερες θερμοκρασίες από forge-μαμά και ελάχιστα καλύτερες από s3.

Link to comment
Share on other sites

σαν να υπερβαλεις λίγο... όσον αφορά το front mount η λύση ειναι μια και ονομάζεται forge και όχι godspeed το οποίο σε όλα τα ξένα φορουμ τρώει τρελό κράξιμο! ωστόσο του s3 πιστεύω την παλεύει μια χαρά και μόνο του.τα front mount πιο πολύ θεμα ψυχολογίας ειναι.μην τα ξαναλέμε cupra με apr(η οποία δεν το βάζει τυχαια πίσω από το ψυγείο) καλύτερες θερμοκρασίες από forge-μαμά και ελάχιστα καλύτερες από s3.

δεν υπερβαλω του s3 ειναι υπεραρκετο για μας!gti stage 2 με s3 και forge ειχαν lag δεν θα εχουμε εμεις?

Link to comment
Share on other sites

δεν υπερβαλω του s3 ειναι υπεραρκετο για μας!gti stage 2 με s3 και forge ειχαν lag δεν θα εχουμε εμεις?

έτσι όπως το έγραψες νόμιζα πως το σ3 σκέτο θα έχει λαγκ!

Link to comment
Share on other sites

εγω απο τη δικη μου εμπειρία ξερω πως σε μαμα tsi140 το i/c s3 είναι υπερβολικό, και λαγκάρει ελάχιστα το αμάξι! για α'στάδιο είναι υπεραρκετό χωρίς κανένα πρόβλημα!τώρα ο midkin δεν είναι ένα απλό α'σταδιο οπότε λογικό είναι να βάλει κάτι πιο ακραίο... (μεγειες φίλε καλοτάξιδο να είναι!!!!!)τώρα και για την επιλογή της forge και για το apr είναι κορυφαίες επιλογές και δεν θα έβγαζαν στην αγορά κάτι τυχαίο...απο την άλλη ο συνδυασμός forge+s3 ή forge+apr το θεωρώ πολύ ακραίο...αλλά όλα σχετικά είναι... ο μηχανικός που φτιάχνει το αμάξι είναι αρμόδιος να το κρίνει!!!

Edited by FANIS-TSI-
Link to comment
Share on other sites

Το forge δεν αξίζει να το βάλεις με S3 κλπ...

Ο λόγος είναι ότι το κυκλωμα θα είναι σαν συγκοινωνούντα δοχεία.

Ο αέρας θα πηγαίνει όπου τον "βολεύει", οπότε το ένα i/c θα είναι σαν να τεμπελιάζει. Βγαίνουμε off topic και το σταματάω.

Άρα βάζουμε 1 i/c και καλό. Κατά τη γνώμη μου αν υπάρχουν τα χρήματα s3 ή apr ή ths.

Gti-Tsi παροχή 7lt

S3 παροχή 11+lt full μεταλλικό

Apr παροχή 14+lt

Ths παροχή 14+lt

Και επειδή ψάχνεστε για i/c

Τα πρώτα S3 φορούσαν το FMIC 1K0 145 803P μετά άλλαξαν FMIC και φοράνε μέχρι και σήμερα το 1K0 145 803ΑΚ (το ίδιο φοράνε και τα AUDI TTS, LEON CUPRA R, VW GOLF R20, VW SCIROCCO R).

To 1K0 145 803P είναι όλο μεταλλικό

Το 1K0 145 803ΑΚ τα πλαϊνά του είναι πλαστικά

Μεγάλη προσοχή στα custom στο είδος της κυψέλης που χρησιμοποιούν.

Άλλο μια κυψέλη Garrett άλλο κινέζικες.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Στο αμάξι περάστικε ξανά το επιθετικό file για 100άρα. Ζήτησα από τον Κρίτωνα να κόψει λίγο το over οπότε τώρα παίζω με 1.75-1.8 over (από 1.95 που σήκωνε) και 1.5 σταθερό.

Τώρα είμαι εν αναμονή αγοράς water meth. Όταν περαστεί και προγραμματιστεί θα ενημερώσω!

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς κάνεις το παν για να μειωσεις θερμοκρασίες εισαγωγής και να φτωχύνεις για να πάρεις απόδοση...

Να είσαι προσεκτικός.. καλή συνέχεια και ενημέρωσέ μας

Link to comment
Share on other sites

Στο αμάξι περάΣτικε ξανά το επιθετικό file για 100άρα. ΖήτηΣα από τον κρίτωνα να κόψει λίγο το over οπότε τώρα παίΖω με 1.75-1.8 over (από 1.95 που Σήκωνε) και 1.5 Σταθερό.

τώρα είμαι εν αναμονή αγοράς water meth. Όταν περαΣτεί και προγραμματιΣτεί θα ενημερώΣω!

Έκανες αυτό που έπρεπε! :db:

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι ρυθμίστηκε εκ νέου σήμερα με λιγάκι πιο επιθετικές ρυθμίσεις...

Θα ποστάρω αύριο δυναμομέτρηση εκτός και αν με προλάβει ο Κρίτωνας :)

Υ.Γ. Ακόμα είμαι χωρίς water-meth λόγω έλλειψης χρημάτων!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι ρυθμίστηκε εκ νέου σήμερα με λιγάκι πιο επιθετικές ρυθμίσεις...

Θα ποστάρω αύριο δυναμομέτρηση εκτός και αν με προλάβει ο Κρίτωνας :)

Υ.Γ. Ακόμα είμαι χωρίς water-meth λόγω έλλειψης χρημάτων!

Το αυτοκινητο ρυθμιστηκε με 1.9-1.95bar overboost / 1.5bar κοφτη , το καυσιμο ειναι στο 0.75 ( λογω του οτι εχουμε νορμαλ εντοστια και πολυ υψηλη πιεση ) και αρκετο αβανς ( με χρηση 100αρας +2% Torco ) .

Η ισχυς εφτασε στα 299 ΗΡ (δεν 300αρισε , 1 αλογο εμενε :cool: ... ) και διαγραμμα πιεσεως καταπληκτικο , χωρις το παραμικρο κοψιμο σε ολο το φασμα .

Αυριο θα αναρτησω dynoplot και κλιμακωση πιεσης στο φασμα στροφων , οπως λογαριστηκε απο το dyno .

Νικο, να το χαιρεσαι , το αυτοκινητο ειναι το καλυτερο 1.4TSI ( οχι μονο απο μοτερ , αλλα σαν συνολο με σωστα φρενα-τροχους-αναρτηση ) .

Link to comment
Share on other sites

το αμαξι απλα ξυριζει απο νουμερα..συγχαρητηρια και στο κατοχο και στο προγραμματιστη για τη δουλεια..

midkin να το χαιρεσαι..θελω να το δω τι κανει στο δρομο αυτο το θηριοοοο

Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο ρυθμιστηκε με 1.9-1.95bar overboost / 1.5bar κοφτη , το καυσιμο ειναι στο 0.75 ( λογω του οτι εχουμε νορμαλ εντοστια και πολυ υψηλη πιεση ) και αρκετο αβανς ( με χρηση 100αρας +2% Torco ) .

Η ισχυς εφτασε στα 299 ΗΡ (δεν 300αρισε , 1 αλογο εμενε :cool: ... ) και διαγραμμα πιεσεως καταπληκτικο , χωρις το παραμικρο κοψιμο σε ολο το φασμα .

Αυριο θα αναρτησω dynoplot και κλιμακωση πιεσης στο φασμα στροφων , οπως λογαριστηκε απο το dyno .

Νικο, να το χαιρεσαι , το αυτοκινητο ειναι το καλυτερο 1.4TSI ( οχι μονο απο μοτερ , αλλα σαν συνολο με σωστα φρενα-τροχους-αναρτηση ) .

Κρίτωνα φίλε, ό,τι και να πω είναι λίγο. Απλά ό,τι κι αν σου έχω ζητήσει προγραμματιστηκά το έχεις κάνει. Δεν θα μπορούσα να ζητήσω κάτι περισσότερο από ένα επαγγελματία...

Τέλος όμως οι έπενοι, πιστεύω πως η μεγαλύτερη διαφήμιση είναι η ίδια η δουλειά σου!

Συγχαρητήρια φίλος! ;)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Το αυτοκινητο ρυθμιστηκε με 1.9-1.95bar overboost / 1.5bar κοφτη , το καυσιμο ειναι στο 0.75 ( λογω του οτι εχουμε νορμαλ εντοστια και πολυ υψηλη πιεση ) και αρκετο αβανς ( με χρηση 100αρας +2% Torco ) .

Η ισχυς εφτασε στα 299 ΗΡ (δεν 300αρισε , 1 αλογο εμενε :cool: ... ) και διαγραμμα πιεσεως καταπληκτικο , χωρις το παραμικρο κοψιμο σε ολο το φασμα .

Αυριο θα αναρτησω dynoplot και κλιμακωση πιεσης στο φασμα στροφων , οπως λογαριστηκε απο το dyno .

Νικο, να το χαιρεσαι , το αυτοκινητο ειναι το καλυτερο 1.4TSI ( οχι μονο απο μοτερ , αλλα σαν συνολο με σωστα φρενα-τροχους-αναρτηση ) .

Καλα δεν μπορουσες να του βαλεις του ανθρωπου 0.83-0.86 να βγαλει καμια 20αρια αλογα παραπανω?Απαπαπαπα....Τι ειναι αυτα.......χαχαχαχαχα

Περα απο την πλακα....Μπραβο Κριτωνακο!!!!!Πολυ καλη δουλεια!

Midkin ευχομαι φιλε να ευχαριστηθεις στο επακρο το αυτοκινητο σου κ μακρυα απο ζημιες!Καλα χλμ απο δω κ περα κ με προσοχη γιατι ο διαολακος με αυτην την τουρμπινα πρεπει να φουσκωνει ακαριαια..... :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι ρυθμίστηκε εκ νέου σήμερα με λιγάκι πιο επιθετικές ρυθμίσεις...

Θα ποστάρω αύριο δυναμομέτρηση εκτός και αν με προλάβει ο Κρίτωνας :)

Υ.Γ. Ακόμα είμαι χωρίς water-meth λόγω έλλειψης χρημάτων!

Tί να πω, μένω άφωνος! :clapping: Συγκλονιστικό 1.4άρι!!! :thumbsup2: Συγχαρητήρια φίλε μου, αν αγόραζα σήμερα αμάξι τέτοιο θα έπαιρνα! (Το ίδιο ισχύει και για το φίλο μας τον Κρίτονα που φτιάχνει καταπληκτικές δουλειές! :db:) Να το χαρείς φίλε midkin και να "ράβεις" όσο καλύτερα γίνεται...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.