Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

τα πρωτα 1.4 τσι ειχαν μαλακα ελατηρια βαλβιδων.ετσι οταν ανεβαζε πιεση(πολυ πιεση στον κοφτη 1.7++) το αμαξι,επειδη το μαντεμι στα 14αρια ειναι μικρο,μπουκωνε απο καυσαερια και εμεναν οι βαλβιδες ανοιχτες.ετσι βαζανε ελατηρια απο πιο καινουργια 1.4τσι(σιροκο ασπρη οθονη και golf6) τα οποια επειδη ηταν πιο σκληρα την παλευαν.το προβλημα λυνοταν εφοσον επεφτε η πιεση.ωστοσο απο οσο ξερω εχει βρεθει λυση πλεον...το ειχα αυτο το προβλημα και εριξα πιεση στον κοφτη.

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

απο την Κύπρο ειναι ειχα βρει σε ενα ξενο φορουμ θεμα του παιδιου που εδειχνε βημα βημα την κατασκευη .

Το site στο οποίο αναφέρεσαι είναι το εξής:

http://uk-mkivs.net/forums/t/381488.aspx

Το θέμα είναι πως όπως με όλα τα project της overload ή ποτέ δεν ολοκληρώνονται(αυτό φτιάχνεται σχεδόν 2 χρόνια τώρα), είτε εξαφανίζονται: golf tsi με 300hp hybrid στην Κύπρο, golf tsi 270hp+ με μαμά τούρμπο forge wg!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Το site στο οποίο αναφέρεσαι είναι το εξής:

http://uk-mkivs.net/...s/t/381488.aspx

Το θέμα είναι πως όπως με όλα τα project της overload ή ποτέ δεν ολοκληρώνονται(αυτό φτιάχνεται σχεδόν 2 χρόνια τώρα), είτε εξαφανίζονται: golf tsi με 300hp hybrid στην Κύπρο, golf tsi 270hp+ με μαμά τούρμπο forge wg!

Δυστυχώς κάτι ολοκληρωμένο να "περπατάει" όντως δεν παρουσιάστηκε.

Και λέω δυστυχώς γιατί καλό είναι να υπάρχουν πολλές διαφορετικές λύσεις...

Το μεγάλο 500+είναι ενός εύπορου Κύπριου φοιτητή εξωτερικού που το έχει σαν project car, αλλά το έφαγε το σκοτάδι μετά το show.

To 290 ήταν ενός φίλου του φοιτητή με "και καλά τροποποιημένη" τουρμπίνα από την Overboost.

Τους έφαγε η μυστικοπάθεια στο τέλος..

Όποιος διαβάζει κι άλλα fora ξέρει από πρώτο χέρι..

Off Topic: (αλλά 270άρι και αυτό)

ΥΓ. Από τα ποιο ωραία project είναι κατά τη γνώμη μου το Golf Tsi 122 του Αλέξη που χρειάστηκε να μπει σωληνωτή σε ένα τόσο μικρό χώρο και την φιλοσοφία ενός άλλου τούρμπο.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστω nikdev για τα καλα σου λογια..Στο δικο μου ηθελα να γινει σωστη δουλεια απο αποψη πολλαπλης και τουρμπινας ωστε να υπαρχουν και περιθωρια για παραπανω..Το αμαξι δωξα το θεο εχει ηδη συμπληρωσει 20.000 χιλιομετρα απο την μετατροπη..

Παντως στο youtube υπαρχουν πολλα βιντεακια με Tsi στο ευρος 270 εως 325 (προσφατα μαλιστα) με τις υβριδιο τουρμπινες του spartali..

Link to comment
Share on other sites

325hp με υβριδικό τούρμπο!

Χωρίς να θέλω να κατηγόρησω κάποιον θα πω το εξής!

Με 78λ, 1.8 over, 1.5 στον κόφτη και 100άρα, πως βγάζεις 325 και μάλιστα όχι στις 7000(κόφτης), αλλά στις 6300-6400 δεν το καταλαβαίνω!

Ολόκληρη Αθήνα, ένα μόνο ένα 270-325 από overload, που μπορώ να βρω; Γιατί το τελευταίο overload που είχε stock turbo, forge wg κλπ, δλδ θα έπρεπε να είναι κοντά στα 270 έτρωγε από το Θέμη που δεν ήταν πάνω από 245-250...

Καλά τα νούμερα αλλά από ότι κατάλαβα βγαίνουν μόνο σε Πατρινό αέρα....!!! :/

Link to comment
Share on other sites

Νικο εγω αναφερω τι βλεπω .. προσωπικη εμπειρια απο αυτα τα 270αρια δεν εχω λογω αποστασης οποτε δεν μπορω να εκφερω περεταιρω αποψη εκτος απο το δικο μου που μετρηθηκε σε dynomet και εβγαλε αυτα τα νουμερα .

Μακαρι να υπαρχει εξελιξη οποια και αν ειναι αυτη στους κινητηρες μας.Σιγουρα το software δεν μπορει απο μονο του να κανει θαυματα αν δεν εχεις το καταλληλο hardware ...

Μια waste δεν ειναι αρκετη για 270 ..

Φιλικα παντα,

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

ειρηνη αδερφια.ο δρομος δειχνει ποιο ειναι καλυτερο και πιο οχι.ολα τα υπολοιπα ειναι σαλια. οσον αφορα το στοκ τουρμπο ροκο που δηλωνει 270+ επιτρεψτε μου να εχω τις αμφιβολιες μου. 270+ απο στοκ τουρμπο(250hp οριο δυναμης) και με 1.6 πιεση(να δουλευε 2 bar να το δεχτω) μου φαινεται περιεργο.μακαρι να δουλευε το αμαξι μου να δοκιμάζαμε...εφτανα μεχρι πατρα για δοκιμη!

Link to comment
Share on other sites

κερναει καμια 15 αλογα και....εχω περασει απο εκει και μετα αγγελιδης στα σπατα στην πατρα 245 και στα σπατα 225.......κυριλος στο γολφ γτι 4 20βτ

Link to comment
Share on other sites


<<Μαλλον>>το dyno στην Πατρα κερναει κανα 10αρι %... Δεν κολανε τα νουμερα με την πιεση...

Οποιος θελει παραπανω αλογακια οπωσ εχουν επιλεξει ο midkin , giannakis, alextsi, μπαινει σε αλλα χωραφια και καλο θα ειναι να εχει επιγνωση των πραγματων. Μεσα σαυτουσ και ο γραφων.

Και το δικό μου υβρίδιο με K04-023 είναι και είναι στα 265ps.


Μα και πιεση νανεβασει θα στουμπωσει το μαντεμακι. Και ο κομπρεσσορασ θα ειναι εκτοσ χαρτη και αναλωσιμοσ. Εκει ειναι τερμα η kkk στα 245-250 με forge wg. Με πολυ υψηλες τιμες advance(πχ.revo)


10% πάνω... άρα το στοκ τουρμπο με τα 270 είναι 250. Και αυτό με τα 330, 300. Λογικό σαν νουμερο

+1
Καπου εκει παιζει η ταριφα

Sent from my GT-I9001 using Tapatalk Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

δλδ αν εχω καταλαβει καλα...

1)Εισαγωγη, i/c , εξατμιση ολοκληρη, προγραμμα για 100αρα εχουμε γυρω στα 230 (αν προκειται για golf 5 χρειαζεται και αντλια after market)

προεραιτικα: σκαστρα forge και wastegate

2)για να περασουμε τα 240... θέλουμε τροποποιηση στην υπάρχον τουρμπινα,σωστα?! και εκει τα αμαξια παιζουν απο 240 εως 320 άλογα... μπορει το προγραμμα και ο προγραμματιστης να κάνουν αυτη τη τεραστια διαφορα, συν τις μεθανόλες? Ακομα και το δυναμομετρο που λετε τετοιες διαφορες δεν τις δικαιολογει!!!

Αξιζει καποιος να παει σε hybrid turbo αν δεν εχει αλλαξει αντλια ή δεν μπορει να εκμεταλευτει τη τουρμπινα και είναι τζαμπα κίνηση?

Σε κινησεις όπως αλλαγη τουρμπινας,πιστονια,μπιελες,κομπρεσορα κτλ στην Ελλάδα δεν έχει προχωρησει κανεις οποτε δεν έχουμε εικόνα?!

Link to comment
Share on other sites

Stock το τούρμπο φτάνει μέχρι 250hp

Με τροποποίηση στο τούρμπο(να το κάνεις hybrid) πας μέχρι 300-320!

Ο προγραμματιστής κάνει ό,τι θέλει στο κάνει 150hp στο κάνει και 300!

Link to comment
Share on other sites

και ξεκινατε και βαλτε και κανα σφυρηλατο γιατι δεν το βλεπω πουθενα στην εξισωση....και ειναι ασφαλεια...επισης να πω οτι ακουσα οτι πανω απο 1.5 δεν υπαρχει safe καταστασεις γιατι δεν βλεπει ο εγκεφαλος....στα 1.6 πχ εχουμε δικλειδες ασφαλειας μαλλον γιοκ!!!

αυτο ισχυει και για μενα!!

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

1ον)αντλια θελουν μονο τα 5αρια.(για πανω απο 235-240)2ον) δεν θελει σφυρια το αμαξι(μεχρι και hydrid τουλαχιστον).3ον)τερμα στοκ τουρμπο δεν νομιζω οτι μπορει ν δει πανω απο 250 χωρις water-methanol.4ον)η πιεση δεν παει απαραιτητα με τα αλογα.η τουρμπινα δινει μεχρι καποια πιεση αλογα...μετα απλα ροπη.

Link to comment
Share on other sites

1ον)αντλια θελουν μονο τα 5αρια.(για πανω απο 235-240)2ον) δεν θελει σφυρια το αμαξι(μεχρι και hydrid τουλαχιστον).3ον)τερμα στοκ τουρμπο δεν νομιζω οτι μπορει ν δει πανω απο 250 χωρις water-methanol.4ον)η πιεση δεν παει απαραιτητα με τα αλογα.η τουρμπινα δινει μεχρι καποια πιεση αλογα...μετα απλα ροπη.

Eτσι ακριβως ειναι Θεμη...

Για μενα τα MAHA ειναι τα καλυτερα...Πιστευω οτι συμβαδιζουν πιο κοντα στην πραγματικοτητα

Edited by giannakis_TSi
Link to comment
Share on other sites

1ον)αντλια θελουν μονο τα 5αρια.(για πανω απο 235-240)2ον) δεν θελει σφυρια το αμαξι(μεχρι και hydrid τουλαχιστον).3ον)τερμα στοκ τουρμπο δεν νομιζω οτι μπορει ν δει πανω απο 250 χωρις water-methanol.4ον)η πιεση δεν παει απαραιτητα με τα αλογα.η τουρμπινα δινει μεχρι καποια πιεση αλογα...μετα απλα ροπη.

Xωρις αντλια ενα 5αρι μπορει να φτασει 235 άλογα???

Με φιλτρο/προγραμμα/full εξατμιση + ι/c s3 + forge σκαστρα πόσα άλογα πάς (με χρηση 95αρας και πόσα μονο για 100αρα) ??????

Μαλλον εχω μεινει λίγο πισω στις εξελιξεις και πρεπει να περασω μια βολτα απο το Κρίτωνα!

Link to comment
Share on other sites

Xωρις αντλια ενα 5αρι μπορει να φτασει 235 άλογα???

Με φιλτρο/προγραμμα/full εξατμιση + ι/c s3 + forge σκαστρα πόσα άλογα πάς (με χρηση 95αρας και πόσα μονο για 100αρα) ??????

Μαλλον εχω μεινει λίγο πισω στις εξελιξεις και πρεπει να περασω μια βολτα απο το Κρίτωνα!

πιστευω οτι 235 βλεπεις(μπορει και παραπανω).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και 225 να βγάλει αν δουλεύει σωστά δεν νομίζω να υπάρξει απογοήτευση!

Καλύτερα να δουλεύει σωστά παρα στο όριο.

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.