Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Xωρις αντλια ενα 5αρι μπορει να φτασει 235 άλογα???

Με φιλτρο/προγραμμα/full εξατμιση + ι/c s3 + forge σκαστρα πόσα άλογα πάς (με χρηση 95αρας και πόσα μονο για 100αρα) ??????

Μαλλον εχω μεινει λίγο πισω στις εξελιξεις και πρεπει να περασω μια βολτα απο το Κρίτωνα!

Με 100άρα βλέπεις 235 :aggressive:

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα με τους προλαλησαντες βελτιωμενους 160ρηδες~!!!!!!και διλιτρους(quicksilver)!!!

Se ti piesh ston kofth h k03 βγαζει τα 250??

δεν εχει να κανει μονο με την πιεση.τα ibiza τα cupra βγαζουν 245-250 με 1.3-1.4 κοφτη.πολυ αβανς και παιζουν με μειγματα.απλα οσο στεγνωνει απο μειγματα τοσο ρισκαρεις να λιωσει εμβολο(συχνα safe mode και check engine).ενω απο πιεση εχει δειξει οτι αντεχει.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω θεμη, γιαυτο ρωταω για πιεση τουρμπινας , θεωρόντας μειγματα στο 11.2-11,7 κοφτη και φυσιολογικες τιμε αβανς..

Θελω να δω τι δινει η κ03 και σε τι πιεσεις...

Ποτε βγαινει εκτος χαρτη λειτουργιας γτ βλεπω κατι 2μπαρα κατι 1.8 οβερακια που νομιζω σε στοκ κ03 στον κοφτη δεν μπορει πανω απο 1.5-1.6 το οποιο αν καταλαβα μεταφραζεται σε 250μαξ με φουλ περιφερειακα..

σωστα??

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει να κανει μονο με την πιεση.τα ibiza τα cupra βγαζουν 245-250 με 1.3-1.4 κοφτη.πολυ αβανς και παιζουν με μειγματα.απλα οσο στεγνωνει απο μειγματα τοσο ρισκαρεις να λιωσει εμβολο(συχνα safe mode και check engine).ενω απο πιεση εχει δειξει οτι αντεχει.

Πολυ σωστος

Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω που τελειωνει ο χαρτης απο πιεση.εγω δουλευω πολυ ψηλα απο πιεση.δεν το λεω για καλο αλλα ουτε και κακο.σωστα 1.5-1.6 κοφτη 250 μαξ ειναι απο αλογα.ασε τα οβερ δεν λενε κατι.

Link to comment
Share on other sites

Τι τραβάει αυτή η τουρμπινίτσα η άμοιρη :lolu:

Πιέσεις στο θεό, ξυραφιάσματα, μοντίφες

Πάντως το αξονάκι της καλά αντέχει με τους κανιβαλισμούς μέχρι στιγμής.

ΥΓ.Θέμη η υψηλή πίεση με την ευκαιρία ταλαιπωρεί την τουρμπίνα αρκετά, ανεβάζει πολλές στροφούλες και το αξονάκι υποφέρει.

Link to comment
Share on other sites

παιδια το ξερω.εννοειται πως ταλαιπωρειται.εγω ομως πηγα στον κριτωνα και του ειπα θελω τερμα(δικο μου θεμα).ειδικος δεν ειμαι.αυτος ξερει τι πρεπει ν κανει.μου το εφτιαξε το αμαξι δουλευε αψογα.στο δρομο και σε συνεχομενα πατηματα πηγαινε σφαιρα.απο εκει κ περα οταν εδω και τοσα χιλιομετρα εκτος απο τα αναλωσιμα εχω αλλαξει 1 πολλαπλασιστη τι μπορω ν πω σε αυτον τον ανθρωπο?εκ του αποτελεσματος κρινεται αλανθαστος.αν το αμαξι δεν πηγαινε θα ημουν ο πρωτος που θα τον κατηγορουσα.δεν διαφημιζω κανενα.αυτη ειναι η προσωπικη μου εμπειρια.

y.g. φτηστε το μν παθει τιποτα! :cool:

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

Μα τα παιδια σου λενε οτι στο μελλον μπορει να τα φτυσει η τουρμπινα , οχι οτι επρεπε να ειχε σπασει . Φυσικα και δουλευει τελεια ,το θεμα ειναι για ποσο!

Link to comment
Share on other sites

μια χαρα θα παει ...παντα γνωριζοντας οπως ολοι οτι εκει που θα διαρκουσε 100000 κλμ η τουρμπινα τωρα θα κρατησει 80000 κλμ λεμε πχ ενα παραδειγμα,οκ ειναι εν γνωση μας ολων...εξαλου υπαρχουνανταλλακτικα.το θεμα ειναι οσο εχουμε ο καθενας το αυτοκινητο να το γουσταρει τρελα...ε αυτο το πετυχε και το χερεται ο καθενας μας με τον δικο του τροπο...τα αμαξια μας και σταματημενα να ειναι.....Καυ@λα....φτιαγμενα και μη!

Link to comment
Share on other sites

θεμη ευχομαι το αμαξι να ειναι ασπαστο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ..

ο κριτωνας εχει αποδειξει και αυτος τις ικανοτητες του στα Tsi..και το δικο σου ειναι ενα παραδειγμα..

Αναφερομαι γενικα για την κ03 και οχι για το δικο σου αμαξι σαν αμαξι και σαν επιλογες ρυθμισης..

Θελω να κανω μια συγκριση μεταξυ της κ03 και της δικης μου γιαυτο ρωταω για να μαθω για την μαξ αποδοση της και παρατηρω σε ποση μικροτερη πιεση βγαινουν τα ιδια αλογα..

Οποτε μην το περνεις προσωπικα..Το αμαξι σου θεριζει και ευχομαι να το χαρεις οσο δεν παει και το εννοω :acute:

Link to comment
Share on other sites

αλεξη η κο3 σπορ παει τα 280 αλογα ...καπου εκει ομως τερματιζει η σπορ η απλη κο3 παει μεχρι τα 200 ενημερωτικα

Link to comment
Share on other sites

παιδια δεν παρεξηγηθηκα.προς θεου.απλα αν καποιον τον ενδιαφερει το αμαξι να αγγιζει την εργοστασιακη αξιοπιστια δεν παει και λεει θελω τερμα.εκει ηθελα ν καταληξω.πας βαζεις ενα 95αρας(100αρα καις βεβαια) με χαμηλες πιεσουλες μετριο μειγμα παει 200 αλογα και ειναι καλυτερο και απο μαμα.καιει και λιγοτερη βενζινη απο μαμα και εχεις και την προσπερασουλα σου πιο ανετα.οσον αφορα την πιεση ξερω ειναι πολυ...αλλα το αμαξι κανει το πολυ 10000χλμ το χρονο και απο αυτα λιγα ειναι κυνηγημενα.γτ βγαινει 1-2 φορες την εβδομαδα για να κυνηγηθει.δεν τουρμπιζει ασκοπα και για ενθουσιασμο(βλεπω γκομενακια και παταω).και γενικα υπαρχει σεβασμος.επομενως αν με αυτες τις πιεσεις η τουρμπινα ειναι να σπασει στα 40000χλμ θα σπασει στα 60000+++ και αν.και εν παση περιπτωση μια τουρμπινα ειναι...δεν ειναι μοτερ.

υ.γ. για αυτο υπαρχουν τα forum για υγιει διαλογο.οπως εδω τωρα...

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

Εγώ έχω πάψει να ανησυχώ για τα θέματα αξιοπιστίας, σε τελική ανάλυση τα γούστα πληρώνονται. Αφήστε που τίποτα δε συγκρίνεται με το τράβηγμα από 35+++ κιλά ροπής, όπως όλοι εδώ μέσα ξέρετε! ;)

Link to comment
Share on other sites

αλεξη η κο3 σπορ παει τα 280 αλογα ...καπου εκει ομως τερματιζει η σπορ η απλη κο3 παει μεχρι τα 200 ενημερωτικα

Τα έχεις μπερδέψει, μιλάμε για την kkk των 1.4 tsi και 270άρια Tsi σ'αυτό το νήμα. :drinks:

1. Αυτές οι τουρμπίνες που λες εσύ, είναι για 20VT οι γνωστές Ko3s και κ03.

2. Υπάρχει και η K03 που φοράει το Golf V Gti Tfsi κινητήρας.

Επειδή διαβάζουν πολλοί το forum καλό είναι να γράφουμε και κάτι σωστό να μπαίνουν και να αντλούν πληροφορίες νέα και παλαιά μέλη.

Link to comment
Share on other sites

δικιο εχεις γιατι απο οτι καταλαβα η κο3 του τσι πρεπει να ειναι τελειως διαφορετικη απτη κο3 του gti 4 και μαλλον απτο δικο μου gti....απο περιεργεια εχεις υποψην σου τιςδιαφορες της κκο3 του tfsi με την κο3 σπορ του επετειακου των 180?

Link to comment
Share on other sites

Πριόνι το αμάξι του Θέμη! Αν είχε ελατήρια βαλβιδών από golf6 σήμερα θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο συγκεκριμένο τόπικ! ;)

Θέμη;;;!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Πριόνι το αμάξι του Θέμη! Αν είχε ελατήρια βαλβιδών από golf6 σήμερα θα μπορούσε να τοποθετηθεί στο συγκεκριμένο τόπικ! ;)

Θέμη;;;!!! :)

χαχχααχ καλα πηγε! ενα μεγαλο ευχαριστω σε κριτωνα και νικο(midkin).το αμαξι μετα απο πολυ καιρο δουλεψε και για ολα ευθύνεται μουφα βενζινη. τα ελατηρια δεν μας εκαναν ομως την χαρη.ποσο κοστιζουν τα ελατηρια?ελεγα να παρω τα δοκιμασμενα(απο το 160αρι).φθηνα και καλα.η τοποθετηση ειναι λιγο τσουκτερη.

υ.γ.μιλαμε για στοκ τουρμπο!

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

Ποσα εβγαλες Θεμη;

104ευρω ελατιρια

300 -+50 εργατικα

78 καδενα (την αλλαζεις προληπτηκα μιας και ανοιγεις το μισο μοτερ)

500+ μονο για ελατιρια...

Για μενα καλυτερα,υπομονη,€ και σφυριλατο...

Link to comment
Share on other sites

χαχχααχ καλα πηγε! ενα μεγαλο ευχαριστω σε κριτωνα και νικο(midkin).το αμαξι μετα απο πολυ καιρο δουλεψε και για ολα ευθύνεται μουφα βενζινη. τα ελατηρια δεν μας εκαναν ομως την χαρη.ποσο κοστιζουν τα ελατηρια?ελεγα να παρω τα δοκιμασμενα(απο το 160αρι).φθηνα και καλα.η τοποθετηση ειναι λιγο τσουκτερη.

υ.γ.μιλαμε για στοκ τουρμπο!

Δυναμωσαμε κι αλλο θεμη;

:)

Link to comment
Share on other sites

δυνάμωσε.για να είναι πλήρως λειτουργικό γύρο στα 250-255.αν είχα ελατήρια θα μιλάγαμε για 260+.2bar over 1.6 κόφτη.

Turbo?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.