Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

τι εννοεις?μαμα τουρμπο!

:) δεν το λυπασαι το καημενο;

Αντε να δουμε τα ορια !

Φορας forge?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

ναι φοράω.δεν το λυπάμαι καθόλου και επειδή με εκνεύρισε με τα ελατήρια και με πέταξε εκτός προυπολογισμου σου λέω ότι ακόμα δεν έχεις δει ΤΙΠΟΤΑ!!!

Link to comment
Share on other sites

Ο Θέμης πάει για 340+ λείαν συντόμως!

χαχχαχ το λειαν τι το θες?πρωτα ο θεος να ειμαστε καλα.γιατι δυσκολευουν οικονομικα οι καιροι.το μονο που μπορω να πω ειναι οτι το μοτερ δεν εχει φτασει στα ορια του...το τουρμπο τα εχει περασει. :p

Link to comment
Share on other sites

φιλε ευχομαι τα καλυτερα...

ενημερωνε μας στις ενεργειες σου (ειδικα εμεις με τα 5αρια που ακομα δεν ξερουμε τις διαφορες με τα 6αρια,και τί χρειαζεται για να φτασουμε στους αριθμους τους!!!)

όσο για τις βενζινες η κατασταση είναι τραγικη... εγω εχω ζητησει απο τον Κριτωνα ρυθμιση 95αρας,βαζω 100αρα κ τις ποιο πολλες φορες είναι νοθευμενη,τόσα χρονια αξιοπιστο βενζιναδικο δεν εχω βρει :-( )

Link to comment
Share on other sites

δεν εχουν ολα τα 5αρια προβλημα με τα ελατηρια.για παραδειγμα τα 5αρια του 08 πρεπει ν φορανε σκληρα.ελατηρια και αντλια μας διαφοροποιουν.και το καπακι εχει καποιες διαφορες αλλα οχι τρελα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

δεν εχουν ολα τα 5αρια προβλημα με τα ελατηρια.για παραδειγμα τα 5αρια του 08 πρεπει ν φορανε σκληρα.ελατηρια και αντλια μας διαφοροποιουν.και το καπακι εχει καποιες διαφορες αλλα οχι τρελα πραγματα.

Δηλαδη αν παω για αλλαγη ελατηριων εμενα ειναι BMY 2006 και βαλω απο golf6 θα ειναι καλυτερα?Σε προβλημα που εχω περιγραψει σε αλλο post ολα συγκληνουν για ελατηρια βαλβιδων γ αυτο ρωταω!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μάλλον έφτασε η εποχή που από μαμά 1.4 tsi, δίνοντας ~3500 € πας στα 300+ με χαλαρές πιέσεις!

Θέμη καλά τα υπολογίζω; :D

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Πάντως μάλλον έφτασε η εποχή που από μαμά 1.4 tsi, δίνοντας ~3500 € πας στα 300+ με χαλαρές πιέσεις!

Θέμη καλά τα υπολογίζω; :D

Το χαλαρές πιέσεις μου άρεσε :p

Link to comment
Share on other sites

Το χαλαρές πιέσεις μου άρεσε :p

Χαλαρές! Με το project που λέμε με 1.5 σταθερό θα βγάζεις 300!

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα λεει ο midkin!απλα επειδη ειναι ακομα νεο μοτερ δεν ξερουμε πολλα!μπροστα στο 1,65 κοφτη και 2 οβερ ειναι χαλαρες οι πιεσεις για 300+αλογα.για ολα αυτα θες δυνατο προγραμματιστη.αλλα προς το παρον ας ευχαριστηθουμε αυτο που εχουμε!τα υπολοιπα στην ωρα τους.

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα λεει ο midkin!απλα επειδη ειναι ακομα νεο μοτερ δεν ξερουμε πολλα!μπροστα στο 1,65 κοφτη και 2 οβερ ειναι χαλαρες οι πιεσεις για 300+αλογα.για ολα αυτα θες δυνατο προγραμματιστη.αλλα προς το παρον ας ευχαριστηθουμε αυτο που εχουμε!τα υπολοιπα στην ωρα τους.

Με άλλο turbo ?

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

κιτ της apr? Μιλάμε για αυτο με την LOBA την τουρμπίνα? STAGE 3?

Πάντως και η Revo εχει δουλεψει την LOBA με stage 3 σε ενα Polo GTI στην Αγγλια , η APR σε ενα fabia vrs . Και οι δυο εταιριες καπου στα 250-260 αλογα και φυσικα λογω DSG σε ενα μη DSG πιστευω θα δωσουν μεγαλυτερα νουμερα .

Βασικα όλες οι εταιριες μπορούν να σου φτιαξουν file για το αναλογο project που φτιαχνεις . Υπάρχει δηλαδη επισημο οτι θα βγει απο καποια εταιρια STAGE 3?

Link to comment
Share on other sites

Καμια σχεση τα σετ απ αυτα.ακου εκει loba.κλεφτες ειναι οι ανθρωποι!με τα λεφτα που ζητανε το κανεις bt!γιατι να μν βρεις εδω ενα τουρμπινα να στο κανει;(το τουρμπο της loba ειναι ενα μαμα υβριδιο)και οσον αφορα οτι ολες οι εταιριες σου κανουν οτι προγραμμα θες για οτι προτζεκτ θες ειναι τερμα μυθος!ποσο μαλλον οταν η apr δεν εχει καταφερει ν δουλεψει καλα ενα 1οσταδιο.και τα μισα ρεβο δεν λειτουργουν.τα παραδειγματα αμετρητα.

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

Δεν θα ανοίξουμε καπάκια για τα 340 εκτός κι αν χρειαστούν μπιέλες αλλά αν γίνει αυτό δεν θα σταματήσουμε στα 340! ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυτά είναι όλα πολύ ενθαρρυντικά και σίγουρα ανεβάζουν ψηλά το μοτέρ.

Είναι σημαντικό που υπάρχουν πρωτοπόροι στο χώρο (κάτοχοι και βελτιωτές) και γράφουν στο Club μας.

Αλλά:

Καλύτερα στο club εφόσον είναι μέτρο αναφοράς το maha να γίνονται εκεί οι μετρήσεις και να γράφονται και τα specs αν είναι δυνατό ώστε

να υπάρχει κοινό μέτρο σύγκρισης και να βοηθάμε και τους υπόλοιπους που διαβάζουν.

Δηλαδή να βλέπει ο κάτοχος πχ. Stage ΦΠΕ τι κέρδη θα έχει και με τι κόστος!

Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο αλλά, να ξέρετε οι hybrid/ΒΤ owners ότι παρασύρεται κόσμος από τις ανακοινώσεις με τα άλογα, καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί! :drinks:

Όσο αφορά τώρα το δούλεμα ψηλά , ένα reprofile εκκεντροφόρων σίγουρα θα βοηθήσει το μοτέρ ψηλά να εκμεταλλευτεί τον παραπάνω αέρα.

Αλλά μπαίνει στη μέση κι αυτή η πλαστική εισαγωγή + το μικρό μαντέμι της kkk που και σε υβριδική αποτελεί όριο.

Θέλει είτε σφάξιμο και άνοιγμα και ξανά κόλλημα (το παίζεις κορώνα γράμματα) ή πας σε άλλο turbo

με σωληνωτή όπως ο Αλέξης. (Γι αυτό και είχα πει ότι είναι εξίσου πρωτοποριακό project το δικό του).

Από κει και πέρα καθένας πρέπει να υπολογίζει και τα έξοδα συντήρησης και χρήσης.

Προσωπικά διάλεξα να πάω σε lowprofile λύση,εδώ και πολλές χιλιάδες χλμ έμεινα στα 265 άλογα@maha με καθημερινή χρήση εντός πόλης και ταξίδια.

Αργότερα όταν το βαρεθώ(και αλλάξω 2-3 πραγματάκια) ίσως λιγάκι το ανεβάσω.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως θα πάμε σε άλλο τούρμπο απλά το όλο θέμα για μένα τουλάχιστον, είναι να μπορεί ένα πρωτοσταδιάτο με εξάτμιση φ70, δίνοντας max 1500 ευρώ να πηγαίνει από 240 σε 340!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Εννοείται πως θα πάμε σε άλλο τούρμπο απλά το όλο θέμα για μένα τουλάχιστον, είναι να μπορεί ένα πρωτοσταδιάτο με εξάτμιση φ70, δίνοντας max 1500 ευρώ να πηγαίνει από 240 σε 340!

Για ποια τουρμπίνα μιλάμε ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

παιδια για ολα αυτα ειναι νωρις ακομα.ας μεινουμε στο οτι 1ον)το μοτερ αντεχει 2ον)το τουρπο λιγο δυσκολο μακροπροθεσμα 3ον)θελει προγραμματιστη με @@ και οχι @@ προγραμματιστη.4ον)δεν εχετε καταλαβει τι κανει ο κομπρεσσορας και ποσο βοηθαει. δεν θελω να λεω μεγαλα λογια.οτι ειναι να γινει θα γινει.και πιστεψτε με θα μαθευτει.

Link to comment
Share on other sites

παιδια για ολα αυτα ειναι νωρις ακομα.ας μεινουμε στο οτι 1ον)το μοτερ αντεχει 2ον)το τουρπο λιγο δυσκολο μακροπροθεσμα 3ον)θελει προγραμματιστη με @@ και οχι @@ προγραμματιστη.4ον)δεν εχετε καταλαβει τι κανει ο κομπρεσσορας και ποσο βοηθαει. δεν θελω να λεω μεγαλα λογια.οτι ειναι να γινει θα γινει.και πιστεψτε με θα μαθευτει.

Eνα μεγαλο μπραβο παιδια όπως και να εχει...σε αυτους τους καιρους που όλοι φωναζουν ''μη ξοδευεται λεφτα για το οτιδηποτε'' εσεις να συνεχιζεται...

Και ενα μεγαλο μπραβο στους etuners, δε θελω να κανω διαφημιση, αλλα ετσι είναι τα πραγματα,μονο αυτοι παρουσιαζουν επίσημα τη δουλεια τους,ουτε μυστικοπαθειες ουτε τπτ, με δυναμομετρησεις,με αμαξια που κυκλοφορουν κτλ κτλ

Σε οτι εχουν αναφερει εχουν επαληθευθει... είμαι απο τους πρωτους που έβαλα πρόγραμμα σε med 17,5 και παρακολουθω τη πορεια όλων των προγραμμάτων κυριολεκτικα απο την πρώτη μέρα...να δουμε τωρα τί καινουργιο θα μάθουμε για το καπακι,τα ελατηρια κ τους εκεντροφορους!!! Επειδη αναφερθηκε η εξατμιση,ποια είναι δεδομενο οτι το dp να είναι 70αρι???

Είμαστε πάντως σε εκπληκτικο σταδιο 1,4 και 350 άλογα με κλειστο μοτερ (θα το ακουσει κανενας hondακιας κ θα παθει εγκεφαλικο!)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.