Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

το γολφ στο λινκ ειναι το δικο μου! 1ον)εχει γινει λαθος στην εξατμιση. φοραω dp70'' και 63.5 υπολοιπη. 2ον)δεν εχω ελατηρια βαλβιδων αλλιως το αμαξι εβγαζε παραπανω. 3ον) 1η δυναμομετρηση 260.4 με missfire λογο ελατηριων στις 5000+ 2η το ιδιο 3η αυτη που βλεπεται.ψηλα παλι εκανε missfire. το αμαξι θα ξεσφυξει wg και θα ειναι κομπλε.δεν θα κανει missfire. κατα τα αλλα το αμαξι παει ΠΑΡΑ πολυ καλα. εκανα κ ενα πατηματακι και κρατηθηκε αψογα παρα τα missfires. 4ον) αφηστε τα 76 αυτα ειναι για γελια. 1ο σταδιο 63.5 ολη απο εκει κ πανω ενα dp 70'' και τελος.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι μπεδευτηκες το τοπικ ειναι για 270+ αλογα. :) οχι φπε.

Για φπε 70/63,5 ειναι η δικη μου γνωμη γνωριζοντας το υψηλο πυρομετρο οτι βλαπτει τα tsi.

Περασα απο φπε full 63,5 και full 70 η 70αρα ριχνει καλυτερα πυρομετρο και το μοτερ ειναι πιο ξεκουραστο ψηλα και μεσαιες λιγαακι καλυτερο. Με δυναμομετρο παντα.

Στο stage 2(k04) φοραω 76/70 παλι κυριως για το πυρομετρο.αν ημουν decat θα εμενα full 70.

εισαι ωραιος.κ04 σε 1.4 η αλλαξες μοτερ?

μια που λεμε και για διαμετρους κλπ εξατμιση 76/70 απο audi a3 5θυρο σε golf 1.4 κουμπωνει με κοψε ραψε η ειναι χαμενος κοπος?

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

παιδια χωρις να εχω τις δυναμομετρησεις στα χερια μου εγινε το εξης παραδοξο .ενα φιλαρακι κατεβηκε αθηνα με γκολφ 5 ιδιο με το δικομου και δυναμομετρησε το ιδιο αυτοκινητο και στο μαχα οχι στον αγγελιδη στον αλλον και του βγαλε 523 καπου εκει και μετα ειχαν παει στον μαραβελια το powerlogic και εβγαλε 504 ...οπου ο μυθος οτι το μαχα ειναι ποιο αυστηρο εφυγε απτο παραθυρο και με κουφανε βεβαια ....

Λευτερη , τα 2 δυναμομετρα μετρανε με διαφορετικο τροπο τις απωλειες . Οι τεχνικοι τους ισχυριζονται ο καθενας οτι εχουν δικιο . Στην πραγματικοτητα βεβαια , κανενας απο τους 2 δεν μετραει την ισχυ στο βολαν ( flywheel HP ) , αφου για να μετρηθει εκει με ακριβεια πρεπει να αφαιρεθει ο κινητηρας απο το αυτοκινητο και να δυναμομετρηθει σε δυναμομετρο παγκου ( που κατι τετοιο ειναι φυσικα σχεδον αδυνατο λογω κοστους ) .

Δεν χρειαζεται να μπλεκουμε με τεχνικα , που δεν θα κατανοθουν , αλλα γενικα : αυτοκινητα που βγαζουν δυναμη ψηλα ( πχ BMW M3 , K04 ή ΒΤ ΤFSI κλπ , ειναι αυστηροτερο στο dynodynamics , αυτοκινητα που βγαζουν φουλ δυναμη απο μεσαιες ( πχ πρωτο σταδιο mito κλπ ) ειναι αυστηροτερο το ΜΑΗΑ . μιλαμε για διαφορες βεβαια 3-4% . Στον τροχο μετρανε το ιδιο , αφου ειναι με ηλεκτρικα μοτερ και διπλο ραουλο , αλλα στον τροχο το νουμερο ειναι ευκολα μεταβλητο , απο πολλους παραγοντες .

Link to comment
Share on other sites

εισαι ωραιος.κ04 σε 1.4 η αλλαξες μοτερ?

μια που λεμε και για διαμετρους κλπ εξατμιση 76/70 απο audi a3 5θυρο σε golf 1.4 κουμπωνει με κοψε ραψε η ειναι χαμενος κοπος?

Το catback μονο, αν ειναι audi 8 p

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το catback μονο, αν ειναι audi 8 p

κραταω catback και τον 200 hjs καταλυτη;το φ 70 ειναι καλο;απο τουρμπινα ως κατμπακ τι φ να βαλω αν συλλογιστουμε οτι το κατμπακ θα ειναι φ70

ΥΓ αν τελικα κουμπωσει η δουλεια με την τραμπα απο το audi 8P

Edited by mourh
Link to comment
Share on other sites

κραταω catback και τον 200 hjs καταλυτη;το φ 70 ειναι καλο;απο τουρμπινα ως κατμπακ τι φ να βαλω αν συλλογιστουμε οτι το κατμπακ θα ειναι φ70

ΥΓ αν τελικα κουμπωσει η δουλεια με την τραμπα απο το audi 8P

Κάνε full 70άρα Και θα εισαι :thumbsu:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ok guys αν τελικα περασει απο τα χερια μου η εξατμιση θα παω σε εναν εξατμισα να μου την κουμπωσει κ θα σας πω εντυπωσεις :p

Link to comment
Share on other sites

μεχρι και ελαφρυ stage 2 δεν θες αλλη σκαστρα η μαμα ειναι η καλυτερη γιατι για ηλεκτρονικη σκαστρα εχει σχεδιαστει το αμαξι σας

έκανες μετρηση με vagcom κ συμπερανες πως σε stage 1 η μαμα είναι καλυτερη απο τη forge (που επισης είναι σχεδιασμενη μονο για το μοτερ μας)??? ή απλα έτσι επειδη ειναι μαμα είναι καλυτερη???

Επειδη εγω την έβαλα απλα για να πειραματιστω κ η διαφορα είναι εμφανεστατη! Το προβλημα είναι στην τοποθετηση,που οι περισσοτεροι δεν την βαζουν σωστα...αν θες να σου γραψω αναλυτικα...

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερη πίεση παντού! Και κυρίως χωρίς τρεμοπέγματα στο μπαρόμετρο!!!

Forge wg και σκάστρα είναι απαραίτητες για να βγάλεις απόλυτα ευθείες καμπύλες σε dyno!

Link to comment
Share on other sites

Καλύτερη πίεση παντού! Και κυρίως χωρίς τρεμοπέγματα στο μπαρόμετρο!!!

Forge wg και σκάστρα είναι απαραίτητες για να βγάλεις απόλυτα ευθείες καμπύλες σε dyno!

Σε μενα απανταει ειχα γραψει που ειναι ο υπερμαχος της εργοστασιακης σκαστρας:)

Τα παραπανω εννοουνται

  • Like 1
  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

Σε μενα απανταει ειχα γραψει που ειναι ο υπερμαχος της εργοστασιακης σκαστρας :)

Τα παραπανω εννοουνται

"Ο υπερμαχος της εργοστασιακής σκάστρας" χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχααχαχα

Link to comment
Share on other sites

απο stg2 240+ μαμα?δυσκολο αλλα ναι δυσκολοι καιροι για βενζινες.

ΥΓ καμια εισαγωγη εμεινε..?

Link to comment
Share on other sites

κανε λιγο υπομονη…

Βρηκες ατομο... :p

Μακαρι παντως..για να σκιζετε το αμαξι χωρις ιδιετερο αγχος.

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω οτι εχουμε κολλησει σε λάθος σημείο! Ο midkin ήταν μπροστα κ φαινεται καθαρα,οποτε τί να λέμε! Κ ο υπολογισμος της αποστασης είναι δυσκολος κ ακομα πιο δυσκολο (αδυνατο κατα τη γνωμη μου) είναι να μεταφρασεις την αποσταση σε άλογα (δλδ ενα κενο = ? άλογα)

Το θέμα είναι οτι δυο ΙΔΙΑ ΜΑHA Δυναμομετρα εγραψαν πολυ διαφορετικα αποτελεσματα... οποτε φίλε wise ενας απο τους δυο δεν ειναι σωστος επαγγελματιας, κ κατω απο αυτο το πορισμα καλα κανει ο midkin κ μιλαει επωνυμα γιατι αυτος είναι ο λόγος υπαξης του φορουμ, η ενημέρωση!

Η τουρμπινα είναι λογικο νομιζω να πυρωνει,το πυρόμετρο εγραψε κατι ανησυχητικό ?

Link to comment
Share on other sites

Για να προχωρήσουμε και λίγο το thread:

Με αφορμή τη χτεσινή ημέρα που ήμουνα στο δυναμόμετρο(Maha) επιβεβαίωσα ότι τις διακυμάνσεις πίεσης και σκαμπανεβάσματα τα προκαλεί η

εργοστασιακή σκάστρα στο δικό μου setup με υψηλή πίεση υπερπλήρωσης αλλά και υψηλή σταθερή.

(Δηλαδή τα τσιτωμένα 1α στάδια 245-255άλογα και τα υβριδικά 260-300)

Η σκάστρα βρίσκεται χωνευτή στο αλουμίνιο με αποτέλεσμα να ζεσταίνεται τρομερά, αν λάβουμε υπόψη μας ότι το μαντέμι ακουμπάει τους 900-1000 oC.

Διαστέλονται τα πλαστικά της μέρη και πολλές φορές κολλάει το εμβολάκι της.

Εχω επίσης την υποψία ότι "τα παίζει¨ ο ηλεκτρομαγνήτης εσωτερικά και αδυνατεί να λειτουργεί όπως πρέπει.

Το ελατηριάκι βέβαια είναι της πλάκας για πιέσεις 1,2+ πλέον είναι σίγουρο ότι χρειάζεται Forge.

Μεγαλύτερο έμβολο και δυνατό ελατήριο με μηχανική λειτουργία σκάστρας για να είναι 100% πάντα λειτουργική.

Αυτό που με έτρωγε λοιπόν ήταν ότι το σκαμπανεβασμα της προηγούμενης μέτρησης πίστευα ότι ήταν λόγω σκάστρας και όχι λόγω ελατηρίων βαλβίδων.

Setup 1.4Tsi (BMY) εξάτμιση 76/70 , kmd αντλία, S3 intercooler, Turbo Hybrid+Forge WG, εισαγωγή Pipercross κλπ

Παραθέτω λοιπόν τα δυναμοδιαγράμματα :

Το αμάξι επαναπρογραμματίστηκε ώστε να είναι πιο όμαλό ψηλά έως τον κόφτη και λίγο πιο γεμάτο στις μεσαίες, σαν τιμή ιπποδύναμης δεν πήρε κάτι.

Αυτό που όμως διορθώθηκε είναι η κοιλιά στις 5800rpm που όταν ζεσταινόταν υπερβολικά(πολλά πατήματα ή dyno ) την έβγαζε.

Στο δυναμόμετρο λοιπόν πριν μετρηθεί το αμάξι με το νέο file, άλλαξα επιτόπου με μια σκάστρα που είχα στην άκρη την ήδη ζεσταμένη.

Το αποτέλεσμα φαίνεται, εντελώς γραμμικό πλέον και χωρίς σκαμπανεβάσματα. Εκτός από ένα μικρό στις 3400. Γενικά ξαναπάτησα άλλες 3 φορές για να το επιβεβαιώσω και στο τελευταίο πάτημα η βελόνα στο μπαρόμετρο έπαιζε μετά τις μεσαίες συνέχεια. Άρα η σκαστρούλα δεν είναι για πολλά πολλά

post-5289-0-13319300-1351866604_thumb.jp

Αποτελέσματα 265άλογα/37kgm

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Με forge μπλε ελατήριο θα γίνει ακόμα καλύτερο!!!

Θα έχεις λιγάκι surging σε μεσαία βυθιση του γκαζιού αλλά ψηλά θα δουλεύει καλύτερα!

Link to comment
Share on other sites

Νikdev, ωραιο διαγραμμα! Αλλα γιατι λεει πανω 13/8/2012 ρε συ.. Χθες δεν ειπες οτι πηγες; Αλλο ανεβασες; :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.