Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

υπαρχει και μια γραμμη στο διαγραμμα απο τις 13/8 :good:

πρεπειθ να ειναι αυτη με την μικρη κοιλια

Sorry δεν το προσεξα... Νομιζα ειναι αλλο συγκρισιμο διαγραμμα της ιδιας ημερας..

Και απο οτι βλεπω το λεει και μεσα στο κουτακι πανω αριστερα... Οπως και να εχει ειναι πολυ ωραιο διαγραμμα και μπραβο στον nikdev..

Edited by Billgr4
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Είναι η νέα δυναμομέτρηση με φόντο την παλιά, όπως φαίνεται λίγο πιο προσεκτικά :)

Ευχαριστώ για τα καλά σας λόγια!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για να προχωρήσουμε και λίγο το thread:

Με αφορμή τη χτεσινή ημέρα που ήμουνα στο δυναμόμετρο(Maha) επιβεβαίωσα ότι τις διακυμάνσεις πίεσης και σκαμπανεβάσματα τα προκαλεί η

εργοστασιακή σκάστρα στο δικό μου setup με υψηλή πίεση υπερπλήρωσης αλλά και υψηλή σταθερή.

(Δηλαδή τα τσιτωμένα 1α στάδια 245-255άλογα και τα υβριδικά 260-300)

Η σκάστρα βρίσκεται χωνευτή στο αλουμίνιο με αποτέλεσμα να ζεσταίνεται τρομερά, αν λάβουμε υπόψη μας ότι το μαντέμι ακουμπάει τους 900-1000 oC.

Διαστέλονται τα πλαστικά της μέρη και πολλές φορές κολλάει το εμβολάκι της.

Εχω επίσης την υποψία ότι "τα παίζει¨ ο ηλεκτρομαγνήτης εσωτερικά και αδυνατεί να λειτουργεί όπως πρέπει.

Το ελατηριάκι βέβαια είναι της πλάκας για πιέσεις 1,2+ πλέον είναι σίγουρο ότι χρειάζεται Forge.

Μεγαλύτερο έμβολο και δυνατό ελατήριο με μηχανική λειτουργία σκάστρας για να είναι 100% πάντα λειτουργική.

Αυτό που με έτρωγε λοιπόν ήταν ότι το σκαμπανεβασμα της προηγούμενης μέτρησης πίστευα ότι ήταν λόγω σκάστρας και όχι λόγω ελατηρίων βαλβίδων.

Setup 1.4Tsi (BMY) εξάτμιση 76/70 , kmd αντλία, S3 intercooler, Turbo Hybrid+Forge WG, εισαγωγή Pipercross κλπ

Παραθέτω λοιπόν τα δυναμοδιαγράμματα :

Το αμάξι επαναπρογραμματίστηκε ώστε να είναι πιο όμαλό ψηλά έως τον κόφτη και λίγο πιο γεμάτο στις μεσαίες, σαν τιμή ιπποδύναμης δεν πήρε κάτι.

Αυτό που όμως διορθώθηκε είναι η κοιλιά στις 5800rpm που όταν ζεσταινόταν υπερβολικά(πολλά πατήματα ή dyno ) την έβγαζε.

Στο δυναμόμετρο λοιπόν πριν μετρηθεί το αμάξι με το νέο file, άλλαξα επιτόπου με μια σκάστρα που είχα στην άκρη την ήδη ζεσταμένη.

Το αποτέλεσμα φαίνεται, εντελώς γραμμικό πλέον και χωρίς σκαμπανεβάσματα. Εκτός από ένα μικρό στις 3400. Γενικά ξαναπάτησα άλλες 3 φορές για να το επιβεβαιώσω και στο τελευταίο πάτημα η βελόνα στο μπαρόμετρο έπαιζε μετά τις μεσαίες συνέχεια. Άρα η σκαστρούλα δεν είναι για πολλά πολλά

post-5289-0-13319300-1351866604_thumb.jp

Για FORGE ανοιχτου τυπου η κλειστου ?

Link to comment
Share on other sites

Αν βλεπω καλα 262 εως 263

Peak στα

265.3 η νεα, 266 η παλια.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Για FORGE ανοιχτου τυπου η κλειστου ?

Δεν καταλαβα την ερωτηση σου

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβα την ερωτηση σου

Για την σκαστρα ρωταω για ανοιχτου τυπου η κλειστου .Εχω την εντυπωση οτι η Forge βγαζει 2 τυπους.Καπου στο post λες οτι χρειαζεται forge.

Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

Για την σκαστρα ρωταω για ανοιχτου τυπου η κλειστου εχεις?Εχω την εντυπωση οτι η Forge βγαζει 2 τυπους

Την εργοστασιακη εχω οπωσ περιγραφω και στο ποστ του setup.

ειχα forge , την εδωσα λογω θορυβου δεν την αντεχα.

Καποια στιγμη θα παρω κλειστου. Το ιδιο ειναι και οι δυο απλα δεν μπορω τοσο θορυβο αποτο αμαξι πλεον

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Την εργοστασιακη εχω οπωσ περιγραφω και στο ποστ του setup.

ειχα forge , την εδωσα λογω θορυβου δεν την αντεχα.

Καποια στιγμη θα παρω κλειστου. Το ιδιο ειναι και οι δυο απλα δεν μπορω τοσο θορυβο αποτο αμαξι πλεον

Eυχαριστω για την απαντηση.Οταν λυσω το θεμα με τα ελατηρια βαλβιδων (κοψηματα στα ψηλα με 3η) μαλλον κλειστου θα βαλω! Edited by jim75
Link to comment
Share on other sites

@nikdev με κλειστου τυπου και μπλε ελατηριο μιας και εισαι 265 θα εισαι μαι χαρα κανενας θορυβος απο την σκαστρα σαν μαμα ακουγεται.

Ναι την εχω δοκιμασει σε αλλο αμαξι , του την ειχα περασει οταν πηρα ανοιχτου σε μενα.

Sorry δεν το προσεξα... Νομιζα ειναι αλλο συγκρισιμο διαγραμμα της ιδιας ημερας..

Και απο οτι βλεπω το λεει και μεσα στο κουτακι πανω αριστερα... Οπως και να εχει ειναι πολυ ωραιο διαγραμμα και μπραβο στον nikdev..

Να σαι καλα Βασιλη!

Χθες τραβηξα ενα εντελως προχειρο βιντεακι απο 60χλμ μεχρι ψηλα 4ης

Check engine απο decat

Airbag απο παλαιοτερη αφαιρεση καθησματος συνοδηγου

Τελικα το ετοιμασες , δεν κρΑτιοσουνα οταν μιλουσαμε πριν το 400αρι. Το αλλο το παλικαρι πως τα πηγε;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κάτι ακούστηκε πως σήμερα ρύθμισε ο Θέμης Μαραβέλια! Ξέρουμε κάτι; ;)

To θεμα 270αρια πάλιωσε πια.... κ άνοιξε το ''BT''

Πολυ ευχάριστα νεα !!!

Περιμένουμε νέα με ανυπομονησία .... Καλοταξιδο και απροβληματιστο να είναι πρωτα απο όλα...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.σημερα οντως ρυθμιστηκε το αμαξι. ειχαμε προβλημα με το λαγκ αλλα με καποιες διορθωσεις του κριτωνα περιοριστηκε λιγο. το αμαξι στο 1ο πατημα εβγαλε 289 στο 1.1 bar 2ο πατημα 323 στο 1.4bar και 3ο πατημα 341 @ 1.55-1.6. http://imageshack.us/photo/my-images/13/20121204155950.jpg/

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.σημερα οντως ρυθμιστηκε το αμαξι. ειχαμε προβλημα με το λαγκ αλλα με καποιες διορθωσεις του κριτωνα περιοριστηκε λιγο. το αμαξι στο 1ο πατημα εβγαλε 289 στο 1.1 bar 2ο πατημα 323 στο 1.4bar και 3ο πατημα 341 @ 1.55-1.6. http://imageshack.us...1204155950.jpg/

τρελα νουμερα για 1.4 λιτρα....ευγε!!!

μπορεις να μας γραψεις αναλυτικα τι φορας μπας και παρουμε κ εμεις σειρα??

Link to comment
Share on other sites

Εισαγωγή

Εξάτμιση

Ιντερκούλερ

Αντλία

Τούρμπο td05 big 16g πάω στη μαμά πολαπλλή!

Πρόγραμμα etuners για 100άρα!

Πάντα κλειστό μοτέρ!

Link to comment
Share on other sites

εννοειτε. φιλτρο apr,εξατμιση 70'' dp decat 63.5'' υπολοιπη,αντλια υψηλης autotech(μονο τα 5αρια γκολφ),intercooler s3,td05 big 16g turbo,σκαστρα απο s3 με relocation.και προγραμμα κριτωνα(etuners).αυτα τα ολιγα.

Mπραβο παιδια.. Θεμη να το χαιρεσαι!!

Αντε να δουμε ποσο ακομη μπορει να παει (κλειστο)... :p

με 4 μπεκ απο gti 6αρι παει 350+++
Link to comment
Share on other sites

εννοειτε. φιλτρο apr,εξατμιση 70'' dp decat 63.5'' υπολοιπη,αντλια υψηλης autotech(μονο τα 5αρια γκολφ),intercooler s3,td05 big 16g turbo,σκαστρα απο s3 με relocation.και προγραμμα κριτωνα(etuners).αυτα τα ολιγα.

με 4 μπεκ απο gti 6αρι παει 350+++

και παλι συγχαρητηρια!!!

απο πιεσεις τι παιζεις??

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.σημερα οντως ρυθμιστηκε το αμαξι. ειχαμε προβλημα με το λαγκ αλλα με καποιες διορθωσεις του κριτωνα περιοριστηκε λιγο. το αμαξι στο 1ο πατημα εβγαλε 289 στο 1.1 bar 2ο πατημα 323 στο 1.4bar και 3ο πατημα 341 @ 1.55-1.6. http://imageshack.us...1204155950.jpg/

πολυ καλο φιλε φτου φου μην το ματιαξω.τη δισκο πλατο φορας?και ποσα κιλα εβγαλε?.
Link to comment
Share on other sites

με 4 μπεκ απο gti 6αρι παει 350+++

Tα + ειναι στην κλιμακα του 10 (δηλ 380 συνολο); χαχαχα

Και παλι ωραιος.. ;)

Link to comment
Share on other sites

Tα + ειναι στην κλιμακα του 10 (δηλ 380 συνολο); χαχαχα

Και παλι ωραιος.. ;)

τωρα τι να σου πω.αν μου ελεγες οτι σημερα το πρωι θα βγαλω 341 θα γελουσα.οποτε λεω με τα 380 να μην γελασω γιατι δεν ξερεις τι γινετε.εχω βρει ηδη μπεκ αμα θελω! :p
Link to comment
Share on other sites

Από ροπή κάπου στις 5700 αν θυμάμαι καλά 36kg! Στις μεσαίες επειδή δεν σπουλάρει το τούρμπο είχε 28-30kg!

Πάνω από τις 6 ξανά πέφτει σταδιακά!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.