Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

υπαρχει λινκ με το dyno.δεν θυμαμαι ροπη.η πιεση 1.6bar.

δισκο πλατο δεν ειπες τη φορας?με τα λαγκ τι εγινε ενταξη ειναι τωρα?
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα.σημερα οντως ρυθμιστηκε το αμαξι. ειχαμε προβλημα με το λαγκ αλλα με καποιες διορθωσεις του κριτωνα περιοριστηκε λιγο. το αμαξι στο 1ο πατημα εβγαλε 289 στο 1.1 bar 2ο πατημα 323 στο 1.4bar και 3ο πατημα 341 @ 1.55-1.6. http://imageshack.us...1204155950.jpg/

παρα πολυ καλα νουμερακια!!!!!πολυ καλη δουλεια απο ολους βλεπω!

σε τι πιεση θα το δουλευεις τελικα?αν πας 1.7-1.8 μας εφτασες!!!!λολ

διορθωση εντυπωσιακα καλυτερα να πω!!!!

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Και για να γινει κατι τετοιο ποσο ειναι περιπου το συνολικο κοστος;

Παντως φιλε μου πολυ καλο μπραβο αντε να το δουμε και να το ακουσουμε σε καμια συναντηση!

Sent from my golf 5

Edited by vasillakis
Link to comment
Share on other sites

δισκο δεν φοραω και δεν θελω!1.55-1.6 πιεση.δεν διορθωθηκε τελειως απο λαγκ αλλα καπως καλυτερα,

εαν στο μελον κανεις εναν φτιαχτο τετραφτερο μπορεις να πας πανω απο 40 κιλα ροπη για αυτο σε ρωτησα τη δισκο φορας.η πιεση δεν παιζει κανενα ρολο για το αν χαλαση ο δισκος.
Link to comment
Share on other sites

μΠραβο θεμη !!!!!επιτελους οι κοποι σου επιασαν κοποι !! σπουδαιο επιτευγμα!! το αμαξι αντεχει και ημουν και εγω απο αυτους που το πιστευαν απο την αρχη..ευχομαι να μπορεσετε να εξαλείψετε και το θεμα της διαφορας στην εναλλαγη κομπρεσσορα και τουρμπινας αν και ειναι λογικο οπως σου ειχα πει αφου με κόλο 0.49 a/r δεν σπουλαρεις πριν τις 3500-3700..

Εδω η δικη μου με κόλο 6cm δλδ 0.41a/r σπουλαρει απο τις 2900-3000.

Το αμαξι εχει τρελο potential και η τουρμπίνα εχει πολλα να δώσει .Μπραβο και παλι στον βελτιωτη μηχανικο και κάτοχο!!!!Ανοιγεις δρομο!!

Ρώτησες τον κριτωνα ποιο τουρμπο θα συνιστουσε ώστε να μην υπάρχει λάγκ αλλα να εχει απόδοση παραπλήσια με την δική σου? -10 άλογα δλδ περίπου?μια td04 19t π.χ?

Κόφτη πόσο εχεις τωρα θέμη και τι πίεση εκει?

Και πάλι συγχαρητηρια!!ίσως με ενα electronic boost controller καταφερετε να κάνετε το αμαξι να γυρισει την τουρμπίνα λίγο νωριτερα και να μειωθει αυτη η υστερηση.

ειχα γραψει και χθες πριν προγραμματίσεις το τερας σε αλλο τοπικ και σε ρωτουσα κάτι .http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=24567&st=7120

Link to comment
Share on other sites

οντως μεγαλο προβλημα το λαγκ.το σκεφτηκαμε το boost control να δωσουμε τερμα πιεση χαμηλα και μετα με το που τουρμπισει να ριξουμε πιεση.ολα στο δρομο θα φανουν.

Link to comment
Share on other sites

Kαλοταξιδο φιλε!!!

Οτι και να πουμε είναι λίγο!!! Το εντυπωσιακο δεν είναι τα λιγα κυβικα ΑΛΛΑ το οτι με κλειστο μοτερ φτανει αυτα τα άλογα!!! Ανοιξε δρομο και γνωση και για μας...

Link to comment
Share on other sites

Μπραβο ρε Θεμη..Πραγματικα χαρηκα λες και εκανα το δικο μου εγω ετσι. Απροβληματιστο με πολλα χιλιομετρα ευχομαι φιλε. Μακαρι να σου το ρυθμισουνε με πιο καλες καμπυλες και χωρις Lag. Ανεβασες πολυ τον πυχη να ξερεις.

Link to comment
Share on other sites

μΠραβο θεμη !!!!!επιτελους οι κοποι σου επιασαν κοποι !! σπουδαιο επιτευγμα!! το αμαξι αντεχει και ημουν και εγω απο αυτους που το πιστευαν απο την αρχη..ευχομαι να μπορεσετε να εξαλείψετε και το θεμα της διαφορας στην εναλλαγη κομπρεσσορα και τουρμπινας αν και ειναι λογικο οπως σου ειχα πει αφου με κόλο 0.49 a/r δεν σπουλαρεις πριν τις 3500-3700..

Εδω η δικη μου με κόλο 6cm δλδ 0.41a/r σπουλαρει απο τις 2900-3000.

Το αμαξι εχει τρελο potential και η τουρμπίνα εχει πολλα να δώσει .Μπραβο και παλι στον βελτιωτη μηχανικο και κάτοχο!!!!Ανοιγεις δρομο!!

Ρώτησες τον κριτωνα ποιο τουρμπο θα συνιστουσε ώστε να μην υπάρχει λάγκ αλλα να εχει απόδοση παραπλήσια με την δική σου? -10 άλογα δλδ περίπου?μια td04 19t π.χ?

Κόφτη πόσο εχεις τωρα θέμη και τι πίεση εκει?

Και πάλι συγχαρητηρια!!ίσως με ενα electronic boost controller καταφερετε να κάνετε το αμαξι να γυρισει την τουρμπίνα λίγο νωριτερα και να μειωθει αυτη η υστερηση.

ειχα γραψει και χθες πριν προγραμματίσεις το τερας σε αλλο τοπικ και σε ρωτουσα κάτι .http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=24567&st=7120

Oπως καταλαβες , Αλεξη , η συγκεκριμενη περιπτωση ειναι μια πρωτη προσεγγιση .

Οι παρατηρησεις μου ειναι οι εξης :

1) Το turbo αυτο , ισως ειναι λιγο μεγαλο για 14αρι μοτερ . Mιλαμε για full boost στις 5200σαλ ! Ο μαντεμι ειναι 8cm2 , ο αξονας TD05 και η φτερωτη super 16G .

H συνεργασια με τον μικρο M12 μηχανικο συμπιεστη ( για ρυθμιση με σταθερη ροπη σε ολο το φασμα ) ειναι πολυ δυσκολη , αφου το σημειο που εχουμε καλο boost στελνει αδιαβαστο τον κομπρεσσορα σε δευτερολεπτα ( μιλαμε για 30%+ περισσοτερες RPM απο αυτες της ονομαστικης αντοχης του ) .

2) Η ιπποδυναμη ψηλα ειναι απιστευτη ! Το αυτοκινητο με 1.6bar σταθερα απο 5200 μεχρι 7200σαλ αποδιδει 340+ΗΡ , με 16 μοιρες αβανς και 0.77 λ .

3) Με το εργοστασιακο turbo , ειχαμε misfires με 1.5bar μετα τις 6000σαλ , στο συγκεκριμενο αυτοκινητο που ειχε μαλακα ελατηρια βαλβιδων . Με το μεγαλο turbo , τα misfires εξαφανιστηκαν , με 90+ΗΡ ! ( Δραστικη μειωση πιεσης καυσαεριου )

4) Το συστημα τροφοδοσιας τελειωσε , απο μπεκ στο 0.77 λ . Για περισσοτερη δυναμη χρειαζονται μπεκ απο GTI VI και αντλια πισω απο S3 .

5) Tα στοκ εντοστια , στη συγκεκριμενη περιπτωση , πιστευω οτι δεν εχουν κανενα θεμα , αφου η ροπη / πιεση ειναι λογικη , με χαμηλο σχετικα λ .

Link to comment
Share on other sites

θεμη και παλι ευγε...αν και πρεπει ο κριτωνας να ειναι σπαζοκεφαλια πως θα φτιαξει την καμπυλη γιατι τωρα που ανοιξα την φωτο με την καμπυλη δεν εισαι για 0-400 ακομη...πιστευω οτι θα κανει τα μαγικα του και συντομα θα εχουμε ποιο τραπεζι καμπυλη να μας δειξεις..τα καλυτερα και παλι ευχομαι ολοψυχα και μας εχει βαλει τα γυαλια τελικα αυτο το μοτερ που με μαμα μπιελες αντεχει απο 140 σε 340 200 αλογα παραπανω....και με τα διλιτρα να εχουμε θεμα...τι να πω....τα νουμερα μιλαν απο μονα τους...στο δρομο πως το ειδες κρεμαει στην αλλαγη απο κομπρεσορα σε τουρμπο τρελα?

ααχ τωρα ειδα και την απαντηση του κριτωνα...την ιδια στιγμη γραφαμε...λολ

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητηρια Θεμη για το αυτοκινητο σου...

Καλα,πολλα και απροβληματιστα χιλιομετρα...

4) Το συστημα τροφοδοσιας τελειωσε , απο μπεκ στο 0.77 λ . Για περισσοτερη δυναμη χρειαζονται μπεκ απο GTI VI και αντλια πισω απο S3

Κριτων μπαινουν κανονικα και χωρις πατεντες τα μπεκ απ το 6αρι;

1) Το turbo αυτο , ισως ειναι λιγο μεγαλο για 14αρι μοτερ . Mιλαμε για full boost στις 5200σαλ ! Ο μαντεμι ειναι 8cm2 , ο αξονας TD05 και η φτερωτη super 16G .

Οταν λες μεγαλο εννοεις γενικα την td05big16g ? Η το μαντεμι που ειναι 8αρι και οχι 7αρι;

Τελικα ποιο ειναι το οριο για κλειστο μοτερ;Μεχρι τι πιεση θα μπορεις να σηκωνεις απροβληματιστα μ αυτο το τουρμπο;

Link to comment
Share on other sites

Oπως καταλαβες , Αλεξη , η συγκεκριμενη περιπτωση ειναι μια πρωτη προσεγγιση .

Οι παρατηρησεις μου ειναι οι εξης :

1) Το turbo αυτο , ισως ειναι λιγο μεγαλο για 14αρι μοτερ . Mιλαμε για full boost στις 5200σαλ ! Ο μαντεμι ειναι 8cm2 , ο αξονας TD05 και η φτερωτη super 16G .

H συνεργασια με τον μικρο M12 μηχανικο συμπιεστη ( για ρυθμιση με σταθερη ροπη σε ολο το φασμα ) ειναι πολυ δυσκολη , αφου το σημειο που εχουμε καλο boost στελνει αδιαβαστο τον κομπρεσσορα σε δευτερολεπτα ( μιλαμε για 30%+ περισσοτερες RPM απο αυτες της ονομαστικης αντοχης του ) .

2) Η ιπποδυναμη ψηλα ειναι απιστευτη ! Το αυτοκινητο με 1.6bar σταθερα απο 5200 μεχρι 7200σαλ αποδιδει 340+ΗΡ , με 16 μοιρες αβανς και 0.77 λ .

3) Με το εργοστασιακο turbo , ειχαμε misfires με 1.5bar μετα τις 6000σαλ , στο συγκεκριμενο αυτοκινητο που ειχε μαλακα ελατηρια βαλβιδων . Με το μεγαλο turbo , τα misfires εξαφανιστηκαν , με 90+ΗΡ ! ( Δραστικη μειωση πιεσης καυσαεριου )

4) Το συστημα τροφοδοσιας τελειωσε , απο μπεκ στο 0.77 λ . Για περισσοτερη δυναμη χρειαζονται μπεκ απο GTI VI και αντλια πισω απο S3 .

5) Tα στοκ εντοστια , στη συγκεκριμενη περιπτωση , πιστευω οτι δεν εχουν κανενα θεμα , αφου η ροπη / πιεση ειναι λογικη , με χαμηλο σχετικα λ .

Καταρχην κριτωνα συγχαρητηρια για το προτζεκτ και για την προσπαθεια..

Δυστυχως (γνωμη μου) δεν μπορει να γινει κατι και να καλυφθει αυτο το μεγαλο φασμα οπου το αμαξι laggarei λόγω έλειψης καυσαερίων του 1.4 τσι.Ακόμα και αν ο κομπρεσσορας τραβηχτει μεχρι τις 4000 το τθρβο θα εχει την μεγιστη πίεση απο τις 5200 έως 5700 στροφές .

Λογικα αρχιζει και σπουλάρει απο τις 3800-4000.μέχρι εκει η ν75 αλήθεια ειναι 100% ?Αυτες οι τουρμπίνες μεσα σε 400 500 στροφες απο το 0.5 φτανουν στην μαξ πιεση με την καταπόνηση σε μπιέλες σε περίπτωση οβερ να ειναι μεγάλη άν και σε πιεση 1,6 ο τσι εχει δειξει οτι αντέχει με την ροπή να κυμαινεται σε λογικα πλαισια και οχι πανω απο 40++.

H σειρα Td05 βγαίνει με κώλο 7cm τουτέστιν 0.49 a/r εκτός απο την 18Α η οποια εχει 8cm δλδ 0.57 a/r ..Αν ειχε 0.57 θα ειχε φουλ πιεση στις 6500..

Τσεκαρετέ το αυτο .νομιζω πως δεν κανω λάθος σε αυτό .

Από οτι εχω καταλάβει στις 7200 έχετε σταθερή πίεση στο 1.6(στο δυνατο προγραμμα) .σωστα?

Έχετε βάλει περιοριστή ροπής ? Μου φαίνονται λίγα τα 36 κιλά για το 1.6 στην td05 η οποια συνηθως σε αυτη την πιεση βγαζει πανω απο 40-42..

Η TD05 16G που επιλέξατε εχει Choke Flow CFM :560 ενω η κλασσικη disc potato 28ara RS 550.

Η TD05 εχει λίγο μεγαλύτερη απόδοση απο την 28αρα(+30PS) αλλά η rs ΕΙΝΑΙ BALL BEARING ΚΑΙ σπουλάρει αρκετά πιο γρήγορα..Αυτή ίσως σας έκανε κουτί.Όπως και μια td04 19t η οποια έχει παραπλήσιες δυνατότητες με τις td05 kai 28rs αλλα με κώλο 6cm δλδ 0.41.

Ολα καλα με τις td (φτηνες, easy to find , value for money για αυτο που προσφέρουν ,lego απο την άποψη ότι κουμπώνεις ότι φτερωτη-αλουμινια θες και οχι μόνο) αλλά ειναι παλιού τύπου και αργούν στο σπουλάρισμα ως journal bearing.

Μια twinscroll td05 me custom χταποδι φυσικα θα τα πηγαινε καλυτερα αλλα ξεφεύγουμε.

Μπεκ απο gti κουμπώνουν κανονικά στην θέση των δικών μας?

υ.γ εχω δει πολλά προτζεκτ σας και μπραβο με 16αρια μοτερ του ομιλου bmw με αμεσο ψεκασμο και με μεταβλητο χρονισμο στους εκκεντροφόρους σε αμαξια pegeuot rally -gt οπου και σηκώνουν φουλ πιεση κοντα στις 4.500. ( με αποδοση κοντα στα 45 κιλακια ροπης ) και στις 4000 rpm βγαζουν 35 κιλα ροπης σε οχι και τοσο φιλικο προγραμμα με ενισχυμενα σωθικα.Τα αποτελέσματα βέβαια εκει ειναι πραγματικα αξιόλογα λόγω χωρητικοτητας μοτερ . (αυτα βεβαια θελουν σφυρια αλλα ..) Δεν υποψιαστήκατε οτι θα πεσει μεγάλη για το δικό μας μοτέρ αυτη η τουρμπίνα ?

Ειναι δυνατόν να παράγουμε περισσοτερα καυσαερια απο τον 1,6 τουρμπο της bmw ο οποιος έχει και αυτος αμεσο ψεκασμο αρκετα ροικη κεφαλή οπως εχω ακούσει και μεταβλητο χρονισμό?Ισα ισα που ο κομπρεσσορας που πολλοι το θεωρούν πλοενέκτημα (ειναι μόνο αν παντρευτει με το κατάλληλο τουρμπο οπου αν γινει αυτο πραγματικα τρομαζω να το σκεφτώ) ίσως επιβαρύνει και την απόδοση του κινητηρα αφού ειναι γνωστός ο τρόπος λειτουργιας του και απο που παίρνει ενέργεια για να δουλέψει.

Συγνωμη αν κουρασα.Ολα αυτ αδεν τα λέω κακοπροαιρετα προς θεου ισα ισα που εγω πραγματικα θέλω να βλέπω τετοιες προσπαθειες να γίνονται ποσο μάλλον να αποδίδουν στο μέγιστο ώστε και ο ιδιοκτητς και οι βελτιωτες να αισθανονται δικαιωμένοι για τις επιλογες τους και τις προσπαθειες τους.

Αλλωστε κατι τέτοιο εκανα και εγω και ξέρω πως ειναι .

Με το καλό περεταιρω βελτίωση.

Αααα, με χρηση ebc ζορίζοντας το αμαξι λίγο παραπάνω μπορει να επιτεχθει λίγο πιο γρήγοορο σπουλάρισμα ?

Αλέξης

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

Κριτων μπαινουν κανονικα και χωρις πατεντες τα μπεκ απ το 6αρι;

Οταν λες μεγαλο εννοεις γενικα την td05big16g ? Η το μαντεμι που ειναι 8αρι και οχι 7αρι;

Τελικα ποιο ειναι το οριο για κλειστο μοτερ;Μεχρι τι πιεση θα μπορεις να σηκωνεις απροβληματιστα μ αυτο το τουρμπο;

Γιαννη , θεωρητικα πρεπει να μπαινουν χωρις πατεντες τα μπεκ .

Το turbo αυτο ειναι λιγο μεγαλυτερο , σαν φτερωτες , απο GT28RS και παρολο το μικρο μαντεμι ( 0.57 Α/R / 8cm2 ) , στροφαρει στο 14αρι στις 5200σαλ (overboost ) . Aυτο δημιουργει ασυνεχεια ροπης στις μεσαιες σαλ , λογω μικρου κομπρεσσορα , αφου δεν ειναι αξιοπιστο να εχουμε πανω απο 10% σαλ περιστροφης απο κκει που τον παραδιδει η ΕΑΤΟΝ .

Το "κλειστο μοτερ" δεν εχει προβλημα , οσο η ροπη ειναι μεχρι 370-380Νm ψηλα ( και οχι πανω απο 420 χαμηλα ) , η θερμοκρασια καυσαεριων λογικη και το στροφαρισμο μεχρι 7200σαλ .

Link to comment
Share on other sites

Καταρχην κριτωνα συγχαρητηρια για το προτζεκτ και για την προσπαθεια..

Δυστυχως (γνωμη μου) δεν μπορει να γινει κατι και να καλυφθει αυτο το μεγαλο φασμα όπου έλειψης δύναμης λόγω έλειψης καυσαερίων του 1.4 τσι.Ακόμα και αν ο κομπρεσσορας τραβηχτει μεχρι τις 4000 το τουρμπο θα εχει την μεγιστη πίεση απο τις 5200 έως 5700 στροφές .

Λογικα αρχιζει και σπουλάρει απο τις 3800-4000.μέχρι εκει η ν75 αλήθεια ειναι 100% ?Αυτα τα τουρμπο μεσα σε 400 500 στροφες απο το 0.5 φτανουν στην μαξ πιεση με την καταπόνηση σε μπιέλες σε περίπτωση οβερ να ειναι μεγάλη .

H σειρα Td05 βγαίνει με κώλο 7cm τουτέστιν 0.49 a/r εκτός απο την 18Α η οποια εχει 8cm δλδ 0.57 a/r ..Αν ειχε 0.57 θα ειχε φουλ πιεση στις 6500..

Τσεκαρετέ το αυτο .νομιζω πως δεν κανω λάθος σε αυτό .

Από οτι εχω καταλάβει στις 7200 έχετε σταθερή πίεση στο 1.6(στο δυνατο προγραμμα) .σωστα?

Έχετε βάλει περιοριστή ροπής ? Μου φαίνονται λίγα τα 36 κιλά για το 1.6 στην td05 η οποια συνηθως σε αυτη την πιεση βγαζει πανω απο 40-42..

Η TD05 16G που επιλέξατε εχει Choke Flow CFM :560 ενω η κλασσικη disc potato 28ara RS 550.

Η TD05 εχει λίγο μεγαλύτερη απόδοση απο την 28αρα(+30PS) αλλά η rs ΕΙΝΑΙ BALL BEARING ΚΑΙ σπουλάρει αρκετά πιο γρήγορα..Αυτή ίσως σας έκανε κουτί.Όπως και μια td04 19t η οποια έχει παραπλήσιες δυνατότητες με τις td05 kai 28rs αλλα με κώλο 6cm δλδ 0.41.

Ολα καλα με τις td (φτηνες, easy to find , value for money για αυτο που προσφέρουν ,lego απο την άποψη ότι κουμπώνεις ότι φτερωτη-αλουμινια θες και οχι μόνο) αλλά ειναι παλιού τύπου και αργούν στο σπουλάρισμα ως journal bearing.

Μια twinscroll td05 me custom χταποδι φυσικα θα τα πηγαινε καλυτερα αλλα ξεφεύγουμε.

Μπεκ απο gti κουμπώνουν κανονικά στην θέση των δικών μας?

υ.γ εχω δει πολλά προτζεκτ σας και μπραβο με 16αρια μοτερ του ομιλου bmw με αμεσο ψεκασμο και με μεταβλητο χρονισμο στους εκκεντροφόρους σε αμαξια pegeuot rally -gt οπου και σηκώνουν φουλ πιεση κοντα στις 4.500. ( με αποδοση κοντα στα 45 κιλακια ροπης ) και στις 4000 rpm βγαζουν 35 κιλα ροπης σε οχι και τοσο φιλικο προγραμμα με ενισχυμενα σωθικα.Τα αποτελέσματα βέβαια εκει ειναι πραγματικα αξιόλογα λόγω χωρητικοτητας μοτερ . (αυτα βεβαια θελουν σφυρια αλλα ..) Δεν υποψιαστήκατε οτι θα πεσει μεγάλη για το δικό μας μοτέρ αυτη η τουρμπίνα ?

Ειναι δυνατόν να παράγουμε περισσοτερα καυσαερια απο τον 1,6 τουρμπο της bmw ο οποιος έχει και αυτος αμεσο ψεκασμο αρκετα ροικη κεφαλή οπως εχω ακούσει και μεταβλητο χρονισμό?Ισα ισα που ο κομπρεσσορας που πολλοι το θεωρούν πλοενέκτημα (ειναι μόνο αν παντρευτει με το κατάλληλο τουρμπο οπου αν γινει αυτο πραγματικα τρομαζω να το σκεφτώ) ίσως επιβαρύνει και την απόδοση του κινητηρα αφού ειναι γνωστός ο τρόπος λειτουργιας του και απο που παίρνει ενέργεια για να δουλέψει.

Συγνωμη αν κουρασα.Ολα αυτ αδεν τα λέω κακοπροαιρετα προς θεου ισα ισα που εγω πραγματικα θέλω να βλέπω τετοιες προσπαθειες να γίνονται ποσο μάλλον να αποδίδουν στο μέγιστο ώστε και ο ιδιοκτητς και οι βελτιωτες να αισθανονται δικαιωμένοι για τις επιλογες τους και τις προσπαθειες τους.

Αλλωστε κατι τέτοιο εκανα και εγω και ξέρω πως ειναι .

Με το καλό περεταιρω βελτίωση.

Αααα, με χρηση ebc ζορίζοντας το αμαξι λίγο παραπάνω μπορει να επιτεχθει λίγο πιο γρήγοορο σπουλάρισμα ?

Αλέξης

Η χρηση τετοιου τουρμπο εγινε με γνωμονα :

1) καλη ισχυ με μικρη σχετικα πιεση

2) νορμαλ ελατηρια βαλβιδων ( μαλακα ) , αρα αναγκαστικα ανετο μαντεμι .

3) οχι οριακη παροχη , ωστε να αντεξει σε βαθος χρονου .

Στα peugeot , παιζοντας με vvt κλπ , φτανεις σε overboost στις 3600σαλ .

Με 7αρι μαντεμι ειχαμε θεματα με misfiring. Me 8αρι δουλευουν αψογα .

Βασει της λογικης αυτης , το 14αρι επρεπε ακομα και με το 8αρι στις 4300 να εχει σπουλαρει .

Απο αυτο ειχαμε αποκλιση 900σαλ , αφου ολα τα μοτερ δεν ειναι ιδια .

Γενικα , το TSI βγαζει δυναμη ψηλα . Το peugeot/BMW ειναι πιο προθυμο στις μεσαιες .

Βασικα , Το τι πρεπει να γινει για να γινει τελειο ειναι γνωστο , αλλα το κοστος ξεφευγει .

Εδω χρησιμοποιησαμε ΟΕΜ πολλαπλη , για να μην φτιαξουμε χταποδι , θελαμε να γλυτωσουμε ελατηρια βαλβιδων και πολλα αλλα , που εκτοξευουν το κοστος , αλλα αποτελουν μηχανικους περιορισμους για να βγει , αυτο που λεμε "εργοστασιακο 350αρι" .

Σωστα ροϊκο χταποδι , με σκληρα ελατηρια βαλβιδων , με ρουλεμανατο ΗΚS turbo με μικρο μαντεμι , παιζοντας και με τροχαλιες κομπρεσσορα , μπορουσαν να φερουν απολυτες κμπυλες , αλλα με πολλαπλασιο κοστος ...

Στη πορεια θα βελτιωθει , αλλα πιστευω οτι σε 1η φαση ο στοχος επετευχθη . Συντομα θα αναρτησω και το dyno plot .

Πισεύω πως και με 0.41 α/r δεν θα ειχατε θεμα με missfires (efoson den exei ginei allagh sτα ελατηρια βαλβιδων) .

Τι a/r εχει η κ03 ? Γνωρίζουμε?

Αλεξη , μιλαμε οτι στο 1.8 , ακομα και με το 0.57 ειχε θεμα στις 7000σαλ ...

μιλαμε για πολυ υψηλη ειδικη ισχυ , σχεδον 250ΗΡ/λτ !

Στο 1.6 ηταν απολυτα καθαρο , και στο συγκεκριμενο μοτερ , ουτε με 0.49 θα ειχα καθαρη λειτουργια .

Η κ03 εχει περιπου 5.5cm2 και απο τα 255ΗΡ ειχε προβλημα .

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Ολα καλά λοιπόν ..ευχομαι για το καλυτερο ..καλη συνεχεια με το προτζεκτ ..πιστευω οτι θα γινει το καλυτερο ωστε το αμαξι να δινει σε ολο το ευρος των στροφών πόνο..

Οσον αφορα τα πρωτα αριθμιμενα points που εθεσες δυστυχως η πολυτελεια αυτη δεν υπηρχε σε σχεση π΄χ με ενα μοτερ χωρις κομπρεσσορα (συνεργασια αυτου με την τουρμπ΄ινα) πραγμα που εξαναγκαζει να κανεις παραχωρήσεις και στις πιεσεις και σε μικροτερο μαντεμι αν θες να δουλεψει τελεια.

Παντως σε dyno δικο σας δεν εχω δει overboost katv apo tiw 4500 me xrhsh td05 σε Pegeuot.

Peugeot_207_Rallye_1_6T_Stage4_pistonrods_dynoplot1.JPG

Link to comment
Share on other sites

Ολα καλά λοιπόν ..ευχομαι για το καλυτερο ..καλη συνεχεια με το προτζεκτ ..πιστευω οτι θα γινει το καλυτερο ωστε το αμαξι να δινει σε ολο το ευρος των στροφών πόνο..

Οσον αφορα τα πρωτα αριθμιμενα points που εθεσες δυστυχως η πολυτελεια αυτη δεν υπηρχε σε σχεση π΄χ με ενα μοτερ χωρις κομπρεσσορα (συνεργασια αυτου με την τουρμπ΄ινα) πραγμα που εξαναγκαζει να κανεις παραχωρήσεις και στις πιεσεις και σε μικροτερο μαντεμι αν θες να δουλεψει τελεια.

Παντως σε dyno δικο σας δεν εχω δει overboost katv apo tiw 4500 me xrhsh td05 σε Pegeuot.

Peugeot_207_Rallye_1_6T_Stage4_pistonrods_dynoplot1.JPG

Στη συγκεκριμενη μετρηση , full boost εχουμε στις 4000σαλ . Το σημειο full boost με το σημειο max torque διαφερουν κατα 400-500σαλ .

Στο δρομο , ομως , οπου το φορτιο ειναι περισσοτερο , οι στροφες μεγιστης πιεσης κατεβαινουν κατα 200-300 .

Στου συνεταιρου μου το 207 , που εχουμε κανει 100000+χλμ με TD05-16Gbig/8 και το εχω οδηγησει απειρες φορες , θυμαμαι χαρακτηριστικα οτι με 4η πχ στις 3700σαλ το μπαρομετρο καρφωνεται στο 1.5bar . 14% διαφορα στον κυβισμο δικαιολογει 500σαλ lag , οχι 1500 ...

anyway , πιστευω οτι θα βρουμε τον ευκολοτερο τροπο που θα πετυχουμε "φλατ" ροπη απο τις 1900σαλ μεχρι τον κοφτη ...

Link to comment
Share on other sites

μπραβο θεμη για την προσπαθεια σου να σε γερος και να το χαιρεσαι με απροβληματιστα χιλιομετρα .παιδια δεν μπορεις να εχεις και μεγαλο τουρμπο και μεγαλη ροπηστα χαμηλα σε 1,4 μοτερ για το λογο οτι δεν υπαρχουν καυσαερια πολλα ωστε να την γεμιζει απο χαμηλα αρα μην τρελενεστε .απο εκει και περα τωρα εαν μπορεσουν και βρουν μια λυση για σιαξουν τις καμπυλες στις χαμηλος μεσαιες στροφες εχει καλος αλλιως το αφηνει ετσι δεν περνει αλλη λυση εαν δεν αλλαχτει τουρμπινα η μαντεμι λιγο πιο κλειστο .μην τα θελουμε και ολα δικα μας ο κριτωνας δεν ειναι και μαγος να αλλαξει τους ορους της φυσικης ο ανθρωπος εκανε οτι καλυτερο μπρουσε και μπραβο του ειναι μαγκας απο εκει και περα αυτο που ειπε και ο κριτωνας anyway βλεπωντας και κανοντας για το κλαυτερο αποτελεσμα μπραβο και παλι στο θεμη για το αμαξι του μπραβο και στον κριτωνα για τη δουλεια του

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια για το εγχείρημα! Από ότι φαίνεται η τουρμπίνα του πέφτει λίγο μεγάλη για να μπορέσουν να επιτευχθούν ιδανικές καμπύλες απόδοσης και τρόπος λειτουργίας αλλά όπως και να έχει είναι μία αξιόλογη προσπάθεια με πάρα πολύ καλή μέγιστη τιμή ιπποδύναμης.

Link to comment
Share on other sites

μπραβο θεμη για την προσπαθεια σου να σε γερος και να το χαιρεσαι με απροβληματιστα χιλιομετρα .παιδια δεν μπορεις να εχεις και μεγαλο τουρμπο και μεγαλη ροπηστα χαμηλα σε 1,4 μοτερ για το λογο οτι δεν υπαρχουν καυσαερια πολλα ωστε να την γεμιζει απο χαμηλα αρα μην τρελενεστε .απο εκει και περα τωρα εαν μπορεσουν και βρουν μια λυση για σιαξουν τις καμπυλες στις χαμηλος μεσαιες στροφες εχει καλος αλλιως το αφηνει ετσι δεν περνει αλλη λυση εαν δεν αλλαχτει τουρμπινα η μαντεμι λιγο πιο κλειστο .μην τα θελουμε και ολα δικα μας ο κριτωνας δεν ειναι και μαγος να αλλαξει τους ορους της φυσικης ο ανθρωπος εκανε οτι καλυτερο μπρουσε και μπραβο του ειναι μαγκας απο εκει και περα αυτο που ειπε και ο κριτωνας anyway βλεπωντας και κανοντας για το κλαυτερο αποτελεσμα μπραβο και παλι στο θεμη για το αμαξι του μπραβο και στον κριτωνα για τη δουλεια του

Βλέπω αύριο μεθάυριο ο κρίτωνας να βγάλει κανένα 1.2 tsi με 300ps.... :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.