Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Ευχαριστω πολυ παιδια!

καλησπερα themi ωραιο το project σου να το χαιρεσαι! μια απορια την πολλαπλη πως την ενωσες με την τουρμπινα? δεν ειναι επιφοβο? ο λογος που δεν εκανες χειροποιητη ηταν θεμα κοστος η....καποιος αλλος?
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Θέμη το αμάξι είναι κορυφή!

Σου εύχομαι να μην κάνει κιχ απο προβλήματα και πάντα να είσαι προσεκτικός γιατί το ριμάδι το γκάζι είναι γλυκό.

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστώ πολύ παιδιά!να'στε καλά. τώρα μιας και μπήκα στον χορό να χορέψω. θα την βρουμε την ακρη πιστευω. χθες μετα απο τις πρωτες βολτες εντοπισαμε καποια θεματακια. η πολλαπλη εγινε με κοψιμο ραψιμο με πλακακι. με ενα χταποδι ομως θα σπουλαρε αρκετα πιο ευκολα. γενικα δεν θελω να λεω πολλα λογια. θα προσπαθησουμε να το βελτιωσουμε και αν βγει εχει καλος αλλιως καλη καρδια.

Link to comment
Share on other sites

φιλε Θεμη και Κριτωνα μια ερωτηση: μια td04l 13t δεν θα καθοταν καλυτερα προγραμματιστηκα χωρις να υπαρχει αυτο το θεμα με τον κομπρεσσορα???παρεχει στα 1400αρια οτι οσο εχω δει εως 300hp!!!

Edited by nikosapostolopoulos
Link to comment
Share on other sites

Η 19Τ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ..καθεται κουτί με βάση την δικια μου εμπειρια με αυτες τις τουρμπίνες..

βαλε ενα link να δουμε!!!

εγω ρωτησα τα παιδια παραπανω για την 13Τ γιατι ψαχνομαι κ εγω για BT χωρις ομως παρατραγουδα με τον κομπρεσσορα και διαγραμμα dyno "τραπεζι" και ας χασω 20-40hp.πιστευω αν βγουν 300-310hp σε μεγαλο φασμα στροφων ειναι οκ για μενα!

εσυ alextsis τι προτεινεις???

Link to comment
Share on other sites

βαλε ενα link να δουμε!!!

εγω ρωτησα τα παιδια παραπανω για την 13Τ γιατι ψαχνομαι κ εγω για BT χωρις ομως παρατραγουδα με τον κομπρεσσορα και διαγραμμα dyno "τραπεζι" και ας χασω 20-40hp.πιστευω αν βγουν 300-310hp σε μεγαλο φασμα στροφων ειναι οκ για μενα!

εσυ alextsis τι προτεινεις???

Κατα την αποψη μου , για να εχει καποιος 300ΗΡ , δεν χρειαζεται ουτε τουρμπινες , ουτε πολλαπλες , ουτε τιποτα , περα απο ενα stg2 hybrid ΚΚΚ turbo .

Η 13Τ εχει 40.5mm inducer και η Κ04 εχει 42.5mm . H 13T ειναι μικροτερη , σε ενα 122αρι, που δεν εχει νοημα κανενα υβριδιο ειναι ΟΚ , αλλα σε ενα 160αρι , που μπαινει Κ04-023 δεν εχει νοημα . Η 19Τ εχει μικρο αξονα και το αυτοκινητο θα σφιγγει ψηλα . Γενικα , το προβλημα ειναι πως θα βγουν 350+ΗΡ με φλατ καμπυλες , με τον υπαρχον κομπρεσσορα , και το σημαντικοτερο με maximum budget 1500 euro .

Επειδη ειναι δυσκολο να αντικατασταθει ο κομπρεσσορας , χρειαζεται πολυ ψαγμενο turbo , που θα προσφερει στροφαρισμα και παροχη , χωρις πολυ backpressure . Συνηθως , τετοιο τουρμπο κοστιζει ακριβα και απαιτουνται και σωστα ροϊκα στοιχεια , οπως σωληνωτη πολλαπλη εξαγωγης . Δυστυχως το κοστος ανεβαινει .

Link to comment
Share on other sites

Κατα την αποψη μου , για να εχει καποιος 300ΗΡ , δεν χρειαζεται ουτε τουρμπινες , ουτε πολλαπλες , ουτε τιποτα , περα απο ενα stg2 hybrid ΚΚΚ turbo .

Η 13Τ εχει 40.5mm inducer και η Κ04 εχει 42.5mm . H 13T ειναι μικροτερη , σε ενα 122αρι, που δεν εχει νοημα κανενα υβριδιο ειναι ΟΚ , αλλα σε ενα 160αρι , που μπαινει Κ04-023 δεν εχει νοημα . Η 19Τ εχει μικρο αξονα και το αυτοκινητο θα σφιγγει ψηλα . Γενικα , το προβλημα ειναι πως θα βγουν 350+ΗΡ με φλατ καμπυλες , με τον υπαρχον κομπρεσσορα , και το σημαντικοτερο με maximum budget 1500 euro .

Επειδη ειναι δυσκολο να αντικατασταθει ο κομπρεσσορας , χρειαζεται πολυ ψαγμενο turbo , που θα προσφερει στροφαρισμα και παροχη , χωρις πολυ backpressure . Συνηθως , τετοιο τουρμπο κοστιζει ακριβα και απαιτουνται και σωστα ροϊκα στοιχεια , οπως σωληνωτη πολλαπλη εξαγωγης . Δυστυχως το κοστος ανεβαινει .

ποιο turbo προτεινεις εσυ Κριτωνα για τα twincharged???εννοω μεχρι τα 300+

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ για το γεγονος οτι οι καλες δουλειες κοστίζουν..

αν η 19τ σφίγγει ψηλά τι να πεί η μικρη κκκ που φορανε τα twin?

Αλήθεια ξέρουμε ποσο ειναι το α/ρ της εργοστασιακης κκκ03?

Εμενα η td04 13t μπορει να αγγιξει στο 1,7 τα 300.Η κο3 χωρις ξυράφι και ξεζουμισμενη τα 250-255.

Παρότι λοιπόν το μικρο (μια χαρα τεραστιο κατα την γνωμη μου για τα 1,4 κυβικα χωρις να ειμαι ουτε μηχανολογος ή μηχανικος ,το 0.41 a/r) μπορεί να κρατησει μια χαρα μια td04 AN EXEIS ΣΩΣΤΑ ΕΛΑΤΗΡΙΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ mISSFIRES μεχρι τον κοφτη δύναμη..Δεν βγαζουμε τα τρελα καυσαερια για να την μπουκώσουμε κιόλας..

Η 19Τ εχει λοιπόν 46mm inducer ..σχεδον 4 mm περισσοτερα απο την υβριδικη και exducer 58mm. me 6cm2 κωλο.

Στην ιδανική λοιπόν περίπτωση οπου ο θεμης εκανε σωστη δουλεια ή όλα τα golf 5aria eixa sklhra elathria opvw ta 122aria kai ta 160aria αν π.χ ειχε αυτη την τουρμπίνα στο 1,55 πόσο θα εβγαζε στον κόφτη??

Πόσο μεγαλώνει ο κώλος οταν ξυραφιαζεται η κ03?Γτ το 1,65 που δουλευει αν δεν κανω λάθος ο νικος δεν ειναι και η πιο ηπια πιεση για τις μπιελες μας και τα ελατηρια μας..Ασχετα αν εχει γινει καλη δουλεια προγραμματιστικα ή το αμαξι αντεχει.Η 16τ με μαχ παροχη 310-320 ειναι σαν την υβριδικη κ03 με τον χαρτη της να τελειωνει στο 1,5 .

Ελπίζω να γινομαι κατανοητός και να μην παρεξηγούμε..Αλλωστε δωξα το θεο υπάρχουν comp maps απο οπου μπορει να βγει με ακρίβεια που ποτε και σε τι ευρος θα αποδώσει ενας συγκεκριμένος κινητηρας ο οποιος παραγει Χ καυσαερια ,τα άλογα η τουρμπίνα..

Η αναφορα γίνεται στις κοινες και ποιο προσιτες τουρμπίνες της αγορας οπου με σωστη μελέτη μπορουν να βγουν αξιόλογα αποτελέσματα.Αλλιως υπαρχουν οπως ειπες κριτωνα οι ρουλεμανατες , οι twin scroll που θελουν χταποδι οι comp turbo kai kai...

Αλήθεια τσεκαρατε τον comp map της td05 16g big πριν την βαλετε πάνω..Malista me 7cm 2 kvlo..

td05-16glarge.gif

http://www.not2fast.com/turbo/maps/all.html

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

καλα ολα αυτα 300-350hp μηπως ομως θα πρεπει να μας προβληματιζει και το πως θα βγουν ολα αυτα τα αλογα στην ασφαλτο χωρις να ειμαστε πρωτη-δευτερα-τριτη-παρασκευη σαββατο βραδυ στο ιδιο σημειο?? δεν γνωριζω, τα ατομα που επιχειρησανε το ενχειρημα εχουνε θεμα σπινιαρισματος?(οχι σταση, σε roll παταει το αμαξι?) φιλικα...

Link to comment
Share on other sites

Δεν εινα αυτο το μειζον προβλημα που απασχολει καποιον με αυτα τα άλογα..Δεν εχουμε καρότσες με 900 κιλα..

Μια χαρα βγαίνουν..ότι θες εσυ κανεις ..μπορεις να προγραμματίσεις να ερχεται η πιεση σταδιακα και να κορυφωνεται μετα αν δνε θες νασπινιαρεις π.χ..

Link to comment
Share on other sites

παιδια θα βρεθει η λυση.το προτζεκτ θελει ψαξιμο...υγεια να υπαρχει. διαλεξα τον δυσκολο δρομο. στην χειροτερη θα αλλαξω τουρμπο. και τι εγινε?

υ.γ. αλλοι κοροιδευουν και αλλοι επικροτουν. αλλα τους ευχαριστω ολους. γιατι μου δινουν δυναμη...

Link to comment
Share on other sites

παιδια θα βρεθει η λυση.το προτζεκτ θελει ψαξιμο...υγεια να υπαρχει. διαλεξα τον δυσκολο δρομο. στην χειροτερη θα αλλαξω τουρμπο. και τι εγινε?

υ.γ. αλλοι κοροιδευουν και αλλοι επικροτουν. αλλα τους ευχαριστω ολους. γιατι μου δινουν δυναμη...

+1000 τα γουστα θελουν σουστα!!! Edited by titikos
Link to comment
Share on other sites

Δεν εινα αυτο το μειζον προβλημα που απασχολει καποιον με αυτα τα άλογα..Δεν εχουμε καρότσες με 900 κιλα..

Μια χαρα βγαίνουν..ότι θες εσυ κανεις ..μπορεις να προγραμματίσεις να ερχεται η πιεση σταδιακα και να κορυφωνεται μετα αν δνε θες νασπινιαρεις π.χ..

..... απλα πιστευω σ ενα σωστο project δεν θα πρεπει να μας απασχολουν μονο τα Hp και ροπη!αλλα πως αυτα τα ατιθασα αλογα θα περασουν στους τροχους με λιγοτερες απωλειες! προσωπικα προτιμω να εχω 300hp γεματα και να μην χαζοσπινιαρο παρα 400hp και να με περναει μιραφιορι του 80 (τυχαια η επλογη)! εχω δει ωραια project (oxi apo vw αμαξια) που σε 0-400 ειχαν τραγικους χρονους... κριμα ¨( αλλα οπως ειπες.....οτι θελει ο καθενας κανει.....
Link to comment
Share on other sites

Φίλε έχεις άποψη από 300 hp σε 225 λάστιχο και 1400kg καρότσα;

Με 2ες σε καλή άσφαλτο όπως στο ο.χ και στα σκοτάδια δεν σπινιάρει!

Μη λέμε ότι θέλουμε και δημιουργούμε εντυπώσεις! Αν κάποιος σπινιάρει ας κοιτάξει λάστιχα!

Link to comment
Share on other sites

Φίλε έχεις άποψη από 300 hp σε 225 λάστιχο και 1400kg καρότσα;

Με 2ες σε καλή άσφαλτο όπως στο ο.χ και στα σκοτάδια δεν σπινιάρει!

Μη λέμε ότι θέλουμε και δημιουργούμε εντυπώσεις! Αν κάποιος σπινιάρει ας κοιτάξει λάστιχα!

Εμένα 2α σπινιάρει πολύ το αμάξι και απέχω πολύ από τα 300 :p

Link to comment
Share on other sites

Φίλε έχεις άποψη από 300 hp σε 225 λάστιχο και 1400kg καρότσα;

Με 2ες σε καλή άσφαλτο όπως στο ο.χ και στα σκοτάδια δεν σπινιάρει!

Μη λέμε ότι θέλουμε και δημιουργούμε εντυπώσεις! Αν κάποιος σπινιάρει ας κοιτάξει λάστιχα!

η αληθεια ειναι οχι δεν εχω αυτην την εμπειρια καθως δεν διαθετω πολιτικα λαστιχα ουτε φυσικα το αναλογο βαρος που ειπες ουτε την ιδια ιπποδυναμη.......παντος απο προσωπικη εμπειρια σε 2.0 tfsi edition 30 dsg 310 hp 3 ατομα με λαστιχα continetal sportcontact 3 225/40/18 ανοιγμα 120km/h χαζοσπινιαραμε...!!!τωρα εθεσες ενα καλο ζητημα ....καλη ασφαλτο, καλη ασφαλτο,.....χμ.... :phew: μηπως εχουμε σε μετρημενα σημεια στην ελλαδα???? Edited by titikos
Link to comment
Share on other sites

η αληθεια ειναι οχι δεν εχω αυτην την εμπειρια καθως δεν διαθετω πολιτικα λαστιχα ουτε φυσικα το αναλογο βαρος που ειπες ουτε την ιδια ιπποδυναμη.......παντος απο προσωπικη εμπειρια σε 2.0 tfsi edition 30 dsg 310 hp 3 ατομα με λαστιχα continetal sportcontact 3 225/40/18 ανοιγμα 120km/h χαζοσπινιαραμε...!!!τωρα εθεσες ενα καλο ζητημα ....καλη ασφαλτο, καλη ασφαλτο,.....χμ.... :phew: μηπως εχουμε σε μετρημενα σημεια στην ελλαδα????

Απλά υποτίθεται πως όταν κυνηγάς αυτά τα άλογα, το κάνεις για συγκεκριμένο σκοπό πχ κόντρες ή πίστα!

Στις κόντρες εγώ προσωπικά με 300+ άλογα που έχω βάλει τόσο στο οχ όσο και στα σκοτάδια δεν σπινιάρει ούτε η 2α!

Σε κοινή άσφαλτο παίζει να σπινιάρω και 3η!

Link to comment
Share on other sites

Απλά υποτίθεται πως όταν κυνηγάς αυτά τα άλογα, το κάνεις για συγκεκριμένο σκοπό πχ κόντρες ή πίστα!

Στις κόντρες εγώ προσωπικά με 300+ άλογα που έχω βάλει τόσο στο οχ όσο και στα σκοτάδια δεν σπινιάρει ούτε η 2α!

Σε κοινή άσφαλτο παίζει να σπινιάρω και 3η!

χμ...δεν τις ξερω τις περιοχες..καθως δεν ειμαι απο αθηνα.... :sorry: επισης απο προσωπικη εμπειρια πιστευω με αυτα τα αλογα χωρις μπλοκε και αλλα καλουδια, λιγα πραγματα θα κανει καποιος στην πιστα (time attack). Aποτι καταλαβα σαρεσει το 0-402μ! εχεις λαβει συμμετοχη σε 0-400 η σε επισημο αγωνα?θα μενδιεφερε να μαθω τους χρονους σου...τωρα για να μην βγαινουμε off topic αν θες στειλε μου p.m. ;)
Link to comment
Share on other sites

Μπα!!! Εγώ δεν είμαι της ευθείας! Αλλά και κανένα πάτημα όταν κάνω δεν βάζω από σταση!

Ρολλ 2ες 50-65 μέχρι 200-230

Link to comment
Share on other sites

Απλά υποτίθεται πως όταν κυνηγάς αυτά τα άλογα, το κάνεις για συγκεκριμένο σκοπό πχ κόντρες ή πίστα!

Στις κόντρες εγώ προσωπικά με 300+ άλογα που έχω βάλει τόσο στο οχ όσο και στα σκοτάδια δεν σπινιάρει ούτε η 2α!

Σε κοινή άσφαλτο παίζει να σπινιάρω και 3η!

Το "παίζει" μου αρέσει που γράφεις... :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Όσον αφορά τώρα το BT του Θέμη μείνετε συτονισμένοι! Έχω βάσιμες υποψίες πως η wg του είναι τελείως χαλαρή (πράγμα το οποίο του είχε πει και ο μηχανικός του αλλά το περάσαμε ντούκου!) σε βαθμό που το αμάξι να χάνει πολύ καυσάεριο από εκεί! Γι αυτό το αμάξι μετά από το 1.5 του κομπρέσοτα πέφτει στις <3500 σε 0.5 που δεν μπορεί να το αυξήσει ούτε στις 5000!!!! Μετά στις 5000 με τόσο καυσαέριο πια λογικό είναι να βλέπει 1 bar και στις 6000 και 1.4!

Το δικό μου υβρίδιο που έχω φτερωτή και στον κώλο (από k04-001 για όποιον θέλει να βρει mm κώλου) απλά το ΞΕΦΤΥΛΊΖΕΙ το τούρμπο χωρίς καν να έχει τραβηχτεί η λειτουργία του κομπρέσορα πιο ψηλά!!!

Σηκώνω 1.5 στις 2400, 1.7 στις 2600 που δείχνει πως το τούρμπο αρχίζει και σπουλάρει από εκεί εστω και με 0,2bar και σνεργάζεται με τον κομπρεσορα και 1.9+ στις 3400!

Δεν μπορεί η td05 να πιάνει 1.9 στις 6000+ είναι τελείως παράλογο!!!!

Περιμένετε σύντομα νέα γιατί αν βγω σωστός οι καμπύλες θα διαφέρουν ΠΑΑΑΑΑΡΑ πολύ!

Και μη μου συγκρίνεται το μοτέρ μας με το 1.6 της Πεζό! Έλεος! Στο 1.5 bar ο κομπρεσορας παράγει θεωρητικά καυσαέρια 2500 κεκ!

Απλά περιμένετε! ;)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

..... απλα πιστευω σ ενα σωστο project δεν θα πρεπει να μας απασχολουν μονο τα Hp και ροπη!αλλα πως αυτα τα ατιθασα αλογα θα περασουν στους τροχους με λιγοτερες απωλειες! προσωπικα προτιμω να εχω 300hp γεματα και να μην χαζοσπινιαρο παρα 400hp και να με περναει μιραφιορι του 80 (τυχαια η επλογη)! εχω δει ωραια project (oxi apo vw αμαξια) που σε 0-400 ειχαν τραγικους χρονους... κριμα ¨( αλλα οπως ειπες.....οτι θελει ο καθενας κανει.....

Φίλε έχεις άποψη από 300 hp σε 225 λάστιχο και 1400kg καρότσα;

Με 2ες σε καλή άσφαλτο όπως στο ο.χ και στα σκοτάδια δεν σπινιάρει!

Μη λέμε ότι θέλουμε και δημιουργούμε εντυπώσεις! Αν κάποιος σπινιάρει ας κοιτάξει λάστιχα!

Απλά υποτίθεται πως όταν κυνηγάς αυτά τα άλογα, το κάνεις για συγκεκριμένο σκοπό πχ κόντρες ή πίστα!

Στις κόντρες εγώ προσωπικά με 300+ άλογα που έχω βάλει τόσο στο οχ όσο και στα σκοτάδια δεν σπινιάρει ούτε η 2α!

Σε κοινή άσφαλτο παίζει να σπινιάρω και 3η!

εγω θα μιλησω μιας και ειστε πλεον στις θαλασσες των 300+.....μπορειται να μου πειτε που δεν σπινιαρει ενα αυτοκινητο των κιλων μας πλεον στην ελλαδα γιατι οπου και αν το εχω ανοιξει μεχρι τα 100 μου σπινιαρει!!!

λολ

ακουω για ολυμπιακο χωριο....εγω το ολυμπιακο σταδιο μετραει που το ανοιξα εκει?και εκει σπινιαρε.....παντως αμα παιζει τετοια ασφαλτος θελω βιντεο!!!μηπως και κανουμε κανα χρονο της προκοπης...θελω 0-100 σε 4...για ψαχτειται....τα 5 τα χουμε πλεον...

Link to comment
Share on other sites

εγω θα μιλησω μιας και ειστε πλεον στις θαλασσες των 300+.....μπορειται να μου πειτε που δεν σπινιαρει ενα αυτοκινητο των κιλων μας πλεον στην ελλαδα γιατι οπου και αν το εχω ανοιξει μεχρι τα 100 μου σπινιαρει!!!

λολ

ακουω για ολυμπιακο χωριο....εγω το ολυμπιακο σταδιο μετραει που το ανοιξα εκει?και εκει σπινιαρε.....παντως αμα παιζει τετοια ασφαλτος θελω βιντεο!!!μηπως και κανουμε κανα χρονο της προκοπης...θελω 0-100 σε 4...για ψαχτειται....τα 5 τα χουμε πλεον...

Πέρα από την πλάκα πήγαινε στην Κύμης στο οχ! Όχι στα 100 ούτε στα 50 δεν θα σου σπινιάρει!

Και λέει και για στάση εκεί! Είναι πολύ καλά!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.