Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

εγω θα μιλησω μιας και ειστε πλεον στις θαλασσες των 300+.....μπορειται να μου πειτε που δεν σπινιαρει ενα αυτοκινητο των κιλων μας πλεον στην ελλαδα γιατι οπου και αν το εχω ανοιξει μεχρι τα 100 μου σπινιαρει!!!

λολ

ακουω για ολυμπιακο χωριο....εγω το ολυμπιακο σταδιο μετραει που το ανοιξα εκει?και εκει σπινιαρε.....παντως αμα παιζει τετοια ασφαλτος θελω βιντεο!!!μηπως και κανουμε κανα χρονο της προκοπης...θελω 0-100 σε 4...για ψαχτειται....τα 5 τα χουμε πλεον...

+1000 και εγω θελω video...και με semi slick ακομα καλυτερα :p
Link to comment
Share on other sites

Βρε νικο σιγα μην βγαζουμε και καυσαερια απο νταλικα..

Πάμε στοιχημα ότι όπου εχετε όβερ εσεις την κ03 που φορατε θα την εχουμε και εμεις τα 122 χωρις κομπρεσσορα?

Παμε στοιχημα ότι αν εσυ βαλεις td04 θα εχουμε στο ιδιο σημειο οβερ και εναρξη σπουλαρίσματος..?

Ας την σφιξει ο θεμης τερμα και ας κανει πατημα..ετσι κιαλλιως λογικα ο κριτωνας μεχρι ν ασπουλαρει η τουρμπινα θα εχει την ν75 στο 100%..Οποτε θα δειξει..

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε εξελίξεις βλέπω, μπράβο παιδιά..

:clapping: :clapping: :clapping:

Περιμένω dyno μαζί με σχόλια από τον Θέμη και τον προγραμματιστή.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Θέμη έκανες ρύθμιση και dyno μετά το σφίξιμο της wg? Φούσκωσε 1bar στις 4κ rpm τελικά

Περιμένω να το δώ :)

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παιδια ειμαστε αιωνες πισω στην βελτιωση σε σχεση με τον ιταλικο 1.4 Turbo.Καμια μα καμια εταιρια ή βελτιωτης δεν προσφερει αυτα που προσφερει για τα Abarth,Punto.Με τρια χρονια εγγυηση η συγκεκριμενη εταιρια http://www.tmcmotorsport.comRevo,Apr ακομα δεν μπορουν να βγαλουν ενα Stage 3 με big turbo (loba turbo) o Κριτωνας ειναι κοντα αλλα για μενα κανει ενα μεγαλο λαθος προσπαθει ισως και λογω αυτον που του ζητατε να βγαλει πολλα αλογα με πολυ λιγα λεφτα.Αυτο δεν γινεται μια βελτιωση στα 300 αλογα ΣΩΣΤΗ θελει 6000-7000 ευρω.Οχι μια τουρμπινα ενα προγραμμα και μια wastegate με κοστος 1500 ευρω.Οι σοβαρες εταιριες προσφερουν ολοκληρωμενα πακετα βελτιωσεις.Τωρα ειστε ελευθεροι να με κραξετε.Καλη χρονια

Edited by Patroklos
Link to comment
Share on other sites

Μιας και φοράω Κρίτωνα θα πω πως ο Κρίτωνας κάνει αυτό που του λένε για να πληρωθεί. Επαγγελματίας είναι πληρώνεται να κάνει αυτό που θέλει ο πελάτης!

Ο ίδιος έχει πει πως ένα hybrid είναι οκ για 280-290 και όχι 300++

Από κει και πέρα αν το ζητήσεις κρίνει αν θα το κάνει ή όχι... Προσωπικά αν το αμάξι μου πάθει κάτι (που δεν το νομίζω), δεν πρόκειται να κατηγορήσω τον προγραμματιστή μου - παράγοντας που μέτρησε στο να μου το τσιτώσει - αφού μου έχει ο ίδιος πει πως το αμάξι μου πριν ακόμα βάλω τη σκάστρα forge (με την οποία πήρε και 0.1 bar παντού) δουλεύει τελείως εκτός χάρτη και προδιαγραφών...

Επειτα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του! ;)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Μετα την αναβαθμιση της αντλιας καυσιμου ηρθε και το remap και να φτασουμε τα 262 "ντεντενια" και συν ενα σαμαρι..... BeatingDeadHorse.gif

Θα ανεβει και η δυναμομετρηση μολις την λαβω

Στοκ τούρμπο;

Forge wg και σκάστρα φοράς;

Link to comment
Share on other sites

αμα σου πει οτι ειναι στοκ τουρμπο μονο με κμδ κιτ ενσωματωμενο στην αντλια καυσιμου και ρεμαπ απο κριτωνα....και τα κλασικα εξατμιση και φιλτρο αερα

Link to comment
Share on other sites

Η συνταγηΣκαστρα κλειστου τυπου forge, wg μαμα, στοκ τουρμπο πληρως επισκευασμενο πριν 1 μηνα kmd kit αντλιας βενζινης και φουλ εξατμιση κατσαρολα-μιλτεκapr carbonioI/C s3 & ngk iridium 7αρι262,κατι@4500 40κιλα ροπη

μπραβο πολυ καλα νουμερα!!!

μια ερωτηση μονο: στην αναβαθμιση της μαμα αντλιας υψιλης γιατι χρησιμοποιειτε οι περισσoτεροι KMD???την ειχα στο S3 που ειχα το 2008 και μου ειχε κολλησει και θυμαμαι τοτε την ειχαν βγαλει ολοι προβληματικη σαν αντλια.Λυθηκε το προβλημα που εβγαζε?

Edited by nikosapostolopoulos
Link to comment
Share on other sites

Ειναι στο πλανο

επισης υπαρχει τροπος να αλλαζουμε με στοκ αρχειο με το CC οπως κανει η apr?

@nikosapostolopoulos

Απο το καλοκαιρι εχει βγαλει αναβαθμισμενα κιτακια πλεον (τιτανιου)

Θα δειξει το μελλον αν αντεξει και η αντλια και δεν σκασει

ποσο στοιχιζει τωρα?θυμαμαι τοτε την ειχα αγορασει 450Ε απο τον Μπουλεκο

Link to comment
Share on other sites

μια ερωτηση μονο: στην αναβαθμιση της μαμα αντλιας υψιλης γιατι χρησιμοποιειτε οι περισσoτεροι KMD???την ειχα στο S3 που ειχα το 2008 και μου ειχε κολλησει και θυμαμαι τοτε την ειχαν βγαλει ολοι προβληματικη σαν αντλια.Λυθηκε το προβλημα που εβγαζε

σε μενα διαλυθηκε το κελυφος απτη τφσι αντλια αλλα το κιτ μια χαρα.τιτανιο ειναι....

εγγυηση παντως για παντα.εχει μονο η απρ δυστηχως.

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Η συνταγη

Σκαστρα κλειστου τυπου forge, wg μαμα, στοκ τουρμπο πληρως επισκευασμενο πριν 1 μηνα kmd kit αντλιας βενζινης και φουλ εξατμιση κατσαρολα-μιλτεκ

apr carbonio

I/C s3 & ngk iridium 7αρι

262,κατι@4500 40κιλα ροπη

Έκανες μέτρηση στο maha ?

Πολλά τα 262 για εργοστασιακό τούρμπο.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Έκανες μέτρηση στο maha ?

Πολλά τα 262 για εργοστασιακό τούρμπο.

Εξαρτάται τι πίεση δουλεύεις!

Τα 5άρια ψηλά είχαν θέμα με missfires, τα 6άρια σηκώνουν 1.8 μεσαίες και 1.4 κόφτη και βγαίνουν μια χαρά τα 260...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εξαρτάται τι πίεση δουλεύεις!

Τα 5άρια ψηλά είχαν θέμα με missfires, τα 6άρια σηκώνουν 1.8 μεσαίες και 1.4 κόφτη και βγαίνουν μια χαρά τα 260...

Συμφωνώ, Missfires έχουν μερικές παρτίδες λόγω ελατηρίων. Το 1.4 κόφτη μήπως είναι εκτός χάρτη ?

Τέλοσπάντων.. Καλά χιλιόμετρα να έχει το αμάξι και τα υπόλοιπα περιττεύουν

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ποιος εχει 4 σεκ????θελω πατημα!!!

Χαλάρωσε. απάντα και καμιά φορά ontopic.

Μιας και φοράω Κρίτωνα θα πω πως ο Κρίτωνας κάνει αυτό που του λένε για να πληρωθεί. Επαγγελματίας είναι πληρώνεται να κάνει αυτό που θέλει ο πελάτης!

Ο ίδιος έχει πει πως ένα hybrid είναι οκ για 280-290 και όχι 300++

Από κει και πέρα αν το ζητήσεις κρίνει αν θα το κάνει ή όχι... Προσωπικά αν το αμάξι μου πάθει κάτι (που δεν το νομίζω), δεν πρόκειται να κατηγορήσω τον προγραμματιστή μου - παράγοντας που μέτρησε στο να μου το τσιτώσει - αφού μου έχει ο ίδιος πει πως το αμάξι μου πριν ακόμα βάλω τη σκάστρα forge (με την οποία πήρε και 0.1 bar παντού) δουλεύει τελείως εκτός χάρτη και προδιαγραφών...

Επειτα, ο καθένας κάνει τις επιλογές του! ;)

Προφάνώς ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Τα άλογα και η δύναμη είναι γλυκά, ο καθένας θέλει περισσότερα και περισσότερα. Το θέμα είναι ότι ο καθένας πρέπει να καταλαβαίνει κάθε βήμα τι κινδύνους κρύβει

Επίσης υπάρχουν και μοτέρ που έχουν σπάσει (1.4 Tsi) ακόμα και από λανθασμένα μπουζί, ποιος εδώ μέσα το έγραψε ? Υπάρχουν αρκετά που δεν μαθαίνονται καλό είναι να μην υπάρχει τόσος ενθουσιασμός.

Πρέπει ο καθένας να είναι προσεκτικός με την περιουσία του.

Κοιτάνε οι κάτοχοι ωραίες δυναμομετρήσεις και χαίρονται. Η βελτίωση πέραν ΦΠΕ είναι ακριβό hobby.

Εδώ ο άλλος με έκραζε γιατί έκανα προληπτική συντήρηση νωρίτερα, ο άλλος πάνω λέει για Apr κιτ, που δεν έχει κάτσει να ασχοληθεί να δει τι χρειάζεται για να ανέβει στάδιο ένα 1.4 Tsi.

Αν ο Tsi ήταν έμμεσου ψεκασμού, με τουρμπο _ πολλαπλή, καλύτερη χωροταξία engine bay,δίσκο 240mm θα είχαμε ήδη πολλά BT.

ΥΓ.Νίκο, Με την Forge τι AFR έχεις ανα Rpm WOT μετά τις 4000? Αν θες και με πμ. Επίσης στα όσα αναφέρεις για τον προγραμματιστή συμφωνώ. Καλό είναι στην παρουσίαση να έγραφες ότι δουλεύει το αμάξι εκτός προδιαγραφών.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ότι το ένα αμάξι δουλεύει εκτός προδιαγραφών δεν πάει να πει πως θα σπάσει! Σίγουρα το γεγονός πως ο προγραμματιστής μου έχει εφιστήσει την προσοχή δεν τον καθιστά υπεύθυνο σε ενδεχόμενη βλάβη και το γνωρίζω. Ομως τόσο ο ίδιος όσο και εγώ έχουμε βάσιμες υποψίες και από το παρελθόν σπασμένων αμαξιών αλλά και από υπολογισμούς πως όσο το αμάξι είναι πλούσιο δεν σπάει!

Έτσι, αμάξια που είχα 0.80 - 0.82 μείγμα ειδικά ψηλά εμφάνισαν προβλήματα, ακόμα σε ιπποδυνάμεις της τάξης των 230-240 αλόγων!

Το δικό μου με 320 δουλεύει με 0.74 ή και 0.72 ψηλά!

Με τα μέχρι τώρα δεδομένα, πιστεύουμε πως τουλάχιστον το μοτέρ δεν κινδυνεύει και πίστεψε με το αμάξι το λιώνω και σχετικά συχνά...

Μπορεί να έχω μόλις 27000χλμ αλλά τα 10000 είναι με υβρίδιο και πολύ λιώσιμο!

Link to comment
Share on other sites

On 3/1/2013 at 6:30 ΠΜ, nikdev said:

Προφάνώς ο καθένας κάνει τις επιλογές του. Τα άλογα και η δύναμη είναι γλυκά, ο καθένας θέλει περισσότερα και περισσότερα. Το θέμα είναι ότι ο καθένας πρέπει να καταλαβαίνει κάθε βήμα τι κινδύνους κρύβει

Επίσης υπάρχουν και μοτέρ που έχουν σπάσει (1.4 Tsi) ακόμα και από λανθασμένα μπουζί, ποιος εδώ μέσα το έγραψε ? Υπάρχουν αρκετά που δεν μαθαίνονται καλό είναι να μην υπάρχει τόσος ενθουσιασμός.

Πρέπει ο καθένας να είναι προσεκτικός με την περιουσία του.

Κοιτάνε οι κάτοχοι ωραίες δυναμομετρήσεις και χαίρονται. Η βελτίωση πέραν ΦΠΕ είναι ακριβό hobby.

Εδώ ο άλλος με έκραζε γιατί έκανα προληπτική συντήρηση νωρίτερα, ο άλλος πάνω λέει για Apr κιτ, που δεν έχει κάτσει να ασχοληθεί να δει τι χρειάζεται για να ανέβει στάδιο ένα 1.4 Tsi.

Αν ο Tsi ήταν έμμεσου ψεκασμού, με τουρμπο _ πολλαπλή, καλύτερη χωροταξία engine bay,δίσκο 240mm θα είχαμε ήδη πολλά BT.

ΥΓ.Νίκο, Με την Forge τι AFR έχεις ανα Rpm WOT μετά τις 4000? Αν θες και με πμ. Επίσης στα όσα αναφέρεις για τον προγραμματιστή συμφωνώ. Καλό είναι στην παρουσίαση να έγραφες ότι δουλεύει το αμάξι εκτός προδιαγραφών.

Φιλε εμενα δεν με ενδιαφερει να μαθω τι χρειαζεται για ανεβει σταδιο ενα TSI.

Ουτε να μαθω να κανω σφραγισμα στα δοντια μου για αυτο υπαρχουν οι ειδικοι.

Θα επρεπε λοιπον ολες οι καλες εταιριες να εχουν κιτ για καθε γουστο.

Το αμαξι εχει βγει απο 2005 και ακομα δεν μπορουν να βγαλουν 250+ (εκτος Κριτωνα) οταν τα 500 αρα με τον τεραστιο χωρο engine bay βγαζουν 300 αλογα απο 135 με την προσθηκη κομπρεσσορα με 3 χρονια εγγυηση.

Και αυτη η κωλο εταιρια προσφερει μαζι Φρενα,Πιστονια,αντλιες υψηλης,τουρμπινα,αναρτησεις,εξατμιση,αεροδυναμικο πακετο.)Ολοκληρομενα πακετα.

Εδω καθε μερα διαβαζω ολους τους μηχανικους του Φορουμ να λενε ο καθενας τι τουρμπινα πρεπει να βαλει ο Θεμης,τι μιγμα,ποσο να σφιξουν την wastgate και τι να κανει ο Κριτωνας και μηπως το ενα μηπως το αλλο.

Ερασιτεχνισμος στο μεγαλειο του.Γιατι δεν το φτιαχνετε εσεις το αμαξι αφου εχετε τοσες γνωσεις?

Αφηστε τους ειδικους να κανουν αυτο που ξερουν και εχουν σπουδασει.Ωστε καποια στιγμη να μπορουν να παρουσιασουν κατι ολοκληρομενο και οχι προχειρα πραγματα για εντυπωσιασμο.

Εγω ξερεις τι θα εκανα.Θα πηγαινα στο οποιοδηποτε και θα του ελεγα θελω ενα αμαξι 300 αλογα που να στριβει,φρεναρει,παω στην δουλεια και κανω καθε μερα κοντρες.

Τι χρειαζεται και ποσα για να γινει σωστα? 5000 χιλιαδες 10000 χιλιαδες 15000 χιλιαδες.

Βαρεθηκα το παω στον Κριτωνα και με 15 ευρω θα παρω 5 αλογα με λιγο σφιξιμο στην wastgate.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.