Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Δεν είναι θέμα πως δεν μπορεί να φτιαχτεί αμάξι με 300 άλογα πλήρως λειτουργικό κλπ! Το δικό μου έχει 300 άλογα με σωστές καμπύλες, φρένα, αναρτήσεις κλπ!

Το ίδιο μπορεί να γίνει και με 400 ++ άλογα! Δεν είναι πως δεν γίνεται, είναι πως λείπουν τα λεφτά! Πήγαινε εσύ ή ο οποιοσδήποτε στον Κρίτωνα με 15.000€ και σε 2 βδομάδες θα είσαι κομπλέ!!! Μπιέλες, πιστόνια, βίδες, καπάκια, φλάτζες, τούρμπο, πολλαπλή, εξάτμιση, i/c, μεγαλύτερος κομπρέσορας, μπεκ, αντλίες!

Δεν είναι δύσκολο! Οποίος έχει τα λεφτά ας πάει στον Κρίτωνα να ζητήσει ότι γουστάρει! Τα λεφτά λείπουν όχι η γνώση!

Link to comment
Share on other sites

Νομιζω πως ο Πατροκλος, αν καταλαβα καλα εδω, θιγει τον επαγγελματισμο κι οχι το ονομα.. Δηλαδη, εγγυηση, καλυψη, ασφαλεια ΕΠΙΣΗΜΑ και με την ΒΟΥΛΑ...

Link to comment
Share on other sites

και ολη αυτη η διαφορα με μια αντλια?τι σου ειπε ο κριτωταν για την αντοχη τησ αντλιας?το αμαξι σου τωρα ειναι πιο πιεσμενο λιγοτερο safe ετσι?ειναι safe!απλα σε σχεση με πριν ειναι λιγοτερο και καταπονειτε καπως περισσοτερο η τουρμπινα σωστα?

Link to comment
Share on other sites

εμενα με κανει να αναρωτιεμαι τι χρειζεται για να κρατησει και αλλο την ροπη μεχρι τον κοφτη στα 40 κιλα???

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα πως δεν μπορεί να φτιαχτεί αμάξι με 300 άλογα πλήρως λειτουργικό κλπ! Το δικό μου έχει 300 άλογα με σωστές καμπύλες, φρένα, αναρτήσεις κλπ!

Το ίδιο μπορεί να γίνει και με 400 ++ άλογα! Δεν είναι πως δεν γίνεται, είναι πως λείπουν τα λεφτά! Πήγαινε εσύ ή ο οποιοσδήποτε στον Κρίτωνα με 15.000€ και σε 2 βδομάδες θα είσαι κομπλέ!!! Μπιέλες, πιστόνια, βίδες, καπάκια, φλάτζες, τούρμπο, πολλαπλή, εξάτμιση, i/c, μεγαλύτερος κομπρέσορας, μπεκ, αντλίες!

Δεν είναι δύσκολο! Οποίος έχει τα λεφτά ας πάει στον Κρίτωνα να ζητήσει ότι γουστάρει! Τα λεφτά λείπουν όχι η γaraνώση!

Ασε τον Κριτωνα ρε παιδι που ο ανθρωπος εχει φτασει δυο αμαξια στα 300+ ολες οι αλλες μεγαλες εταιριες τι σκατα κανουν 7 χρονια τωρα που το κανουν για τα σκατο Abarth 500αρακια του ο χωρος του κινητηρα δεν πεφτει καρφιτσα.

Επισης γιατι να παω εγω στον Κριτωνα και να μην γραψει αυτος στο site του οτι υπαρχει stage 3 stage 3+ Stage 4 με τοσα λεφτα και αυτες τις βελτιωσεις.

Που ξερεις οτι τα φρενα που εχεις ειναι τα σωστα απο βαρος πεδηση,οτι τα αμορτισερ ειναι σωστα,οτι η εξατμιση ειναι σωστη.Βελτιωτης δεν ειναι μονο ενα προγραμμα και τελος βελτιωτης ειναι αυτος που προσφερει ενα ολοκληρωμενο πακετο.

Δυστυχως δεν υπαρχει ΚΑΜΙΑ εταιρια για κατι ολοκληρωμενο ΤΕΣΤΑΡΙΣΜΕΝΟ και ΕΓΓΥΗΜΕΝΟ μετα το ΦΠΕ.Μετα απο 7 χρονια ολοι ακομα πανε ψαχνοντας μεγαλοι και μικροι.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει μην τα θελουμε όλα δικα μας!

Τα υβρίδια κρατάνε καλύτερη πίεση μέχρι τον κοφτη.

Απο εκει και πέρα αν ανοίξεις μοτέρ όλο και κάτι θα μπορείς να κανεις!:p

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι η χαρα του πατέντα εδώ μέσα πειραματόζωα όλοι μας.μονο η b&b εχει πακέτο .απο την άλλη σε gti r32 r υπάρχουν πολλα ίσως γιατι μονο Ελλάδα έχουμε τόσους 1.4 καβλομενους.ενω δυο 500ακη Abarth κορυφαία έκδοση .γιατι να βγάλει πακέτο για tsi?παρε gti πιο πολυ συμφέρει έτσι το χουν και με το δίκιο τους

Link to comment
Share on other sites

Ετσι ειναι η χαρα του πατέντα εδώ μέσα πειραματόζωα όλοι μας.μονο η b&b εχει πακέτο .απο την άλλη σε gti r32 r υπάρχουν πολλα ίσως γιατι μονο Ελλάδα έχουμε τόσους 1.4 καβλομενους.ενω δυο 500ακη Abarth κορυφαία έκδοση .γιατι να βγάλει πακέτο για tsi?παρε gti πιο πολυ συμφέρει έτσι το χουν και με το δίκιο τους

Και η ΜΤΜ , ΑΒΤ.

Πράγματι οι μεγάλες εταιρίες δεν βγάζουν stage 3 για 1.4tsi γιατί δεν συμφέρει ούτε αυτούς ούτε τους αγοραστές (δεν θα έκανε και πωλήσεις έτσι και αλλιώς). Καλύτερα να πας σε 2.0λιτρο GTI και να βγάλεις τα ίδια άλογα με λιγότερα λεφτά και περισσότερη αξιοπιστία.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Υψηλη κριτικη. Οι περισσοτεροι απο εσας δεν προσφερεται εστω ενα feedback για προιοντα που χρησιμοποιειτε, μια δυναμομετρηση, εναν οδηγο για μια εγκατασταση. Μια βοηθεια σενα νεο χρηστη.

Ειναι πολυ ενδιαφερον θεμα η τοποθετηση της td, οπως και παλαιοτερα η τοποθετηση hybrid k04 απο τον midkin.

Ο κατοχος καθεται και γραφει περισσοτερο σε αλλο club και δινει λεπτομερειες γιατι εδω η κριτικη και το σνομπαρισμα παει συννεφο. Κανενας τεχνικος σχολιασμος, καμια διαθεση να τον βοηθησουμε και να βγαλουμε κατι καλυτερο.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ελα ρε Νικ κανεις δεν κραζει τον midkin ή τον Θεμη ή οποιονδηποτε που επιχειρησε κατι τετοιο...Πολυ δε μαλιστα που αρκετα μελη τους εχουν σαν προτυπα... Μη τρελαινεσαι ρε!! :p

Εχεις δικιο σε οσα λες, ομως υπαρχει μια βαθυτερη ερμηνεια των οσων λεει ο Πατροκλος.. Εκτος αν οπως λεει ο diMake εγω τουλαχιστον προσωπικα δεν καταλαβα καλα...

Τελος παντων, εγω θα σου πω το εξης και πιστευω οτι θα συμφωνησεις.. Οπως ειπες υπαρχουν μελη που ξενερωνουν, φευγουν, δεν γραφουν, παρατηρουν μονο, πες το οπως θελεις.. Εχεις δικιο και συμφωνω... ΟΜΩΣ ξερεις ποσοι επισκεπτες απλα διαβαζουν το θεμα και σκανε μυτη σε συζητησεις παρεας λεγοντας θα παρω ενα TSI να το φτασω 300++ χωρις να ξερουν την τυφλα τους; Χονταιοι, γαλλοι κλπ... Απλα επειδη 2-3 ατομα στα φανερα εκαναν αυτο το "πειραμα" το οποιο δεν εχει ακομη τεκμηριωθει σε βαθος χρονου με τα θετικα του και τα αρνητικα του... Προσωπικα πιστευω οτι ειναι χειροτερο αυτο το πραγμα απο το να κριτικαρουν καποια μελη καποιες πτυχες της βελτιωσης... Αλλωστε η κριτικη ειτε θετικη ειτε αρνητικη ειναι μεσα στο παιχνιδι απο τη στιγμη που παιρνει το ρισκο καποιος και πρεπει να ειναι ετοιμος να την δεχθει...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1)Πατροκλε, ολες οι ΄΄μεγαλες΄΄ εταιριες ασχολουντε κυριως με το δυνατοτερο μοντελο-μοτερ! ''δυστυχως '' για εμας υπαρχει ενας μεγαλος αδελφος το gti που είναι ενα μοτερ διαμαντι!!! Το punto-500 δεν εχει μεγαλυτερο αδελφο! Ετσι ασχολουντε ολοι με αυτο!

2)Οτι θα μπορουσαν να ασχοληθουν για να εχουν ενα demo car, ναι θα μπορουσαν! και θα επρεπε! αλλα δεν ξερω αν συμφερει?! ειναι χαζο να δωσει καποιος για βελτιωση 10.000ευρω οπως λες και συ, αφου με 5.000ευρω περνει το gti και με ενα προγραμμα φτανει τα ζητουμενα άλογα (τα χρηματα είναι τελειως στο περιπου,μην τα σχολιασει καποιος!)

Θυμασαι που ο Μπουλεκος ειχε τουρμπισει ενα 1,4 seat, ουτε ειχε ασχοληθει κανενας με αυτη τη βελτιωση αφου υπηρχε το cupra!!!

3)Οσο για την abarth μιας και την ανεφερες πουλαει μονο εφε, να αγορασεις τα φρενα της brembo απο την abarth! χαζο δεν είναι? πηγαινε κατευθειαν στη brembo! Περνει η abt τiς kw και τις λεει abt!!! Πηγαινε κατευθειαν στην kw!

4)Σε αυτο που εχεις απολυτο δικιο είναι να μας πει καποιος,ενα ολοκληρομενο πακετο! Ασχετα απο το κοστος,τί πραγματα χρειαζεται ενα μοτερ 1,4 tsi και πόσα αλογα μπορει να φτασει για καθημερινη και ασφαλη χρήση!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά όποιος έχει θέμα με τους βελτιωτικούς οίκους του group vag ΑΣ ΜΗΝ ΠΆΡΕΙ group vag!!!

Μπορεί τα group vag να μην έχουν βελτιωτικούς οίκους με 2-3-5 χρόνια εγγύηση σε αυτό που κάνουν αλλά guess what? δεν χρειάζεται!!! Γιατί; Γιατί παρόλο που δεν έχουν όλοι group vag παίρνουν και όλοι τα βελτιώνουν και ξανά guess what? κατά κανόνα χωρίς προβλήματα! Όταν όμως πας να πάρεις fiat(wtf???!!!) τότε και γω σαν fiat πρέπει κάπως να σε δελεάσω... Πάρε 7 χρόνια εγγύησης! Ποιος άλλος έχεις 7 χρόνια εγγύησης; Μα φυσικά η ΚΙΑ!!! Πως αλλιώς θα πάρεις ΚΙΑ;;;

Από κει και πέρα ο Κρίτωνας δεν είναι βελτιωτικός οίκος αλλά προγραμματιστής! Εχει κάνει στο αμάξι μου ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΖΗΤΗΣΑ, εγώ και πολύ άλλοι για το αμάξι τους και φυσικά δεν είναι ο μόνος απλά τον αναφέρω γτ είναι ο δικός μου προγραμματιστής!

Όσο για τα φρένα, αναρτήσεις κλπ... Φυσικά και είμαι σίγουρος πως είναι τα κατάλληλα με τις xψ κατάλληλες μοίρες, βάρος κλπ γιατί έχω brembo kit ΕΙΔΙΚΑ για 1.4 tsi bilstein με ελατήρια ΕΙΔΙΚΆ ΓΙΑ 1.4 tsi και ζάντες με καρέ κλπ ΕΙΔΙΚΑ για 1.4 tsi! Γι αυτό το αμάξι πάει με χίλια και στρίβει με χίλια!

Δλδ περιφεριακά το αμάξι δεν έχει καμία πατέντα! Γιατί; Γιατί τα έσκασα!!!

Αν θες δύναμη στο μοτέρ και επώνυμα πας όπως ανέφερε και ένας φίλος B&B αν δεν σου φτάνει κάνεις πατέντα αν δεν θες πατέντα παίρνεις gti/R!

Από κει και πέρα επανέλθετε στο θέμα μας ή πάρτε KIA με 7 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση!

Ουφ!!! Τα πα και στάνιαρα! :)

Edited by midkin
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Honda,mitsibishi, 7 χρονια

Toyota,opel 6 χρονια

Οχι μονο KIA πως σου ηρθε η ΚΙΑ.χαχαχα

Το Forum ειναι για ολους μαλακες οπως εμενα αλλα και εξυπνους.Εκτος εαν γινεται επιλογη να το ξερω.

Δυναμομετρησεις οταν τις εβαλα με κραξατε και κανεις δεν ποσταρει εκτος απο λιγους αλλα και παλι αυτο θεωρηθηκε αχρηστο.

Για εξατμισεις τα ιδια για πολλαπλασιαστες τα ιδια.Τα εχουν πει με τον Φανη χιλιες φορες τα ιδια.

Τρομερο αυτο που κανουν τα δυο παιδια και ο θεμης και Mikdin.

Για να τελειωνει εδω για να καταλαβετε αυτο θελω να πω ειναι οτι χωρις τα λεφτα αυτον των δυο παιδιων δεν θα υπηρχε τιποτα διοτι οπως γραψανε τα παιδια απο πανω δεν ενδιαφερονται για τον 1.4.

Χωρις τα αμαξια τους για πειραμα (καλο τροπο) δεν θα γινοταν τιποτα.

Link to comment
Share on other sites

Αυτο που θέλει να πει ο Πάτροκλος πέραν της εγγυησης που δεν δίνουν οι μεγάλες εταιριες Revo,APR,Unitronic, μπλα μπλα είναι οτι η εξέλιξη χωρίς το ρίσκο του Midkin και του κάθε Midkin θα ήταν ενα απλό ΦΠΕ τα 1.4 tsi .

Επίσης σχετικά με τις μεγάλες εταιρίες στο εξωτερικό υπάρχουν Stage 3 1.4 TSI αλλα ειναι αυτοκίνητα δοκιμών οχι των εταιριών αλλα πελατών .

Εγω ξερω 2 1.4 TSI Stage 3 απο Αγγλία της Revo kαι της APR με τουρμπίνες της Loba .

Άμα έχεις λεφτά για κορυφαία περιφεριακά και ζητήσεις από την REVO GR ή την κάθε Revo GR να δοκιμάσετε stage 3 για να βοηθήσεις στην Εξέλιξη της μεγάλης Revo για τα 1.4 tsi πιστευω οτι κάτι θα γινει .

Γιατί για να υπάρχουν στο εξωτερικό Stage 3 απο μεγαλη εταιρία ή οντως ετοιμάζουν stage3 ή οι τύποι ήθελαν πολλά και ζήτησαν κατα παραγγελια stage 3 και τα έσκασαν χοντρα

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να είναι φουλ ευχαριστημένος ο Θέμης με το αυτοκίνητο του και μέχρι να δουλέψει όπως πρέπει,χωρίς να κάνει κοιλιά, η "λύση" του midkin είναι πολύ καλός δρόμος και ας μην είναι τέρμα! Να δουλεύει πιο light στα 270...

Και πάλι ειναι εντυπωσιακό νούμερο απο το 1,4 να φτάνει τα νούμερα των δίλιτρων!!!

Link to comment
Share on other sites

ισχύει και στο γειτονικό club (ξερεις Μάκη) γέμισε ο τόπος υβρίδια !!

Αντε να πάρει κανα DSG σειρά , υβρίδιο 260 με 30 κιλάκια ροπής τραπέζι θα σκοτώνει ...

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι να είναι φουλ ευχαριστημένος ο Θέμης με το αυτοκίνητο του και μέχρι να δουλέψει όπως πρέπει,χωρίς να κάνει κοιλιά, η "λύση" του midkin είναι πολύ καλός δρόμος και ας μην είναι τέρμα! Να δουλεύει πιο light στα 270...

Και πάλι ειναι εντυπωσιακό νούμερο απο το 1,4 να φτάνει τα νούμερα των δίλιτρων!!!

Ας ειναι 250 αλλα να πει καποιος αυτο ειναι τοσο κανει και σου δινω εγγυηση 1 μηνα.Επαγγελματικα πραγματα.

Link to comment
Share on other sites

ισχύει και στο γειτονικό club (ξερεις Μάκη) γέμισε ο τόπος υβρίδια !!

Αντε να πάρει κανα DSG σειρά , υβρίδιο 260 με 30 κιλάκια ροπής τραπέζι θα σκοτώνει ...

Και 28 δεν με χαλάνε :)

Αρκεί να είναι σωστό το όλο project!

Πάτροκλε δεδομένου του ότι ο Έλληνας είναι κάφτης ουτε μέρα εγγύηση δεν δίνεται!

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο ποτέ απο καμία εταιρία , μην ξεχνάς εδώ σπάνε μαμά αμάξια και γενικά βγάζουν προβλήματα δηλαδή ο βελτιωτικός οίκος θα πληρώνει τα ελατώματα της VW και της κάθε VW?

Θα μου πείς '' μα ναι η Abarth δίνει εγγυηση'' μάλλον τα Fiat είναι πιο καλά (η αλήθεια είναι οτι τα μοτέρ των Fiat είναι πιο αξιοπιστα ΠΛΕΟΝ απο τα VAG) και μην ξεχνάς τις πωλήσεις της VAG παίζει να είναι 100πλάσιες οπότε μεγαλύτερο ποσοστό προβλημάτων

Link to comment
Share on other sites

Φιλε εμενα δεν με ενδιαφερει να μαθω τι χρειαζεται για ανεβει σταδιο ενα TSI.

Ουτε να μαθω να κανω σφραγισμα στα δοντια μου για αυτο υπαρχουν οι ειδικοι.

Θα επρεπε λοιπον ολες οι καλες εταιριες να εχουν κιτ για καθε γουστο.

Το αμαξι εχει βγει απο 2005 και ακομα δεν μπορουν να βγαλουν 250+ (εκτος Κριτωνα) οταν τα 500 αρα με τον τεραστιο χωρο engine bay βγαζουν 300 αλογα απο 135 με την προσθηκη κομπρεσσορα με 3 χρονια εγγυηση.

Και αυτη η κωλο εταιρια προσφερει μαζι Φρενα,Πιστονια,αντλιες υψηλης,τουρμπινα,αναρτησεις,εξατμιση,αεροδυναμικο πακετο.)Ολοκληρομενα πακετα.

Εδω καθε μερα διαβαζω ολους τους μηχανικους του Φορουμ να λενε ο καθενας τι τουρμπινα πρεπει να βαλει ο Θεμης,τι μιγμα,ποσο να σφιξουν την wastgate και τι να κανει ο Κριτωνας και μηπως το ενα μηπως το αλλο.

Ερασιτεχνισμος στο μεγαλειο του.Γιατι δεν το φτιαχνετε εσεις το αμαξι αφου εχετε τοσες γνωσεις?

Αφηστε τους ειδικους να κανουν αυτο που ξερουν και εχουν σπουδασει.Ωστε καποια στιγμη να μπορουν να παρουσιασουν κατι ολοκληρομενο και οχι προχειρα πραγματα για εντυπωσιασμο.

Εγω ξερεις τι θα εκανα.Θα πηγαινα στο οποιοδηποτε και θα του ελεγα θελω ενα αμαξι 300 αλογα που να στριβει,φρεναρει,παω στην δουλεια και κανω καθε μερα κοντρες.

Τι χρειαζεται και ποσα για να γινει σωστα? 5000 χιλιαδες 10000 χιλιαδες 15000 χιλιαδες.

Βαρεθηκα το παω στον Κριτωνα και με 15 ευρω θα παρω 5 αλογα με λιγο σφιξιμο στην wastgate.

Καποιοι λετε μαλακιες, γι αυτο φευγει ο κοσμος απο το club και βαριεται πια να διαβασει.

Εχετε γαμησει ολα τα θεματα με off topic μονο για να ανεβαζετε αριθμο ποστ.

Υψηλη κριτικη. Οι περισσοτεροι απο εσας δεν προσφερεται εστω ενα feedback για προιοντα που χρησιμοποιειτε, μια δυναμομετρηση, εναν οδηγο για μια εγκατασταση. Μια βοηθεια σενα νεο χρηστη.

Ας παρατηρησει ποσοι κατοχοι παλιοι με tfsi εχουν φυγει απο το club για τον ιδιο λογο.

Ειναι πολυ ενδιαφερον θεμα η τοποθετηση της td, οπως και παλαιοτερα η τοποθετηση hybrid k04 απο τον midkin.

Ο κατοχος καθεται και γραφει περισσοτερο σε αλλο club και δινει λεπτομερειες γιατι εδω η κριτικη και το σνομπαρισμα παει συννεφο. Κανενας τεχνικος σχολιασμος, καμια διαθεση να τον βοηθησουμε και να βγαλουμε κατι καλυτερο.

+1000 σε αυτά τα πόστ

Link to comment
Share on other sites

εγω θα ελεγα να φτιαξετε ενα πιν θεμα που να ονομαζεται εξελιξη του 1.4 τσι και να χρησιμοποιησετε τις δυναμπμετρησεις των παιδιων που εχουν καποια στανταρ πραγματα φορεμενα και να πειτε 260 αυτα,230 αυτα και τελος

ουτε κραξιματα ουτε τιποτα αλλο

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.