Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

ελα μωρε ουτε 30 αλογα διαφορα δεν εχει και ουτε 8 κιλα ροπη χαχαχαχαχαχαχαχχ.δεν πειραζει φιλε μεθανα το θεμα ειναι να δουλευει σωστα στο δρομο και να βγαινουν σωστα στο δρομο χωρις προβληματα και χωρις δυσλειτουργειες .τωρα το ποσα ειναι πραγματικα αλλο αυτο .αλλα εχω μια απορια δηλαδη εαν δεν ειχες αντλια και επισκευασμενη τουρμπινα ποσα θα εβγαζες 220 ?με 30 κιλα ροπης ?

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Δεν τρελενομαι καθολου  απλα δεν μπορει καποια να γραφουν 262 και 40 κιλα ροπης δεν ειναι δυνατον με πιεση 1,1-1,2 (μαραβελια) ενω στον δρομο εχω 1,4

Με τον Νικο τα ειπαμε και στο τηλ.

Μια χαρα δουλευει στο δρομο  απλα δεν μου αρεσει η κοροιδια

+1000.Κοροιδια δεν λες τιποτα.Το γραφω παντου και ας γινομαι γραφικος και ας τα παιρνουν καποιοι στο κρανιο.(που μαλλον εχουν συμφερον)

Αλογα 270 μια τουρμπινα και ενα προγραμματακι δεν υπαρχουν πουθενα.

Μονο σε κομπογιανητες με ματζουνια.

Ακου 1.1-1.2 πιεση 264 αλογα.Τι ειναι ρε τα αλογα?

Γι αυτο στον δρομο κατι 270-280 αλογα την τρωνε απο κατι 230-235 αλογα σωστα μετρημενα.

Τα δυναμομετρα τα φτιαχνουν μεταξυ τους προγραμματιστες και συνεργεια για να πουλανε φουμαρα για μεταξωτες κορδελες.

Εμενα στα 34 μου δεν θα με κοροιδευει κανεις.

Απο 235 stage 2 να πας στο 270+ θελει πολυ μαρουλι και γνωση μετα απο πολλαααααααααααα χιλιομετρα δοκιμων.

Εδω δεν ειναι Formula 1 δυο δεκαετιες πισω που απο 1500 κυβικα βγαζανε 1000+ αλογα.

Μια χαρα ειναι οι καμπυλες και το αμαξι ασε αλλους να κανουν για εσενα το πειραματοζωο.

Link to comment
Share on other sites

Αξιοθαύμαστη γραμμικότητα αν και την περίμενα βάση καμπυλών στον Μαραβέλια!

Από κει και πέρα εγώ το Maha του Φωτηνέλη δεν το θεωρώ σωστό! Τόσο βγάζανε τα revo stg2 με 1.0 max 1.1 κοφτη. Αν το αμάξι σου δούλεψε με 1.4 κόφτη τότε σε maha παίζει ~245

Επειτα το maha του Φωτηνέλη δεν μετράει obd και λειτουργεί κατά προσέγγιση με ότι αυτό συνεπάγεται!

Γνώμη μου μόλις ανοίξει ο Αγγελίδης να τον επισκεφτείς! ;)

Link to comment
Share on other sites

Αμα αποφασίσετε ποιό είναι το καλύτερο πείτε το και σε μας :Ρ

Στάλθηκε από το SGPT12 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ζήτα από Μαραβέλια το αρχείο με την πίεση! Δεν παίζει 0.2-0.3 bar διαφορά πίεσης! Είδες την πίεση στο dyno του Μαραβέλια;;;

Κάτι μπερδεύεις!

Link to comment
Share on other sites

Πατροκλε το αμαξι εχει οτι χρειαζεται για να μπορεσει να φτασει τα 250 αλογα(κιτ αντλιας kmd i/c forge σκαστρα φουλ εξατμηση miltek απο τουρμπινα φιλτρο carbonio Arp τουρμπινα προσφατος επισκευασμενη) το θεμα ειναι αν ειναι εκει αξιοπιστο το 140αρι με ελατηρια βαλβιδων μαμα η Δεν πας εκει λογο "ταδε η δηνα"

 

Ξεκαθαρα πραγματα οποτε μην αρπαζεσαι

 

Νικο αυτο θα κανω με την πρωτη ευκαιρια

Συγνωμη θα γυρνας ολη την αττικη γιατι δεν κανει κανενα δυναμομετρο,Στον αλλον λεγανε στο scirocco club στο ιδιο δυναμομετρο 258 με 40 ροπη.Δηλαδη τα ιδια με εσενα και πηγε στο κακο του Φωτεινελλη και εδειξε 231 αλογα με 31 ροπη.

Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια στο δημητριαδη εαν πατε και του πειτε κανε μου μια δυναμομετρηση δεν θα σας κανει ?που εχει απο τα καλυτερα και απο τα πιο αυστηρα δυναμομετρα (mustang)

Link to comment
Share on other sites

πατροκλε δεν σε κατηγορω γιατι δεν ξερεις. μπορει οντως το αμαξι να μν ειναι 260 αν θεωρησουμε οτι το dyno του μαραβελια ειναι αισιοδοξο.αλλα ειναι πανω απο 250 σιγουρα. η αποκλιση να'΄ναι βαρια βαρια 10hp. απο εκει κ περα τα πολλα χιλιομετρα εξελιξης πιστεψε με εχουν γινει. οταν φορεσανε τα πρωτα τσι προγραμμα τα δινανε σε Gt210 και σε gtsport(idio moter me gt) 190 τοτε λεγανε θα σπασουν θα κανουν θα ρανουν. δεν εσπαγαν ομως...περασανε τα χρονια ειμαστε στο 2013 και πλεον ενα τσι φπε μπορει να δει 230+++ οσα εδιναν δηλαδη στην αρχη για τερμα περιφερειακα και πιο παλια ουτε φανταζονταν. εφοσον λοιπον δεν εχεις εμπειρια σε τσι καθως νεος κατοχος η νεος στην βελτιωση,ακου εναν 23 χρονο που εχει περασει απο ολα τα σταδια. φιλικα!

Link to comment
Share on other sites

δεν γινονται αυτα! τι λες... μου κανει εντυπωση γιατι ρυθμιζουμε στο ιδιο προγραμματιστη στο ιδιο dyno.οταν λοιπον εβγαλα τα ιδια αλογα με εσενα το αμαξι πηγαινε μπαλα. για την ακριβεια παταγα με ιβιζα 20vt mk3 250hp μετρημενο ΤΑΤ= 270 maha(θωρειται αυστηρο dyno) και μου εκανε 1.5μιση κενο. εχοντας σχεδον 200κιλα διαφορα κιλων.

Link to comment
Share on other sites

πατροκλε δεν σε κατηγορω γιατι δεν ξερεις. μπορει οντως το αμαξι να μν ειναι 260 αν θεωρησουμε οτι το dyno του μαραβελια ειναι αισιοδοξο.αλλα ειναι πανω απο 250 σιγουρα. η αποκλιση να'΄ναι βαρια βαρια 10hp. απο εκει κ περα τα πολλα χιλιομετρα εξελιξης πιστεψε με εχουν γινει. οταν φορεσανε τα πρωτα τσι προγραμμα τα δινανε σε Gt210 και σε gtsport(idio moter me gt) 190 τοτε λεγανε θα σπασουν θα κανουν θα ρανουν. δεν εσπαγαν ομως...περασανε τα χρονια ειμαστε στο 2013 και πλεον ενα τσι φπε μπορει να δει 230+++ οσα εδιναν δηλαδη στην αρχη για τερμα περιφερειακα και πιο παλια ουτε φανταζονταν. εφοσον λοιπον δεν εχεις εμπειρια σε τσι καθως νεος κατοχος η νεος στην βελτιωση,ακου εναν 23 χρονο που εχει περασει απο ολα τα σταδια. φιλικα!

"Γηρασκω αει διδασκομενος" Θεμη.

Παντα κατι μπορεις να μαθεις απο καποιον νεο.

Το κακο ειναι οτι σας παραμυθιαζουν και εχετε παρωπιδες.

Ευτυχως που πηρα TSI για να μου μαθετε εσεις οι νεοι.

Αληθεια το αμαξι σου δουλευει καλα γιατι θυμαμαι οτι δεν ησουν ευχαριστημενος.

Αρα εαν αυτος ειναι 260 και 40 ροπη και 234 με 32 στο αλλο εγω ειμαι 240 και 35 ροπη μονο με ενα προγραμμα αφου ειχα 214 και 27 ροπη

Πωπω τι προγραμματα βγαζει ρε παιδι μου η Revo 80 αλογα παραπανω και 35 ροπη μονο με 640 ευρω με αποδειξη.

Ελπιζω να μην σπασει το σασμαν απο την πολυ ροπη.

Υ.Σ Μεγαλωσα μεσα στο συνεργειο του Γεωργου Γκικα με την τρελα του πατερα μου οταν ηταν το καλυτερο συνεργειο στην Ελλαδα Θεμη.Απο Autobianchi abarth,uno turbo,golf gti ii,Golf Gti v. Αλλα δεν παω εκει και ας τον εχω σαν πατερα γιατι? γιατι στην ζωη πρεπει να διαβαζεις και να ενημερωνεσαι και να κρινεις ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ.

Edited by Patroklos
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εχεις μπερδευτει! Ειχα ιδιο σεταπ με τον μεθανα. Φιλτρο εξατμιση προγραμμα κουλερ σκαστρα westgate αντλια. Το αμαξι πηαινε μπαλα. Τωρα αλλαξα σεταπ και πλεον εχω td05. Τωρα δεν ειμαι ευχαριστημενος.παλια ημουν. Και το προβλημα δεν ηταν το προγραμμα αλλα το οτι πρωτη φορα δοκιμαστηκε το σεταπ και θελει ψαξιμο! Απο εκει κ περα οταν το αμαξι ηταν 250 πηγαινε μαζι με ολα τα αλλα στα ιδια αλογα και με διαφορα προγραμματα. Επομενως η μας κοροιδευουν ολους η απλα τα αλογα ηταν κανονικα. Και αφου οπως λες μεγαλωσες στα συνεργεια θα επρεπε να ξερεις οτι τα πραγματα εξελισονται και παντα πρεπει ν εχεις μια πισινη. Καλο βραδυ και δεν πειραζει...καλη καρδια! Απο ενα κοροιδο!

Link to comment
Share on other sites

Epeidi kapou anaferthike t onoma m,sto patima t methana imoun akrivws apo pisw kai ontws imastan sta idia!!apo kei kai pera omws paizoun polla pragmata rolo stis kali apodosi enos autokinitou(veltiwmenou kai mi)..eirini imin paidiaaa!!

Link to comment
Share on other sites

Το polo gti είμαι το ελαφρύτερα του ομίλου! Ακόμα και από το cupra!

Αναλόγως και τη βενζίνη που είχε μέσα ο καθένας η διαφορά μπορεί φτάσει και πάνω από 250 κιλά!

Link to comment
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="methana" data-cid="520931" data-time="1358076632"><p>

Μα γιαυτο ακριβως το λογο με την διαφορα ιπποδυναμης (235) πηγεναμε μαζι</p></blockquote>

Βασικά πολύ δύσκολο μου ακούγεται να πηγαίνεται μαζί...

Αν υποθέσουμε πως είσαι 1400 κιλά και 235 hp έχεις 1 ίππο αν 5,96 κιλά

Το polάκι 1200 κιλά και 180 hp ένα ίππο αν 6,66 κιλά! Ακόμα και με τις γρήγορες αλλαγές του dsg θα έπρεπε να ήσουν αρκετά μπροστά! -.-

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει αν είχες και πολλή βενζίνη και ο άλλος ρεζέρβα θα είχατε τραγική διαφορά βάρους (350 κιλά)...

Τότε μπορεί να παίζεις και πάνω από 235! ;)

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Εχεις μπερδευτει! Ειχα ιδιο σεταπ με τον μεθανα. Φιλτρο εξατμιση προγραμμα κουλερ σκαστρα westgate αντλια. Το αμαξι πηαινε μπαλα. Τωρα αλλαξα σεταπ και πλεον εχω td05. Τωρα δεν ειμαι ευχαριστημενος.παλια ημουν. Και το προβλημα δεν ηταν το προγραμμα αλλα το οτι πρωτη φορα δοκιμαστηκε το σεταπ και θελει ψαξιμο! Απο εκει κ περα οταν το αμαξι ηταν 250 πηγαινε μαζι με ολα τα αλλα στα ιδια αλογα και με διαφορα προγραμματα. Επομενως η μας κοροιδευουν ολους η απλα τα αλογα ηταν κανονικα. Και αφου οπως λες μεγαλωσες στα συνεργεια θα επρεπε να ξερεις οτι τα πραγματα εξελισονται και παντα πρεπει ν εχεις μια πισινη. Καλο βραδυ και δεν πειραζει...καλη καρδια! Απο ενα κοροιδο!

Xιλια συγνωμη δεν ειπα εγω πουθενα κοροιδο και τετοιες εκφρασεις.Δεν μιλαω ποτε ετσι σε ανθρωπους που δεν γνωριζω.Σεβομαι τον καθενα ανεξαρτητου ηλικιας.

 

θα ηθελα να τα πουμε ολοι μαζι απο κοντα στο φορουμ δεν ειναι σωστο.Θα ερθω σε καποια συναντηση να τα βαλουμε κατω να μου πεις τι αποψεις σου να σου πω τις δικες μου.

 

Δεν γινεται εσυ να εχεις 340 αλογα ειναι πολλα δεν το καταλαβαινεις.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν παιδιά επειδή επικρατούσε ένα ομιχλώδες τοπίο σήμερα πήγαμε με το γιάννη (methana) για δοκιμές.

Εγώ Golf vi 160ps rline με ic S3, APR carbonio intake και APR πρόγραμμα για 95αρα με vpower μέσα λίγο πάνω από μισό ντεπόζιτο

Ο γιάννης Golf v 140ps με ic S3, APR carbonio intake, σκάστρα κλειστού τύπου forge, ολόκληρη εξάτμιση miltek, αντλία βενζίνης και 100αρα με πρόγραμμα για 100αρα από etuners.

Κάναμε πολλές δοκιμές, από στάση έφευγα εγώ λίγο καλύτερα, κάπου μέχρι τα 120 κράταγα μικρό προβάδισμα, μέχρι τα 150-160 με έφτανε και μετά πήγαινε λίγο να ανοίξει, από ρολλ πάλι τα ίδια.Γενικά σφαζόμασταν και κανείς δεν έπαιρνε προβάδισμα.Κάναμε και μετρήσεις με vagcom και στα δυο και το δικό μου πήγε λιιγο καλύτερα.

Συμπέρασμα είναι ότι σίγουρα δεν είναι 260 άλογα :p και αν είχα τα ίδια περιφεριακά (κυρίως τη miltek) θα ήμουν μπροστά.Ακόμα αν είχα 100αρα και το πρόγραμμα της 100αρας λογικά θα κράταγα τη μικρή διαφορά και μετά τα 120.

 

Όσον αφορά τα λάδια εγώ ήμουν 5+ βαθμούς κάτω από το γιάννη με τα castrol edge fst 5w30 τα οποία κράζετε και είχα και μικρότερη κατανάλωση επίσης :)

 

Τα συμπεράσματα δικά σας :)

 

ΥΓ:Εγώ σήμερα χάρηκα πολύ γιατί με το γιάννη αποδείξαμε ότι τα προγράμματα κονσέρβες δεν υστερούν σε τίποτα με τα εκθειασμένα χειροποίητα ελληνικά προγράμματα.

Link to comment
Share on other sites

μπραβο παιδια μπραβο αυτα ειναι ωραια πατηματα για να δειτε οντως που βρισκονται τα αμαξια σας  .και το ωραιο απο ολα ειναι οτι οι δοκιμες αυτες εχουν πολυ διασκεδαση οταν ειναι σε φιλικο επιπεδο οπως σε εσας καλη ωρα

Link to comment
Share on other sites

μπραβο παιδια μπραβο αυτα ειναι ωραια πατηματα για να δειτε οντως που βρισκονται τα αμαξια σας  .και το ωραιο απο ολα ειναι οτι οι δοκιμες αυτες εχουν πολυ διασκεδαση οταν ειναι σε φιλικο επιπεδο οπως σε εσας καλη ωρα

+1 εγώ μόνο σε φιλικό επίπεδο πάω, αν κάποιον τον πιάνει τρέλα ας του πώ ότι είναι πιο γρήγορος να χαρεί :p

Link to comment
Share on other sites

Σε λίγο θα θέλω άγκυρα να το σταματήσω :p

 

Μπραβο παιδια, για τις δοκιμες και κυριως για το ωραιο κλιμα!!! Παμε τωρα σε απορίες...

Δε θα μεινω στο οτι ο methana φοραει αντλια αφου το 6αρι δεν εχει τετοιο θεμα,οποτε το θεωρουμε ίδιο... το ερωτηματικο είναι οτι ο Tonyantony δε φοραει εξατμιση και κυριως οτι εχει ρυθμιση 95αρας (απο την εμπειρία θα πω οτι η ρυθμιση 95αρα,εχει τεραστια διαφορα απο τη 100αρα, πολλα άλογα διαφορα!)

Δλδ αν ο Tonyantony ειχε ρυθμιση 100αρας ποιο θα ηταν το αποτελεσμα?

Απο την apr πόσα άλογα σου είπαν οτι είσαι????? (methana με αυτα τα πραγματα αποκλειεται να ειναι 260!)

Μια δυναμομετρηση σου νομίζω θα μας βοηθουσε πολυ!!!

(καλοταξιδα να είναι και τα δυο αμαξια παιδια!)

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστούμε :) Θα γίνει και δυναμομέτρηση κάποια στιγμή, θέλω να κάνω με 100αρα βασικά και τώρα έχω ακόμα βενζίνη αλλά έχω και εξεταστική (=δεν θα το πολυκινώ το αμάξι) οπότε το κόβω να πηγαίνω μετά την εξεταστική(τελειώνω κάπου 15 φεβρουαρίου)Όσον αφορά τα θεωρητικά άλογα η apr νομίζω δίνει 203 με 33 κιλά ροπής για σκέτο πρόγραμμα.Εμένα μου χε πει με 100αρα και εισαγωγή κάπου 220 αλλά κάπου τόσο πρέπει να είμαι με την 95αρα και 225+ (?) με 100αρα, εικασίες κάνω πάντα.

Edited by Tonyantony
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.