Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Εγώ είχα 320 Μαραβέλια και έριχνα 3 αμάξια σε λιγότερο απο 500 μέτρα σε αμάξι 200 κιλά ελαφρύτερα 250 Φωτηλένη!

Αν το δικό μου βάση των δυναμομετρησεων που έκανες είναι 285-290 Φωτεινέλη, δεν θα έρειχνα τόσο στο cupra!

Εγώ πάντα φέρνω ενστάσεις! Επειδή ξέρω από το dyno του Μαραβέλια!!!

Δεν με νοιάζει πόσο βγάζει στο μάχα ή στο dyno plot! Το θέμα είναι πως για 260 Μαραβέλια ΔΕΝ πάει!

Ο Θέμης είχε 240 Μαραβέλια και δεν τον έπιανε πρωτοσταδιάτο εύκολα!!

Link to comment
Share on other sites

Βάση αυτών που λέει ο Methana και βάση των όσων ξέρω από το dyno του Μαραβέλια ή η μέτρηση στο Μαραβέλια είναι λάθος ή κάποιος εσκεμμένα σε παραπλάνησε!

Και ξανά λέω δεν λέω πως τα 260 Μαραβέλια είναι 260 μάχα αλλά σίγουρα δεν πάνε τόοοοοσο άσχημα!

Ακόμα και τσίτα να ήταν το αμάξι πάνω στο Μαραβέλια οπότε στο μάχα να έβγαλε λιγότερα λόγω καψήματος, πάλι στο δρόμο θα ξύριζε!

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν εγώ μετρούσα με vag-com. Όταν ήμουν μανίσιος το ξέρω ότι είχα πολύ χάλια χρόνους αφού ας πούμε για 0-100 έπρεπε να κουμπώνω και 3η (η δευτέρα κόφτιαζε λίγο πριν). Το αμάξι του methana με αυτά που φοράει θα έπρεπε να είναι κοντά στους χρόνους του kaklios design Rodos και δείτε τι γράφει με vag com στη παρουσίαση του    http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40062&page=6

Link to comment
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="xaros" data-cid="521163" data-time="1358197536"><p>

Λοιπόν εγώ μετρούσα με vag-com. Όταν ήμουν μανίσιος το ξέρω ότι είχα πολύ χάλια χρόνους αφού ας πούμε για 0-100 έπρεπε να κουμπώνω και 3η (η δευτέρα κόφτιαζε λίγο πριν). Το αμάξι του methana με αυτά που φοράει θα έπρεπε να είναι κοντά στους χρόνους του <a href='http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showuser=10891'>kaklios design Rodos</a> και δείτε τι γράφει με vag com στη παρουσίαση του <a href='http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40062&page=6'>http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40062&page=6</a></p></blockquote>

Διαφωνώ! Ο Κάλκιος το έχει λιώσει το θέμα!!! Στο 0-100 όλη η ουσία είναι το πρώτο 18άρι! Το αμάξι μου μπορεί να έχει 6,5 0-100 και άμα το πάρει στα χέρια του γνώστης σε καλή ασφάλτο να κάνει κάτω από 6!

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω με μιντκιν και εκτος απο αυτο ο φιλος κακλιος εχει αλλο προγραμμα αρα διαφορετικη λειτουργεια και το βασικοτερο ειχε κανει το αμαξΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ 0-400 για τιποτα αλλο ειχε το σκοπο του και εκανε τις καταλληλες αλλαγες για να πιασει χρονους αρα μην συγκρινεται ανομια πραγματα και πιανεστε μονο παλι στα νουμερα

Link to comment
Share on other sites

Θα μου επιτρέψετε να διαφωνήσω. Ο κακλιος όταν έβγαλε τα νούμερα που παρέθεσα φορούσε φίλτρο, εξάτμιση και πρόγραμμα κονσέρβα, άντε και ανάρτηση- χωρίς όμως να ρίξει τη μούρη για να μου πείτε ότι το είχε στημένο για τετρακοσαρΙ.

Ούτε αντλία είχε πειράξει ούτε intercooler φόραγε. Στο golf v πως γίνεται να έχεις κοφτή 90 αφού μανισιο από όσο θυμάμαι έβγαζε 95, σου κατέβασαν κι άλλο το κοφτή? Με revo εμένα πρέπει να είναι κοντά στις 7500. Πάντως οι μετρήσεις με vag com είναι πολύ αισιόδοξες, οι μετρήσεις 0-100 και 0-400 θέλουν χέρια, άσφαλτο και λάστιχα οπότε προτείνω να μετράτε 60-160 όπου το αμάξι αφήνει να φανεί η δύναμη του και οι μετρήσεις δεν έχουν μεγάλες διακυμάνσεις (αρκεί να μη βράσει το αμάξι από τα πολλά πατήματα)

Sent from my LT15i using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Δεν αλλάζεται i/c αν θες χρόνους γιατί το αμάξι θα αργεί να γεμίσει το μεγαλύτερο i/c κάνοντας χειρότερους χρόνους! ;)

Link to comment
Share on other sites

Αν βάζοντας i/c χειροτερεύει το 0-400 πως όταν το άλλαξε ο κακλιος βελτίωσε κι άλλο. Κοφτή έχω κοντά στις 7500 άντε να είναι 7400. Δε νομίζω να μη θυμάμαι καλά, μη με κάνετε να βγω για δοκιμές βραδιάτικα! Πάντως σίγουρα δε κουμπωνω 3η όταν θέλω να μετρήσω 0-100. Αν χρειάζεται να κουμπωνεις 3η για το 0-100 είναι λογικό να μη γράφεις καλούς χρόνους σε αυτό αφού και καρφωτες να τις βάζεις τις ταχύτητες θα χάσεις γυρω στο 0,3sec.

Sent from my LT15i using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

Ναι bmy! Μιλα με κριτωνα το wg θελει τουλαχιστον 2-3 στροφες. Μαλλον το αμαξι ειναι ρυθμισμενο για 2 οβερ και 1.5-1.6 κοφτη.απλα το wg του το χαλαει!εγω σαν απλο φπε ειχα σφιξει.ποσο μαλλον με ολα περιφερειακα πανω.

Link to comment
Share on other sites

Ναι bmy! Μιλα με κριτωνα το wg θελει τουλαχιστον 2-3 στροφες. Μαλλον το αμαξι ειναι ρυθμισμενο για 2 οβερ και 1.5-1.6 κοφτη.απλα το wg του το χαλαει!εγω σαν απλο φπε ειχα σφιξει.ποσο μαλλον με ολα περιφερειακα πανω.

 

 

δυο ερωτησεις...

-Ας παρω για παραδειγμα το maha, o methana ειναι 234! ακριβως με τα ίδια πραγματα που φοραει και χωρις τρομπα πόσα άλογα θα ηταν? (μιλαω για προγραμμα Κριτωνα)

-Η wg αν τη σφιξεις μετα δεν επαναφερει ο εγκεφαλος τις αρχικες ρυθμισεις μόνος του? εμενα ο Κριτωνας που τον ειχα ρωτησει για να σφυξω,γιατι μου ειπε κατηγοριματικα ΟΧΙ?

Link to comment
Share on other sites

1ον)Χωρις αντλια μεχρι 235! Ασε το dyno του μεθανα. 2ον) αν δεν σφιξεις την μαμα μν περιμενεις προκοπη. Και αυτο που λες το κανει ο εγκεφαλος μαμα ριχνει ν75 οταν περασει το οριο ροπης-οριο πιεσης. Σφιξτε αφοβα.2-3 στροφες! Βεβαια να ρωταησετε πρωτα τον προγραμματιστη!

Link to comment
Share on other sites

1ον)Χωρις αντλια μεχρι 235! Ασε το dyno του μεθανα. 2ον) αν δεν σφιξεις την μαμα μν περιμενεις προκοπη. Και αυτο που λες το κανει ο εγκεφαλος μαμα ριχνει ν75 οταν περασει το οριο ροπης-οριο πιεσης. Σφιξτε αφοβα.2-3 στροφες! Βεβαια να ρωταησετε πρωτα τον προγραμματιστη!

 

1) δλδ αν του methana είναι οκ μηχανικα το αμαξι,δεν υπάρχει λόγος να βαλει κανεις αντλια?! ετσι και αλλιως στα 235 θα πάει????

(αν βαλεις αντλια και υβριδιο πας αλλου,η ερωτηση μου ειναι για μαμα τουρμπινα)

2) Συμπέρασμα: οταν το προγραμμα είναι μαμα δεν υπάρχει λόγος να σφυξιμε wg, οταν εισαι με προγραμμα και σφυξεις ολα οκ!!!

(και ξαναρωταω εμενα ο Κριτωνας γιατι μου είπε να μη σφυξω!μαλλον πρεπει να τον παρω ενα τηλ)

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το μαμά πρόγραμμα ζητάει συγκεκριμένα πράγματα! 0.6@6600! Αυτό ΟΣΟ Κ ΝΑ ΣΦΙΞΕΙΣ το παίρνει! Αρα οσο και να σφίξεις θα μένει πάντα το ίδιο!

Με πένα custom προγραμματισμό όμως, ανεξαρτήτως περιφερειακών, μπορεί ο προγραμματιστής σου να ζητάει 1.4@7200 που με μαμά wg απλά ΔΕΝ γίνεται! Οπότε ναι μεν το πρόγραμμα ζητά 1.4 αλλά θα σηκώνει 0.9! Άμα σφίξεις 3 στροφές θα πάρεις 1.3-1.4!

Αυτά σε custom... Σε κονσέρβα πχ Ρεβο, που ζητά όσο ακριβώς μπορεί 0.9@7200, δεν έχει νόημα!

Σε custom που ζητά πιέσεις που μπορεί να σηκώσει με μαμά wg πάλι δεν έχει νόημα!

Link to comment
Share on other sites

ετσι ακριβως χωρις αντλια 5αρι γκολφ φτανει 230-235. απο εκει κ περα εννοειτε πως πρεπει να σφυξει! δεν ειναι δυνατον να ειναι ακομα στην μαμα θεση...πρεπει να το δει ο κριτωνας. πες του το αμαξι ειναι ξεσφυκτο και παει ετσι σαν μαμα πολο γτι. θα σου πει και εκεινος σφυξε. εχει δικιο ο midkin!

Link to comment
Share on other sites

Η πιεση δεν ειναι ο μονος τροπος να παρεις αλογα! Υπαρχει κι'αλλος! Το μονο σιγουρο ειναι οτι η πιεση στα τσι ειναι ο καλυτερος τροπος ν παρουν αλογα! Πιο safe θα ελεγα!

Link to comment
Share on other sites

Ρε Νίκο επειδή βλέπω ότι υποστηρίζεις πολύ το δυναμόμετρο του Μαραβέλια, και την δικιά μου άποψη την ξέρεις , απάντα μου σε 2 απλές ερωτήσεις.

Πόσα 1.4TSi με Stock turbo κρατάτε για 1.000 στροφές 40 κιλά ροπή ;;;;

Ο BlackMan με φτερωτή εισαγωγής μεγαλύτερη έβγαλε 265Hp...
Ο άλλος 262hp stock Turbo ;;

Η ο Μάκης ήταν μ@λ@κ@ς που έβαλε φτερωτή ή τα 262hp  είναι φάντασμα

Για Maha η πρότασή μου είναι στον Τσαγκανίκα

Edited by TwoFaCe
Link to comment
Share on other sites

Κατά την άποψη μου τα νούμερα ροπής του Μαραβέλια είναι υπερβολικά! Θεωρώ πιο κοντά στην πραγματικότητα αυτά του μάχα ΑΛΛΑ θεωρώ τις καμπύλες στα μάχα τελείως λάθος! Τα αμάξια δεν έχουν τόσο σταθερές και ομαλέσ καμπύλες ροπής! Αν θες καμπύλες πας Μαραβέλια! Αν θες νούμερα μάχα!

Όσο για τα 262 Μαραβέλια κάποιος πρέπει να βγει να μιλήσει! Είχα υβρίδιο 240hp Μαραβέλια με 95άρα και ΣΚΟΤΩΝΑΙ!!! Οσοι είχαμε πατήσει ξέρουν!

Ο Θέμης όχι 240 Μαραβέλια με στοκ τούρμπο και το αμάξι ήταν πιστόλι!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταιο dyno μ με στοκ τουρμπο ειχα βγαλει μαραβελια 260 με missfire και 255 παλι με missfire αλλα πιο κοντα στον κοφτη. Λογο μαλακων ελατηριων. Επειδη ομως επρεπε το αμαξι να πηγαινει σωστα ξεσφυξα το forge wg 1 στροφη που για forge ειναι πολυ. Το αμαξι στο dyno ειχε ρυθμιστει με 97αρα απο λαθος του βενζινα. Και ετσι οταν εβαλα καθαρη 100αρα απεδωσε τα αναμενομενα. Πηγαινε αρκετα καλα! Βγαλτε ακρη τωρα ποσα αλογα ηταν! Παντως στο δρομο δεν υπηρχε επαφη με πολο γτι μαμα εννοειτε!

Χαχαχαχα σφυξε και μν φοβασαι τιποτα! Αν εχεις και πυρομετρο εισαι κομπλε!το καλυτερο βεβαια ειναι να σφυξεις και να το τσεκαρει ο κριτωνας! Αν δεν ξεμπαζωσει την ασφαλτο το πουλαω και παιρνω οπελ!!! (:p towface) βασικα μιλα με κριτωνα γτ παιζει να σφυξεις τερμα! Μν κανεις υπερβολες!

Edited by themisSs13
Link to comment
Share on other sites

πάτησες με τον Αντωνη τώρα με σφυγμένη WG? λογικα πρεπει να βγάζει κυαλια τώρα ε?
Οπότε το αμαξι ήθελε απλά σφύξιμο στην WG .... πως σου φαίνεται του Τσακανικα το Dyno σε σχέση με του Φωτεινέλη?

Link to comment
Share on other sites

Προσεξε τα mossfires για να πηγαινει τελεια! Αλλιως πετα του μια 16αδα πιο σκληρα! Εγω ειχα στο 1.5-1.55 οποτε παιζει να εχεις δρομο ακομα απο missfires. Απλα ολα πρεπει ν γινουν με την βοηθεια του προγραμματιστη γτ παιζει να δουλευεις αλλα μειγματα!!!

Link to comment
Share on other sites

Η obd μετραει προσεγγιστηκα. Εγω στο πυρομετρο πανω στο dp εβλεπα 850 σε ανοιγματα. 900 αφηνα! Μια φορα ειχα δει σε τρελο κυνηγιτο εθνικη.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.