Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Κατά την άποψη μου τα νούμερα ροπής του Μαραβέλια είναι υπερβολικά! Θεωρώ πιο κοντά στην πραγματικότητα αυτά του μάχα ΑΛΛΑ θεωρώ τις καμπύλες στα μάχα τελείως λάθος! Τα αμάξια δεν έχουν τόσο σταθερές και ομαλέσ καμπύλες ροπής! Αν θες καμπύλες πας Μαραβέλια! Αν θες νούμερα μάχα!

Όσο για τα 262 Μαραβέλια κάποιος πρέπει να βγει να μιλήσει! Είχα υβρίδιο 240hp Μαραβέλια με 95άρα και ΣΚΟΤΩΝΑΙ!!! Οσοι είχαμε πατήσει ξέρουν!

Ο Θέμης όχι 240 Μαραβέλια με στοκ τούρμπο και το αμάξι ήταν πιστόλι!

Τα δεδομενα εχουν ως εξης :

 

To πρωι , ο Quicksilver ( Golf V GTI K04 ) πηγε στο Dynodynamics - και το αυτοκινητο εγραψε 360ΗΡ ( πριν 4 μηνες ειχαμε δει 363ΗΡ ) .

Mετα απο 1 ωρα , με την ιδια βενζινη και τις ιδιες καιρικες συνθηκες , πηγε στο ΜΑΗΑ - Τσακανικα - και εγραψε 360ΗΡ .

Τα δυναμομετρα στο συγκεκριμενο αυτοκινητο ειχαν διαφορα μικροτερη του ΕΝΟΣ ΙΠΠΟΥ στα 360HP( 0.2% αποκλιση ) !

Να σημειωθει οτι παρολο που στο ΜΑΗΑ ειχαμε και 4 μοιρες λιγοτερο αβανς , λογω μεγαλου φορτιου, τελικα το νουμερο ηταν παραδοξως το ιδιο  .

 

Του Methana , με 1,1bar κοφτη , εγραψε 262ΗΡ στο dynodynamics .

Mετα απο λιγες μερες με 1bar κοφτη ( ? ) στο ΜΑΗΑ εγραψε 236ΗΡ .

Με 1.25bar κοφτη , μετα απο λιγες ωρες , εγραψε 250ΗΡ .

 

Του Τhemiss13 , ιδιο αυτοκινητο με του Μethana , με 1,55bar @ 6300rpm , στο Μαραβελια εγραψε 259ΗΡ .

 

Ειναι αδυνατον 2 ιδια αυτοκινητα , Golf V 1.4TSI MY2008 , απο ιδιο προγραμμαρτιστη και με ιδια περιφερειακα ,

 με 1,1 bar το ενα και 1.55bar το αλλο να εχουν ιδια ισχυ ... (259-262) .

 

Το συμπερασμα ειναι το ιδιο :

 

Επειδη σε 10 διαφορετικα δυναμομετρα να παμε , 10 διαφοερικα νουμερα θα δουμε , και επειδη το καθενα μετραει διαφορετικα και κανενα στον στοφαλο , αλλα στους τροχους , ολες οι αναγωγες για την ισχυ στο μοτερ , πρεπει να γινονται με ΕΝΑ μηχανημα σαν σημειο αναφορας .

Συγκριση νουμερων απο διαφορετικα μηχανηματα ειναι ατοπη .

Link to comment
Share on other sites

414 αλογα σε ποιο εγραψε ο Quicksilver?

Εαν ειχες σφιξει Γιαννη θα ειχες 250+25=275 αλογατα.Κωλοφερατζα τα S3, Golf R

Εγω Μαραβελια θα παω στην επομενη να σας πεταξω τα ματια εξω.

Να βλεπετε κονσερβα και να τρεμετε.Αντε ονειρα γλυκα τωρα.

Σφιγγε Γιαννη γιατι χανομαστε.(Φωναζουν τα αλογα)

Link to comment
Share on other sites

<blockquote class='ipsBlockquote'data-author="methana" data-cid="521292" data-time="1358276772"><p>

Το πυρομετρο το βλεπω απο obd και αν το πλακωνω παει μεχτι 850°C</p></blockquote>

Σου απαντησα πανω σαυτο αλλα δεν με λαμβανεις υποψη σου.

Βαλε πυρομετρο

Link to comment
Share on other sites

414 αλογα σε ποιο εγραψε ο Quicksilver? Εαν ειχες σφιξει Γιαννη θα ειχες 250+25=275 αλογατα.Κωλοφερατζα τα S3, Golf R Εγω Μαραβελια θα παω στην επομενη να σας πεταξω τα ματια εξω. Να βλεπετε κονσερβα και να τρεμετε.Αντε ονειρα γλυκα τωρα. Σφιγγε Γιαννη γιατι χανομαστε.(Φωναζουν τα αλογα)
δεν εβγαλε το αμαξι αυτα απλα εγινε λαθος απτον χειριστη.ειχε σταματησει το αμαξι και το δθναμομετρο νομιζε οτι συνεχιζοταν η δυναμομετρηση για αυτο και δεν σταματησε την καμπυλη.

ασχετο αυτο ειπωθηκε και το εξηγησα μπροστα στο τονυ αντονι και στον μετηανα,τουλαχιστον να μεταφερουμε σωστα το τι γινεται για να μην εχουμε παρεξηγησεις...

οντως το αμαξι μου το πηγα και στα δυο δυναμομετρα μαραβελιας και μαχα και εβγαλε τα ιδια συν πλην 3-4 αλογα διαφορα που μπορω να πω τέλεια ακριβεια.....αρα παει ο μυθος οτι ειναι οτι να ναι του μαραβελια για τα 32 αλογα πανω του γιαννη απλα μαλλον εγινε λαθος χειριστη και επρεπε να διορθωθει με αλλο ενα πατημα που δεν εγινε....

απο εκει και μετα προσωπικα το βλεπουμε ξανα το δικο μου μιας και θελω να το σηκωσω λιγο ακομη...

οσο αφορα την δυναμομετρηση στο μαχα ηταν να την παρει ο γιαννης αλλατην ξεχασε και αν θυμαμαι καλα ειχε λιγο καλυτερη ροπη απο 44.5. αυτα..ισως 47 αν δεν με γελαει η μνημη μου

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Ρε θα με τρελανετε.Ποιος μεταφερει τι εσυ δεν εγραψες στο chat  οτι

quicksilver :

(14 January 2013 - 23:29) dynoday today...τελικα οι κακες γλωσσες εχουν δικι

Link to comment
Share on other sites

πρωτα απο ολα τελικα οι κακες γλωσσες εχουν δικιο  που ειπα δεν το ειπα για το δυναμομετρο μιας και δεν ανεφερα πουθενα νουμερα και που πως και τι....μια το κρατουμενο

δυο το κρατουμενο αφου μου δεν ξερεις για ποιο λογο το ειπα,να σου πω να εχεις καλυτερη πληροφορηση τουλαχιστον....εγω το εγραψα για τους οκαντα που δεν εδωσαν τα αλογα που υποσχονταν αλλα μονο μια διαφορα στην ροπη χαμηλα....τωρα πλεον ειμαστε και ακριβεις για την ιστορια....και οπως λεω παντα ρωτατε κατευθειαν τους ιδιοκτητες για το τι εννοουν....αν και εγω εκει που επρεπε να τα πω τα ειπα...

και για να κλεισει ο κυκλος των χαμενων αλογων απο dyno σε dyno  ο χιονουλης εβγαλε τα ιδια αλογα μπροστα και σε αλλο κοσμο που πηγαμε να τσεκαρουμε το τι γινεται και στα δυο δυναμομετρα ακριβως.νομιζω κλεισαμε ,με αυτο...

απο εκει και μετα επειδη κυνηγαγαμε τα χαμενα αλογα ακομη και για τον χιονουλη των δυνατοτητων των πραγματων που εχει απανω το αυτοκινητο,εγιναν αλλαγες.οσο αφορα αυτο περισσοτερα στο θεμα αυτο,θα προσθεσω τα νεωτερα στην παρουσιαση βελτιωμενων αυτοκινητων οταν ανεβει και το βιντεακι..για ναμην μπερδευουμε τα τοπικ.

Link to comment
Share on other sites

τωρα εαν θες κατι παραπανω πανε κριτωνα και πες τον να στην κανει τη ζητουμενη 1,4 αντι για 1,1 και βαλε και μια gate forge και εκει ειναι που θα βγαλεις αλογα με διαρκεια .καμια δοκιμη κανατε τωρα που εβγαλες 250 με τον αντονυ για να δειτε διαφορες για να δεις ποσο πηρε το αμαξι στο δρομο

Link to comment
Share on other sites

Νικο δεν θα την βαλω τελικα ειμαι ηδη ψηλα σε πιεσεις μετα το σφυξιμο τις μαμας wg εφτασε 1,78over και 1,5 σταθερη

Αν την βάλεις σωστά ρυθμισμένη, μπορεί και να ρίξεις θερμοκρασίες στο μαντέμι και ίσως και EGT

Έχω την υποψία ότι με το σφίξιμο δεν ανοίγει σωστά πια.. Το πορτάκι εννοώ.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Σχετικά με την εξάτμιση οι πιο πολλοί φοράνε 70/63,5 . ΑΛΛΆ!! τέτοια διαμετρο σκέψου παιζανε τα 20VT που σαν 1.8 πιστευω εχουν περισσότερα καυσαέρια .
Η Milltek δίνει full 70mm σε polo/ibiza/fabia αλλα ειναι μικρή σε μήκος οπότε αυξησαν την διαμετρο .
Τωρα το σωστό πιο ειναι δεν ξερω ...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα! μολις σημερα καταφερα να βαλω τον 7αρι κωλο. πλεον εχω full boost 4500(1.55bar). ισως πρεπει να γινει ενα ρεμαπ(δουλευει ακομα το προηγουμενο file). κανενα missfire στον κοφτη. dyno και τα λοιπα εν καιρο μιας και εχω εξεταστικη και θελω 2-3 διορθωσουλες. αισθητα πιο νευρικο. btw το project δεν τελειωσε...  :zoro:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπερα! μολις σημερα καταφερα να βαλω τον 7αρι κωλο. πλεον εχω full boost 4500(1.55bar). ισως πρεπει να γινει ενα ρεμαπ(δουλευει ακομα το προηγουμενο file). κανενα missfire στον κοφτη. dyno και τα λοιπα εν καιρο μιας και εχω εξεταστικη και θελω 2-3 διορθωσουλες. αισθητα πιο νευρικο. btw το project δεν τελειωσε... :zoro:

Μπραβο θεμη, συγχαρητηρια. Περιμενουμε και remap+dyno

Link to comment
Share on other sites

Σκεφτομαι να κανω 70αρι σωληνα απο το τουρμπο με το 200αρη καταλυτη(κοψε-ραψε) που εχω μεχρι το catback.

Θα αποδωσει σε πτωση της θερμοκρασιας-αποδοσης η θα χαλασει η full Milltek?

Κανε 70αρα , μην το σκεφτεσαι. Αν ειναι milltek πουλα τη και κανε custom.

Σε συμφερει.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

"

1) New Smaller Turbo comp 4763 for 500hp


2) New custom twin take by Overboost Performance


3) Water Methanol


4) Custom Eaton 45 supercharger for golf mk5 gt by Overboost Performance


5) Catch tank Greddy


6) New Custom cleaner Pipes for turbo by Overboost Performance


7) New Manifold


8) Smaller External


And many more changes to the system

"

Link to comment
Share on other sites

Custom λέει οπότε τον τροποποίησε...

Αν έγραφε και τα νούμερα της δυναμομέτρησης καλα θα ηταν...

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

αν παει τοσο ψηλα τοτε τι να πω..αφωνος...το μαλλι ομως ποσο θα ειναι...

 

το θέμα δεν είναι το κόστος, αλλά άν αυτο το αμάξι κυκλοφορεί, κινήτε κανονικά????

στο φορουμ που παρουσιάζεται εχει μόνο φωτο απο μία εκθεση και απο το συνεργείο!!! συνέχεια αλλάζει πράγματα,χωρις να αναφέρει τί ακριβως πράγματα φοράει,και λεει 500άλογα χωρις να παρουσιαζει καμια δυναμομετρηση!!!

Link to comment
Share on other sites

Αρκετη πιεση...

.. για την μαμα τουρμπίνα...

 

Βεβαια μένει να εξακριβωθεί στο χρόνο, αν θα πάθει κάτι, γιατι και πιο παλία τα ίδια λέγαμε για τα σημερινα προγράμματα..

Link to comment
Share on other sites

Εστειλα στο fb μηνυμα στην overboost Performance Ltd και προς τιμην τους μου απάντησαν!

Μεταφερω την απάντηση αυτουσια:

''Kalispera

Mporoume na dosoume opoiadipote pliroforia thelete oso anafora to aftokinito.Apla rotiste ti thelete na mathete kai tha eimai poli xaroumenos na sas apantisw.
To aftokinito vriskete xana se fasi exelixis. Exoume sxedon lisi ola ta themata kaysimou (aferesame ta exoterika mpek kai egatastisame ta OEM me alla gia 500+hp). To aftokinito eftase se 404 whp -456 hp crank (stoxos einai ta 500+moter) . Aftos einai o kirios logos pou akoma den dosame full infos akoma sta forum. 
oso anafora to setup exoume full sfirilato moter (custom ola,elatiria,valvides etc)
Exoume custom supercharger kit kai girname ton kompresora mexri 5000 rpm.Exoume Ct4947 billet turbo etc...
Oti allo info thes me enimeronis...''

Tους είπα αν είναι να γίνουν μέλη να μας ενημερωνουν επίσημα,για την προοδο του project!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω παντως προσπαθω να συνενοηθω για το τι εκαναν στο κομπρεσορα και τι μπορω να κανω εγω εχουν περασει 15 μερες και ακομα τιποτα. στελνω εγω κατι στελνει αυτος γενικα. του λεω γινε συγκεκριμενος στελνει γενικα. τωρα περιμενω καποιες μερες χωρις ν μου εχει πει τπτ. οταν το δουμε στο δρομο μιλαμε!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.