Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

εγω παντως προσπαθω να συνενοηθω για το τι εκαναν στο κομπρεσορα και τι μπορω να κανω εγω εχουν περασει 15 μερες και ακομα τιποτα. στελνω εγω κατι στελνει αυτος γενικα. του λεω γινε συγκεκριμενος στελνει γενικα. τωρα περιμενω καποιες μερες χωρις ν μου εχει πει τπτ. οταν το δουμε στο δρομο μιλαμε!

 

εμενα μου φαινεται λογικο οταν δεν εχουν τελειοποιησει κατι,να ειναι συγκρατημενοι στις πληροφορίες! εμένα μου απάντησε και δευτερη φορά πάντως και του ζήτησα να γίνει μέλος στο club, είναι κρίμα να τον ζαλίζουμε τον ανθρωπο,ενω μπορεί να απανταει και να μας ενημερώνει δημόσια!!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Παναγιώτης είναι το όνομα μου (απο Overboost Performance ltd) και παρόλο που είμαι πολλά χρονιά μέλος στο συγκεκριμένο forum (είχα ένα Πασσατ 1.8Τ)  , έχει να μπω χρόνια.

Όσο αναφορά το stage 3 Bt ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που μπορεί να αφορά αυτό το topic ρωτήστε με εδώ.

themisSs13 δεν εχω καταλάβει τι με ρώτησες στο fb. Με ρώτησες τι πρέπει να κάνεις και σου απάντησα .

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

Παναγιώτης είναι το όνομα μου (απο Overboost Performance ltd) και παρόλο που είμαι πολλά χρονιά μέλος στο συγκεκριμένο forum (είχα ένα Πασσατ 1.8Τ) , έχει να μπω χρόνια.

Όσο αναφορά το stage 3 Bt ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που μπορεί να αφορά αυτό το topic ρωτήστε με εδώ.

themisSs13 δεν εχω καταλάβει τι με ρώτησες στο fb. Με ρώτησες τι πρέπει να κάνεις και σου απάντησα .

Καταρχάς ευχαριστούμε πολύ για την προθυμία και την όρεξη να μας πληροφορήσεις και να βοηθήσεις! :)

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα

 

Παναγιώτης είναι το όνομα μου (απο Overboost Performance ltd) και παρόλο που είμαι πολλά χρονιά μέλος στο συγκεκριμένο forum (είχα ένα Πασσατ 1.8Τ)  , έχει να μπω χρόνια.

Όσο αναφορά το stage 3 Bt ή οποιαδήποτε άλλη πληροφορία που μπορεί να αφορά αυτό το topic ρωτήστε με εδώ.

themisSs13 δεν εχω καταλάβει τι με ρώτησες στο fb. Με ρώτησες τι πρέπει να κάνεις και σου απάντησα .

μπορει να καταλαβα λαθος! απλα δεν πηρα ολοκληρωμενες απαντησεις. τεσπα καλως ηρθες- ξανασχοληθηκες. πολυτιμες οι συμβουλες σου.

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ.

Ακούω τις ερωτήσεις.........

Oι δικες μου απορίες...

1)Μοτερ (πρεπει να ειναι το μοναδικο που εχει ανοιχτει!!!) υπάρχουν έτοιμα aftermarket πιστονια,μπιελες κτλ ή είναι όλα δικη σας παραγγελιας?

Μπαινουμε κ σε ροικη κ σε αλλαγη συμπίεσης??? Τί άλλο χρειαζεται? Κόστος στο περίπου? Και πότε πρεπει να μπουμε σε αυτη τη διαδικασία,πόσο αντεχουν ολα τα μαμα?

2)Κομπρεσορας, είναι όλος δικης σας κατασκευης-πατεντας?Ποιο είναι το κέρδος? Είναι ομαλη η μεταβαση στο τουμπο? Στις τελευταιες φωτο φαινεται οτι δεν υπαρχει το χαρακτηριστικο κλαπετο,που αλλαζει κομπρεσορας/τουρμπο!

3)Οι τρεις φιλτροχοάνες?

Link to comment
Share on other sites

Oι δικες μου απορίες...

1)Μοτερ (πρεπει να ειναι το μοναδικο που εχει ανοιχτει!!!) υπάρχουν έτοιμα aftermarket πιστονια,μπιελες κτλ ή είναι όλα δικη σας παραγγελιας?

Μπαινουμε κ σε ροικη κ σε αλλαγη συμπίεσης??? Τί άλλο χρειαζεται? Κόστος στο περίπου? Και πότε πρεπει να μπουμε σε αυτη τη διαδικασία,πόσο αντεχουν ολα τα μαμα?

2)Κομπρεσορας, είναι όλος δικης σας κατασκευης-πατεντας?Ποιο είναι το κέρδος? Είναι ομαλη η μεταβαση στο τουμπο? Στις τελευταιες φωτο φαινεται οτι δεν υπαρχει το χαρακτηριστικο κλαπετο,που αλλαζει κομπρεσορας/τουρμπο!

3)Οι τρεις φιλτροχοάνες?

1) Εχουν ανοιχτεί 5-6 tsi και έχουν γίνει σφυριά! Και ένα παιδί από το φόρουμ το έχει σφυρί! Ταιριάζει μπιέλες από 20vt με 18άρι πύρο οπότε παίρνει σφυρίλατες από 20vt και καθαρίζεις (βρίσκεις και με 350 την τετράδα), πιστόνια έχει βγάλει η cp, 750 η τετράδα αν θυμάμαι! Μέταλα στροφάλου πάλι μπαίνουν από 20vt!

2) κομπρέσορας είναι ο M45 από Mercedes! Μπαίνει αλλά με μόντα! Ο M45 έχει όριο στροφαρίσματος τις 6300 στροφές! Τον δουλεύεις μέχρι εκεί για να σπουλάρει το μεγάλο τούρμπο! Αν δεν βάλεις άλλο κομπρέσορα δεν θα σπουλάρει το μεγάλο τούρμπο ούτε στις 8000 rmp!!!

3) 2 φιλτροχοάνες για το τούρμπο (με ανεπίστροφες για να μπαίνει μόνο ο αέρας και να μην βγαίνει) και ξεχωριστή εισαγωγή στον κομπρέσορα (η 3η που λες). Καταργήθηκε το κλαπέτο για να μην υπάρχει το θεωρητικό λαγκ!

Link to comment
Share on other sites

την μαμα wg ποσες στροφες την γυρισατε;

Μέχρι να ζαλιστεί.. ;)

Σκέψου Γιάννη, ότι το μοτέρ (1,4Tsi) καταφέρνει και αποδίδει όσο τα setup με 20VT με Κο3,Κο3s και Κ04-023. (265-300άλογα)

Έχω και αμάξι με 20VT γι'αυτό οι παραπάνω σκέψεις..

Χαμογελάω μερικές φορές γιατί το Golf καταφέρνει με μοτέρ Tsi και K04-023 υβρίδιο να αποδίδει σε ισχύ όσο ένα

Leon Cupra R 20VT πρώτου σταδίου, ένα Golf GTi V πρώτου σταδίου, ένα Astra OPC ΦΠ και άλλα πολλά αυτοκίνητα. Αν μη τι άλλο πρέπει να είμαστε ευχαριστημένοι,

Προσωπικά είμαι πολύ.

Στο διαταύτα:

Αργότερα ίσως μετά το Πάσχα δοκιμάσω να το ανεβάσω λιγάκι ακόμα με ένα νέο τουρμπάκι που βρίσκεται υπό εξέλιξη.

Το διάστημα που έχει κρύο εδώ πάνω, έκανα καταγραφή με το aem wideband τις τιμές του λ και το σύνολο μοτέρ-πρόγραμμα αποδίδει σωστά χωρίς σφάλματα και φτωχά μίγματα ή κοψίματα.

Αυτά με κάθε επιφύλαξη βέβαια γιατί δεν ξέρουμε αν μεθαύριο πχ. ένα μπεκάκι δεν δουλέψει 100% και έχουμε καμπούμ.

Απροβλημάτιστα έχει γράψει με το Setup της K04 (265ps/37kgm@maha), πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα σε ταξίδια (εξωτερικό - Ελλάδα) και φυσικά εντός πόλης όταν ήταν απαραίτητο.

Στα ταξίδια σε αυτοκινητόδρομο, καταφέρνει κατανάλωση 6,3λ/100km με ταχύτητες άνω των 140 έως και 240 με cc πάντα (1300+km).

Γενικά μετά από ένα χρόνο είμαι αρκετά ευχαριστημένος και πιστεύω με σωστή,τακτική συντήρηση και ευλαβική χρήση το setup μπορεί να μπει άφοβα σε χρήστες "γνώστες".

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1) Εχουν ανοιχτεί 5-6 tsi και έχουν γίνει σφυριά! Και ένα παιδί από το φόρουμ το έχει σφυρί! Ταιριάζει μπιέλες από 20vt με 18άρι πύρο οπότε παίρνει σφυρίλατες από 20vt και καθαρίζεις (βρίσκεις και με 350 την τετράδα), πιστόνια έχει βγάλει η cp, 750 η τετράδα αν θυμάμαι! Μέταλα στροφάλου πάλι μπαίνουν από 20vt!

2) κομπρέσορας είναι ο M45 από Mercedes! Μπαίνει αλλά με μόντα! Ο M45 έχει όριο στροφαρίσματος τις 6300 στροφές! Τον δουλεύεις μέχρι εκεί για να σπουλάρει το μεγάλο τούρμπο! Αν δεν βάλεις άλλο κομπρέσορα δεν θα σπουλάρει το μεγάλο τούρμπο ούτε στις 8000 rmp!!!

3) 2 φιλτροχοάνες για το τούρμπο (με ανεπίστροφες για να μπαίνει μόνο ο αέρας και να μην βγαίνει) και ξεχωριστή εισαγωγή στον κομπρέσορα (η 3η που λες). Καταργήθηκε το κλαπέτο για να μην υπάρχει το θεωρητικό λαγκ!

1. Εμείς τα κάναμε όλα custom με CP πιστόνια άλλα design δικό μας .Αυτό έγινε πριν κάποια χρονιά. Ελπίζω να μην πουλάνε τα δικά μας μιας και το design στοίχισε λεφτα. Θα τους πάρω ένα τηλεφωνώ..

Μπιέλες απο 1.8Τ20V δεν ταιριάζουν .Καταρχάς η μπιέλα του 1.4tsi είναι piston guided, ενώ του 1.8Τ είναι crankshaft guided. Επίσης η τυπική scat (H beam -κινεζικής προέλευσης με όλες τις παραλλαγές της) άπλα δεν χωράει στο bore του κυλίνδρου. Μπιέλες κάναμε επίσης custom Pauter (piston guided).Χρειάζονται άλλοι οδηγοί, βαλβίδες ελατήρια. Στο μέλλον θα βάλουμε και girdle μιας και την έχουμε σε development τώρα.

To πόσο αντέχει ένα μοτέρ είναι σχετικό. Εγώ δεν θα ένιωθα άνετα με μοτέρ μαμά πάνω από  300-320 hp .Η κεφάλι είναι αρκετά ροικη ,αν και εμείς έχουμε κάνει ροικη anw.

2. Το όριο περιστροφής εξαρτάτε από το βήμα που έχεις κάνει. O compressor έχει χαρτί μέχρι 14000 εαν θυμάμαι καλά. Μπαίνει πολύ δύσκολα,πουλάμε έτοιμα κιτ για οποίον ενδιαφέρετε. Χρειάζονται αλλαγές στον ίδιον τον κομπρεσορα για να μπει. Η διακύμανση είναι ομαλότατη μιας και έχουμε αρκετές στροφές που δουλεύουμε τουρπο και κομπρεσορα μαζί για κάποιες στροφές και αποσυμπλεκουμε τον συμπιεστή μονό ταν παράγει παροχή περισσότερη από τον συμπιεστή . Έτσι δεν έχουμε πουθενά πτώση ιπποδύναμης. 

3. Το κλαπετο άπλα μετακινήθηκε σε άλλο συμιο για να μας βολεύουν οι σωλήνωσης, Είναι το ένα από τα 2 κλαπετα που πάνε στο τουρπο. Υπάρχει και δεύτερο για να έχουμε αρκετή παροχή στο τουρπο για να μην κάνει choke στην ψήλη παροχή, Για το spool δεν επηρεάζετε , εφόσον είναι κλειστά τα κλαπετα  .

Link to comment
Share on other sites

1. Εμείς τα κάναμε όλα custom με CP πιστόνια άλλα design δικό μας .Αυτό έγινε πριν κάποια χρονιά. Ελπίζω να μην πουλάνε τα δικά μας μιας και το design στοίχισε λεφτα. Θα τους πάρω ένα τηλεφωνώ..

Μπιέλες απο 1.8Τ20V δεν ταιριάζουν .Καταρχάς η μπιέλα του 1.4tsi είναι piston guided, ενώ του 1.8Τ είναι crankshaft guided. Επίσης η τυπική scat (H beam -κινεζικής προέλευσης με όλες τις παραλλαγές της) άπλα δεν χωράει στο bore του κυλίνδρου. Μπιέλες κάναμε επίσης custom Pauter (piston guided).Χρειάζονται άλλοι οδηγοί, βαλβίδες ελατήρια. Στο μέλλον θα βάλουμε και girdle μιας και την έχουμε σε development τώρα.

To πόσο αντέχει ένα μοτέρ είναι σχετικό. Εγώ δεν θα ένιωθα άνετα με μοτέρ μαμά πάνω από  300-320 hp .Η κεφάλι είναι αρκετά ροικη ,αν και εμείς έχουμε κάνει ροικη anw.

2. Το όριο περιστροφής εξαρτάτε από το βήμα που έχεις κάνει. O compressor έχει χαρτί μέχρι 14000 εαν θυμάμαι καλά. Μπαίνει πολύ δύσκολα,πουλάμε έτοιμα κιτ για οποίον ενδιαφέρετε. Χρειάζονται αλλαγές στον ίδιον τον κομπρεσορα για να μπει. Η διακύμανση είναι ομαλότατη μιας και έχουμε αρκετές στροφές που δουλεύουμε τουρπο και κομπρεσορα μαζί για κάποιες στροφές και αποσυμπλεκουμε τον συμπιεστή μονό ταν παράγει παροχή περισσότερη από τον συμπιεστή . Έτσι δεν έχουμε πουθενά πτώση ιπποδύναμης. 

3. Το κλαπετο άπλα μετακινήθηκε σε άλλο συμιο για να μας βολεύουν οι σωλήνωσης, Είναι το ένα από τα 2 κλαπετα που πάνε στο τουρπο. Υπάρχει και δεύτερο για να έχουμε αρκετή παροχή στο τουρπο για να μην κάνει choke στην ψήλη παροχή, Για το spool δεν επηρεάζετε , εφόσον είναι κλειστά τα κλαπετα  .

Μπορεις να μας πεις εσεις σαν εταιρια ποιες ολοκληρωμενες προτασεις βελτίωσης έχετε (stages) πχ.

stage 1) Εισαγωγη, εξατμιση full 63,5, ic s3 , forge σκαστρα, επαναπρογραμματισμός! Αλογα πόσα,κατι αλλο που πρεπει να αλλαχτεί? εξατμιση 70αρα?

stage 2) αλλαγή τρομπας με aftermarket, έχετε φτιαξει κάποια δική σας ή πατέντα autotech/kmd? 'άλογα?κόστος?

stage 3) υβρίδιο τουρμπίνα,εκει έχετε να προτείνετε συγκεκριμάνα πραγμα?άλογα κόστος?

stage 4) φανταζομαι μετα πάμε σε άνοιγμα μοτερ, τουρμπίνα κτλ εκει έχετε κάποια συγκεκριμενη πρόταση να προτείνετε?που έχει δοκιμαστει και δουλέψει? δλδ ποια πραγματα χρειαζονται,ενα ενδεικτικό κόστος και άλογα στο περίπου?

 

sorry για τις πολλες ερωτησεις,αλλα προφανως το έχετε ψαξει αρκετα!!!

Link to comment
Share on other sites

Νεα δυναμομετρηση Τσακανικα σημερα για να δουμε τι καναμε με την forge wg :)

Με το γραφημα πιεσης τουρμπο (μωβ) να ξεκιναει απο 1.9 over και καταληγει 1.37 στον κοφτη :yahoo:

H σταθερη κυμαινεται γυρω στο 1.4 Και συνολικα να τσιμπησαμε 8 αλογακια....

Εχουμε κερδισει μερικως στα ψηλα και εχει γινει γραμμικη οσο δεν παει....

Με μια μικρη πτωση στην ροπη που μπορει να ευθυνεται ο συμπλεκτης γιατι τις τελευταιες μερες μου κανει "κολπα" τα πρωινα με το κρυο. :poke:

Μας βαζεις σε πειρασμους ρε jonh!μπραβο σου παντως καλοδουλευτο να ειναι και απροβληματιστο,α θελω και βολτα ε!

Sent from my golf 5

Link to comment
Share on other sites

Μπορεις να μας πεις εσεις σαν εταιρια ποιες ολοκληρωμενες προτασεις βελτίωσης έχετε (stages) πχ.

stage 1) Εισαγωγη, εξατμιση full 63,5, ic s3 , forge σκαστρα, επαναπρογραμματισμός! Αλογα πόσα,κατι αλλο που πρεπει να αλλαχτεί? εξατμιση 70αρα?

stage 2) αλλαγή τρομπας με aftermarket, έχετε φτιαξει κάποια δική σας ή πατέντα autotech/kmd? 'άλογα?κόστος?

stage 3) υβρίδιο τουρμπίνα,εκει έχετε να προτείνετε συγκεκριμάνα πραγμα?άλογα κόστος?

stage 4) φανταζομαι μετα πάμε σε άνοιγμα μοτερ, τουρμπίνα κτλ εκει έχετε κάποια συγκεκριμενη πρόταση να προτείνετε?που έχει δοκιμαστει και δουλέψει? δλδ ποια πραγματα χρειαζονται,ενα ενδεικτικό κόστος και άλογα στο περίπου?

 

sorry για τις πολλες ερωτησεις,αλλα προφανως το έχετε ψαξει αρκετα!!!

Εμείς κάνουμε custom tuning επανω στο Mustang awd500 Dyno μας οποταν τα stage δεν έχουν ιδιαίτερο νόημα.

Δουλευουμε την Milltek Sport  (που ειναι 63,5mm) μιας και είμαστε αντιπροσωποί Κυπρου. Την έχουμε βάλει σε υβριδικό setup των 300hp χωρίς σοβαρό πρόβλημα απο θεμα backpressure (μετρημένο backpressure επάνω στο dyno και οχι αερολογίες)

Stage 1- 220-230hp με πρόγραμμα εισαγωγή και εξατμηση

Stage 2- 260hp με την προσθήκη Forge Actuator (επίσης ήμαστε αντιπροσωποι Κυπρου της Forge Motorsport) και low pressure pump upgrade.+ twincharge Forge FMIC

Stage 3- 300-320  hp με χρήση hybrid turbo με billet συμπιεστή + HPFP update (τροποποιημένο κιτ ) +watermeth injection system.

 

 

Θα συνεχισω αυριο μιας και ειναι περασμενη η ωρα...

Link to comment
Share on other sites

καλως ηρθες παναγιωτη!!Σε ευχαριστουεμε για το χρονο π αφιερωνεις στις τεχνικες λεπτομερειες αφου το r&d  πανω σε αυτα τα μοτερ ειναι συγκεχιμενο απ αποψη των σφυριλατων σωθικων..Η intergreated engineniring βγαζει μπιελες με λιγο μεγαλυτεροο κοστος απο αυτες των 20vt 400-450 ευρω με τροποποιημενο το μερος οπουσυνδεεται με τον στροφαλο . εκει εγκυται η κυρια διαφορα αφου του 20vt ειναι ποιο χοντρη εκει..ΑΝ ξερεις μπορεις να μας το επιβαιβεωσεις..

 

Επίσης Injectorss balate τελικα στην θεση των μαμα αλλα απο μεγαλυτερο μοντελο του ομιλου?φτιαξατε καστομ με μεγαλυτερη παροχη?

Ποσο κοστιζει το κιτ του κομπρεσσορα που πουλατε ωστε αν καποιος θελησει να κανει ενα προτζεκτ σαν το δικο σας π.χ με turbo td05 να ξεριε το κοστος..

Εχεται συνεργαστει με την εταιρια overload στο παρελθον..??

 

 

Αντε ενα κομπρεσσορας μου λειπει μονο τωρα!!!!>.. 8) (και αλουμινιο απο 19Τ  )χαχα

Link to comment
Share on other sites

Με τις συλλαβες παίζετε;;; :p

ετσι φαινεται. τι να πω... τεσπα το αμαξι ειναι μεσα για σφυρι. νεοτερα σε λιγο καιρο που θα ειναι ετοιμο. πριν το βαλω μεσα ειχα φτιαξει 2-3 πραγματακια και πηγαινε αρκετα καλα. τωρα ελπιζω να παει ακομα καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

ετσι φαινεται. τι να πω... τεσπα το αμαξι ειναι μεσα για σφυρι. νεοτερα σε λιγο καιρο που θα ειναι ετοιμο. πριν το βαλω μεσα ειχα φτιαξει 2-3 πραγματακια και πηγαινε αρκετα καλα. τωρα ελπιζω να παει ακομα καλυτερα.

 

 

φίλε είσαι ο πρώτος που όταν οι άλλοι τα λένε σαν θεωρίες εσυ τα κάνεις...κ στο bt κ στα πιστόνια! κ οχι μόνο τα κανεις,τα παρουσιάζεις κ μοιραζεσαι...  κ τις εντυπωσεις κ τα αποτελεσματα!!!μπραβο!

αν θες ενημερωσε κ για τα 2-3 πραγματακια που λες... 

ευχομαι να πάνε ολα καλα κ συντομα να εχουμε νεα...

Link to comment
Share on other sites

Να πω και γω πως ετοιμάζομαι για: πιστόνια CP, μπιέλες SCAT, βίδες ARP! ;)

Link to comment
Share on other sites

οτι αποριες εχετε μπορω να τις λυσω. δεν κρυβω τιποτα. αφου ετοιμαστει το αμαξι θα γινει κανονικη παρουσιαση.  τα 2-3 πραγματακια που αλλαξα ηταν εισαγωγη γιατι η apr ηταν μικρη. ακομα το wg κολαγε ανοιχτο και ηθελε αλλαγη (δεν προλαβα να το αλλαξω απλα το εκλεισα). και σε γενικες γραμμες το αμαξι πηγαινε αρκετα καλα ΧΩΡΙΣ να εχω κανει remap(προγραμμα με 8αρι ακομα κωλο ενω αλλαξα σε 7αρι). σηγκεκριμενα καρφωσα βαλβιδες και για αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε. 

 

 

υ.γ. ΔΕΝ εσπασε το μοτερ(που ειπαν μερικοι) ουτε κοπηκαν οι βαλβιδες ευτηχως.

υ.γ.2 ο νικος ειναι ζηλιαρης :p

Link to comment
Share on other sites

οτι αποριες εχετε μπορω να τις λυσω. δεν κρυβω τιποτα. αφου ετοιμαστει το αμαξι θα γινει κανονικη παρουσιαση. τα 2-3 πραγματακια που αλλαξα ηταν εισαγωγη γιατι η apr ηταν μικρη. ακομα το wg κολαγε ανοιχτο και ηθελε αλλαγη (δεν προλαβα να το αλλαξω απλα το εκλεισα). και σε γενικες γραμμες το αμαξι πηγαινε αρκετα καλα ΧΩΡΙΣ να εχω κανει remap(προγραμμα με 8αρι ακομα κωλο ενω αλλαξα σε 7αρι). σηγκεκριμενα καρφωσα βαλβιδες και για αυτο φτασαμε εδω που φτασαμε.

υ.γ. ΔΕΝ εσπασε το μοτερ(που ειπαν μερικοι) ουτε κοπηκαν οι βαλβιδες ευτηχως.

υ.γ.2 ο νικος ειναι ζηλιαρης :p

Το/α πιστονι/α σημμαδευτηκαν πολυ;

Εκανες κανενα κατεβασμα καταλαθος;

Ευκαιρια να πας και σε σετ ελατηριων βαλβιδων cavd.

Οπως και να χει προχωρας ενα βημα ακομα θεμη. Με το καλο να τελειωσεις.

Μπορεις να βαλεις υποσκεψη ενα προσεκτικο reprofile εκκεντροφορων θα σε βοηθησει ψηλα μετα τις 6000-7300.

Να πω και γω πως ετοιμάζομαι για: πιστόνια CP, μπιέλες SCAT, βίδες ARP! ;)

Με το καλο, ενδεικτικα για πες ενα κοστος χωρις εργατικα.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Παίδες εγώ έχω πέσει σε ευκαιρία!

Ενα χιλιάρικο και κάτι ψηλά τα πάντα όλα μαζί με εργασία! ;)

Υ.Γ Μεταχειρισμένα μπιελοπίστονα με ~2500χλμ αλλιώς δεν πήγαινα για κανένα λόγο σε σφυρί!

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.