Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Τι βάζει ο άλλος και δίνει σφυριά απο 1.4 TSI ?Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Τα βγάζει να βάλει τα μαμά, μαμά τούρμπο κλπ κλπ! Επεσε ράβδος από το μπαμπά!

Link to comment
Share on other sites

Οκ για το τουρμπο αλλα τα σφυριά τι επιρεαζουν και πρέπει να μπουν τα μαμα ; Χαζό το βλέπω αυτο αλλα τεσπα !

Τελικά μπιελες για 1.4 υπάρχουν ;; Πιστονια μέχρι στιγμής ξέρω CP και Arias (κορυφή) τα Arias όμως θέλουν CUstom παραγγελία

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link to comment
Share on other sites

σε πατημα εκανα λαθος ανεβασμα και μου βγηκε κατεβασμα. μπηκαν ηδη ελατηρια cavd. μπιελες ετοιμες δεν παιζουν και καποιες που λενε οτι υπαρχουν ειναι απο 1.4 16v ατμοσφαιρικο  με 17αρι πυρο που σημαινει οτι πας και σε custom πιστονια.παιρνουμε απο 20vt. πιστονια υπαρχουν τα cp(ετοιμα) ειτε 76.5mm(μαμα) ειτε 77mm(υπερκυβισμου) και μετα σε custom πολλα οπως arias-mahle(αυτα θα εβαζα αλλα πρεπει να περιμενω πολυ)-dp(ελληνικα) και πολλα αλλα. δεν πειραζω εκκεντρα-δεν υπερκυβιζω και δεν το κανω 1.6tsi αν και γινεται. κορυφη δεν ειναι τα arias. κορυφη ειναι τα mahle και τα cp.

Link to comment
Share on other sites

σε πατημα εκανα λαθος ανεβασμα και μου βγηκε κατεβασμα. μπηκαν ηδη ελατηρια cavd. μπιελες ετοιμες δεν παιζουν και καποιες που λενε οτι υπαρχουν ειναι απο 1.4 16v ατμοσφαιρικο  με 17αρι πυρο που σημαινει οτι πας και σε custom πιστονια.παιρνουμε απο 20vt. πιστονια υπαρχουν τα cp(ετοιμα) ειτε 76.5mm(μαμα) ειτε 77mm(υπερκυβισμου) και μετα σε custom πολλα οπως arias-mahle(αυτα θα εβαζα αλλα πρεπει να περιμενω πολυ)-dp(ελληνικα) και πολλα αλλα. δεν πειραζω εκκεντρα-δεν υπερκυβιζω και δεν το κανω 1.6tsi αν και γινεται. κορυφη δεν ειναι τα arias. κορυφη ειναι τα mahle και τα cp.

 

θεμη αν έχεις χρόνο πες μας λίγο τη θεωρία... 

κάνωντας το σφυρίλατο σημαίνει οτι αυξάνεται η αξιοπιστία,άρα μπορείς να σηκώσεις παραπάνω πιεση? Πόσο παραπάνω? γίνεται αυτο απο το προγραμμα,δλδ το αφηνει ο εγκέφαλος?μετα απο καυσιμο? επαρκουν τα μπεκ? η τρομπα η πίσω? με την μπροστα,το παντρεμα autotech/kmd-μαμα εξακολουθει να ειναι μονοδρομος για εμας τα 5αρια? οπως τα γραφεις παραπανω το πιο λογικο είναι να το κανεις 16αρι,γιατι αποριψατε αυτη τη λύση? αφου το ανοιγεται δεν αξιζει μια ροικη εξελιξη,ή είναι τζαμπα λεφτα,εχει καλη ροικοτητα αλλα σίγουρα θα γίνεται κ καλυτερη?! ο κομπρεσορας θα μεινει απειραχτος?

Link to comment
Share on other sites

οταν το κανεις σφυρι μπορεις και να σηκωσεις αρκετα παραπανω πιεση αλλα και να αντεξουν τα πιστονια περιοσσοτερη θερμοκρασια.γινετε απο εγκεφαλο οπως και πριν δεν αλλαζει κατι. το καυσιμο τωρα...θα ψεκασουμε οσο μπορουμε. η αντλια(autotech) εχει ακομα λιγη δυναμη δεν δουλευει τερμα. επειτα τα μπεκ μπαινουν απο γτι 6αρι απλα ψεκαζουν απο αλλη γωνια(δεν ειναι προβλημα ετσι γινεται και με τα rs4 στα tfsi). η πισω θα δουμε. οντως η autotech/kmd ειναι μονοδρομος η τουλαχιστον δεν εχουν βρει αλλο τροπο. δεν ειναι το πιο λογικο να το κανω 1.6 μιας και θα δωσω επιπλεον λεφτα χωρις να ξερω αν το αποτελεσμα θα αξιζει. για ροικη δεν εχω ψαχτει-δεν εχω αποψη παλι ομως δεν μπορει κανεις να σου πει με σιγουρια. ο κομπρεσορας θα μεινει οπως ακριβως ηταν.(το που λειτουργει μπορει να αλλαξουμε κατα το ρυθμισμα) εσυ ρωτας στο fb?

Link to comment
Share on other sites

οταν το κανεις σφυρι μπορεις και να σηκωσεις αρκετα παραπανω πιεση αλλα και να αντεξουν τα πιστονια περιοσσοτερη θερμοκρασια.γινετε απο εγκεφαλο οπως και πριν δεν αλλαζει κατι. το καυσιμο τωρα...θα ψεκασουμε οσο μπορουμε. η αντλια(autotech) εχει ακομα λιγη δυναμη δεν δουλευει τερμα. επειτα τα μπεκ μπαινουν απο γτι 6αρι απλα ψεκαζουν απο αλλη γωνια(δεν ειναι προβλημα ετσι γινεται και με τα rs4 στα tfsi). η πισω θα δουμε. οντως η autotech/kmd ειναι μονοδρομος η τουλαχιστον δεν εχουν βρει αλλο τροπο. δεν ειναι το πιο λογικο να το κανω 1.6 μιας και θα δωσω επιπλεον λεφτα χωρις να ξερω αν το αποτελεσμα θα αξιζει. για ροικη δεν εχω ψαχτει-δεν εχω αποψη παλι ομως δεν μπορει κανεις να σου πει με σιγουρια. ο κομπρεσορας θα μεινει οπως ακριβως ηταν.(το που λειτουργει μπορει να αλλαξουμε κατα το ρυθμισμα) εσυ ρωτας στο fb?

 

ναι ρε εγω ρωταω κ στο fb   :) εχω αρχίσει κ το σκεφτομαι κ γω !!!

μπραβο για την ερευνα αγορας κ το ψαξιμο,ευχομαι τα καλυτερα πραγματικα!!!

Link to comment
Share on other sites

ευχαριστω φιλε! να'σαι καλα!

Με το καλό να το τελειώσεις..

Το ψιλιάστηκα το κατέβασμα γι' αυτό σε ρώτησα.

Keep Tuning...

 

Μετά από καιρό ίσως βάλω ένα νέο υβριδικό τούρμπο για περισσότερα άλογα, πάλι με τις ίδιες παραμέτρους που έχω στο υπάρχον (Κ04-023/266άλογα/37kg @ maha) και χαμηλές τιμές advance,

(Καθημερινή χρήση, αξιοπιστία, όχι τέρμα ρυθμίσεις) για να πλησιάσει τα 275-285 σε maha. Πάντα με γνώμονα την αξιοπιστία και την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Για μένα το υπάρχον setup με το file Που φοράω αποδείχτηκε ασφαλές και υπερεπαρκές για να γίνει το αμάξι αρκετά σβέλτο.

Βέβαια απαιτεί σωστή συντήρηση και χρήμα που δυστυχώς λόγω εποχων λίγοι το σπαταλούν για το αυτοκίνητο. Ίσως και γι' αυτό δεν το προτείνω με ευκολία σε πολλούς γνωστούς

μου με Tsi.

 

Δυστυχώς πλέον αρχίζουν να φάινονται οι μηχανολογικοί περιορισμοί, (ροπή - μπιέλες 380-390nm) και (ιπποδύναμη- πιστόνια - μίγμα) συμπλέκτης μαμά 390nm κλπ.

Θα δείξει σε λίγους μήνες, εφόσον πάρω την απόφαση και το προχωρήσω.

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

γ@μημενη 2ρα! δεν πειραζει πανω απο ολα υγεια!

Καθε εμποδιο για καλο θεμη.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@nikdev υπάρχει κάπου το project σου το τωρινο να το χαζέψω?

Που προγραμματίζεις?

Στα 270αρια ειχα γραψει τι φοραω. Επισης στο προφιλ μου στο αλμπουμ.

Το αμαξι το κανω μονος μου με προγραμμα Etuners (με υποδειξεισ μου για τα δικα μου μετρα) αλλα ειμαι μετριοπαθης με οτι καταλαβαινει ο καθενας.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Με το καλό να το τελειώσεις..

Το ψιλιάστηκα το κατέβασμα γι' αυτό σε ρώτησα.

Keep Tuning...

 

Μετά από καιρό ίσως βάλω ένα νέο υβριδικό τούρμπο για περισσότερα άλογα, πάλι με τις ίδιες παραμέτρους που έχω στο υπάρχον (Κ04-023/266άλογα/37kg @ maha) και χαμηλές τιμές advance,

(Καθημερινή χρήση, αξιοπιστία, όχι τέρμα ρυθμίσεις) για να πλησιάσει τα 290-300 σε maha. Πάντα με γνώμονα την αξιοπιστία και την ασφάλεια του αυτοκινήτου.

Για μένα το υπάρχον setup με το file Που φοράω αποδείχτηκε ασφαλές και υπερεπαρκές για να γίνει το αμάξι αρκετά σβέλτο.

Βέβαια απαιτεί σωστή συντήρηση και χρήμα που δυστυχώς λόγω εποχων λίγοι το σπαταλούν για το αυτοκίνητο. Ίσως και γι' αυτό δεν το προτείνω με ευκολία σε πολλούς γνωστούς

μου με Tsi.

 

Δυστυχώς πλέον αρχίζουν να φάινονται οι μηχανολογικοί περιορισμοί, (ροπή - μπιέλες 380-390nm) και (ιπποδύναμη- πιστόνια - μίγμα) συμπλέκτης μαμά 390nm κλπ.

Θα δείξει σε λίγους μήνες, εφόσον πάρω την απόφαση και το προχωρήσω.

 

Nικο , κατα την αποψη μου , καλα κανεις και εχεις το 1.4TSI με 265-270ΗΡ που ειναι η χρυση τομη , του να εχουμε επιδοσεις και ... " το κεφαλι μας ησυχο " .

 

Τερματισμενες ρυθμισεις , που μας εχουν να παλευουμε ολη μερα με το wategate για να μην εχουμε misfires πριν τον κοφτη με 1.7bar , η την τελευταια μοιρα αβανς με κινδυνο και αγωνια μην ειναι 95αρα η 100αρα που πληρωνουμε , δεν ειναι λυση , παρα μονο οταν κυνηγαμε και το τελευταιο αλογα και ειναι σκοπος να εχουμε το δυνατοτερο .

Link to comment
Share on other sites

Κριτωνα, Εχω αφησει γιαλλους τα citius altius fortius..

Με την ευκαιρια να πω οτι το προγραμμα που φοραω εγινε με 2 δυναμομετρησεις με 6 μηνεσ διαφορα στο maha κοζανησ με δικη μου θεληση και παντα μονος μου καθωσ δεν βιαζομουνα ουτε κυνηγουσα ταλογα. Εστειλα τις διορθωσεις που ηθελα και ο προγραμματιστης οφειλω να ομολογησω οτι τις πραγματοποιησε στο 100%.( μεχρι σημερα δεν εχω αναφερθει ποτε σε προγραμματα). Το file που φοραω το εχω πανω απο χρονο και ειναι αψεγαδιαστο. Ελεγμενο με παγωνια και καυσωνα με afr/egt οργανα που καθε αμαξι τετοιου σταδιου πρεπει να εχει.(γνωμη μου)

Εχοντας ηδη αμαξι με 1.8 20vt γνωριζω τα ορια της k04-023 οποτε το να ζητησω 300αλογα θα ηταν γελοιο τουλαχιστο. Μιλαμε για εντος οριων παντα.

Για μενα το αμαξι κανει οτι ζητησω και δεν εχω αρχοληθει με κατι αλλο απτο ναλλαζω λαδια και τακακια απο τη μερα που εγινε stage2+.

Υγ. Υποψιν ομως οτι και η τελευταια βιδα,φλατζα,ανταλλακτικο που ξεβιδωσα , την πεταξα κι εβαλα και καινουργια, σε σημειο αρρωστιας. Επισης η τουρμπινα που εκανα υβριδιο ηταν ολοκαινουργια.

Το αμαξι το φτιαξα για παντως καιρου καταστασεις και διαδρομες.

Εχω διανυσει 45.000 χλμ χωρις κανενα απολυτως προβλημα, αλλα με συνεση και προσοχη.

Καθενας λοιπον κανει οτι νομιζει με τις συνεπειες των πραξεων του να ακολουθουν..

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

ρε παιδια κανενα νεο???

πολυ ησυχια εχει πέσει???

Μεχρι τελος καλοκαιριου θα κανω ενα μικρο updAte φανη.

Καλοκαιρακι ειναι καιρος για μπανια και ξεκουραση απο φθινόπωρο οι βελτιωσεις παλι..

Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει κανενα 270αλογα tsi να μας πει τις εντυπωσεις του;

Κανενα dyno?

Περα απο του midkin, του θεμη και το δικο μου δεν εχουμε εικονα εντος club.

Με hardware παρουσιαση και δυναμομετρηση.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει κανενα 270αλογα tsi να μας πει τις εντυπωσεις του;

Κανενα dyno?

Περα απο του midkin, του θεμη και το δικο μου δεν εχουμε εικονα εντος club.

Με hardware παρουσιαση και δυναμομετρηση.

 

Με την ευκαιρια του δικου σου ερωτηματος να ρωτσηω και εγω.......

Golf 5 φ,π,ε,ic, πόσα άλογα φτανει?

και πόσα φτανει αν μπει after market αντλιά? 

αν καποιος δε θελει να παει σε υβριδιο αξιζει η αντλία ή οχι? 

Link to comment
Share on other sites

Μα και η loba μια υβριδική τουρμπίνα ειναι όπως αυτές που φτιάχνουν Ελλάδα . Γιατι με του Ελληνα τουρμπινα να σπασει και με την Loba να μην σπάσει?? Αν σπασει το μοτέρ ειναι καθαρά θεμα προγραμματος(πολυ πιεσμενο ή λαθος) δεν φταίει η τουρμπινα .

 Η Loba ειναι καλυτερη γιατι φτίαχνεται απο ΚΟΡΥΦΑΙΑ CNC μηχανήματα και ζυγίζεται καλύτερα. Μονο αυτο. Οπότε αν πουμε οτι φοβασαι την ελληνικη πατεντα ο μονος φοβος ειναι η turbina

@nikdev πλεον το υβριδιο εχει γινει της μοδας και κυκλοφορουν πολλά απλα δεν γραφουν στο vw club.
 

Link to comment
Share on other sites

Το ξερω οτι υπαρχουν, ζηταω αν υπαρχουν εδω μεσα να γραψουν εντυπωσεις να ειναι μαζεμενα!

Φανη ελα στα 200αρια να μην ειμαστε οφφ

On 6/7/2013 at 11:20 ΜΜ, Playmaker said:

Ποτε σπάει το μοτέρ ποσα κμ θ βγάλει έτσι 100000 ; Γιατι να μη παει κάποιος στη loba επώνυμη λύση κ καλύτερη ;

:stuff:

On 7/7/2013 at 3:50 ΠΜ, the_winner said:

Μα και η loba μια υβριδική τουρμπίνα ειναι όπως αυτές που φτιάχνουν Ελλάδα . Γιατι με του Ελληνα τουρμπινα να σπασει και με την Loba να μην σπάσει?? Αν σπασει το μοτέρ ειναι καθαρά θεμα προγραμματος(πολυ πιεσμενο ή λαθος) δεν φταίει η τουρμπινα .

Η Loba ειναι καλυτερη γιατι φτίαχνεται απο ΚΟΡΥΦΑΙΑ CNC μηχανήματα και ζυγίζεται καλύτερα. Μονο αυτο. Οπότε αν πουμε οτι φοβασαι την ελληνικη πατεντα ο μονος φοβος ειναι η turbina

@nikdev πλεον το υβριδιο εχει γινει της μοδας και κυκλοφορουν πολλά απλα δεν γραφουν στο vw club.

Με τον κυριο loba loba ειχα μιλησει και ημουν σχεδον ετοιμος αλλα εκρινα οτι ηταν πολλα τα χρηματα γι αυτο που ζητουσε. Θα μου εκανε και καλη εκπτωση , θα εστελνα δυναμομετρηση και φωτογραφιες καθως ηταν στα 5 πρωτα που πουλησε, παρολαυτα το μετανιωσα.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι οφ τοπικ...απλα όλοι ξέρουμε οτι τ προγράμματα στρεσαρουν το μοτερ θέλω ν ξέρω με υβριδικη πόσο περισσότερο στρεσαρετε απο ένα stage 2...πάντως το μεγάλο μ πρόβλημα ειναι οτι δεν υπαρχει σίγουρη λύση για αντλία στο mk5!

Οσο για τον έλληνα τουρμπινα ο τιμή εκτινάσσεται αν πούμε πως παίρνω 1 καινούργια τουρμπινα ν τ πάω .

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.