Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

θα γυρισουμε 20 χρονια πισω............θα εχουμε την αντλια στην τσεπη οταν πηγαινουμε ταξιδι για να ειμαστε σιγουροι οτι θα μας παει.ετσι καναμε με τα παπακια οτν πηγαιναμε μακρια...........ειχαμε τα πηστονια στης τσεπες. :lol:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεν γινετε τοτε να τα χεις ολα... Και τα γκαζια σου και το κεφαλι σου ησυχο...

 

Διαλεγεις και περνεις... Ή 235-240 χωρις μεθανολες και ενδεχομενο στεγνοματος, ή αντλια και οσο παει...

Link to comment
Share on other sites

Ποιος ειπε οτι ειναι ιδια? Προσεχε τι λες! Απλα εχουν οριο τα 130 Bar και οι δυο. Δεν παει να πει οτι ειναι ιδιες...
Και να ταιριαζει ομως δεν θα δουλεψει λογω εγκεφαλου.

Η ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ AUTOTECH

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

αρα αφου του gti 5 κανει και ειναι ηδια μηπως να βαλουμε της apr για διλητρα?μπαινει κουτι? ποπο ιδεαρα!

και αν την βαλεις και δεν κανει...........οπως λεει ο winner πιο πανω τη κανεις μετα............κλαις 1200 ευρο??

 

Edited by bill1
Link to comment
Share on other sites

Όλες οι εταιρίες που έβγαλαν εντόσθια για τις αντλίες υψηλής για τα Tfsi, αντίστοιχα μπαίνουν ως σωθικά στην αντλία του

1.4 Tsi.

Apr, Autotech, KMD 2.1.

 

Η λύση αυτή είναι προς το παρόν, τώρα όποιος ιδρώνει μη χαλάσει η αντλία ας μην έβαζε και πρόγραμμα.. και ας κάτσει με ΦΠΕ.

230-240 άλογα είναι υπέραρκετά για καθημερινή χρήση.

 

 

Αντλίες από αλλού προς το παρόν δεν ταιριάζουν.

Στο μοτέρ αυτό οτιδήποτε περισσότερο από σκέτο πρόγραμμα δεν είναι value for money.

Δυστυχώς αυτή είναι η αλήθεια...

Edited by nikdev
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Να περιμένετε τι? Εδω πλεον σταμάτησε ο 1.4 TSI με τα 160 και τα hardware που εβγαλαν ειναι ελαχιστα.
Σιγα μην ασχοληθουν ΤΩΡΑ οι εταιριες με ενα μοτέρ του 2006 για να βγάλουν αντλια .
Η Λυση ειναι autotech και αν ψαξει καποιος την βρισκει και κατω απο 300 ευρω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

o γιαννης παντως κμδ σωθηκα εχει βαλει στο δικο τσι αντλια και μια χαρα ειδαμε 240 με σφιγμενη wastegate..και μιλαμε για 2 χρονια ζωης ηδη....απο εμενα την πηρε. και το ξερω προσωπικα


και οκριτωνας μια χαρα την ρυθμισε...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Να περιμένετε τι? Εδω πλεον σταμάτησε ο 1.4 TSI με τα 160 και τα hardware που εβγαλαν ειναι ελαχιστα.

Σιγα μην ασχοληθουν ΤΩΡΑ οι εταιριες με ενα μοτέρ του 2006 για να βγάλουν αντλια .

Η Λυση ειναι autotech και αν ψαξει καποιος την βρισκει και κατω απο 300 ευρω

δεν ξερω μπορει στο μελλον να βαλω το αξονακι αλλα απο μεσα μου θα με τρωει...................

Link to comment
Share on other sites

διαφωνω, μη συγκρινεις την αξιοπιστια του ΦΠΕ με την αξιοπιστια της αντλιας!!!

είσαι ανθρωπος ψαγμενος κ ξερεις οτι πολυς κόσμος εμπλεξε με την συγκεκριμενη κίνηση!

Συμφωνα με τα λεγομενα του Κριτωνα, για να γίνει σωστη δουλεια πρεπει να αγοραστουν δυο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ τρομπες μαμα & autotech και να γεινει η τραμπα,οτιδηποτε άλλο εχει ρισκο,οποια απο τις δυο ειναι μεταχειρισμενη υπάρχει ρισκο!

Επισης ενω στο προγραμμα μπορει να σ εγγυηθει οτι θα δουλεψει τερμα αξιοπιστα, στην τρομπα σου λεει οτι αν σε ενδιαφερει πρωτα απολα η αξιοπιστια απλα μην το κανεις!!!

κ στο value for money διαφωνω... με 25.000 (συνολικο κοστος βελτιωσης κ αγορας καινουργιου) μπορεις να εχεις ενα αμαξι λόγο πιο γρηγορο απο gti, που να στριβει κ να φρεναρει καλυτερα απο gti,και φυσικα να μην ειναι gti ουτε στα τελη ουτε στην κατανάλωση!

συμφωνω μαζι σου οτι καπου εκει η βελτιωση του πρεπει να σταματησει (τελειως υποκειμενικη κ προσωπική άποψη)

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

On 21/11/2013 at 11:59 ΜΜ, FANIS-TSI- said:

διαφωνω, μη συγκρινεις την αξιοπιστια του ΦΠΕ με την αξιοπιστια της αντλιας!!!

είσαι ανθρωπος ψαγμενος κ ξερεις οτι πολυς κόσμος εμπλεξε με την συγκεκριμενη κίνηση!

Συμφωνα με τα λεγομενα του Κριτωνα, για να γίνει σωστη δουλεια πρεπει να αγοραστουν δυο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ τρομπες μαμα & autotech και να γεινει η τραμπα,οτιδηποτε άλλο εχει ρισκο,οποια απο τις δυο ειναι μεταχειρισμενη υπάρχει ρισκο!

Επισης ενω στο προγραμμα μπορει να σ εγγυηθει οτι θα δουλεψει τερμα αξιοπιστα, στην τρομπα σου λεει οτι αν σε ενδιαφερει πρωτα απολα η αξιοπιστια απλα μην το κανεις!!!

κ στο value for money διαφωνω... με 25.000 (συνολικο κοστος βελτιωσης κ αγορας καινουργιου) μπορεις να εχεις ενα αμαξι λόγο πιο γρηγορο απο gti, που να στριβει κ να φρεναρει καλυτερα απο gti,και φυσικα να μην ειναι gti ουτε στα τελη ουτε στην κατανάλωση!

συμφωνω μαζι σου οτι καπου εκει η βελτιωση του πρεπει να σταματησει (τελειως υποκειμενικη κ προσωπική άποψη)

Αν δεν θες να μπλέξεις μην βάζεις αντλία.

Να λέω και γω συνέχεια ας πούμε γιατί δεν έβγαλε μαντέμι η Dbilas για μένα και έβγαλε για τις Ko3 -04 ?

 

Όσο για την αντλία γιατί όλο διαβάζω διάφορα, κάποια στιγμή θα φθαρεί. Ίσως καινούργια και τα δύο να αργήσουν περισσότερο, ίσως όχι.

Αρχίζει και πετάει μαυρίλες το αμάξι πίσω, πέφτει και η πίεση στη μπεκιέρα αν το λογκάρεις, πολύ πιθανό να έχει κοψίματα και ίσως safe mode.

Την αλλάζεις αναγκαστικά και προχωράς.

Όταν το αμάξι προχωράει στο 2ο στάδιο βελτίωσης το κόστος ανεβαίνει, όπως και το κόστος συντήρησης καθώς και τα διαστήματα μικραίνουν.

Ανεβαίνει όμως και το επίπεδο γνώσεων που πρέπει να έχει ο ιδιοκτητης.

Διακρίνω λοιπόν συνέχεια μια τάση από τους ιδιοκτήτες Tsi να νομιζουν ότι με bolt on λύσεις θα πάνε στα 300άλογα, άνετα χωρίς κόπο και χρήμα, μελέτη, κούραση κλπ

Θα κάνουν συντήρηση και service όπως το εργοστασιακό και θα βάζουν μόνο βενζίνη.

Άλλο BMY,BLG, άλλο CAVD.

Όπως αντίστοιχα άλλο AXX,BWA και άλλο CDLA.

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Κάθε μοτέρ έχει τα δικά του όρια και περιορισμούς.

Τέλος οφείλουμε να σεβόμαστε άτυπα όλους αυτούς που με την προσφορά και τον πειραματισμό (χρόνος,χρήμα,κόπος,ξενύχτι) τους μου/μας ανοίγουν τα μάτια εδώ και χρόνια.

Edited by nikdev
  • Like 11
Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστα τα λεει ο nikdev... Δεν γινετε να εχεις και την πιτα ολοκληρη και τον σκυλο χορτατο...

 

Οταν ξεφευγεις απο ενα απλο 1ο σταδιο , πρεπει να σεβεσαι ακομη πρεισσοτερο το αυτοκινητο σου...

 

π.χ. Πριν αλλαζα λαδια ανα 10,000 και τωρα ανα 7,500 λαδια , φιλτρο λαδιου και ανα 15,000 λαδια , φιλτρο λαδιου , φιλτρο βενζινης  και μπουζι.

 

Αν θελεις ¨Γκαζια¨ και αξιοπηστια δεν περνεις 1,4 , περνεις 2,0 tfsi και πας 330 340 με ΦΠΕ(κ04)...

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Φίλε Νίκο δεν καταλαβαινω γιατι στραβωνεις αφου συμφωνούμε!!!

Δεν ανοιγω εγω το θεμα απλα σχολιαζω οτι σε ενα φορουμ πρεπει να τα λάμε όλα...

Ναι είναι μονοδρομος αλλα οχι η πιο αξιοπιστη λύση, για τους λόγους που πολυ σωστα ανεφερες παραπάνω! Οταν ενα νεο μελος διαβαζει πρεπει να ξερει κ τις δυσκολίες... αναφερθηκε οτι το εχουν κάνει πολλοι (σωστα) κ είναι όλοι ευχαριστημένοι (λάθος)

Και ναι οσο κ αν δεν αρεσει σε καποιους υπήρξαν 5αρια με θεματα που δεν καταφεραν να τα λύσουν κ ξαναγυρισαν σε α'σταδιο!

Κ για τις δυο τρόμπες καινουργιες, δεν ειναι λογια δικα μου αλλα του προγραμματιστή σου.... Δεν το εχει γραψει κανενας, το γραφω εγω και αντιδρας??!!!

(οσο για αυτους ιδιωτες,μηχανικους,προγραμματιστες κτλ που βελτιωνουν τα συγκεκριμενα μοτερ ολοι συμφωνουμε οτι αξιζουν συγχαρητηρια...γιατι χωρις αυτους δεν θα καναμε καν συζήστη!)

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Γραψε κατι δικο σου τοτε να βοηθησεις περα απο τη γκρινια φανη.:lol:

Τα περι αντλιας εχουν αναφερθει και απο τον αποστολη παλιοτερα.

Και μη μου λες του προγραμματιστη σου με υφος εγω ξερεις πολυ καλα δεν εχω μπει ποτε στη διαδικασια να αναφερω προγραμματιστες.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Δεν συγκρίνω τίποτα και δεν έχω όρεξη να συγκρίνω κανέναν.

Και δεν ξέρω που κολλάει αυτό που λές, εκτός αν δεν θες να δεις πραγματικά τι συμβαίνει.

 

Αν δεν θες να μπλέξεις μην βάζεις αντλία δεν ξέρω γιατί το κάνεις συνέχεια θέμα.

Να λέω και γω συνέχεια ας πούμε γιατί δεν έβγαλε μαντέμι η Dbilas για μένα και έβγαλε για τις Ko3 -04 ?

 

Εγώ μιλάω με αυτά που ξέρω και βλέπω.

 

Όσο για την αντλία γιατί όλο διαβάζω διάφορα, κάποια στιγμή θα φθαρεί. Ίσως καινούργια και τα δύο να αργήσουν περισσότερο, ίσως όχι.

Αρχίζει και πετάει μαυρίλες το αμάξι πίσω, πέφτει και η πίεση στη μπεκιέρα αν το λογκάρεις, πολύ πιθανό να έχει κοψίματα και ίσως safe mode.

Την αλλάζεις αναγκαστικά και προχωράς.

 

Όταν το αμάξι προχωράει στο 2ο στάδιο βελτίωσης το κόστος ανεβαίνει, όπως και το κόστος συντήρησης καθώς και τα διαστήματα μικραίνουν.

Ανεβαίνει όμως και το επίπεδο γνώσεων που πρέπει να έχει ο ιδιοκτητης.

 

Διακρίνω λοιπόν συνέχεια μια τάση από τους ιδιοκτήτες Tsi να νομιζουν ότι με bolt on λύσεις θα πάνε στα 300άλογα, άνετα χωρίς κόπο και χρήμα, μελέτη, κούραση κλπ

Θα κάνουν συντήρηση και service όπως το εργοστασιακό και θα βάζουν μόνο βενζίνη.

 

Άλλο BMY,BLG, άλλο CAVD.

Όπως αντίστοιχα άλλο AXX,BWA και άλλο CDLA.

Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε.

Κάθε μοτέρ έχει τα δικά του όρια και περιορισμούς.

 

Τέλος οφείλουμε να σεβόμαστε άτυπα όλους αυτούς που με την προσφορά και τον πειραματισμό (χρόνος,χρήμα,κόπος,ξενύχτι) τους μου/μας ανοίγουν τα μάτια εδώ και χρόνια.

+1000 εχεις δικαιο φιλε 

Link to comment
Share on other sites

Με τη μικρή αναβάθμιση που έγινε φτ'ασαμε στα 273ps με 38kgr ροπής με γεμάτες καμπύλες. 100oct file.
Δυναμομέτρηση σύντομα. Maha

Edited by nikdev
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Με τη μικρή αναβάθμιση που έγινε, κλείνουμε τον κύκλο των υβριδικών (μάλλον).

273ps με 38kgr ροπής με γεμάτες καμπύλες. 100oct file.

Δυναμομέτρηση σύντομα.

Τι αλλαγή έκανες?
Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε λιγο πισω καλε μου φιλε τα λεω αναλυτικα.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με τη μικρή αναβάθμιση που έγινε, κλείνουμε τον κύκλο των υβριδικών (μάλλον).

273ps με 38kgr ροπής με γεμάτες καμπύλες. 100oct file.

Δυναμομέτρηση σύντομα. Maha

Για ποσα υβριδικα μιλαμε;

Link to comment
Share on other sites

nik με Loba δε θα ησουν πιο ανετος με τα νουμερα?

ασχετο που βρισκουμε αρμαφλεξ η αντιστοιχο υλικο για να τυλιξουμε σωληνα εισαγωγης?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

xaxaxa σε μαγαζια για υδραυλικους....

βασικα ταινια τιτανιου ηθελα να βρω αλλα παλι το που δε ξερω..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.