Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Η νέα υβριδική τουρμπίνα παροχής άνω των 320ps

Μια Κ04-064 στο σπιτάκι της Κ03-248 με επεξεργασμένο ακροφύσιο και μικροροική στο μαντέμι.

 

post-5289-0-26181600-1398948482_thumb.jppost-5289-0-62905600-1398948372_thumb.jp

 

post-5289-0-68091600-1398948520_thumb.jppost-5289-0-71928800-1398948551_thumb.jp

Edited by nikdev
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Μαμα μαντέμι ανοιγμένο και αλουμινιο στον συμπιεστη αλλαγμένο? Απο ποια τουρμπίνα ομως? Θυμιζει απιστευτα το μαμα αλουμινιο απλα χωρις υποδοχή για την σκάστρα
Φτερωτές απο?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

:crazy::drool:

Δόξα τω θεώ να λέμε έχουμε φτάσει στο 100% της εργοστασιακής ιπποδύναμης και αισίως ~200ίππους/λίτρο.

Από δω και πέρα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα...

Link to comment
Share on other sites

μικροροικη στο μαντεμι για να μπει η φτερωτη η μεχρι τους αυλους?

Για να μπει ο αξονας θελει μηχανουργειο - τορνο.

Λιγακι οπου μπορουσα εφαγα εσωτερικα του housing κ συλλεκτες. Αλλα δεν νομιζω οτι θα κανει κατι.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

φοβαμαι μηπως αδυνατισε πολυ το μαντεμι για να μπει η k04 πισω...εμενα μου ειχε πει αυτος που το εφτιαξε οτι κ με του s3 που εχω εγω ειναι στο οριο..ελπιζω να εκανε λαθος κ να δουμε τις δυνατοντητες που εχει το μαντεμακι μας!!

Link to comment
Share on other sites

On 16/5/2014 at 8:40 ΜΜ, Συριωτης Νικος said:

φοβαμαι μηπως αδυνατισε πολυ το μαντεμι για να μπει η k04 πισω...εμενα μου ειχε πει αυτος που το εφτιαξε οτι κ με του s3 που εχω εγω ειναι στο οριο..ελπιζω να εκανε λαθος κ να δουμε τις δυνατοντητες που εχει το μαντεμακι μας!!

Φοραω υβριδικη με αξονα opc (σαν κ04-064) και εμπρος φτερωτη 049 εδω και 30.000 χλμ και 3 αντιστοιχα tsi με 10-25.000 χλμ. Αντεχει χωρις προβλημα.

Αυτο που φορας κ04-023 το ειχα παλιοτερα σαν setup και ηταν απροβληματιστο. Θα βγαλει αρκετα χιλιομετρα ειδικα με την πιεση που το δουλευεις (παιδικες :) που ειναι εντος χαρτη.

Ειναι σαν το setup του midkin και του dimiv.

Μετα απο δοκιμες σε μαντεμια, ειδα οτι δεν χωραει τιποταλλο μεγαλυτερο απο αξονα opc/ κ04-064 και σπανε τα μαντεμια.

Εσπασα 3 μαντεμια στις δοκιμες στο μηχανουργειο. Οποτε ειδα τις αντοχες τους.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα παίδες! Καταρχάς να συγχαρώ την κοινότητα για το πλήθος πληροφοριών και για την αφοσίωσή των μελών σε απαντήσεις ερωτημάτων προς άλλους λιγότερο σχετικούς και για το μεράκι που δείχνουν! Διάβαζα τις περασμένες μέρες (όσο προλαβαίνω λόγω δουλειάς) μερικά ποστ για εισαγωγές, εξατμίσεις,προγράμματα και τα λοιπά. Ίσως κάπου να υπάρχει αντίστοιχο θέμα με το δικό μου αλλά δυστυχώς δεν έχω τόοοοσο χρόνο ώστε να ψάξω λεπτομερώς το φόρουμ.Ξεκινάω λοιπόν.

Έχω ένα golf TSI 1.4 140 αγορασμένο από πέρσι τέτοιο καιρό και από τον ενθουσιασμό και την κ.....λα του έβαλα και ένα πρόγραμμα SKN.Θεωρητικά τώρα είμαστε στα 170 άλογα! Επίσης έχω αλλάξει και το φίλτρο με ένα πάνελ της JR το μπλέ. 

Σκέφτομαι λοιπόν σιγά σιγά να αρχίσω να το σοβαρεύω το πράγμα και να του αλλάξω εξάτμιση ολόσωμη από dp και πίσω, να βάλω εισαγωγή και έπειτα να αλλάξω το πρόγραμμα και να βάλω ένα της REVO μιας και ακούω γενικά καλά λόγια! 

Εξάτμιση σκέφτομαι 70mm DP και 63.5 υπόλοιπο με 200ρη καταλύτη HJS χωρίς μεσαίο. Από εισαγωγή θέλω να βάλω μια APR Carbonio. Μίλησα με τον REVO και μου είπε να βαλω κατευθείαν stage 2 αν είναι να έχω βάλει εξάτμιση και εισαγωγή. Να πράξω αναλόγως? Επίσης, έχω βρεί μεταχειρισμένη την Carbonio και ο φίλος την έχει πάνω σε Leon 1.8. Θα μπορεί να μπεί στο δικό μου ή θα πρέπει να μαζέψω φράγκα να την πάρω καινούρια εξειδικευμένη για 1.4? Αν έχετε και κάποια αντιπρόταση να μου κάνετε σχετικά με αυτά που θέλω να βάλω ή κάποια παρατήρηση/επισήμανση μετα χαράς να περιμένω να τα ακούσω!!! 

Σας ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!!!

Link to comment
Share on other sites

Θα φυγεις απο την μια κονσερβα για να πας στην αλλη;

Τσαμπα λεφτα.

Αν θελεις αλογα,δυναμη κλπ πηγαινε σε κατι custom.

Link to comment
Share on other sites

Το βλέπω και κυρίως μεταπωλητικά...Καλύτερο να ξέρει ο άλλος ότι έχει revo παρά (το δύσκολο να εμπιστευτεί) το custom τούμπανο πρόγραμμα του όποιου, που όντως θα συμφωνήσω ότι μπορεί να είναι πολύ πιο αποδοτικό και φτηνό σε τιμή από το REVO.Να βάλω πρώτα το revo και μετά να πάω σε εξάτμιση, εισαγωγή ή το αντίθετο?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μα οταν θα το πουλησεις απλα βγαζεις το προγραμμα.

Πηγαινωντας στην αλλη εταιρια,πληρωνεις αλλα τσαμπα λεφτα.

Γιατι δεν κρατας το προγραμμα που εχεις;ιδιες κονσερβεες ειναι.

Εισαγωγη εξατμιση προγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι ιδιες κονσέρβες, το revo ειναι πιο δυνατο απο το SKN αν θυμαμαι καλα !ΑΛΛΑ προτείνω και εγώ custom προγραμμα ωστε αργοτερα που θα θες περισσοτερα βάζοντας μια αντλια υψηλής θα μπορεις να πας για παραπανω ενω με revo οχι .
Ναι μπορείς να βαλεις πρωτα την εισαγωγη σου και την εξατμιση σου και μετα να πας για stage 2 προγραμμα ειτε ειναι revo ειτε ειναι custom
H Carbonio απο Leon 1.8 κάνει ! Παρολαυτα αντι για εισαγωγη που ειναι πεταμενα λεφτα βάλε καλύτερα ενα Intercooler S3 !!
Σου προτείνω τα εξής:
Intercooler S3
Πάνελ φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι
Ολοσωμη εξάτμιση 70/70 ή 70/63.5 με καταλύτη
Σκάστρα μαμα την αναβαθμισμενη της VW που τελειωνει ο κωδικος σε ''Ε''
Custom προγραμμα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

το θεμα εχει ως εξεις...τα costum ειναι ποιο καλα ,ποιο ασφαλη ,ποιο δυνατα και ποιο οικονομικα πλεον...

αλλα να προσεχεις ....γιατι υπαρχουν και "ξεφτιλακια" (και εδω μεσα ) που κοιταν να σου βαλουν το προγραμμα και μολις παρουν τα λεφτα,ουτε που τους ξαναβλεπεις...

 

ετσι και εγω ..ειχα καποιους απο αυτουν και τους εδωσα και πελατες...οταν τους χρειαστηκα δεν σηκωναν τηλεφωνα...ευτυχως βρεθηκε ενας επαγγελματιας εδω μεσα και μου εκανε τη νδιορθωση που επρεπε νμεσα σε 5 λεπτα...τοτε καταλαβα ποιος ξερει απο προγραμματισμο και ποιος απλα ΑΝΤΙΦΡΑΦΕΙ αλλα προγραμματα και δεν μπορει να τα διορθωσει...

 

Υ.Γ1: δεν ειπα κανενα ονομα gia ta "ξεφτιλακια" ουτε αφησα κανενα υπονοουμενο για το ποιος ειναι ο ενας και ποιος ο αλλος....αν κατα τα αλλα αυτοι εχουν προβλημα με αυτο που ειπα ας ερθουν απο p.m να τα πουμε ενα χερακι...

 

Υ.Γ2: αν θες πληροφοριες για του επαγγελματιες στειλε μου p.m...

Link to comment
Share on other sites

Σκέφτηκα για αρχή να βάλω μια VW Racing εισαγωγή και μετά να προχωρήσω σε IC, εξάτμιση και έπειτα πρόγραμμα custom μιας και αφού τα διασταύρωσα τόσο καιρό αυτή είναι η καλύτερη λύση.Την έχω βρεί την εισαγωγή μαζί με τοποθέτηση 370 Ευρώ. Δεν ξέρω αν είναι καλή τιμή αλλά μάλλον για εκεί πάμε...Εκτός αν υπάρχει κάποια καλύτερη λύση εννοείται. 

 

Φίλε Activious θα σου στείλω φυσικά με το που θα μπώ για πρόγραμμα και σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!

Edited by Blanick
Link to comment
Share on other sites

Πεταμενα λεφτά η εισαγωγή .
Απο αυτα που τα λεφτα σου θα πιασουν τοπο ειναι :
Πρόγραμμα
Εξατμιση
Intercooler
Σκάστρα
Με αυτη την σειρα που στα εγραψα!
470 Για Intercooler ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ καλα που ειναι αυτες οι πιασωκωλικες τιμες??
Το intercooler καινουργιο αντιπροσωπεια εχει 300-320 ευρω. Ψαξε για μεταχειρισμενο σε αριστη κατασταση 200 ευρω
Εισαγωγή κοίτα σε panel φίλτρο αλλιως αν θες να πεταξεις λεφτα κοιτα σε μεταχειρισμενη VWR , APR Carbonio , Evoms V-Flow, BSH True Seal
το Α και το Ω ειναι το προγραμμα

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση άσχετου σε υβριδικούς.. η μαμά k03-248 που χρησιμοποιείται σαν βάση για φτερωτές από μεγαλύτερες k04-023 , k04-064 στο μαντέμι από πίσω είναι κολλημένη και η πολλαπλή.. όταν αλλάζει η φτερωτή τρώμε από το μαμά μαντέμι και η πολλαπλή παραμένει ως έχει;

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση άσχετου σε υβριδικούς.. η μαμά k03-248 που χρησιμοποιείται σαν βάση για φτερωτές από μεγαλύτερες k04-023 , k04-064 στο μαντέμι από πίσω είναι κολλημένη και η πολλαπλή.. όταν αλλάζει η φτερωτή τρώμε από το μαμά μαντέμι και η πολλαπλή παραμένει ως έχει;

you got it right! :good:

Link to comment
Share on other sites

you got it right! :good:

 

thanks! και μιας και σε βρήκα διαθέσιμο και όλοι οι υπόλοιποι γενικά για cavd κινητήρα ψάχνουμε μόνο αυτές που φοράει το cavd ή μας κάνουν όλες της γκάμας του 1.4 tsi (gt, 140, 160) ;;

 

να υποθέσω οτι το ebay είναι καλή πηγή αν ξεφύγουμε από κινεζιές;

Link to comment
Share on other sites

thanks! και μιας και σε βρήκα διαθέσιμο και όλοι οι υπόλοιποι γενικά για cavd κινητήρα ψάχνουμε μόνο αυτές που φοράει το cavd ή μας κάνουν όλες της γκάμας του 1.4 tsi (gt, 140, 160) ;;

 

να υποθέσω οτι το ebay είναι καλή πηγή αν ξεφύγουμε από κινεζιές;

Μάλλον φθηνότερα θα σου κοστίσει να τη βρεις στο car παρά στο ebay.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.