Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

thanks! και μιας και σε βρήκα διαθέσιμο και όλοι οι υπόλοιποι γενικά για cavd κινητήρα ψάχνουμε μόνο αυτές που φοράει το cavd ή μας κάνουν όλες της γκάμας του 1.4 tsi (gt, 140, 160) ;;

 

να υποθέσω οτι το ebay είναι καλή πηγή αν ξεφύγουμε από κινεζιές;

τι ακριβως ψαχνεις?

Link to comment
Share on other sites

τι ακριβως ψαχνεις?

 

Σημείο αναφοράς για το που θα κυμανθεί το ποσό που θα σκάσω για βελτιώσεις του αμαξιού.. και αυτό για να ξέρω τι περιφερειακά θα βάλω από νωρίς επάνω χωρίς να πηγαίνω μπρος πίσω σε setup (και σε ανάλογο χρήμα). :cray::drool:

 

Για την ώρα το αμάξι είναι τελείως μαμά.

Link to comment
Share on other sites

Σημείο αναφοράς για το που θα κυμανθεί το ποσό που θα σκάσω για βελτιώσεις του αμαξιού.. και αυτό για να ξέρω τι περιφερειακά θα βάλω από νωρίς επάνω χωρίς να πηγαίνω μπρος πίσω σε setup (και σε ανάλογο χρήμα). :cray::drool:

 

Για την ώρα το αμάξι είναι τελείως μαμά.

Και κοίταξες για υβρίδιο? μέχρι τότε, ο κουμπαράς είναι πολύ μεγάλος!

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο redchampion !

Κάντο πρωτα φπε και μετά ιβρίδιο.

Κατευθείαν υβρίδιο θέλεις;

Εχεις δοκιμασει 1 απλό ας πουμε ΦΠΕ; Δεν σε καλυπτει;

Κατευθείαν στο Ωμέγα θες να πας. Απ το Α ξενινάνε συνήθως..

Καλή φάση...

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι υπάρχει και αυτή η επιλογή winner μην το γελάς..   :laugh:

 

Δεν θα πάω κατευθείαν εκεί. Απλά κοιτάω να δω τι περιφερειακά είναι συμφέρον να βάλω από την αρχή. Μιλάω για εισαγωγή, εξαγωγή και αντίστοιχο πρόγραμμα που στην περίπτωση που έχω βλέψεις προς τα πάνω δεν θα χρειαστεί να το πληρώσω διπλό π.χ κονσέρβα και μετά custom. Αν το κόστος ξεφύγει προς τα πάνω αρκετά με το υβριδικό μπορεί να το παρατήσω κιόλας.. δεν είναι κακό να συζητώ τις επιλογές μου όμως.

 

Η αλήθεια είναι όμως οτι το υβριδικό έχει ενδιαφέρον και μηχανικά.. δυστυχώς το μικρόβιο του πειράγματος ξεκίνησε από το ktm μου και δεν λέει να κοπάσει.. ανάλογα τα λεφτά που θα πέσουν στα χέρια μου θα δω πως θα κινηθώ.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εγω θα σου έλεγα να μαζέψεις ολα τα υλικά και να πας με την μια υβρυδιο!!!

Δλδ απο τα 140 που εισαι,αν θυμάμαι καλα,να πας στα 280+!!!

Καινούργιο αμαξι με λιγα λόγια.

Εγω ετσι θα το έκανα.θα σου βγει και πιο οικονομικά ;)

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ναι υπάρχει και αυτή η επιλογή winner μην το γελάς.. :laugh:

Δεν θα πάω κατευθείαν εκεί. Απλά κοιτάω να δω τι περιφερειακά είναι συμφέρον να βάλω από την αρχή. Μιλάω για εισαγωγή, εξαγωγή και αντίστοιχο πρόγραμμα που στην περίπτωση που έχω βλέψεις προς τα πάνω δεν θα χρειαστεί να το πληρώσω διπλό π.χ κονσέρβα και μετά custom. Αν το κόστος ξεφύγει προς τα πάνω αρκετά με το υβριδικό μπορεί να το παρατήσω κιόλας.. δεν είναι κακό να συζητώ τις επιλογές μου όμως.

Η αλήθεια είναι όμως οτι το υβριδικό έχει ενδιαφέρον και μηχανικά.. δυστυχώς το μικρόβιο του πειράγματος ξεκίνησε από το ktm μου και δεν λέει να κοπάσει.. ανάλογα τα λεφτά που θα πέσουν στα χέρια μου θα δω πως θα κινηθώ.

Ολα ειναι θεμα χρηματων.

Αν θες καλη δουλεια θελει ενα φρεσκαρισμα και τα πραγματα που θα μπουν να ειναι καινουργια.

Αν διαβασεις αυτο το τοπικ θα παρεις μια εικονα.

Μετα εδω ειμαστε...

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Feedback για το τελευταίο μου setup έχοντας ήδη γράψει ένα χρόνο και μερικές χιλιάδες χιλιόμετρα εντός πόλης αλλά κυρίως σε αυτοκινητόδρομους εντός και εκτός Ελλάδας

ευτυχώς μέχρι στιγμής απροβλημάτιστο.

Στο δρόμο τα 280+ άλογα πολλές φορές έδειξαν τα δόντια τους! Το παράδοξο είναι ότι τα setup με hybrid τούρμπο παρά τις υψηλές πιέσεις κλπ δεν μου έχουν κάψει ποτέ πολλαπλασιαστή, ούτε άλλαξα Ν75 λόγω βλάβης παρά μόνο προληπτικά.

Η λογική του ΟΧΙ τσίτα - σωστή συντήρηση έβγαλε ασπροπρόσωπο το όλο σύνολο :db:

Τα μόνα σημεία που χρήζουν προσοχής σε αυτά τα setup είναι η αντλία υψηλής με τα εντόσθια και αντίστοιχα η τουρμπίνα που είναι αναλώσιμα και τα δύο ούτως η άλλως.

Επίσης αυστηρά σε όλα τα Stages του αυτοκινήτου, πλην εργοστασιακού, ΌΛΑ τα προγράμματα ήταν για 100oct βενζίνη καθώς στο αμάξι μπαίνει μόνο κατοστάρα.

Ένα προσωπικό ατύχημα και πολλές υποχρεώσεις με κράτησαν πάλι από την αναβάθμιση του νέου τουρμπακίου ...

Περισσότερα από Φθινόπωρο!

Edited by nikdev
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

update το αμαξι εγινε σφυριλατο και στρωνω.

Κανενα νεο απο το αμαξι εχουμε;

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Έτοιμο το hardware, στην αναμονή για το software update!

Αφού περάσαμε Κ04-023 υβριδική πρίν 3 χρόνια, στη συνέχεια έγινε το πρώτο BMY μοτέρ με Κ04-049/064 υβρίδιο, θα γίνει και το πρώτο BMY μοτέρ με full Κ04-064 υβρίδιο.

post-5289-0-25386800-1409251859_thumb.jppost-5289-0-75003300-1409251896_thumb.jppost-5289-0-74736600-1409251932_thumb.jp

Full Setup:

Εργοστασιακό μοτέρ

Υβριδική Τουρμπίνα K04-64 custom modified by me

I/C Audi s3 8P

Forge Wastegate μπλε ελατήριο

Oem DV revision E

Καινούργια αντλία Υψηλής + Καινούργια Σωθικά Autotech Tfsi

76mm Downpipe (100άρης καταλύτης) + 70mm μέχρι τέλος

Εισαγωγή Pipercross με σωληνώσεις 80mm

Σωληνώσεις για Turbo 60mm

Έχει γίνει ένα πρώτο update στο λογισμικό την Παρασκευή.

Κυκλοφορεί εδώ και 5-6 μέρες χαλκιδική να κάνει μπανάκια, μόλις μου επιτρέψει ο καιρός θα γίνουν Logs και οι απαραίτητες διορθώσεις..

Edited by nikdev
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Πολυ περιποιημένο turbo , εύγε για το venturi μπροστά στο στόμιο ! Χονευτό ειναι αυτό?προσθετο?
Άψογος.Με μπλε ελατήριο γιατι? δεν θα εχεις surging? fluttering?Εφοσον υπαρχει η υποπιεση στην σκαστρα δεν εχεις κανενα θεμα και με μαλακο ελατηριο που θα εκτωνώνει πιο άμεσα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 29/8/2014 at 2:22 ΠΜ, fanicas said:

Απο intercooler τι φορας;

Full Setup:

Εργοστασιακό μοτέρ

Υβριδική Τουρμπίνα K04-64 custom modified by me

I/C Audi s3 8P

 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μπηκε ενα νεο update και ξεσφιξα τη wg αρκετα. (Η Πιεση ηταν πανω απο 2bar)
Το μπλε ελατηριο (WG) κραταει αψογα την καμπυλη πιεσης μετα το ob εως τον κοφτη αλλα θελει προσοχη.
Η πιεση ειναι σε ανθρωπινα έπιπεδα πλεον, 1.9-2.0 ob και 1.6-1.7σταθερη, καθως η τουρμπινα ειναι ηδη μεγαλη και πρεπει να προστατευθει το μοτερ.

Εγιναν αναγνωριστικα πατηματα ...

(Το επομενο σταδιο κανονικα ειναι σφυριλατα πιστονακια)

Και κανά log για να το σενιάρω.. αλλά που χρόνος.
 

Γενικά το turbo είναι εντελώς πειραματικό καθώς το  A/R πλεον είναι πολύ μικρό και το μαντέμι ειδικά ειναι πολύ στενό για τέτοιο άξονα/φτερωτές.

Ένα πειραμα λοιπόν.. και βλεπουμε.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

ΒιντεΟ ΒιντεΟ !!!!ευγε Νικο καλοταξιδο και αυτο το setup!!

Ηδη εχω κανει 1500 + χλμ και ταξιδακι εκτος ελλαδας, δειχνει απροβληματιστο μεχρι στιγμης και το παρακολουθω..

 

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Να'χαμε και εμείς κανένα μηχανικό της προκοπής εδώ στην Κύπρο, κάτι τέτοια προτζεκτ βλέπω και σας ζηλεύω, μεγιες και απροβλημάτιστο..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τον τελευταίο καιρό ολοένα και περισσότερες εταιρίες δίνουν λύσεις και για τα σωθικά των 1.4 Tsi μοτέρ. (122,140,150,160,170,180ps)

 

Ενδεικτικά για πιστόνια μέχρι στιγμής έχουν βγάλει wossner, dp, cp, arias Κλπ

Οι διαστάσεις αφορούν 76,5 και 77mm διατομή κυλίνδρου.

post-5289-0-45773900-1413567012_thumb.jp

 

Στο θέμα των μπιελών υπάρχει όμως μικρή στασιμότητα. Κυρίως αφορούν τύπου Η.

Υπάρχουν autoveltiosis,zrp,dp,fcp κλπ με στάνταρ διάσταση μήκους.

Σημαντικό στις μπιέλες είναι να προυπάρχει η διατομή για 19mm πύρο και όχι να ανοίγεται από 17,18->19mm μειώνοντας τη λιπαντική ικανότητα. (zrp)

custom-size-h-beam-connecting-rods.jpg

Ήδη κυκλοφορούν αρκετά σφυρίλατα μοτέρ, εντός και εκτός Ελλάδας, με κάθε είδους setup από ΦΠΕ, hybrid turbos, big turbos και τελευταία modified Ko4-064.

Σε βάθος χρόνου, με χαμηλό σχετικά κόστος 1000-1200Ε (μονο μέταλλα) και εκτιμώμενο συνολικό κόστος με διάφορες εργασίες,αναλώσιμα καθαρισμούς ~2000Ε θα έχουμε τη δυνατότητα για σφυρίλατο μοτεράκι.

Το τελευταίο διάστημα έτυχε να έχω στα χέρια μου ένα σφυρίλατο μοτέρ, γνωστού και φίλου, 1,4tsi με cp πιστόνια και fcp μπιέλες. (78,000χλμ)

Το αμάξι είναι στο στρώσιμο και αυτό που παρατήρησα είναι:

Ελάχιστα missfires,

στρωτή λειτουργία στο ρελαντί,

ελάχιστη κατανάλωση λαδιού. (<100ml στα 1500χλμ).

 

Το αμάξι είναι St1 προς το παρόν και υπάρχει βλέψη για hybrid τερματισμένη με μεθανόλη.

 

 

Αρχίζω και σκέφτομαι ένα σετάκι πιστόνια+μπιέλες στο μοτέρ μαζί με καθάρισμα κεφαλής και εισαγωγής ώστε να τερματιστεί και το νέο turbo.

 

 

Πλέον η βελτίωση των 1.4Tsi έχει ξεφύγει εδώ και πολύ καιρό από το απλό ΦΠΕ ... :diablo:

 

Από βδομάδα, θα περαστεί νέο file και ανεβασμένο κόφτη στροφών με λογικές πιέσεις και αβανς,

καθώς τώρα είναι πολύ ήπιο safe :lazy:

Μέχρι τις γιορτές πιστεύω να βρω και χρόνο να το μετρήσω στο maha.

Edited by nikdev
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω σε οσα γράφεις Νίκο, ομως τα σφυρίλατα θέλουν προσοχή σχετικά με την επιλογή κράματος . Επίσης καλό θα ηταν τα πιστόνια να φτιαχτούν κατα παραγγελια στις διαστάσεις του κορμου του καθε κινητήρα .


Τα πράγματα στα 14αρια εχουν ξεφύγει !!!
Παραθέτω dyno από Ibiza Cupra DSG7 1.4 TSI stock μοτέρ, hybrid turbo , μεθανολες και εξτέρναλ

10561784_778196688886449_911549143575626

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τα πιστονια για tsi ειναι 76.5 και 77 - 77,5 overdized.

Αναλογως εφαρμογης και καταστασης κυλινδρου χρησιμοποιουνται.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.