Jump to content
golf-agu

Golf 5/6 1.4 Tsi - Έφτασαν Τα 270Αρια ! (Hybrid & Big Turbo Setups) [Βελτίωση 3ου Σταδίου]

Recommended Posts

Όπως έγραψα το αμάξι είναι καθημερινό και δουλεύει απροβλημάτιστα με τις τρέχουσες πιέσεις πάνω από 2 χρόνια. Όπως καταλαβαίνεις ο καθένας θα σου προτείνει βάσει της εμπειρίας του αλλά γιατί δεν ρωτάς και τον προγραμματιστή σου που από όσο ξέρω εχει ρυθμίσει πολλά υβρίδια? Κάντε μια κουβέντα. Waste θα χρειαστείς για το υβρίδιο οπότε δεν χάνεις κάτι να τη βάλεις και στο τρέχον setup, είναι και πιο σωστό. Εμείς έχουμε το κίτρινο ελατήριο στη waste και σφιγμένη 2 στροφές.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

On 18/7/2018 at 10:40 ΠΜ, Kwstasrocco said:

 

Εννοείται ότι δεν πατάω μέσα στον καύσωνα και γενικά δεν είμαι κανίβαλος. Το προσέχω υπερβολικά και στην συντήρηση και στην χρήση. Να ανοίξω μοτέρ και να αλλάξω μπιελοπιστονα δεν θέλω να μπλέξω. Το αμάξι είναι μοντέλο του 2011 και από όσο ξέρω έχουν ενισχυμένα μέταλλα στο μοτέρ με βάση τα pre facelift.

Wastegate μου είπε ο προγραμματιστής δεν χρειάζεται, απλά μου έσφιξε 2 στροφές την δική μου. Εσύ κατά την γνώμη σου προτείνεις να βάλω wg και να βάλω στο υπάρχον τούρμπο φτερά κ04-023 και να πάω για πιο επιθετικο file? Θα είμαι safe ή θα φοβάμαι κάθε μέρα μην σπάσω? :p

 

Τα κουζινέτα είναι ίδια, αλλο P/N πιστονιών εχου σε σχέση με τα 09-10 cavd που έσπαγαν σαν τσόφλια. Είναι οκ μέχρι εκεί που σου έγραψα.

 

Για 2 στροφές είναι οκ, για παραπάνω θες wg forge αλλά σου έγραψα σε προηγούμενο ποστ τι ισχύει για φπε και υβρίδιο εργοστασιακό μοτέρ.

Μαγικά ματζούνια και φίλτρα δεν υπάρχουν αυτό να το θυμάσαι, τα όρια τα ορίζει το μηχανικό σύνολο.

 

α. Για FPE βάλε μια Wg κάνε ένα remap Και θα είσαι 250+-. Με μεθανόλη 265-270 μετά έχεις πολύ υψηλή EGT και θα σπάσεις μοτέρ.

β. Υβρίδιο 023 και 270 κάθε μέρα.

γ. Μένεις όπως είσαι

Απλά πράγματα..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

3 hours ago , nikdev said:

 

Τα κουζινέτα είναι ίδια, αλλο P/N πιστονιών εχου σε σχέση με τα 09-10 cavd που έσπαγαν σαν τσόφλια. Είναι οκ μέχρι εκεί που σου έγραψα.

 

Για 2 στροφές είναι οκ, για παραπάνω θες wg forge αλλά σου έγραψα σε προηγούμενο ποστ τι ισχύει για φπε και υβρίδιο εργοστασιακό μοτέρ.

Μαγικά ματζούνια και φίλτρα δεν υπάρχουν αυτό να το θυμάσαι, τα όρια τα ορίζει το μηχανικό σύνολο.

 

α. Για FPE βάλε μια Wg κάνε ένα remap Και θα είσαι 250+-. Με μεθανόλη 265-270 μετά έχεις πολύ υψηλή EGT και θα σπάσεις μοτέρ.

β. Υβρίδιο 023 και 270 κάθε μέρα.

γ. Μένεις όπως είσαι

Απλά πράγματα..

Άρα από ότι κατάλαβα υβρίδιο 023 είναι η πιο safe επιλογή.

Link to comment
Share on other sites

On 7/26/2018 at 4:24 PM, nikdev said:

 

Τα κουζινέτα είναι ίδια, αλλο P/N πιστονιών εχου σε σχέση με τα 09-10 cavd που έσπαγαν σαν τσόφλια. Είναι οκ μέχρι εκεί που σου έγραψα.

 

Για 2 στροφές είναι οκ, για παραπάνω θες wg forge αλλά σου έγραψα σε προηγούμενο ποστ τι ισχύει για φπε και υβρίδιο εργοστασιακό μοτέρ.

Μαγικά ματζούνια και φίλτρα δεν υπάρχουν αυτό να το θυμάσαι, τα όρια τα ορίζει το μηχανικό σύνολο.

 

α. Για FPE βάλε μια Wg κάνε ένα remap Και θα είσαι 250+-. Με μεθανόλη 265-270 μετά έχεις πολύ υψηλή EGT και θα σπάσεις μοτέρ.

β. Υβρίδιο 023 και 270 κάθε μέρα.

γ. Μένεις όπως είσαι

Απλά πράγματα..

Επειδή ψάχνομαι και εγώ για υβρίδιο αυτές τις μέρες κάτοχος ενός rocco 1.4 twincharger stage 2 του 2009 θα έχω πρόβλημα με πιστόνια; δεν θα αντέξουν το υβρίδιο;

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

On 28/7/2018 at 11:54 ΠΜ, sotoreverse said:

Επειδή ψάχνομαι και εγώ για υβρίδιο αυτές τις μέρες κάτοχος ενός rocco 1.4 twincharger stage 2 του 2009 θα έχω πρόβλημα με πιστόνια; δεν θα αντέξουν το υβρίδιο;

Προχώρησες τελικά ? Αν και επίφοβο, αν ήταν να σπάσει πιστόνι θα το είχε κάνει 9 χρόνια τώρα. Μαμά είναι πιο πιθανό να συμβεί παρά προγραμματισμένο.

 

Update και για μένα με νέα παιχνίδακια..

 

αρχές καλοκαιριού έβαλα το boost controller (prd500) και με το φθινόπωρο ένα νέο turbo υβρίδιο τέρας παροχής >350hp βιδώθηκε στην πολλαπλή μέχρι στιγμής με μηχανική 0,9-1,0 στρώνεται και οι εντυπώσεις είναι άριστες. Καλύτερο spool up και στις ίδιες στροφές (μετά τις 4500) σηκώνει μεγαλύτερη πίεση, οι διάμετροι άξονα/φτερωτής έμειναν ίδιοι αλλά άλλαξε η μορφολογία τους. Μέγιστη πίεση (η παλιά μικρή που από 1,45 πήγε ->1,6 λόγω φτερωτών) που σήκωσα ήταν 2-3 φορές για να μετρήσω fuel trims και η προσαρμογή του med ήταν άψογη στο πρώτο πάτημα μικρομπερδέματακια, στο δεύτερο λιγότερα και στο τρίτο run σταθεροποιήθηκε το afr.

Μεγαλύτερη πίεση για λόγους ασφαλείας μόνο με μεθανόλη στο μέλλον μαζί με remap ίσως και χωρίς αλλαγή μπεκ.

 

Μόλις συμπληρώσει καμιά 500αριά χλμ, καθώς κρυώνει και ο καιρός θα ρυθμιστεί η μικρή στο 1.5bar και θα γίνει έλεγχος με vcds (πίεση,αβανς,επιστροφές,μίγμα κλπ) να δούμε που βρισκόμαστε...

 

Αυτά, καλό φθινόπωρο σε όλους....

Link to comment
Share on other sites

On 10/1/2018 at 3:49 AM, nikdev said:

Προχώρησες τελικά ? Αν και επίφοβο, αν ήταν να σπάσει πιστόνι θα το είχε κάνει 9 χρόνια τώρα. Μαμά είναι πιο πιθανό να συμβεί παρά προγραμματισμένο.

 

Update και για μένα με νέα παιχνίδακια..

 

αρχές καλοκαιριού έβαλα το boost controller (prd500) και με το φθινόπωρο ένα νέο turbo υβρίδιο τέρας παροχής >350hp βιδώθηκε στην πολλαπλή μέχρι στιγμής με μηχανική 0,9-1,0 στρώνεται και οι εντυπώσεις είναι άριστες. Καλύτερο spool up και στις ίδιες στροφές (μετά τις 4500) σηκώνει μεγαλύτερη πίεση, οι διάμετροι άξονα/φτερωτής έμειναν ίδιοι αλλά άλλαξε η μορφολογία τους. Μέγιστη πίεση (η παλιά μικρή που από 1,45 πήγε ->1,6 λόγω φτερωτών) που σήκωσα ήταν 2-3 φορές για να μετρήσω fuel trims και η προσαρμογή του med ήταν άψογη στο πρώτο πάτημα μικρομπερδέματακια, στο δεύτερο λιγότερα και στο τρίτο run σταθεροποιήθηκε το afr.

Μεγαλύτερη πίεση για λόγους ασφαλείας μόνο με μεθανόλη στο μέλλον μαζί με remap ίσως και χωρίς αλλαγή μπεκ.

 

Μόλις συμπληρώσει καμιά 500αριά χλμ, καθώς κρυώνει και ο καιρός θα ρυθμιστεί η μικρή στο 1.5bar και θα γίνει έλεγχος με vcds (πίεση,αβανς,επιστροφές,μίγμα κλπ) να δούμε που βρισκόμαστε...

 

Αυτά, καλό φθινόπωρο σε όλους....

Ακόμα δεν προχώρησα σε υβρίδιο Γιατί προέκυψε θέμα με το DSG και επίσης έλειπα εκτός Ελλάδος. Προς το παρόν είμαι φπε + κουλερ σ3 με 100% duty ν75 γύρω στα 240 άλογα. Θα γίνει αλλαγή πολυδισκου και στην συνέχεια θα μπει λογικά υβρίδιο από ταξοπουλο ρυθμισμένο στα 270-280 χωρίς μεθανολες με ελπίδα να αντέξουν τα πιστονια. Θα αλλάξω και dp από 63.5 σε 70ρι για να μειώσω EGT και ας ελπίσουμε θα πάμε όλα καλά.

Link to comment
Share on other sites

e5dc0226b1233b4879f2acaef7844299.jpg

Ο κύβος ερρίφθη..


Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Είπα να μπει το μπεκ της μεθανόλης να δούμε πόσο θα δώσει, έχω και στην ακρούλα μπεκ S3 για πιο ζόρικες καταστάσεις και μια Κ04-064 καινούργια και μια Gtx :p..

Όρεξη να΄χουμε και χρόνο, το δεύτερο δυστυχώς δεν περισσεύει καθόλου.

 

Το ευχαριστήθηκα δεόντος με BC off αλλά να το δώ και τερματισμένο για τη χαρά του tuning αγαπητέ Skynet, δεν βιάζομαι άλλωστε..

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Λογικά +20 θα τα δεις. Υπάρχουν διαφορά μπεκ και θέλει και ρύθμιση προκειμένου να μην πνιγεί το αμάξι


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το ξέρω το κιτ, το περνάω σε άλλα γρήγορα εδώ και χρόνια.

Μεσαίο μπεκάκι 500cc ετοίμασα και βλέπουμε πως θα παίξει on dyno.

 

Παραπάνω θα δω .. δοκιμασμένα :devil:και ανάλογα τις ορέξεις. Χρόνο να πάω στο dyno που θα βρω... :)

Στο 1.45 είναι καμιά 280+άρα περίπου χοντρικά, αλλά αποφεύγω να το δουλεύω για τα Egt.

 

On 6/3/2019 at 7:02 ΜΜ, SkyNet said:

Λογικά +20 θα τα δεις. Υπάρχουν διαφορά μπεκ και θέλει και ρύθμιση προκειμένου να μην πνιγεί το αμάξι


Sent from my iPhone using Tapatalk

Αν δεν βαριέμαι ίσως βάλω το 250άρι με νερό αρχικά να δω πως πάει ώστε να μην πνιγεί, με τις ανάλογες ρυθμίσεις για ψέκασμα ψηλά >1-1.2Bar μόνο σε χαμηλή πιεσούλα ~1,4-1,5bar.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα ειμαι κατοχος golf mk5 gt 170hp ειμαι σε διαδικασια αναβάθμισης και θα ηθελα να ρωτησω τι πατεντα χρειαζεται για να μπουν τα s3 tfsi μπεκ εχω δει οτι τα βαζουν αρκετοι αλλα δν γνωριζω τον τροπο. Ευχαριστω εκ των προτέρων

Link to comment
Share on other sites

Θα πας πανω απο 300;


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα!Εχω ενα scirocco, 1.4tsi (ελπιζω να γραφω στο σωστο θεμα )
Ειναι look r γνησιο,φοραει ολοσωμη 70αρα,εισαγωγη,turbo hose,intercooler κινεζο front mount.
Το αυτοκινητο μηχανικα εχει τα κατωθι:
Σφυρηλατα wossner , zrp μπιελες(στα 15000 εσπασε λουκι.

Πλεον εδω και ενα μηνα εχει :
Tmg hybrid 360rs (k3-k04-064)
Westgate φτιαχτη με σκληροτερο ελατηριο
R8 πολλαπλασιαστες
Μπουζι 7αρια
Σκαστρα tmg
Turbo hose
Iboost bc

Στη μεγαλη πιεση(race)εχουμε τα εξης θεματα μερικες φορες:
1)πατιναρει(το αμαξι εχει 60000km)
2)καμια φορα επιστροφες -2,3 -3 μοιρες

Λυσεις:
1)Ελατηρια βαλβιδων;supertech? Tmg;μεθανολες και ελατηρια και ακομα μεγαλυτερη πιεση;;
2) δισκο πλατο μαμα; sachs? Δισκο μαμα και πλατο φτιαχτο;

Το αυτοκινητο στη μεγαλη πιεση σηκωνει σε πατηματα 3-4-5η εως 1.95 και πεφτει στο 1.65 κοφτη.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Ρίξε πίεση στο 1.5bar, με εργοστασιακά μπεκ χωρίς κιτ μεθανολης ή μεγαλα μπεκ, θα έχεις προβλημα στο μοτέρ

Το 360rs εχει αξονα Κ04 με φτερωτη gtx


Υπάρχει upgrade κιτ της sachs με 15% -20% επιπλέον αντοχή.
Αν δεν είσαι καφρος αντέχει και η λειτουργια του ειναι εργοστασιακη και αψογη.

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago , nikdev said:

Ρίξε πίεση στο 1.5bar, με εργοστασιακά μπεκ χωρίς κιτ μεθανολης ή μεγαλα μπεκ, θα έχεις προβλημα στο μοτέρ

Το 360rs εχει αξονα Κ04 με φτερωτη gtx


Υπάρχει upgrade κιτ της sachs με 15% -20% επιπλέον αντοχή.
Αν δεν είσαι καφρος αντέχει και η λειτουργια του ειναι εργοστασιακη και αψογη.

 

Καλημέρα, σε ευχαριστώ για την απάντηση.

 

Υποτίθεται μου έχουν πει ότι τα εργοστασιακά αντέχουν μέχρι 300 άλογα περίπου...οχι??

Έχω πάρει και μπεκ από s3 άλλα δεν τα εχω βάλει πάνω γιατί θέλει μετατροπή το καπακι και επισης εχω διαβασει οτι εχουν εχουν λαθος βενταλια, λαθος μηκος κτλπ...και οτι η καλυτερη λυση για πανω απο τα 300ps ειναι οι μεθανολες...

 

Όσο για το δίσκο όλοι προτείνουν να μπει πάλι ο μαμά και ότι αντέχει....

Αυτο που εχω καταλαβει, ο καθενας λεει το δικο του αλλα απορω αν το εχουν δοκιμασει η απλα το εχουν διαβασει καπου...

Για αυτο εγραψα εδω να παρω γνωμη απο ανθρωπους που εχουν δοκιμασει πραγματα...

 

Αν ειναι για να παρω τα μεγιστα με οσο πιο δυνατον safe ελεγα να αλλαξω και ελατηρια βαλβιδων,και να βαλω και μεθανολες μονο για τη μεγαλη πιεση....

Να βαλω και τα μπεκ s3?Eχω μπερδευτει...

 

Edited by theokar
Link to comment
Share on other sites

Με 1.50bar θα είναι 100% ασφαλες. Αυτοι που στα λενε δεν θα πληρωσουν το σπασμενο μοτερ. Τα μπεκ αν δουλευουν οριακα για πολλα χλμ καποιο θα αστοχησει και θα σπασεις.

Μπεκ οχι s3, εργοστασιακά με μεθανόλη
ή μεγαλύτερα μπεκ. (Με ή χωρίς μεθανόλη, καλυτερα με για να ριχνει egt)

Δισκοπλατω σου έχω απαντήσει

Τα ελατηρια βαλβιδων, χρειαζονται αν θα κανει missfire απο καποια πιεση και πανω, αν ΔΕΝ κανει missfires στην πιεση που αποφασισες να το δουλεψεις δεν χρειαζεται ν’αλλαξεις τιποτα.

Το δικο μου ΒΜΥ καποτε με εργοστασιακα δεν εκανε missfire πανω απο 1.7κοφτη αλλα ομως μοτερ εκαναν.

Παρολαυτα εβαλα cavd. Με τα cavd παλι δεν ειχα missfire ποτέ ακομη και με 2.1-2.2bar

Παρολαυτα εβαλα ccz και είχα δουλεψει μεχρι 2.5bar χωρίς προβλημα.

Το μηχανικο συνολο καθε αυτοκινητου ανταποκρινεται διαφορετικα, υπαρχουν γενικες γραμμες αλλα οχι για ολα τα μοτερ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Με 1.50bar θα είναι 100% ασφαλες. Αυτοι που στα λενε δεν θα πληρωσουν το σπασμενο μοτερ. Τα μπεκ αν δουλευουν οριακα για πολλα χλμ καποιο θα αστοχησει και θα σπασεις.

Μπεκ οχι s3, εργοστασιακά με μεθανόλη
ή μεγαλύτερα μπεκ. (Με ή χωρίς μεθανόλη, καλυτερα με για να ριχνει egt)

Δισκοπλατω σου έχω απαντήσει

Τα ελατηρια βαλβιδων, χρειαζονται αν θα κανει missfire απο καποια πιεση και πανω, αν ΔΕΝ κανει missfires στην πιεση που αποφασισες να το δουλεψεις δεν χρειαζεται ν’αλλαξεις τιποτα.

Το δικο μου ΒΜΥ καποτε με εργοστασιακα δεν εκανε missfire πανω απο 1.7κοφτη αλλα ομως μοτερ εκαναν.

Παρολαυτα εβαλα cavd. Με τα cavd παλι δεν ειχα missfire ποτέ ακομη και με 2.1-2.2bar

Παρολαυτα εβαλα ccz και είχα δουλεψει μεχρι 2.5bar χωρίς προβλημα.

Το μηχανικο συνολο καθε αυτοκινητου ανταποκρινεται διαφορετικα, υπαρχουν γενικες γραμμες αλλα οχι για ολα τα μοτερ.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Σε ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση.
Missfires ακόμα και στην μεγάλη πίεση δεν έχω, Οπότε για την ώρα γλυτώνω τα ελατήρια.
Μπεκ μεγαλυτερα που βρισκουμε;μονο του ταξοπουλου εχω βρει στα 620 ευρω.Υπαρχει κατι αλλο; Αν θεωρειται διαφημιση,μπορεις να μου στειλεις πμ. Κλεινω μαλλον στο να βαλω μεθανολες και να σηκωσω λιγο ακομα πιεση στο race.
Η σκεψη μου ειναι να δουλευω μηχανικη 1bar, low 1.5, high (χωρις μεθανολες ,αλλα με μεγαλυτερα μπεκ)1.8-1.9 , και race με μεθανολες+μπεκ 2.15...

Egt ποια ειναι τα ορια;Δεν εχω βαλει πυρομετρο οτι διαβαζει το boost controller που απο οτι μου ειπανε υπολογιζω -200 απο οτι δειχνει...
Θερμοκρασιες απο που διαβαζει τωρα; Απο τo dp? d168697045627598dd9980b7ccd46965.jpg



Sent from my iPhone using Tapatalk
Link to comment
Share on other sites

Πυρόμετρο αν είναι αυτός ο αισθητήρας που φαίνεται στη φωτογραφία υπολογίζεις +100-150oC πάνω από αυτό που μετράει.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα με υγεία!

 

Κάτοχος golf V 2007 1.4 tsi με τα 140. 153k χλμ. Μηχανικά συντηρήσεις κτλπ όλα στην ώρα τους. Λαδάκι το 5-30 της liqui moly. Προβλήματα μέχρι στιγμής κανένα αλλά γνκ δεν το καίω κιόλας. Άλλαξα στα 100000 καδένα τεντοτήρα γλύστρες. Μπήκα στην πρίζα να το βελτιώσω. Οπότε πάω σε ένα πλήρες κιτ 2+ στάδιο του Ταξόπουλου. Μοτέρ κλειστό. Όταν ρώτησα τον προγραμματιστή μου είπε για 270+ Hp. Με βάσει τα όσα έχω διαβάσει για τα μοτέρ μας είναι επίφοβο για καθημερινό αυτοκίνητο? Θα παίξει boost control για να δουλεύει μηχανική στα 200. Το σετάπ έχει ως εξής.

 

tmg σκάστρα ανοιχτού

tmg inlet

tmg turbo hybrid 360 rs

πολλαπλασιαστές R8 με καινούργια μπουζί

Αντλία υψηλής autotech

tmg ΙC 

tmg carbon εισαγωγή αέρα

εξάτμιση ολόσωμη 70-63.5

(έλεγα να βάλω και το δοχειάκι αναθυμιάσεων το οποίο το σκέφτομαι από άποψη πρακτικού)

wastegate άνοιγμα μαμά για σφύξιμο και αλλαγή ελατηρίου

 

Γνώμη υπάρχει για το συγκεκριμένο σεταπ? Το έχει δοκιμάσει κάποιος άλλος? Μήπως είναι πιο safe εως 260 το πολύ για να μην πάρω τα πιστόνια στην μασχάλη?

 

Ευχαριστώ πολύ!!!

Link to comment
Share on other sites

Για τα αλογα που θες δεν εχει προβλημα το μοτερ (260-270).

IC S3
Αντλία εργοστασιακή καινούργια + autotech
Εξατμιση full 70 ή 70dp 63.5 catback
Wg Forge κίτρινο ελατήριο

το 360rs ειναι μεγαλο turbo με wg 0.9-1,1 bar μηχανικη δεν θα εχει 200, αλλα απο 230-260. Με μηχανικη φουσκωνει πιο αργα.
Αντε να δουλεψεις με boost control μια χαμηλη πιεση μεχρι 270 παλι.
Με Ν75 στα αλογα αυτα και με μικρο υβριδιο φουσκωνει γρηγοροτερα και ειναι αμεσοτερο.
Στα 200 θα σε περναει απλο φπε.
Στα 260-270 θα σε περναει υβριδιο 023/tfsi.

Αν δεν εχεις σκοπο να το κανεις σφυριλατο κανε ενα υβριδιο φτερωτη - αξονα k04-023
ή k04-023 αξονα tfsi
Εισαγωγη βαλε οτι θες.

Τα υπόλοιπα που αναφερεις είναι πεταμένα λεφτά και υπερβολή.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

18 hours ago , nikdev said:

Για τα αλογα που θες δεν εχει προβλημα το μοτερ (260-270).

IC S3
Αντλία εργοστασιακή καινούργια + autotech
Εξατμιση full 70 ή 70dp 63.5 catback
Wg Forge κίτρινο ελατήριο

το 360rs ειναι μεγαλο turbo με wg 0.9-1,1 bar μηχανικη δεν θα εχει 200, αλλα απο 230-260. Με μηχανικη φουσκωνει πιο αργα.
Αντε να δουλεψεις με boost control μια χαμηλη πιεση μεχρι 270 παλι.
Με Ν75 στα αλογα αυτα και με μικρο υβριδιο φουσκωνει γρηγοροτερα και ειναι αμεσοτερο.
Στα 200 θα σε περναει απλο φπε.
Στα 260-270 θα σε περναει υβριδιο 023/tfsi.

Αν δεν εχεις σκοπο να το κανεις σφυριλατο κανε ενα υβριδιο φτερωτη - αξονα k04-023
ή k04-023 αξονα tfsi
Εισαγωγη βαλε οτι θες.

Τα υπόλοιπα που αναφερεις είναι πεταμένα λεφτά και υπερβολή.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Καλημέρα! Κοίτα έχω σκοπό από το χειμώνα να το κάνω σφυρί. Για λεπτομέρειες δεν έχω συζητήσει ακόμα είμαι στο ψάξιμο να πω την αλήθεια. Είπαμε να βάλουμε 360rs για να μην πιέζεται (σύμφωνα με τον προγραμματιστή) το μοτέρ με υψηλή πίεση και να μπορούμε να το εκμεταλλευτούμε σαν τούρμπο για μεταγενέστερη μετατροπή. Τους πολλαπλασιαστές τους έβαλα κυρίως λόγο ποιότητας, μου είχε χαλάσει ένας οπότε λέω τα 120 ευρώ δεν είναι τραγικό κόστος για τέτοιο βήμα. Τα υπόλοιπα μπήκαν καθαρά σαν ομορφιά να πω την αλήθεια στο μοτέρ. Καταλαβαίνω ότι δεν έχουν πρακτική χρησιμότητα. Εξάτμιση τελικά θα παιχτεί full 70αρα για να μην ξαναμπλέξω μετά χωρίς λόγο. 

 

Ευχαριστώ πολύ nikdev! 

Link to comment
Share on other sites

Update!Μπηκαν μεθανολες ,αλλαχτηκαν σκληροτερα ελατηρια βαλδιδων και δισκος εξαφτερος και ρυθμισαμε παλι.

Πλεον υπαρχουν 0 επιστροφες.Βεβαια στη μεγαλη πιεση  εχουμε missfires μερικες φορες και πιστευω οτι τα μπεκ ειναι στο οριο τους

.Για μεγαλυτερα μπεκ τι επιλογες εχουμε?μονο του ταξοπουλου?Εχω παρει του s3 αλλα δεν μπαινουν bolt on...

Η δυναμομετρηση ειναι στα 2.0 bar με 1.7 κοφτη και 51 βαθμους εισερχομενη καθως ειχαμε κανει πανω απο 20 πατηματα στο δυναμομετρο για να ρυθμισουμε...

IMG-1553.jpg

Edited by theokar
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Δεδομενου του εργοστασιακου μοτερ, ειναι κρατημενο σε αβανς, παρολο που εχεις αυτες τις τιμες πιεσης.

Καλο ειναι πριν το κανεις σφυριλατο να μεινεις πιο χαμηλα στα 270-280 ειναι ασφαλεστερο.

Με το κιτ μεθανόλης και 75-100% αναλογια δεν θα χρειαστείς μπεκ μεχρι και τα 350 θα ειναι καλυτερο σε λειτουργια


Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.