Jump to content
maikl

Βελτιωση Σε Polo 6R 1.2 Tdi

Recommended Posts

Γνωριζει κανεις σας αν θα εχω προβλημα?

Σκεφτομαι να παραγγειλω αυτο

http://cgi.ebay.de/VW-Polo-6R-1-2-TDI-75PS-Powerbox-/400207427045?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5d2e38b5e5

Exω το TSI ουσιαστικά είναι το ίδιο με το δικό σου με την διαφορά του καυσίμου.

Δές το θέμα "tuning polo 1,2 tsi"

Aυτό είναι ενας παράλληλος εγκέφαλος όπως και της chiptuning άν κάνεις μια αναζήτηση θα δείς οτι πολλοί προτιμούν κανονικό πρόγραμμα re-map στον μαμά εγκέφαλο

Επίσης είναι σημαντικό αν χανεις ή οχι την εργοστασιακή εγγύηση και τι εγγήση έχεις για την μετατροπή (ηλεκτρονικα-μηχανικά μέρη) Με λίγα λόγια αξιόπιστες ετερείες είναι (τυχαία σειρά) ΑΒΤ, ΜΤΜ, REVO...

Ελπίζω να βοήθησα

:thumbsup:

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Το powerbox είναι μία καλή και φθηνή λύση γι αυτούς που επιζητούν περιστασιακά αυξημένη ισχύ, πχ στις επιταχύνσεις, σε προσπεράσεις κλπ. Σε ήρεμες συνθήκες το αυτοκίνητο λειτουργεί καθαρά με το εργοστασιακό λόγισμικό. Γι αυτούς όμως που έχουν "βαρύ" πόδι, είναι προτιμότερο το πρόγραμμα (η remap που είπε κι ο φίλος πιό πάνω).

Το ζητούμενο φυσικά σε κάθε περίπτωση είναι και η αξιοπιστία της εταιρίας που διαθέτει το προιόν.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν πάτε σε ένα custom πρόγραμμα?

Οι e - tuners πρέπει να έχουν βγάλει για Polo TSI 1.2...

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34678

Link to comment
Share on other sites

Γνωριζει κανεις σας αν θα εχω προβλημα?

Σκεφτομαι να παραγγειλω αυτο

http://cgi.ebay.de/VW-Polo-6R-1-2-TDI-75PS-Powerbox-/400207427045?pt=Autoteile_Zubeh%C3%B6r&hash=item5d2e38b5e5

Δεν θα έχεις κάποιο πρόβλημα με τα Box , και ειδικά στα TDI τα χρησιμοποιούνε πολύ στο εξωτερικό , μόνο κοιτά να έχει κάποιο αντιπρόσωπο στην Ελλάδα και όχι ότι βρεις στο ιντερνετ φτηνό , γιατί εγώ σε μια μάτια που έριξα για το αμάξι σου βρήκα από 59eu μέχρι 700eu.

Edited by Boostmaniac
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω ολους για το "ξεστραβωμα" αλλα επειδη ειναι η πρωτη φορα που σκεφτομαι να "πειραξω" αμαξι μου, ισως να ψαχνω και λαθος.Κανενα λινκ υπαρχει για το πολακι μου ωστε να μπω στον πειρασμο?Κατι σε αξιοπιστο,εγγυημενο και με τα λιγοτερα λεφτα.... :thumbsup:

Edited by Μιχαηλ
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω ολους για το "ξεστραβωμα" αλλα επειδη ειναι η πρωτη φορα που σκεφτομαι να "πειραξω" αμαξι μου, ισως να ψαχνω και λαθος.Κανενα λινκ υπαρχει για το πολακι μου ωστε να μπω στον πειρασμο?Κατι σε αξιοπιστο,εγγυημενο και με τα λιγοτερα λεφτα.... :thumbsup:

Θα βγεί πρόγραμμα απο την REVO μεσα στο καλοκαίρι τιμή δέν είναι γνωστή ακόμα.

Γνώμη μου ψάξε για κάτι αξιόπιστο και μετά φθηνό, οι ζημιές έχουν κόστος.. :thumbsup:

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Γιατί δεν πάτε σε ένα custom πρόγραμμα?

Οι e - tuners πρέπει να έχουν βγάλει για Polo TSI 1.2...

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=34678

Για το 1.2TSI ναί, αλλά για το 1.2TDI? Γενικώς τα custom προγράμματα σε πετρελαιοκίνητα στην Ελλάδα είναι πονεμένη ιστορία..

Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστω ολους για το "ξεστραβωμα" αλλα επειδη ειναι η πρωτη φορα που σκεφτομαι να "πειραξω" αμαξι μου, ισως να ψαχνω και λαθος.Κανενα λινκ υπαρχει για το πολακι μου ωστε να μπω στον πειρασμο?Κατι σε αξιοπιστο,εγγυημενο και με τα λιγοτερα λεφτα.... :roadrage:

Εμενα ο ξάδερφος φοράει το Chiptronic Box σε 1.2ΤSI Polo εδω και 5 μήνες και είναι πολύ ευχαριστημένος χωρίς κανένα πρόβλημα, παρε και απο εκει μια προσφορά Δες εδω

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

μιχαηλ το εβαλες τον παραλληλο εγκεφαλο?

Tον εβαλα για περιπου ενα 5μηνο.Το αμαξι αρπαζε αλλα και δεν εμφανιζε το κομπιασμα χαμηλα που ειχε με τις εργοστασιακες ρυθμισεις,η καταναλωση ηταν κατα 0,1 λ/100 χλμ ανεβασμενη σχεδον τπτ δηλαδη.

Δυστυχως ομως το αμαξι επρεπε να το δωσω και ετσι μου εμεινε ο εγκεφαλος.Αν τον θελει κανενας ....

Link to comment
Share on other sites

Tον εβαλα για περιπου ενα 5μηνο.Το αμαξι αρπαζε αλλα και δεν εμφανιζε το κομπιασμα χαμηλα που ειχε με τις εργοστασιακες ρυθμισεις,η καταναλωση ηταν κατα 0,1 λ/100 χλμ ανεβασμενη σχεδον τπτ δηλαδη.

Δυστυχως ομως το αμαξι επρεπε να το δωσω και ετσι μου εμεινε ο εγκεφαλος.Αν τον θελει κανενας ....

Τον έχεις ακόμη???

Link to comment
Share on other sites

Τον έχεις ακόμη???

 

Αγαπητέ στείλε του pm γιατί μπορεί να μην το δεί εδω μιας και είναι παλιό το thread. . . . . . :hair:

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια καινουριος και εγω στο club εχω κ εγω ενα vw polo 1.2tdi bluemotion και σκεφτομαι για παραλληλο εγκεφαλο ......θα εχω προβληματα με τν κινητηρα η το τουρμπο επειδη ειναι 3κυλινδρο? 

Link to comment
Share on other sites

Πρόβλημα δεν θα έχεις.Απλά βάλε κάτι καλό και αξιόπιστο και μην πας σε φθηνή λύση.Ψάξ'το λίγο πριν κάνεις την αγορά σου.Κοίτα λίγο προς Αγγλία γτ εκεί έχω δει ότι

τα diesel τα βελτιώνουν αρκετά.

Link to comment
Share on other sites

Εχω βρει ενα αντιπροσωπο εδω κ πηγα ρωτησα για αυτο και μου ειπε οτι θα κανουμε κ δυναμομετρησεις ......για αυτοο το σκεφτηκα ετσι ....εψαξα κ στην revo για προγραμμα και σε αλλες εταιριες αλλα δυσκολο πολυ ......εγω το θελω για δυο λογους τν παραλληλο 1)για να του δινει λιγη δυναμη στις χαμηλες και 2) για να κανει πιο ξεκουραστα την προσπεραση για τιποτα αλλο ..ουτε κοφτες ουτε κοντες 

Link to comment
Share on other sites

On 22/4/2015 at 9:26 ΠΜ, polo tdi said:

.....εγω το θελω για δυο λογους τν παραλληλο 1)για να του δινει λιγη δυναμη στις χαμηλες και 2) για να κανει πιο ξεκουραστα την προσπεραση για τιποτα αλλο ..ουτε κοφτες ουτε κοντες 

ακριβως το ιδιο εψαχνα και εγω για το δικο αμαξι που ειναι ντιζελακι.

 

Εχει εγγυηση και δεν μπορω να κανω επαναπρογραματισμο του εγκεφαλου γιατι θα εχανα την εγγυηση οποτε εβαλα ενα παραλληλο εγγεφαλακι και βρεικα την υγεια μουφιλε.

Αυτο που εβαλα εχει 10 διαφορετικα προγραματα που τα επιλεγεις με διακοπτακι.Το αμαξι ''τραβαει απο πολυ χαμηλα χωρις να κανει το παραμικρο και οι προσπερασεις ειναι παιχνιδακι

Link to comment
Share on other sites

ακριβως το ιδιο εψαχνα και εγω για το δικο αμαξι που ειναι ντιζελακι.

 

Εχει εγγυηση και δεν μπορω να κανω επαναπρογραματισμο του εγκεφαλου γιατι θα εχανα την εγγυηση οποτε εβαλα ενα παραλληλο εγγεφαλακι και βρεικα την υγεια μουφιλε.

Αυτο που εβαλα εχει 10 διαφορετικα προγραματα που τα επιλεγεις με διακοπτακι.Το αμαξι ''τραβαει απο πολυ χαμηλα χωρις να κανει το παραμικρο και οι προσπερασεις ειναι παιχνιδακι

Τι προγραμμα εβαλες και που? Απο τιμες ποσο σου βγηκε?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 28/5/2016 at 10:52 ΠΜ, TeoFele said:

Τι προγραμμα εβαλες και που? Απο τιμες ποσο σου βγηκε?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

παραλληλο εγκεφαλο εβαλα με κοστος 245 ευρω (μαζι με τα εξοδα μεταφορας)

μαρκα ειναι η SIV  ιταλικος ειναι,2πλοπυρηνος της philips

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/4731026/

Link to comment
Share on other sites

παραλληλο εγκεφαλο εβαλα με κοστος 245 ευρω (μαζι με τα εξοδα μεταφορας)

μαρκα ειναι η SIV  ιταλικος ειναι,2πλοπυρηνος της philips

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/parts/view/4731026/

Εχεις μεινει γενικοτερα ευχαριστημενος? Σε τι αυτοκινητο το εβαλες? Polo 1.2tdi? Ποσα αλογα εδωσε? Μπορεις να μου ξανα στειλεις λινκ σε pm γιατι εδω δεν το βγαζει?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

On 2/6/2016 at 0:24 ΜΜ, TeoFele said:

Εχεις μεινει γενικοτερα ευχαριστημενος? Σε τι αυτοκινητο το εβαλες? Polo 1.2tdi? Ποσα αλογα εδωσε? Μπορεις να μου ξανα στειλεις λινκ σε pm γιατι εδω δεν το βγαζει?

Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

τουρμπιζει περιπου 300 χαμηλοτερα και το τραβηγμα του ειναι πολυ καλητερο απο το εργοστασιακο αμαξι.Σε προσπερασεις δεν κατεβαζεις 2-3 ταχυτητες.Απο τα 100 και πανω ξεχνας την 6η ταχυτητα και πας με αυτην, ανηφορα κατηφορα.Τελικες δεν εχει διαφορα σχεδον καμια.Αντε να πειρε και 3-4 χλμ επιπλεον τελικη  δηλ σχεδον τιποτα.Εξαλου δεν εχεις ντιζελ για να το τελεικιαζεις καθε μερα,για οικονομια το θες.

 

Ο αντιπροσωπος λεει οτι παιρνει καπου στο 35% ροπη και αλογα.Δεν το δυναμομετρισα αλλα στον δρομο το αμαξι παει αρκετα καλητερα και αυτο μου αρκει.

 

το αμαξι ειναι hyundai i30 1,4 crdi  (90 αλογα εργοστασιακα) μοντελο 2015.(1.340 κιλα αδειο)

Link to comment
Share on other sites

On 4 Ιουνίου 2016 at 1:21 ΜΜ, takisbrax said:

τουρμπιζει περιπου 300 χαμηλοτερα και το τραβηγμα του ειναι πολυ καλητερο απο το εργοστασιακο αμαξι.Σε προσπερασεις δεν κατεβαζεις 2-3 ταχυτητες.Απο τα 100 και πανω ξεχνας την 6η ταχυτητα και πας με αυτην, ανηφορα κατηφορα.Τελικες δεν εχει διαφορα σχεδον καμια.Αντε να πειρε και 3-4 χλμ επιπλεον τελικη  δηλ σχεδον τιποτα.Εξαλου δεν εχεις ντιζελ για να το τελεικιαζεις καθε μερα,για οικονομια το θες.

 

Ο αντιπροσωπος λεει οτι παιρνει καπου στο 35% ροπη και αλογα.Δεν το δυναμομετρισα αλλα στον δρομο το αμαξι παει αρκετα καλητερα και αυτο μου αρκει.

 

το αμαξι ειναι hyundai i30 1,4 crdi  (90 αλογα εργοστασιακα) μοντελο 2015.(1.340 κιλα αδειο)

Αν μπορείς στείλε μου και εμένα ένα pm με το link γιατί ενδιαφέρομαι για polo tdi

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.