Guest stefanos Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 (edited) Παιδιά καλησπέρα είμαι ενα βήμα πριν την τοποθέτηση ολόσωμης εξάτμισης στο πολάκι, θέλω να ακούσω την γνώμη-εμπερία σας και αν γνωρίζεται τi γίνεται σ αυτή την περίπτωση με την εργοστασιακή εγγύηση. Edited May 14, 2011 by stefanos polo tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polo_TSI Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Παιδιά καλησπέρα είμαι ενα βήμα πριν την τοποθέτηση ολόσωμης εξάτμισης στο πολάκι, θέλω να ακούσω την γνώμη-εμπερία σας και αν γνωρίζεται τi γίνεται σ αυτή την περίπτωση με την εργοστασιακή εγγύηση. Έλα ρε θηρίο!!Άντε με το καλό.Θα σου πρότεινα να κάνεις μια βόλτα από τον Σταύρο τον Σκριβάνο στον Νέο κόσμο για μια ολόσωμη χειροποίητη.Η εγγύηση λογικά πάει περίπατο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Παιδιά καλησπέρα είμαι ενα βήμα πριν την τοποθέτηση ολόσωμης εξάτμισης στο πολάκι, θέλω να ακούσω την γνώμη-εμπερία σας και αν γνωρίζεται τi γίνεται σ αυτή την περίπτωση με την εργοστασιακή εγγύηση. Η γνώμη μου είναι οτι είναι κρίμα να χαθεί η εγγύηση τόσο νωρίς... Επιλογή σου είναι αλλα γιατί να βιάστείς? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted May 14, 2011 Report Share Posted May 14, 2011 Ομολογώ πως δεν κρατιέμαι άλλο Έχοντας κλείσει τον πρώτο χρόνο πιστεύω είναι καιρός να μπεί σιγά σιγά λίγο χέρι οχι τιποτα αλλο να σπάσει η μονοτονια! Εχθές πέρασα από τον Παπαδόπουλο και μετά από αρκετή ώρα συζήτησης ο ανθρωπος μου φάνηκε απολυτα ειλκρινής και αυθεντικός στις απόψεις του. θεωρώ πως απο το να καταληξω στην λυση μεσαιου-τελικου προτιμω μια και καλή να γινει σωστή δουλειά. Έχοντας ήδη εισαγωγή με ολόσωμη εξάτμιση θα έχω αυξηση ιπποδύναμης +12hp τελειώνοντας με τα περιφερειακά. Τωρα με την εγγυηση πιστευω ειναι και θεμα που θα πεσεις αν και δεν μου απεκλεισε το ενδεχομενο να μην την χάσω, εξάλλου οι αντιπροσωπίες περνάνε δυσκολες εποχές και δεν νομίζω να θέλουν να χάνουν πελάτες.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Ομολογώ πως δεν κρατιέμαι άλλο Έχοντας κλείσει τον πρώτο χρόνο πιστεύω είναι καιρός να μπεί σιγά σιγά λίγο χέρι οχι τιποτα αλλο να σπάσει η μονοτονια! Εχθές πέρασα από τον Παπαδόπουλο και μετά από αρκετή ώρα συζήτησης ο ανθρωπος μου φάνηκε απολυτα ειλκρινής και αυθεντικός στις απόψεις του. θεωρώ πως απο το να καταληξω στην λυση μεσαιου-τελικου προτιμω μια και καλή να γινει σωστή δουλειά. Έχοντας ήδη εισαγωγή με ολόσωμη εξάτμιση θα έχω αυξηση ιπποδύναμης +12hp τελειώνοντας με τα περιφερειακά. Τωρα με την εγγυηση πιστευω ειναι και θεμα που θα πεσεις αν και δεν μου απεκλεισε το ενδεχομενο να μην την χάσω, εξάλλου οι αντιπροσωπίες περνάνε δυσκολες εποχές και δεν νομίζω να θέλουν να χάνουν πελάτες.. εγω φιλαρακι μου εχω βαλει μονο μια τελικη εξατμιση χειροποιητη και παει πολυ καλα το αμαξακι μου 1.2 polo tsi 250 ευρω...ποσο σου ειπε οτι θα σου στοιχησει η εξατμιση ολη΄??δλδ θα αλλαξεις απο χταποδι και μετα ολη την εξατμιση??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 εγω φιλαρακι μου εχω βαλει μονο μια τελικη εξατμιση χειροποιητη και παει πολυ καλα το αμαξακι μου 1.2 polo tsi 250 ευρω...ποσο σου ειπε οτι θα σου στοιχησει η εξατμιση ολη΄??δλδ θα αλλαξεις απο χταποδι και μετα ολη την εξατμιση??? Ευχαριστημενος δηλαδη; είδες διαφορά; Λοιπόν απο downpipe και πίσω γυρω στα 850 ευρώ, εννοείται οι αισθητήρες και αυτά θα λειτουργούν κανονικά. Μου είπε πως το εργοστασιακό downpipe πιέζει πολύ την μικρή τουρμπίνα και ακόμα και ενα σκουπιδάκι στην βενζίνη μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην βαλβίδα διαφυγής(wastegate) πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί σε αρκετά polo tsi, ενώ με ενα πιο ελευ8ερο θα βελτιωθεί η αξιοπιστία και η αναπνοή του κινητήρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fr0z Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Εχω την εντυπωση οτι η τοποθετηση ολοσωμης εξατμισης (αν ειναι κομπλε, δηλαδη μαζι με καταλυτη) δεν εχει να κανει με την εργοστασιακη εγγυηση. Θα συνεχισεις να εισαι καλυμενος. Αποτι καταλαβα πας για χειροποιητη. Θα βαλεις και μεσαιο καζανακι? Για τι διατομη μιλαμε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Έλα ρε θηρίο!!Άντε με το καλό.Θα σου πρότεινα να κάνεις μια βόλτα από τον Σταύρο τον Σκριβάνο στον Νέο κόσμο για μια ολόσωμη χειροποίητη.Η εγγύηση λογικά πάει περίπατο... +10000 Για τον Σκριβανο. απο εκει φοραω και εγω στο τερατακι μου και ειμαι ΥΠΕΡ ευχαριστημενος. να πας στον Σ.Σκριβανο ειναι τοπ. το να χασει την εγγυηση δεν το βλεπω λογικο... δεν ειναι προγραμμα. εξατμιση ειναι.. δεν μπορει να σου κόψει κανεις την εγγυιση για αυτο. σε εμενα παντως δεν θα περνουσε τετοιος τσαμπουκας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Ευχαριστημενος δηλαδη; είδες διαφορά; Λοιπόν απο downpipe και πίσω γυρω στα 850 ευρώ, εννοείται οι αισθητήρες και αυτά θα λειτουργούν κανονικά. Μου είπε πως το εργοστασιακό downpipe πιέζει πολύ την μικρή τουρμπίνα και ακόμα και ενα σκουπιδάκι στην βενζίνη μπορεί να προκαλέσει σοβαρά προβλήματα στην βαλβίδα διαφυγής(wastegate) πρόβλημα που έχει παρουσιαστεί σε αρκετά polo tsi, ενώ με ενα πιο ελευ8ερο θα βελτιωθεί η αξιοπιστία και η αναπνοή του κινητήρα.. φιλέ μια εξατμιση ποτε δεν σου δινει αλογα φιλε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tasossline Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 φιλέ μια εξατμιση ποτε δεν σου δινει αλογα φιλε φιλε πανε βαλε και δεν χανεις εγγυηση απλως να το πας εαν χρειαστει σε καποια αντιπροσωπεια που να σχολουνται και αυτοι με το θεμα φτιαξηματος για να μην σου την πουν ετσι κανουν οι πιο πολλοι .εχεις και εισαγωγη βαλε και την εξατμηση πανε βαλε και ενα προγραμμα και πιστευω πως τα 135-140 να τα εχεις μετα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 δλδ θα αλλαξεις απο χταποδι και μετα ολη την εξατμιση??? Ποιο χταπόδι;;; Δεν υπάρχει χταπόδι σε υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ. Downpipe υπάρχει που φεύγει απο εξαγωγή τουρμπίνας προς καταλύτη. φιλέ μια εξατμιση ποτε δεν σου δινει αλογα φιλε Πόσες δυναμομετρήσεις θέλεις να σου ανεβάσω απο δικά μου αυτοκίνητα για να δεις οτι παίρνει και άλογα και ροπή; Για τον Σκριβάνο +1 θετική κι απο μένα. Ο Παπαδόπουλος σου είπε τι διάμετρο θα είναι downpipe και εξάτμιση; Θέλει λίγο μελέτη γιατί με μεγάλη διάμετρο θα αδειάσει αρκετά χαμηλά. Η τιμή είναι με καταλύτη ή χωρίς; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 (edited) Φίλε Armadillo ναι για χειροποίητη πάω με μεσαίο καζανάκι πάλι. H τιμή είναι με όλα μέσα, διατομή δεν ρώτησα θα πάω αύριο για να ρωτήσω τα υπόλοιπα, θα μπει γερμανικός καταλύτης με 200 τρύπες ενώ ο εργοστασιακός εχει 800 Ευχαριστημένοι δηλαδή με τον Σκρίβανο; Στον Παπαδόπουλο έχω κονέ..έχετε ακούσει άσχημα λόγια; Εννοείται πως μια ολόσωμη εξάτμιση δίνει άλογα δεν τίθεται κάν θέμα και με ένα πρόγραμμα δουλεύει ακόμα καλύτερα. Το πρωί θα περάσω μια βόλτα απο την αντιπροσωπία να ρωτήσω τι παίζει με την εγγύηση που εγώ πιστεύω δεν θα την χάσω και σε περίπτωση λέμε που γίνει κάποια ζημιά και δεν με καλύπτουν, θα έχω στην άκρη καβάτζα την εργοστασιακή εξάτμιση ολόκληρη χωρίς κοψίματα που είναι και κρίμα να πεταχτεί για να είμαι ήσυχος. Edited May 15, 2011 by stefanos polo tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Ποιο χταπόδι;;; Δεν υπάρχει χταπόδι σε υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ. Downpipe υπάρχει που φεύγει απο εξαγωγή τουρμπίνας προς καταλύτη. Πόσες δυναμομετρήσεις θέλεις να σου ανεβάσω απο δικά μου αυτοκίνητα για να δεις οτι παίρνει και άλογα και ροπή; Για τον Σκριβάνο +1 θετική κι απο μένα. Ο Παπαδόπουλος σου είπε τι διάμετρο θα είναι downpipe και εξάτμιση; Θέλει λίγο μελέτη γιατί με μεγάλη διάμετρο θα αδειάσει αρκετά χαμηλά. Η τιμή είναι με καταλύτη ή χωρίς; μεγαλε ξερεις απο αυτοκινητα η οχι??γτ μαλλον δεν ξερεις μου φενεται ε...ολα τα αμαξια στο κοσμο εχουνε χταποδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Sorry αλλά δεν το έγραψα σωστά. Δεν υπάρχει χταπόδι σε υπερτροφοδοτούμενο που να το αλλάζεις με την έννοια που το κάνεις στο ατμοσφαιρικό. Downpipe αλλάζεις. Το τι ξέρω και το τι δεν ξέρω αστο να το γνωρίζω καλύτερα απο σένα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted May 15, 2011 Report Share Posted May 15, 2011 Sorry αλλά δεν το έγραψα σωστά. Δεν υπάρχει χταπόδι σε υπερτροφοδοτούμενο που να το αλλάζεις με την έννοια που το κάνεις στο ατμοσφαιρικό. Downpipe αλλάζεις. Το τι ξέρω και το τι δεν ξέρω αστο να το γνωρίζω καλύτερα απο σένα... μεγαλε και βεβαια υπαρχει χταποδι να αλλαζεις ο πατερας μου εχει μηχανουργειο με εξατμισεις οποτε και παλι εχασες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 μεγαλε και βεβαια υπαρχει χταποδι να αλλαζεις ο πατερας μου εχει μηχανουργειο με εξατμισεις οποτε και παλι εχασες... Τσάμπα επιμένεις. Πολλαπλή εξαγωγής αλλάζεις σε υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ άμα πας για 2ο+ σταδίο που θες να αλλάξεις τουρμπίνα που δεν ταιριάζει στο πλακάκι της μαμά πολλαπλής. Στα TSI η πολλαπλή είναι ενσωματωμένη με την τουρμπίνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Παιδια ο φίλος μας έχει δίκιο, το χταπόδι δεν το αλλάζουν στα turbo, έχω φίλους που αλλάξαν όλη την εξάτμιση απο downpipe και κάτω. Όλο το μυστικό βρίσκεται στη διάμετρο της εξάτμισης.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 (edited) πολλαπλη αλλαζεται ΜΟΝΟ σε BIG TURBO εφαρμογες... προσοχη στο τι λεμε παιδια. και πάλι πολλαπλη εισαγωγης αλλαζουν στα ΒΤ setup εκτως απο τις περιπτωσεις που ειναι σετ τουρμπινοπολαπλλη (k04 setup 2.0TFSI κλπ) Edited May 16, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Έκλεισα ραντεβού για το σάββατο τελικά, με την εγγύηση δεν τρέχει τίποτα.55 χιλιοστών ο σωλήνας ανοξείδωτος εννοείται ενώ ο τωρινός είναι 48-50. Ξέρει κανείς αν θα έχω πρόβλημα με τον αισθητήρα Λ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Έκλεισα ραντεβού για το σάββατο τελικά, με την εγγύηση δεν τρέχει τίποτα.55 χιλιοστών ο σωλήνας ανοξείδωτος εννοείται ενώ ο τωρινός είναι 48-50. Ξέρει κανείς αν θα έχω πρόβλημα με τον αισθητήρα Λ; κανενα προβλημα δεν θα εχεις αν μπει στη σωστη θεση. 2 λ εχεις.. εναν πριν και εναν μετα τον καταλυτη. ισως σου αναψει λαμπακι για τα πρωτα μετρα το οποιο θα σβησει αμεσως. που θα πας τελικα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
fr0z Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 55 χιλιοστα ειναι πολυ καλα για το polo. Ολη ιδια διατομη θα την κανεις ή διαφορετικο το dp απο το cat-back? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest stefanos Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 (edited) Στον Παπαδόπουλο θα πάω τελικά μου είπε έχει φτιάξει αλλά 4 polo tsi και από ότι φάνηκε ότι τον ρωτούσα για το αμάξι το γνώριζε.55 χιλιοστά θα είναι όλος ο σωλήνας, είναι πολύ καλά νομίζω και με ένα πρόγραμμα θα δουλεύει μια χαρά. Edited May 16, 2011 by stefanos polo tsi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Overhauled Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Με 55άρι που πας εσύ θα spoolάρει η τουρμπίνα σαφώς καλύτερα αλλά φοβάμαι μην αδειάσει στις ψηλές στροφές. Το back pressure δεν είναι πάντα κακό , ιδιαίτερα σε μοτεράκια μου γουστάρουν να ροπιάζουν χαμηλά όπως το δικό μας. Για να έχει δοκιμάσει ο Παπαδόπουλος βέβαια κάτι παραπάνω θα ξέρει φαντάζομαι. Περιμένουμε εντυπώσεις. (please πέστου να σου βάλει μεσαίο-τελικό με καλή μόνωση. Δεν αντέχεται να βλέπω αυτοκίνητα τέτοιας ιπποδύναμης να ακούγονται σε 2 τετράγωνα με κάθε πάτημα του γκαζιού) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
BECKMAN Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 απλα στεφανε ειναι πολλα τα λεφτα εμεις στην πατρα βαζουμε ολοσωμη εξατμιση με 700 ευρω φιλαρακι...απλα ειναι κοροιδια να δωσεις σχεδον 850 κατασταρικα εμεις βαλαμε τις προαλες ολοσωμη εξατμιση μαζι με καταλυτη σε ενα golf 3 pou einai 500 + αλογα διαμετρο σωληνας φ76 συνολικα του κοστισε 700 κατοσταρικα :-))) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted May 16, 2011 Report Share Posted May 16, 2011 Με 55άρι που πας εσύ θα spoolάρει η τουρμπίνα σαφώς καλύτερα αλλά φοβάμαι μην αδειάσει στις ψηλές στροφές. Το back pressure δεν είναι πάντα κακό , ιδιαίτερα σε μοτεράκια μου γουστάρουν να ροπιάζουν χαμηλά όπως το δικό μας. Για να έχει δοκιμάσει ο Παπαδόπουλος βέβαια κάτι παραπάνω θα ξέρει φαντάζομαι. Περιμένουμε εντυπώσεις. (please πέστου να σου βάλει μεσαίο-τελικό με καλή μόνωση. Δεν αντέχεται να βλέπω αυτοκίνητα τέτοιας ιπποδύναμης να ακούγονται σε 2 τετράγωνα με κάθε πάτημα του γκαζιού) Στα ψηλα ειναι που δεν θα εχει προβλημα αφου ο ογκος τον καυσαεριων ειναι μεγαλος. το μονο πορβλημα που μπορεις να εχεις με λαθος διαμετρο ειναι να αδιασεις χαμηλα οχι ψηλα... αλλα και παλι δυσκολο πρεπει να το παρακανεις. φιλε με τι καταλυτη 700 ευρο turbo back εξατμιση;;; γιατι ενας πραγματικος 200αρης hjs εχει μερικες εκατονταδες ευρο... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...