Jump to content
yositosi

Μπλοκάρισμα Χειροφρένου

Recommended Posts

Σήμερα το πρωί μου έκανε ένα σχετικά "παράξενο" σκάλωμα το χειρόφρενο! Το αμάξι το πηγα για πλύσιμο το Σάββατο, και το άφησα παρατημένο όλο το σ/κ. Το πλυντήριο είναι πολύ κοντά στο σπίτι, οπότε δεν έκανε απόσταση μεγαλύτερη του ενός χιλιομέτρου μέχρι το παρκινγκ.

Και πιο συγκεκριμένα, αφού απενεργοποίησα το χειρόφρενο... και άκουσα το χαρακτηριστικό "μουρμούρισμα" της απεμπλοκής του, πήγα να ξεκινήσω αργά αργά, αλλά οι πίσω τροχοί κολλημένοι. Ενεργοποίηση και απενεργοποίησα ξανά μπας και είχε κολλήσει, άκουσα ΞΑΝΑ τα μοτοράκια να κινούνται αλλά το αμάξι πάλι σκαλωμένο! Αφού το πάτησα πλεον περισσότερο το γκάζι, ακούστηκε από κάτω ένα δυνατό γκραγκ σαν να ξεκολλάνε σίδερα μεταξύ τους και το αμάξι ξεκίνησε κανονικά! Το χειρόφρενο που ήρθα στη δουλειά δουλεύει κανονικά, όπως και το auto-hold σε όλη τη διαδρομή!

Γίνεται να δημιουργθεί τόση "σκουριά" τοπικά ώστε να κολλήσουν έτσι τα πίσω φρένα?? :)

Link to comment
Share on other sites

Το επλυνες και το αφησες παρκαρισμενο γι αυτο εβγαλε σκουρια και κολλησαν τα τακακια με τις δισκοπλακες δεν ειναι τιποτα μην αγχωνεσαι το δικο μου το κανει συνεχεια οταν το πλενω και το αφηνω για μερες εμενα μου αρεσει οταν το κανει αυτο.

Edited by stavros g
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα το πρωί μου έκανε ένα σχετικά "παράξενο" σκάλωμα το χειρόφρενο! Το αμάξι το πηγα για πλύσιμο το Σάββατο, και το άφησα παρατημένο όλο το σ/κ. Το πλυντήριο είναι πολύ κοντά στο σπίτι, οπότε δεν έκανε απόσταση μεγαλύτερη του ενός χιλιομέτρου μέχρι το παρκινγκ.

Και πιο συγκεκριμένα, αφού απενεργοποίησα το χειρόφρενο... και άκουσα το χαρακτηριστικό "μουρμούρισμα" της απεμπλοκής του, πήγα να ξεκινήσω αργά αργά, αλλά οι πίσω τροχοί κολλημένοι. Ενεργοποίηση και απενεργοποίησα ξανά μπας και είχε κολλήσει, άκουσα ΞΑΝΑ τα μοτοράκια να κινούνται αλλά το αμάξι πάλι σκαλωμένο! Αφού το πάτησα πλεον περισσότερο το γκάζι, ακούστηκε από κάτω ένα δυνατό γκραγκ σαν να ξεκολλάνε σίδερα μεταξύ τους και το αμάξι ξεκίνησε κανονικά! Το χειρόφρενο που ήρθα στη δουλειά δουλεύει κανονικά, όπως και το auto-hold σε όλη τη διαδρομή!

Γίνεται να δημιουργθεί τόση "σκουριά" τοπικά ώστε να κολλήσουν έτσι τα πίσω φρένα?? :thumbsup:

Αχα, ωστε κυκλοφορουσες με αλλη :blink: ολο το ΣΚ... :)

Μην αγχωνεσαι φιλε!

Link to comment
Share on other sites

Δεν είναι θέμα άγχους παιδιά, απλά απόρρησα πως γίνεται να κόλλησε ΤΟΣΟ πολύ! Αλλο το να σκαλώσει, και άλλο το να πατάς το γκάζι και να σηκώνει τον κώλο το αυτοκίνητο λες και είναι ακόμα με χειρόφρενο.

Αυτό με παραξένεψε και τίποτα άλλο! Ειδικά ο ρημαδιασμένος ο θόρυβος ήταν πολύ δυνατός λες και όλα είχαν γίνει μια μάζα εκεί πίσω :)

Link to comment
Share on other sites

όλα τα παράξενα σε σένα θα συμβούνε...κι ευτυχώς για εμάς γιατί γίνεσαι ο μέντορας μας!!

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

όλα τα παράξενα σε σένα θα συμβούνε...κι ευτυχώς για εμάς γιατί γίνεσαι ο μέντορας μας!!

Ναι ναι είναι το Test Boy που έχει και μεγάλο μπόϊ.... :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Και πάλι πρόβλημα με το χειρόφρενο παίδες.

 

Είχε αλλαχτεί το Νοέμβριο 2010 (εντός εγγύησης) όλος ο εγκέφαλος χειροφρένου επειδή δεν έπιανε καθόλου το Auto-hold.

Πήγαμε λοιπόν πριν λίγες ημέρες στην αντιπροσωπεία, όπου τελικά διαγνώστηκε προβληματικό μπουτόν χειροφρένου.

Για ένα κουμπάκι, πλήρωσα 81 ευρώ.

Περαστικά μου και μακρυά από το επίσημο δίκτυο μου εύχομαι.

Link to comment
Share on other sites

Μόλις λίγη η εγγύηση αρχιναν τα χαζα.... Να δω πότε θα την κάνουν 5 χρόνια..

Εμένα άμα το έχω σε κατηφορα παρκαρισμένο και πάω να το ξεκινησω καμία φορά δεν κάνει αυτόματη απεμπλοκή. Παταω το κουμπί του χειρόφρενου και ξεκιναω κανονικά.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως (λέω μήπως) πριν το αφήσεις για πλύσιμο είχες πολλά κάνει χιλιόμετρα ή το είχες πλακώσει και είχαν ζεσταθεί τα φρένα σου τόσο πολύ'

και μόλις έπεσε πάνω το παγωμένο νερό,από θερμικό σοκ σε δισκόπλακα ή τακάκι δημιουργήθηκε αυτό το πρόβλημα ???

Δεν είμαι και μηχανικός απλά κάνω μια υπόθεση...

 

ΓΡΑΨΕ ΛΑΘΟΣ.

ΝΟΜΙΖΑ ΟΤΙ ΣΟΥ ΚΟΛΛΗΣΕ ΟΤΑΝ ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΛΥΝΕΣ ....

Edited by aris_cc
Link to comment
Share on other sites

Και πάλι πρόβλημα με το χειρόφρενο παίδες.

 

Είχε αλλαχτεί το Νοέμβριο 2010 (εντός εγγύησης) όλος ο εγκέφαλος χειροφρένου επειδή δεν έπιανε καθόλου το Auto-hold.

Πήγαμε λοιπόν πριν λίγες ημέρες στην αντιπροσωπεία, όπου τελικά διαγνώστηκε προβληματικό μπουτόν χειροφρένου.

Για ένα κουμπάκι, πλήρωσα 81 ευρώ.

Περαστικά μου και μακρυά από το επίσημο δίκτυο μου εύχομαι.

81 ευρώ!!!!!!!!!!!!!! :cry:

Γιατί τόσο πολύ??? :question: 30 ευρώ έχει και αλλάζει με μια κίνηση σε 10''.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ναι Γιώργο... τον βρήκαν με το βλέμμα της αγελάδας αμέσως μετα τη βοσκή και λίγο πριν το ρέψιμο... κατάλαβαν πόσο μεγάλος χαζοδίκης ειναι... και η συνέχεια επί της οθόνης!

 

Του είπαν ότι χρειαζόντουσαν 50 ευρώ εργασία όχι τόσο για την αλλαγή του διακόπτη (3 λεπτά υπόθεση), αλλά γιατι ΠΑΡΑΚΑΛΩ, έπρεπε να κάνουν ρύθμιση και UPDATE (ναι ναι ναι, πλεον φοράει Android 5.83 περίπου το αμάξι του Θανάψη)...

 

Το τραγικότερο Θαναψάκη είναι ότι σου το είπαν τηλεφωνικά και το δέχτηκες ;)

Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

81 ευρώ!!!!!!!!!!!!!! :cry:

Γιατί τόσο πολύ??? :question: 30 ευρώ έχει και αλλάζει με μια κίνηση σε 10''.

 

Γιατί Προφέσσορ πρέπει να δικαιολογήσουν τη φήμη τους ως VW = "Φα-Βέ" = "Φαρμακείο-Βέβαιο

 

Ναι Γιώργο... τον βρήκαν με το βλέμμα της αγελάδας αμέσως μετα τη βοσκή και λίγο πριν το ρέψιμο... κατάλαβαν πόσο μεγάλος χαζοδίκης ειναι... και η συνέχεια επί της οθόνης!

 

Του είπαν ότι χρειαζόντουσαν 50 ευρώ εργασία όχι τόσο για την αλλαγή του διακόπτη (3 λεπτά υπόθεση), αλλά γιατι ΠΑΡΑΚΑΛΩ, έπρεπε να κάνουν ρύθμιση και UPDATE (ναι ναι ναι, πλεον φοράει Android 5.83 περίπου το αμάξι του Θανάψη)...

 

Το τραγικότερο Θαναψάκη είναι ότι σου το είπαν τηλεφωνικά και το δέχτηκες ;)

 

Εσύ που τα ξέρεις όλα αυτά βρε? κληρονομικό χάρισμα? Το μόνο που είπαν στον Αντώνη (όχι σε μένα) ήταν κάτι για 60 ευρώ και αυτό από το τηλέφωνο, 15΄πριν το παραλάβω Mr Giouri Geller

Link to comment
Share on other sites

Εμένα άμα το έχω σε κατηφορα παρκαρισμένο και πάω να το ξεκινησω καμία φορά δεν κάνει αυτόματη απεμπλοκή. Παταω το κουμπί του χειρόφρενου και ξεκιναω κανονικά.

 

Πρόσεξε ότι για να λειτουργήσει η αυτόματη απεμπλοκή πρέπει να φοράς τη ζώνη ασφαλείας. Στο λέω γιατί όταν είχε πρωτοπάρει το αμάξι την είχα πατήσει άσχημα σε μια ράμπα με μεγάλη κλίση από όπου έπρεπε να φύγω με όπισθεν και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί δεν δούλευε το ρημάδι!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ποιόν Αντώνη λες?? Αυτόν που πηγατε μαζί και τους έλεγε ότι το αμάξι του "έχει κάψεις, γιατί το λάδι πιανει 105C" και ήθελε να το φτιάξουν??? Σας ειδαν αστέρια, σαν 2 χασομέρηδες παππούδες που κατέβηκαν από το μπαλκονάκι του μαπετ σόου, και γινατε θέμα συζήτησης!!! 8) 

Link to comment
Share on other sites

χαχχα.... Εντάξει σταμάτα τη γκρίνια, σου εφερα 12-βολτο ανεμιστηράκι για να κρυώνει το λαδάκι σου :p :P :p :P



(... με προβληματίζεις πάντως που τελευταία όλο με το "φαινόμενο" της βαζελίνης ασχολείσαι εσύ, αλλά σαν καλός σου φίλος δεν το σχολιάζω)

Link to comment
Share on other sites

Πρόσεξε ότι για να λειτουργήσει η αυτόματη απεμπλοκή πρέπει να φοράς τη ζώνη ασφαλείας. Στο λέω γιατί όταν είχε πρωτοπάρει το αμάξι την είχα πατήσει άσχημα σε μια ράμπα με μεγάλη κλίση από όπου έπρεπε να φύγω με όπισθεν και δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί δεν δούλευε το ρημάδι!

Το πρώτο πράμα που κάνω είναι Κανόνας για μένα και όποιον μπει μέσα στο αμάξι ακόμα και πίσω να κάθεται.. Χωρίς να βάλω την ζώνη δεν το βάζω ούτε μπρος.... Καλά αυτό γίνεται σε μεγάλες κλήσεις του οδοστροματος και όχι πάντα..

Link to comment
Share on other sites

παιδια για αυτο μιλαμε?  http://www.ebay.com/itm/170938592318?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649 15€ ανταλλακτικό και 65€ εργατικα??

Aυτό είναι μούφα.Το γνήσιο έχει τη διπλάσια τιμή.

Link to comment
Share on other sites

να επανελθω στο θεμα. Πριν απο μηνες αρχισε να μου κολλάει το ηλ/κο χειροφρενο, δλδ καμια φορά δεν μπορουσες να το ενεργοποιήσεις/ απενεργοποιήσεις...

Τωρα τελευταια το φαινόμενο ειναι έντονο και πολλες φορες πρεπει να βγαλω/ξαναβαλω το κλειδι της μιζας (μερικες φορες και 3-4 φορές...) ωστε να κανει reset κατα καποιο τρόπο για να λειτουργήσει...

Να φταίει το μπουτόν ή κατι αλλο ? Φοβαμαι να παω αντιπροσωπεία γιατι .... :ass:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φιλε αλλαξε ενα μπουτον να βρεις την υγεια σου γυρω στα 30-35 eyro εχει  και αλλαζει σε 10¨ αλλως εχε ενα 10ακι μαζι σου να βγαζεις τον αρνητικο πολο σε κανενα καλο μπλοκαρισμα!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Και  εάν  δεν  θέλετε  να  δώσετε  ούτε  το  ποσό  για  την  αγορά  νέου  διακόπτη, μπορείτε  να  τον  αποσυναρμολογήσετε,  να  κάνετε  ένα  ψεκασμό  με  wd-40,  είτε  σιλικονούχο  γυαλιστικό  ταμπλό  και  επανέρχεται.
Ο  διακόπτης  δεν  ανοίγει  τελείως. Ξεκούμπωμα  των  πλαϊνών  συνδέσμων,  μικρό  ανασήκωμα  της  πίσω  πλευράς, ψεκασμό  και  κλείσιμο.  
Το  έχω  εφαρμόσει  με  επιτυχία.

 

Edited by TASOS M
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.