Jump to content
yositosi

Μπλοκάρισμα Χειροφρένου

Recommended Posts

Πιέζεις  το  διακόπτη  των  φώτων  μέσα, τον  κρατάς  πατημένο  και  τον  στρέφεις  δεξιά  και  βγαίνει  από  το  ταμπλό. Μετά  με  χέρι  από  μέσα  πιέζεις  το  διακόπτη  του  χειρόφρενου  και  βγήκε.
Βγάζεις  τη  φίσα  και  τον  παίρνεις  στα  χέρια. Με  ένα  χαρτοκόπτη—ξυράφι  ξεκουμπώνεις  τα  τέσσερα  κλιπς  και  σηκώνεις   την  πίσω  πλευρά.
προσοχή  η  πίσω  πλευρά  δεν  απομακρύνεται  γιατί  έχει  πλακέτες  που  είναι  συνδεδεμένες  με  το  εσωτερικό  του  διακόπτη.
Μέσα  ο  διακόπτης  έχει  δυο  πλακέτες  μικρές  και  δυο  εμβολάκια  που  κλείνουν  επαφές  σε  διαφορετικό  χρόνο.
Ένας  ψεκασμός  με  wd-40  και  κλείσιμο.
Εμένα  παρουσίασε  διαλείψεις  στα  δυο  χρόνια  και από  τότε(τέσσερα  χρόνια)  που  τον  άνοιξα  δεν  ξαναπαρουσίασε  κάτι.
Δεν  είναι  κάτι  ιδιαίτερο. Η  μόνη  προσοχή  στα  κλιπς  να  μην  σπάσουνε.

 

car_handbrake_button_switch_3c0927225c_f
image upload no registration

Edited by TASOS M
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

ω ρε παιδια δεν σας προλαβα γμτ !!! Μολις χθες  αλλαξα το μπουτον σε πολύ δικο μου συνεργειο, μου πηρε μονο χρηματα για το ανταλλακτικο , 35€ ....Το θεμα ειναι οτι ισως να τα γλυτωνα αν δοκιμαζα εγω να το καθαρίσω...

Παντως δεν πηγε το μυαλο μου οτι μπορει να ηταν το μπουτον, φανταστηκα κατι στο συστημα γενικοτερα οτι θα ηταν...

 

Βεβαια πολυ πιθανό να ηθελε οπως κ να'χει αλλαγμα....

 

Πολυ χρησιμες οι πληροφορίες παντα, θα βοηθησουν κ αλλους γιατι μαλλον εχει μια ευπαθεια το cc στο συγκεκριμενο σημειο απο οτι φαινεται...

Link to comment
Share on other sites

Γενικότερη απορία, τον διακόπτη γιατί τον χρησιμοποιείτε? Μόλις βάλεις ταχύτητα και πατήσεις γκάζι να φύγεις (και εφόσον φοράς ζώνη), το χειρόφρενο απασφαλίζει μόνο του μέσω του auto-hold. Αντίστοιχα, όταν παρκάρεις με το που σβήνεις και βγάζεις τη ζώνη πάλι τραβάει χειρόφρενο αυτόματα. Στα πέντε χρόνια που το έχω ζήτημα να έχω πατήσει το διακόπτη 10 φορές

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Πρεπει ομως να εχεις πατημενο μονιμα το auto hold. Εγω σημερα που μου μπλοκαρισε πατουσα το hold για να κανω αυτο που λες και δεν το επαιρνε (το auto hold) οποτε αναγκαστηκα να το σβησω τον κινητηρα. Παρεπιπτοντως προσπαθησα να βγαλω τον διακοπτη των φωτων, πατιεται μεσα αλλα δεν γυριζει προς τα αριστερα. Ποσο δυναμη θελει? Φοβαμαι μην τον σπασω.

Link to comment
Share on other sites

 Παρεπιπτοντως προσπαθησα να βγαλω τον διακοπτη των φωτων, πατιεται μεσα αλλα δεν γυριζει προς τα αριστερα. Ποσο δυναμη θελει? Φοβαμαι μην τον σπασω.

 

Άκυρο—άκυρο.

 

Link to comment
Share on other sites

Πρεπει ομως να εχεις πατημενο μονιμα το auto hold. Εγω σημερα που μου μπλοκαρισε πατουσα το hold για να κανω αυτο που λες και δεν το επαιρνε (το auto hold) οποτε αναγκαστηκα να το σβησω τον κινητηρα. Παρεπιπτοντως προσπαθησα να βγαλω τον διακοπτη των φωτων, πατιεται μεσα αλλα δεν γυριζει προς τα αριστερα. Ποσο δυναμη θελει? Φοβαμαι μην τον σπασω.

 

Και για ποιό λόγο να μην το έχεις μόνιμα ενεργοποιημένο το auto-hold??

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και για ποιό λόγο να μην το έχεις μόνιμα ενεργοποιημένο το auto-hold??

Είμαι παραδοσιακός τύπος και θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου αλλά μάλλον θα μπω στο μενού και θα το ενεργοποιήσω μόνιμα, άλλωστε δεν έχει πολύ καιρό που το πήρα το αυτοκίνητο και ακόμη το μαθαίνω.
Link to comment
Share on other sites

Τι σχέση έχει ο έλεγχος με το auto-hold? Η μοναδική του λειτουργία ειναι να κρατάει πατημένο ουσιαστικά το φρένο όταν εισαι σταματημένος με το μοτέρ σε λειτουργία (δεν σε αφήνει να τσουλήσεις είτε σε κάποιο φανάρι σε κατηφόρα αν δεν πατάς με το πόδι το φρένο, και δεν σε αφήνει να τσουλήσεις προς τα πίσω αν κάνεις εκκίνηση σε ανηφόρα. Δεν κάνει τίποτα άλλο πέρα από αυτά ;)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Και σε ανηφορα ξεκινάς τάπα και άσε τους άλλους να σπινιάρουν........

Link to comment
Share on other sites

Σίμο ούτε κι εγώ χρησιμοποιώ το auto hold. Είμαι κι εγώ παραδοσιακός τύπος και θέλω να μπορώ να τσουλάω σιγά σιγά στην κατηφόρα ή σε ένα κατηφορικό φανάρι, αφήνοντας απλά το φρένο, χωρίς να πατάω γκάζι-φρένο. Επίσης μου αρέσει να κερδίζω και το τελευταίο εκατοστό από τη δύναμη της αδράνειας χωρίς να με μπλοκάρει το auto hold όταν εκείνο νομίζει ότι θέλω να ακινητοποιηθώ. Το ενεργοποιώ μόνο σε πολύ ανηφορικά φανάρια ή σε μεγάλες ανηφόρες με κίνηση. Όπως και για παρόμοιο λόγο δεν έχω ενεργοποιημένη τη λειτουργία που αναβοσβήνει 3 φορές το φλας αν το πιέσεις γρήγορα για αλλαγή λωρίδας. Ασφαλώς αυτές οι ρυθμίσεις είναι καθαρά θέμα προσωπικών προτιμήσεων του κάθε οδηγού. Συνεπώς ναι, κι εγώ πατάω το κουμπί του χειρόφρενου καθημερινά, άρα είναι πιθανό να μου φανούν χρήσιμες οι συμβουλές για το πώς το επδιορθώνουμε αν κολλήσει.

Link to comment
Share on other sites

Τις τελευταίες μέρες μου παρουσίασε και μένα το πρόβλημα καθώς μου έβγαλε 3-4 φορές την ένδειξη στο ταμπλό και έπρεπε να σβήσω και να ξαναξεκινησω τον κινητήρα. Είπα πριν καταλήξω σε αντικατάσταση του διακόπτη να δοκιμάσω να τον καθαρίσω. 

Κατ' αρχήν να πω ότι για να τον βγάλεις τον διακόπτη δεν χρειάζεται να βγάλεις και τον διακόπτη των φώτων αφού πρόσβαση για να σπρώξεις τον διακόπτη του χειρόφρενου έχεις και από το ντουλαπάκι δίπλα από την πόρτα που είναι η ασφαλειοθήκη. Και κατέληξα εκεί καθώς τον διακόπτη των φώτων δεν μπόρεσα να τον βγάλω. 

Τέλος πάντων αφού κατάφερα να βγάλω τον διακόπτη τον άνοιξα προσεκτικά από πίσω και έριξα μέσα καθαριστικό σπρέι επαφών, γιατί wd40 δεν έπαιζε. Τον έκλεισα τον σύνδεσα και τον δοκίμασα εκείνη την ώρα και όλα ήταν μια χαρά. 

Σήμερα που το ξαναδοκίμασα παρατήρησα ότι δουλέυει πλέον μια χαρά ΑΛΛΑ όταν τον πιέζω δεν κάνει εκείνο το χαρακτηριστικό "κλακ". Δουλέυει κανονικά τον νοιώθω όπως πριν κατά την πίεση όμως είναι αθόρυβος χωρίς αυτή την αίσθηση της "σκάλας" που είχε όταν και έκανε τον χαρακτηριστικό ήχο. Λέτε να του έκανα καμιά ζημιά ή να ξεκούμπωσε τίποτα μέσα και να τον πάρω στο χέρι; 

Άλλαξε κανείς διακόπτη πρόσφατα να με προϊδεάσει για την τιμή του αν δω τα χειρότερα;

Και κάτι ακόμα: ξέρουμε τι μάρκα είναι το μανισιο γιατί βρίσκω διάφορα; 

UPDATE: Μετά από 2-3 μέρες χρήσης τελικά φαίνεται να επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση και μάλιστα να δουλεύει πολύ καλύτερα από ότι πριν την επέμβαση καθαρισμού.... Είδωμεν...

Edited by makisg4
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.