TASOS M, Posted October 14, 2014 Report Share Posted October 14, 2014 (edited) Πιέζεις το διακόπτη των φώτων μέσα, τον κρατάς πατημένο και τον στρέφεις δεξιά και βγαίνει από το ταμπλό. Μετά με χέρι από μέσα πιέζεις το διακόπτη του χειρόφρενου και βγήκε.Βγάζεις τη φίσα και τον παίρνεις στα χέρια. Με ένα χαρτοκόπτη—ξυράφι ξεκουμπώνεις τα τέσσερα κλιπς και σηκώνεις την πίσω πλευρά.προσοχή η πίσω πλευρά δεν απομακρύνεται γιατί έχει πλακέτες που είναι συνδεδεμένες με το εσωτερικό του διακόπτη.Μέσα ο διακόπτης έχει δυο πλακέτες μικρές και δυο εμβολάκια που κλείνουν επαφές σε διαφορετικό χρόνο.Ένας ψεκασμός με wd-40 και κλείσιμο.Εμένα παρουσίασε διαλείψεις στα δυο χρόνια και από τότε(τέσσερα χρόνια) που τον άνοιξα δεν ξαναπαρουσίασε κάτι.Δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Η μόνη προσοχή στα κλιπς να μην σπάσουνε. image upload no registration Edited November 14, 2015 by TASOS M 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baltziak Posted October 14, 2014 Report Share Posted October 14, 2014 Νάσαι καλά θα το δοκιμάσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leftlane Posted October 16, 2014 Report Share Posted October 16, 2014 ω ρε παιδια δεν σας προλαβα γμτ !!! Μολις χθες αλλαξα το μπουτον σε πολύ δικο μου συνεργειο, μου πηρε μονο χρηματα για το ανταλλακτικο , 35€ ....Το θεμα ειναι οτι ισως να τα γλυτωνα αν δοκιμαζα εγω να το καθαρίσω... Παντως δεν πηγε το μυαλο μου οτι μπορει να ηταν το μπουτον, φανταστηκα κατι στο συστημα γενικοτερα οτι θα ηταν... Βεβαια πολυ πιθανό να ηθελε οπως κ να'χει αλλαγμα.... Πολυ χρησιμες οι πληροφορίες παντα, θα βοηθησουν κ αλλους γιατι μαλλον εχει μια ευπαθεια το cc στο συγκεκριμενο σημειο απο οτι φαινεται... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted October 17, 2014 Author Report Share Posted October 17, 2014 Γενικότερη απορία, τον διακόπτη γιατί τον χρησιμοποιείτε? Μόλις βάλεις ταχύτητα και πατήσεις γκάζι να φύγεις (και εφόσον φοράς ζώνη), το χειρόφρενο απασφαλίζει μόνο του μέσω του auto-hold. Αντίστοιχα, όταν παρκάρεις με το που σβήνεις και βγάζεις τη ζώνη πάλι τραβάει χειρόφρενο αυτόματα. Στα πέντε χρόνια που το έχω ζήτημα να έχω πατήσει το διακόπτη 10 φορές 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baltziak Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Πρεπει ομως να εχεις πατημενο μονιμα το auto hold. Εγω σημερα που μου μπλοκαρισε πατουσα το hold για να κανω αυτο που λες και δεν το επαιρνε (το auto hold) οποτε αναγκαστηκα να το σβησω τον κινητηρα. Παρεπιπτοντως προσπαθησα να βγαλω τον διακοπτη των φωτων, πατιεται μεσα αλλα δεν γυριζει προς τα αριστερα. Ποσο δυναμη θελει? Φοβαμαι μην τον σπασω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TASOS M, Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Παρεπιπτοντως προσπαθησα να βγαλω τον διακοπτη των φωτων, πατιεται μεσα αλλα δεν γυριζει προς τα αριστερα. Ποσο δυναμη θελει? Φοβαμαι μην τον σπασω. Άκυρο—άκυρο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted October 18, 2014 Author Report Share Posted October 18, 2014 Πρεπει ομως να εχεις πατημενο μονιμα το auto hold. Εγω σημερα που μου μπλοκαρισε πατουσα το hold για να κανω αυτο που λες και δεν το επαιρνε (το auto hold) οποτε αναγκαστηκα να το σβησω τον κινητηρα. Παρεπιπτοντως προσπαθησα να βγαλω τον διακοπτη των φωτων, πατιεται μεσα αλλα δεν γυριζει προς τα αριστερα. Ποσο δυναμη θελει? Φοβαμαι μην τον σπασω. Και για ποιό λόγο να μην το έχεις μόνιμα ενεργοποιημένο το auto-hold?? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
baltziak Posted October 18, 2014 Report Share Posted October 18, 2014 Και για ποιό λόγο να μην το έχεις μόνιμα ενεργοποιημένο το auto-hold??Είμαι παραδοσιακός τύπος και θέλω να έχω τον απόλυτο έλεγχο του αυτοκινήτου αλλά μάλλον θα μπω στο μενού και θα το ενεργοποιήσω μόνιμα, άλλωστε δεν έχει πολύ καιρό που το πήρα το αυτοκίνητο και ακόμη το μαθαίνω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted October 18, 2014 Author Report Share Posted October 18, 2014 Τι σχέση έχει ο έλεγχος με το auto-hold? Η μοναδική του λειτουργία ειναι να κρατάει πατημένο ουσιαστικά το φρένο όταν εισαι σταματημένος με το μοτέρ σε λειτουργία (δεν σε αφήνει να τσουλήσεις είτε σε κάποιο φανάρι σε κατηφόρα αν δεν πατάς με το πόδι το φρένο, και δεν σε αφήνει να τσουλήσεις προς τα πίσω αν κάνεις εκκίνηση σε ανηφόρα. Δεν κάνει τίποτα άλλο πέρα από αυτά 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Και σε ανηφορα ξεκινάς τάπα και άσε τους άλλους να σπινιάρουν........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wisdom Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Σίμο ούτε κι εγώ χρησιμοποιώ το auto hold. Είμαι κι εγώ παραδοσιακός τύπος και θέλω να μπορώ να τσουλάω σιγά σιγά στην κατηφόρα ή σε ένα κατηφορικό φανάρι, αφήνοντας απλά το φρένο, χωρίς να πατάω γκάζι-φρένο. Επίσης μου αρέσει να κερδίζω και το τελευταίο εκατοστό από τη δύναμη της αδράνειας χωρίς να με μπλοκάρει το auto hold όταν εκείνο νομίζει ότι θέλω να ακινητοποιηθώ. Το ενεργοποιώ μόνο σε πολύ ανηφορικά φανάρια ή σε μεγάλες ανηφόρες με κίνηση. Όπως και για παρόμοιο λόγο δεν έχω ενεργοποιημένη τη λειτουργία που αναβοσβήνει 3 φορές το φλας αν το πιέσεις γρήγορα για αλλαγή λωρίδας. Ασφαλώς αυτές οι ρυθμίσεις είναι καθαρά θέμα προσωπικών προτιμήσεων του κάθε οδηγού. Συνεπώς ναι, κι εγώ πατάω το κουμπί του χειρόφρενου καθημερινά, άρα είναι πιθανό να μου φανούν χρήσιμες οι συμβουλές για το πώς το επδιορθώνουμε αν κολλήσει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passatfsi Posted October 21, 2014 Report Share Posted October 21, 2014 Αν όμως θέλει αλλαγή το κουμπί δε μπορείς να φύγεις με ζώνη ούτε να βάλεις auto hold Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
makisg4 Posted March 28, 2019 Report Share Posted March 28, 2019 (edited) Τις τελευταίες μέρες μου παρουσίασε και μένα το πρόβλημα καθώς μου έβγαλε 3-4 φορές την ένδειξη στο ταμπλό και έπρεπε να σβήσω και να ξαναξεκινησω τον κινητήρα. Είπα πριν καταλήξω σε αντικατάσταση του διακόπτη να δοκιμάσω να τον καθαρίσω. Κατ' αρχήν να πω ότι για να τον βγάλεις τον διακόπτη δεν χρειάζεται να βγάλεις και τον διακόπτη των φώτων αφού πρόσβαση για να σπρώξεις τον διακόπτη του χειρόφρενου έχεις και από το ντουλαπάκι δίπλα από την πόρτα που είναι η ασφαλειοθήκη. Και κατέληξα εκεί καθώς τον διακόπτη των φώτων δεν μπόρεσα να τον βγάλω. Τέλος πάντων αφού κατάφερα να βγάλω τον διακόπτη τον άνοιξα προσεκτικά από πίσω και έριξα μέσα καθαριστικό σπρέι επαφών, γιατί wd40 δεν έπαιζε. Τον έκλεισα τον σύνδεσα και τον δοκίμασα εκείνη την ώρα και όλα ήταν μια χαρά. Σήμερα που το ξαναδοκίμασα παρατήρησα ότι δουλέυει πλέον μια χαρά ΑΛΛΑ όταν τον πιέζω δεν κάνει εκείνο το χαρακτηριστικό "κλακ". Δουλέυει κανονικά τον νοιώθω όπως πριν κατά την πίεση όμως είναι αθόρυβος χωρίς αυτή την αίσθηση της "σκάλας" που είχε όταν και έκανε τον χαρακτηριστικό ήχο. Λέτε να του έκανα καμιά ζημιά ή να ξεκούμπωσε τίποτα μέσα και να τον πάρω στο χέρι; Άλλαξε κανείς διακόπτη πρόσφατα να με προϊδεάσει για την τιμή του αν δω τα χειρότερα; Και κάτι ακόμα: ξέρουμε τι μάρκα είναι το μανισιο γιατί βρίσκω διάφορα; UPDATE: Μετά από 2-3 μέρες χρήσης τελικά φαίνεται να επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση και μάλιστα να δουλεύει πολύ καλύτερα από ότι πριν την επέμβαση καθαρισμού.... Είδωμεν... Edited April 1, 2019 by makisg4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...