Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Golf_Rider

Golf 4 - Τι Φρένα Μπορούμε Να Βάλουμε Σε 1.4 Μαμα?

Recommended Posts

Τι φρενα προτεινετε για ενα Golfaki IV 1.4 μαμα με εξατμιση και φιλτροχοανη?

Ακουω προτασεις!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest golfmania

Κάπου έχει ανοιχτεί θέμα "Δισκόπλακες-τακάκια". Ρώτησα κι εγώ. Τρυπητές tarrox πάνω-κάτω 200 ευρώ. Τώρα μπορείς να βάλεις και zimmeramn ή ferodo. Ή και μεγαλύτερη διάμετρο απλά πρέπει να αλλάξεις άκρα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest stel-th

Aν βαλεις απο s3 μαλλον θα εχεις προβλημα με την αντλια φρενου οποτε αυτη την εκδοχη την ψαχνεις αρκετα

μπορεις να παιξεις με υλικα τριβης καλυτερης ποιοτητας

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest arci_20VT4

Το 1400 έχει τα ίδια φρένα με το 1600 και το 1800 125 άλογα όπου κυκλοφορεί....και σε όλα τα συγκριτικά έχει τα καλύτερα φρένα... δεν νομίζω πως χρειάζεται καμία αλλαγή...αν δε σε ικανοποιεί η αίσθηση μια εξαέρωση θα λύσει τα προβλήματά σου. Για να βάλεις φρένα S3 χρειάζεσαι και 16άρες ζάντες τουλάχιστον αλλα ποιός ο λόγος? είναι και τα πίσω διαφορετικά και θα δώσεια ένα κάρο χρήματα. Υπόψιν και το gti έχει τα ίδια πίσω φρένα... Η γνώμη μου είναι να μην αλλάξεις ούτε καν υλικά τριβής.Γιατί να πειραματιστείς σε αυτοκίνητο που είναι στον τομέα αυτό υποδειγματικό...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το 1400 έχει τα ίδια φρένα με το 1600 και το 1800 125 άλογα όπου κυκλοφορεί....και σε όλα τα συγκριτικά έχει τα καλύτερα φρένα... δεν νομίζω πως χρειάζεται καμία αλλαγή...αν δε σε ικανοποιεί η αίσθηση μια εξαέρωση θα λύσει τα προβλήματά σου. Για να βάλεις φρένα S3 χρειάζεσαι και 16άρες ζάντες τουλάχιστον αλλα ποιός ο λόγος? είναι και τα πίσω διαφορετικά και θα δώσεια ένα κάρο χρήματα. Υπόψιν και το gti έχει τα ίδια πίσω φρένα... Η γνώμη μου είναι να μην αλλάξεις ούτε καν υλικά τριβής.Γιατί να πειραματιστείς σε αυτοκίνητο που είναι στον τομέα αυτό υποδειγματικό...?

Συμφωνώ!!! Εκτός και κάνεις αναβάσεις και καταβάσεις και σου ζεσταίνονται υπερβολικά... (και εγώ που τα άλλαξα τα άλλαξα γι'αυτόν τον λόγο και να σου πώ την αλήθεια δεν είδα διαφορά γιατί άφησα μαμά τρόμπα.... απλά δεν υπάρχει περίπτωση να ζεσταθούν τόσο ώστε να μην πιάνουν τώρα).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το 1400 έχει τα ίδια φρένα με το 1600 και το 1800 125 άλογα όπου κυκλοφορεί....και σε όλα τα συγκριτικά έχει τα καλύτερα φρένα... δεν νομίζω πως χρειάζεται καμία αλλαγή...αν δε σε ικανοποιεί η αίσθηση μια εξαέρωση θα λύσει τα προβλήματά σου. Για να βάλεις φρένα S3 χρειάζεσαι και 16άρες ζάντες τουλάχιστον αλλα ποιός ο λόγος? είναι και τα πίσω διαφορετικά και θα δώσεια ένα κάρο χρήματα. Υπόψιν και το gti έχει τα ίδια πίσω φρένα... Η γνώμη μου είναι να μην αλλάξεις ούτε καν υλικά τριβής.Γιατί να πειραματιστείς σε αυτοκίνητο που είναι στον τομέα αυτό υποδειγματικό...?

ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΙΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,

ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΩ ΟΤΙ ΣΕ ΕΝΑ GOLF ΣΧΕΔΟΝ

"ΜΑΜΑ" ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΑ

ΦΡΕΝΑ ΤΟΥ (ΒΛΕΠΕ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟ S3-CUPRA-RS)

ΤΟ ΠΟΛΥ-ΠΟΛΥ ΒΑΛΕ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΙΣΚΟΥΣ & ΤΑΚΑΚΙΑ !!! :)

ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΣΤΟ TOPIC

ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΑΝΟΙΧΤΟ ΓΙΑ "ΔΙΣΚΟΥΣ & TAKAKIA" !!!

(ΕΦΟΣΟΝ BEBAIA Η ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΠΑΕΙ ΠΡΟΣ ΤΑ'ΚΕΙ,ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ

ΜΕΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΦΡΕΝΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΓΙΑ GOLF IV 1,4)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest golfmania
Το 1400 έχει τα ίδια φρένα με το 1600 και το 1800 125 άλογα όπου κυκλοφορεί....και σε όλα τα συγκριτικά έχει τα καλύτερα φρένα... δεν νομίζω πως χρειάζεται καμία αλλαγή...αν δε σε ικανοποιεί η αίσθηση μια εξαέρωση θα λύσει τα προβλήματά σου. Για να βάλεις φρένα S3 χρειάζεσαι και 16άρες ζάντες τουλάχιστον αλλα ποιός ο λόγος? είναι και τα πίσω διαφορετικά και θα δώσεια ένα κάρο χρήματα. Υπόψιν και το gti έχει τα ίδια πίσω φρένα... Η γνώμη μου είναι να μην αλλάξεις ούτε καν υλικά τριβής.Γιατί να πειραματιστείς σε αυτοκίνητο που είναι στον τομέα αυτό υποδειγματικό...?

Κι εγώ 1400άρι έχω πρώτο στάδιο με προοπτικές βελτίωσεις περαιτέρω. Έλεγα να βάλω τρυπητούς ή χαρακωτούς tarrox ή zimerman ή.... μία άλλη μάρκα (δεν τη θυμάμαι). Αξίζει ή ούτε σε αύτή την περίπτωση δε θα δω σημαντικές διαφορές?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest arci_20VT4

Αν βέλεις άλλους δίσκους(χαρακτούς, τρυπιτούς) με ίδια τακάκια θα τα φας αμέσως. αν βάλεις κανονικούς δίσκους δεν υπάρχει περίπτωση να δεις διαφορά προς το καλύτερο.Αν βάλεις και το αντίστοιχο τακάκι και είσαι τυχερός και δεν αρχίσει να σφυράει.... ίσως σε πολύ πολύ σκληρή χρήση να μην ζεσταθούν τόσο...αίσθηση διαφορετική μην περιμένεις. αίσθηση μόνο απο σφίξιμο του χειροφρένου και εξαέρωση.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Drago

Αν ειναι για θεμα ομορφιας, τοτε βαλε μεγαλους δισκους μπροστα οσο σου επιτρεπουν οι ζαντες σου. Αν ειναι για θεμα φρεναρισματος, δεν καταλαβαινω που αντιμετωπισαν προβλημα οι φρεναρες σου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην επομενη αλλαγη τακακιων μαλλον θα χρειαστει να λλαξω δισκοπλακες γιατι εχουν φαγωθει λιγο. (εχουν κανει πατουριτσα). Και ειπα να βαλω κατι καλυτερο, δηλ. τρυπιτες, χαρακωτες κτλ. Οι ζαντες μου ειναι 16αρες λογω GENERATION.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Στην επομενη αλλαγη τακακιων μαλλον θα χρειαστει να λλαξω δισκοπλακες γιατι εχουν φαγωθει λιγο.  (εχουν κανει πατουριτσα).  Και ειπα να βαλω κατι καλυτερο, δηλ. τρυπιτες, χαρακωτες κτλ.  Οι ζαντες μου ειναι 16αρες λογω GENERATION.

να βα :excl: λεις φρενα απο gti η s3 θελεις αλλα ακρα. Εγω προτεινω το TYUNING της GALFER με χαραχτο δισκο και ημιαγωνιστικο τακακι κοκκινο με ενα χρονο εγγυηση με τιμη 320ευρω. εγω τα φοραω και ειναι απεχτα

Share this post


Link to post
Share on other sites
να βα :) λεις φρενα απο gti η s3 θελεις αλλα ακρα. Εγω προτεινω το TYUNING της GALFER με χαραχτο δισκο και ημιαγωνιστικο τακακι κοκκινο με ενα χρονο εγγυηση με τιμη 320ευρω. εγω τα φοραω και ειναι απεχτα

Που τα έβαλες αυτά φίλε; Ξέρεις κανένα site με πληροφορίες. Επίσης 320 και για τα 4 έτσι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το θέμα με το φρένο είναι η απόσταση ακινητοποίησης από τη στιγμή που αρχίζεις να πιέζεις το αυτοκίνητο. Ειδικά για εσάς που έχετε πίσω δίσκους και διατηρείτε τα χαρακτηριστικά ιπποδύναμης το πολύ στο πρώτο στάδιο, η επιλογή απλά καλύτερου δίσκου και όχι μεγαλύτερου και το πολύ καλό τακάκι με σωληνάκια (τα οποία κρατάς μιά ζωή) αλλά και τα καλύτερα υγρά, είναι ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ. σας το λέω γιατί το έχω δοκιμάσει στο Γκολφ 3 μου με ταμπούρα πίσω. Κι επειδή το έχω σε πρώτο στάδιο και το πιέζω πολύ σε επαρχιακούς δρόμους, το μόνο που επιζητούσα ήταν η διάρκεια στο φρένο και το καλύτερο πάτημα! Δε θα ξεχάσω, κατέβαινα κάποτε τέζα το Διόνυσο και από πίσω με πήγαινε το ίδιο αλλά επ'ουδενί γρηγορότερα ένα Πασσάτ Τούρμπο με 288 δίσκο μπροστά και 232 πίσω και ανάλογα υλικά τριβής, 16άραζάντα καί καί! Ή επίσης κατά το διαρκές φρενάρισμα από πολύ υψηλή ταχύτητα στην εθνική. ξέρεις τί σημαίνει να φρενάρεις από τα κοντερίσια 180 μέχρι τα 70 με φορτωμένο αμάξι επειδή παρουσιάστηκε ξαφνικά εμπόδιο, χωρίς άφημα του πεντάλ σε χρόνο ντε-τε και χωρίς επ'ουδενί να ζεσταίνονται τα φρένα σου?Επιχείρησέ το με νορμάλ αμάξι αυτό...

Μη πετάτε τα λεφτά σας σε μεγαλύτερους δίσκους με αμφίβολη αποτελεσματικότητα και συνεργασία με ABS, τρόμπα πίεσης στα φρένα κτλ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τι σχέση έχει το abs; Όπως και να γίνει το abs θα την κάνει την δουλειά του.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάντως εγώ είμαι μια χαρά με τους τωρινούς δίσκους (μαμά). Το πρόβλημά μου είναι ότι τα τακάκια (εμπρός κυρίως) τελειώνουν γρήγορα σχετικά. Επίσης μετά από λίγα χιλιόμετρα με νέα τακάκια αρχίζει το ενοχλητικό σφύριγμα. Τι μπορώ να κάνω χωρίς να αλλάξω δίσκους, να βάλω ημιαγωνιστικά τακάκια ή δεν πρέπει; :excl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έλεγξε την κατάσαση των τωρινών σου δίσκων και αν είναι ικανοποιητική, βάλε είτε fast road Ferodo DS 2000 είτε το εξαιρετικό ημιαγωνιστικό FERODO DS 2500! Αλλά κοίτα να βάλεις και καλά υγρά καθώς και να γίνει επιτυχής εξαέρωση!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Έλεγξε την κατάσαση των τωρινών σου δίσκων και αν είναι ικανοποιητική, βάλε είτε fast road Ferodo DS 2000 είτε το εξαιρετικό ημιαγωνιστικό FERODO DS 2500! Αλλά κοίτα να βάλεις και καλά υγρά καθώς και να γίνει επιτυχής εξαέρωση!

Τους έχω κοιτάξει και είναι μια χαρά, γι'αυτό δεν θέλω να τους αλλάξω ακόμα. Και τώρα ferodo έχω αλλά δεν θυμάμαι ποια είναι (μάλλον απλά). Ευχαριστώ πάντως. :excl:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Την άλλη εβδομάδα θέλω να αλλάξω και εγώ δισκόπλακες (μπροστά) και τακάκια (εμπρος, πίσω).

Έχω καταλήξει σε brembo τρυπητή με φερόντο τακάκι.

Eχω το golf IV 1.4 (08'2001).

Πως μπορώ να βρω ακριβώς την διάμετρο της δισκόπλακας που φοράει τώρα(μαμά), γιατί με την ζάντα που έχω δεν μπορώ να το μετρήσω καλά... :shy:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Την άλλη εβδομάδα θέλω να αλλάξω και εγώ δισκόπλακες (μπροστά) και τακάκια (εμπρος, πίσω).

Έχω καταλήξει σε brembo τρυπητή με φερόντο τακάκι.

Eχω το golf IV 1.4 (08'2001).

Πως μπορώ να βρω ακριβώς την διάμετρο της δισκόπλακας που φοράει τώρα(μαμά), γιατί με την ζάντα που έχω δεν μπορώ να το μετρήσω καλά... :shy:

ο μπροστα δισκος εχει διαμετρο 256mm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά τη γνώμη μου και από την μέχρι τώρα συμβίωση μου με το Golf δεν νομίζω ότι χρειάζεσαι αναβάθμιση στα φρένα σου... Αν βέβαια έχεις κατα νου βελτιώσεις στο μέλλον και θες να ρίχνεις άγυρα κάθε φορά που φρενάρεις βάλε πάνω ένα σετάκι Grand Turismo Junior της Brembo να ηρεμήσεις! :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παιδιά έχει βγάλει και η sparco δισκόπλακές διατρυτές και χαραχτές μαζί και έχω ακούσει καλά λόγια ! Βέβαια 400 εuro μόνο για τις μπροστά ...

Επίσης ειναι καλή ιδέα να τρυπήσεις τις μαμίσιες πλάκες στο τόρνο ? Και αν ναί ξέρετε κάποιον που να το κάνει σωστά ???

Ακόμη δεν ξέρω εαν χρειάζονται εξαέρωση. Ειναι εύκολο να το κάνεις ???Θα τρέξει υγρό απο τα φρένα αμα κάνω εξαέρωση ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το να τρυπάς τις δισκόπλακες χωρίς να είναι έτσι από το εκάστοτε εργοστάσιο, από όπου προέρχονται, συνιστά μεγάλο έγκλημα!Έλλειψη ασφάλειας!

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΕΛΕΟΣ!

DarthVader νταξει δεν ειναι τοοοοσο ασχημα οσο τα παρουσιαζεις.

@Pcific: Λες για τρυπημα των δισκων σου...Μπορεις να μου εξηγησεις τι μπορεις να πετυχεις με αυτο? Για πες μου,γιατι θελεις να το δοκιμασεις

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...