Jump to content
requiem_for_a_dream

Golf 1.4 Tsi 122Ps Highline 3D Vs Golf 1.4 Tsi 160Ps R-Line 3D

Recommended Posts

Λοιπόν κατ'αρχάς...καλώς σας βρήκα... :twitch:

Κατά δεύτερον...είμαι στα "πρόθυρα" αγοράς ή μάλλον παραγελίας νέου αυτοκινήτου...

Έχω καταλήξει σε αυτά τα δύο...

Το μεν πρώτο...έχει χαμηλότερη τιμή...(και μιας και δεν με πολυνοιάζουν τα άλογα) και με πέρνει να το "γεμίσω" όπως θέλω...δηλαδή πλοηγό π.χ. αισθητήρες βροχής...κτλ. (ότι άλλο με παίρνει δηλαδή...).

Το δε δεύτερο έχει πιο sport στοιχεία...(ακριβότερο βέβαια και με παραπάνω άλογα) , αλλά θα δυσκολευτώ να το "γεμίσω" περαιτέρω...

Αυτό που δε μπορώ να καταλήξω είναι αν αξίζει η πρώτη επιλογή με πολλά πρόσθετα ή η δεύτερη με "λιγότερα". Βασικά θα μου πείτε τι θέλω εγώ αλλά θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας...(ακόμα καλύτερα αν έχετε εμπειρίες και από τα δύο...).

Να σημειώσω πως το διαθέσιμο μπατζετ είναι πάνω-κάτω 25.000.

Αυτά για αρχή... :tongue:

Υ.Γ. Επίσης στο μεν πρώτο με έχει φάει ένας φίλος μου να το πάρω look-gti...(σε θέμα εμφάνισης πάντα) . "Παίζει" κάτι τέτοιο;

Link to comment
Share on other sites

Καλωσήρθες!

Εγώ θα έλεγα το Golf 160.Τα extra και look gti κτλ μπαίνουν και αργότερα,ο κινητήρας όμως δεν αλλάζει και ο 122 με τον 160 έχουν διαφορες(turbo o 122-turbo comressor o 160!)Απο εκει και πέρα δεν ξέρω αν και ποιος απο τους δυο κινητήρες βγάζει πιο συχνά προβλήματα(εγω εχω το 122 απροβληματιστα εδω και δυο χρονια) :tongue: :twitch:

Edited by SPYROS81
Link to comment
Share on other sites

Καλημερα

Αν πραγματικα δεν σε ενδοιαφερουν τα αλογα (πραγματικα ομως) , τοτε θα διαλεγα το 122 με παραπανω καλουδια .Οχι οτι δεν θα εχεις δυναμη με αυτην την επιλογη (το 122 εχω ) ,απλα δεν θα εχεις την δυναμη του 160 ( δεν ειναι τα ονομαστικα αλογα,αλλα το συνολο αυτου του μοτερ + εχει καλυτερα φρενα μπροστα +οτι βελτιωνεται πολυ περισοτερο απο το 122).

Αν διαλεξεις εκδοση highline και στα δυο εχουν τον ιδιο εξοπλισμο ,δεν αλλαζει κατι λογω μοτερ. το πακετο r-line νομιζω μπαινει και στα δυο .

Αν ομως σε τρωει....... και σε λιγο καιρο τελικα καταλαβεις πως ηθελες παραπανω δυναμη τοτε το 122 ειναι λαθος επιλογη.Πας κατευθειαν στο 160.

Κανε test drive και τα δυο ( ακομα και να μην ησουν σε διλημα ,παλι θα στο προτεινα) και πιστευω οτι θα βγαλεις ενα συμπερασμα.

Δεν ξερω αν υπαρχει και διαφορα μεταξυ τους στην αναρτηση , ας μας πει καποιο παιδι για σιγουρα.

εχω οδηγησει 160 . Εγω σημερα αν θα διαλεγα θα επαιρνα το 160αρι,γιατι τελικα ηθελα παραπανω δυναμη(τωρα εχω βαλει προγραμμα στο 122) σιγουρα τα 1700-2000 σχεδον ευρω παραπανω αξιζουν .

Παντως επειδη μιλαμε για πολλα λεφτα ,μελετησε το πολυ καλα και αποφασισε

Link to comment
Share on other sites

φιλε το πακετο R-Line εχει αρκετα καλουδια, πιστεψε με ξερω γιατι αυτο εχω (Mk 6 TSI 160 DSG R-Line Exterior & Interior) τα μονα εξτρα που μπορει να θελεις να βαλεις ειναι ηλιοροφη, xenon lights και κατι τετοια αλλα γενικα το TSI 160 με R-Line πακετα μεσα εξω στο συστηνω με 1000 μην σκεφτεις τωρα την διαφορα της τιμης. ισως με τα καλουδια που θελεις να βαλεις στο μελλον να πληρωσεις πολυ περισσοτερα χωρις να το καταλαβεις... γνωμη μου φυσικα, εσυ θα πληρωνεις, εσυ αποφασιζεις :w00t:

Link to comment
Share on other sites

εχω το 160αρι dsg highline σημερα εκανα τεστ ντραιβ το 122 dsg generation εκδοση.φανταζομουν πως θα ειναι σαν το δικο μου αρχοντικο απολαυστικο.δεν μου αρεσε καθολου τα φρενα ηταν χαλια, ο κινητηρας οκ κ αυτο που μου εκανε τρομερη εντυπωση ηταν το γεγονος πως τα χειριστηρια,φλας κ καθαριστηρες, δεν ειχαν καμια σχεση με αυτα στο δικο μου.αισθηση χαλια οπτικα ητανε ιδια το ειπα στον πωλητη κ ειπε οτι ιδια ειναι.ειμαι σιγουρος οτι δεν ειναι.αρα μηπως στις φτηνοτερες εκδοσεις βαζουν κατωτερης ποιοτητας υλικα?

Link to comment
Share on other sites

160 r line με οροφη οποσδηποτε.γιατι δεν μπαινει μετα.ολα τα υπολοιπα υγεια και δουλεια να εχεις μπαινουν.

Link to comment
Share on other sites

160 r line με οροφη οποσδηποτε.γιατι δεν μπαινει μετα.ολα τα υπολοιπα υγεια και δουλεια να εχεις μπαινουν.

αυτο ακριβως....κ στο θεμα ηλιοροφη συμφωνω 3000 φορες...(να φανταστειτε κολλημα,στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* κανω παντα "τικ" στο "ηλιοροφη" πριν πατησω δειξε αγγελιες)lol.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα!

Αρχικά να σου πω ότι χαίρομαιπου αφήνεις την 116 και το Α3 εκτός παιχνιδιού :laugh:

Στο θέμα μας τώρα, εφόσον δεν θέλεις γκάζια μπορείς να πας στο αξιολογότατο σύνολο των 122ps και να βάλεις πάνω ότι τραβάει η ψυχή σου.

1)Σκέψου καλά το DSG. Δεν είναι παππουδίστικο, είναι απολαυστικό

2)Η ηλιοροφή μπαίνει κατά την αγορά

3)Τα Xenon είναι ασύμφορο να μπουν μετά (άλλο φανάρι, αισθητήρες, εγκέφαλος κτλ κτλ)

4)Gti look δεν υπάρχει.

5)Πλοηγός στην τιμή που το δίνει η VW είναι Must

6)Για δερμάτινα αξίζουν τα Fine Nappa αλλά η τιμή τους απ'οσο θυμάμαι είναι τσιμπημένη.

7)Έχω μετανιώσει που δεν έβαλα αναδιπλούμενους καθρέπτες

:growl:Κάτι έξτρα των 100-200€ μπορεί να σου φαίνονται χαζά τώρα, αλλά αυτά είναι που κάνουν την διαφορά μετά.

9)Οδήγησε και τα δύο (122 και 160) έτσι όπως θα τα χρησιμοποιείς καθημερινά. Χαίρω πολύ, αν τα πάρεις και τα δύο με τσιμεντόλιθο στο γκάζι το 160 θα πεις ότι είναι 1000 φορές καλύτερο. Το θέμα είναι τι σε εξυπηρετεί με βάση α) την ευχρηστία β) το κόστος χρήσης (κατανάλωση) γ) οδηγική απόλαυση

10)Mήπως να κοιτούσες και το Scirocco?

Ελπίζω να μην σε κούρασε ο σύντομος 10λογος :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.