Jump to content
vg1912

Revo 1

Recommended Posts

Εγινε λοιπον και η αλλαγη σε Revo stage 1 και ΝΑΙ αναγεννηση!

Καμια σχεση το προγραμμα της Superchips με το Revo.

Το πρωτο εχει δυναμη ψηλα (απο τις 5500 σαλ και ψηλοτερα) αλλα απο ροπη αστα να πανε... Τραπεζι μεν (σχεδον) αλλα λιγη. :tongue:

Το δευτερο εχει ΤΗ ροπη χαμηλα και στις μεσαιες μεχρι 5000 σαλ και ψηλοτερα δειχνει να μην εχει τη σπιρταδα του αλλου. Η ροπη του ειναι εμφανως πολυ περισσοτερη και σε κανει να ξεχνιεσαι με μεγαλυτερη σχεση στο σαζμαν. :thumbsup:

Φυσικα ουτε δειγμα κοψιματος ή μπερδεματος οπουδηποτε. Η τελευταια εκδοση του Revo 1 εχει λυσει ολα τα παραξενα του παρελθοντος. :blush:

Για εμενα που το χρειαζομαι χαμηλα και στις μεσαιες μεχρι τις 5000 σαλ το αμαξι πεταει!

Κανοντας και μια δοκιμη τελικης ειδα τωρα με 26 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια 12 χλμ/ω περισσοτερα στο ιδιο (κατηφορικο) κοματι που το Χειμωνα (με 8 βαθμους εξ. θερμ.) ειχα δει 251 στην ψηφιακη ενδειξη του ταμπλω. :twitch:

Θα επανελθω και με μετρησεις...

Link to comment
Share on other sites

Και ΝΑΙ Βασίλη, όπως σου είπα και στο τηλέφωνο είσαι ένας ακόμα στην πλειοψηφία των επιλογών των γκάλοπ "Ο ΚΑΝΕΝΑΣ"... όπου σου δουλεύει! :tongue: :twitch: :blush:

Link to comment
Share on other sites

Εγινε λοιπον και η αλλαγη σε Revo stage 1 και ΝΑΙ αναγεννηση!

Καμια σχεση το προγραμμα της Superchips με το Revo.

Το πρωτο εχει δυναμη ψηλα (απο τις 5500 σαλ και ψηλοτερα) αλλα απο ροπη αστα να πανε... Τραπεζι μεν (σχεδον) αλλα λιγη. :tongue:

Το δευτερο εχει ΤΗ ροπη χαμηλα και στις μεσαιες μεχρι 5000 σαλ και ψηλοτερα δειχνει να μην εχει τη σπιρταδα του αλλου. Η ροπη του ειναι εμφανως πολυ περισσοτερη και σε κανει να ξεχνιεσαι με μεγαλυτερη σχεση στο σαζμαν. :roadrage:

Φυσικα ουτε δειγμα κοψιματος ή μπερδεματος οπουδηποτε. Η τελευταια εκδοση του Revo 1 εχει λυσει ολα τα παραξενα του παρελθοντος. :thumbsup:

Για εμενα που το χρειαζομαι χαμηλα και στις μεσαιες μεχρι τις 5000 σαλ το αμαξι πεταει!

Κανοντας και μια δοκιμη τελικης ειδα τωρα με 26 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια 12 χλμ/ω περισσοτερα στο ιδιο (κατηφορικο) κοματι που το Χειμωνα (με 8 βαθμους εξ. θερμ.) ειχα δει 251 στην ψηφιακη ενδειξη του ταμπλω. :blush:

Θα επανελθω και με μετρησεις...

μπραβο ρε φιλε να σαι γερος και να το χαιρεσαι αντε τωρα βαλε ενα dp + καταλυτη 200αρι πετα επανω και το σταδιο 2 και εχεις τελιωσει με ολο το σεταπ .οσο για τα αλογα που βγαινουν ψηλα πιστεψε ειναι ιδεα σου οτι ειναι πιο χαλια απο πριν και σου φαινεται αυτο γιατι το ρεβο στα χαμηλα ειναι πιο αποτομο και μετα εκει που το βλεπεις οτι πεταγετε μετα το βλεπεις στα ψηλα οτι κρεμαει αυτ γινεται γιατι πεφτει αποτομα το οβερ και εχεις αυτη την αισθηση ενω το αλλο δουλευε πιο γραμμικα και φαινοταν οτι ειχε παντου δυναμη να ξες μην σου πω οτι με το ρεβο θα βγαλεις και πιο πολλα αλογα :twitch: μπραβο και παλι εκανες πολυ καλη επιλογη

Link to comment
Share on other sites

Εγινε λοιπον και η αλλαγη σε Revo stage 1 και ΝΑΙ αναγεννηση!

Καμια σχεση το προγραμμα της Superchips με το Revo.

Το πρωτο εχει δυναμη ψηλα (απο τις 5500 σαλ και ψηλοτερα) αλλα απο ροπη αστα να πανε... Τραπεζι μεν (σχεδον) αλλα λιγη. :whistling:

Το δευτερο εχει ΤΗ ροπη χαμηλα και στις μεσαιες μεχρι 5000 σαλ και ψηλοτερα δειχνει να μην εχει τη σπιρταδα του αλλου. Η ροπη του ειναι εμφανως πολυ περισσοτερη και σε κανει να ξεχνιεσαι με μεγαλυτερη σχεση στο σαζμαν. :gym:

Φυσικα ουτε δειγμα κοψιματος ή μπερδεματος οπουδηποτε. Η τελευταια εκδοση του Revo 1 εχει λυσει ολα τα παραξενα του παρελθοντος. :sword:

Για εμενα που το χρειαζομαι χαμηλα και στις μεσαιες μεχρι τις 5000 σαλ το αμαξι πεταει!

Κανοντας και μια δοκιμη τελικης ειδα τωρα με 26 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια 12 χλμ/ω περισσοτερα στο ιδιο (κατηφορικο) κοματι που το Χειμωνα (με 8 βαθμους εξ. θερμ.) ειχα δει 251 στην ψηφιακη ενδειξη του ταμπλω. :w00t:

Θα επανελθω και με μετρησεις...

Βασίλη, όταν βρεθούμε θα σε γυρίσω Setting3... να δούμε τι πετινάρια πιάνει το παιδί πλεον!

Πάτα το τώρα και ένα λογκάρισμα να δέσει το γλυκό φίλε.

Υ.Γ. Πιστεύω ότι σε "τελική ιπποδύναμη" θα είσαι κάτω από πριν, αλλά το θεωρώ δεδομένο ότι σε ΣΥΝΟΛΙΚΗ ισχύ (δηλαδή σε όλο το εύρος), με βάση τα όσα μου είπες πάντα, θα είσαι αισθητά επάνω!

Link to comment
Share on other sites

Βασίλη, όταν βρεθούμε θα σε γυρίσω Setting3... να δούμε τι πετινάρια πιάνει το παιδί πλεον!

Πάτα το τώρα και ένα λογκάρισμα να δέσει το γλυκό φίλε.

Υ.Γ. Πιστεύω ότι σε "τελική ιπποδύναμη" θα είσαι κάτω από πριν, αλλά το θεωρώ δεδομένο ότι σε ΣΥΝΟΛΙΚΗ ισχύ (δηλαδή σε όλο το εύρος), με βάση τα όσα μου είπες πάντα, θα είσαι αισθητά επάνω!

εγω πιστευω σιμο να ειναι η στα ιδια αλογα η λιγο πιο πανω ετσι πιστευω με ρυθμησεις 100αρας οχι για 95αρα :whistling: αλλα στο συνολο ειναι το μονο σιγουρο οτι ειναι πολυ πιο δυνατο απο πριν αυτο ειναι το μονο σιγουρο αντε βασιλη ενα λογκ θελουμε με 4η να δουμε τι μετρας :w00t:

Link to comment
Share on other sites

Μπα Τασούλη, πολύυυυ χλωμό το κόβω... αλλά κάτι με κάνει να νοιώθω ότι οι μετρήσεις του θα είναι άψογες! :w00t:

Αφού λοιπόν καταρρίφθηκε και ο μύθος ότι παίζει σωστά σε BZB μοτέρ από CC (γιατί είχα βγει σε διάφορα e-παραληρήματα από ψεύτης, ως μουρλός, ως Revo-man υπαλληλάκι της Cargate που τόλμησα και είπα ότι δεν μου έκανε "μαγικά" το Stage1), καταρρίφθηκε και ο μύθος ότι "είναι πολύ δύστροπη ΚΟΝΣΕΡΒΑ και αν του βάλεις έστω και μια εισαγωγή γίνεται κόλαση"... :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Μπα Τασούλη, πολύυυυ χλωμό το κόβω... αλλά κάτι με κάνει να νοιώθω ότι οι μετρήσεις του θα είναι άψογες! :w00t:

Αφού λοιπόν καταρρίφθηκε και ο μύθος ότι παίζει σωστά σε BZB μοτέρ από CC (γιατί είχα βγει σε διάφορα e-παραληρήματα από ψεύτης, ως μουρλός, ως Revo-man υπαλληλάκι της Cargate που τόλμησα και είπα ότι δεν μου έκανε "μαγικά" το Stage1), καταρρίφθηκε και ο μύθος ότι "είναι πολύ δύστροπη ΚΟΝΣΕΡΒΑ και αν του βάλεις έστω και μια εισαγωγή γίνεται κόλαση"... :whistling:

ρε σιμο μην τρελενεσαι ρε φιλε αφου ξες οτι ο κοσμος ειναι κακος σου λενε γιατι να δουλευει σε αυτον και σε εμας τιποτα αστους να λενε το θεμα ειναι οτι τωρα βγαζεις φωτιες στους δρομους αυτο φτανει τελος ασε τους αλλους να λενε .οσο για τα αλογα για το βασιλη το θεμα ειναι ενα οτι εχει μεινει ευχαριστημενος με το συνολο και εχει πλεον αυτο που ζητουσε καιρο τωρα εαν βγαλει 220 αντι για 230 αυτο ειναι το λιγοτερο :sword:

και εγω κοιταω και το αλλο ξες τι ψυχολογια εχεις οταν βρισκεις αυτο που θες και εφοσον το βρισκεις το αμαξι δουλευει αψογα ειναι η μεγαλυτερη χαρα εκει ειναι η πιο μεγαλη ευχαριστηση ακουσε με :gym:

Link to comment
Share on other sites

Τάσο, δεν σου το κρύβω ότι εγώ είχα μεγαλύτερο άγχος από τον ίδιο! Μου το πέταξε στο ξεκάρφωτο από το πουθενά πριν κανένα 15ήμερο περίπου ότι αποφάσισε να γυρίσει στο Revo και προβληματίστηκα καθότι τα είχε ήδη σκάσει μια φορά για πρόγραμμα.

Με βάση το παραπάνω, το ξέρεις πολύ καλά ότι η "διαφορά" που θα πρέπει να δεις θα πρέπει να είναι παραπάνω από αισθητή ώστε να σου δικαιολογήσει ψυχολογικά το ότι ξανά τα σκας για πρόγραμμα! Θεωρώντας δεδομένο ότι παίζει αυτός ο ψυχολογικός παράγοντας, αλλά και πρακτικά μην μπορώντας να συγκρίνω τα δύο προγράμματα (από τη μια είμαι μαθημένος πλεον στο δικό μου, από την άλλη το δικό του ήταν γραμμικό αλλά δυνατό στα ψηλά, και επί της ουσίας φοράει μια εισαγωγή την οποία επί εποχής Stage1 εγώ δεν είχα)... ήμουν ιδιαίτερα προβληματισμένος!

Εχοντας όλα αυτά κατά νου, όταν με πήρε πλεον τηλέφωνο επιστρέφοντας σπίτι του, και μου είπε "χαλάλι τα φράγκα του, τα αξίζει", ψυχολογικά μου έφυγε μεγάλο φορτίο μιας και αν μη τι άλλο είναι φιλαράκι!

Τώρα για το κομμάτι των "σχολίων", απλά άστο φίλε! Αυτά που άκουσα είτε μπροστά μου, είτε πισώπλατα μου, είτε που είδα κατά καιρούς γραμμένα... είναι ΜΕΓΑΛΗ ιστορία! Τόσο επί εποχής Stage1, όσο και επί εποχής "προβλημάτων Stage2" με την BSH που μου έκανε τρελά! Από τον κάθε πικραμένο ειδικό αναλυτή που και για την ψείρα led που δεν άναβε κατηγορούσε το Revo, ως τον πιο πικρόχολο που είχε την "καλή κουβέντα στο στόμα" χωρίς να έχει δει καν αμάξι με το εν λόγω πρόγραμμα μπροστά του! Επί του πρακτικού, έχεις δίκιο... ανούσια τα πάντα, αλλά από την άλλη ρε φίλε καταλήγεις να "κομπλάρεις" να μιλήσεις για να μην φας πέσιμο ΧΑΜΗΛΟΤΑΤΟΥ επιπέδου από "ντεμέκ ψαγμένους"! (γιατί όταν το Revo σε CC με μοτέρ CDAA ήταν μια απογοήτευση... άκουσα και την "καλή" κουβέντα "ότι ντεμέκ εγώ τους έστειλα σαν τα πρόβατα στη σφαγή" λες και εγώ είπα σε κανέναν να παει να το βάλει, ή λες και είμαι ο ίδιος ο Καραντάσιος, ή λες και ζω και εργάζομαι στο Doventry!

Τεσπά, τα προσπερνάμε αυτά... και μου μένει η χαρά ότι ο Βασίλης είναι χαρούμενος με το αμάξι του αυτή τη στιγμή! :whistling:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Τάσο, δεν σου το κρύβω ότι εγώ είχα μεγαλύτερο άγχος από τον ίδιο! Μου το πέταξε στο ξεκάρφωτο από το πουθενά πριν κανένα 15ήμερο περίπου ότι αποφάσισε να γυρίσει στο Revo και προβληματίστηκα καθότι τα είχε ήδη σκάσει μια φορά για πρόγραμμα.

Με βάση το παραπάνω, το ξέρεις πολύ καλά ότι η "διαφορά" που θα πρέπει να δεις θα πρέπει να είναι παραπάνω από αισθητή ώστε να σου δικαιολογήσει ψυχολογικά το ότι ξανά τα σκας για πρόγραμμα! Θεωρώντας δεδομένο ότι παίζει αυτός ο ψυχολογικός παράγοντας, αλλά και πρακτικά μην μπορώντας να συγκρίνω τα δύο προγράμματα (από τη μια είμαι μαθημένος πλεον στο δικό μου, από την άλλη το δικό του ήταν γραμμικό αλλά δυνατό στα ψηλά, και επί της ουσίας φοράει μια εισαγωγή την οποία επί εποχής Stage1 εγώ δεν είχα)... ήμουν ιδιαίτερα προβληματισμένος!

Εχοντας όλα αυτά κατά νου, όταν με πήρε πλεον τηλέφωνο επιστρέφοντας σπίτι του, και μου είπε "χαλάλι τα φράγκα του, τα αξίζει", ψυχολογικά μου έφυγε μεγάλο φορτίο μιας και αν μη τι άλλο είναι φιλαράκι!

Τώρα για το κομμάτι των "σχολίων", απλά άστο φίλε! Αυτά που άκουσα είτε μπροστά μου, είτε πισώπλατα μου, είτε που είδα κατά καιρούς γραμμένα... είναι ΜΕΓΑΛΗ ιστορία! Τόσο επί εποχής Stage1, όσο και επί εποχής "προβλημάτων Stage2" με την BSH που μου έκανε τρελά! Από τον κάθε πικραμένο ειδικό αναλυτή που και για την ψείρα led που δεν άναβε κατηγορούσε το Revo, ως τον πιο πικρόχολο που είχε την "καλή κουβέντα στο στόμα" χωρίς να έχει δει καν αμάξι με το εν λόγω πρόγραμμα μπροστά του! Επί του πρακτικού, έχεις δίκιο... ανούσια τα πάντα, αλλά από την άλλη ρε φίλε καταλήγεις να "κομπλάρεις" να μιλήσεις για να μην φας πέσιμο ΧΑΜΗΛΟΤΑΤΟΥ επιπέδου από "ντεμέκ ψαγμένους"! (γιατί όταν το Revo σε CC με μοτέρ CDAA ήταν μια απογοήτευση... άκουσα και την "καλή" κουβέντα "ότι ντεμέκ εγώ τους έστειλα σαν τα πρόβατα στη σφαγή" λες και εγώ είπα σε κανέναν να παει να το βάλει, ή λες και είμαι ο ίδιος ο Καραντάσιος, ή λες και ζω και εργάζομαι στο Doventry!

Τεσπά, τα προσπερνάμε αυτά... και μου μένει η χαρά ότι ο Βασίλης είναι χαρούμενος με το αμάξι του αυτή τη στιγμή! :whistling:

ρε φιλε τι καθεσαι και ασχολησε μονο που ειπες μια κουβεντα καταλαβαινω οτι οι ανθρωποι αυτοι δεν ξερουν τιποτα μα εντελως τιποτα ((γιατί όταν το Revo σε CC με μοτέρ CDAA ήταν μια απογοήτευση... άκουσα και την "καλή" κουβέντα "ότι ντεμέκ εγώ τους έστειλα σαν τα πρόβατα στη σφαγή" λες και εγώ είπα σε κανέναν να παει να το βάλει, ή λες και είμαι ο ίδιος ο Καραντάσιος, ή λες και ζω και εργάζομαι στο Doventry!)αυτη η κουβεντα τα λεει ολα και γιατι τα λεω αυτα γιατι πες τους κυριους ακομα και 2 ιδια αμαξια να παρεις με ακριβως ιδιους εγκεφαλους και ιδια περιφερειακα παιζει στο ενα να δουλεψει αψογα ενω το αλλο να κανει χαζα, οτι εσυ εισαι ευχαριστημενος και τους ειπες ρε παιδια εμενα το αμαξι απλα παει γα.....ας και οτι δουλευει αψογα δεν σημενει οτι σε καθε ενα που θα πηγαινει και θα βαζει ρεβο που θα του το εχεις πει εσυ οτι θα ξες και εαν θα δουλεψει σωστα η αμα οχι δεν εισαι μεσα σε καθε εγκεφαλο και σε καθε μοτερ αρα τοσα ηξεραν τοσα ειπαν οι κυριοι αυτοι απλα μην ασχολησε αντε τωρα γιατι εχω πολλα πραδειγματα και δεν θελω να πω αλλα τεσπα τα ξες εσυ ο ιδιος σου τα εχουμε πει δεν θελω να τα πω και εδω καταλαβαινεις πιστευω τι λεω :w00t: απο εκει και περα εγω εδωσα μια συμβουλη στον βασιλη ενα dp+katalyti και βαζει το σταδιο2 και απλα ειναι αλλου και σε ροπες αλλα και σε αλογα ορμα βασιλη :sword:

Link to comment
Share on other sites

Εγινε λοιπον και η αλλαγη σε Revo stage 1 και ΝΑΙ αναγεννηση!

Καμια σχεση το προγραμμα της Superchips με το Revo.

Το πρωτο εχει δυναμη ψηλα (απο τις 5500 σαλ και ψηλοτερα) αλλα απο ροπη αστα να πανε... Τραπεζι μεν (σχεδον) αλλα λιγη. :w00t:

Το δευτερο εχει ΤΗ ροπη χαμηλα και στις μεσαιες μεχρι 5000 σαλ και ψηλοτερα δειχνει να μην εχει τη σπιρταδα του αλλου. Η ροπη του ειναι εμφανως πολυ περισσοτερη και σε κανει να ξεχνιεσαι με μεγαλυτερη σχεση στο σαζμαν. :tongue:

Φυσικα ουτε δειγμα κοψιματος ή μπερδεματος οπουδηποτε. Η τελευταια εκδοση του Revo 1 εχει λυσει ολα τα παραξενα του παρελθοντος. :tongue:

Για εμενα που το χρειαζομαι χαμηλα και στις μεσαιες μεχρι τις 5000 σαλ το αμαξι πεταει!

Κανοντας και μια δοκιμη τελικης ειδα τωρα με 26 βαθμους εξωτερικη θερμοκρασια 12 χλμ/ω περισσοτερα στο ιδιο (κατηφορικο) κοματι που το Χειμωνα (με 8 βαθμους εξ. θερμ.) ειχα δει 251 στην ψηφιακη ενδειξη του ταμπλω. :gym:

Θα επανελθω και με μετρησεις...

REVO is the way!!! :sword:

Καλοφορετο φιλε μου και απροβληματιστο!!! :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην, ευχαριστω για τις ευχες! :whistling:

Για να σας κουρδισω λιγο ακομη θα σας πω οτι το συγκεκριμενο προγραμμα που εβαλα εκανε το αμαξι και πιο οικονομικο!

Ναι, πιστεψτε με, στην ακριβως ιδια διαδρομη δουλεια-σπιτι και με "αυγο κατω απο το πενταλ του γκαζιου" ειδα σημερα μεση καταναλωση 7,4 λ/100χλμ ενω εχθες με μαμα ρυθμιση του Superchips ειχα 7,9 και την Παρασκευη οταν το ειχα σε Superchips stage 1 ειχα 8,4!

Φυσικα ο τροπος οδηγησης προσπαθησα να ειναι ολες τις φορες το ιδιο οικονομικος (μεχρι τσιγκουνιας!) :w00t:

Οσο για παραπερα βελτιωσεις Τασο ξερω οτι πρεπει να αλλαξω εξατμιση (ολοκληρη) αλλα για φετος τελος τα κονδυλια! :sword: Του χρονου αν ολα ειναι καλα... Στη χειροτερη μπορει να σας στελνω χαιρετισματα απο ...Αυστραλια! Και αντε να θυμηθω πως οδηγουσα καποτε στην αντιθετη πλευρα...

Παντως για τα αλογα δεν θα σκασω κιολας αν ειναι 220 ή 230 αφου βγαζει την ιδια και καλυτερη τελικη! :gym:

ΥΓ

Φιλε Σιμο ευχαριστω για ολα!

Link to comment
Share on other sites

Κατ'αρχην, ευχαριστω για τις ευχες! :thumbsd:

Για να σας κουρδισω λιγο ακομη θα σας πω οτι το συγκεκριμενο προγραμμα που εβαλα εκανε το αμαξι και πιο οικονομικο!

Ναι, πιστεψτε με, στην ακριβως ιδια διαδρομη δουλεια-σπιτι και με "αυγο κατω απο το πενταλ του γκαζιου" ειδα σημερα μεση καταναλωση 7,4 λ/100χλμ ενω εχθες με μαμα ρυθμιση του Superchips ειχα 7,9 και την Παρασκευη οταν το ειχα σε Superchips stage 1 ειχα 8,4!

Φυσικα ο τροπος οδηγησης προσπαθησα να ειναι ολες τις φορες το ιδιο οικονομικος (μεχρι τσιγκουνιας!) :laugh:

Οσο για παραπερα βελτιωσεις Τασο ξερω οτι πρεπει να αλλαξω εξατμιση (ολοκληρη) αλλα για φετος τελος τα κονδυλια! :thumbsd: Του χρονου αν ολα ειναι καλα... Στη χειροτερη μπορει να σας στελνω χαιρετισματα απο ...Αυστραλια! Και αντε να θυμηθω πως οδηγουσα καποτε στην αντιθετη πλευρα...

Παντως για τα αλογα δεν θα σκασω κιολας αν ειναι 220 ή 230 αφου βγαζει την ιδια και καλυτερη τελικη! :thumbsu:

ΥΓ

Φιλε Σιμο ευχαριστω για ολα!

φιλε βασιλη δεν χρειαζεται να την αλλαξεις ολη αλλαξε μονο dp 76ari και ενα καταλυτη 200αρι και μετα συνεχησετο μεχρι το προτελευταιο 70 φ σωληνα εκει σταματα .ετσι μπορει να δεχτει το αμαξι το σταδιο 2 αρα θελεις μια 450 περιπου dp + καταλυτη και αλλα 100-150 για το update απο οσο ξερω αρα με 600 ευρω εισαι κοπλε και τελιωμενος δεν χρειαζεσαι τιποτα αλλο εφτασες μεχρι εδω τελιωσετο τουλαχιστον :flowers:

Link to comment
Share on other sites

φιλε βασιλη δεν χρειαζεται να την αλλαξεις ολη αλλαξε μονο dp 76ari και ενα καταλυτη 200αρι και μετα συνεχησετο μεχρι το προτελευταιο 70 φ σωληνα εκει σταματα .ετσι μπορει να δεχτει το αμαξι το σταδιο 2 αρα θελεις μια 450 περιπου dp + καταλυτη και αλλα 100-150 για το update απο οσο ξερω αρα με 600 ευρω εισαι κοπλε και τελιωμενος δεν χρειαζεσαι τιποτα αλλο εφτασες μεχρι εδω τελιωσετο τουλαχιστον :thumbsd:

Τασο στειλε PM με λεπτομερειες (δηλ. για ποιο συνεργειο μιλας κλπ), ισως γινει κατι... :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Τασο στειλε PM με λεπτομερειες (δηλ. για ποιο συνεργειο μιλας κλπ), ισως γινει κατι... :thumbsd:

οχι θα σε αφηνα εσενα ετσι με μισες δουλειες :flowers::laugh::thumbsd::thumbsu::lol: :lol: :lol::rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock: :rock:

Link to comment
Share on other sites

φιλε βασιλη δεν χρειαζεται να την αλλαξεις ολη αλλαξε μονο dp 76ari και ενα καταλυτη 200αρι και μετα συνεχησετο μεχρι το προτελευταιο 70 φ σωληνα εκει σταματα .ετσι μπορει να δεχτει το αμαξι το σταδιο 2 αρα θελεις μια 450 περιπου dp + καταλυτη και αλλα 100-150 για το update απο οσο ξερω αρα με 600 ευρω εισαι κοπλε και τελιωμενος δεν χρειαζεσαι τιποτα αλλο εφτασες μεχρι εδω τελιωσετο τουλαχιστον :thumbsd:

Τασούλη, για να βάλει ΣΩΣΤΟ (στα χαρτιά τουλάχιστον) θέλει 450ευρώ! Επειδή θέλαμε να "τσεκάρουμε" μήπως με "χάιδεψαν στα οπίσθια", ενώ ήταν εκεί ο Γιώργος για την εξάτμιση του ρώτησε πόσο κάνει ο HJS 200cpi, και αυτό ακριβώς το ποσό του είπε ο Γιαλατζής! Επομένως για κομπλέ εξατμιση θέλει τουλάχιστον 1000άρικο (μονοκλάνα)!

Αλλά η ουσία είναι πως θα πρέπει αυτό να το ζυγιάσει ως προς τον θόρυβο, καθότι μας την είπε ο κύριος Βασίλης ότι έχουμε έναν σχετικό θόρυβο στο εσωτερικό τον οποίο δεν θα ήθελε :flowers::laugh::thumbsd:

Eναλλακτικά, dp 70άρι, και πίσω μαμά εξάτμιση για να μην έχει ΚΑΘΟΛΟΥ θόρυβο το αμάξι, και Setting2 στο Stage2 ΑΥΣΤΗΡΑ (το 3 ενδεχομένως να του κάνει θέματα). Αλογα περί τα 240-245 με ΒΑΣΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ!

Link to comment
Share on other sites

Τασούλη, για να βάλει ΣΩΣΤΟ (στα χαρτιά τουλάχιστον) θέλει 450ευρώ! Επειδή θέλαμε να "τσεκάρουμε" μήπως με "χάιδεψαν στα οπίσθια", ενώ ήταν εκεί ο Γιώργος για την εξάτμιση του ρώτησε πόσο κάνει ο HJS 200cpi, και αυτό ακριβώς το ποσό του είπε ο Γιαλατζής! Επομένως για κομπλέ εξατμιση θέλει τουλάχιστον 1000άρικο (μονοκλάνα)!

Αλλά η ουσία είναι πως θα πρέπει αυτό να το ζυγιάσει ως προς τον θόρυβο, καθότι μας την είπε ο κύριος Βασίλης ότι έχουμε έναν σχετικό θόρυβο στο εσωτερικό τον οποίο δεν θα ήθελε :thumbsd::flowers::laugh:

Eναλλακτικά, dp 70άρι, και πίσω μαμά εξάτμιση για να μην έχει ΚΑΘΟΛΟΥ θόρυβο το αμάξι, και Setting2 στο Stage2 ΑΥΣΤΗΡΑ (το 3 ενδεχομένως να του κάνει θέματα). Αλογα περί τα 240-245 με ΒΑΣΗ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ!

οχι σιμο εαν το κανει φιλε ετσι οπως τον λεω εγω μεχρι προτελευταιο δεν ακουγεται κιχ και ο παντελης ετσι το εχει και με 100ρι καταλυτη οχι 200ρι και δεν ακουγεται ουτε για πλακα ας βαλει το dp 76ari οσο δινει η ρεβο με ενα καταλυτη 200ρι ας μην ειναι hjs ας ειναι daytona οπως του γιοωργου καλος ειναι και ας το συνεχησει εως το προτελευταιο με 70 φ και μετα ς περασει και το σταδιο 2 και ειναι κοπλε ουτε θορυβο και θα ειναι και σταδιο2 :thumbsd:

Link to comment
Share on other sites

Τασούλη, στο θέμα Revo2 πλεον το τι ΑΚΡΙΒΩΣ λένε οι Αγγλοι το εμπεδώσαμε και πρακτικά! Ο Κουκουμέλ προτιμούσε να παίξω σε ΦΟΥΛ 76άρα! Κρίνοντας από το πως δουλεύει το setting3 ίσως και να μην είχε άδικο, ΑΛΛΑ ο θόρυβος θα ήταν αυξημένος!

Για τον καταλύτη, θα μου επιτρέψεις αλλά το θεωρώ λίγο ως ΠΟΛΥ ρίσκο! Η Revo εξέλιξε σε HJS επάνω (large bore Milltek d/p 76άρι του Α3)... Και παλι ρισκάρει πολλά παίζοντας έτσι! Γενικά "πνίγοντας το" ρισκάρεις στο πολύ υψηλό Over του να το κάνεις να ανεβάσει παραπάνω και να σου πετάξει είτε έντονο κόψιμο, είτε αν δεν μπορεί να το μαζέψει ο εγκέφαλος με "κόψιμο" να σου πετάξει check engine στο γκάζι λόγο "over-torque"!

Σε απλά Ελληνικά θα δανειστώ τα λόγια του Αγγλάρα δια στόματος Κουκουμέλ, "με μισές δουλειές και αλχημείες σωστό αποτέλεσμα δεν μπορείς να περιμένεις"! Το αν το "μη σωστό" αποτέλεσμα θα είναι δυσλειτουργίες, ή απλά μειωμένη απόδοση δεν μπορεί δυστυχώς ΚΑΝΕΙΣ να σου το εγγυηθεί!

Και στην τελική, αν θέλεις ΚΑΙ απόδοση αλλά ΚΑΙ ησυχία ορίστε η λύση! Παίρνεις από 2λιτρο CC το d/p της APR που έχει drone cancellation τεχνολογία (ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΗ)

rsc-technology.png

πηγή: http://www.goapr.com/products/apr_exhaust_20tfsi.html

Πετάς μετά μια σωλήνωση 70άρα με καζανάκι πίσω και ΤΕΡΜΑ καθάρισες! Παραδέχεσαι? :thumbsd:

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Τασούλη, στο θέμα Revo2 πλεον το τι ΑΚΡΙΒΩΣ λένε οι Αγγλοι το εμπεδώσαμε και πρακτικά! Ο Κουκουμέλ προτιμούσε να παίξω σε ΦΟΥΛ 76άρα! Κρίνοντας από το πως δουλεύει το setting3 ίσως και να μην είχε άδικο, ΑΛΛΑ ο θόρυβος θα ήταν αυξημένος!

Για τον καταλύτη, θα μου επιτρέψεις αλλά το θεωρώ λίγο ως ΠΟΛΥ ρίσκο! Η Revo εξέλιξε σε HJS επάνω (large bore Milltek d/p 76άρι του Α3)... Και παλι ρισκάρει πολλά παίζοντας έτσι! Γενικά "πνίγοντας το" ρισκάρεις στο πολύ υψηλό Over του να το κάνεις να ανεβάσει παραπάνω και να σου πετάξει είτε έντονο κόψιμο, είτε αν δεν μπορεί να το μαζέψει ο εγκέφαλος με "κόψιμο" να σου πετάξει check engine στο γκάζι λόγο "over-torque"!

Σε απλά Ελληνικά θα δανειστώ τα λόγια του Αγγλάρα δια στόματος Κουκουμέλ, "με μισές δουλειές και αλχημείες σωστό αποτέλεσμα δεν μπορείς να περιμένεις"! Το αν το "μη σωστό" αποτέλεσμα θα είναι δυσλειτουργίες, ή απλά μειωμένη απόδοση δεν μπορεί δυστυχώς ΚΑΝΕΙΣ να σου το εγγυηθεί!

Και στην τελική, αν θέλεις ΚΑΙ απόδοση αλλά ΚΑΙ ησυχία ορίστε η λύση! Παίρνεις από 2λιτρο CC το d/p της APR που έχει drone cancellation τεχνολογία (ΠΑΤΕΝΤΑΡΙΣΜΕΝΗ)

rsc-technology.png

πηγή: http://www.goapr.com/products/apr_exhaust_20tfsi.html

Πετάς μετά μια σωλήνωση 70άρα με καζανάκι πίσω και ΤΕΡΜΑ καθάρισες! Παραδέχεσαι? :thumbsd:

κοιτα εγω παραδεχομαι ρε φιλε ωραια ως εδω αλλα εγω πιστευω πως με εαν βαλει ενα dp76ari kai me hjs καταλυτη αφου προτεινει αυτο ο αγγλος με setting 2 πιστευω να δουλεψει χωρις να κανει κιχ στο 3 ισως να κανει χαζα αφου ειναι τοσο αυστηρα τα πραγματα οπως τα λες :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Απλά ο Βασίλης ΔΕΝ θέλει θόρυβο στο αμάξι του! Την είχαμε σε μάκρος την συζήτηση... και μου σχολίασε το ΜΙΚΡΟ droning που έχω, μιας και θόρυβο αυτό καθ'αυτό δεν έχω, αλλά το ενοχλητικό droning εφόσον δεν είναι APR δεν το γλυτώνεις!

Δες π.χ. πως κάνει σταθερά το APR με 6η και 2500 στροφές, και έλα μετά μπες στο δικό μου! Εκεί "ΨΙΛΟ-κουδουνίζει", ενώ στα πιο ψηλά σκάει...

Υ.Γ. Για το Setting2 θα συμφωνήσω! Το Revo ΕΛΕΓΜΕΝΑ προσαρμόζεται σε ότι περιφερειακά του βάλεις! Εδώ εγώ το είχα με μαμά φιλτροκούτι και χάρτινο MANN φίλτρο... σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα περιφερειακά και το αμάξι δούλευε ΑΨΟΓΑ! :thumbsd:

Link to comment
Share on other sites

Απλά ο Βασίλης ΔΕΝ θέλει θόρυβο στο αμάξι του! Την είχαμε σε μάκρος την συζήτηση... και μου σχολίασε το ΜΙΚΡΟ droning που έχω, μιας και θόρυβο αυτό καθ'αυτό δεν έχω, αλλά το ενοχλητικό droning εφόσον δεν είναι APR δεν το γλυτώνεις!

Δες π.χ. πως κάνει σταθερά το APR με 6η και 2500 στροφές, και έλα μετά μπες στο δικό μου! Εκεί "ΨΙΛΟ-κουδουνίζει", ενώ στα πιο ψηλά σκάει...

Υ.Γ. Για το Setting2 θα συμφωνήσω! Το Revo ΕΛΕΓΜΕΝΑ προσαρμόζεται σε ότι περιφερειακά του βάλεις! Εδώ εγώ το είχα με μαμά φιλτροκούτι και χάρτινο MANN φίλτρο... σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα περιφερειακά και το αμάξι δούλευε ΑΨΟΓΑ! :flowers:

λοιπον ρε σιμακο παμε απο την αρχη ρε φιλε δεν με καταλαβες φαινεται καλα βαζει ενα 76αρι dp με καταλυτη 200αρι hjs ωραια ως εδω μετα απο τον καταλυτη βαζει ενα σωληνα 70 φ η εστω 76 φ μεχρι προτελευταιο καζανι στοπ εκει απο εκει και μετα το αφηνει μαμα το προτελευταιο και το τελευταιο παει βαζει το σταδιο με setting 2 γιατι το 3 ειναι πιο απαιτιτικο και ειναι κοπλε και ας αφησουμε τα απρ γιατι ξεφευγουμε σε τιμες και ετσι δεν θα εχει καθολου θορυβο ουτε κιχ δεν θα κανει με πιασες τωρα τι λεω :thumbsd:

Link to comment
Share on other sites

Με το 76αρι θα λαγκαρει το αμαξι και βαζω στοιχημα οτι δεν θα του αρεσει,θα του φενεται οτι εχασε ροπη και θα ξενερωσει!

Εδω εγω σφιγμενος με φουλ περιφαιρειακα,και perfomance 3,μολις εβαλα το 76αρι ειδα διαφορα στα χαμηλα,αργει λιγο να σπουλαρει,ενω με το 70αρι εδινε φουλ απο χαμηλα!

Εμενα γνωμη μου οτι 70dp και 200αρι HJS,θα ειναι μια χαρα,και με το perfomance 2,θα εχει και δυναμη αλλα και την ροπη,που απο οτι καταλαβαινω δινει περισσοτερη σημασια σε αυτη!!!

Link to comment
Share on other sites

Με το 76αρι θα λαγκαρει το αμαξι και βαζω στοιχημα οτι δεν θα του αρεσει,θα του φενεται οτι εχασε ροπη και θα ξενερωσει!

Εδω εγω σφιγμενος με φουλ περιφαιρειακα,και perfomance 3,μολις εβαλα το 76αρι ειδα διαφορα στα χαμηλα,αργει λιγο να σπουλαρει,ενω με το 70αρι εδινε φουλ απο χαμηλα!

Εμενα γνωμη μου οτι 70dp και 200αρι HJS,θα ειναι μια χαρα,και με το perfomance 2,θα εχει και δυναμη αλλα και την ροπη,που απο οτι καταλαβαινω δινει περισσοτερη σημασια σε αυτη!!!

πιστεψε με δεν θα ξενερωσει καθολου εδω με το σταδιο 1 τρελαθηκε που με σταδιο 2 :thumbsd: ας βαλει καλυτερα 76αρι για να μην εχει τιποτα περιεργα οτι δινει η ρεβο :flowers:

Link to comment
Share on other sites

Ναι βρε αγόρι, κατάλαβα πολύ καλά τι θέλεις να πεις. Το θέμα είναι ότι κατά την APR αλλά και τους υπόλοιπους επώνυμους, τα ΠΙΣΩ καζάνια καθορίζουν τον "σπορτιφ" θόρυβο! Αυτό είναι το ΕΝΑ κομμάτι που καλύπτεται από αυτό που είπες!

Το DRONING όμως (κουζούνισμα) έχει να κάνει με το μεσαίο καζάνι αλλά και τη διάμετρο του d/p. Πρακτικά όμως με το μεσαίο σωλήνα. Τον Βασίλη, επειδή το συζητήσαμε δεν τον ενοχλεί το μπασάκι όταν ΣΑΝΙΔΩΝΕΙ, αλλά το droning π.χ. όταν πηγαίνει χαλαρά ταξίδι σε "οικονομικές" στροφές. Με τη λύση που προτείνεις ρεαλιστικά δεν λύνεται 100% αυτό δυστυχώς καθότι δεν έχουμε να κάνουμε με τον καθ'αυτό θόρυβο του "μπάσου" αλλα με το μεταλλικό συντονισμό της ανοιχτής σωλήνωσης στο αρχικό της κατέβασμα.

Δεν ξέρω αν με κατάλαβες ακριβώς ποιός θόρυβος τον ενοχλεί, ίσως ο Βασίλης να μπορέσει να σου το εξηγήσει καλύτερα :thumbsd:

Με το 76αρι θα λαγκαρει το αμαξι και βαζω στοιχημα οτι δεν θα του αρεσει,θα του φενεται οτι εχασε ροπη και θα ξενερωσει!

Εδω εγω σφιγμενος με φουλ περιφαιρειακα,και perfomance 3,μολις εβαλα το 76αρι ειδα διαφορα στα χαμηλα,αργει λιγο να σπουλαρει,ενω με το 70αρι εδινε φουλ απο χαμηλα!

Εμενα γνωμη μου οτι 70dp και 200αρι HJS,θα ειναι μια χαρα,και με το perfomance 2,θα εχει και δυναμη αλλα και την ροπη,που απο οτι καταλαβαινω δινει περισσοτερη σημασια σε αυτη!!!

ΣΩΣΤΟΣ! Εχασες λίγο σε "αμεσότητα", και βασικά αυτό το lag που αναφέρεις έστω και "ψιλό" το πρόσεξε και στο δικό μου ο Βασίλης όπου από "χαλασμός κυρίου" στο σανίδωμα, όταν αφήνεις και ξαναπατάς θέλει λίγο για να "ξαναγεμίσει" η σωλήνα!

ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΜΑΣΤΕ! Ακόμα δεν το έβαλε, ακόμα δεν το μέτρησε... και εμείς του μιλάμε για Stage2 :flowers::laugh::thumbsd:

Link to comment
Share on other sites

Ναι βρε αγόρι, κατάλαβα πολύ καλά τι θέλεις να πεις. Το θέμα είναι ότι κατά την APR αλλά και τους υπόλοιπους επώνυμους, τα ΠΙΣΩ καζάνια καθορίζουν τον "σπορτιφ" θόρυβο! Αυτό είναι το ΕΝΑ κομμάτι που καλύπτεται από αυτό που είπες!

Το DRONING όμως (κουζούνισμα) έχει να κάνει με το μεσαίο καζάνι αλλά και τη διάμετρο του d/p. Πρακτικά όμως με το μεσαίο σωλήνα. Τον Βασίλη, επειδή το συζητήσαμε δεν τον ενοχλεί το μπασάκι όταν ΣΑΝΙΔΩΝΕΙ, αλλά το droning π.χ. όταν πηγαίνει χαλαρά ταξίδι σε "οικονομικές" στροφές. Με τη λύση που προτείνεις ρεαλιστικά δεν λύνεται 100% αυτό δυστυχώς καθότι δεν έχουμε να κάνουμε με τον καθ'αυτό θόρυβο του "μπάσου" αλλα με το μεταλλικό συντονισμό της ανοιχτής σωλήνωσης στο αρχικό της κατέβασμα.

Δεν ξέρω αν με κατάλαβες ακριβώς ποιός θόρυβος τον ενοχλεί, ίσως ο Βασίλης να μπορέσει να σου το εξηγήσει καλύτερα :thumbsd:

οχι δεν μπορω να το καταλαβω ρε φιλε γιατι και του παντελη ετσι το εχουμε και με 100αρι καταλυτη σου λεω δεν κανει το παραμικρο ουτε κουδοθνισμα ουτε τιποτα γιαυτο δεν μπορω να το καταλαβω σορυ αλλα δεν εχω ακουσει τιποτα εως τωρα και ουτε δεν μπορω να καταλαβω γιατι κουδουνισμα μιλας :laugh::flowers:

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω πως επειδει εχω δοκιμασει και τα δυο 70dp & 76dp εχω αποψει για τις διαφορες μεταξυ τους,και αν το αμαξι το θελεις για βολτουλες και για καμια γκαζια ετσι για να ξεκ@@@@@@ς,το 70dp ειναι μονοδρομος!

Τωρα αν το θελεις να ειναι συνεχεια στο μεγιστο και απο ρυθμισεις και απο βενζινη (100αρα) τοτε το 76dp ειναι επισης μονοδρομος!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.