Jump to content
TSI

Εισβάλει Στην Υγραεριοκίνηση Και Η Kosmocar (Audi - Vw)

ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ VW  

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Εισβάλει στην υγραεριοκίνηση και η Kosmocar (Audi - VW)

Η υγραεριοκίνηση κερδίσει ολοένα και περισσότερους φίλους στην Ελλάδα και αυτό διότι, η τιμή του κυμαίνεται στα 0.80 ευρώ το λίτρο έναντι της βενζίνης που κοστίζει 1.65… τουλάχιστον. Αυτή τη στιγμή στη χώρα μας δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό εκατοντάδες εταιρείες ενώ οι τιμές, ανάλογα με την εταιρεία, κυμαίνονται από 900 – 2.000 ευρώ, ανάλογα και με τον κυβισμό του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με πληροφορίες της zougla.gr μία από τις επόμενες εταιρείες που ετοιμάζεται να εισβάλει δυναμικά στο χώρο της υγραεριοκίνησης είναι η Kosmocar που μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ως τον αποκλειστικό εισαγωγέα των αυτοκινήτων Audi, VW και Bentley. Τις τελευταίες εβδομάδες όμως, μέρος των τεχνικών της εκπαιδεύεται για να είναι έτοιμο 100%, όταν θα ξεκινήσει η εν λόγω εταιρεία να δραστηριοποιείται στον τομέα του υγραερίου, μέσω του δικτύου της σε ολόκληρη την Ελλάδα.

zougla.gr

Η Γνώμη μου: Ανάλογα με την εγγύση και την αξιοπιστία που θα έχουν τα συστήματα αυτά, αρχικά δέν θα το έκανα

Edited by TSI.
Link to comment
Share on other sites

Εισβάλει στην υγραεριοκίνηση και η Kosmocar (Audi - VW)

Η υγραεριοκίνηση κερδίσει ολοένα και περισσότερους φίλους στην Ελλάδα και αυτό διότι, η τιμή του κυμαίνεται στα 0.80 ευρώ το λίτρο έναντι της βενζίνης που κοστίζει 1.65… τουλάχιστον. Αυτή τη στιγμή στη χώρα μας δραστηριοποιούνται στον τομέα αυτό εκατοντάδες εταιρείες ενώ οι τιμές, ανάλογα με την εταιρεία, κυμαίνονται από 900 – 2.000 ευρώ, ανάλογα και με τον κυβισμό του αυτοκινήτου.

Σύμφωνα με πληροφορίες της zougla.gr μία από τις επόμενες εταιρείες που ετοιμάζεται να εισβάλει δυναμικά στο χώρο της υγραεριοκίνησης είναι η Kosmocar που μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ως τον αποκλειστικό εισαγωγέα των αυτοκινήτων Audi, VW και Bentley. Τις τελευταίες εβδομάδες όμως, μέρος των τεχνικών της εκπαιδεύεται για να είναι έτοιμο 100%, όταν θα ξεκινήσει η εν λόγω εταιρεία να δραστηριοποιείται στον τομέα του υγραερίου, μέσω του δικτύου της σε ολόκληρη την Ελλάδα.

zougla.gr

κ γιατι οχι...αμα φτασει ποτε η βενζινα 2 ευρω ισως το κανω...κ πιστευω πολυς κοσμος ειδικα σε αυτους που τρεχουν πανω κατω για δουλειες κ ειναι ολη μερα στα βενζιναδικα....

Link to comment
Share on other sites

Τον 1.4 τον απλό

imag0650j.jpg

και στα FSI είναι απλά τα πράγματα. Για τα TSI θέλει λίγο ψάξιμο για το κατάλληλο κιτ.

Στα περισσότερα οι ρύθμιση του εγκεφάλου γίνεται από τον μηχανικό που το περνάει. Η μάρκα που έβαλα εγώ στα TSI φέρνει τον εγκέφαλο ρυθμισμένο από το εργοστάσιο αφού πρώτα ενημερωθεί για τον εγκέφαλο που φορούσε από το εργοστάσιο.

Αν ενδιαφερθείς ψάξε λίγο την υπόθεση και μην ακούς τον κάθε ειδήμονα!!!!

Εν συντομία θα αναφέρω ότι το σύστημα που φόρεσα εγώ ψεκάζει και ελάχιστη βενζίνη ιδίως όταν ζορίζεται το μοτέρ. Το κέρδος σε τέτοια περίπτωση είναι διπλό. Και λιπαίνεται ο κινητήρας (αφού το υγραέριο κάνει ξερή καύση) και ψύχει τον κινητήρα. Θα μου πείς και μπορείς να βάλεις και "έξτρα λιπαντικό", σωστό και αυτό, και γι αυτό λέω ξάξτο λίγο το θέμα και θα δούν πολλά τα μάτια σου. :p

Link to comment
Share on other sites

Τον 1.4 τον απλό

imag0650j.jpg

και στα FSI είναι απλά τα πράγματα. Για τα TSI θέλει λίγο ψάξιμο για το κατάλληλο κιτ.

Στα περισσότερα οι ρύθμιση του εγκεφάλου γίνεται από τον μηχανικό που το περνάει. Η μάρκα που έβαλα εγώ στα TSI φέρνει τον εγκέφαλο ρυθμισμένο από το εργοστάσιο αφού πρώτα ενημερωθεί για τον εγκέφαλο που φορούσε από το εργοστάσιο.

Αν ενδιαφερθείς ψάξε λίγο την υπόθεση και μην ακούς τον κάθε ειδήμονα!!!!

Εν συντομία θα αναφέρω ότι το σύστημα που φόρεσα εγώ ψεκάζει και ελάχιστη βενζίνη ιδίως όταν ζορίζεται το μοτέρ. Το κέρδος σε τέτοια περίπτωση είναι διπλό. Και λιπαίνεται ο κινητήρας (αφού το υγραέριο κάνει ξερή καύση) και ψύχει τον κινητήρα. Θα μου πείς και μπορείς να βάλεις και "έξτρα λιπαντικό", σωστό και αυτό, και γι αυτό λέω ξάξτο λίγο το θέμα και θα δούν πολλά τα μάτια σου. :p

Την μετατροπή την έκανες Ελλάδα και η εγγύηση εάν υπάρχει(και για το σύστημα και η εργοστασιακή)?

Κόστος/οικονομία (μέση κατανάλωση)?

Link to comment
Share on other sites

Το έβαλα στην Ελλάδα, στην θεσσαλονίκη. Κόστος 1450€ (ότι πληρώσεις παίρνεις, που λέγαμε πριν). Η κατανάλωση στο δικό μου είναι (καραμετρημένα) 0,8 lt ανά 100χιλ. περισσότερο από ότι καίει στα 100 lt βενζίνη. Αλλά η διαφορά στην τιμή είναι τόσο μεγάλη που αυτό δεν είναι τίποτα.

Εγγύηση έχει 2 χρόνια το σύστημα και ότι μέρη του αυτοκινήτου έρχονται σε επαφή μαζί του. Για την εγγύηση του εργοστασίου είχα ρωτήσει στην ΕΤΕΑ και μου είχαν πει ότι την χάνεις. (Άλλες μάρκες όμως το δέχονται).

Edited by kattt
Link to comment
Share on other sites

ειναι μια λυση αλλα κατα τη γνωμη μου προσωρινή. :tongue:

δεν θα εβαζα ποτε στο αμαξι μου και αναλύω το προσωρινή...

ωταν ενα μεγάλο ποσοστό σε 1-2 χρονια θα φοραει κιτ υγραερίου τοτε θα εξισώσουν μαγικα τις τιμές οπως μόνο αυτοι ξέρουν και η απόσβεση παει περιπατο.

το μονο που θα εβαζα εναλαχτικά ειναι κυψέλη καυσίμου με υδρογόνο οπου κανει ηλεκτρολυση και διασπαση νερου / υδρογόνου.

αλλα και πάλι οχι ακωμη αφου πιστευω πως εχει "ψεγαδια" στην μεχρι τωρα εφαρμογη και την οικονομία που σου παρέχει.

αυταααααα...

Πανος :growl:

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα η απόσβεση γίνεται πολύ γρήγορα. Εγώ στους 9 μήνες είχα κάνει την απόσβεσή μου.

Συμφωνώ μαζί σου πως αν βάλουν πολλοί υγραέριο κάποια μέρα η τιμή μπορεί να πλησιάσει την τιμή της βενζίνης, γιαυτό μην βάζετε για να μείνει η τιμή χαμηλά. :tongue:

Για ψεγάδια στα νέα κιτ υδρογόνου δεν ξέρω. Εγώ έβαλα κιτ υδρογόνου στο υγραέριο. Στο δικό μου αν και βρίσκομαι ακόμα σε μετρήσεις η οικονομία από το υδρογόνο είναι 25-27%. Φυσικά αν βάλεις το κιτ σε βενζίνη ανάλογα το κιτ και πόσο θα το αναβαθμίσεις μπορείς να φτάσεις μέχρι 50%.

Μιλάμε για κιτ ολοκληρωμένο και όχι σαν κάτι "μπακαλικα κιτ" που μοιάζουν με φίλτρο νερού!!!

Τα κιτ υδρογόνου 5ης γενιάς είναι σαν ένα κουτί με μία τάπα από πάνω. Εκεί μέσα βρίσκονται τα πάντα, η μονάδα ηλεκτρόλυσης, τα δοχεία νερού κτλ που μπορείς να το βάλεις ακόμα και στο πορτμπαγάζ.

Link to comment
Share on other sites

Πριν από δύο μήνες η zougla.gr είχε κάνει γνωστό με σχετικό δημοσίευμα ότι η ελληνική εισαγωγική εταιρεία των αυτοκινήτων Audi και VW, ετοιμάζεται να εισβάλει στο χώρο της υγραεριοκίνησης. Πλέον με επίσημη ανακοίνωσή της, η εν λόγω εταιρεία κάνει γνωστή την λειτουργία της EconomyMotion - Gas Driving Solutions. Με την συνεργασία επιλεγμένων εξουσιοδοτημένων συνεργατών service, η υπηρεσία EconomyMotion προσφέρει στους κατόχους των αυτοκινήτων VW, Audi και Volkswagen επαγγελματικά οχήματα τη δυνατότητα εγκατάστασης συστημάτων υγραεριοκίνησης που μειώνουν σημαντικά το κόστος χρήσης αλλά και τις εκπομπές ρύπων.

Σύμφωνα με την εταιρεία τα συστήματα της προσφέρουν τα εξής πλεονεκτήματα:

· Ειδικά εξελιγμένα & αξιόπιστα συστήματα τελευταίας τεχνολογίας με ψεκασμό υγραερίου σε υγρή μορφή της ολλανδικής εταιρείας Vialle, πλήρως συμβατά και με κινητήρες τεχνολογίας TSI & TFSI. Τα συστήματα αυτά ενσωματώνοντας τις πιο σύγχρονες τεχνολογικές λύσεις επιτυγχάνουν μικρότερη κατανάλωση υγραερίου σε σχέση με τα συστήματα ψεκασμού σε αέρια μορφή που κυκλοφορούν στην αγορά, διατηρώντας τις εργοστασιακές επιδόσεις.

· Ασφαλή τοποθέτηση στους εξουσιοδοτημένους συνεργάτες service, οι οποίοι κατέχουν νόμιμη άδεια λειτουργίας συνεργείου αερίων καυσίμων και πληρούν όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας που προβλέπονται από την κείμενη νομοθεσία, από εξειδικευμένους τεχνίτες με τον κατάλληλο εξοπλισμό, εκπαιδευμένους ειδικά για τους κινητήρες VW και Audi.

· Εγγύηση καλής λειτουργίας 2 ετών ή 100.000 χιλιόμετρα για την εγκατάσταση του συστήματος του υγραερίου.

· Εγγύηση των συνεργαζόμενων μερών του κινητήρα.

· Ευνοϊκά προγράμματα αποπληρωμής σε δόσεις.

zougla.gr

Link to comment
Share on other sites

Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα η απόσβεση γίνεται πολύ γρήγορα. Εγώ στους 9 μήνες είχα κάνει την απόσβεσή μου.

Συμφωνώ μαζί σου πως αν βάλουν πολλοί υγραέριο κάποια μέρα η τιμή μπορεί να πλησιάσει την τιμή της βενζίνης, γιαυτό μην βάζετε για να μείνει η τιμή χαμηλά. :twitch:

Για ψεγάδια στα νέα κιτ υδρογόνου δεν ξέρω. Εγώ έβαλα κιτ υδρογόνου στο υγραέριο. Στο δικό μου αν και βρίσκομαι ακόμα σε μετρήσεις η οικονομία από το υδρογόνο είναι 25-27%. Φυσικά αν βάλεις το κιτ σε βενζίνη ανάλογα το κιτ και πόσο θα το αναβαθμίσεις μπορείς να φτάσεις μέχρι 50%.

Μιλάμε για κιτ ολοκληρωμένο και όχι σαν κάτι "μπακαλικα κιτ" που μοιάζουν με φίλτρο νερού!!!

Τα κιτ υδρογόνου 5ης γενιάς είναι σαν ένα κουτί με μία τάπα από πάνω. Εκεί μέσα βρίσκονται τα πάντα, η μονάδα ηλεκτρόλυσης, τα δοχεία νερού κτλ που μπορείς να το βάλεις ακόμα και στο πορτμπαγάζ.

Αυτό με ένδιαφέρει. Ξέρεις κανέναν στην Μακεδονία που να έχει βάλει σε 1.8tsi; Οι τιμές για μικρά αμάξια που ρώτησα είναι 600€ και για το δικό μου 1000€ με την λογική ότι θα πρέπει να βάλει εγκέφαλο για τον maf και για τον λαμδα. Ο μάστορας μου είπε σε παλιάς τεχνολογίας βλέπεις οικονομία 40% στο δικό μου με το ζόρι 20%. Από το να βάλεις υγραέριο 5ης γενιάς που μέχρι της 1500σαλ θα δουλεύει με βενζίνη και στης πολλές στροφές πάλι θα ψεκάζει βενζίνη άρα θα φουλέρνω συχνα βενζίνη σε σχέση με της 4ης γενιάς και τα 2.000€-2.600€ που μου ζητάνε δεν θα κάνω απόσβεση ποτέ μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.