Jump to content
vband

Πλυσιμο Μηχανης Tsi

Recommended Posts

πλυντο κανονικα αλλα εκει που βλεπεις καλωδια οχι με πολυ πιεση...αν εχεις συναγερμο,κουκουλωσε τον με μια σακουλα...βεβαια λογικα θατο εχεις καθαρισει αλλα ειπα να γραψω και εγω.... :crazy:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

βαρα με το πιεστικο δεν εχει φοβο,δεν ειναι ιταλικο!!!το μονο σημειο που δεν πολυ-χτυπησα ειναι ο δυναμος και η χοανη που την τυλιξα με μια σακουλα.πιστικο το κλασσικο υψηλης πιεσης,ζεστο νερο ακομα καλυτερα

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Κομπλέ παιδιά το έπλυνα! Καθάρισε καλά μπορώ να πω και το έκανα χωρίς φόβο όπως μου είπατε. Έβγαλα και την προστασία της μπαταρίας γιατί είχαν μπει μέσα γάτες  και τα έκαναν μπουρ***λο! Θα το αλλάξω με καινούργια μαζί με του καπώ.

 

Το κουφό : πήρα όπως πρότεινε ο ktm σε αντιπροσωπεία για να μου φέρουν το καθαριστικό (εξωτερικά) κινητήρα που εμπορεύεται η VW στο Site της και μου είπαν ότι δεν πουλάνε τέτοια και να πάω σε πλυντήριο .... Η δεύτερη φορά που με στέλνουν αδιάβαστοι με την άγνοιά τους !! :crazy:  :crazy:  :crazy:

Link to comment
Share on other sites

Κομπλέ παιδιά το έπλυνα! Καθάρισε καλά μπορώ να πω και το έκανα χωρίς φόβο όπως μου είπατε. Έβγαλα και την προστασία της μπαταρίας γιατί είχαν μπει μέσα γάτες και τα έκαναν μπουρ***λο! Θα το αλλάξω με καινούργια μαζί με του καπώ.

Το κουφό : πήρα όπως πρότεινε ο ktm σε αντιπροσωπεία για να μου φέρουν το καθαριστικό (εξωτερικά) κινητήρα που εμπορεύεται η VW στο Site της και μου είπαν ότι δεν πουλάνε τέτοια και να πάω σε πλυντήριο .... Η δεύτερη φορά που με στέλνουν αδιάβαστοι με την άγνοιά τους !! :crazy::crazy::crazy:

Alex ζητάς κι εσυ κάτι πράγματα στην αντιπροσωπεία.. αυτοί δεν έχουν τέτοια πράγματα.. δώστους τον κωδικό.. ίσως έτσι καταλάβουν τι σημαίνει καθαριστικό κινητήρα.. :frantics:

Καθαριστικό κινητήρα, 300 ml

00V096303A_020.jpg

Κωδικός προϊόντος: 00V096303A 020

Τιμή: € 7,02

Θέλετε να κάνετε στο Volkswagen σας ένα γενικό καθαρισμό; Τότε μη ξεχνάτε το γνήσιο καθαριστικό κινητήρα Volkswagen! Χάρη στο προϊόν φροντίδας διαλύονται βρομιές από λάδια, γράσσα, πίσσες, άσφαλτο και κεριά από το κινητήρα. Ενδείκνυται για όλους τους κινητήρες, εξαρτήματα κινητήρων ή μικροεξαρτήματα.

Κατάλληλο για τα μοντέλα:

Bora [alle Varianten]

Bora (A4) από 1999 μέχρι 2005

Eos [alle Varianten]

Eos από 2006 μέχρι 2010

Eos GP από 2011

Fox [alle Varianten]

Fox από 2005

Golf (A1/A2) [alle Varianten]

Golf (A1/A2) από 1974 μέχρι 1991

Golf (A3) [alle Varianten]

Golf (A3) από 1992 μέχρι 1997

Golf Var. (A3) από 1994 μέχρι 1999

Golf Cabriolet (A3-GP) από 1994 μέχρι 1998

Golf (A4) [alle Varianten]

Golf (A4) από 1998 μέχρι 2005

Golf Var. (A4) από 2000 μέχρι 2006

Golf R32 (A4) από 2002 μέχρι 2005

Golf (A5) [alle Varianten]

Golf (A5) από 2004

Golf GT (A5) από 2005

Golf GTI (A5) από 2005

Golf Var. (A5) από 2007

Golf R32 (A5) από 2006

Cross Golf (A5) από 2007

Golf (A6) [alle Varianten]

Golf (A6) από 2009

Golf R (A6) από 2009

Golf GTI (A6) από 2009

Golf Var. (A6) από 2009

Golf Plus [alle Varianten]

Golf Plus (A5) από 2005

Golf Plus (A6) από 2009

Jetta [alle Varianten]

Jetta (A5) από 2006

Jetta (A6) από 2011

Lupo [alle Varianten]

Lupo 3L TDI από 2000 μέχρι 2005

New Beetle [alle Varianten]

New Beetle (Lim.) από 1999 μέχρι 2005

New Beetle GP (Lim.) από 2006

New Beetle RSI από 2001 μέχρι 2005

New Beetle Cabrio από 2003 μέχρι 2005

New Beetle GP Cabrio από 2006

Passat Lim. (B6) από 2005

Passat Var. (B6) από 2006

Passat Lim. R36 (B6) από 2008

Passat Lim. (B7) από 2011

Passat Var. (B7) από 2011

Passat CC [alle Varianten]

Passat CC (B6) από 2008

Phaeton [alle Varianten]

Phaeton από 2002 μέχρι 2007

Phaeton (GP) από 2008

Phaeton (GP2) από 2009

Phaeton (GP3) από 2011

Polo (A03) [alle Varianten]

Polo (A03) από 1995 μέχρι 2000

Polo (A03-GP) από 2000 μέχρι 2002

Polo (A03-GP) Classic από 2000 μέχρι 2002

Polo (A03-GP) Variant από 2000 μέχρι 2002

Polo (A03) Classic (6KV / 6V) από 1996 μέχρι 2000

Polo (A03) Variant από 1997 μέχρι 1999

Polo (A04) [alle Varianten]

Polo (A04) από 2002 μέχρι 2005

Polo (A04) Limousine από 2004

Polo (A04-GP) από 2005

Polo (A04-GP) GTI από 2006

Polo (A04-GP) Cross Polo από 2006

Polo (A04-GP) Blue Motion από 2006

Polo (A04) Classic από 2003 μέχρι 2005

Polo (A05) [alle Varianten]

Polo (A05) από 2010

Polo (A05) Cross Polo από 2010

Scirocco [alle Varianten]

Scirocco από 2008

Sharan [alle Varianten]

Sharan από 1996 μέχρι 2000

Sharan (GP) από 2001 μέχρι 2011

Sharan (NF) από 2011

Tiguan [alle Varianten]

Tiguan (GP) από 2011

Touareg [alle Varianten]

Touareg από 2003 μέχρι 2006

Touareg (GP) από 2007

Touareg GP R50 από 2008

Touareg (NF) από 2011

Touran [alle Varianten]

Touran (A5) από 2003 μέχρι 2006

Touran (A5-GP) από 2007 μέχρι 2011

Caddy [alle Varianten]

Caddy (9K) από 1997 μέχρι 2004

Caddy Maxi (A5) Kombi από 2008 μέχρι 2011

Caddy Pickup (9U) από 1997 μέχρι 2005

Caddy Kasten (A5) από 2004 μέχρι 2011

Caddy Maxi (A5) Kasten από 2008 μέχρι 2011

Caddy Kombi (A5) από 2004 μέχρι 2011

Caddy Life (A5) από 2005 μέχρι 2011

Caddy Maxi (A5) Life από 2008 μέχρι 2011

Caddy Kasten (9K) από 1996 μέχρι 2005

Caddy Kombi (9K) από 1996 μέχρι 2005

Caddy GP Kasten (A5) από 2011

Caddy GP Maxi (A5) Kasten από 2011

Caddy GP Kombi (A5) από 2011

Caddy GP Maxi (A5) Kombi από 2011

Transporter [alle Varianten]

California (T5) από 2003

California (T5-GP) από 2010

Caravelle (T5) από 2003

Multivan (T5) από 2003

Multivan Startline (T5) από 2007

Transp./Bus (T4) από 1991 μέχρι 1996

Transp./Bus (T4-GP) από 1996 μέχρι 2003

Transporter (T5) από 2003

Multivan (T5-GP) από 2010

Transporter (T5-GP) από 2010

Crafter [alle Varianten]

Crafter Pritsche (LT3) από 2006

Crafter Kombi (LT3) από 2006

Crafter Kasten (LT3) από 2006

LT [alle Varianten]

LT (LT 2) από 1997 μέχρι 2006

Vento [alle Varianten]

Vento (A3) από 1992 μέχρι 1998

Bora Var. (A4) από 2000 μέχρι 2005

Golf Cabrio (A6) από 2011

VW Beetle NF (Lim.) από 2011

VW Beetle Cabrio NF από 2011

Tiguan από 2007 μέχρι 2010

Crafter Kasten (LT3 GP) από 2011

Crafter Kombi (LT3 GP) από 2011

Crafter Pritsche (LT3 GP) από 2011

up! από 2011

Golf (A7) από 2013

Volkswagen CC (B6 - GP) από 2012

Passat Alltrack (B7) από 2012

http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/Accessories/shop/index.php?iso=el&pid=117

Edited by Speedy
Link to comment
Share on other sites

α,ωραια speedy.Αφου το εχεισς το θεμα πες μου ρε συ και εναν κωδικο απο τον αφρο που ειναι για το καθαρισμα του εσωτερικου,υης ταπετσαριας,καθισματα υφασματινα κτλ.ΜΑΓΙΚΟ πραμα λεμε!!!!

Link to comment
Share on other sites

α,ωραια speedy.Αφου το εχεισς το θεμα πες μου ρε συ και εναν κωδικο απο τον αφρο που ειναι για το καθαρισμα του εσωτερικου,υης ταπετσαριας,καθισματα υφασματινα κτλ.ΜΑΓΙΚΟ πραμα λεμε!!!!

 

 

George τα έχει όλα στο παρακάτω link..

 

http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/Accessories/shop/index.php?iso=el&cat=1893&e=0&start=0&ord=t&prds_num=12

 

:)

Link to comment
Share on other sites

το καπάκι του κινητήρα το βγάζω και δεν θα έχει πρόβλημα με το πιεστικό σωστά?

 

αυτό βγαίνει τραβηχτό?

 

τη μοκέτα που είναι κολλημένη στο καπό πως να την πλύνω?

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

καλο θα ειναι να μη ριξεις νερο κατω απ το καπακι γιατι ειναι οι πολαπλασιαστες εκει κ μπορει να χεις καποιο θεμα...η μοκετα δεν ειναι κολλημενη....εχει κλιπακια.τα ξεκουμπονεις κ βγαινει...αλλα και παλι καλο θα ηταν να μη της ριξεις νερο γιατι απο πισω εχει ενα μονωτικο υλικο κ θα χαλασει.καθαρισε την με μια βουστρα κ αφρρο κ μετα σκουπισε την με ενα πανι κ αστην να στεγνωσει

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Προτιμηστε για τον καθαρισμο του κινητηρα και γενικοτερα ολου του αυτοκινητου detailing μαγαζια ειτε για πλυσιμο ειτε για να παρετε προιοντα μαζι με τις απαραιτητες συμβουλες..η ευκολη λυση των προιοντων των praktiker carrefour κτλπ δεν ειναι η καλυτερη..οι τιμες ειναι οι ιδιες και η δουλεια που θα γινει θα ειναι απιστευτη..

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!

Είμαι νέο μέλος και έχω golf VI 122 tsi generation.Πριν μέρες έπλυνα τον κινητήρα με ατμό.Στο πλυντήριο μου είπαν οτι δεν πρέπει να πλένεις τον κινητήρα με νερό.Γνωρίζει κάνεις κάτι για το πλύσιμο με ατμό?

Επίσης πλήρωσα 70 ευρώ για εξωτερικό πλύσιμο και πέρασμα με κερί,βιολογικό καθαρισμό μέσα και πλύσιμο κινητήρα, είναι καλή η τιμή?

 

 

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας!

Είμαι νέο μέλος και έχω golf VI 122 tsi generation.Πριν μέρες έπλυνα τον κινητήρα με ατμό.Στο πλυντήριο μου είπαν οτι δεν πρέπει να πλένεις τον κινητήρα με νερό.Γνωρίζει κάνεις κάτι για το πλύσιμο με ατμό?

Επίσης πλήρωσα 70 ευρώ για εξωτερικό πλύσιμο και πέρασμα με κερί,βιολογικό καθαρισμό μέσα και πλύσιμο κινητήρα, είναι καλή η τιμή?

Για το πλυσιμο με ατμο δεν γνωριζω παντως και με νερο μια χαρα το πλενεις και αν θες να εισαι και πιο ασφαλης πας σε ενα μαγαζι που ασχολειται με detailing και στο κανει καινουριο

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Εγώ λίγο με το λάστιχο το πλένω με πιστόλι στην άκρη για να βγάζει λίγο πίεση και πέρνει τα πολλά πολλά... 

Link to comment
Share on other sites

εγώ το έπλυνα με πιεστικό χωρίς κανένα πρόβλημα το ψέκασα πρώτα με το προϊόν της turtle και μετά βουρ

 

https://imageshack.com/i/eypI1oalj

https://imageshack.com/i/pcBNZznFj

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Το πλύσιμο της μηχανής πέρα από το αισθητικό αποτέλεσμα, εξυπηρετεί σε κάτι άλλο? Αν όχι πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτή την τρέλα για καθαρό μοτέρ...

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω εάν έκανα λάθος, πριν 10μήνες έπλυνα τον κινητήρα..

AH9qURE.jpg

 

Δε παθαίνει τίποτα.. Κανονική μπουγάδα..

 

Αλλά ποτέ δε ξέρεις... Αυτό με τα καλώδια ισχύει... Παντού έχει καλώδια, το παρατήρησα και εγώ αφού έβγαλα τα φανάρια και έβαλα xenon.. Παντού έχει καλωδιώσεις... Κανονικά ένα πλύσιμο μια φορά τον χρόνο καλό θα του κάνει.. Μπορεί εάν πλυθεί με πίεση να πάει το νερό κάπου, που δεν πρέπει και να βραχυκλώσει..

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να ξέρω εάν έκανα λάθος, πριν 10μήνες έπλυνα τον κινητήρα..

AH9qURE.jpg

 

Δε παθαίνει τίποτα.. Κανονική μπουγάδα..

 

Αλλά ποτέ δε ξέρεις... Αυτό με τα καλώδια ισχύει... Παντού έχει καλώδια, το παρατήρησα και εγώ αφού έβγαλα τα φανάρια και έβαλα xenon.. Παντού έχει καλωδιώσεις... Κανονικά ένα πλύσιμο μια φορά τον χρόνο καλό θα του κάνει.. Μπορεί εάν πλυθεί με πίεση να πάει το νερό κάπου, που δεν πρέπει και να βραχυκλώσει..

No offence Άρη,

 

Με τίποτα δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.. Τι εγκλήματα είναι αυτά .. :sorry:

Μετά φαντάζομαι με πίεστικο μέσα, όλα γυαλί...

Edited by nikdev
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

No offence Άρη,

 

Με τίποτα δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.. Τι εγκλήματα είναι αυτά .. :sorry:

Μετά φαντάζομαι με πίεστικο μέσα, όλα γυαλί...

 

Γιατι τι θα παθει???? θα μπουντιασει και θα κολησει πνευμονια????

 

ριξτε αφοβα νερο στην μηχανη, δεν παθαινει τιποτα. Αν δεν το εχετε, πηγενετε σε ενα πλυντηριο θα σας την πλυνουν.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Το πλυσιμο όπως και να χει, έχει 1 ρίσκο να πάει νερό-υγρασία εκεί που δεν πρέπει. Απλά πράγματα είναι. Τα 140αρια και 160άρια γεμάτο καλώδια-βαλβίδες και αισθητήρες είναι (τα 122άρια είναι πιο απλά).

Αν παει καπου υγρασία και βραχυκυκλώσει κανας αισθητήρας θα χεις αλλα τρεξίματα μετά.

Εγώ δεν το πλένω γιατί το ρίσκο δεν το παίρνω. Κι όποιος λέει οτι δεν παθαίνει τίποτα, απλά δεν του έτυχε η στραβή..

Μακριά απο πλύσιμο μηχανής στα tsi μας.

Αν ειχαμε κανα toyota του 1990 οκ θα το πλενα κάθε μέρα.

Όποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει..

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Το μαμίσατε το θέμα. Ενας παραπάνω ενας λιγότερο.

Ας τα σβησει κάποιος.

Οτι θελει ας κάνει ο καθένας. Αν την πλύνει κάποιος την μηχανή όμως, μην τυχόν κ εμφανιστεί μετά και γραψει οτι εχει καποιο μηχανολογικοηλεκτρικό πρόβλημα!

Θα φάει το κράξιμο το αιώνα! ))

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

chris...για να στην "σπασω" λιγο :crazy:

εγω παντως στο  μαγαζι μου εχω πλυνει 4 φορες την δικια μου,με πιεστικο και φαρμακα...και ποτε προβλημα...

 

βεβαια το προσεχω παρα πολυ.....

καποιος ξενος δεν μπορει να σε προσεξει τοσο πολυ...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Δεν υπαρχει προβλημα, όλες οι φυσες εχουν παχιά o-ring στεναοποίησης , ο εγκέφαλος ειναι κρυμένος στον νεροχυτη ..Οποτε ολα ΟΚ
Σε οσα μηχανοστασια δεν πρεπει να πέσει νερο υπάρχει ταμπελακι απο τον κατασκευαστη και το αναφέρει και στο manual

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως της προάλλες στην αντιπροσωπεία της vw στην λεωφόρο Αθηνών.

 

Μου έκαναν καθαρισμός σε όλο τον χώρο του κινητήρα.

 

Μου ψεκασαν ένα υγρό με πίεση αέρα , και μετά από λίγο το φυσηξαν με σκέτο αέρα και τέλος όλος ο χώρος του κινητήρα έγινε λαμπικο ;)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.