activious Posted October 20, 2013 Report Share Posted October 20, 2013 πλυντο κανονικα αλλα εκει που βλεπεις καλωδια οχι με πολυ πιεση...αν εχεις συναγερμο,κουκουλωσε τον με μια σακουλα...βεβαια λογικα θατο εχεις καθαρισει αλλα ειπα να γραψω και εγω.... 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 βαρα με το πιεστικο δεν εχει φοβο,δεν ειναι ιταλικο!!!το μονο σημειο που δεν πολυ-χτυπησα ειναι ο δυναμος και η χοανη που την τυλιξα με μια σακουλα.πιστικο το κλασσικο υψηλης πιεσης,ζεστο νερο ακομα καλυτερα 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 Κομπλέ παιδιά το έπλυνα! Καθάρισε καλά μπορώ να πω και το έκανα χωρίς φόβο όπως μου είπατε. Έβγαλα και την προστασία της μπαταρίας γιατί είχαν μπει μέσα γάτες και τα έκαναν μπουρ***λο! Θα το αλλάξω με καινούργια μαζί με του καπώ. Το κουφό : πήρα όπως πρότεινε ο ktm σε αντιπροσωπεία για να μου φέρουν το καθαριστικό (εξωτερικά) κινητήρα που εμπορεύεται η VW στο Site της και μου είπαν ότι δεν πουλάνε τέτοια και να πάω σε πλυντήριο .... Η δεύτερη φορά που με στέλνουν αδιάβαστοι με την άγνοιά τους !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 21, 2013 Report Share Posted October 21, 2013 (edited) Κομπλέ παιδιά το έπλυνα! Καθάρισε καλά μπορώ να πω και το έκανα χωρίς φόβο όπως μου είπατε. Έβγαλα και την προστασία της μπαταρίας γιατί είχαν μπει μέσα γάτες και τα έκαναν μπουρ***λο! Θα το αλλάξω με καινούργια μαζί με του καπώ. Το κουφό : πήρα όπως πρότεινε ο ktm σε αντιπροσωπεία για να μου φέρουν το καθαριστικό (εξωτερικά) κινητήρα που εμπορεύεται η VW στο Site της και μου είπαν ότι δεν πουλάνε τέτοια και να πάω σε πλυντήριο .... Η δεύτερη φορά που με στέλνουν αδιάβαστοι με την άγνοιά τους !! Alex ζητάς κι εσυ κάτι πράγματα στην αντιπροσωπεία.. αυτοί δεν έχουν τέτοια πράγματα.. δώστους τον κωδικό.. ίσως έτσι καταλάβουν τι σημαίνει καθαριστικό κινητήρα.. Καθαριστικό κινητήρα, 300 ml Κωδικός προϊόντος: 00V096303A 020 Τιμή: € 7,02 Θέλετε να κάνετε στο Volkswagen σας ένα γενικό καθαρισμό; Τότε μη ξεχνάτε το γνήσιο καθαριστικό κινητήρα Volkswagen! Χάρη στο προϊόν φροντίδας διαλύονται βρομιές από λάδια, γράσσα, πίσσες, άσφαλτο και κεριά από το κινητήρα. Ενδείκνυται για όλους τους κινητήρες, εξαρτήματα κινητήρων ή μικροεξαρτήματα. Κατάλληλο για τα μοντέλα: Bora [alle Varianten] Bora (A4) από 1999 μέχρι 2005 Eos [alle Varianten] Eos από 2006 μέχρι 2010 Eos GP από 2011 Fox [alle Varianten] Fox από 2005 Golf (A1/A2) [alle Varianten] Golf (A1/A2) από 1974 μέχρι 1991 Golf (A3) [alle Varianten] Golf (A3) από 1992 μέχρι 1997 Golf Var. (A3) από 1994 μέχρι 1999 Golf Cabriolet (A3-GP) από 1994 μέχρι 1998 Golf (A4) [alle Varianten] Golf (A4) από 1998 μέχρι 2005 Golf Var. (A4) από 2000 μέχρι 2006 Golf R32 (A4) από 2002 μέχρι 2005 Golf (A5) [alle Varianten] Golf (A5) από 2004 Golf GT (A5) από 2005 Golf GTI (A5) από 2005 Golf Var. (A5) από 2007 Golf R32 (A5) από 2006 Cross Golf (A5) από 2007 Golf (A6) [alle Varianten] Golf (A6) από 2009 Golf R (A6) από 2009 Golf GTI (A6) από 2009 Golf Var. (A6) από 2009 Golf Plus [alle Varianten] Golf Plus (A5) από 2005 Golf Plus (A6) από 2009 Jetta [alle Varianten] Jetta (A5) από 2006 Jetta (A6) από 2011 Lupo [alle Varianten] Lupo 3L TDI από 2000 μέχρι 2005 New Beetle [alle Varianten] New Beetle (Lim.) από 1999 μέχρι 2005 New Beetle GP (Lim.) από 2006 New Beetle RSI από 2001 μέχρι 2005 New Beetle Cabrio από 2003 μέχρι 2005 New Beetle GP Cabrio από 2006 Passat Lim. (B6) από 2005 Passat Var. (B6) από 2006 Passat Lim. R36 (B6) από 2008 Passat Lim. (B7) από 2011 Passat Var. (B7) από 2011 Passat CC [alle Varianten] Passat CC (B6) από 2008 Phaeton [alle Varianten] Phaeton από 2002 μέχρι 2007 Phaeton (GP) από 2008 Phaeton (GP2) από 2009 Phaeton (GP3) από 2011 Polo (A03) [alle Varianten] Polo (A03) από 1995 μέχρι 2000 Polo (A03-GP) από 2000 μέχρι 2002 Polo (A03-GP) Classic από 2000 μέχρι 2002 Polo (A03-GP) Variant από 2000 μέχρι 2002 Polo (A03) Classic (6KV / 6V) από 1996 μέχρι 2000 Polo (A03) Variant από 1997 μέχρι 1999 Polo (A04) [alle Varianten] Polo (A04) από 2002 μέχρι 2005 Polo (A04) Limousine από 2004 Polo (A04-GP) από 2005 Polo (A04-GP) GTI από 2006 Polo (A04-GP) Cross Polo από 2006 Polo (A04-GP) Blue Motion από 2006 Polo (A04) Classic από 2003 μέχρι 2005 Polo (A05) [alle Varianten] Polo (A05) από 2010 Polo (A05) Cross Polo από 2010 Scirocco [alle Varianten] Scirocco από 2008 Sharan [alle Varianten] Sharan από 1996 μέχρι 2000 Sharan (GP) από 2001 μέχρι 2011 Sharan (NF) από 2011 Tiguan [alle Varianten] Tiguan (GP) από 2011 Touareg [alle Varianten] Touareg από 2003 μέχρι 2006 Touareg (GP) από 2007 Touareg GP R50 από 2008 Touareg (NF) από 2011 Touran [alle Varianten] Touran (A5) από 2003 μέχρι 2006 Touran (A5-GP) από 2007 μέχρι 2011 Caddy [alle Varianten] Caddy (9K) από 1997 μέχρι 2004 Caddy Maxi (A5) Kombi από 2008 μέχρι 2011 Caddy Pickup (9U) από 1997 μέχρι 2005 Caddy Kasten (A5) από 2004 μέχρι 2011 Caddy Maxi (A5) Kasten από 2008 μέχρι 2011 Caddy Kombi (A5) από 2004 μέχρι 2011 Caddy Life (A5) από 2005 μέχρι 2011 Caddy Maxi (A5) Life από 2008 μέχρι 2011 Caddy Kasten (9K) από 1996 μέχρι 2005 Caddy Kombi (9K) από 1996 μέχρι 2005 Caddy GP Kasten (A5) από 2011 Caddy GP Maxi (A5) Kasten από 2011 Caddy GP Kombi (A5) από 2011 Caddy GP Maxi (A5) Kombi από 2011 Transporter [alle Varianten] California (T5) από 2003 California (T5-GP) από 2010 Caravelle (T5) από 2003 Multivan (T5) από 2003 Multivan Startline (T5) από 2007 Transp./Bus (T4) από 1991 μέχρι 1996 Transp./Bus (T4-GP) από 1996 μέχρι 2003 Transporter (T5) από 2003 Multivan (T5-GP) από 2010 Transporter (T5-GP) από 2010 Crafter [alle Varianten] Crafter Pritsche (LT3) από 2006 Crafter Kombi (LT3) από 2006 Crafter Kasten (LT3) από 2006 LT [alle Varianten] LT (LT 2) από 1997 μέχρι 2006 Vento [alle Varianten] Vento (A3) από 1992 μέχρι 1998 Bora Var. (A4) από 2000 μέχρι 2005 Golf Cabrio (A6) από 2011 VW Beetle NF (Lim.) από 2011 VW Beetle Cabrio NF από 2011 Tiguan από 2007 μέχρι 2010 Crafter Kasten (LT3 GP) από 2011 Crafter Kombi (LT3 GP) από 2011 Crafter Pritsche (LT3 GP) από 2011 up! από 2011 Golf (A7) από 2013 Volkswagen CC (B6 - GP) από 2012 Passat Alltrack (B7) από 2012 http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/Accessories/shop/index.php?iso=el&pid=117 Edited October 21, 2013 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 α,ωραια speedy.Αφου το εχεισς το θεμα πες μου ρε συ και εναν κωδικο απο τον αφρο που ειναι για το καθαρισμα του εσωτερικου,υης ταπετσαριας,καθισματα υφασματινα κτλ.ΜΑΓΙΚΟ πραμα λεμε!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted October 22, 2013 Report Share Posted October 22, 2013 α,ωραια speedy.Αφου το εχεισς το θεμα πες μου ρε συ και εναν κωδικο απο τον αφρο που ειναι για το καθαρισμα του εσωτερικου,υης ταπετσαριας,καθισματα υφασματινα κτλ.ΜΑΓΙΚΟ πραμα λεμε!!!! George τα έχει όλα στο παρακάτω link.. http://www.kosmo*μη επιτρεπόμενο @ URL*/Accessories/shop/index.php?iso=el&cat=1893&e=0&start=0&ord=t&prds_num=12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 (edited) το καπάκι του κινητήρα το βγάζω και δεν θα έχει πρόβλημα με το πιεστικό σωστά? αυτό βγαίνει τραβηχτό? τη μοκέτα που είναι κολλημένη στο καπό πως να την πλύνω? Edited March 18, 2014 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted March 18, 2014 Report Share Posted March 18, 2014 καλο θα ειναι να μη ριξεις νερο κατω απ το καπακι γιατι ειναι οι πολαπλασιαστες εκει κ μπορει να χεις καποιο θεμα...η μοκετα δεν ειναι κολλημενη....εχει κλιπακια.τα ξεκουμπονεις κ βγαινει...αλλα και παλι καλο θα ηταν να μη της ριξεις νερο γιατι απο πισω εχει ενα μονωτικο υλικο κ θα χαλασει.καθαρισε την με μια βουστρα κ αφρρο κ μετα σκουπισε την με ενα πανι κ αστην να στεγνωσει 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vegaducatista Posted June 24, 2014 Report Share Posted June 24, 2014 Προτιμηστε για τον καθαρισμο του κινητηρα και γενικοτερα ολου του αυτοκινητου detailing μαγαζια ειτε για πλυσιμο ειτε για να παρετε προιοντα μαζι με τις απαραιτητες συμβουλες..η ευκολη λυση των προιοντων των praktiker carrefour κτλπ δεν ειναι η καλυτερη..οι τιμες ειναι οι ιδιες και η δουλεια που θα γινει θα ειναι απιστευτη.. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasa Posted August 31, 2014 Report Share Posted August 31, 2014 Γεια σας! Είμαι νέο μέλος και έχω golf VI 122 tsi generation.Πριν μέρες έπλυνα τον κινητήρα με ατμό.Στο πλυντήριο μου είπαν οτι δεν πρέπει να πλένεις τον κινητήρα με νερό.Γνωρίζει κάνεις κάτι για το πλύσιμο με ατμό? Επίσης πλήρωσα 70 ευρώ για εξωτερικό πλύσιμο και πέρασμα με κερί,βιολογικό καθαρισμό μέσα και πλύσιμο κινητήρα, είναι καλή η τιμή? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
economist Posted August 31, 2014 Report Share Posted August 31, 2014 Γεια σας! Είμαι νέο μέλος και έχω golf VI 122 tsi generation.Πριν μέρες έπλυνα τον κινητήρα με ατμό.Στο πλυντήριο μου είπαν οτι δεν πρέπει να πλένεις τον κινητήρα με νερό.Γνωρίζει κάνεις κάτι για το πλύσιμο με ατμό? Επίσης πλήρωσα 70 ευρώ για εξωτερικό πλύσιμο και πέρασμα με κερί,βιολογικό καθαρισμό μέσα και πλύσιμο κινητήρα, είναι καλή η τιμή? Για το πλυσιμο με ατμο δεν γνωριζω παντως και με νερο μια χαρα το πλενεις και αν θες να εισαι και πιο ασφαλης πας σε ενα μαγαζι που ασχολειται με detailing και στο κανει καινουριο 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted August 31, 2014 Report Share Posted August 31, 2014 Εγώ λίγο με το λάστιχο το πλένω με πιστόλι στην άκρη για να βγάζει λίγο πίεση και πέρνει τα πολλά πολλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted September 10, 2014 Report Share Posted September 10, 2014 (edited) εγώ το έπλυνα με πιεστικό χωρίς κανένα πρόβλημα το ψέκασα πρώτα με το προϊόν της turtle και μετά βουρ https://imageshack.com/i/eypI1oalj https://imageshack.com/i/pcBNZznFj Edited September 10, 2014 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
max Posted September 11, 2014 Report Share Posted September 11, 2014 Το πλύσιμο της μηχανής πέρα από το αισθητικό αποτέλεσμα, εξυπηρετεί σε κάτι άλλο? Αν όχι πραγματικά δεν καταλαβαίνω αυτή την τρέλα για καθαρό μοτέρ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
aris22gr Posted September 24, 2014 Report Share Posted September 24, 2014 Χωρίς να ξέρω εάν έκανα λάθος, πριν 10μήνες έπλυνα τον κινητήρα.. Δε παθαίνει τίποτα.. Κανονική μπουγάδα.. Αλλά ποτέ δε ξέρεις... Αυτό με τα καλώδια ισχύει... Παντού έχει καλώδια, το παρατήρησα και εγώ αφού έβγαλα τα φανάρια και έβαλα xenon.. Παντού έχει καλωδιώσεις... Κανονικά ένα πλύσιμο μια φορά τον χρόνο καλό θα του κάνει.. Μπορεί εάν πλυθεί με πίεση να πάει το νερό κάπου, που δεν πρέπει και να βραχυκλώσει.. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted September 27, 2014 Report Share Posted September 27, 2014 (edited) Χωρίς να ξέρω εάν έκανα λάθος, πριν 10μήνες έπλυνα τον κινητήρα.. Δε παθαίνει τίποτα.. Κανονική μπουγάδα.. Αλλά ποτέ δε ξέρεις... Αυτό με τα καλώδια ισχύει... Παντού έχει καλώδια, το παρατήρησα και εγώ αφού έβγαλα τα φανάρια και έβαλα xenon.. Παντού έχει καλωδιώσεις... Κανονικά ένα πλύσιμο μια φορά τον χρόνο καλό θα του κάνει.. Μπορεί εάν πλυθεί με πίεση να πάει το νερό κάπου, που δεν πρέπει και να βραχυκλώσει.. No offence Άρη, Με τίποτα δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.. Τι εγκλήματα είναι αυτά .. Μετά φαντάζομαι με πίεστικο μέσα, όλα γυαλί... Edited September 27, 2014 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chilli Posted September 28, 2014 Report Share Posted September 28, 2014 No offence Άρη, Με τίποτα δεν θα έκανα κάτι τέτοιο.. Τι εγκλήματα είναι αυτά .. Μετά φαντάζομαι με πίεστικο μέσα, όλα γυαλί... Γιατι τι θα παθει???? θα μπουντιασει και θα κολησει πνευμονια???? ριξτε αφοβα νερο στην μηχανη, δεν παθαινει τιποτα. Αν δεν το εχετε, πηγενετε σε ενα πλυντηριο θα σας την πλυνουν. 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted September 28, 2014 Report Share Posted September 28, 2014 Το πλυσιμο όπως και να χει, έχει 1 ρίσκο να πάει νερό-υγρασία εκεί που δεν πρέπει. Απλά πράγματα είναι. Τα 140αρια και 160άρια γεμάτο καλώδια-βαλβίδες και αισθητήρες είναι (τα 122άρια είναι πιο απλά). Αν παει καπου υγρασία και βραχυκυκλώσει κανας αισθητήρας θα χεις αλλα τρεξίματα μετά. Εγώ δεν το πλένω γιατί το ρίσκο δεν το παίρνω. Κι όποιος λέει οτι δεν παθαίνει τίποτα, απλά δεν του έτυχε η στραβή.. Μακριά απο πλύσιμο μηχανής στα tsi μας. Αν ειχαμε κανα toyota του 1990 οκ θα το πλενα κάθε μέρα. Όποιος καταλαβαίνει καταλαβαίνει.. Sent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chrispant Posted September 28, 2014 Report Share Posted September 28, 2014 Το μαμίσατε το θέμα. Ενας παραπάνω ενας λιγότερο. Ας τα σβησει κάποιος. Οτι θελει ας κάνει ο καθένας. Αν την πλύνει κάποιος την μηχανή όμως, μην τυχόν κ εμφανιστεί μετά και γραψει οτι εχει καποιο μηχανολογικοηλεκτρικό πρόβλημα! Θα φάει το κράξιμο το αιώνα! )) Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
activious Posted September 29, 2014 Report Share Posted September 29, 2014 chris...για να στην "σπασω" λιγο εγω παντως στο μαγαζι μου εχω πλυνει 4 φορες την δικια μου,με πιεστικο και φαρμακα...και ποτε προβλημα... βεβαια το προσεχω παρα πολυ..... καποιος ξενος δεν μπορει να σε προσεξει τοσο πολυ... 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patroklos Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Δυο φορες και εγω κανενα προβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted September 30, 2014 Report Share Posted September 30, 2014 Δεν υπαρχει προβλημα, όλες οι φυσες εχουν παχιά o-ring στεναοποίησης , ο εγκέφαλος ειναι κρυμένος στον νεροχυτη ..Οποτε ολα ΟΚΣε οσα μηχανοστασια δεν πρεπει να πέσει νερο υπάρχει ταμπελακι απο τον κατασκευαστη και το αναφέρει και στο manual 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
OMINUS Posted April 1, 2019 Report Share Posted April 1, 2019 Εμένα πάντως της προάλλες στην αντιπροσωπεία της vw στην λεωφόρο Αθηνών. Μου έκαναν καθαρισμός σε όλο τον χώρο του κινητήρα. Μου ψεκασαν ένα υγρό με πίεση αέρα , και μετά από λίγο το φυσηξαν με σκέτο αέρα και τέλος όλος ο χώρος του κινητήρα έγινε λαμπικο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...