SCORPIONS Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 (edited) Λοιπόν,έχω ενα θεματακι με το κούμπωμα της 1ης και της όπισθεν σε golf 6 tsi 122 manual σχεδον 2 ετων με 25000κμ. Κάποιες φόρες, απο τότε σχεδον που πήρα το αυτοκινητο, οταν παταω συμπλέκτη για να βάλω πρωτη δεν την παιρνει με την μια και πρεπει να αφησω συμπλεκτη και να τον ξαναπατησω και τοτε την παιρνει αμεσως.Αυτο το κάνει και με την οπισθεν αλλα ποτε σε αλλη ταχυτητα.Δεν ακουγεται κανενας ηχος οταν συμβαινει αυτο. Με αλλα λόγια οταν ειμαι σταματημενος παταω μια δεν την παιρνει αφηνω, ξαναπαταω την παιρνει.(συμβαίνει 1 φορα στις 6-7 φορες) Σήμερα που ρωτησα αντιπροσωπεια μου είπαν οτι δεν τους εχουν αναφερει ποτε κατι τετοιο και οτι θα πρεπει να αφησω εκει το αμαξι να το λυσουν, να κατεβασουν τα παντα κατω γιατι δεν φαινεται ετσι κτλ κτλ.Και μπορει μου ειπαν να μην ειναι και τιποτα και αδικα να γίνει η διαδικασια. Σας εχει τυχει κατι τετοιο?? Τι μπορει να είναι βρε παιδια εσεις που ξερετε?? Να το παω να το λυσουν ολο να το ψαξουν ή δεν ειναι τιποτα και να μην ασχοληθω?(το εχω συνιθισει τωρα πια. ) Edited May 23, 2011 by SPYROS81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 Λοιπόν,έχω ενα θεματακι με το κούμπωμα της 1ης και της όπισθεν σε golf 6 tsi 122 manual σχεδον 2 ετων με 25000κμ. Κάποιες φόρες, απο τότε σχεδον που πήρα το αυτοκινητο, οταν παταω συμπλέκτη για να βάλω πρωτη δεν την παιρνει με την μια και πρεπει να αφησω συμπλεκτη και να τον ξαναπατησω και τοτε την παιρνει αμεσως.Αυτο το κάνει και με την οπισθεν αλλα ποτε σε αλλη ταχυτητα.Δεν ακουγεται κανενας ηχος οταν συμβαινει αυτο. Με αλλα λόγια οταν ειμαι σταματημενος παταω μια δεν την παιρνει αφηνω, ξαναπαταω την παιρνει.(συμβαίνει 1 φορα στις 6-7 φορες) Σήμερα που ρωτησα αντιπροσωπεια μου είπαν οτι δεν τους εχουν αναφερει ποτε κατι τετοιο και οτι θα πρεπει να αφησω εκει το αμαξι να το λυσουν, να κατεβασουν τα παντα κατω γιατι δεν φαινεται ετσι κτλ κτλ.Και μπορει μου ειπαν να μην ειναι και τιποτα και αδικα να γίνει η διαδικασια. Σας εχει τυχει κατι τετοιο?? Τι μπορει να είναι βρε παιδια εσεις που ξερετε?? Να το παω να το λυσουν ολο να το ψαξουν ή δεν ειναι τιποτα και να μην ασχοληθω?(το εχω συνιθισει τωρα πια. ) καλο θα ηταν να διαβασεις και τις δικες μου ιστοριες!http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35089 το σασμαν μας έτσι ειναι ποτέ δεν προκειτε να λειτουργεί άψογα! και εγω μετα απο κατεβασμα και αντικατάσταση τα ιδία! δεν περνει την οπισθεν και την πρωτη "αερατα"...εχω παει σε 2 συνεργεία!το μόνο που μπορείς να κανείς ειναι οτι πριν βαλεις πρωτη η οπισθεν να βαζεις 2ρα πρωτα με πατημενο συμπλεκτη ώστε να ευθυγραμμίζονται τα γρανάζια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted May 23, 2011 Author Report Share Posted May 23, 2011 καλο θα ηταν να διαβασεις και τις δικες μου ιστοριες!http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=35089 το σασμαν μας έτσι ειναι ποτέ δεν προκειτε να λειτουργεί άψογα! και εγω μετα απο κατεβασμα και αντικατάσταση τα ιδία! δεν περνει την οπισθεν και την πρωτη "αερατα"...εχω παει σε 2 συνεργεία!το μόνο που μπορείς να κανείς ειναι οτι πριν βαλεις πρωτη η οπισθεν να βαζεις 2ρα πρωτα με πατημενο συμπλεκτη ώστε να ευθυγραμμίζονται τα γρανάζια! Ευχαριστω για την απαντηση χρηστο.Θα τα διαβασω τωρα!οκ δεν τις παιρνει αμεσως καμια φορα αν ξαναπατησω συμπλεκτη παντα τις παιρνει.Το σκεφτομαι περισσοτερο παντως μετα απο αυτο που λες να μην τους το παω να το ψαξουν..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarul Posted May 23, 2011 Report Share Posted May 23, 2011 ακριβως ιδιο αμαξη εχω με εσενα αδερφε ιδια χιλιομετρα και κοντα 2 χρονια και εγω το εχω τα ιδια κανει και σε εμενα δεν ασχολιθηκα ποτε και ουτε προκιτε, οπος ειπε και το αλλο παλικαρι αν δεν σου μπει κουμπονεισ μια δευτερα και μετα ξανα βαζεις πρωτι και μπενει η αν κιλισι λιγο το αμαξη ξεμπλοκαρι το γραναζει και μπενει αμεσως χωρεις να βαλεις δευτερα α και μακρια απο αντιπροσοπιες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vandermonde Posted May 25, 2011 Report Share Posted May 25, 2011 (edited) Εγώ το χω περιπου 1,5 μήνα και εχω κάνει καπου 3000χλμ. Απο την πρωτη στιγμη που το πήρα στην οπισθεν κάνει ενα ελαφρό κομπλάρισμα στα μέσα της διαδρομης(πριν κουμπωσει) περιπου, με λιγη πίεση και χωρίς θορυβους και γραντζουνίσματα κουμπώνει στο τερμα κανονικα. Τωρα τελευταία το κάνει σχεδοον μια στις δυο φορες(ενω αρχικα καθε φορα) Κατα τα άλλα..δυο φορές μου πήρε σχετικά δύσκολα την τρίτη και μια φορά δεν έπαιρνε την πρώτη σε φανάρι(ευτυχώς που μου κάτσαν και καλοί απο πίσω, γιατι τα χα χάσει που τα χάσει αν είχα και κόρνες με μπινελίκια...ακόμη εκεί θα μουν). Τελικα επαιξα λιγο με τον συμπλέκτη και την δευτέρα και την πήρε. So far αυτα απο εμένα στο θέμα σασμαν..ελπίζω να ναι το στρώσιμο και να μην εχω τραβαλα... Edited May 25, 2011 by vandermonde Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IRENEPOLOGOLF Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Φίλε άστα. Πέρσι το καλοκαίρι το αγόρασα το αμάξι και τα ίδια με σενα. Έκανα κάποιες ρυθμίσεις για την όπισθεν στην αντιπροσωπεία αλλά η πρώτη τα ίδια. Ψωνίσαμε από σβέρκο φιλαράκο.....Ντροπή σε αυτήν την μέχρι προσφάτως αξιόπιστη βιομηχανία αυτοκινήτων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 η 1η και η οπισθεν κλασσικες αξιες στα VAG...Η οπισθεν για να μπει επισης να βαζετε δευτερα και οπισθεν αλλιως να περιμενετε 5-10 δευτερα πριν κουμπωσετε να πεσουν οι στροφες του μοτερ...Η 1η απλα κανεις να κουμπωσεις 2α και μετα βαζεις 1η και μπαινει κανονικα!Απο τα σασμαν 1985 μεχρι και στα σημερινα τα ιδια...Δηλαδη ελεος! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 η 1η και η οπισθεν κλασσικες αξιες στα VAG...Η οπισθεν για να μπει επισης να βαζετε δευτερα και οπισθεν αλλιως να περιμενετε 5-10 δευτερα πριν κουμπωσετε να πεσουν οι στροφες του μοτερ...Η 1η απλα κανεις να κουμπωσεις 2α και μετα βαζεις 1η και μπαινει κανονικα!Απο τα σασμαν 1985 μεχρι και στα σημερινα τα ιδια...Δηλαδη ελεος! λάθος από 1980 τα ιδια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 λάθος από 1980 τα ιδια :w00t: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted May 27, 2011 Author Report Share Posted May 27, 2011 Οκ,καταλαβα παιδιά.... Το συμπερασμα είναι παντως απο τις δικες σας εμπειριες να μην παω να μου το κατεβασουν το σασμαν γιατι ουτε θα βρεθει λυση και ενδεχεται να μου το κανουν και χειροτερα.Οποτε το αφηνω οπως εχει η κατασταση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 (edited) πρωσοπικα! η μεταδωση πασχει! μας εχει φαει ο ανταγωνισμος ....επισης επειδη μπορω να συγγκρινω αμεσα το 5αρι με το 6αρι σασμαν του βαγκ απλα το 5αρι ειναι κλασεις ανωτερο!! απλα υποδηγματικο! και επισης επιδη μαθενα σε ενα φιεστακι με 4αρι σασμαν 85 μοντελο το οποιο εκανε οτι του ελεγα αβιαστα και χωρις προβλημα για οσο το ειχα στα χερια μου(2χρονια)! αν κανω τωρα στο γκολφ οτι εκανα στο φιεστακι το σασμαν θα μεινει στον τοπο!.... απλα ειναι για τα μπαζα το σασμαν και γενικα η μεταδωση για τα τωρινα δεδομενα! σορρυ αλλα δεν το κρυβω! σπυρο μην πας αφου δεν θα αλαξει κατι! απλα υπομονη και το κολπακι για τις ταχυτητες! Edited May 27, 2011 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 (edited) Δεν είναι όλα τα σασμάν ίδια και όσο χάλια έχει επικρατήσει να λέγεται. Το 6άρι από S3 8L ή Cupra R 1M του Group δεν συγκρίνεται με τα σημερινά 6άρια. Δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε όπισθεν ούτε πρώτη. Όσο για το 5άρι σασμάν από πλατφόρμα Golf IV είναι σαν του Tsi με αλλαγή ενός γραναζιού (6ης) που προστέθηκε στη νέα σειρά Golf V-VI. ΥΓ.Συμφωνώ πάντως ότι δεν είναι σασμάν για αυτοκίνητο τέτοιας αξίας, 5ης και 6ης γενιάς εξέλιξης, για μια αυτοκινητοβιομηχανία τέττοιου μεγέθους. +Τα τελευταία κρούσματα ασθένειας του DSG7 Edited May 27, 2011 by nikdev 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 Δεν είναι όλα τα σασμάν ίδια και όσο χάλια έχει επικρατήσει να λέγεται. Το 6άρι από S3 8L ή Cupra R 1M του Group δεν συγκρίνεται με τα σημερινά 6άρια. Δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε όπισθεν ούτε πρώτη. Όσο για το 5άρι σασμάν από πλατφόρμα Golf IV είναι σαν του Tsi με αλλαγή ενός γραναζιού (6ης) που προστέθηκε στη νέα σειρά Golf V-VI. ΥΓ.Συμφωνώ πάντως ότι δεν είναι σασμάν για αυτοκίνητο τέτοιας αξίας, 5ης και 6ης γενιάς εξέλιξης, για μια αυτοκινητοβιομηχανία τέττοιου μεγέθους. +Τα τελευταία κρούσματα ασθένειας του DSG7 +fwnw me to s3 kai to cupra!alla an prepei koitaksei kai ta "mikra montela"h vw... symfwnw se auta p les... an kai to passat stin periptosi mou exei diaforetiko sasman apo ta 4aria....exei diamhkis ton kinitira ap oti eggarsia... yg. exw provlima me to laptop!ekana format simera kai ebala ta agglika windows.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 (edited) Δεν είναι όλα τα σασμάν ίδια και όσο χάλια έχει επικρατήσει να λέγεται. Το 6άρι από S3 8L ή Cupra R 1M του Group δεν συγκρίνεται με τα σημερινά 6άρια. Δεν έχει κανένα πρόβλημα ούτε όπισθεν ούτε πρώτη. Όσο για το 5άρι σασμάν από πλατφόρμα Golf IV είναι σαν του Tsi με αλλαγή ενός γραναζιού (6ης) που προστέθηκε στη νέα σειρά Golf V-VI. ΥΓ.Συμφωνώ πάντως ότι δεν είναι σασμάν για αυτοκίνητο τέτοιας αξίας, 5ης και 6ης γενιάς εξέλιξης, για μια αυτοκινητοβιομηχανία τέττοιου μεγέθους. +Τα τελευταία κρούσματα ασθένειας του DSG7 συμφωνω με το σ3 και το κουπρα! αλλα πρεπει να κοιταξει και τα "μικρα" η φαουβε....συμφωνω σε αυτα που λες αν και στιν δικια μου περιπτωση το πασσατ αν και πλατφορμα 4αριου εχει διαφορετικο 5αρι (ειναι διαμικης ο κινητήρας απ οτι εγκαρσια)επειδη το εχω ψαξει το θεμα σασμαν οπος τα λες μου τα ειπε ενα παιδι καλος μηχανικος. επισης να αναφερω οτι πιο ενισχυμενα πραγματα για το σασμαν μας δεν υπαρχουν παρα μονο καστομαντζιδικα! δλδ χειροπιειτα...τουλαχιστον για τα 1,2 με τα 105 και το 1,4 με τα 122 αλογα ετσι ειναι! Edited May 28, 2011 by xristos/red tornado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 27, 2011 Report Share Posted May 27, 2011 yg. exw provlima me to laptop!ekana format simera kai ebala ta agglika windows.. Πήγαινε στο πληκτρολόγιο στο control panel και πρόσθεσε τα Ελληνικά σαν 2η γλώσσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xristos/red tornado Posted May 28, 2011 Report Share Posted May 28, 2011 Πήγαινε στο πληκτρολόγιο στο control panel και πρόσθεσε τα Ελληνικά σαν 2η γλώσσα. thnk you stelios... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted May 28, 2011 Report Share Posted May 28, 2011 thnk you stelios... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgek7 Posted July 6, 2011 Report Share Posted July 6, 2011 Λοιπόν,έχω ενα θεματακι με το κούμπωμα της 1ης και της όπισθεν σε golf 6 tsi 122 manual σχεδον 2 ετων με 25000κμ. Κάποιες φόρες, απο τότε σχεδον που πήρα το αυτοκινητο, οταν παταω συμπλέκτη για να βάλω πρωτη δεν την παιρνει με την μια και πρεπει να αφησω συμπλεκτη και να τον ξαναπατησω και τοτε την παιρνει αμεσως.Αυτο το κάνει και με την οπισθεν αλλα ποτε σε αλλη ταχυτητα.Δεν ακουγεται κανενας ηχος οταν συμβαινει αυτο. Με αλλα λόγια οταν ειμαι σταματημενος παταω μια δεν την παιρνει αφηνω, ξαναπαταω την παιρνει.(συμβαίνει 1 φορα στις 6-7 φορες) Σήμερα που ρωτησα αντιπροσωπεια μου είπαν οτι δεν τους εχουν αναφερει ποτε κατι τετοιο και οτι θα πρεπει να αφησω εκει το αμαξι να το λυσουν, να κατεβασουν τα παντα κατω γιατι δεν φαινεται ετσι κτλ κτλ.Και μπορει μου ειπαν να μην ειναι και τιποτα και αδικα να γίνει η διαδικασια. Σας εχει τυχει κατι τετοιο?? Τι μπορει να είναι βρε παιδια εσεις που ξερετε?? Να το παω να το λυσουν ολο να το ψαξουν ή δεν ειναι τιποτα και να μην ασχοληθω?(το εχω συνιθισει τωρα πια. ) καλησπερα φιλε. προσπαθησε να κουμπωσεισ την 2η πρωτα και μετα την οπισθεν. κανει ακομα θορυβο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted July 6, 2011 Author Report Share Posted July 6, 2011 (edited) καλησπερα φιλε. προσπαθησε να κουμπωσεισ την 2η πρωτα και μετα την οπισθεν. κανει ακομα θορυβο? Καλησπερα φιλε,οπως περιεγραψα απλα μπορει καποιες φορες να μην κουμπωσουν η πρωτη και η οπισθεν με την μια χωρις θορυβο.Αν αφησω συμπλεκτη και ξαναπροσπαθησω αμεσως τις παιρνει. Edited July 6, 2011 by SPYROS81 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJGATS Posted March 6, 2013 Report Share Posted March 6, 2013 Golf MK6 1.2 TSI 2011 18.500km αντιμετωπίζω το ίδιο ακριβώς πρόβλημα με την 1η και όπισθεν από την πρώτη στιγμή που το πήρα σχεδόν..! Είναι ευρέως γνωστό απ'ότι βλέπω.... Έχω συνηθίσει πλέον... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted March 6, 2013 Report Share Posted March 6, 2013 Επιτέλους να κατι σχετικό με την μετάδοση που δεν έχω στο δικό μου!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
themisperi Posted July 24, 2013 Report Share Posted July 24, 2013 Βαλβολίνες αλλαγή με καλύτερες και διορθώνεται κατα 70%.Πάντως έχει να κάνει με την ευθυγράμμιση των γραναζιων και όχι οτι φταίει η volkswagen!Υπάρχουν και άλλα αυτοκίνητα(μη πώ μάρκες)που είναι κλάσης ανώτερα απο τα volkswagen και έχουν σαζμάν για τα πανηγύρια..... χιούμορ:Ας πεί κάποιος που ήτανε στο στρατό οδηγός για τα REO πως μπαίναν οι ταχύτητες(τσακωμός με το λεβιέ)..χαχαχαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
draminos4 Posted July 29, 2013 Report Share Posted July 29, 2013 ειχα και εγω προβλημα με τις ταχυτητες παιδια....μουλαρωνε οταν εβαζα καμια φορα την οπισθεν και πηγαινα να την βγαλω για νεκρα η πρωτη...μιλαμε μπετο..τωρα κανω οτι εχουν πει εδω τα παιδια και βρηκα την ησυχια μου!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...