djibril cisse Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 καλησπέρα παιδιά! χθες το βράδυ όταν γύρισα σπίτι και σταμάτησα άκουσα το χαρακτηριστικό "μπιπ" και άναψε στο καντράν η ένδειξη για σκασμένο λάστιχο, κατ ευθείαν απ τα νεύρα μου βγήκα, έκανα μια βόλτα γύρω απ τ αμάξι αλλά όλα ήταν κομπλέ! Όταν ξαναμπήκα μέσα παρατήρησα ότι είχε ανάψει και το λαμπάκι του ESP-ASR αλλά δεν αναβόσβηνε... έκλεισα και ξαναεβαλα μπρος το αυτοκίνητο και τελικά έσβησαν!!! σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο, ξέρετε τι μπορεί να είναι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
A-Polo Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 καλησπέρα παιδιά! χθες το βράδυ όταν γύρισα σπίτι και σταμάτησα άκουσα το χαρακτηριστικό "μπιπ" και άναψε στο καντράν η ένδειξη για σκασμένο λάστιχο, κατ ευθείαν απ τα νεύρα μου βγήκα, έκανα μια βόλτα γύρω απ τ αμάξι αλλά όλα ήταν κομπλέ! Όταν ξαναμπήκα μέσα παρατήρησα ότι είχε ανάψει και το λαμπάκι του ESP-ASR αλλά δεν αναβόσβηνε... έκλεισα και ξαναεβαλα μπρος το αυτοκίνητο και τελικά έσβησαν!!! σας έχει συμβεί κάτι παρόμοιο, ξέρετε τι μπορεί να είναι??? Η ένδειξη "σκασμένο λάστιχο", όπως την ονομάζεις, δεν ανάβει μόνον όταν σκάσει κάποιο λάστιχο, αλλά και όταν αυξομειωθεί η πίεση σε ένα η περισσότερα λάστιχα. Μήπως λοιπόν άλλαξες πρόσφατα την πίεση στα ελαστικά σου; Όταν το κάνουμε αυτό πρέπει αμέσως μετά να πατάμε, με ανοιχτή την ανάφλεξη, το μπουτόν που βρίκεται μέσα στο ντουλαπάκι μέχρι να ακουστεί ένα μπιπ. Εάν δεν το κάνεις μπορεί μετά από κάποια χιλιόμετρα να ανάψει το λαμπάκι πίεσης ελαστικού στο καντράν. Τώρα, γιατί άναψε και το λαμπάκι του ESP-ASR, ίσως μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος άλλος φίλος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted May 29, 2011 Report Share Posted May 29, 2011 Η ένδειξη "σκασμένο λάστιχο", όπως την ονομάζεις, δεν ανάβει μόνον όταν σκάσει κάποιο λάστιχο, αλλά και όταν αυξομειωθεί η πίεση σε ένα η περισσότερα λάστιχα. Μήπως λοιπόν άλλαξες πρόσφατα την πίεση στα ελαστικά σου; Όταν το κάνουμε αυτό πρέπει αμέσως μετά να πατάμε, με ανοιχτή την ανάφλεξη, το μπουτόν που βρίκεται μέσα στο ντουλαπάκι μέχρι να ακουστεί ένα μπιπ. Εάν δεν το κάνεις μπορεί μετά από κάποια χιλιόμετρα να ανάψει το λαμπάκι πίεσης ελαστικού στο καντράν. Τώρα, γιατί άναψε και το λαμπάκι του ESP-ASR, ίσως μπορεί να μας διαφωτίσει κάποιος άλλος φίλος. +1 Τώρα στο θέμα του ESP μήπως βγαίνοντας από το αυτοκίνητο αντί να πατήσεις τα alarm πάτησες καταλάθος το ESP. Γιατί όταν ανάβει συνέχεια συμαίνει πως είναι απενεργοποιημένο. Πριν το σβήσεις έπρεπε να δοκιμάσεις να πατήσεις το κουμπί για να το επαναφέρεις. Πάντως άμα στο ξανακάνει αυτό με το ESP θα πρέπει να πας στο διαγνωστικό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted May 29, 2011 Author Report Share Posted May 29, 2011 +1 Τώρα στο θέμα του ESP μήπως βγαίνοντας από το αυτοκίνητο αντί να πατήσεις τα alarm πάτησες καταλάθος το ESP. Γιατί όταν ανάβει συνέχεια συμαίνει πως είναι απενεργοποιημένο. Πριν το σβήσεις έπρεπε να δοκιμάσεις να πατήσεις το κουμπί για να το επαναφέρεις. Πάντως άμα στο ξανακάνει αυτό με το ESP θα πρέπει να πας στο διαγνωστικό το δοκίμασα και δεν έσβησε...το θέμα είναι ότι δεν αναβόσβηνε ως συνήθως αλλά ήταν σταθερά αναμμένο! όσον αφορά την ένδειξη για το λάστιχο, επειδή είχα πρόσφατη εμπειρία, ανάβει λίγο πριν κάτσει τελείως το λάστιχο και όχι με την παραμικρή απώλεια πίεσης... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 το δοκίμασα και δεν έσβησε...το θέμα είναι ότι δεν αναβόσβηνε ως συνήθως αλλά ήταν σταθερά αναμμένο! όσον αφορά την ένδειξη για το λάστιχο, επειδή είχα πρόσφατη εμπειρία, ανάβει λίγο πριν κάτσει τελείως το λάστιχο και όχι με την παραμικρή απώλεια πίεσης... Δεν ανοίγεις καλύτερα το βιβλίο οδηγιών ? Μάλλον θα σου λυθούν οι απορίες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
djibril cisse Posted May 30, 2011 Author Report Share Posted May 30, 2011 Δεν ανοίγεις καλύτερα το βιβλίο οδηγιών ? Μάλλον θα σου λυθούν οι απορίες. +1 απλά έχω ραντεβού την πέμπτη για λαδάκια και update και ίσως να μου λυθούν εκεί οι απορίες! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 +1 απλά έχω ραντεβού την πέμπτη για λαδάκια και update και ίσως να μου λυθούν εκεί οι απορίες! Αν θες να περιμένεις μέχρι την Πέμπτη... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted May 30, 2011 Report Share Posted May 30, 2011 το δοκίμασα και δεν έσβησε...το θέμα είναι ότι δεν αναβόσβηνε ως συνήθως αλλά ήταν σταθερά αναμμένο! όσον αφορά την ένδειξη για το λάστιχο, επειδή είχα πρόσφατη εμπειρία, ανάβει λίγο πριν κάτσει τελείως το λάστιχο και όχι με την παραμικρή απώλεια πίεσης... Και αυτό είναι σχετικό. Αν κάνεις μικρές αποστάσεις και με μικρές ταχύτητες είναι πιθανόν να στο δείξει τότε. Και αυτό γιατί τις μετρήσεις τις παίρνεις από τους αισθητήρες τους esp/abs και τα λοιπά. Στην ουσία καταλαβαίνει αν κάποιος τροχός περιστρέφεται φιαφορετικά από τους άλλους.. Δεν ανοίγεις καλύτερα το βιβλίο οδηγιών ? Μάλλον θα σου λυθούν οι απορίες. +1 +1 απλά έχω ραντεβού την πέμπτη για λαδάκια και update και ίσως να μου λυθούν εκεί οι απορίες! Σώθηκες.. Βρήκες τα τζιμάνια να σου εξηγήσουν (δεν αναφέρομαι σε όλους αλλά δυστυχώς στους περισσότερους..) Ας ελπίσουμε ότι θα το βάλουν στο διαγνωστικό να δουν αν έχει καταγραφή κάποιο σφάλμα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mike*gti* Posted May 5, 2017 Report Share Posted May 5, 2017 Δεν ανοίγεις καλύτερα το βιβλίο οδηγιών ? Μάλλον θα σου λυθούν οι απορίες. Εμενα που ξεφουσκωσε τελειως σημερα κ δεν αναψε καν λαμπακι??Ουτε με ρεζερβα μου αναψε κατι τωρσ π την εβαλα..Χαλασμενοι οι αισθητηρες λετε??Κ εκανα κ 200-400μετρα με σκασμενο λαστιχο. Σκασμενο οχι λιγο πιεση να χει χασει... Σε polo gti 2010 μοντελο.Στάλθηκε από το SM-G935F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koursaros1979 Posted May 21, 2017 Report Share Posted May 21, 2017 καλησπερα .... και σε μενα το ιδιο χθες στην αττικη οδο πηγαινα με 140 εκει γυρω .... εχω ενα vw polo 1200 dsg 7 105 ps .... ξαφνικα ντιν αναψε το λαμπακι του θαυμαστικου ... μετα οταν εφτασα στο προορισμο μου πατησα το κουμπι μεσα απο το ντουλαπακι και εσβησε ... αλλα μου το ξανανοιξε σημερα το πρωι ; τι μπορει να ειναι ; .... να παω να δω τα λαστιχα ; .... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilisrx8 Posted May 24, 2017 Report Share Posted May 24, 2017 Λοιπόν σήμερα και εμένα άναψε το λαμπάκι ότι έχασε αέρα και όντως έχασε λιγο δλδ από το 2.6 που είχα έπεσε στο 2.1 βάζω ξανά αέρα για να ξανατσεκαρω άμα όντως λειτουργεί σωστά και μετά από μερικά χλμ ξανά έβγαλε ένδειξη γιατί έχασα πάλι πίεση. οπότε το παθητικό σύστημα λειτουργεί μια χαρά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...