Jump to content

Recommended Posts

Αρα καταλαβένεις άμα ανοίξω το στόμα μου είναι για να κλείνουν μαγαζιά.Ελλάδα=Μπουρδέλο=iq ραδικιού ήμαστε.Την δουλειά μου θέλω να κάνω και εγώ και πρέπει να τρέχω πάνω από το κεφάλι τους.Θα το κάνω με 95άρα.

Από την Εταιρία ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΨΕΜΑΤΑ

Να λεμε τα πράγματα με το όνομα τους

Σε καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ. Όμως θα τα ξεχάσεις σύντομα και θα χαρείς το αμάξι σου κι απ'ό,τι βλέπω ΕΝΤΟΣ του τρέχοντος καλοκαιριού! Αν είσαι απογοητευμένος από την εταιρία ένας λόγος παραπάνω να είσαι προσεκτικός στην προσεχή επιλογή σου. Βέβαια είναι αντιδεοντολογικό να σου προτείνουμε εμείς ως τρίτοι άλλες λύσεις και πρέπει εσύ ψάχνοντας, να βρεις την πιο κατάλληλη και φυσικά συμφέρουσα λύση, βλέποντας από εμπειρίες άλλων ή συζητώντας εκτός forum με φίλους σου. Πάντως ότι κι αν επιλέξεις, θα "δείς" από πλευράς ισχύος σε καλό Maha για file των 95οct και αναλόγως περιφερειακών (εισαγωγής/εξαγωγής) από 330-340ΗΡ.Βέβαια επειδή δεν γνωρίζω πολλά από κινητήρες V.A.G δεν ξέρω αν η ισχύς που σου γράφω επιτυγχάνεται με τα stock μπεκ (ή τέλος πάντων αυτά που έχεις),αφού κάποια εταιρία custom προγραμμάτων έχει βγάλει σχετικά πρόσφατα παραπλήσια ισχύ σε Seat Leon 1.8Τsi (όποιος κατάλαβε-κατάλαβε!)αλλά επειδή στο 2λιτρο μοτέρ με set up KO4 κάποιες φορές βάζουν και μπεκ από Αudi RS4, δεν ξέρω αν "χρειάζονται" και αυτά ή φτάνουν τα νορμάλ. Κάποιοι εδώ ξέρουν και θα στα πουν πολύ καλύτερα από εμένα!

Link to comment
Share on other sites

Σε καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ. Όμως θα τα ξεχάσεις σύντομα και θα χαρείς το αμάξι σου κι απ'ό,τι βλέπω ΕΝΤΟΣ του τρέχοντος καλοκαιριού! Αν είσαι απογοητευμένος από την εταιρία ένας λόγος παραπάνω να είσαι προσεκτικός στην προσεχή επιλογή σου. Βέβαια είναι αντιδεοντολογικό να σου προτείνουμε εμείς ως τρίτοι άλλες λύσεις και πρέπει εσύ ψάχνοντας, να βρεις την πιο κατάλληλη και φυσικά συμφέρουσα λύση, βλέποντας από εμπειρίες άλλων ή συζητώντας εκτός forum με φίλους σου. Πάντως ότι κι αν επιλέξεις, θα "δείς" από πλευράς ισχύος σε καλό Maha για file των 95οct και αναλόγως περιφερειακών (εισαγωγής/εξαγωγής) από 330-340ΗΡ.Βέβαια επειδή δεν γνωρίζω πολλά από κινητήρες V.A.G δεν ξέρω αν η ισχύς που σου γράφω επιτυγχάνεται με τα stock μπεκ (ή τέλος πάντων αυτά που έχεις),αφού κάποια εταιρία custom προγραμμάτων έχει βγάλει σχετικά πρόσφατα παραπλήσια ισχύ σε Seat Leon 1.8Τsi (όποιος κατάλαβε-κατάλαβε!)αλλά επειδή στο 2λιτρο μοτέρ με set up KO4 κάποιες φορές βάζουν και μπεκ από Αudi RS4, δεν ξέρω αν "χρειάζονται" και αυτά ή φτάνουν τα νορμάλ. Κάποιοι εδώ ξέρουν και θα στα πουν πολύ καλύτερα από εμένα!

Οτι έκανα πάνω στο αμάξι το έκανα ύστερα από πολύ ψάξιμο. Τίποτα δεν είναι τζάπα και ο καθένας πληρώνεται για την δουλειά που είναι να σου κάνει.

Μπορώ να πω ότι μου ανέβηκε η πίεση αυτήν την εβδομάδα από πολλά στραβά.Από βδομάδα θα ξανατρέχω σε συνεργεία για να μου κάνουν την δουλειά που πληρωθήκαν να την κάνουν.

Οι περισσότεροι ξύνουν ταρχ.....ίδια τους. Θα πάω για 3-4 φορά (κούραση,ταλαιπωρία,χάσιμο χρόνου και αναμονή) στον Γιαλατζή για παράδειγμα για να μου κάνει την εξάτμιση που πληρώθηκε να κάνει αλλά όλο τσαπατσουλιές.

1)Πήγα ζήτησα εξάτμιση να μην κάνει θόρυβο και μου το παρέδωσε χώρις μεσαίο. Το αμάξι έκανε πολύ θόρυβο

2)Ξαναπήγα αγανακτισμένος να δω τι δεν καταλάβαν και δεν μου βάλαν μεσαίο.Μου έβαλαν έναν σωλήνα και καλά μεσαίο (έχω φ70 αυτό είναι φ90) μετά τον καταλύτη (λάθος μέρος το μεσαίο στο passat cc είναι δίπλα στην ρεζέρβα πίσω) και έκοψε λίγο τον ήχο.

3)Τώρα από βδομάδα θα ξαναπάω (πάλι χάσιμο χρόνου) για να ξανακάνω αυτό που έπρεπε από την αρχή.

4)Εχουμε ένα συνεργείο και ένα όνομα δεν δικαιολούνται τέτοιες μαλακίες

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Οτι έκανα πάνω στο αμάξι το έκανα ύστερα από πολύ ψάξιμο. Τίποτα δεν είναι τζάπα και ο καθένας πληρώνεται για την δουλειά που είναι να σου κάνει.

Μπορώ να πω ότι μου ανέβηκε η πίεση αυτήν την εβδομάδα από πολλά στραβά.Από βδομάδα θα ξανατρέχω σε συνεργεία για να μου κάνουν την δουλειά που πληρωθήκαν να την κάνουν.

Οι περισσότεροι ξύνουν ταρχ.....ίδια τους. Θα πάω για 3-4 φορά (κούραση,ταλαιπωρία,χάσιμο χρόνου και αναμονή) στον Γιαλατζή για παράδειγμα για να μου κάνει την εξάτμιση που πληρώθηκε να κάνει αλλά όλο τσαπατσουλιές.

1)Πήγα ζήτησα εξάτμιση να μην κάνει θόρυβο και μου το παρέδωσε χώρις μεσαίο. Το αμάξι έκανε πολύ θόρυβο

2)Ξαναπήγα αγανακτισμένος να δω τι δεν καταλάβαν και δεν μου βάλαν μεσαίο.Μου έβαλαν έναν σωλήνα και καλά μεσαίο (έχω φ70 αυτό είναι φ90) μετά τον καταλύτη (λάθος μέρος το μεσαίο στο passat cc είναι δίπλα στην ρεζέρβα πίσω) και έκοψε λίγο τον ήχο.

3)Τώρα από βδομάδα θα ξαναπάω (πάλι χάσιμο χρόνου) για να ξανακάνω αυτό που έπρεπε από την αρχή.

4)Εχουμε ένα συνεργείο και ένα όνομα δεν δικαιολούνται τέτοιες μαλακίες

Αφού μιλάμε για εξάτμιση, όφειλαν να σου εξηγήσουν τί γίνεται από θόρυβο αν σου βγάλουν το μεσαίο, αν βάλεις μικρότερο ή μεγαλύτερο! Κακώς έκαναν αν σου πρότειναν λύσεις που υποτίθεται θα έπρεπε να δεχτείς ως "τετελεσμένες", μόνο και μόνο στον βωμό της απόδοσης και του "σεταρίσματος" του project! Κανείς που έχει ένα πολιτισμένο από ήχο αυτοκίνητο δεν μπορεί να δεχθεί να του βάλουν μια εξάτμιση με ήχο σχεδόν Group N!!! Τώρα όμως την "έκαναν" ΑΛΛΑ ΕΣΥ πρέπει να είσαι ψύχραιμος όχι μόνο για να ξεμπλέξεις αλλά και για να ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ! Δεν ξέρω τί εξάτμιση είχες πριν αλλά επειδή εγώ είχα την Milltek 63,5", όταν έβαλα την ολόσωμη χειροποίητη 70", έπαθα ένα...πολιτισμικό σοκ!! Παρά τα μεγάλα καζάνια (ειδικά τεράστιο το μεσαίο) αρκετά περισσότερος θόρυβος, όμορφος μεν σαν παλιά καλή REMUS αλλά θόρυβος, ειδικά στις 3.000-3.500rpm. Βέβαια τον συνήθισα. Στο λέω να το ξέρεις ότι η 70άρα χειροποίητη ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΘΟΡΥΒΗ.θα έχεις βόμβο ("μπάσο"). Πέστους να σου βάλουν ένα μεγάλο μεσαίο, όσο μεγαλύτερο γίνεται αλλά στα πλαίσια διατηρήσεως της ρο'ι'κότητας της εξάτμισης δηλαδή τόσο μεγάλο σε όγκο για να φιλτράρει τον ήχο αλλά καιταυτόχρονα "μαζεμένο", ώστε να μην αργεί η πλήρωσή του με καυσαέρια για να μην "χάνει" ροπή το μοτέρ και να παρατείνεται ο βόμβος! Δηλαδή όσο κι αν σου φανεί περίργο αν βάλεις και πολυυυυ μεγάλο μεσαίο θα έχει ΠΑΛΙ ΘΟΡΥΒΟ!! Δεν είμαι από τη Β. Ελλάδα αλλά επειδή ο Γιαλαντζής ακούγεται ως καλός στο είδος, πιστεύω αν τους το πεις θα καταλάβουν! Λίγη υπομονή και "καθάρισες" σου λέω!!

Link to comment
Share on other sites

Αφού μιλάμε για εξάτμιση, όφειλαν να σου εξηγήσουν τί γίνεται από θόρυβο αν σου βγάλουν το μεσαίο, αν βάλεις μικρότερο ή μεγαλύτερο! Κακώς έκαναν αν σου πρότειναν λύσεις που υποτίθεται θα έπρεπε να δεχτείς ως "τετελεσμένες", μόνο και μόνο στον βωμό της απόδοσης και του "σεταρίσματος" του project! Κανείς που έχει ένα πολιτισμένο από ήχο αυτοκίνητο δεν μπορεί να δεχθεί να του βάλουν μια εξάτμιση με ήχο σχεδόν Group N!!! Τώρα όμως την "έκαναν" ΑΛΛΑ ΕΣΥ πρέπει να είσαι ψύχραιμος όχι μόνο για να ξεμπλέξεις αλλά και για να ΚΑΝΕΙΣ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ! Δεν ξέρω τί εξάτμιση είχες πριν αλλά επειδή εγώ είχα την Milltek 63,5", όταν έβαλα την ολόσωμη χειροποίητη 70", έπαθα ένα...πολιτισμικό σοκ!! Παρά τα μεγάλα καζάνια (ειδικά τεράστιο το μεσαίο) αρκετά περισσότερος θόρυβος, όμορφος μεν σαν παλιά καλή REMUS αλλά θόρυβος, ειδικά στις 3.000-3.500rpm. Βέβαια τον συνήθισα. Στο λέω να το ξέρεις ότι η 70άρα χειροποίητη ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΘΟΡΥΒΗ.θα έχεις βόμβο ("μπάσο"). Πέστους να σου βάλουν ένα μεγάλο μεσαίο, όσο μεγαλύτερο γίνεται αλλά στα πλαίσια διατηρήσεως της ρο'ι'κότητας της εξάτμισης δηλαδή τόσο μεγάλο σε όγκο για να φιλτράρει τον ήχο αλλά καιταυτόχρονα "μαζεμένο", ώστε να μην αργεί η πλήρωσή του με καυσαέρια για να μην "χάνει" ροπή το μοτέρ και να παρατείνεται ο βόμβος! Δηλαδή όσο κι αν σου φανεί περίργο αν βάλεις και πολυυυυ μεγάλο μεσαίο θα έχει ΠΑΛΙ ΘΟΡΥΒΟ!! Δεν είμαι από τη Β. Ελλάδα αλλά επειδή ο Γιαλαντζής ακούγεται ως καλός στο είδος, πιστεύω αν τους το πεις θα καταλάβουν! Λίγη υπομονή και "καθάρισες" σου λέω!!

Ακριβώς αυτό ντρεπόμουν να πατήσω το γκάζι.Είναι όλη 70φ με 200άρι καταλύτη πριν ήταν όλη μαμά. Το μεσαίο θα μπει ποιο μεγάλο στην θέση που είναι να μπει. Με φασαρία δεν γίνεται τίποτα απλά κάνεις τον μαλα....κα να γίνει η δουλειά σου και να καταλάβει ο άλλος την μαλακ... που σου έκανε.Σε άλλα passat που άκουσα με μεσαίο ο θόρυβος είναι μια χαρά καμία σχέση με τον δικό μου.Ας πούμε ότι έτυχε,δεν ζητάω αθόριβη απλά να μην κάνει σαν group N όπως λες.Τώρα πάλη καλά με την k04 μέχρη της 3.000 δεν φουσκώνει όπως με την κ03 και δεν κάνει θόρυβο.Πέμπτη θα το έχω κάνει.

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Φίλε G.PET.VF34, μεγάλο ρόλο παίζει νομίζω και ο ρυθμός που δουλεύει ένα μοτέρ στο πόσο θόρυβο θα έχει κανείς. Εχω λάθος μήπως? Αλλο π.χ. να δουλεύει μια Κ03 στο χαλαρό, άλλο να δουλεύει μια Κ03 στα ύψη, και άλλο να δουλεύει μια Κ04 ή μια Garrett! Ανάλογα με το τι "πετάει" το αμάξι σε καυσαέριο, αυξάνεται και ο θόρυβος που θα έχεις... ότι εξάτμιση και αν φοράς!

Σίγουρα βέβαια, μια "κακοφτιαγμένη" εξάτμιση ή μια πολύ ανοιχτή, ή μια χωρίς καζάνια θα παράγει δυσανάλογα περισσότερο θόρυβο, αλλά ότι και να κάνεις... αν το αμάξι δουλεύει στα όρια τη βαβούρα δεν μπορείς να την αποφύγεις με τίποτα!

Καλώς ή κακώς, όταν σε ένα "μικρό" μοτέρ πηγαίνουμε πλεον για υψηλότατες επιδόσεις οι θυσίες που θα πρέπει να γίνουν σε πολλούς τομείς όπως άνεση (θέλει στήσιμο για να πατάει), ησυχία, γραμμικότητα και φιλικότητα, είναι αναγκαίες και αναπόφευκτες! Για να βγουν αυτά τα μεγάλα πλεον νούμερα "αβίαστα" δεν αρκεί μια τουρμπίνα, αλλά χρειάζονται πολύ μεγαλύτερα κυβικά :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε G.PET.VF34, μεγάλο ρόλο παίζει νομίζω και ο ρυθμός που δουλεύει ένα μοτέρ στο πόσο θόρυβο θα έχει κανείς. Εχω λάθος μήπως? Αλλο π.χ. να δουλεύει μια Κ03 στο χαλαρό, άλλο να δουλεύει μια Κ03 στα ύψη, και άλλο να δουλεύει μια Κ04 ή μια Garrett! Ανάλογα με το τι "πετάει" το αμάξι σε καυσαέριο, αυξάνεται και ο θόρυβος που θα έχεις... ότι εξάτμιση και αν φοράς!

Σίγουρα βέβαια, μια "κακοφτιαγμένη" εξάτμιση ή μια πολύ ανοιχτή, ή μια χωρίς καζάνια θα παράγει δυσανάλογα περισσότερο θόρυβο, αλλά ότι και να κάνεις... αν το αμάξι δουλεύει στα όρια τη βαβούρα δεν μπορείς να την αποφύγεις με τίποτα!

Καλώς ή κακώς, όταν σε ένα "μικρό" μοτέρ πηγαίνουμε πλεον για υψηλότατες επιδόσεις οι θυσίες που θα πρέπει να γίνουν σε πολλούς τομείς όπως άνεση (θέλει στήσιμο για να πατάει), ησυχία, γραμμικότητα και φιλικότητα, είναι αναγκαίες και αναπόφευκτες! Για να βγουν αυτά τα μεγάλα πλεον νούμερα "αβίαστα" δεν αρκεί μια τουρμπίνα, αλλά χρειάζονται πολύ μεγαλύτερα κυβικά :thumbsup:

συμφωνω μαζι σου φιλε σιμο ,αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο ρε παιδια αυτο πεστε οτι εχει λυθει δεν ειναι αμαν και τι προβλημα ενα καζανι πιο μεγαλο και τελος μετα το θεμα ειναι να δουλεψει σωστα με το προγραμμα αυτο ειναι το πιο σημαντικο

Link to comment
Share on other sites

Φίλε G.PET.VF34, μεγάλο ρόλο παίζει νομίζω και ο ρυθμός που δουλεύει ένα μοτέρ στο πόσο θόρυβο θα έχει κανείς. Εχω λάθος μήπως? Αλλο π.χ. να δουλεύει μια Κ03 στο χαλαρό, άλλο να δουλεύει μια Κ03 στα ύψη, και άλλο να δουλεύει μια Κ04 ή μια Garrett! Ανάλογα με το τι "πετάει" το αμάξι σε καυσαέριο, αυξάνεται και ο θόρυβος που θα έχεις... ότι εξάτμιση και αν φοράς!

Σίγουρα βέβαια, μια "κακοφτιαγμένη" εξάτμιση ή μια πολύ ανοιχτή, ή μια χωρίς καζάνια θα παράγει δυσανάλογα περισσότερο θόρυβο, αλλά ότι και να κάνεις... αν το αμάξι δουλεύει στα όρια τη βαβούρα δεν μπορείς να την αποφύγεις με τίποτα!

Καλώς ή κακώς, όταν σε ένα "μικρό" μοτέρ πηγαίνουμε πλεον για υψηλότατες επιδόσεις οι θυσίες που θα πρέπει να γίνουν σε πολλούς τομείς όπως άνεση (θέλει στήσιμο για να πατάει), ησυχία, γραμμικότητα και φιλικότητα, είναι αναγκαίες και αναπόφευκτες! Για να βγουν αυτά τα μεγάλα πλεον νούμερα "αβίαστα" δεν αρκεί μια τουρμπίνα, αλλά χρειάζονται πολύ μεγαλύτερα κυβικά :thumbsup:

Δεν είμαι μηχανολόγος για να σου πω με βεβαιότητα για το άν και πόσο συμβάλει στον τελικό θόρυβο μιας εξάτμισης το είδος και το μέγεθος μιας τουρμπίνας(αν μιλάμε για αλλαγμένη) ή ο ρυθμός περιστροφής της ίδιας τουρμπίνας(αν μιλάμε για αύξηση της πιέσεώς της μέσω προγράμματος)αλλά νομίζω ότι ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ. Το λέω γιατί γνωστός μου με Astra 1.6T στα 230ΗΡ καιStock(K03)τόλμησε να βάλει 76"άρα ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ που είχα κι εγώ την Κ03 και το ίδιο πρόγραμμα με Miltek 63,5". Ε! αυτού "χαλούσε" τον κόσμο σε σχέση με τη δική μου. Τί να έφταιγε το πρόγραμμα;; Άλλωστε ο θόρυβος σε τέτοιες performance εξατμίσεις(δυστυχώς που να πάρει!)έρχεται στην πιο λειτουργική περιοχή στροφών (3.200-3.500rpm) δηλαδή χαμηλά και μετά γίνεται "υψίσυχνος" ως ευχάριστος! Αν πας όμως με 120Κm/h είναι αργά σε μεγάλο ταξίδι. Στα 170Κm/h σε "ψέλνει" η γυναίκα ("...θα σκοτωθούμε!...") Στα 140Km/h που είναι καλά όταν φτάσεις σου λέει ότι "κουράστηκε στο ταξίδι από το θόρυβο" (βόμβο). Η ποιότητα της εξάτμισης αν κάνεια μεγάλες διαδρομές είναι ζωτικής σημασίας...

συμφωνω μαζι σου φιλε σιμο ,αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο ρε παιδια αυτο πεστε οτι εχει λυθει δεν ειναι αμαν και τι προβλημα ενα καζανι πιο μεγαλο και τελος μετα το θεμα ειναι να δουλεψει σωστα με το προγραμμα αυτο ειναι το πιο σημαντικο

Αυτό ξαναπέστο φίλε μου!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Το λέω γιατί γνωστός μου με Astra 1.6T στα 230ΗΡ καιStock(K03)τόλμησε να βάλει 76"άρα ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΠΟΧΗ που είχα κι εγώ την Κ03 και το ίδιο πρόγραμμα με Miltek 63,5". Ε! αυτού "χαλούσε" τον κόσμο σε σχέση με τη δική μου. Τί να έφταιγε το πρόγραμμα;;

Για αυτό σου έγραψα το παρακάτω

Σίγουρα βέβαια, μια "κακοφτιαγμένη" εξάτμιση ή μια πολύ ανοιχτή, ή μια χωρίς καζάνια θα παράγει δυσανάλογα περισσότερο θόρυβο, αλλά ότι και να κάνεις... αν το αμάξι δουλεύει στα όρια τη βαβούρα δεν μπορείς να την αποφύγεις με τίποτα!

το θεμα ειναι να δουλεψει σωστα με το προγραμμα αυτο ειναι το πιο σημαντικο

Ακριβώς αυτό Τάσο! Η ουσία σε οτιδήποτε είναι το ΤΕΛΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ να δουλεύει σωστά τόσο μηχανολογικά, και εν συνεχεία με βάση τις προσδοκίες/ανάγκες του ιδιοκτήτη! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

συμφωνω μαζι σου φιλε σιμο ,αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο ρε παιδια αυτο πεστε οτι εχει λυθει δεν ειναι αμαν και τι προβλημα ενα καζανι πιο μεγαλο και τελος μετα το θεμα ειναι να δουλεψει σωστα με το προγραμμα αυτο ειναι το πιο σημαντικο

Το θέμα είναι να δουλέψει σωστά και απροβλημάτιστα με το πρόγραμα...... Για να μην έχουμε άλλα.... :thumbsup:

Να βάλω και δέυτερο τελικό?

Edited by doggy
Link to comment
Share on other sites

Guest tanasi

Με την..."καμία"!!!!!!!!!! θα "κόψει"! Αν ήταν έτσι όλοι θα έβαζαν σειριακά καζανάκια!!!

Aν θέλεις εξήγησέ μας λίγο με ποιά έννοια το λές φίλε G.PET

Link to comment
Share on other sites

εγω δεν ξερω αν κοβει ή οχι παιδια αλλα του σιμου ειναι πολυ ομορφο με τη 2πλη.... :thumbsu:

Ναι είναι όμορφο αλλά εγώ θέλω δύο διπλές. ;)

Θα μπει που θα μπει το μεσαίο πίσω από εκεί ένα δύχαλο για μια απο την άλλη ίδια με αυτήν που έχω.Δεν ξέρω ακόμα αλλά θα δείξει αύριο τα βάζω μέσα.ΞΑΝΑ

Ελπίζω να μην γίνουν πάλη λάθη η τσαπατσουλιές

Link to comment
Share on other sites

Aν θέλεις εξήγησέ μας λίγο με ποιά έννοια το λές φίλε G.PET

Έχεις δίκιο που απορείς! Δεν το κατάλαβα τη διατύπωσή του και νόμισα ότι ήθελε να βάλει...2 μεσαία στη σειρά!!!! Αν είναι δυνατόν!! σχημάτισα βλακωδώς την εντύπωση αυτή επειδή το παληκάρι έδινε την εντύπωση ότι τον απασχολούσε πολύ ο θόρυβος. Τελικά μετά το "έπιασα" για εξάτμιση διπλών σωλήνων. Πάντως νομίζω ότι και αυτή η διάταξη "κόβει" το μοτέρ. Συνήθως την βλέπουμε και ως εργοστασιακή επιλογή σε πολύ δυνατά αυτοκίνητα πολλών κυβικών. Π.χ Porsche, Ferrari. Βέβαια την έχουμε δει και σε παλιούς σκαραβαίους 1.200.c.c και...35HP αλλά και CLIO III SPORT 182HP. Τί να πω, ίσως και να κάνει...

Link to comment
Share on other sites

Συνήθως διπλοκάζανα κάνουν τα V διάταξης ατμοσφαιρικά, αν και κατά καιρούς και τουρμπακια της Audi έχουν κυκλοφορήσει με διπλα καζάνια.

Τώρα το αν κόβει εκεί πίσω δεν μπορώ να το γνωρίζω. Σου ρίχνει το Φ των τελικών σωληνώσεων αλλα και εγώ το είχα απορία αν χάνω κάτι ψιλά στο "δίχαλο"... Οπως και να έχει πάνω από 1-2 άλογα απόκλιση δεν παίζει να υπάρχει, και αυτό ΑΝ υπάρχει ;)

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι στον Γιαλατζή. Ας προσευχιθούμε όλοι μας να γίνει Καλή δουλειά. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι είναι στον Γιαλατζή. Ας προσευχιθούμε όλοι μας να γίνει Καλή δουλειά. :)

Όλα να πάνε καλά αλλά του είπες τί ΑΚΡΙΒΩΣ θέλεις για να ξέρει τί θα φτιάξει;; Θα βάλεις μόνο μεσαίο που δεν είχε πριν ή θα πας σε διπλοσωλήνα;;

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήρα το αμάξι.... :)

Βάλαμε ένα ακόμα μεσαίο πίσω στην θέση του μαμά. Με λίγα λόγια 2 μεσαία 1 τελικό.

Το αμάξι τωρα δεν ακούγεται και ακούς την τουρμπίνα αι την σκάστρα να δουλεέουν αρμονικά...... Αυριο θα μπει το πρόγραμα και η δυναμομέτρηση...

Εσύ θα είσαι παρών;

Οχι βέβαια. 6 ώρες κράτησε η ιστορία. Πήγα για καφέ.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά πήρα το αμάξι.... :whistling:

Βάλαμε ένα ακόμα μεσαίο πίσω στην θέση του μαμά. Με λίγα λόγια 2 μεσαία 1 τελικό.

Το αμάξι τωρα δεν ακούγεται και ακούς την τουρμπίνα αι την σκάστρα να δουλεέουν αρμονικά...... Αυριο θα μπει το πρόγραμα και η δυναμομέτρηση...

Οχι βέβαια. 6 ώρες κράτησε η ιστορία. Πήγα για καφέ.... :laugh:

Άντε κι από αύριο οι "απογειώσεις"!!!! Καλορίζικα όλα και καλά γκάζια!!!

Link to comment
Share on other sites

Περάσαμε το πρόγραμα. Το αμάξι σκοτώνει. Δεν χαζοσπινάρη σαν Leon και βγάζει χιλιόμετρα.....:) υπολογίζουμε γύρω στα 340-350ps και 42-43 κιλά ροπί( και παραπάνω την πηγαίναμε αλλά επιλέξαμε ποιο ομαλή λειτουργεία) . Από βδομάδα δυναμομέτριση Κοζάνη. Δουλεύει λες και βγήκε από το εργοστάσιο.

Link to comment
Share on other sites

Αντε καλά και ασφαλή χιλιόμετρα Γιώργο :)

αντε δωσε πληροφοριες στον κοσμο γιωργο αντε περιμενουμε ανεβασε φοτο ανεβασε ενα ωραιο βιντεο αντε τι περιμενεις :laugh::ike::bow:

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω λόγια να περιγράψω την ευτυχία μου...:) πλάκα κάνω.

Λοιπόν το project ολοκληρώθηκε (εκτός αν μου κατέβει τίποτα άλλο στο μέλλον για περετερω βελτίωση).

Το αμάξι από το ρελαντί μέχρι της 2.500 λειτουργεί χωρίς κοποιάσματα,μετά αρχίζει να ανεβάζει απότομα μέχρι της 3500 και τότε γίνεται το μπαμ. Ανελέητη επιτάνχιση μέχρι της 7100 και μετά αλλαγή. Τα χιλιόμετρα μαζεύονται για πλάκα,στην δευτέρα σπινιάρι αλλά την ανοίγει κιόλας και στην τρίτη την πατάει όλη κάτω και δεν χαζοσπινάρη. Δεν το τελίκιασα αν και πολλοί θα περιμένετε κανένα βίντεο με τρελές τελικές και ο λόγος ήταν ότι ήμουν κομάτια. Το πήρα από το συνεργείο και πήγα μέχρι τα μυκονιάτικα Χαλκιδική για ένα ποτάκι μαζί με ένα φιλαράκι. Ποιάνει τα 200 όσο εύκολα εποιανε τα 120 όταν το είχα 250ps. Φώτο στο φόρουμ δεν μπορώ να ανεβάσω διότι έχει ένα χαζό όριο στο μέγεθος της φωτογραφίας. Ανεβάζω στο Facebook Cj georgio, cjgeorgio@yahoo.gr

Κάποιοι είπαν ότι η κ04 είναι μεγάλη για να την γυριση ο 1800 tsi. Συγνώμη παιδιά μην ακούω μαλακίες. Οδηγίστε ένα 1.8 tsi κ04 πρώτα και μετά ποίτε την γνώμη σας. 1800 είναι όχι 1400.

Θα ανεβάσω και κάποια βίντεο.

Μέχρι στιγμής έχουμε το πρώτο Vw Passat cc 1.8 tsi k04 στην Ελλάδα και το αμάξι γαζώνη.

Δεν είναι για κόντρες αλλά μια λιμουζίνα που πάει υπερβολικά γρήγορα.

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Δεν έχω λόγια να περιγράψω την ευτυχία μου...:) πλάκα κάνω.

Λοιπόν το project ολοκληρώθηκε (εκτός αν μου κατέβει τίποτα άλλο στο μέλλον για περετερω βελτίωση).

Το αμάξι από το ρελαντί μέχρι της 2.500 λειτουργεί χωρίς κοποιάσματα,μετά αρχίζει να ανεβάζει απότομα μέχρι της 3500 και τότε γίνεται το μπαμ. Ανελέητη επιτάνχιση μέχρι της 7100 και μετά αλλαγή. Τα χιλιόμετρα μαζεύονται για πλάκα,στην δευτέρα σπινιάρι αλλά την ανοίγει κιόλας και στην τρίτη την πατάει όλη κάτω και δεν χαζοσπινάρη. Δεν το τελίκιασα αν και πολλοί θα περιμένετε κανένα βίντεο με τρελές τελικές και ο λόγος ήταν ότι ήμουν κομάτια. Το πήρα από το συνεργείο και πήγα μέχρι τα μυκονιάτικα Χαλκιδική για ένα ποτάκι μαζί με ένα φιλαράκι. Ποιάνει τα 200 όσο εύκολα εποιανε τα 120 όταν το είχα 250ps. Φώτο στο φόρουμ δεν μπορώ να ανεβάσω διότι έχει ένα χαζό όριο στο μέγεθος της φωτογραφίας. Ανεβάζω στο Facebook Cj georgio, cjgeorgio@yahoo.gr

Κάποιοι είπαν ότι η κ04 είναι μεγάλη για να την γυριση ο 1800 tsi. Συγνώμη παιδιά μην ακούω μαλακίες. Οδηγίστε ένα 1.8 tsi κ04 πρώτα και μετά ποίτε την γνώμη σας. 1800 είναι όχι 1400.

Θα ανεβάσω και κάποια βίντεο.

Μέχρι στιγμής έχουμε το πρώτο Vw Passat cc 1.8 tsi k04 στην Ελλάδα και το αμάξι γαζώνη.

Δεν είναι για κόντρες αλλά μια λιμουζίνα που πάει υπερβολικά γρήγορα.

Ωραίος, να το χαρείς αλλά τώρα με τόση δύναμη, μη "ξεγελιέσαι" και "τρώς" λάστιχο με το κουτάλι!!! Κάνε όποτε μπορέσεις κι έν dyno να δούμε καμπύλες! Αλήθεια πώς φτιάχτηκε το πρόγραμμα χωρίς dyno;;; Ρυθμίστηκε μόνο με laptop και το θέμα της αποτυπώσεως του αποτελέσματος είναι τυπική διαδικασία ή θα χρειαστεί κάποιο fine tuning (ψιλορυθμισούλα);;;

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.