Jump to content

Recommended Posts

Nαι, <<δεν θέλεις κόντρες>> αλλά τα 160 εργοστασιακά αλογάκια ΔΕ ΣΕ ΦΤΑΝΑΝΕ, έτρεξες για ΑPR "καρμπόνια" ΟΥΤΕ το Revo 1 ΣΕ ΕΦΤΑΝΕ, πήγες για cooler S3 και τσίμπησες 240HP και38Κg.m τερατώδους ροπής. Μήπως για να ρολλάρεις "και καλά" μαζί με τους... παππούδες με τα stαlet 1.0 ώστε να προσπερνάς με ασφάλεια;;;!!!!.... Έλα τώρα, ήθελες και συ με το Stage 1 να "πεις κάτι" ότι δεν έχει "μεγάλη διαφορά η Κ03 ΜΕ ΤΗΝ Κ04" δεν σου βγήκε,το γύρισες στις "χαμηλές ροπές των stock turbos", λες και ο άλλος που πάει για big turbo δεν ξέρει που χάνει και που κερδίζει!!! Άσε τον άνθρωπο να χαρεί, πέστου μια καλή κουβέντα κι αν αμφιβάλεις για την Κ04 κάνε ένα άνοιγμα μαζί του να δεις "πόοοοοσο ίδιοι είστε"! Όσο για μένα άστο το Astra... έχει custom πρόγραμμα, "λαγκάρει" μεν αλλά απογειώνεται όταν ξέρεις να το πας ακι δεν έχει καμία σχέση η οδήγησή του με stock turbo! Mακάρι να συναντιόμασταν και να ΣΤΟ ΕΔΙΝΑ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ-παρότι "ΑΝΑΨΑ" με όσα μου γράφεις!- και ύστερα το συζητάμε αν θέλεις τις χαμηλές ροπές της Κ03 κι αν αμφιβάλλεις για το Κ04 του συναδέλφου μας!

Σωστός και πάλι σωστός φίλε μου.

Εγω σπανια ανεβαζω πανω απο τις 5000, και οδηγω με 2000 ως 4000 οποτε τι να την κανω τη ροπη μετα τις 4000;

Γιωργο πατηστε με το Σιμο ή τον Αντωνη απο 2000 και τα λεμε. Μεχρι τις 4000 δεν βλεπω να εισαι μπροστα...

Οσο για τα 100 αλογα παραπανω, ναι τα εχει αλλα στις 6000! Μεχρι τις 4000 δε νομιζω να εχουμε τοσο μεγαλη διαφορα.

Σκεψου να ξεχαστεις με 6η και 2500 σαλ και χρειαστεις πληρη επιταχυνση, πρεπει να κατεβασεις για να τραβηξει, καταλαβες τι εννοω; Στο κατω κατω γιατι πηραμε αμαξι με τουρμπο; Για να το οδηγουμε οπως ενα ατμοσφαιρικο;

Οσο για το δικο μου, δεν εχω βλεψεις, μεχρι εδω που ειμαι και λιγο παραπανω ειναι πολυ καλα και οδηγησιμα, μετα θελει "χερια" για να το στριψεις, κι εμενα μου αρεσουν τα στροφιλικια, στις ευθειες δεν τρεχω...

Και ξερω με τι αυτοκινητα τα βαζω, αυτα της κλασης του CC οχι μικροτερα κι ελαφροτερα γιατι τοτε δεν εχω ελπιδες...

Καποτε με το Saxo VTS ηταν αλλιως! :roadrage:

Ποιος ο λόγος να πατήσω από 2.000; Πατάω από 3.000...;) με κ03 δεν πάει πάνω από 5.000 οπότε αλλάζεις ταχύτητα για να νιώσεις το κλώτσιμα της ροπις.

2000-2500 kapou ekei :thumbsup:

Τάσο δεν θα το πατήσω ποτέ από στροφές που η τουρμπίνα κοιμάτε. Τι να δω πως τραβάει χαμηλά; Αφού εμένα με ένοιαζε δύναμη παντού. Όταν τρέχει κάποιος ψηλά το Δουλεύει το μοτέρ.

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Σωστός και πάλι σωστός φίλε μου.

Τάσο δεν θα το πατήσω ποτέ από στροφές που η τουρμπίνα κοιμάτε. Τι να δω πως τραβάει χαμηλά; Αφού εμένα με ένοιαζε δύναμη παντού. Όταν τρέχει κάποιος ψηλά το Δουλεύει το μοτέρ.

δεν αντιλεει φιλε μου γιωργο κανεις σε αυτο που λες απλως αναφερα ενα παραδειγμα μονο και μονο για την διαφορα για τιποτα αλλο ;) ο καθενας αναλογως τι ζηταει απο ενα αμαξι και εσυ με βαση αυτα που ζητας πετυχες τον στοχο σου και μπραβο σου μονο γερος να εισαι και να το χαιρεσαι φιλε :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Φιλε G.PET.VF34 Καταρχας δεν σας εβρυσε κανεις,και ο καθενας λεει την αποψει του,γιαυτο ειναι αλλωστε τα forum!!!!Kαι μαθε να εκφραζεαι με ποιο πολυ σεβασμο απεναντι στα μελη του forum διοτι εισαι προκλητικος,και προσβαλεις μεσα απο τα γραπτα σου!!!

Υ/Γ 1 Δεν κατηκορησα το Κ04 setup, απλα ειπα οτι στα χαμηλα υστερει σε σχεση με μια Κ03!!!!

Υ/Γ 2 Αμα ηθελα φιλε μου,να εισαι σιγουρος οτι αυριο θα εβαζα Κ04 setup,απλα δεν θελω διοτι δεν μου αρεσει αυτο το στυλ οδηγησεις,για αυτο και στο προηγουμενο post μου,ανεφερα οτι ο καθενας κανει τις επιλογες του αναλογως με τον τροπο που οδηγαει το αυτοκινητο του!!!

Μην ακούω χαζομάρες. Το παιδί μια χαρά μιλάει και εκφράζετε και δεν είναι προκλητικός απέναντι στα μέρη του φόρουμ. Η αλήθεια δεν σας αρέσει; Άμα ήθελες να το κάνεις k04 ας το έκανες. Εγώ ήθελα και το έκανα. Σαρέσει η ροπί και το τράβηγμα; Δεν φαντάζεσε πως πάει το αμάξι και πως σε κολάει στο κάθισμα. Δεν βάζω κόντρες αλλά το αμάξι είναι γρήγορο και πατάει αρκετά αμάξια που είναι για κόντρες.

δεν αντιλεει φιλε μου γιωργο κανεις σε αυτο που λες απλως αναφερα ενα παραδειγμα μονο και μονο για την διαφορα για τιποτα αλλο ;) ο καθενας αναλογως τι ζηταει απο ενα αμαξι και εσυ με βαση αυτα που ζητας πετυχες τον στοχο σου και μπραβο σου μονο γερος να εισαι και να το χαιρεσαι φιλε :thumbsup:

Φίλε μου θα με γερός και απολαμβάνω την κάθε μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Μην ακούω χαζομάρες. Το παιδί μια χαρά μιλάει και εκφράζετε και δεν είναι προκλητικός απέναντι στα μέρη του φόρουμ. Η αλήθεια δεν σας αρέσει; Άμα ήθελες να το κάνεις k04 ας το έκανες. Εγώ ήθελα και το έκανα. Σαρέσει η ροπί και το τράβηγμα; Δεν φαντάζεσε πως πάει το αμάξι και πως σε κολάει στο κάθισμα. Δεν βάζω κόντρες αλλά το αμάξι είναι γρήγορο και πατάει αρκετά αμάξια που είναι για κόντρες.

γιωργο πιστεψε με οτι εαν ηθελε ο συγκεκριμενος θα το εκανε δεν ηθελε πολυ απλα εσυ ηθελες και το εκανες και καλα εκανες .ποια αληθεια ρε φιλε πεσμου ποια αληθεια ?και το ξανα ΤΟΝΙΖΩ καλα εκανες και το εκανες δεν λεει κανεις οτι δεν εκανες καλα ενοειται πως ειναι δυνατο και παει γαμιοντας δεν αντιλεει κανεις και οτι σε κολαει στο καθισμα και οτι και οτι και οτι .αλλο ειπαμε αλλο λετε ηρεμηστε λιγο αντε πολυ το τραβηξαμε ;)

Link to comment
Share on other sites

Μην ακούω χαζομάρες. Το παιδί μια χαρά μιλάει και εκφράζετε και δεν είναι προκλητικός απέναντι στα μέρη του φόρουμ. Η αλήθεια δεν σας αρέσει; Άμα ήθελες να το κάνεις k04 ας το έκανες. Εγώ ήθελα και το έκανα. Σαρέσει η ροπί και το τράβηγμα; Δεν φαντάζεσε πως πάει το αμάξι και πως σε κολάει στο κάθισμα. Δεν βάζω κόντρες αλλά το αμάξι είναι γρήγορο και πατάει αρκετά αμάξια που είναι για κόντρες.

Φιλαρακι δεν εχω κανενα λογο να μην μου αρεσει η αληθεια,εισαι πολυ ενθουσιασμενος μαλλον με το αυτοκινητο σου και δεν ξερεις τι λες!!!

Οσο για το αν μπορω να το κανω Κ04,δεν θα το κανω,αλλα οχι γιατι δεν μπορω,γιατι απλα με πορωσες με αυτα που λες και θα το κανω ακομα ποιο δυνατο,και μετα θα ανεβω επανω να κανουμε κανενα πατηματακι ετσι για να δουμε διαφορες!Οταν εγω σκευτομουνα να το κανω big turbo εσυ ακομα δεν ειχες vag group αυτοκινητο,αλλα τωρα θα το κανω για να πατησω με το ποιο δυνατο passat cc στην Ελλαδα!!!

Υ/Γ ειμαι Θεσαλονικη για Σ/Κ απο Δευτερα ξεκιναμε!!!

Edited by souls A3
Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι δεν εχω κανενα λογο να μην μου αρεσει η αληθεια,εισαι πολυ ενθουσιασμενος μαλλον με το αυτοκινητο σου και δεν ξερεις τι λες!!!

Οσο για το αν μπορω να το κανω Κ04,δεν θα το κανω,αλλα οχι γιατι δεν μπορω,γιατι απλα με πορωσες με αυτα που λες και θα το κανω ακομα ποιο δυνατο,και μετα θα ανεβω επανω να κανουμε κανενα πατηματακι ετσι για να δουμε διαφορες!Οταν εγω σκευτομουνα να το κανω big turbo εσυ ακομα δεν ειχες vag group αυτοκινητο,αλλα τωρα θα το κανω για να πατησω με το ποιο δυνατο passat cc στην Ελλαδα!!!

Υ/Γ ειμαι Θεσαλονικη για Σ/Κ απο Δευτερα ξεκιναμε!!!

εσυ ηρεμησε λιγο και ασε τις χαζομαρες αντε μια χαρα εισαι .φτανει αντε ολα καλα ειναι πολυ το πηγαμε σε λιγο θα βγουν και μαχαιρια :sword: :sword: .ασε μην αρχιζεις γιατι μετα με ενα τηλφωνο στο χερι θα εισαι για να μιλαμε πως και τι να κανουμε για να το τσιτωσουμε κυαλο :rock: :rock: :rock: :rock: ;):thumbsup::roadrage::lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

εσυ ηρεμησε λιγο και ασε τις χαζομαρες αντε μια χαρα εισαι .φτανει αντε ολα καλα ειναι πολυ το πηγαμε σε λιγο θα βγουν και μαχαιρια :sword: :sword: .ασε μην αρχιζεις γιατι μετα με ενα τηλφωνο στο χερι θα εισαι για να μιλαμε πως και τι να κανουμε για να το τσιτωσουμε κυαλο :rock: :rock: :rock: :rock: ;):thumbsup::roadrage::lol: :lol:

Τασο το ξερεις οτι αμα το πω θα το κανω,αλλα οχι για πολυ μονο για ενα πατημα,μετα παλι Κ03 ετσι για να γουσταρω!!!

Με ξερεις τοσο καιρο,και ξερεις οτι δεν ασχολουμε γενικα με τετοια,αλλα εδω δεν μπορουμε να μιλησουμε και μας την πεφτουν,νομιζουν οτι εμεις δεν μπορουμε να κανουμε Κ04 το αμαξακι μας,και εχουν δικιο θα το κανω 3076,ετσι και αλλιως την εχω στο γκαραζ και με χαιρεταει καθε μερα!!!

Edited by souls A3
Link to comment
Share on other sites

Nαι, <<δεν θέλεις κόντρες>> αλλά τα 160 εργοστασιακά αλογάκια ΔΕ ΣΕ ΦΤΑΝΑΝΕ, έτρεξες για ΑPR "καρμπόνια" ΟΥΤΕ το Revo 1 ΣΕ ΕΦΤΑΝΕ, πήγες για cooler S3 και τσίμπησες 240HP και38Κg.m τερατώδους ροπής. Μήπως για να ρολλάρεις "και καλά" μαζί με τους... παππούδες με τα stαlet 1.0 ώστε να προσπερνάς με ασφάλεια;;;!!!!.... Έλα τώρα, ήθελες και συ με το Stage 1 να "πεις κάτι" ότι δεν έχει "μεγάλη διαφορά η Κ03 ΜΕ ΤΗΝ Κ04" δεν σου βγήκε,το γύρισες στις "χαμηλές ροπές των stock turbos", λες και ο άλλος που πάει για big turbo δεν ξέρει που χάνει και που κερδίζει!!! Άσε τον άνθρωπο να χαρεί, πέστου μια καλή κουβέντα κι αν αμφιβάλεις για την Κ04 κάνε ένα άνοιγμα μαζί του να δεις "πόοοοοσο ίδιοι είστε"! Όσο για μένα άστο το Astra... έχει custom πρόγραμμα, "λαγκάρει" μεν αλλά απογειώνεται όταν ξέρεις να το πας ακι δεν έχει καμία σχέση η οδήγησή του με stock turbo! Mακάρι να συναντιόμασταν και να ΣΤΟ ΕΔΙΝΑ ΝΑ ΤΟ ΟΔΗΓΗΣΕΙΣ-παρότι "ΑΝΑΨΑ" με όσα μου γράφεις!- και ύστερα το συζητάμε αν θέλεις τις χαμηλές ροπές της Κ03 κι αν αμφιβάλλεις για το Κ04 του συναδέλφου μας!

Λυπαμαι πολυ που δεν καταλαβαινεις αλλα μιλαω αντικειμενικα οπως κι'αλλοι πολλοι εδω μεσα.

Η Κ03 ως πιο μικρη τουρμπινα τραβαει καλυτερα χαμηλα απο την Κ04, σωστα; Μετα τις 4000 σαλ η δευτερη ειναι χαωδως δυνατοτερη, αυτο το ξερουν ολοι. Μην προσπαθεις να μας πεισεις για το οτι η Κ04 τραβαει το ιδιο καλα με την Κ03 στα χαμηλα!

Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις γιατι στο group VAG εργοστασιακα δεν τοποθετουν την Κ04 στα 1,8 αλλα στα διλιτρα τους οταν πανε για πολλα αλογα και ροπες; Θα μπορουσαν καλλιστα να το κανουν μια και το κοστος ειναι παρομοιο.

Απλα για εμενα η τεσσαρα δεν ταιριαζει και στο χαρακτηρα του συγκεκριμενου αυτοκινητου.

Δεν ειπα ποτε οτι οσοι εβαλαν μεγαλυτερη τουρμπινα ειναι κοροϊδα, που το ειδες αυτο γραμμενο;

Απο που καταλαβαινεις εσυ απο τα λεγομενα μου οτι "ότι δεν έχει μεγάλη διαφορά η Κ03 ΜΕ ΤΗΝ Κ04";

Λοιπον, για να σου απαντησω σ'αυτα που λες παραπανω θα σου πω οτι τα 160 εργοστασιακα αλογα δεν ειναι αρκετα για να επιταχυνει γρηγορα το 1500+ κιλων αμαξι οταν το χρειαστει κανεις και το ξερεις.

Γι'αυτο και το βελτιωσα για να μου δωσει περισσοτερη ασφαλεια. Και απο οτι βλεπεις η βελτιωση που εκανα διατηρει τον χαρακτηρα του αυτοκινητου και δεν προχωραω παραπερα αν ειναι να τον χαλασω.

Αν εχεις να πεις κατι που δεν σ'αρεσει στο setup μου πες το τεκμηριωμενα και με αντικειμενικη κριση.

Τωρα σχετικα με τα υπολοιπα που λες για ρολαρισματα με παππουδες κλπ δεν θα απαντησω για να μην πεσω στο επιπεδο σου.

Δεν καταλαβαινεις οτι υπαρχουν διαφορετικοι λογοι για να βελτιωσει καποιος το αμαξι του και οχι μονο για να κανει κοντρες οπως νομιζεις...

Πιστευεις οτι ολοι εχουμε τις ιδιες αναγκες και τους ιδιους στοχους στη ζωη; Πολυ ισοπεδωτικος μου φαινεσαι...

Και δεν εχω σκοπο να δω "ποοοοσο ιδιοι" ειμαστε με το αμαξι του Γιωργου γιατι ΔΕΝ μ'ενδιαφερει το σπορ!

Οταν ηθελα να κανω κοντρες ειχα αλλο αμαξι οπως ειπα, ΤΕΛΟΣ.

Γιωργο να εισαι καλα να το τρεχεις οσο θελεις! ;)

Μονο προσοχη στις κοντρες γιατι καμια φορα συμβαινει να υπαρχουν και καλυτεροι απο εμας και δεν τους φαινεται καθολου...

Link to comment
Share on other sites

Τασο το ξερεις οτι αμα το πω θα το κανω,αλλα οχι για πολυ μονο για ενα πατημα,μετα παλι Κ03 ετσι για να γουσταρω!!!

Με ξερεις τοσο καιρο,και ξερεις οτι δεν ασχολουμε γενικα με τετοια,αλλα εδω δεν μπορουμε να μιλησουμε και μας την πεφτουν,νομιζουν οτι εμεις δεν μπορουμε να κανουμε Κ04 το αμαξακι μας,και εχουν δικιο θα το κανω 3076,ετσι και την εχω στο γκαραζ και με χαιρεταει καθε μερα!!!

επειδη σε ξερω ξεκολα αντε μην το συνεχιζουμε αλλο φτανει :thumbsup: εαν θες να πεταξεις λεφτα δωστα σε μενα φτανουν ολα αυτα που εβαλές εχεις ενα δυνατο αμαξι και δεν χρειαζεσαι τιποτα αλλο .ολοι να ναι γεροι και να τα χαιρονται απλως να δεχομαστε αληθειες και οχι επειδη το εβαλα η το εκανα ειναι το πιο καλο και τελος δεν ακουω τιποτα ;) καλο βραδυ

Edited by tasossline t
Link to comment
Share on other sites

Λυπαμαι πολυ που δεν καταλαβαινεις αλλα μιλαω αντικειμενικα οπως κι'αλλοι πολλοι εδω μεσα.

Η Κ03 ως πιο μικρη τουρμπινα τραβαει καλυτερα χαμηλα απο την Κ04, σωστα; Μετα τις 4000 σαλ η δευτερη ειναι χαωδως δυνατοτερη, αυτο το ξερουν ολοι. Μην προσπαθεις να μας πεισεις για το οτι η Κ04 τραβαει το ιδιο καλα με την Κ03 στα χαμηλα!

Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις γιατι στο group VAG εργοστασιακα δεν τοποθετουν την Κ04 στα 1,8 αλλα στα διλιτρα τους οταν πανε για πολλα αλογα και ροπες; Θα μπορουσαν καλλιστα να το κανουν μια και το κοστος ειναι παρομοιο.

Απλα για εμενα η τεσσαρα δεν ταιριαζει και στο χαρακτηρα του συγκεκριμενου αυτοκινητου.

Δεν ειπα ποτε οτι οσοι εβαλαν μεγαλυτερη τουρμπινα ειναι κοροϊδα, που το ειδες αυτο γραμμενο;

Απο που καταλαβαινεις εσυ απο τα λεγομενα μου οτι "ότι δεν έχει μεγάλη διαφορά η Κ03 ΜΕ ΤΗΝ Κ04";

Λοιπον, για να σου απαντησω σ'αυτα που λες παραπανω θα σου πω οτι τα 160 εργοστασιακα αλογα δεν ειναι αρκετα για να επιταχυνει γρηγορα το 1500+ κιλων αμαξι οταν το χρειαστει κανεις και το ξερεις.

Γι'αυτο και το βελτιωσα για να μου δωσει περισσοτερη ασφαλεια. Και απο οτι βλεπεις η βελτιωση που εκανα διατηρει τον χαρακτηρα του αυτοκινητου και δεν προχωραω παραπερα αν ειναι να τον χαλασω.

Αν εχεις να πεις κατι που δεν σ'αρεσει στο setup μου πες το τεκμηριωμενα και με αντικειμενικη κριση.

Τωρα σχετικα με τα υπολοιπα που λες για ρολαρισματα με παππουδες κλπ δεν θα απαντησω για να μην πεσω στο επιπεδο σου.

Δεν καταλαβαινεις οτι υπαρχουν διαφορετικοι λογοι για να βελτιωσει καποιος το αμαξι του και οχι μονο για να κανει κοντρες οπως νομιζεις...

Πιστευεις οτι ολοι εχουμε τις ιδιες αναγκες και τους ιδιους στοχους στη ζωη; Πολυ ισοπεδωτικος μου φαινεσαι...

Και δεν εχω σκοπο να δω "ποοοοσο ιδιοι" ειμαστε με το αμαξι του Γιωργου γιατι ΔΕΝ μ'ενδιαφερει το σπορ!

Οταν ηθελα να κανω κοντρες ειχα αλλο αμαξι οπως ειπα, ΤΕΛΟΣ.

Γιωργο να εισαι καλα να το τρεχεις οσο θελεις! :sword:

Μονο προσοχη στις κοντρες γιατι καμια φορα συμβαινει να υπαρχουν και καλυτεροι απο εμας και δεν τους φαινεται καθολου...

Πες τα φιλε μου,ακριβως ετσι ειναι οπως τα περιγραφεις!!! ;):thumbsup:

επειδη σε ξερω ξεκολα αντε μην το συνεχιζουμε αλλο φτανει :lol: εαν θες να πεταξεις λεφτα δωστα σε μενα φτανουν ολα αυτα που εβαλές εχεις ενα δυνατο αμαξι και δεν χρειαζεσαι τιποτα αλλο .ολοι να ναι γεροι και να τα χαιρονται απλως να δεχομαστε αληθειες και οχι επειδη το εβαλα η το εκανα ειναι το πιο καλο και τελος δεν ακουω τιποτα :roadrage: καλο βραδυ

Εμεις θα τα πουμε απο κοντα Κ.Τασο!!!! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Μην ακούω χαζομάρες. Το παιδί μια χαρά μιλάει και εκφράζετε και δεν είναι προκλητικός απέναντι στα μέρη του φόρουμ. Η αλήθεια δεν σας αρέσει; Άμα ήθελες να το κάνεις k04 ας το έκανες. Εγώ ήθελα και το έκανα. Σαρέσει η ροπί και το τράβηγμα; Δεν φαντάζεσε πως πάει το αμάξι και πως σε κολάει στο κάθισμα. Δεν βάζω κόντρες αλλά το αμάξι είναι γρήγορο και πατάει αρκετά αμάξια που είναι για κόντρες.

Λοιπόν αγαπητοί φίλοι vg1912, SoulsA3 και Tassosline t.

Δεν έγραψα για αρκετή ώρα για να δω που θα "κατασταλάξει" η έντονη αλλά ενδιαφέρουσα συζήτηση! Ειλικρινά μέσα από τη καρδιά μου έχω να πω ότι στενοχωρέθηκα που φτάσαμε να διαπληκτιζόμαστε για ένα θέμα, στο οποίο αν το ψάξετε προσεκτικά ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ αλλά ο καθένας τονίζει τη πλευρά που ενδιαφέρει περισσότερο την προτίμησή του. Ήδη από περιστροφές των όσων υποστηρίζουμε ΟΛΟΙ -ακόμα και για να υπερτονίσουμε την άποψή μας- ουσιαστικά παραδεχόμαστε και την "αντίρροπη" άποψη, ότι δηλαδή καμία από τις δύο λύσεις-εφαρμογές τουρμπίνας Κ03/Κ04 δεν είναι πανάκεια!Η δική μου διαφωνία άρχισε όταν ο vg1912 υποστήριξε ούτε λίγο ούτε πολύ -ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ- ότι με τη λύση της Κ04 υπάρχει περίπου δυσάρεστο lag (4.000rpm)και ότι επειδή ο ίδιος προσωπικά δεν ξεπερνά τις 5.000rpm, <<ε! εντάξει, η χρήση της Κ04 δε λέει και πολλά>>. Επαναλαμβάνω για να μη παρεξηγηθώ ΤΟ ΕΝΝΟΗΣΕ ΕΜΜΕΣΑ ΟΧΙ ΡΗΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΤΣΙ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ Κ04 ΣΕ 1.8ΤSI.

Η άποψή του βέβαια ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ ΑΛΛΑ Κ-Ρ-Ι-Ν-Ε-Τ-Α-Ι!!!!

Δηλαδή γιατί να στενοχωρήσουμε ένα παληκάρι και να κρίνουμε "κάπως" την επιλογή του, ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ 500-700PRM LAG, κάνοντας όμως αληθινό το όνειρό του.

Κατά τα άλλα ΝΑΙ η Κ03 είναι πιο χρηστική, λειτουργική, φουσκώνει καλύτερα και έχει ΠΟΛΥ ΣΕΒΑΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ! Άρα πού διαφωνούμε;;;

Όμως θα κάνω και την αυτοκριτική μου. Δεν θα ακολουθήσω τον "εύκολο δρόμο" ότι δηλαδή: <<Δέστε μάγκες, ο cjgeorgio ΔΙΚΑΙΩΣΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ,>> γιατί έτσι έμμεσα θα ευλογούσα τα γένια μου ακόμα κι αν θεωρώ ότι η άποψή του ταιριάζει με τη δική μου! ΠΑΡΕΚΤΡΑΠΗΚΑ ΕΙΔΙΚΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ κο SoulsA3 αναφορικά με το ύφος της απάντησής μου ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΣΥΓΓΝΩΜΗ!!! Όμως και πάλι μέσα από τη καρδιά μου σας διαβεβαιώ ότι δεν έγινε με πρόθεση ειρωνείας ΑΛΛΑ ΑΠΛΑ ΕΙΧΑ ΠΑΘΟΣ ΣΤΑ ΟΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΑ!!! Λυπάμαι που και οι λοιποί σχημάτισαν άσχημοι εικόνα και στο μέλλον θα προσπαθήσω να είμαι εγκρατέστερος γιατί πραγματικά ΟΛΟΙ ΣΑΣ αξίζετε και μπορούμε να μοιραζόμαστε απόψεις με όμορφο και εποικοδομητικό τρόπο, καθώς και άλλα παιδιά μας παρακολουθούν! "Ψωμί κι αλάτι" λοιπόν παιδιά!

Link to comment
Share on other sites

Όταν κάθεσε συζητάς νορμάλ και ορμάνε και σου λένε πρόσεχε πως μιλάς να σέβεσαι το φόρουμ είσαι φιλοξενούμενος και άλλα πόσα χαζά μωρουδίστικα ε ναι τότε κάτι παίζει. Πες το όπως θες..:roadrage: που να μηλούσες και άσχημα (κάτι το οποιό δεν έκανες) τότε θα έλεγα ναι να κρατήσουμε έναν ποιο ήπιο τόνο. Τόσα άτομα βάλαν κ04 δεν είναι καμία περίεργη μετατροπή.

Εγώ το έκανα για την καύλα μου να το πω ποιο απλά και όχι να επιδίξω ποιος την έχει ποιο μεγάλη και άλλα τέτοια χαζά. Δεν πάνε μόνο τα γιαπονέζικα 7.000 αλλά πάνε και τα 1.8 tsi k04 και πάνε γαμιόντας.

Η αλήθεια είναι Τάσο ότι λόγο ζήλιας αρχηνάνε κάποιοι και ψάχνουν να βρούνε αρνητικά για να βγάλουν κάτι σκάρτο. Αντή να λένε μπράβο για αυτό που έκανες ψάχνουν να βρούνε κάτι αρνητικό. Οποίος διαβάσε κατάλαβε.

Link to comment
Share on other sites

Όταν κάθεσε συζητάς νορμάλ και ορμάνε και σου λένε πρόσεχε πως μιλάς να σέβεσαι το φόρουμ είσαι φιλοξενούμενος και άλλα πόσα χαζά μωρουδίστικα ε ναι τότε κάτι παίζει. Πες το όπως θες..:roadrage: που να μηλούσες και άσχημα (κάτι το οποιό δεν έκανες) τότε θα έλεγα ναι να κρατήσουμε έναν ποιο ήπιο τόνο. Τόσα άτομα βάλαν κ04 δεν είναι καμία περίεργη μετατροπή.

Εγώ το έκανα για την καύλα μου να το πω ποιο απλά και όχι να επιδίξω ποιος την έχει ποιο μεγάλη και άλλα τέτοια χαζά. Δεν πάνε μόνο τα γιαπονέζικα 7.000 αλλά πάνε και τα 1.8 tsi k04 και πάνε γαμιόντας.

Η αλήθεια είναι Τάσο ότι λόγο ζήλιας αρχηνάνε κάποιοι και ψάχνουν να βρούνε αρνητικά για να βγάλουν κάτι σκάρτο. Αντή να λένε μπράβο για αυτό που έκανες ψάχνουν να βρούνε κάτι αρνητικό. Οποίος διαβάσε κατάλαβε.

καλημερα παιδες, γιωργο δεν ξερω αν καποιος εδω μεσα τα λεει απο ζηλια ρε φιλε που δεν το πιστευω αυτο με τιποτα αλλα εαν το νομιζεις εσυ καλα κανεις .οσο για το ποσο μωρουδιστικα φερομαστε αρα κατι παιζει δεν θελω να το συνεχησω ρε φιλε γιατι σε ξερω και σε σεβομαι οχι για τιποτα αλλο και εχουμε καθησει και ειπιαμε μαζι και ενα καφε αλλα τεσπα .ο φιλος μας vf34 αφου βγηκε και το παραδεχτηκε οοτι ηταν καπως η συμπεριφορα του με τον γιαννη τον souls αρα παλι στα καλα καθουμενα δεν καθησαμε και βγαλαμε ολα αυτα που του ειπαμε .τεσπα ας σταματησουμε δω ολα καλα φιλοι ολοι μην το συνεχησουμε ειναι κριμας το ξερω ολοι εχουν χαλαστει αλλα δυστηχως υπαρχουν και αυτα μεσα στα φορουμ :thumbsup: ας γυρισουμε στο θεμα μας θα ανεβασεις κανενα βιντεο ρε φιλα να δουμε πως παει ναι η οχι αντε :thumbsup::bling:;):drool: :drool: :drool: :drool:

Link to comment
Share on other sites

Φιλαρακι δεν εχω κανενα λογο να μην μου αρεσει η αληθεια,εισαι πολυ ενθουσιασμενος μαλλον με το αυτοκινητο σου και δεν ξερεις τι λες!!!

Οσο για το αν μπορω να το κανω Κ04,δεν θα το κανω,αλλα οχι γιατι δεν μπορω,γιατι απλα με πορωσες με αυτα που λες και θα το κανω ακομα ποιο δυνατο,και μετα θα ανεβω επανω να κανουμε κανενα πατηματακι ετσι για να δουμε διαφορες!Οταν εγω σκευτομουνα να το κανω big turbo εσυ ακομα δεν ειχες vag group αυτοκινητο,αλλα τωρα θα το κανω για να πατησω με το ποιο δυνατο passat cc στην Ελλαδα!!!

Υ/Γ ειμαι Θεσαλονικη για Σ/Κ απο Δευτερα ξεκιναμε!!!

Φίλε με μαμά s3 κόντρα πως τα πας; Εγώ χτυπιέμαι με s3 360ps τι θα μου πεις τώρα εσύ με το 18ράκι σου που έλεγες η κ04 είναι μεγάλη για τα 1800ράκια.

Κάντο κ04 και έλα να σε ρίξει μια τάπα το γρηγορότερο Passat cc στην Ελλάδα (όπως λες).

καλημερα παιδες, γιωργο δεν ξερω αν καποιος εδω μεσα τα λεει απο ζηλια ρε φιλε που δεν το πιστευω αυτο με τιποτα αλλα εαν το νομιζεις εσυ καλα κανεις .οσο για το ποσο μωρουδιστικα φερομαστε αρα κατι παιζει δεν θελω να το συνεχησω ρε φιλε γιατι σε ξερω και σε σεβομαι οχι για τιποτα αλλο και εχουμε καθησει και ειπιαμε μαζι και ενα καφε αλλα τεσπα .ο φιλος μας vf34 αφου βγηκε και το παραδεχτηκε οοτι ηταν καπως η συμπεριφορα του με τον γιαννη τον souls αρα παλι στα καλα καθουμενα δεν καθησαμε και βγαλαμε ολα αυτα που του ειπαμε .τεσπα ας σταματησουμε δω ολα καλα φιλοι ολοι μην το συνεχησουμε ειναι κριμας το ξερω ολοι εχουν χαλαστει αλλα δυστηχως υπαρχουν και αυτα μεσα στα φορουμ :thumbsup: ας γυρισουμε στο θεμα μας θα ανεβασεις κανενα βιντεο ρε φιλα να δουμε πως παει ναι η οχι αντε :thumbsup::startle::thumbsd::thumbsu::drool: :drool: :drool:

Τάσο εσύ δεν είπες κάτι χαζό η κάτι μωρουδίστικο. Απλά ο άλλος από την Κρήτη λέει θέλω ροπες και να τραβάει και να κολάω στο κάθισμα και Εγώ τον λέω κάντο κ04 εκει να δεις κόλιμα και αυτη είναι η αλήθεια. Αυτός το ποιάνει σαν να τον λέω κάντο και έλα να τα τρέξουμε... Τι να πω σηκωνω τα χέρια ψηλά. Άμα θέλει όπως λέει ας το κάνει να έρθει να του φύγει η απορία. Τι να πω μην έρθεις; Το θέμα είναι οποίος λογικός διαβάσει με την σειρά τι γράφουμε θα καταλάβει.

Link to comment
Share on other sites

Guest Fotis P.

Καλησπερα στην ομορφη παρεα του club!! πηρα την αφορμη να γραφτω στο club για να ξεκαθαριστουν καποια πραγματα που διαβαζουμε με ομορφο και ωραιο τροπο χωρις διαμαχες και παρεξηγησεις.

Για οσους δεν γνωριζουν, εκπροσωπω την εταιρια που βελτιωσε το αμαξι του cjgeorgio και αρκετων αλλων μελων απο εδω μεσα, ΖΗΤΩ ΠΡΟΚΑΤΑΒΟΛΙΚΑ ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΑΝ ΠΑΡΑΒΑΙΝΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΑΝΟΝΑ ΤΟΥ ΦΟΡΟΥΜ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ, ΑΣ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ.

Στο θεμα μας τωρα, η βελτιωση που εκανε ο cjgeorgio στο αμαξι του ειναι πλεον δοκιμασμενη σε ολους τους τομεις εδω και 2 και πλεον χρονια, τα δειγματα ειναι εντελως ΘΕΤΙΚΑ μιας και εχουν γινει περιπου 17 αυτοκινητα 1.8 με Κ04 και τα δειγματα αστοχιας ειναι ΜΗΔΕΝΙΚΑ, μαλιστα υπαρχουν αυτοκινητα με 100.000 χιλιομετρα που εχουν αυτην την μετατροπη..

Στον τομεα της βελτιωσης, περα απο τα συγκεκριμενα και standard περιφερειακα, εχουν γινει συγκεκριμενες εργασιες στον κινητηρα τις οποιες μεσα απο ατελειωτες ωρες δοκιμων και αλλαγων (σε δικο μας αυτοκινητο)ειμαστε σε θεση να γνωριζουμε και να τις προσφερουμε σε καποιον που θελει να βελτιωσει αξιοπιστα το αυτοκινητο του ακομη και σε αυτο το επιπεδο, οπως οι περισοτεροι παρατηρησατε, ο ιδιος ο Γιωργος δεν κανει πουθενα λογο για missfires, το οποιο ειναι σχεδον μονιμο φαινομενο στα δυνατα TSI, επισης εχει τελεια λειτουργια χωρις κανενα προβλημα σε ολους τους τομεις.. (καπου εδω οφειλουμε να ομολογησουμε πως ακομη και εμεις συναντησαμε δυσκολιες βελτιονωντας τα 1.8, ειχαμε προγραμματιστικα θεματα, μαλιστα καναμε και ορισμενες λαθος επιλογες μιας και ολοι μαθαινουμε στην πορεια, αλλα πλεον με συγκεκριμενο προγραμματισμο και περιφερειακα το αποτελεσμα ειναι ΑΨΟΓΟ οπως στην περιπτωση του Γιωργου), και ολα αυτα εγιναν σε μια μερα, αν εξαιρεσουμε μια απροοπτη καθυστερηση που εγινε οσον αφορα τα φρενα του και χρειαστηκε να μηνει το αμαξι 2 μερες ακομη μεσα..

Η αισθηση και η δυναμη που εχει το Passat του Γιωργου ειναι μοναδικη, αυξανει χιλιομετρα με πολυ γρηγορο ρυθμο και με μεγαλη γραμμικοτητα.

Σχετικα με την καθυστερηση και το lag της Κ04 πιστευω πως δεν θα επρεπε καν να γινεται λογος.. οποιος εχει εμπειρια απο αυτοκινητο με την συκεκριμενη βελτιωση καταλαβαινει απολυτα τα λεγομενα μου, οποιος δεν εχει και θα ηθελε, μπορει πολυ ευχαριστως να επικοινωνησει μαζι μας για να του κανονισουμε μια βολτα με ενα τετοιο αυτοκινητο για να δει στην πραξη τι γινεται..

Για να μιλησουμε ομως τεκμηριομενα θα παραθεσω μια σειρα δυναμομετρησεων απο 1.8TSi με Κ04, για να δουν τα μελη οτι η ροπη μπορει να φτασει τα 40+kg απο τις 3.000σαλ, για απο εκει και επειτα δεν το συζηταμε καν διοτι θα δειτε απο μονοι σας ροπες τις ταξεως των 40-44kg στις 6.000σαλ!! την στιγμη που ενα τσιτωμενο Κ03 εχει μετα βιας 30kg στις 6.000σαλ και περιπου 100-120 αλογα κατω..

ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΕΙΣ 1.8 ΜΕ Κ04:

0003vu.jpg

18tsik04.jpg

0001nr.jpg

0002bfn.jpg

(Δεν θελω να σταθουμε στο προγραμμα του καθε αυτοκινητου, μιας και πλεον ολα τα αυτοκινητα μας ρυθμιζονται απο τον Κριτωνα με ιδια και καλυτερα αποτελεσματα, σε συνδυασμο με τις σωστες μηχανολογικες εφαρμογες)

ENΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΘΑ ΔΑΝΙΣΤΩ ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΔΕΙΓΜΑ ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗΣ 1.8 ΜΕ Κ03, ΤΟΥ ΣΙΜΟΥ:

passatccfirstdyno.jpg

Οπως ολοφανερα διακρινουμε η διαφορα στο σπουλαρισμα ειναι της ταξεως των μολις 450 στροφων, πιστευω πως ειναι εντελως ασημαντη και ανεπαισθητη στον δρομο που δεν αξιζει να το συζηταμε.. αλλωστε απο τις 3000 και μετα οι δυναμομετρησεις δεν μπορουν καν να συγκριθουν.

Ας μην δημιουργουμε αρνητικο κλιμα λοιπον στην συγκεκρημενη παρουσιαση του Γιωργου, γιατι ο ιδιος ουσιαστικα πρωτοπορησε, ανοιγοντας τον δρομο και σε αλλα μελη και δειχνοντας τους τα επιπεδα αντοχης, δυναμης και λειτουργηκοτητας των αυτοκινητων τους..

Ζητω συγγνωμη αν σας κουρασα, θα χαρω να απαντησω σε οποιεσδηποτε αποριες σας οταν θα εχω την ευκαιρια.

Με εκτιμηση,

Πορφυρης Φωτης

ΥΓ. Φιλε souls A3 δεν χρειαζεται να βελτιωσεις το αυτοκινητο σου μονο και μονο για να περασεις καποιον, ειναι ανωριμη κινηση μιας και θα ξοδεψεις μεγαλο χρηματικο ποσο, θα συναντησεις πολλα θεματα που θα πρεπει να ξοδεψεις ΠΟΛΥ χρονο και χρηματα που πιθανον να μην μπορεσεις να επιλυσεις και στο τελος θα εισαι εκτεθημενος μονο και μονο γιατι προσπαθησες να γινεις καλυτερος απο καποιον που σε 2 μερες προτιμησε την δοκιμασμενη λυση και χαιρεται καθε μερα το αυτοκινητο του. Αλλωστε η 3076 θα εχει πραγματικα αισθητο lag, γεγονος που θα σε ενοχλει αφανταστα πολυ την στιγμη που σου φαινεται ενοχλητικο το lag των 450 στροφων της Κ04. Και για να μην παρεξηγηθω, ολα αυτα στα λεω απολυτα φιλικα και χωρις ιχνος ειρωνιας!!

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα στην ομορφη παρεα του club!! πηρα την αφορμη να γραφτω στο club για να ξεκαθαριστουν καποια πραγματα που διαβαζουμε με ομορφο και ωραιο τροπο χωρις διαμαχες και παρεξηγησεις.

Γειά σου συνάδελφε Φώτη(με την κυριολεκτική έννοια του όρου "συνάδελφος" μιας και έχουμε αμφότεροι Οpel -είμαι ο "geo.petin" στο "δικό μας" club καιμάλιστα σήμερα χαιρέτησα και την εκεί παρουσίαση του OPC σου)!

Λοιπόν πραγματικά, πέρα από το αν κάποιος προτιμά να μείνει με το stock turbo στο αμάξι του ή να βάλει κάτι πιο αποδοτικό, θεωρώ ότι όσα είπες με την ιδιότητα του βελτιωτή με έκαναν να "νιώσω" λίγο καλύτερα αφού και γω προσπαθώντας να πω "τα ίδια" φυσικά με πιο απλό και προφανώς όχι πειστικό τρόπο ως απλός ιδικτήτης-fan του motorsport, τελικά παρεκτράπηκα. "Φάνηκα κάπως" στα παιδιά, με τα οποία ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΙΠΟΤΑ αλλά και εκτιμώ το θάρρος της γνώμης τους. Επίσης ως V.A.Gίτες θα ξέρουν περισσότερα από εμένα! Το έκανα όμως ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ γιατί τελικά όπως αναφέρεις κι εσύ η μετατροπή είναι απλή, πολύ αποδοτική, με ελάχιστη "επίπτωση" στα χαρακτηριστικά λειτουργίας του 1.8Tsi, ενώ δεν έχει τίποτα το "απόκοσμο" όπως στα κλασικά Β.Τ (π.χ VF34, Garret GT3071/6 κ.λπ). Χαίρομαι γιατί από εμένα άρχισε δυστυχώς μια άσκοπη αντιπαράθεση αλλά εσύ με "υποστήριξες" με τεκμηριωμένα στοιχεία, ΧΩΡΙΣ ΦΥΣΙΚΑ να μη λαμβάνω υπόψη την αίσθηση εξαίρετου αποτελέσματος που απολαμβάνει ο cjgeorgio...

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν αγαπητοί φίλοι vg1912, SoulsA3 και Tassosline t.

ΤΕΛΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ αλλά ο καθένας τονίζει τη πλευρά που ενδιαφέρει περισσότερο την προτίμησή του. Ήδη από περιστροφές των όσων υποστηρίζουμε ΟΛΟΙ -ακόμα και για να υπερτονίσουμε την άποψή μας- ουσιαστικά παραδεχόμαστε και την "αντίρροπη" άποψη, ότι δηλαδή καμία από τις δύο λύσεις-εφαρμογές τουρμπίνας Κ03/Κ04 δεν είναι πανάκεια!

Συμφωνω απολυτα!

Η δική μου διαφωνία άρχισε όταν ο vg1912 υποστήριξε ούτε λίγο ούτε πολύ -ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΜΜΕΣΑ ΠΛΗΝ ΣΑΦΩΣ- ότι με τη λύση της Κ04 υπάρχει περίπου δυσάρεστο lag (4.000rpm)και ότι επειδή ο ίδιος προσωπικά δεν ξεπερνά τις 5.000rpm, <<ε! εντάξει, η χρήση της Κ04 δε λέει και πολλά>>. Επαναλαμβάνω για να μη παρεξηγηθώ ΤΟ ΕΝΝΟΗΣΕ ΕΜΜΕΣΑ ΟΧΙ ΡΗΤΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΕΤΣΙ ΣΥΝΑΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΙΤΙΚΗ ΤΗΣ Κ04 ΣΕ 1.8ΤSI.

Μαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα! Απλα ειπα οτι η Κ04 σπουλαρει (και το εγραψε και ο Κριτωνας) αργοτερα απο την Κ03! Τα υπολοιπα ειναι δικα σου συμπερασματα...

Σιγουρα ξερεις τη διαφορα του ορου lag (καθυστερηση αποκρισης στο γκαζι- Turbo lag is the time required to change speed and function effectively in response to a throttle change) με τον ορο σπουλαρισμα (ταχυτητα με την οποια ανεβαζει πιεση η τουρμπινα με φουλ γκαζι- Ηow quick the turbo comes on boost. A quick spooling turbo is on full boost by say 3000rpm and a slow spooling turbo is on full boost by say 4500rpm.)

Εχω γραψει οτι η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι η μεγαλη τουρμπινα δεν ταιριαζει στο χαρακτηρα του αυτοκινητου, ασε με να εχω την αποψη μου ενω δεχομαι τη δικη σου.

Να τεκμηριωσω την αποψη μου: το Passat CC ειναι βαρυ αμαξι και γι'αυτο εχει πολλη αδρανεια δηλαδη λογω βαρους αργει να επιταχυνει. Αν προσθεσουμε και μια τουρμπινα που αργει να ανεβασει πιεση καταλαβαινουμε οτι πρεπει να κραταμε τις στροφες του μοτερ παντα πανω απο τις 3500 για να εχουμε αμεση επιταχυνση.

Δηλαδη για να προσπερασεις ή να επιταχυνεις στην αριστερη λωριδα επειδη σου ερχεται καποιος με πολλα χιλιομετρα απο πισω (και για να μην τον κοψεις) πρεπει να κατεβασεις τουλαχιστον μια ταχυτητα. Και ξερεις τα 130 χλμ/ω με 6η τα εχουμε με κατω απο 3000 σαλ... Τωρα, αν δεν πας εσυ ποτε με 130 ειναι αλλο ζητημα...

Στο Leon που ειναι αρκετα πιο ελαφρυ η Κ04 την κανει μια χαρα τη δουλεια...

Εξαλλου, το αμαξι λεγεται CC = comfort coupe που σημαινει ανετο κουπε δηλαδη αμαξι για ανετα ταξιδια και οχι για ταρζανιλικια...

Παντα προσωπικη μου αποψη...

Δηλαδή γιατί να στενοχωρήσουμε ένα παληκάρι και να κρίνουμε "κάπως" την επιλογή του, ΕΝΩ ΕΙΧΕ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΧΕ 500-700PRM LAG, κάνοντας όμως αληθινό το όνειρό του.

Εσυ που το ξερεις οτι στεναχωρεθηκε, εγω νομιζω οτι ειναι το ιδιο ευτυχισμενος οπως πριν...

Το απολαμβανει οτι κι'αν πω εγω ή αλλοι εδω...

Κατά τα άλλα ΝΑΙ η Κ03 είναι πιο χρηστική, λειτουργική, φουσκώνει καλύτερα και έχει ΠΟΛΥ ΣΕΒΑΣΤΗ ΑΠΟΔΟΣΗ! Άρα πού διαφωνούμε;;;

ΠΟΥΘΕΝΑ!

Στις ερωτησεις που σου απευθηνα ομως δεν απαντησες...

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Φίλε με μαμά s3 κόντρα πως τα πας; Εγώ χτυπιέμαι με s3 360ps τι θα μου πεις τώρα εσύ με το 18ράκι σου που έλεγες η κ04 είναι μεγάλη για τα 1800ράκια.

Κάντο κ04 και έλα να σε ρίξει μια τάπα το γρηγορότερο Passat cc στην Ελλάδα (όπως λες).

Ρε συ Γιωργο το CC το πηρες για να κανεις κοντρες; Γιατι τοτε μαλλον λαθος αμαξι πηρες...

Εισαι σιγουρος για το οτι το S3 ηταν 360 αλογα γιατι τα νουμερα (βλεπε βαρος αυτοκινητων ανα ιππο) δεν βγαινουν.

Το S3 ειναι διλιτρο, σωστα; Αρα εχει πιο καλη ροπη χαμηλα αλλα και μεγαλυτερη δυναμη παντου λογω κυβικων.

Πως εγινε να πατε κοπια αν ειναι το ιδιο δυνατο (στην κορυφωση) μ'εσενα; :p

Τον ρωτησες για το αμαξι του μετα (ή πριν) την κοντρα;

Link to comment
Share on other sites

Τζάπα τρωγώμαστε χωρίς λόγο. Ένα φόρουμ μια παρέα. Δεν στεναχωριέμαι για αυτά που λέμε απλά χθες βράδυ με έγραψε ένας ζητάς ότι πέρασα με κόκκινο (μαζί με άλλα 2 ταξί αλλά τους άφησε) και μου πήραν άδεια πινακίδες για 20 μέρες και δίπλωμα για 60 μέρες. Έτυχε ο ζητάς να είναι ηλικεία μου και λίγο κολιμένος στο μυαλό (βλέπει ένα αμάξι που δεν θα το έχει Ούτε στα όνειρα του και Δουλεύει σαββατιατικα ενω άλλοι είναι έξω και δισκεδάζουν). Δευτέρα πάω στον διοικητή μακάρι να μου δώσει τα χαρτιά πίσω και να πληρώσω το κολοπροστιμο για να ενυσχιθει το κολοκράτος μας που πάει κατά διαόλου...:p βέβαια Ούτε αυτο με πτοησε και τώρα είμαι Χαλκιδική...:p

Μαλάκες υπάρχουν σε άλλες της υπηρεσίες...:)

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω τρια πραγματακια τωρα στους κατασκευαστες και προγραμματιστες του project Passat CC K04:

1. Ειστε 100% σιγουροι οτι τα εργοστασιακα σωθικα του συγκεκριμενου μοτερ θ'αντεξουν για πολυ μια αυξηση δυναμης κατα 100% (175-> 350 αλογα); Ξερω οτι εχει αλλαγμενο συμπλεκτη που αντεχει πολλη ροπη αλλα τα υπολοιπα; Γιατι αν ειστε 100% σιγουροι τοτε δεν πρεπει να ανησυχω για το δικο μου...

2. Ενα αμαξι με την κινηση στους εμπρος τροχους μονο πως μπορει να βγαλει ολη αυτη τη ροπη και δυναμη στο δρομο οπως ειναι απο το εργοστασιο; Γιατι ιδιαιτερα το CC που ειναι και μακρυ θα εχει μεγαλο προβλημα στο να επιταχυνει αλλαζοντας ταυτοχρονα πορεια. Κι αν η ροπη στρεψης ως προς τον καθετο αξονα ειναι μεγαλη σημαινει οτι τα φαινομενα υποστροφης αλλα και υπερστροφης θα ειναι μεγαλα...

Εχετε δει πολλα αυτοκινητα του ιδιου μεγεθους να βγαζουν τοσα αλογα και να μην ειναι πισωκινητα ή τετρακινητα;

Προσωπικη μου αποψη, πανω απο 250 αντε 270 αλογα στη συγκεκριμενη εκδοση με την κινηση μονο εμπρος ειναι πολλα...

3. Πως γινεται να διαχειριζεται ενα εγκεφαλος μια τιμη λ στο 0,76 (που δουλευει το συγκεκριμενο στα ψηλα) οταν ο αισθητηρας του ειναι narrow band και διαβαζει απο 0,96 ως 1,02;

Τζάπα τρωγώμαστε χωρίς λόγο. Ένα φόρουμ μια παρέα. Δεν στεναχωριέμαι για αυτά που λέμε απλά χθες βράδυ με έγραψε ένας ζητάς ότι πέρασα με κόκκινο (μαζί με άλλα 2 ταξί αλλά τους άφησε) και μου πήραν άδεια πινακίδες για 20 μέρες και δίπλωμα για 60 μέρες. Έτυχε ο ζητάς να είναι ηλικεία μου και λίγο κολιμένος στο μυαλό (βλέπει ένα αμάξι που δεν θα το έχει Ούτε στα όνειρα του και Δουλεύει σαββατιατικα ενω άλλοι είναι έξω και δισκεδάζουν). Δευτέρα πάω στον διοικητή μακάρι να μου δώσει τα χαρτιά πίσω και να πληρώσω το κολοπροστιμο για να ενυσχιθει το κολοκράτος μας που πάει κατά διαόλου...:p βέβαια Ούτε αυτο με πτοησε και τώρα είμαι Χαλκιδική...:p

Μαλάκες υπάρχουν σε άλλες της υπηρεσίες...:)

Και στο 'λεγα, προσεχε λιγο παραπανω, το γκαζι ειναι γλυκο... :roadrage:

Αντε και καλη τυχη με τα γραναζια του δημοσιου... :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ρε συ Γιωργο το CC το πηρες για να κανεις κοντρες; Γιατι τοτε μαλλον λαθος αμαξι πηρες...

Εισαι σιγουρος για το οτι το S3 ηταν 360 αλογα γιατι τα νουμερα (βλεπε βαρος αυτοκινητων ανα ιππο) δεν βγαινουν.

Το S3 ειναι διλιτρο, σωστα; Αρα εχει πιο καλη ροπη χαμηλα αλλα και μεγαλυτερη δυναμη παντου λογω κυβικων.

Πως εγινε να πατε κοπια αν ειναι το ιδιο δυνατο (στην κορυφωση) μ'εσενα; :thumbsup:

Τον ρωτησες για το αμαξι του μετα (ή πριν) την κοντρα;

Πατήσαμε από δευτέρες μέχρι τα 120-130. Το συγκεκριμένο έχει 360 ps το πουλούσε στο car είναι από ευκαρπία. Δεν τρέχω κόντρες αλλά θα ήθελα να κάνω ένα άνοιγμα με το συγκεκριμένο αμάξι..:p

Πόσο ζιγιζη ένα s3? πάνω κάτω στα ίδια άντε να είναι λίγο ποιο ελαφρή. Είχε ανοιχτά παράθυρα και Εγώ τα είχα μισανιχτα Μπορεί να τον έκοψε και ο αέρας...:p

Να ρωτησω τρια πραγματακια τωρα στους κατασκευαστες και προγραμματιστες του project Passat CC K04:

1. Ειστε 100% σιγουροι οτι τα εργοστασιακα σωθικα του συγκεκριμενου μοτερ θ'αντεξουν για πολυ μια αυξηση δυναμης κατα 100% (175-> 350 αλογα); Ξερω οτι εχει αλλαγμενο συμπλεκτη που αντεχει πολλη ροπη αλλα τα υπολοιπα; Γιατι αν ειστε 100% σιγουροι τοτε δεν πρεπει να ανησυχω για το δικο μου...

2. Ενα αμαξι με την κινηση στους εμπρος τροχους μονο πως μπορει να βγαλει ολη αυτη τη ροπη και δυναμη στο δρομο οπως ειναι απο το εργοστασιο; Γιατι ιδιαιτερα το CC που ειναι και μακρυ θα εχει μεγαλο προβλημα στο να επιταχυνει αλλαζοντας ταυτοχρονα πορεια. Κι αν η ροπη στρεψης ως προς τον καθετο αξονα ειναι μεγαλη σημαινει οτι τα φαινομενα υποστροφης αλλα και υπερστροφης θα ειναι μεγαλα...

Εχετε δει πολλα αυτοκινητα του ιδιου μεγεθους να βγαζουν τοσα αλογα και να μην ειναι πισωκινητα ή τετρακινητα;

Προσωπικη μου αποψη, πανω απο 250 αντε 270 αλογα στη συγκεκριμενη εκδοση με την κινηση μονο εμπρος ειναι πολλα...

3. Πως γινεται να διαχειριζεται ενα εγκεφαλος μια τιμη λ στο 0,76 (που δουλευει το συγκεκριμενο στα ψηλα) οταν ο αισθητηρας του ειναι narrow band και διαβαζει απο 0,96 ως 1,02;

Και στο 'λεγα, προσεχε λιγο παραπανω, το γκαζι ειναι γλυκο... :roadrage:

Αντε και καλη τυχη με τα γραναζια του δημοσιου... :roadrage:

Δεν έτρεχα ο χαζός. Άμα έτρεχα δεν θα με έποιανε πορτοκαλί. Άρα ηθικό δίδαγμα Μην πηγαίνετε σιγά. Τα τηλέφωνα έπεσαν τώρα πάμε Αύριο με το χαμόγελο την ευγενια και την ψιλοκλάψα να τα πάρουμε πίσω....:)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα!

Μαλλον δεν καταλαβες τι εγραψα! Απλα ειπα οτι η Κ04 σπουλαρει (και το εγραψε και ο Κριτωνας) αργοτερα απο την Κ03! Τα υπολοιπα ειναι δικα σου συμπερασματα...

Σιγουρα ξερεις τη διαφορα του ορου lag (καθυστερηση αποκρισης στο γκαζι- Turbo lag is the time required to change speed and function effectively in response to a throttle change) με τον ορο σπουλαρισμα (ταχυτητα με την οποια ανεβαζει πιεση η τουρμπινα με φουλ γκαζι- Ηow quick the turbo comes on boost. A quick spooling turbo is on full boost by say 3000rpm and a slow spooling turbo is on full boost by say 4500rpm.)

Εχω γραψει οτι η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι η μεγαλη τουρμπινα δεν ταιριαζει στο χαρακτηρα του αυτοκινητου, ασε με να εχω την αποψη μου ενω δεχομαι τη δικη σου.

Να τεκμηριωσω την αποψη μου: το Passat CC ειναι βαρυ αμαξι και γι'αυτο εχει πολλη αδρανεια δηλαδη λογω βαρους αργει να επιταχυνει. Αν προσθεσουμε και μια τουρμπινα που αργει να ανεβασει πιεση καταλαβαινουμε οτι πρεπει να κραταμε τις στροφες του μοτερ παντα πανω απο τις 3500 για να εχουμε αμεση επιταχυνση.

Δηλαδη για να προσπερασεις ή να επιταχυνεις στην αριστερη λωριδα επειδη σου ερχεται καποιος με πολλα χιλιομετρα απο πισω (και για να μην τον κοψεις) πρεπει να κατεβασεις τουλαχιστον μια ταχυτητα. Και ξερεις τα 130 χλμ/ω με 6η τα εχουμε με κατω απο 3000 σαλ... Τωρα, αν δεν πας εσυ ποτε με 130 ειναι αλλο ζητημα...

Στο Leon που ειναι αρκετα πιο ελαφρυ η Κ04 την κανει μια χαρα τη δουλεια...

Εξαλλου, το αμαξι λεγεται CC = comfort coupe που σημαινει ανετο κουπε δηλαδη αμαξι για ανετα ταξιδια και οχι για ταρζανιλικια...

Παντα προσωπικη μου αποψη...

Εσυ που το ξερεις οτι στεναχωρεθηκε, εγω νομιζω οτι ειναι το ιδιο ευτυχισμενος οπως πριν...

Το απολαμβανει οτι κι'αν πω εγω ή αλλοι εδω...

ΠΟΥΘΕΝΑ!

Στις ερωτησεις που σου απευθηνα ομως δεν απαντησες...

Tί να σου απαντήσω; Πάλι δεν καταλαβαίνω :) Τέλος πάντων αφού θέλεις να το συνεχίσουμε, πάμε πάλι από την αρχή (χωρίς νεύρα και "παρεκτροπές" από μέρους μου!)

Επέλεξες και υποστηρίζεις να μένεις με Κ03 σύμφωνα με τα επιχειρήματά σου υπέρ αυτής που είναι ΣΩΣΤΑ, σε ικανοποιούν τα 245, 250/260 (δε ξέρω πόσα ΗΡ έχεις)αλλά και ο τρόπος που η stock αυτή τουρμπίνα "απλώνει" την παροχή τηηηηηηηηης. Μέχρι εδώ όλα καλά και φίνα! Ο άλλος όμως που -με συγχωρείς:- χέσ...κε :thumbsup: για τις 450-500rpm lag και θέλει να "κρατάει" το μοτέρ ευθεία καμπύλη ροπής και ισχύος για 3.000 συνεχόμενες :p rpm, πάει ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΖΕΙ ΤΗ ΡΗΜΑΔΑ ΤΗΝ Κ04 :p postάρει και "περιμένει" ένα σχόλιο του τύπου: <<μπράβο ρε Γιώργη, ωραίο, "γαζώνει", "κάνει","δείχνει" κ.λπ>> και αφήνει ΤΟΝ ΙΔΙΟ να μιλήσει αν τον ικανοποιεί το αποτέλεσμα, απαντώντας κατάλληλα σε κάποια "αγωνία", "αιφνιδιασμό του" κ.λπ εφόσον τον εκφράσει. Ενώ λοιπόν μας λέει ότι το μοτέρ σπουλάρει ωραία γι' αυτόν,το αμάξι "σκοτώνει" κ.ο.κ, διαβάζει από τον ένα παραθέσεις του τύπου: <<μέχρι τις 4.000rpm to K03 δεν μου φεύγει εμένα...>>, <<τί θα γίνει αν στις 2.500rpm me 6η θέλεις να επιταχύνεις...>> και από άλλον <<...σε μια κόντρα ένα Κ04 δεν φύσσαγε η τουρμπίνα καθόλου στα χαμηλά και τον περνούσε ένα ίδιο με Κ03...>> κι άλλα καθόλου "ευχάριστα" όταν ο άνθρωπος πήγε και ξόδεψε πολλές χιλιάδες ευρώ για φρένα,δισκόπλατα, εξατμίσεις κ.λπ για να χαρεί 350+ΗΡ.Θα μου πεις δεν είναι έτσι για το πιο γρήγορο τράβηγμα της Κ03;;; ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΑΙ που δεν κάνω έμφαση σε αυτό και "λιβανίζω" -όπως ίσως νομίζεις- την "αργή" για 1.8 Κ04! Όμως όταν μπεις στον πειρασμό να ανοίξεις με αμάξι όμοιο με του cjgeorgio και φας 2-3κολώνες ΘΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΘΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ (έστω και για τη στιγμή εκείνη μόνο-ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΤΣΙ ΠΑΡΑ) ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ)και σε διαβεβαιώ πως από τότε θα αναθεωρήσεις τα περί "μη καταλληλότητας" της Κ04 ΣΕ 1.8!!!

Δεν ξαναγράφω τίποτε και σε παραπέμπω κατά τα άλλα σε όσα είπε και κάποιος πολύ ειδικότερος από εμάς (Porfiris)

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια για το αμάξι σου φίλε μου και την μετατροπή!

Επίσης συγχαρητήρια που το έκανες παρουσίαση! Περιμένω και μερικές φωτογραφίες στο forum εδώ και όχι από άλλο.

Ο Φώτης είναι πολύ έμπειρος στην συγκεκριμένη, όπως ανέφερε έχει κάνει πολλά 1.8 K04.

Τα υπόλοιπα είναι για να χουμε να λέμε ...........κάτι, κάποιοι.

Για άνοιγμα τέτοιας τάξης ιπποδύναμης, συμπεράσματα βγαίνουν όταν κουμπώσει και η 5η.:laugh:

Καλά χιλιόμετρα , καλά ανοίγματα και να προσέχεις πολύ στο δρόμο για Χαλκιδική-Μουδανιά.

Link to comment
Share on other sites

Tί να σου απαντήσω; Πάλι δεν καταλαβαίνω :blink: Τέλος πάντων αφού θέλεις να το συνεχίσουμε, πάμε πάλι από την αρχή (χωρίς νεύρα και "παρεκτροπές" από μέρους μου!)

Επέλεξες και υποστηρίζεις να μένεις με Κ03 σύμφωνα με τα επιχειρήματά σου υπέρ αυτής που είναι ΣΩΣΤΑ, σε ικανοποιούν τα 245, 250/260 (δε ξέρω πόσα ΗΡ έχεις)αλλά και ο τρόπος που η stock αυτή τουρμπίνα "απλώνει" την παροχή τηηηηηηηηης. Μέχρι εδώ όλα καλά και φίνα! Ο άλλος όμως που -με συγχωρείς:- χέσ...κε :lol: για τις 450-500rpm lag και θέλει να "κρατάει" το μοτέρ ευθεία καμπύλη ροπής και ισχύος για 3.000 συνεχόμενες <_< rpm, πάει ΚΑΙ ΤΗ ΒΑΖΕΙ ΤΗ ΡΗΜΑΔΑ ΤΗΝ Κ04 :laugh: postάρει και "περιμένει" ένα σχόλιο του τύπου: <<μπράβο ρε Γιώργη, ωραίο, "γαζώνει", "κάνει","δείχνει" κ.λπ>> και αφήνει ΤΟΝ ΙΔΙΟ να μιλήσει αν τον ικανοποιεί το αποτέλεσμα, απαντώντας κατάλληλα σε κάποια "αγωνία", "αιφνιδιασμό του" κ.λπ εφόσον τον εκφράσει. Ενώ λοιπόν μας λέει ότι το μοτέρ σπουλάρει ωραία γι' αυτόν,το αμάξι "σκοτώνει" κ.ο.κ, διαβάζει από τον ένα παραθέσεις του τύπου: <<μέχρι τις 4.000rpm to K03 δεν μου φεύγει εμένα...>>, <<τί θα γίνει αν στις 2.500rpm me 6η θέλεις να επιταχύνεις...>> και από άλλον <<...σε μια κόντρα ένα Κ04 δεν φύσσαγε η τουρμπίνα καθόλου στα χαμηλά και τον περνούσε ένα ίδιο με Κ03...>> κι άλλα καθόλου "ευχάριστα" όταν ο άνθρωπος πήγε και ξόδεψε πολλές χιλιάδες ευρώ για φρένα,δισκόπλατα, εξατμίσεις κ.λπ για να χαρεί 350+ΗΡ.Θα μου πεις δεν είναι έτσι για το πιο γρήγορο τράβηγμα της Κ03;;; ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΕΣΥ ΣΤΕΝΟΧΩΡΙΕΣΑΙ που δεν κάνω έμφαση σε αυτό και "λιβανίζω" -όπως ίσως νομίζεις- την "αργή" για 1.8 Κ04! Όμως όταν μπεις στον πειρασμό να ανοίξεις με αμάξι όμοιο με του cjgeorgio και φας 2-3κολώνες ΘΑ ΣΤΕΝΟΧΩΡΕΘΕΙΣ ΠΙΟ ΠΟΛΥ (έστω και για τη στιγμή εκείνη μόνο-ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΕΤΣΙ ΠΑΡΑ) ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ)και σε διαβεβαιώ πως από τότε θα αναθεωρήσεις τα περί "μη καταλληλότητας" της Κ04 ΣΕ 1.8!!!

Δεν ξαναγράφω τίποτε και σε παραπέμπω κατά τα άλλα σε όσα είπε και κάποιος πολύ ειδικότερος από εμάς (Porfiris)

Εχουμε διαφορετικες αποψεις αλλα σεβομαι αυτα που λες αν και διαφωνω.

Σου ειπα ομως οτι για εναν ανθρωπο που οδηγει οπως εγω δεν τον βολευει αυτη η μετατροπη οσο δυνατη κι'αν ειναι (που ειναι πολυ δυνατη!).

Μιλας συνεχεια για κοντρες και κολωνες αλλα δεν σ'ακολουθω επειδη δεν ασχολουμαι με το σπορ. Το αμαξι το εχω για να πηγαινω καθε μερα στη δουλεια και μερικα ταξιδια το χρονο, δεν γυρναω στους δρομους μηπως και πετυχω κανεναν για ανοιγμα ή μηπως πετυχω καποιους να τα ανοιγουν για να δω το αποτελεσμα.

Βαζω την οικογενεια μου μεσα και το μονο που με νοιαζει ειναι η ασφαλεια τους!

Οσο για τα ανοιγματα που γινονται χωρις συννενοηση και σε δρομους με κινηση ειμαι αντιθετος επειδη αυτο ειναι πολυ επικυνδυνο για ολους. Αυτοι που συννενοουνται και βγαινουν αγρια χαραματα για στημενη κοντρα καλα κανουν που τουλαχιστον σκεφτονται τους αλλους γυρω τους.

Για εμενα η καλυτερη λυση για τετοια πραγματα ειναι τα χρονομετρημενα 400αρια σε ελεγχομενο χωρο -πιστα.

Για οσους τους αρεσει και το στριψιμο τοτε η πιστα ή μια αναβαση ειναι μονοδρομος.

Τα ευσημα τα απεδωσα στον Γιωργο για τη μετατροπη πολλες φορες αν και διαφωνω!

Στο κατω κατω ο καθενας κανει οτι θελει με την περιουσια του!

Θα μ'ενδιεφερε ομως ν'ακουσω τη γνωμη σου για τα τρια ερωτηματα που εβαλα στους κατασκευαστες του project σε προηγουμενο ποστ και σ'αυτο που ξεχασες να μου απαντησεις πριν και ειναι : "Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις γιατι στο group VAG εργοστασιακα δεν τοποθετουν την Κ04 στα 1,8 αλλα στα διλιτρα τους οταν πανε για πολλα αλογα και ροπες; Θα μπορουσαν καλλιστα να το κανουν μια και το κοστος ειναι παρομοιο."

Αυτα παντα φιλικα... <_<

ΥΓ. Για το νιτρο ποια ειναι η γνωμη σου; Αν δουλευει στο μοτερ του CC μηπως ειναι καλυτερη λυση ωστε να λειτουργει μονο με φουλ γκαζι;

Θεωρητικα μιλαω παντα για να μαθαινω και κατι παραπανω!

Edited by vg1912
Link to comment
Share on other sites

Φίλε με μαμά s3 κόντρα πως τα πας; Εγώ χτυπιέμαι με s3 360ps τι θα μου πεις τώρα εσύ με το 18ράκι σου που έλεγες η κ04 είναι μεγάλη για τα 1800ράκια.

Κάντο κ04 και έλα να σε ρίξει μια τάπα το γρηγορότερο Passat cc στην Ελλάδα (όπως λες).

Aμφιβαλω φιλαρακι για το αν μου ριξεις ταπα με ιδιο setup,διοτι ειμαι ελαφρυτερος,ποιο κοντος,και πoio στενος,αρα ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!

Οσο για μαμα S3,ρωτα τον Τασο η τον Σιμο ποσα αμαξια του ριχνω!!!

Υ/Γ Θα συνεχισω παντως να σου λεω να μιλας ποιο ομορφα,και να μην λες ο αλλος απο την Κρητη και κατι τετοια μαγκικα,διοτι δεν με ξερεις καλα,και δεν θα ηθελες να με γνωρισεις κιολας!!!!

Edited by souls A3
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.