Jump to content

Recommended Posts

Εχουμε διαφορετικες αποψεις αλλα σεβομαι αυτα που λες αν και διαφωνω.

Σου ειπα ομως οτι για εναν ανθρωπο που οδηγει οπως εγω δεν τον βολευει αυτη η μετατροπη οσο δυνατη κι'αν ειναι (που ειναι πολυ δυνατη!).

Μιλας συνεχεια για κοντρες και κολωνες αλλα δεν σ'ακολουθω επειδη δεν ασχολουμαι με το σπορ. Το αμαξι το εχω για να πηγαινω καθε μερα στη δουλεια και μερικα ταξιδια το χρονο, δεν γυρναω στους δρομους μηπως και πετυχω κανεναν για ανοιγμα ή μηπως πετυχω καποιους να τα ανοιγουν για να δω το αποτελεσμα.

Βαζω την οικογενεια μου μεσα και το μονο που με νοιαζει ειναι η ασφαλεια τους!

Οσο για τα ανοιγματα που γινονται χωρις συννενοηση και σε δρομους με κινηση ειμαι αντιθετος επειδη αυτο ειναι πολυ επικυνδυνο για ολους. Αυτοι που συννενοουνται και βγαινουν αγρια χαραματα για στημενη κοντρα καλα κανουν που τουλαχιστον σκεφτονται τους αλλους γυρω τους.

Για εμενα η καλυτερη λυση για τετοια πραγματα ειναι τα χρονομετρημενα 400αρια σε ελεγχομενο χωρο -πιστα.

Για οσους τους αρεσει και το στριψιμο τοτε η πιστα ή μια αναβαση ειναι μονοδρομος.

Τα ευσημα τα απεδωσα στον Γιωργο για τη μετατροπη πολλες φορες αν και διαφωνω!

Στο κατω κατω ο καθενας κανει οτι θελει με την περιουσια του!

Θα μ'ενδιεφερε ομως ν'ακουσω τη γνωμη σου για τα τρια ερωτηματα που εβαλα στους κατασκευαστες του project σε προηγουμενο ποστ και σ'αυτο που ξεχασες να μου απαντησεις πριν και ειναι : "Μηπως μπορεις να μου εξηγησεις γιατι στο group VAG εργοστασιακα δεν τοποθετουν την Κ04 στα 1,8 αλλα στα διλιτρα τους οταν πανε για πολλα αλογα και ροπες; Θα μπορουσαν καλλιστα να το κανουν μια και το κοστος ειναι παρομοιο."

Αυτα παντα φιλικα... :laugh:

ΥΓ. Για το νιτρο ποια ειναι η γνωμη σου; Αν δουλευει στο μοτερ του CC μηπως ειναι καλυτερη λυση ωστε να λειτουργει μονο με φουλ γκαζι;

Θεωρητικα μιλαω παντα για να μαθαινω και κατι παραπανω!

Εντάξει κατάλαβα (τελικά) την φιλοσοφία σου! Απλά είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας ατόμου ως προς τον τρόπο κοινωνικής έκφρασης απέναντι σε θέματα που αφορούν τον περίγυρό μας. Κάποια άτομα -όπως εσύ- είναι πολύ ορθολογιστές, βλέπουν και λένε τα πράγματα "με το όνομά τους" περισσότερο από κάποιους άλλους πιο "συναισθηματικούς" -όπως εγώ- που θέλω να βλέπω τα πράγματα περισσότερο προς τη διάσταση που θέλει να τονίζει ο άλλος που περιμένει να επαινεθεί ως κρινόμενος για το έργο του. Εγώ νόμιζα ότι έτσι θα ενίσχυα την άποψη του Γιώργου έτσι όπως τον έβλεπα να ευχαριστιέται αλλά υπάρχει και η "άλλη όψη του νομίσματος" (των όποιων επιπτώσεων σε ένα εγχείρημα), που για κάποιους είναι εξίσου ισότιμη με την "εμφανή όψη"(δηλαδή των προτερημάτων.

Τέλος πάντων οι δύο "όψεις" (διατήρηση Κ03/αλλαγή με Κ04)-αν μιλάμε ΓΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΨΥΧΡΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΑΙΗ ΚΡΙΤΙΚΗ- έπρεπε να προβληθούν ισότιμα κι καθένας ας ΚΡΑΤΟΥΣΕ Ο,ΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ. Έτσι δεν θα είχε να πει κανείς τίποτε. Όμως εμείς οι άνθρωποι έχουμε πάθη και κάπου θέλουμε ακόμα και έμμεσα να πείσουμε τον άλλον να προσχωρήσει στη δική μας άποψη! <_< Ε!, αυτό ούτε γίνεται ούτε πρέπει να γίνεται!

Πάντως ουτε κι εγώ είμαι ο αμετανόητος κοντράκιας, έχω οικογένεια και παιδί κι ό,τι έκανα στο αμάξι το έκανα -πιστεύω κι εσύ αν κρίνω ότι έβαλες ΚΑΙ intercooler- πιο πολύ για να αντέχει στην "καταπόνηση" κάποιων αραιών σε συχνότητα "ανοιγμάτων", παρά για να είμαστε ΟΙ ΑΝΙΚΗΤΟΙ Street Racers!!

Για νίτρα, δεν ξέρω τί θα πεί κάποιος ειδικός που πιθανό διβάζει το post σου αλλά για μένα ΜΑΚΡΙΑ! είναι extreme λύσεις tuning, δημιουργούν στιγμιαία μεγάλες πιέσεις και θερμικά φορτία στον θάλαμο καύσεως και γενικά προ'υ'ποθέτουν ένα καλό rebuild στον κινητήρα (σφυρήλατα με κεραμικές επιστρώσεις κ.λπ, ειδικές βαλβίδες κ.λπ). Δεν είναι για μας αυτά. ΟΙ μεθανόλες βοηθάνε (kits με εγκεφαλάκι, ειδικά δοχεία για ψεκασμό water-methanol) αλλά υπάρχουν κίνδυνοι αναφλέξεως από μη σωστή εφαρμογή... Αυτά!

Aμφιβαλω φιλαρακι για το αν μου ριξεις ταπα με ιδιο setup,διοτι ειμαι ελαφρυτερος,ποιο κοντος,και πoio στενος,αρα ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!

Οσο για μαμα S3,ρωτα τον Τασο η τον Σιμο ποσα αμαξια του ριχνω!!!

Υ/Γ Θα συνεχισω παντως να σου λεω να μιλας ποιο ομορφα,και να μην λες ο αλλος απο την Κρητη και κατι τετοια μαγκικα,διοτι δεν με ξερεις καλα,και δεν θα ηθελες να με γνωρισεις κιολας!!!!

Βρε φιλαράκι Souls A3 μη το τραβάς άλλο!!! <_< Με την καλή έννοια το λέω, δε βγαίνει τίποτα, Το κάθε αμάξι έχει τη χάρη του! Το ίδιο ισχύει και για τον cjgeorgio! Δεν αξίζει να κονταροκτυπιέστε!!!

Link to comment
Share on other sites

Το project τελείωσε όλα καλά...:) θα ανεβάσω βίντεο όταν μπορέσω. Θέλω να ευχαριστίσω όσους με βοήθησαν με της γνώσης τους όπως τον Τάσο και τον Σίμο. Δεν θα κάτσω να σιγκρίνω το αμάξι μου με τα δικά τους ούτε είπα και ανέφερα κάτι τέτοιό. Ο Πορφίρις έκανε καλή δουλειά το ίδιο και ο Κρίτωνας στον προγραματισμό. Χάρηκα που γνώρισα κάποια άτομα αλλά να με πέρνετε τηλέφωνο να με βρίζεται η να με απειλήτε εδώ μέσα δεν το περίμενα. Ο admin να ρίξει ένα μάτι στης απειλές εδώ μέσα που έρχονται από την Κρήτη. Έκανα κάτι που ήθελα το έκανα κ04 για μένα και το χέρομαι. Ευχαριστώ για της ευχές που μου δώσατε.

Πς:απαντούσα στα άτομα που αναφέρθηκαν στο όνομα μου όχι σε τρίτους. Άνθρωπος που δεν ποσταρε κατά εμού δεν αναφερθικα ποτέ προς το πρόσωπο του.

Link to comment
Share on other sites

Εντάξει κατάλαβα (τελικά) την φιλοσοφία σου! Απλά είναι θέμα ιδιοσυγκρασίας ατόμου ως προς τον τρόπο κοινωνικής έκφρασης απέναντι σε θέματα που αφορούν τον περίγυρό μας. Κάποια άτομα -όπως εσύ- είναι πολύ ορθολογιστές, βλέπουν και λένε τα πράγματα "με το όνομά τους" περισσότερο από κάποιους άλλους πιο "συναισθηματικούς" -όπως εγώ- που θέλω να βλέπω τα πράγματα περισσότερο προς τη διάσταση που θέλει να τονίζει ο άλλος που περιμένει να επαινεθεί ως κρινόμενος για το έργο του. Εγώ νόμιζα ότι έτσι θα ενίσχυα την άποψη του Γιώργου έτσι όπως τον έβλεπα να ευχαριστιέται αλλά υπάρχει και η "άλλη όψη του νομίσματος" (των όποιων επιπτώσεων σε ένα εγχείρημα), που για κάποιους είναι εξίσου ισότιμη με την "εμφανή όψη"(δηλαδή των προτερημάτων.

Τέλος πάντων οι δύο "όψεις" (διατήρηση Κ03/αλλαγή με Κ04)-αν μιλάμε ΓΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΨΥΧΡΗ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΔΙΚΑΙΗ ΚΡΙΤΙΚΗ- έπρεπε να προβληθούν ισότιμα κι καθένας ας ΚΡΑΤΟΥΣΕ Ο,ΤΙ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΙΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ ΤΟΥ. Έτσι δεν θα είχε να πει κανείς τίποτε. Όμως εμείς οι άνθρωποι έχουμε πάθη και κάπου θέλουμε ακόμα και έμμεσα να πείσουμε τον άλλον να προσχωρήσει στη δική μας άποψη! :) Ε!, αυτό ούτε γίνεται ούτε πρέπει να γίνεται!

Πάντως ουτε κι εγώ είμαι ο αμετανόητος κοντράκιας, έχω οικογένεια και παιδί κι ό,τι έκανα στο αμάξι το έκανα -πιστεύω κι εσύ αν κρίνω ότι έβαλες ΚΑΙ intercooler- πιο πολύ για να αντέχει στην "καταπόνηση" κάποιων αραιών σε συχνότητα "ανοιγμάτων", παρά για να είμαστε ΟΙ ΑΝΙΚΗΤΟΙ Street Racers!!

Για νίτρα, δεν ξέρω τί θα πεί κάποιος ειδικός που πιθανό διβάζει το post σου αλλά για μένα ΜΑΚΡΙΑ! είναι extreme λύσεις tuning, δημιουργούν στιγμιαία μεγάλες πιέσεις και θερμικά φορτία στον θάλαμο καύσεως και γενικά προ'υ'ποθέτουν ένα καλό rebuild στον κινητήρα (σφυρήλατα με κεραμικές επιστρώσεις κ.λπ, ειδικές βαλβίδες κ.λπ). Δεν είναι για μας αυτά. ΟΙ μεθανόλες βοηθάνε (kits με εγκεφαλάκι, ειδικά δοχεία για ψεκασμό water-methanol) αλλά υπάρχουν κίνδυνοι αναφλέξεως από μη σωστή εφαρμογή... Αυτά!

Αυτα τα γραφομενα σου με βρισκουν συμφωνο!

Οσο για το ψυγειο του ιντερκουλερ που εβαλα μαλλον ηταν παρατραβηγμενο και λαθος μου αλλα τελος παντων δινει μερικα αλογα παραπανω ετσι κι αλλιως.

Οχι πως θα χρειαστω την καλυτερη ψυξη του συχνα γιατι δεν συνηθιζω να του πινω το αιμα...

Τα νιτρο δεν ειναι για εμας ετσι κι αλλιως αλλα ισως γι'αυτον που ψαχνει και το τελευταιο αλογο απο το μοτερ του. Βεβαια ποσο θ'αντεξει το ερημο το πουσαρισμενο το μοτερ ειναι αλλο θεμα... :bbq:

Link to comment
Share on other sites

Cjgeorgio: Κανείς δεν σε απειλεισε φιλε,και μην το συνεχίζειs,διότι το forum εχει επίπεδο και με την συμπεριφορά σου δυστυχώς το ρίχνεις!!!!

Υ/Γ Πραγματικά λυπάμαι για το επίπεδο του θέματος!

Link to comment
Share on other sites

Συγχαρητήρια για το αμάξι σου φίλε μου και την μετατροπή!

Επίσης συγχαρητήρια που το έκανες παρουσίαση! Περιμένω και μερικές φωτογραφίες στο forum εδώ και όχι από άλλο.

Ο Φώτης είναι πολύ έμπειρος στην συγκεκριμένη, όπως ανέφερε έχει κάνει πολλά 1.8 K04.

Τα υπόλοιπα είναι για να χουμε να λέμε ...........κάτι, κάποιοι.

Για άνοιγμα τέτοιας τάξης ιπποδύναμης, συμπεράσματα βγαίνουν όταν κουμπώσει και η 5η.:)

Καλά χιλιόμετρα , καλά ανοίγματα και να προσέχεις πολύ στο δρόμο για Χαλκιδική-Μουδανιά.

Ευχαριστώ φίλε μου να σαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Δεν στεναχωριέμαι για αυτά που λέμε απλά χθες βράδυ με έγραψε ένας ζητάς ότι πέρασα με κόκκινο (μαζί με άλλα 2 ταξί αλλά τους άφησε) και μου πήραν άδεια πινακίδες για 20 μέρες και δίπλωμα για 60 μέρες. Έτυχε ο ζητάς να είναι ηλικεία μου και λίγο κολιμένος στο μυαλό (βλέπει ένα αμάξι που δεν θα το έχει Ούτε στα όνειρα του και Δουλεύει σαββατιατικα ενω άλλοι είναι έξω και δισκεδάζουν).

Γιώργο καλορίζικο και από δω το τούμπανο. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι ως προς τη βελτίωση μιας και οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες άλλωστε. Μια παρατήρηση μόνο γι'αυτό που έγραψες. *μη επιτρεπόμενη λέξη* ήταν ο ζητάς που άφησε τους άλλους 2 να φύγουν και όχι που έγραψε εσένα. Έκανες την λαλακία και δέξου τη, αυτός τη δουλειά του έκανε και καλά μάλιστα. Αν όταν "βάφτιζες" το φανάρι περνούσε καμιά μηχανή και τον έστελνες ιπτάμενο τι θα έλεγες; Φιλικά στα λέω και όχι για να στην πω, απλώς πρέπει να σκεφτόμαστε τις πιθανές συνέπειες των πράξεων μας και πόσο σοβαρές είναι αυτές και όχι να πετάμε ελαφρά την καρδία "ε μωρέ κομπλεξάρα ήταν γι'αυτό με έγραψε."

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο καλορίζικο και από δω το τούμπανο. Δεν έχω να σχολιάσω κάτι ως προς τη βελτίωση μιας και οι γνώσεις μου είναι περιορισμένες άλλωστε. Μια παρατήρηση μόνο γι'αυτό που έγραψες. *μη επιτρεπόμενη λέξη* ήταν ο ζητάς που άφησε τους άλλους 2 να φύγουν και όχι που έγραψε εσένα. Έκανες την λαλακία και δέξου τη, αυτός τη δουλειά του έκανε και καλά μάλιστα. Αν όταν "βάφτιζες" το φανάρι περνούσε καμιά μηχανή και τον έστελνες ιπτάμενο τι θα έλεγες; Φιλικά στα λέω και όχι για να στην πω, απλώς πρέπει να σκεφτόμαστε τις πιθανές συνέπειες των πράξεων μας και πόσο σοβαρές είναι αυτές και όχι να πετάμε ελαφρά την καρδία "ε μωρέ κομπλεξάρα ήταν γι'αυτό με έγραψε."

Φίλε μου δίκιο Έχεις αλλά πέρασα με πορτοκαλί με τον έναν δίπλα μου και τον άλλον από πίσω μου και Όταν γίνει κόκκινο έχει μια καθηστέριση 2 δευτερόλεπτα για να γίνει το άλλο πράσσινο. Η λαλακία είναι να περάσεις με κανονικό κόκκινο και τότε μπορεί να γίνει καμία στραβή. Αλλό να παραβιάζεις στοπ η καθαρό κόκκινο και άλλο να σου τύχη ενώ πας με σταθερή ταχύτητα τελευταία στιγμή. Άμα πατούσα φρένο και καρφωνόταν ο από πίσω πάνω μου θα είχα άλλα....

Link to comment
Share on other sites

καλοδουλευτο κ απροβληματιστο cj :frantics:

.....προσεχε ομως τα κοκκινα κλπ γιατι οι αλλοι δεν τα προσεχουν καθολου! :flowers:

Ευχαριστώ πάρα πολύ. Να και ένας που δεν παρεξιγιθικε χωρίς λόγο και δεν κάθετε να απηλή και να βρίζει. Να σαι καλά Αντώνη.

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου δίκιο Έχεις αλλά πέρασα με πορτοκαλί με τον έναν δίπλα μου και τον άλλον από πίσω μου και Όταν γίνει κόκκινο έχει μια καθηστέριση 2 δευτερόλεπτα για να γίνει το άλλο πράσσινο. Η λαλακία είναι να περάσεις με κανονικό κόκκινο και τότε μπορεί να γίνει καμία στραβή. Αλλό να παραβιάζεις στοπ η καθαρό κόκκινο και άλλο να σου τύχη ενώ πας με σταθερή ταχύτητα τελευταία στιγμή. Άμα πατούσα φρένο και καρφωνόταν ο από πίσω πάνω μου θα είχα άλλα....

Αν ήταν πορτοκαλί και τελευταίας στιγμής κιόλας, αλλάζει το πράμα. Απλώς έγραψες κόκκινο πιο πριν γι'αυτό... :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτησω τρια πραγματακια τωρα στους κατασκευαστες και προγραμματιστες του project Passat CC K04:

1. Ειστε 100% σιγουροι οτι τα εργοστασιακα σωθικα του συγκεκριμενου μοτερ θ'αντεξουν για πολυ μια αυξηση δυναμης κατα 100% (175-> 350 αλογα); Ξερω οτι εχει αλλαγμενο συμπλεκτη που αντεχει πολλη ροπη αλλα τα υπολοιπα; Γιατι αν ειστε 100% σιγουροι τοτε δεν πρεπει να ανησυχω για το δικο μου...

2. Ενα αμαξι με την κινηση στους εμπρος τροχους μονο πως μπορει να βγαλει ολη αυτη τη ροπη και δυναμη στο δρομο οπως ειναι απο το εργοστασιο; Γιατι ιδιαιτερα το CC που ειναι και μακρυ θα εχει μεγαλο προβλημα στο να επιταχυνει αλλαζοντας ταυτοχρονα πορεια. Κι αν η ροπη στρεψης ως προς τον καθετο αξονα ειναι μεγαλη σημαινει οτι τα φαινομενα υποστροφης αλλα και υπερστροφης θα ειναι μεγαλα...

Εχετε δει πολλα αυτοκινητα του ιδιου μεγεθους να βγαζουν τοσα αλογα και να μην ειναι πισωκινητα ή τετρακινητα;

Προσωπικη μου αποψη, πανω απο 250 αντε 270 αλογα στη συγκεκριμενη εκδοση με την κινηση μονο εμπρος ειναι πολλα...

3. Πως γινεται να διαχειριζεται ενα εγκεφαλος μια τιμη λ στο 0,76 (που δουλευει το συγκεκριμενο στα ψηλα) οταν ο αισθητηρας του ειναι narrow band και διαβαζει απο 0,96 ως 1,02;

Kαλησπερα .

1) 100% πιθανοτητα να μην εχουμε αστοχια , στη μηχανολογια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ! Υπαρχει ομως μηχανολογικη προβλεψη και εκτιμηση ωστε η πιθανοτητα αστοχιας να ειναι οσο το δυνατον μικροτερη .

Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι παραπλησιας αντοχης με το μοτερ του S3 , που απο το εργοστασιο φοραει το turbo αυτο και απειρα τετοια μοτερ εχουν βελτιωθει σε stg1-2 με επιτυχια . Οι μπιελες εχουν 21mm πειρο με ιδιο υλικο , τα πιστονια ειναι ΜΑΗLE 142 , με ενισχυση στα λουκια , τριμεταλλικα κουζινετα ιδιας ποιοτητας , ατσαλινη φλατζα ιδια ... Ουσιαστικα εχουμε ενα ιδιο μοτερ , υποκυβισμενο απο διαδρομη .

Για να αστοχησει ενα μοτερ πρεπει να εχουμε υπερβολικη ροπη , υπερβολικη θερμοκρασια ή υπερβολικη πολυστροφια . Μπορει καλλιστα να εχουμε 100+% ισχυ , χωρις να εχουμε εκτος οριων , ουτε τη θερμοκρασια καυσης , ουτε την ροπη , ουτε την πολυστροφια .

Στη συγκεκριμενη περιπτωση , η πιεση στις μεσαιες σαλ ( 3000 - 4000 ) ειναι λογικη , ο κοφτης ειναι στις 7200σαλ και το μιγμα ειναι στο 0.76 . Αυτα εξασφαλιζουν στοιχεια λειτουργιας που δεν καθιστουν επικινδυνο για αστοχια το μοτερ .

2) Οσον αφορα στην προσφυση ... το ποσο σπιναρει ενα αυτοκινητο ειναι θεμα ροπης - σχεσεων μεταδοσης ! Οχι ισχυος ! αν πχ ενα Passat CC 1.8tsi εχει 40kgrm @ 2700rpm και 235ΗΡ @ 6500rpm και ενα αλλο εχει 37kgrm @ 3500rpm και 310ΗΡ @ 7300rpm , το πρωτο θα σπναρει περισσοτερο ! και θα ειναι και πιο αργο ! Γιατι εκει που θα τουρμπισει αποτομα , θα εφαρμοσει μεγαλυτερη ροπη στον αξονα , με την ιδια σχεση μεταδοσης , θα "σπασει" η προσφυση , και δεν θα μπορει να στριψει χωρις υποστροφη . οποιος ενδιαφερεται για προσφυση και να ειναι γρηγορος , θελει λιγη ροπη - πολυ ισχυ = μεγαλο τουρμπο με μικρη πιεση !

3) Δεν χρειαζεται να "βλεπει" ο εγκεφαλος το 0.76 λ ( οχι οτι δεν εινα καλο , οπως στα μεταγενεστερα CDAA 1.8TSI ) , το μοτερ πρεπει να δουλευει για να εχει λογικη θερμοκρασια καυσης . Ο εγκεφαλος μπορει να μην εχει wideband L , αλλα εχει maf ( το οποιο πλεον ειναι και εξαιρετικα αξιοπιστο ) και παντα προσθετει το απαραιτητο καυσιμο . Επισης εχει τροπο να εξασφαλιζει σωστη λειτουργια και προστασια , αφου υπαρχει υπολογιστικο πυρομετρο , αιθητηρες κρουστικης καυσης , κλπ και προσθετει εξτρα καυσιμο / κοβει αβανς / κλεινει πιεση κλπ , οταν κρινει οτι ειναι απαραιτητο .

Edited by golf-agu
Link to comment
Share on other sites

Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι παραπλησιας αντοχης με το μοτερ του S3 , που απο το εργοστασιο φοραει το turbo αυτο και απειρα τετοια μοτερ εχουν βελτιωθει σε stg1-2 με επιτυχια . Οι μπιελες εχουν 21mm πειρο με ιδιο υλικο , τα πιστονια ειναι ΜΑΗLE 142 , με ενισχυση στα λουκια , τριμεταλλικα κουζινετα ιδιας ποιοτητας , ατσαλινη φλατζα ιδια ... Ουσιαστικα εχουμε ενα ιδιο μοτερ , υποκυβισμενο απο διαδρομη .

Είσαι σίγουρος Κρίτωνα? Το S3 έχει CDLA μοτέρ το οποίο είναι TFSi και σχεδιασμός μπλοκ EA113 (χτισμένα δηλαδή επάνω στα παλιά 20VT μπλοκ)... ενώ τα TSi σχεδιάστηκαν ολοκληρωτικά εκ νέου με το νεο μπλοκ ΕΑ888! Από αυτά που έχω δει στα 1.8 είμαστε υποκυβισμένοι σε σχέση με τα 2λιτρα TSi στα οποία η VW ακόμα ΔΕΝ έχει φορέσει μεγάλη τουρμπίνα επίσημα (μπορεί να έχουν βέβαια στοκ μοτέρ CDLA).

Link to comment
Share on other sites

Kαλησπερα .

1) 100% πιθανοτητα να μην εχουμε αστοχια , στη μηχανολογια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ! Υπαρχει ομως μηχανολογικη προβλεψη και εκτιμηση ωστε η πιθανοτητα αστοχιας να ειναι οσο το δυνατον μικροτερη .

Το συγκεκριμενο μοτερ ειναι παραπλησιας αντοχης με το μοτερ του S3 , που απο το εργοστασιο φοραει το turbo αυτο και απειρα τετοια μοτερ εχουν βελτιωθει σε stg1-2 με επιτυχια . Οι μπιελες εχουν 21mm πειρο με ιδιο υλικο , τα πιστονια ειναι ΜΑΗLE 142 , με ενισχυση στα λουκια , τριμεταλλικα κουζινετα ιδιας ποιοτητας , ατσαλινη φλατζα ιδια ... Ουσιαστικα εχουμε ενα ιδιο μοτερ , υποκυβισμενο απο διαδρομη .

Για να αστοχησει ενα μοτερ πρεπει να εχουμε υπερβολικη ροπη , υπερβολικη θερμοκρασια ή υπερβολικη πολυστροφια . Μπορει καλλιστα να εχουμε 100+% ισχυ , χωρις να εχουμε εκτος οριων , ουτε τη θερμοκρασια καυσης , ουτε την ροπη , ουτε την πολυστροφια .

Στη συγκεκριμενη περιπτωση , η πιεση στις μεσαιες σαλ ( 3000 - 4000 ) ειναι λογικη , ο κοφτης ειναι στις 7200σαλ και το μιγμα ειναι στο 0.76 . Αυτα εξασφαλιζουν στοιχεια λειτουργιας που δεν καθιστουν επικινδυνο για αστοχια το μοτερ .

Αρχικα σχετικα με το οτι "100% πιθανοτητα να μην εχουμε αστοχια στη μηχανολογια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ" θα ρωτησω αν ξερεις πολλα μαμα αυτοκινητα να εχουν παθει αστοχια σε μπιελες, πιστονια κλπ (αν ο ιδιοκτητης τα συντηρει σωστα φυσικα). Αντιθετα εχω ακουσει για αρκετα πειραγμενα (στο οριο ή κοντα σ'αυτο) που εχουν σπασει.

Το S3 που φοραει την ιδια τουρμπινα και ειναι διλιτρο εχει φτασει σε δευτερο σταδιο να βγαλει αξιοπιστα 100% παραπανω ισχυ και 70% παραπανω ροπη (σε κλειστο μοτερ);

Εισαι σιγουρος (με στοιχεια κατασκευαστη) οτι η αναπτυσομενη ροπη στο συγκεκριμενο 1,8 TSi CC ειναι εντος οριων των αντοχων των εξαρτηματων του μοτερ;

2) Οσον αφορα στην προσφυση ... το ποσο σπιναρει ενα αυτοκινητο ειναι θεμα ροπης - σχεσεων μεταδοσης ! Οχι ισχυος ! αν πχ ενα Passat CC 1.8tsi εχει 40kgrm @ 2700rpm και 235ΗΡ @ 6500rpm και ενα αλλο εχει 37kgrm @ 3500rpm και 310ΗΡ @ 7300rpm , το πρωτο θα σπναρει περισσοτερο ! και θα ειναι και πιο αργο ! Γιατι εκει που θα τουρμπισει αποτομα , θα εφαρμοσει μεγαλυτερη ροπη στον αξονα , με την ιδια σχεση μεταδοσης , θα "σπασει" η προσφυση , και δεν θα μπορει να στριψει χωρις υποστροφη . οποιος ενδιαφερεται για προσφυση και να ειναι γρηγορος , θελει λιγη ροπη - πολυ ισχυ = μεγαλο τουρμπο με μικρη πιεση !

Δηλαδη το συγκερκιμενο αμαξι βγαζει μικρη ροπη και πολλη δυναμη; Εγω διαβαζω για 350 περιπου αλογα και πανω απο 40 κιλα ροπη! Παντως σπιναριστη τριτη δεν ειναι και καλο φαινομενο...

Πιστευεις οτι ο συγκεκριμενος τυπος αυτοκινητου σηκωνει τοσο μεγαλη αυξηση ροπης χωρις να χανει την οδηγησιμοτητα του;

3) Δεν χρειαζεται να "βλεπει" ο εγκεφαλος το 0.76 λ ( οχι οτι δεν εινα καλο , οπως στα μεταγενεστερα CDAA 1.8TSI ) , το μοτερ πρεπει να δουλευει για να εχει λογικη θερμοκρασια καυσης . Ο εγκεφαλος μπορει να μην εχει wideband L , αλλα εχει maf ( το οποιο πλεον ειναι και εξαιρετικα αξιοπιστο ) και παντα προσθετει το απαραιτητο καυσιμο . Επισης εχει τροπο να εξασφαλιζει σωστη λειτουργια και προστασια , αφου υπαρχει υπολογιστικο πυρομετρο , αιθητηρες κρουστικης καυσης , κλπ και προσθετει εξτρα καυσιμο / κοβει αβανς / κλεινει πιεση κλπ , οταν κρινει οτι ειναι απαραιτητο .

Για τη χρησιμοτητα του να βλεπει ο εγκεφαλος το ακριβες λ διαφωνω. Δηλαδη δεχομαστε να κανει τη δουλεια του αισθητηρα αυτου (λ) (στην περιοχη εκτος οριων του) ο MAF και το υπολογιστικο πυρομετρο;

Κι αν ο MAF τρελλαθει (οχι σπανιο φαινομενο) τι γινεται;

Εμενα μου φαινονται παρακινδυνευμενα ολα αυτα...

Τελικα ελπιζω ο καθενας που συμμετεχει στο εργο να αναλαμβανει τις ευθυνες του, δηλαδη ο ιδιοκτητης να δεχεται το ρισκο αλλα και οι κατασκευαστες - προγραμματιστες να του εχουν εξηγησει αυτο το ρισκο... :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Είσαι σίγουρος Κρίτωνα? Το S3 έχει CDLA μοτέρ το οποίο είναι TFSi και σχεδιασμός μπλοκ EA113 (χτισμένα δηλαδή επάνω στα παλιά 20VT μπλοκ)... ενώ τα TSi σχεδιάστηκαν ολοκληρωτικά εκ νέου με το νεο μπλοκ ΕΑ888! Από αυτά που έχω δει στα 1.8 είμαστε υποκυβισμένοι σε σχέση με τα 2λιτρα TSi στα οποία η VW ακόμα ΔΕΝ έχει φορέσει μεγάλη τουρμπίνα επίσημα (μπορεί να έχουν βέβαια στοκ μοτέρ CDLA).

Eτσι ειναι , Σιμο , αλλα το θεμα δεν ειναι τι κανει το μπλοκ ή το καρτερ ή ο ατσαλινος στροφαλος ... Δεν προκειται να χαλασει ενα closed deck μπλοκ του Group VAG ουτε να στρεβλωσει ο στροφαλος . Το προβλημα ειναι οι μπιελες και τα εμβολα , που δεχονται την εξτρα καταπονηση .

Ο κωδικος που εχουν οι μπιελες , που ειναι η αχχιλειος πτερνα των μοτερ VΑG , ειναι ο ιδιος , αναμεσα σε S3 ( που φοραει απο το εργοστασιο την Κ04 και σε παμπολλες εφαρμογες ΦΠΕ-αντλιαμε 50+kgrm δεν λυγιζουν ) και και Golf VI GTI και πλεον ολα τα 1.8/2.0tsi φορανε ενισχυμενες με 21mm πειρο . Τα πιστονια ειναι τουλαχιστον ιδια στα λουκια , η φλατζα ειναι αντιστοιχης ποιοτητας ατσαλινη MLS και το δεσιμο κυλ/λης-μπλοκ επισης τουλαχιστον ισαξιο . Αυτα παιζουν ρολο .

Link to comment
Share on other sites

Eτσι ειναι , Σιμο , αλλα το θεμα δεν ειναι τι κανει το μπλοκ ή το καρτερ ή ο ατσαλινος στροφαλος ... Δεν προκειται να χαλασει ενα closed deck μπλοκ του Group VAG ουτε να στρεβλωσει ο στροφαλος . Το προβλημα ειναι οι μπιελες και τα εμβολα , που δεχονται την εξτρα καταπονηση .

Ο κωδικος που εχουν οι μπιελες , που ειναι η αχχιλειος πτερνα των μοτερ VΑG , ειναι ο ιδιος , αναμεσα σε S3 ( που φοραει απο το εργοστασιο την Κ04 και σε παμπολλες εφαρμογες ΦΠΕ-αντλιαμε 50+kgrm δεν λυγιζουν ) και και Golf VI GTI και πλεον ολα τα 1.8/2.0tsi φορανε ενισχυμενες με 21mm πειρο . Τα πιστονια ειναι τουλαχιστον ιδια στα λουκια , η φλατζα ειναι αντιστοιχης ποιοτητας ατσαλινη MLS και το δεσιμο κυλ/λης-μπλοκ επισης τουλαχιστον ισαξιο . Αυτα παιζουν ρολο .

Για να παίρνουμε σειρά κι εμείς, στα CDAA η κατάσταση είναι σε καλύτερη μοίρα; Εννοώ από άποψη μπιελών με στόχο τα 330-350ps.

Link to comment
Share on other sites

1) Αρχικα σχετικα με το οτι "100% πιθανοτητα να μην εχουμε αστοχια στη μηχανολογια ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ" θα ρωτησω αν ξερεις πολλα μαμα αυτοκινητα να εχουν παθει αστοχια σε μπιελες, πιστονια κλπ (αν ο ιδιοκτητης τα συντηρει σωστα φυσικα). Αντιθετα εχω ακουσει για αρκετα πειραγμενα (στο οριο ή κοντα σ'αυτο) που εχουν σπασει.

2) Δηλαδη το συγκερκιμενο αμαξι βγαζει μικρη ροπη και πολλη δυναμη; Εγω διαβαζω για 350 περιπου αλογα και πανω απο 40 κιλα ροπη! Παντως σπιναριστη τριτη δεν ειναι και καλο φαινομενο...

Πιστευεις οτι ο συγκεκριμενος τυπος αυτοκινητου σηκωνει τοσο μεγαλη αυξηση ροπης χωρις να χανει την οδηγησιμοτητα του;

3) Για τη χρησιμοτητα του να βλεπει ο εγκεφαλος το ακριβες λ διαφωνω. Δηλαδη δεχομαστε να κανει τη δουλεια του αισθητηρα αυτου (λ) (στην περιοχη εκτος οριων του) ο MAF και το υπολογιστικο πυρομετρο;

Κι αν ο MAF τρελλαθει (οχι σπανιο φαινομενο) τι γινεται;

Εμενα μου φαινονται παρακινδυνευμενα ολα αυτα...

Τελικα ελπιζω ο καθενας που συμμετεχει στο εργο να αναλαμβανει τις ευθυνες του, δηλαδη ο ιδιοκτητης να δεχεται το ρισκο αλλα και οι κατασκευαστες - προγραμματιστες να του εχουν εξηγησει αυτο το ρισκο... :thumbsup:

1) Ξερω πολλα νορμαλ μοτερ , ειδικα 1.8TSI και 1.4ΤSI ειδικοτερα , που σπανε λουκια εμβολων και εχουν υπερβολικη καταναλωση λαδιου . Ο λογος δεν ειναι αλλος απο το οτι λειτουργουν με υψηλη θερμοκρασια καυσης και η φθορα σε στοιχεια που τρωνε την θερμοκρασια ειναι προωρη . Για το λογο αυτο βγαινουν updates λογισμικου που η καταναλωση καυσιμου αυξανεται και η ισχυς μειωνεται . Αν δεις EGT και λ απο νορμαλ Scirocco του 2008 θα καταλαβεις τι σημαινει επιθετικη ρυθμιση ...

2) Περα απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο , αντι αν εχεις ενα stg2 με 1,25-1.3bar overboost και 0.6bar @ 6500 , μπορεις να εχεις ενα Κ04 σεταπ , με 1bar παντου , που αποδιδει μικροτερη ροπη απο το προαναφερθεν stg2 ( σπιναρει λιγοτερο σιγουρα ) και εχει πιο πολλα αλογα , γραννικοτατα . Ενω αν εχεις το ΟΕΜ τουμρπο , δεν μπορεις να εχεις 300ΗΡ και 1bar ψηλα , αφου υπαρχει μηχανολογικος περιορισμος που ονομαζεται "μεγεθος τουρμπινας" .

3) Με την λογικη αυτη , μπορει να χαλασει και το wideband L , και να "βλεπει" το 0.9 για 0.75 , που θα οριστει μεσω του software ! Τετοιο πραγμα εχει τυχει καποιες φορες και οι συνεπειες μπορει να ειναι οδυνηρες , αφου στο vag com δειχνει 0.75 και στην πραγματικοτητα δουλευει με 0.9 ! Συμφωνω στο οτι πρεπει ο καθενας να κανει σωστα τη δουλεια του , οσον αφορα στους επαγγελματιες , αλλα και ο ιδιοκτητης να ελεγχει τακτικα το μηχανικο - ηλεκτρικο συνολο , αφου η ζημια οταν ενα μοτερ εχει 2πλασια δυναμη απο αυτη που το παρεδωσε ο κατασκευαστης ειναι πιο πιθανο σε καποια μηχανολογικη βλαβη να αστοχησει .

Για να παίρνουμε σειρά κι εμείς, στα CDAA η κατάσταση είναι σε καλύτερη μοίρα; Εννοώ από άποψη μπιελών με στόχο τα 330-350ps.

Ιδια πραγματα ειναι , Αλεξη . Δεν αλλαζει κατι ιδιαιτερο .

Link to comment
Share on other sites

Ιδια πραγματα ειναι , Αλεξη . Δεν αλλαζει κατι ιδιαιτερο .

Για μια Κ04 μετατροπή, χρειάζομαι οπωσδήποτε και εξάτμιση; Η εισαγωγή νομίζω ότι είναι δεδομένη λόγω της σκάστρας, σωστά;

Link to comment
Share on other sites

1) Ξερω πολλα νορμαλ μοτερ , ειδικα 1.8TSI και 1.4ΤSI ειδικοτερα , που σπανε λουκια εμβολων και εχουν υπερβολικη καταναλωση λαδιου . Ο λογος δεν ειναι αλλος απο το οτι λειτουργουν με υψηλη θερμοκρασια καυσης και η φθορα σε στοιχεια που τρωνε την θερμοκρασια ειναι προωρη . Για το λογο αυτο βγαινουν updates λογισμικου που η καταναλωση καυσιμου αυξανεται και η ισχυς μειωνεται . Αν δεις EGT και λ απο νορμαλ Scirocco του 2008 θα καταλαβεις τι σημαινει επιθετικη ρυθμιση ...

Οι περιπτωσεις που αναφερεις οφειλονται σε παρτιδες με ελλατωματικα μερη του κινητηρα απο το εργοστασιο. Σκεψου ενα τετοιο μοτερ να γινοταν και σταδιο 2 πριν να βγαλει το προβλημα...

Παντως σε μοτερ χωρις ελλατωματικα μερη απο το εργοστασιο δεν εμφανιζονται χοντρα προβληματα (μπιελες, πιστονια κλπ).

2) Περα απο το συγκεκριμενο αυτοκινητο , αντι αν εχεις ενα stg2 με 1,25-1.3bar overboost και 0.6bar @ 6500 , μπορεις να εχεις ενα Κ04 σεταπ , με 1bar παντου , που αποδιδει μικροτερη ροπη απο το προαναφερθεν stg2 ( σπιναρει λιγοτερο σιγουρα ) και εχει πιο πολλα αλογα , γραννικοτατα . Ενω αν εχεις το ΟΕΜ τουμρπο , δεν μπορεις να εχεις 300ΗΡ και 1bar ψηλα , αφου υπαρχει μηχανολογικος περιορισμος που ονομαζεται "μεγεθος τουρμπινας" .

Εγω ρωτησα για το συγκεκριμενο αμαξι και οχι για καποιο τυχαιο... Με 350 αλογα και 40+ κιλα ροπη...

Οσο για το τι ειναι καλυτερο να εχεις, μεγαλη ροπη ή μεγαλη δυναμη ή και τα δυο, εξαρταται απο τις καμπυλες τους (δηλαδη το πως και το που βγανει η ροπη και η δυναμη) και την προοριζομενη χρηση του αυτοκινητου. Μεγαλο θεμα που αξιζει να ανοιχτει σε νεο topic...

3) Με την λογικη αυτη , μπορει να χαλασει και το wideband L , και να "βλεπει" το 0.9 για 0.75 , που θα οριστει μεσω του software ! Τετοιο πραγμα εχει τυχει καποιες φορες και οι συνεπειες μπορει να ειναι οδυνηρες , αφου στο vag com δειχνει 0.75 και στην πραγματικοτητα δουλευει με 0.9 ! Συμφωνω στο οτι πρεπει ο καθενας να κανει σωστα τη δουλεια του , οσον αφορα στους επαγγελματιες , αλλα και ο ιδιοκτητης να ελεγχει τακτικα το μηχανικο - ηλεκτρικο συνολο , αφου η ζημια οταν ενα μοτερ εχει 2πλασια δυναμη απο αυτη που το παρεδωσε ο κατασκευαστης ειναι πιο πιθανο σε καποια μηχανολογικη βλαβη να αστοχησει .

Ειναι παντα καλυτερο να στηριζεσαι σε δεδομενα που ερχονται απο οσο γινεται περισσοτερους αισθητηρες για την περιπτωση αστοχιας ενος ή και περισσοτερων απο αυτους. Βεβαια καποια δεδομενα ειναι μεγαλυτερης σημασιας απο αλλα... Για εμενα τα δεδομενα απο τον λ ειναι ζωτικης σημασιας και βλεπω οτι συμφωνεις.

Αρα ειναι καλυτερο να "παιζεις" μεσα στην περιοχη που διαβαζει ο συγκεκριμενος narrow band λ.

Τελος παντων, σ'ευχαριστω για τις απαντησεις σου.

Πιστευω οτι αν καποιος διαβασει ολο το topic μπορει να βγαλει ασφαλη συμπερασματα. :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ο κωδικος που εχουν οι μπιελες , που ειναι η αχχιλειος πτερνα των μοτερ VΑG , ειναι ο ιδιος , αναμεσα σε S3 ( που φοραει απο το εργοστασιο την Κ04 και σε παμπολλες εφαρμογες ΦΠΕ-αντλιαμε 50+kgrm δεν λυγιζουν ) και και Golf VI GTI και πλεον ολα τα 1.8/2.0tsi φορανε ενισχυμενες με 21mm πειρο . Τα πιστονια ειναι τουλαχιστον ιδια στα λουκια , η φλατζα ειναι αντιστοιχης ποιοτητας ατσαλινη MLS και το δεσιμο κυλ/λης-μπλοκ επισης τουλαχιστον ισαξιο . Αυτα παιζουν ρολο .

Kαι παλι είσαι σίγουρος Κρίτωνα μου? Στο ΕΤΚΑ έδινε διαφορετικά μπιελοπίστονα μεταξύ CDAA/BZB μοτέρ (τα 18άρια TSi). Αλλες ανοχές, άλλα ελατήρια, άλλος σχεδιασμός πιστονιού, και από ότι θυμάμαι διαφορετικός πείρος (κάτι θυμάμαι για αναφορά 19mm και 21mm αλλά δεν παίρνω και όρκο και δεν το έχω βασικά στο λαπτοπ το ΕΤΚΑ για να ξανατσεκάρω τώρα).

Βασικά και το development stage 1.8TSi που είχε εκδόσει η Audi (από BYT/BZB στα CDAA) είχε τα παρακάτω:

MKB: BZB Start Of Production: 06/2007 End OfProduction: 06/2008 EU IV

Αλλαγές στο εξελικτικό στάδιο 0:

-Εξαέρωση κάρτερ (crankcase breather)

MKB: CDAA Start Of Production: 05/2008 End Of Production: – / – EU V

Αλλαγές στο εξελικτικό στάδιο 1:

-μειωμένη διάμετρος του κυρίως ρουλεμάν από 58 σε 52χιλ

-τροποποιημένο πιστόνι

-αναθεωρημένα ελατήρια πιστονιών

-διάφορες λειάνσεις

-ελεγχόμενη αντλία λαδιού

-vacuum pump από Ixetic

-Εγκατάσταση τροφοδοσίας καυσίμου (fuel supply line)

-Ράβδος ελέγχου αναλογίας υπερσυμπιεστή EA113

Πρακτικά βέβαια όταν πέφτει τέτοια κτηνοποίηση στο μοτέρ όπως πολύ σωστά προανέφερες οι φόβοι είναι στα 2 σημεία που τόνισες ΣΥΝ στην μετάδοση (βασικά βολάν καθότι για σαζμάν ακόμα δεν έχει παρει κάτι το αφτί μου).

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Σίμο, έχει σπάσει και σασμάν σε Leon και μάλιστα με μαμά τουρμπίνα.

Καλά, για δίσκους που ανάβουν και βολάν διπλής μάζας που κουδουνίζουν, δεν το συζητάω.

Link to comment
Share on other sites

Στέφανε, οκ ενδεχόμενη "αστοχία υλικού" είναι αναμενόμενο να υπάρχει από το κατασκευαστικό στάδιο ακόμα... Διαφορετικά τα "μαμά" αυτοκίνητα δεν θα έσπαγαν ποτέ!

Τώρα για το θέμα "μετάδοση" και ειδικά με το βάρος του εν λόγω αυτοκινήτου εγώ είχα, έχω, και θα έχω σημαντικές αμφιβολίες. Πρακτικά η φωλιά του σαζμάν του 1.8 είναι κατά τι μικρότερη από ότι του δίλιτρου. Επομένως δεν υπαρχει δυνατότητα μετατροπής σε 240χιλ. Την ίδια στιγμή, τα βολάν διπλης μαζας της Lucas είναι απλά ΜΕΤΡΙΑ ποιοτικά... Σε αυτά τα επίπεδα ισχύος, δυστυχώς η μοναδική ΑΞΙΟΠΙΣΤΗ λύση είναι ένα βολάν μονής μάζας (που και αυτό μόνο με ψάξιμο ΑΝ βρεθεί κάτι να ταιριάζει, μιας και το έψαχνε κάποτε ο Φώτης), και όπου καταλήγεις με ένα αμάξι να κοπανάει στο ρελαντί και όποτε δεν πατάς συμπλέκτη λες και είναι ταξί!

Γενικότερα, έχω μεγάλο ερωτηματικό για τα κιλά του αυτοκινήτου αυτού. Σε όλες τις καταπονήσεις οι ασκούμενες δυνάμεις είναι υπερ-πολλαπλάσιες. 200 κιλά παραπάνω π.χ. μεταφράζονται σε κάποιους τόνους παραπάνω φορτίο για συγκεκριμένα μηχανικά μέρη. Αλλά και στο θέμα "κράτημα στο δρόμο" τα πράγματα είναι λίγο παράξενα. Μακρύ μεταξόνιο, φαινόμενο "μοχλού" για την ουρά και επομένως στα καμπανιάσματα έντονες τάσεις αποσταθεροποίησης! Πατάς το γκάζι και το αμάξι πολύ απλα χαράζει δικές του πορείες γιατί προσπαθεί να κρατηθεί στο δρόμο... Μια λύση LSD είναι μονόδρομος για να μαζευτεί ΚΑΙ ΜΟΝΟ, ενώ 4κίνηση είναι μονόδρομος για να δουλέψει σωστά. Διαφορετικά βρίσκεσαι εγκλωβισμένος στο να έχεις το ESP ΟΝ και το αμάξι σαν καγκάρικο να είμαι "μπλου-μπλου" διαρκώς από την εξάτμιση, ή να κάνεις την βλακεία να το πηγαίνεις σε ESP OFF ώστε να μην το ακούς διαρκώς και να είσαι με το φόβο αν στην προσπέραση καταλήξεις σε κανένα χαντάκι (γιατί φεύγει άσχημα ειδικά στους κλασσικούς Ελληνικούς δρόμους).

Τα πάντα εξαρτώνται από το ΤΙ ψάχνει ο καθένας, αλλά και το ΠΩΣ κάνει χρήση του αυτοκινήτου του. Από ένα δεδομένο μηχανικό σύνολο, όσο ανεβάζεις την απόδοση τόσο (δυσανάλογα αυξανόμενα μάλιστα) χάνεις σε αξιοπιστία! Αυτό είναι το τίμημα του "tuning" και πρέπει να το αποδεχτεί ο κάτοχος του αυτοκινήτου ότι είναι ένα ρίσκο που παίρνει με το "καλημέρα". Διαφορετικά θα είχανε όλοι οι κατασκευαστές 1.2 μοτέρ με απλά διαφορετικά μεγέθη τουρμπινών, αλλά και διαφορετικης επιθετικότητας χαρτογραφήσεις :thumbsup:

Σίμο, έχει σπάσει και σασμάν σε Leon και μάλιστα με μαμά τουρμπίνα.

Καλά, για δίσκους που ανάβουν και βολάν διπλής μάζας που κουδουνίζουν, δεν το συζητάω.

Χαριτολογόντας και μη, να πούμε ότι γενικά πολλά πράγματα έχουν σπάσει, αλλά κανείς δεν τα μαθαίνει επίσημα πουθενά, και αυτό το λέω γενικότερα :whistling::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Γενικα στο βωμο της μειωσης του κοστους θυσιαζεται η ποιοτητα!

Διαβαστε τι γινεται με τα Polo GTi που καινε λαδια και θα καταλαβετε...

Παντως δεν καταλαβαινω γιατι ενω μειωνεται το κοστος δεν μειωνονται αντιστοιχα και οι τιμες, το αντιθετο μαλιστα! :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Οι περιπτωσεις που αναφερεις οφειλονται σε παρτιδες με ελλατωματικα μερη του κινητηρα απο το εργοστασιο. Σκεψου ενα τετοιο μοτερ να γινοταν και σταδιο 2 πριν να βγαλει το προβλημα...

Παντως σε μοτερ χωρις ελλατωματικα μερη απο το εργοστασιο δεν εμφανιζονται χοντρα προβληματα (μπιελες, πιστονια κλπ).

Εγω ρωτησα για το συγκεκριμενο αμαξι και οχι για καποιο τυχαιο... Με 350 αλογα και 40+ κιλα ροπη...

Οσο για το τι ειναι καλυτερο να εχεις, μεγαλη ροπη ή μεγαλη δυναμη ή και τα δυο, εξαρταται απο τις καμπυλες τους (δηλαδη το πως και το που βγανει η ροπη και η δυναμη) και την προοριζομενη χρηση του αυτοκινητου. Μεγαλο θεμα που αξιζει να ανοιχτει σε νεο topic...

Ειναι παντα καλυτερο να στηριζεσαι σε δεδομενα που ερχονται απο οσο γινεται περισσοτερους αισθητηρες για την περιπτωση αστοχιας ενος ή και περισσοτερων απο αυτους. Βεβαια καποια δεδομενα ειναι μεγαλυτερης σημασιας απο αλλα... Για εμενα τα δεδομενα απο τον λ ειναι ζωτικης σημασιας και βλεπω οτι συμφωνεις.

Αρα ειναι καλυτερο να "παιζεις" μεσα στην περιοχη που διαβαζει ο συγκεκριμενος narrow band λ.

Τελος παντων, σ'ευχαριστω για τις απαντησεις σου.

Πιστευω οτι αν καποιος διαβασει ολο το topic μπορει να βγαλει ασφαλη συμπερασματα. :laugh:

Άμα είχα περισσότερη ροπί πχ 50Nm θα σπίνιαρε όλη η δευτέρα Τρίτη και τετάρτη. Οπότε οι επιδώσεις θα πηγαίνανε περίπατο. Καλύτερα περισσότερα άλογα και να απλώνει η δύναμη παρά να είναι μόνο σε ένα εύρος στροφών στης μεσαίες.

Link to comment
Share on other sites

Γενικα στο βωμο της μειωσης του κοστους θυσιαζεται η ποιοτητα!

Διαβαστε τι γινεται με τα Polo GTi που καινε λαδια και θα καταλαβετε...

Παντως δεν καταλαβαινω γιατι ενω μειωνεται το κοστος δεν μειωνονται αντιστοιχα και οι τιμες, το αντιθετο μαλιστα! :laugh:

off: με 20κ παίρνεις ένα ποιοτικό αμάξι με 180ps και dsg. πόσο λιγότερο να έκανε;

Link to comment
Share on other sites

off: με 20κ παίρνεις ένα ποιοτικό αμάξι με 180ps και dsg. πόσο λιγότερο να έκανε;

Για το Polo ειναι πολλα...

Γενικα γι'αυτη την κατηγορια αυτοκινητου ειναι πολλα ασχετως επιδοσεων και εξοπλισμου.

Ιδιαιτερα ομως η VW την εχει δει καπως με τις τιμες της...

Το να καινε λαδια τοσα πολλα Polo GTi και να ανοιγουν μοτερ για επισκευη σ'ενα ποιοτικο αμαξι και σ'αυτη την τιμη ειναι εξωφρενικο!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.