Jump to content

Recommended Posts

βάλε καμιά φώτο να την δούμε.

Οντως εδώ έχουμε θέμα..Θα μάθω από φίλο πως να ανεβάζω φώτο εδώ και θα βάλω... ;)

Link to comment
Share on other sites

Αυριο θα κάνω uptade στο πρόγραμα για να λύσουμε ένα θέμα που έχω. Μπαίνει σε safe mode όταν το πηγαίνω χαλαρά το γκάζι στης 3.000 με 140-150 χλμ. Οριο υπέρβασης ροπίς....

Πιστεύω να λυθεί το πρόβλημα αύριο.

Link to comment
Share on other sites

Με το πρώτο file που είχα ο προγραματιστής δήλωνε 340 ps 43 κιλά ροπί.

Στο δυναμόμετρο καλοκαιριάτικα με όχι καλή βενζίνη με έβγαλε 44 κιλά ροπί με 325-330 άλογα. Το αμάξι φούσκωνε από νωρίς δηλαδη από της 2.000. Πήγαινα με μισό γκάζι και είχε επιλογή να ανοίγη τέρμα η πεταλούδα.. Αυτό είχε τα καλά και τα κακά. Φούσκωνε από της 2.500-3.000 (αλλά μια έκοβε μια έδηνε σαν διακόπτης) και πεταγόταν μπροστα 3.000-4.000 ακουγόντα ένα φύσιμα διακεκομένο (λέγαν φυσιολογικο\ό σε Κ04) 4.000-5.000 σηνέχιζε με σταθερό ριθμό και στης 5.000 ξαναέκανε ένα μπαμ η ροπί, 6.000-7.000 τελευταία ψιλοέκανε misfire και άναβε το λαμπάκι της μηχανής.

Το κακό ήταν ότι άμα ήθελες να πάς σιγά χαλαρά αυτό φούσκωνε ξεφούσκωνε με το παραμικρό και άκουγες όλο την σκάστρα. Ηταν σαν να πάτούσες ποιο πολύ το γκάζι από ότι ήθελες.

Το καλό είναι ότι το αμάξι είχε καλές επιδόσεις αλλά έμπαινε σε safe mode ενώ το πήγαινα χαλαρα με 140-150 με μισό γκάζι διοτη η πεταλούδα ήταν φουλ ανοιχτή τσακ το safe mode (υπέρβαση ορίου ροπίς.

Πέρασα καινούργιο file έκανα και 1.000 χλμ. Είναι σαν να οδηγάω άλλο αμάξι.

Από της 1.500 τραβάει λες και έχω Κ03 γραμμικά και ωραία στης 2.500 δεν κλωτσάει όπως κλωτσούσε αλλά τραβάει σαν ατμοσφαιρικό μέχρι τον κόφτι (μου δείνει την εντυπωση ότι έχασε σε δύναμη το οποίο θα επιβεβαιωθή με δυναμομέτρηση που πιστέυω θα είναι ποιο τραπέζι, με τα λεγόμενα του μάστορα είμαι πάλι στα ίδια νούμερα) δεν κάνει το μπαμ που έκανε στης 3.000 ούτε το μπαμ στης 5.000 (τότε στην δυναμομέτρηση όμως 3.500-5.000 πήγαινε προς τα κάτω λίγο η ροπί και στης 5.000 ξανανέβενε)

Το αμάξι τώρα είναι πολύ άνετο και φιλικό δεν μπερδεύει πουθενά και μέχρι τον κόφτι ανεβάζει δυνατά αλλά χάθηκε εκείνο το κλώτσιμα εκείνη η πίεση στην πλάτη....

Εχθές που δωκίμασα από στάση με έναν φίλο μου σε άσφαλτο που ποιάνει καλά το αμάξι έχασε και με την 3η. Τι να πω... Σαν να έχασε το μπαμ που λέω απο της 3.000 αλλά στης 4.000 και πάνω είναι ποιο δυνατό.

Θα το μετρίσω κιόλας με το οργανάκι που το είχα μετρίση να δω τι γίνεται.

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Μετά από πολύ σκήσιμο και νορμάλ οδίγηση η κατανάλωση έχει κολίση στα 10 λ στα 1.000 χλμ

Link to comment
Share on other sites

Θέλω να βάλω Boost controller.. Οποιος ξέρει κάτι ας πει...

Link to comment
Share on other sites

Το club δεν έχει αμάξια με boost controller... :sad:

Γιώργο, δεν είναι το boost controller η απάντηση στα παράπονά σου. Αν η άνοδος της πίεσης σου προκαλεί κάποιες δυσλειτουργίες, τότε είτε ανεβάσει πίεση απο το b.c. είτε ανεβάσεις από το πρόγραμμα, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, δεν είναι το boost controller η απάντηση στα παράπονά σου. Αν η άνοδος της πίεσης σου προκαλεί κάποιες δυσλειτουργίες, τότε είτε ανεβάσει πίεση απο το b.c. είτε ανεβάσεις από το πρόγραμμα, το αποτέλεσμα θα είναι το ίδιο.

Kαι που είναι το πρόβλημα ΟΕΟ? Γιατί δεν το βρίσκουνε? Τι να φταίει άραγε?

Link to comment
Share on other sites

Μου εξήγησε.... Ελλατήρια...!!!!!

Θα δοκιμάσω άλλα file τώρα που κάνει κρύο και φαίνονται τα misfire ψηλά. Δεν χρειάζεται boost controller για το πρόβλημα όπως νόμιζα. Μαθαίνω..:)

Link to comment
Share on other sites

... Μαθαίνω. :)

Όπως ελεγε και ο κωνσταντίνου στην ελληνικη ταινία: "δε θελω να το μάθω, θέλω να το φάω!" :D

Έτσι και μεις, θα πρεπε να τα χαιρόμαστε στην οδηγηση, αλλά αντιθέτως και δυστυχώς, έχουμε γίνει ειδικοί στη διάγνωση, σχολιασμό και επίλυση δυσλειτουργειών... :fool:

Με το καλό να βρείτε τη λύση γιώργο και να το χαρείς όπως πρέπει.

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας μετά από καιρό. Ανοιξα καφετέρια στην Βέροια και χάθηκα απο το club. Πάνω στην κρίση δόξα τον παντοδύναμο πάω μια χαρά. Όλα καλά αλλά ενω είχα το καμάρι μου έξω απολ την καφετέρια ένας έξυπνος με corsa με χτυπισε πίσω στον προφυλακτήρα γωνία. Ευτυχώς εξοστραξιστικε και καρφωθικε πάνω σε έναν άλλον. Η ζημιά έγινε και το αμάξι εδω και 20 μέρες είναι στον λαμαρίνα. Η ζημια επισκευαστικε ευτυχώς όχι μεγάλη αλλά όλα τα Ανταλακτικά έρχονται από Γερμανία και η αναμονή επιβάλλεται. Το αμάξι θα είναι έτοιμο σε 10 μέρες και μετά πήρα την μεγάλη απόφαση.

More tuning....:) ο Κρίτωνας έβγαλε ένα καλό file. Θα αλλάξω τα ελλατηρια βαλβιδων και θα βάλω αυτό το file χωρίς boost controller και ο μάστορας μου τάζει 380-390 ps και τρελή ροπί 50 πάνω σε δυναμόμετρο.

Link to comment
Share on other sites

Περνω μια από το χωριό σου για δουλειά.....:)

Κάτσε τώρα που θα βγει θα τρομάξει κόσμος.

Link to comment
Share on other sites

Off Topic

:o Ποια; Πολλα λες.... Ηρεμα γιατι εμαθα οτι ο Mist ετοιμαζει "καλυτεροτερο και πιο γρηγοροτερο".... χαχαχαχαχχαχα
Edited by Billgr4
Link to comment
Share on other sites

φιλε κανεις κακιες παρεες μακρυα απο τον κριτωνα ,πορφυρη.. !!!!χχααχχααχχαχαχ κολλησες το μκροβιο.. μη νομιζεις.. πως θα σταματησεις. εκει.. αμα δεις τα 380 αλογα.. σε λιγο καιρο θα θες κιαλλο.. και εγω.. με ενα προγραμμα στο κριτωνα ξεκινησα.. απο 200 στα 260 και μετα τσουπ.. στα 380 .. +++ οτι αλλο εβαλα στο αμαξι.. απροβληματιστο φιλε.. και να το χαιρεις. οσο δεν παει..!!! ( εχω μαθει πως και μετα τις αλλαγη ελλατηριων. να κανει κοψιματα.. και οτι εβγαλε η audi για τα δικα της 1.8 tsi πολλαπλασιαστες. και σταματανε. ψαξτο.. λιγο..!!)

Link to comment
Share on other sites

Βαλε τους κοκκινους απο το RS4 να σωθεις....Του Τολη(οκταβια) απο Αλεξ/πολη που του παρηγγειλα σταματησε τα χαζα κ το εχουν ρυθμισει με AVCR 1.45 στις 7000+στροφες.......

Αν θες να τους παραγγειλεις....

http://www.ecstuning.com/Audi-B7_RS4--V8/Engine/Ignition/ES281014/

95 ευρω κ η τετραδα

Link to comment
Share on other sites

Off Topic

:o Ποια; Πολλα λες.... Ηρεμα γιατι εμαθα οτι ο Mist ετοιμαζει "καλυτεροτερο και πιο γρηγοροτερο".... χαχαχαχαχχαχα

Ελα αύριο απο το μαγαζί να την δεις να μείνεις...:) μαζί με την κοπέλα που ηδη έχω θα είναι καλο team..:)

Βγάζει και άλλος Passat cc?? καλό αυτό..

φιλε κανεις κακιες παρεες μακρυα απο τον κριτωνα ,πορφυρη.. !!!!χχααχχααχχαχαχ κολλησες το μκροβιο.. μη νομιζεις.. πως θα σταματησεις. εκει.. αμα δεις τα 380 αλογα.. σε λιγο καιρο θα θες κιαλλο.. και εγω.. με ενα προγραμμα στο κριτωνα ξεκινησα.. απο 200 στα 260 και μετα τσουπ.. στα 380 .. +++ οτι αλλο εβαλα στο αμαξι.. απροβληματιστο φιλε.. και να το χαιρεις. οσο δεν παει..!!! ( εχω μαθει πως και μετα τις αλλαγη ελλατηριων. να κανει κοψιματα.. και οτι εβγαλε η audi για τα δικα της 1.8 tsi πολλαπλασιαστες. και σταματανε. ψαξτο.. λιγο..!!)

Με τα 335 που είχα ήμουν ικανοποιημένος. Μετα με τα 310 όχι..:( 380 καλά είναι. Δεν έχουμε δρόμους. Και μόνο που θα ξέρω ότι θα τερματιζω το κοντέρ μου ποιο άνετα αυτό μου αρκεί....:) Ελπίζω το καινούργιο file του κρίτων να είναι καλό όσο λένε. Υπομονή να ξανά πάρω το αμάξι μου. Με Honda jazz κυκλοφωρό..:)

Βαλε τους κοκκινους απο το RS4 να σωθεις....Του Τολη(οκταβια) απο Αλεξ/πολη που του παρηγγειλα σταματησε τα χαζα κ το εχουν ρυθμισει με AVCR 1.45 στις 7000+στροφες.......

Αν θες να τους παραγγειλεις....

http://www.ecstuning.com/Audi-B7_RS4--V8/Engine/Ignition/ES281014/

95 ευρω κ η τετραδα

Ξέρω με είπε ο αποστόλης και μου άνοιξε τα ματιά σε κάποια θέματα που δεν γνώριζα. Ευχαριστώ για το λινκ. Θα καταγγείλω ένα ζευγάρι θα περάσω το file και θα δω άμα δουλεύει σωστα. Ο αποστόλης δεν άλλαξε ελλατηρια αλλα έχει διαφορετικά απο το δικό μου..

Link to comment
Share on other sites

Ο αποστολης με ακουσε σε οτι του ειπα γιαυτο κ δεν εχει θεματα απο missfires κ το αυτοκινητο πηγαινει κομματια.Φαντασου οταν ειχε βαλει το Avcr το ειχε ρυθμισει ετσι που πηγαινε διπλα διπλα με τερμα 2.0TFSI Κ03 του κριτωνα που εχουμε πανω....Το πιασαμε ενα βραδυ κ με vag-com κ πανω απο μια ωρα το ρυθμιζαμε κ το αυτοκινητο πηρε κολωνα +.....Αν θες βαλε οτι εχει του τολη το αυτοκινητο κ μετα θα δεις πως θα πηγαινει.....

Edited by chrisnik
Link to comment
Share on other sites

Ο αποστολης με ακουσε σε οτι του ειπα γιαυτο κ δεν εχει θεματα απο missfires κ το αυτοκινητο πηγαινει κομματια.Φαντασου οταν ειχε βαλει το Avcr το ειχε ρυθμισει ετσι που πηγαινε διπλα διπλα με τερμα 2.0TFSI Κ03 του κριτωνα που εχουμε πανω....Το πιασαμε ενα βραδυ κ με vag-com κ πανω απο μια ωρα το ρυθμιζαμε κ το αυτοκινητο πηρε κολωνα +.....Αν θες βαλε οτι εχει του τολη το αυτοκινητο κ μετα θα δεις πως θα πηγαινει.....

Ο Τόλης με είπε μπουζοκαλώδια και Avsr. Όλα τα άλλα τα έχω. Τα ελατήρια είναι και αυτό ένα θέμα που άμα λύνεται με τα μπουζοκαλωδια γλυτώνω το ανοιγμα της μηχανής. Έχω απορία να δω πως θα δουλεύει αυτό το file στο αμάξι μου. Όταν το πάρω από το συνεργείο θα πάω να το περάσω. Τα μπουζοκαλωδια από Αμερική έρχονται η από Αγγλία;

Link to comment
Share on other sites

Ο Τόλης με είπε μπουζοκαλώδια και Avsr. Όλα τα άλλα τα έχω. Τα ελατήρια είναι και αυτό ένα θέμα που άμα λύνεται με τα μπουζοκαλωδια γλυτώνω το ανοιγμα της μηχανής. Έχω απορία να δω πως θα δουλεύει αυτό το file στο αμάξι μου. Όταν το πάρω από το συνεργείο θα πάω να το περάσω. Τα μπουζοκαλωδια από Αμερική έρχονται η από Αγγλία;

Απο Αμερικη ερχονται κ να υπολογισεις κανενα 10ημερο μεχρι να τα παρεις.....Αλλα κανουν δουλεια..... :thumbsup2:

Link to comment
Share on other sites

Απο Αμερικη ερχονται κ να υπολογισεις κανενα 10ημερο μεχρι να τα παρεις.....Αλλα κανουν δουλεια..... :thumbsup2:

Λογικά με τα μπουζούκαλωδια άμα τα αλλάξω παίζει να μην χρειαστώ αλλαγή ελλατηρίων; Έτσι πιστεύω...:)

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.