Jump to content

Recommended Posts

Γιώργο γτ 2 πακέτα motorkote?

Για μελλοντική χρήση;

1 για το μοτέρ

1 για το σασμάν 

Link to comment
Share on other sites

Για μένα προσωπικά πρόσθετα εντός μοτέρ ούτε γι αστείο! Το μοτέρ σου καίει λάδι ή σου έχει βγάλει κάτι παράξενο;

 

Εάν ναι καίει, πήγαινε και βάλε το magnatec 5W40 που πληρεί προδιαγραφές 502 και κάνε αλλαγές κοντά στα 7500....και δες εάν μειώθηκε καθόλου.....

 

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί πρόσθετα ρε παιδιά;

Link to comment
Share on other sites

Για έξτρα προστασία;;;

Αυτός δεν είναι ο σκοπός τους;

Στα 15.000 χλμ με καίει κοντά στα 500ml.

Link to comment
Share on other sites

Δεν έχεις σοβαρή κατανάλωση επομένως για το σετάπ σου!!! Άρα αφού είσαι μια χαρά για ποιό λόγο να βάλεις πρόσθετα;

Έτσι μια χαρά δεν είσαι;

Ακολούθα την πεπατημένη, προσωπική μου άποψη, γιατί μερικές φορές τα πρόσθετα δεν κάνουν τοοοσο καλό όσο υπόσχονται.....

 

Συνταγή που δουλεύει δεν την αλλάζουμε πειράζουμε.... σαν την εθνική μπάσκετ ένα πράμα στο τουρνουά.... 5 στα 5 και φτου φτου σκόρδα!!!!

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως το motorkote δεν κάνει κακό αντιθέτως θα έλεγα παρατήρησα ομαλότερο δούλεμα και ελαφρά μείωση της κατανάλωσης στο ρελαντί κατά 0,5 λίτρο με βάσει την μέτρηση του υπολογιστή ταξιδιού.Έχει χρησιμοποιηθεί από μένα και από άλλους συμφορίτες χωρίς κανένα πρόβλημα.Μάλιστα το έχω χρησιμοποιήσει ήδη 2 φορές και θα βάλω και 3η όταν έρθει η ώρα του.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Κι όμως το motorkote δεν κάνει κακό αντιθέτως θα έλεγα παρατήρησα ομαλότερο δούλεμα και ελαφρά μείωση της κατανάλωσης στο ρελαντί κατά 0,5 λίτρο με βάσει την μέτρηση του υπολογιστή ταξιδιού.Έχει χρησιμοποιηθεί από μένα και από άλλους συμφορίτες χωρίς κανένα πρόβλημα.Μάλιστα το έχω χρησιμοποιήσει ήδη 2 φορές και θα βάλω και 3η όταν έρθει η ώρα του.

Professor πες μου τι αναλογία να βάλω; Δευτέρα θα πάω στο συνεργείο για να τα αλλάξω. Εκεί που σκεφτόμουν τι άλλο πρέπει να αλλάξω σήμερα ενώ το πήγα για πλύσιμο πάω να το βάλω μπρος και έμεινα από μπαταρία. Ήρθε ο ηλεκτρολόγος εκεί και με πέρασε μια 60 αμπέρ με 85€...
Link to comment
Share on other sites

Professor πες μου τι αναλογία να βάλω; Δευτέρα θα πάω στο συνεργείο για να τα αλλάξω. Εκεί που σκεφτόμουν τι άλλο πρέπει να αλλάξω σήμερα ενώ το πήγα για πλύσιμο πάω να το βάλω μπρος και έμεινα από μπαταρία. Ήρθε ο ηλεκτρολόγος εκεί και με πέρασε μια 60 αμπέρ με 85€...

Αν πηρες τη συσκευασια των 295ml

Από πίσω αναφέρει " 2oz per qt of oil "...

1 oz = 29,5 ml ...... 2 oz = ~ 60 ml

1 qt = 0,25 gallon

0,25 gallon = ~ 1 liter

έχουμε 60 ml ανα λίτρο λαδιού

240ml MotorKote στα 4 λίτρα λαδιού...

Το μπουκάλι είναι 295 ml ... οπότε το ρίχνεις ΟΛΟ... (παρά 55ml βέβαια... αλλά είναι πάρα πολύ μικρή η ποσότητα για να κάτσεις να ασχοληθείς !!!)

αναφέρει επίσης ότι 1 μπουκάλι από αυτό είναι περίπου για έναν 4-κύλινδρο ή 6-κύλινδρο κινητήρα...

http://imageshack.us/a/img200/4515/img34992.jpg

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Edited by nikdev
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

δεν υπαρχει καλυτερο πραγμα απο το να βαλεις το γνησιο μοτορκοτε στη μηχανη η στο σασμαν...ουτε τεφλον εχει ουτε τιποτα για να φοβαστε για ψωριασμα μεταλλων.εγω εβαζα και στο παλιο και στο καινουριο.εχω κανει πολλα χιλιαδες χλμ...στρωνει η λειτουργεια του μοτερ ενυσχηει τα μεταλλα στις υψηλες θερμοκρασιες και βελτιωνει πολυ την τριβει μεταξυ γραναζιων σασμαν.ενα φιλαρακι μου παλιο μελος του κλαμπ καποτε...ειχε ενα εβο 9 full ams εβαζε παντου μοτορκοτε.το αμαξι μειωνε θορυβους απο διαφορικα κλπ...

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Γιώργο για να μην έχεις καμία αναγούλα στο μέλλον και ψάχνεις να βρεις το δίκιο σου τσέκαρε λίγο το θέμα της βαλβολίνης, αν θέλεις φυσικά, για να μην γίνει καμία πατάτα.

 

Εψαξα στο ΕΤΚΑ και δίνει τα παρακάτω specs/κωδικούς βαλβολίνης για τις χειροκίνητες εκδόσεις του μοντέλου μας:

 

Σαζμάν με κωδικό JWX, θέλουν την βαλβολίνη με κωδικό: G 052 171 A2

 

Για αυτήν βρήκα τα παρακάτω specs:

VW TL 521 71
Gearbox oil SAE 70W-75 (GL-4), manual transaxle (6.5cSt@100)
Volkswagen TL52171 (G52) G 052 171 A1
Volkswagen TL52171 (G52) G 052 171 A2

VW lifetime synthetic gear box fluid.
Change as often as every 100 000 km or every 200 000 km, depending on operating conditions

 

Πηγή: http://syntheticoil-europe.eu/en/141-g-052-171-a1-g-052-171-a2#

 

Για τα σαζμάν με κωδικό KVT/MUE/KWB/MUJ θέλουν τη βαλβολίνη με κωδικό G 052 512 A2

 

Για αυτήν βρήκα τα παρακάτω specs

 

VW TL 525 12
G 052 512 A2
(75w GL-4) 6.63@100°C, 35.8@40°C
Volkswagen TL52512 (G52) G 052 512 A2
Touareg transfer case
Syntrans FE 75W

VW lifetime synthetic gear box fluid SAE 75W-75 GL-4. Suited for cold climate and fuel economy.
Change as often as every 100 000 km or every 200 000 km, depending on operating conditions.

 

Πηγή: http://syntheticoil-europe.eu/en/143-g-052-512-a2#

 

Σου το λέω γιατί από ότι είδα από τη φωτό των εξαρτημάτων σου έστειλε την παρακάτω:

 

http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=45&pcid=7

 

την ίδια στιγμή όμως στη σελίδα της η Redline έχει και την παρακάτω την οποία δίνει για χρήση σε VAG

 

http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=46&pcid=7

 

Δεν ξέρω τι παίζει, ούτε τις διαφορές ουσιαστικά γιατί δεν το έψαξα ποτέ αμάν και ντε πολύ με τις βαλβολίνες, αλλά στη θέση σου θα το έψαχνα λίγο :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο για να μην έχεις καμία αναγούλα στο μέλλον και ψάχνεις να βρεις το δίκιο σου τσέκαρε λίγο το θέμα της βαλβολίνης, αν θέλεις φυσικά, για να μην γίνει καμία πατάτα.

 

Εψαξα στο ΕΤΚΑ και δίνει τα παρακάτω specs/κωδικούς βαλβολίνης για τις χειροκίνητες εκδόσεις του μοντέλου μας:

 

Σαζμάν με κωδικό JWX, θέλουν την βαλβολίνη με κωδικό: G 052 171 A2

 

Για αυτήν βρήκα τα παρακάτω specs:

VW TL 521 71

Gearbox oil SAE 70W-75 (GL-4), manual transaxle (6.5cSt@100)

Volkswagen TL52171 (G52) G 052 171 A1

Volkswagen TL52171 (G52) G 052 171 A2

VW lifetime synthetic gear box fluid.

Change as often as every 100 000 km or every 200 000 km, depending on operating conditions

 

Πηγή: http://syntheticoil-europe.eu/en/141-g-052-171-a1-g-052-171-a2#

 

Για τα σαζμάν με κωδικό KVT/MUE/KWB/MUJ θέλουν τη βαλβολίνη με κωδικό G 052 512 A2

 

Για αυτήν βρήκα τα παρακάτω specs

 

VW TL 525 12

G 052 512 A2

(75w GL-4) 6.63@100°C, 35.8@40°C

Volkswagen TL52512 (G52) G 052 512 A2

Touareg transfer case

Syntrans FE 75W

VW lifetime synthetic gear box fluid SAE 75W-75 GL-4. Suited for cold climate and fuel economy.

Change as often as every 100 000 km or every 200 000 km, depending on operating conditions.

 

Πηγή: http://syntheticoil-europe.eu/en/143-g-052-512-a2#

 

Σου το λέω γιατί από ότι είδα από τη φωτό των εξαρτημάτων σου έστειλε την παρακάτω:

 

http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=45&pcid=7

 

την ίδια στιγμή όμως στη σελίδα της η Redline έχει και την παρακάτω την οποία δίνει για χρήση σε VAG

 

http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=46&pcid=7

 

Δεν ξέρω τι παίζει, ούτε τις διαφορές ουσιαστικά γιατί δεν το έψαξα ποτέ αμάν και ντε πολύ με τις βαλβολίνες, αλλά στη θέση σου θα το έψαχνα λίγο :drinks:

 

Ευχαριστώ πολύ.. 

Θα πάρω τηλέφωνο την Δευτέρα να ζητήσω να μου αλλάξουν της βαλβολίνες για το σασμάν...

Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε το και με κανέναν άλλο φυσικά μην σου έχω πει καμία πατάτα (σου είπα ότι δεν το κατέχω οπότε μην σε πάρω στο λαιμό μου... απλά σου έκανα αναφορά γιατί δεν μου έκατσε καλά από τα παραπάνω links) :suicide:

 

επίσης, είδα ότι έχεις περί τα 100000χλμ. Καθαρισμό εισαγωγής (βαλβίδων), έχεις κάνει? Αν όχι πιστεύω ότι το χρειάζεσαι. Τέλος, τσέκαρε αν χρειάζεται να καθαρίσεις και το φιλτράκι εισαγωγής σου

Edited by yositosi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Τσέκαρε το και με κανέναν άλλο φυσικά μην σου έχω πει καμία πατάτα (σου είπα ότι δεν το κατέχω οπότε μην σε πάρω στο λαιμό μου... απλά σου έκανα αναφορά γιατί δεν μου έκατσε καλά από τα παραπάνω links) :suicide:

 

επίσης, είδα ότι έχεις περί τα 100000χλμ. Καθαρισμό εισαγωγής (βαλβίδων), έχεις κάνει? Αν όχι πιστεύω ότι το χρειάζεσαι. Τέλος, τσέκαρε αν χρειάζεται να καθαρίσεις και το φιλτράκι εισαγωγής σου

 

Καθαρισμό βαλβίδων με λύσιμο καπακιού η μα κανένα υγρό; Το φιλτράκι εισαγωγής πιο είναι;

Link to comment
Share on other sites

1. Φιλτράκι εισαγωγής εννοώ το φίλτρο εισαγωγής σου (χοάνη νομίζω φοράς), οπότε αν δεν το έχεις καθαρίσει ποτέ τότε θέλει καθάρισμα (πλύσιμο το σφουγγάρι ή το υφασμάτινο φίλτρο, με ειδικό διαλυτικό, και ΑΦΟΥ στεγνώσει καλά... πέρασμα με ειδικό λαδάκι).

 

2. Ο καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής θέλει ένα μερικό άνοιγμα. Δεν ειναι και τόσο προληπτικό γιατί ο TSI πιάνει καπνίλα (deposits) και χοντρή κρούστα που θέλουν καθάρισμα. Συνήθως λένε κάπου στα 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα, και γενικά είναι πιο έντονο το φαινόμενο όταν το αμάξι κινείται σε καταστάσεις "πόλης" (χαμηλές στροφές, κτλ κτλ κτλ)

Link to comment
Share on other sites

Γιατι να βαλει χερι εφοσον δεν εχει προβλημα?ετσι προληπτικα?

Αν τη δεις πως θα έχει γίνει θα τρομάξεις :nea:

Προληπτικα καλό θα του κάνει.

 

Σαν ημίμετρο γίνεται με ένα λύσιμο της πολλαπλής, στα Tfsi είναι και μπροστά και είναι αρκετά εύκολο, θα δώσει και λίγο χέρι στα μέσα...

 

Ενδεικτικά ...

https://www.youtube.com/watch?v=f-Wb-5gJOTM

 

Όποιος έχει όρεξη για DIY ...

https://www.youtube.com/watch?v=Ugh9vPz2Zd8

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

1. Φιλτράκι εισαγωγής εννοώ το φίλτρο εισαγωγής σου (χοάνη νομίζω φοράς), οπότε αν δεν το έχεις καθαρίσει ποτέ τότε θέλει καθάρισμα (πλύσιμο το σφουγγάρι ή το υφασμάτινο φίλτρο, με ειδικό διαλυτικό, και ΑΦΟΥ στεγνώσει καλά... πέρασμα με ειδικό λαδάκι).

 

2. Ο καθαρισμός βαλβίδων εισαγωγής θέλει ένα μερικό άνοιγμα. Δεν ειναι και τόσο προληπτικό γιατί ο TSI πιάνει καπνίλα (deposits) και χοντρή κρούστα που θέλουν καθάρισμα. Συνήθως λένε κάπου στα 50-60 χιλιάδες χιλιόμετρα, και γενικά είναι πιο έντονο το φαινόμενο όταν το αμάξι κινείται σε καταστάσεις "πόλης" (χαμηλές στροφές, κτλ κτλ κτλ)

Πάλι καλά που τα περισσότερα χλμ έχουν γίνει επαρχία και το ξεζουμιζω που και που.. Το αμάξι μου δεν ξέρει τι πάει να πει πόλη...

Link to comment
Share on other sites

Ότι μαζεύει μαζεύει... Ότι δεν παθαίνει ζημιά αν μαζέψει βέβαια δεν παθαίνει (την συζήτηση την έκανα χθες στη seat όπου ήταν κάθετοι ότι μοτέρ με ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα δεν έπαθαν τίποτα). Φυσικά αυτό δεν πάει να πει ότι δεν πρέπει να καθαριστεί, απλά μεγάλη προσοχή που θα πάει ο καθένας να κάνει τον καθαρισμό!!

 

Αν μη τι άλλο, ελπίζω να είναι κατανοητό από άπαντες ότι αν κάποιος "ταλιμπάν" κάνει τη δουλειά και του φύγει κανένα κομματάκι από αυτή την καρβουνίλα μέσα στο θάλαμο καύσης, τότε το μοτέρ θα αντιμετωπίσει μεγάλα υπαρξιακά θέματα πολύ σύντομα, και μετά θα επικρατήσει το κλασικό Ελληνικό όπου για όλα φταίει η βενζίνη, το λάδι, ο ΟΤΕ, η ΔΕΗ... και γενικά οποιοσδήποτε άλλος πέρα από αυτόν που θα την έχει κάνει την πατάτα

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ε ναι δεν θα πάει κάτι το μοτέρ απλά θα καίει παραπάνω θα έχεις κάμποσα ανεξήγητα missfires ρελαντί ίσως και σε WOT, αλλά και μεθανόλες να βάλεις με catch can όταν θα καθαρίζει τον πρώτο καιρό πάλι μπορεί να σε στείλει από ψυχολογικά γιατί πάλι μέχρι να καθαρίσει θα παρπαρίζει......

 

Για μένα θέλει τακτικό καθαρισμό...ανα 40000 π.χ. λέω εγώ τώρα ένα νούμερο....και έλεγχο με κάμερα...για όσους ψάχνονται και θέλουν να έχουν το 100% συνεχώς από το μοτέρ τους....

Edited by Dikonou
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Το σασμάν μετά το σέρβις έγινε όπως ήταν στην αρχή που το πήρα. Η ταχύτητες κουμπώνουν ωραία χωρίς κενά και χαζά. Δεν πίστευα ότι θα δω διαφορά μόνο από βαλβολινες και Motorkote.

Το μοτέρ δέχτηκε το σέρβις του και εκεί είναι που βλέπω διαφορά από της 1.000σαλ με λίγο πάτημα του γκαζιου οι στροφές ανεβαίνουν πιο γρήγορα και στα πατήματα μέχρι της 7.000 σαλ πάει πιο άνετα..

Λογικές διαφορές σε σχέση με το πριν που τα είχα και κάποια χλμ όλα απάνω.

Τώρα επόμενο είναι ένα καλό καθάρισμα η μηχανή σήμερα με νερό και σφουγγάρι. Να καθαρίσει από μέσα.

Επόμενο βήμα ένα βιολογικό της κολονες από μέσα που είναι η μόνες που λερωθηκαν από μηχανικούς με λερωμενα χέρια η από βρομιαριδες που μπήκαν μέσα.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.


×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.