Jump to content
kostas5

Ηλεκτρονικό Άνοιγμα Της Πέμπτης Πόρτας

Recommended Posts

Όλα γίνονται :D

Είτε αλλάζοντας τα αμορτισεράκια με αυτά που φοράει το Fabia Combi,

είτε αντιστρέφοντας τις βάσεις από τα μαμίσια αμορτισέρ..

Link to comment
Share on other sites

Το έψαχνα κάποια στιγμή...

Δεν το έκανα γιατί φοβάμαι οτι η γυναίκα μου σε κάποιο υπόγειο πάρκινγκ θα

μου στείλει αδιάβαστη την 5η πόρτα..

Link to comment
Share on other sites

Τι κάνει η κωδικοποίηση;και τώρα δεν ξεκλειδώνει με το κουμπί;

Μήπως με την κωδικοποίηση κρατάει εντελώς ανοιχτή την κλειδαρία και

το άγκιστρό της;

Link to comment
Share on other sites

Τι κάνει η κωδικοποίηση;και τώρα δεν ξεκλειδώνει με το κουμπί;

Μήπως με την κωδικοποίηση κρατάει εντελώς ανοιχτή την κλειδαρία και

το άγκιστρό της;

Ακριβως.

Μεχρι τωρα ξεκλειδώνεις μονο, με την κωδικοποίηση οταν ξεκλειδώνεις απαγκιστρώνεις και τον μηχανισμό.

Εχει συζητηθει πολλες φορες για το 5αρι7

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40657

αλλα δεν νομιζω, περα απο το εφε, να αξιζει και τελικα να το εχει κανει κάποιος.

http://www.youtube.com/watch?v=7RgZTIMsJLc

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως.

Μεχρι τωρα ξεκλειδώνεις μονο, με την κωδικοποίηση οταν ξεκλειδώνεις απαγκιστρώνεις και τον μηχανισμό.

Εχει συζητηθει πολλες φορες για το 5αρι7

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=40657

αλλα δεν νομιζω, περα απο το εφε, να αξιζει και τελικα να το εχει κανει κάποιος.

Είναι πολύ χρήσιμο αυτό οταν φτάνεις φορτωμένος στο αυτοκίνητο (στο a4 που είχαμε παλιά ετσι άνοιγε αλλά εκείνο ήταν sedan και ήταν απο τη μάνα του έτσι) αλλά ποιός κάθεται να το κάνει!! :D Υπάρχει όντως και ο κίνδυνος να ξεχαστείς και αν είναι χαμηλή η οροφή να ψάχνεις για πόρτα μετά, ενώ στο sedan δεν υπάρχει τέτοιο θέμα γι αυτό και είναι έτσι απο το εργοστάσιο...

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

sto mk6 δε χρειαζεται κωδικοποιηση...

http://www.ecstuning.com/Volkswagen-Golf_VI--2.0T/Exterior/Body/ES2083320/Video32-SD/

Επειδη δεν την αναφέρει δεν σημαίνει οτι δεν χρειάζεται.

Link to comment
Share on other sites

Αν κρατηθεί πατημένο το μεσαίο κουμπί του κλειδιού (που ξεκλειδώνει την 5η πόρτα) θα δείτε ότι την απασφαλίζει. Απλά δεν μπορεί να την σηκώσει... οπότε δεν νομίζω να χρειάζεται κωδικοποίηση. (Τουλάχιστον στο δικό μου έτσι είναι)

Link to comment
Share on other sites

Αντιστροφη στις μπουκαλες και τελος.Μετα παταμε το κουμπι και το πορτπαγκαζ ανοιγει και σηκωνεται ψηλα.

Τι δουλεια εχει η κωδικοποιηση ρε παιδια?Δεν εχει να κανει με ηλεκτρονικο σκελος.

Και το σωστοτερο ειναι να μην αναφερουμε ηλεκτρονικο ανοιγμα.Δεν ειναι ηλεκτρονικο.Μηχανικο καθαρα ειναι!!!

Link to comment
Share on other sites

Αντιστροφη στις μπουκαλες και τελος.Μετα παταμε το κουμπι και το πορτπαγκαζ ανοιγει και σηκωνεται ψηλα.

Τι δουλεια εχει η κωδικοποιηση ρε παιδια?Δεν εχει να κανει με ηλεκτρονικο σκελος.

Και το σωστοτερο ειναι να μην αναφερουμε ηλεκτρονικο ανοιγμα.Δεν ειναι ηλεκτρονικο.Μηχανικο καθαρα ειναι!!!

χαχαχα.....καθαρά....

:thumbsu::baby::baby:

09eleclcoctet02activerb.jpg

Link to comment
Share on other sites

φιλε μου, αφου τη δουλεια του την κανει κανοντας σχεδον τιποτα γιατι πρεπει να τρελαινομαι κανοντας κωδικοποιησεις;

Το ότι το κάνει το δικό σου χωρίς να χρειαστεί εσύ να τρελαθείς και να το κωδικοποιήσεις δε σημαίνει ότι κάποιος άλλος δε θα χρειαστεί να το κάνει.

Όπως φαίνεται και πιο πάνω (σχεδόν) σε όλα τα αυτοκίνητα του ομίλου υπάρχει η δυνατότητα ενεργοποίησης ή απενεργοποίησης του auto release.

Σε κάποια αυτοκίνητα είναι ενεργοποιημένο από το εργοστάσιο. Σε άλλα όχι. Κάποιοι ιδιοκτήτες θέλουν να είναι ενεργοποιημένο. Άλλοι όχι. Θα μπορούσε κάποιος με κωδικοποίηση σαν τη δική σου να γουστάρει να το απενεργοποιήσει για κάποιο λόγο.

Άρα δεν είναι θέμα ούτε μόνο καθαρά μηχανικό, ούτε απαραίτητο για όλα τα αυτοκίνητα.

Για να δουλέψει αυτή η ιστορία θέλει τα απαραίτητα αμορτισέρ και τη σωστή κωδικοποίηση. Ότι από τα δύο λείπει σε κάποιο αυτοκίνητο πρέπει να τοποθετηθεί ή να αλλαχθεί για να δουλέψει. Ποια κωδικοποίηση έχει κάποιο αυτοκίνητο ας ξέρει καλύτερα ο ιδιοκτήτης του.

Link to comment
Share on other sites

η ιδια εταιρεια κανοντας το ιδιο στο golf 6 δεν κανει κωδικοποιηση...για `το και το ανεφερα

Το αν θα χρειαστεί αλλαγή της κωδικοποίηση ή όχι είναι θέμα διαφορετικό για κάθε ένα συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Ενδεχομένως τα Golf VI να βγαίνουν όλα με την κατάλληλη κωδικοποίηση ώστε η πόρτα να σηκώνεται (παράλογο για εμένα γιατί έτσι υπάρχει μια λειτουργία ημιτελής - ας βάζανε και κατάλληλες μπουκάλες να δούλευε σωστά). Αυτό δε σημαίνει ότι η κωδικοποίηση αυτή δεν μπορεί να αλλάξει ώστε να μην σηκώνεται ή ότι όλα τα αυτοκίνητα της VW βγαίνουν με τη δυνατότητα αυτή ενεργοποιημένη.

Προφανώς ο εγκέφαλος είναι ίδιος για αυτοκίνητα με 5η πόρτα ή όχι και έτσι υπάρχει αυτή η επιλογή ακόμα και σε αυτά με 5η πόρτα αν και η σωστή λειτουργία του συστήματος (αμορτισέρ) δεν παρέχεται εργοστασιακά. Ίσως γιατί δεν το θεωρούν ασφαλές.

Edited by passater
Link to comment
Share on other sites

για να λεμε την αληθεια ο λογος που δεν παρεχεται κατι τετοιο ειναι επειδη δεν γουσταρουν να το βαλουν αυτο ουτε καν σαν extra σε τετοια αμαξια και εκτος απο αυτο εαν το βαζανε τσαμπα δε θα ειχαν κερδος εφοσον αναγκαστικα σου βαζουν και το συστημα να κλεινει αυτοματα...οπως στις mercedes που λεγεται easy pack

Link to comment
Share on other sites

Για να μην υπαρξουν παρεξηγησεις προς θεου εγω απλως ανεβασα το βιντεο!!!! τωρα αν επαναλαμβανομαι ή οχι συγνωμη!!! Αν χρειαζεται ή οχι κωδικοποιηση δε το γνωριζω. Προσωπικα δεν θα το εκανα γτ μια φορα θα γινει η @@@@@@ :thumbsu: και θα ψαχνομαι για πορτα χωρου αποσκευων :baby: . Βεβαια αν εισαι φορτωμενος και με τα 2 χερια τοτε και μονο τοτε αξιζει. Η αληθεια ειναι οτι ειναι μαγκια και το βλεπω στο jetta του πατερα μου

Link to comment
Share on other sites

για να λεμε την αληθεια ο λογος που δεν παρεχεται κατι τετοιο ειναι επειδη δεν γουσταρουν να το βαλουν αυτο ουτε καν σαν extra σε τετοια αμαξια και εκτος απο αυτο εαν το βαζανε τσαμπα δε θα ειχαν κερδος εφοσον αναγκαστικα σου βαζουν και το συστημα να κλεινει αυτοματα...οπως στις mercedes που λεγεται easy pack

Φοβάμαι πως θα διαφωνήσω και θα σου πω ότι δεν νομίζω πως δεν ισχύει αυτό που λες. Το "δεν γουστάρουν" που λες απλώς δεν υπάρχει. Από τη στιγμή που σου δίνουν τον εξοπλισμό, απλώς χωρίς να λειτουργεί, δεν έχουν κανένα λόγο να μη σου το πλασάρουν ως μια επιπλέον λειτουργία του αυτοκινήτου.

Υπάρχουν πάρα πολλά αυτοκίνητα στα οποία το πίσω καπό ανοίγει είτε με τηλεχειρισμό, είτε από διακόπτη μέσα στην καμπίνα. Υπάρχει πάρα πολλά χρόνια στα περισσότερα ιαπωνικά σεντάν και μιας και ανέφερες τη Mercedes το άνοιγμα και μόνο το άνοιγμα του πίσω καπό με τηλεχειρισμό και με διακόπτη στην πόρτα του οδηγού υπάρχει χρόνια σε όλα τα σεντάν χωρίς κάποια επιπλέον χρέωση.

Το να κλείνει αυτόματα δεν είναι υποχρεωτικό με το να ανοίγει αυτόματα. Για να κλείνει χρειάζεται άλλος, διαφορετικός μηχανισμός και καλά κάνει και χρεώνεται.

Το θέμα μάλλον δεν είναι ότι δεν γουστάρουν να το βάλουν σε τέτοια αμάξια όπως λες, υπονοώντας νομίζω φτηνά αμάξια. Με το "τέτοια αμάξια" θα έπρεπε μάλλον να εννοείς αμάξια με 5η πόρτα. Σε όσα γνωρίζω να έχουν 5η πόρτα η οποία ανοίγει αυτόματα όλος ο μηχανισμός ελέγχεται ηλεκτρουδραυλικά (δεν είναι απλές μπουκάλες) και η πόρτα ανοίγει μέχρι το ύψος της οροφής και ελεγχόμενα.

Edited by passater
Link to comment
Share on other sites

για να λεμε την αληθεια ο λογος που δεν παρεχεται κατι τετοιο ειναι επειδη δεν γουσταρουν να το βαλουν αυτο ουτε καν σαν extra σε τετοια αμαξια και εκτος απο αυτο εαν το βαζανε τσαμπα δε θα ειχαν κερδος εφοσον αναγκαστικα σου βαζουν και το συστημα να κλεινει αυτοματα...οπως στις mercedes που λεγεται easy pack

Δεν είναι αυτός ο λόγος!!! Ο λόγος είναι οτι στα hatchback που ανοίγει η 5η (ή 3η) πόρτα μαζί με το τζάμι, σε κάποιο υπόγειο ή χαμηλό τεσπα χώρο η πόρτα θα χτυπήσει πάνω!! Ενώ στα αντίστοιχα sedan που δεν ανοίγει το τζάμι, η πόρτα συνήθως δεν ξεπερνάει το ύψος της οροφής του αυτοκινήτου, οπότε δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος!!

Τα passat/jetta δλδ άλλωστε το έχουν αυτό απο τη μάνα τους...

Link to comment
Share on other sites

μελη της οικογενειας μου εχουν mercedes και πιστεψε το πληρωσαν αυτο το συστημα...στη mercedes συγκεκριμενα σου δινουν 2 τυπους κλειδιων αναλογως εαν εχεις πληρωσει η οχι για αυτο το συστημα... στη volkswagen υπαρχει ενα κλασικο κλειδι στα μοντελα σαν τα δικα μας που ειναι κατωτερα καποιων οπως για παραδειγμα το touareg που εχει πολυ πιο μοντερνο κλειδι με ασημι γυρω γυρω...καιπιστευω πως ειναι ανωφελο αυτο που κανουμε εφοσον δε θα καταληξουμε πουθενα...στο δικο μου ειναι οπως ειπες και εσυ να ανοιγει ελαχιστα κανοντας τη μιση δουλεια με το κλειδι...αμα θες το αλλαζεις η οχι...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.