Tatas Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Γεια και χαρά. Εχω ενα polo 6r το οποιο καποια στιγμή εν πορεια μου εσβησε.. μετα απο ψαξιμο για τρεις μερες στο συνεργειο καταληξαμε οτι η κολωνα του τιμονιου καθως ρυθμιζεις πανω κατω η μεσα εξω το τιμονι ετρωγε την κεντρικη καλωδιωση εκει με αποτελεσμα να κοψει ενα μερος της. Σε συνεχεια εκαψε τον δοτη τιμονιου και εγω εμεινα δεξια στον δρομο.. Επικινδυνο λαθος της vw το οποιο μπορουσε να μου ειχε στοιχησει.. Προσοχη και στα δικα σας polo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Γεια και χαρά. Εχω ενα polo 6r το οποιο καποια στιγμή εν πορεια μου εσβησε.. μετα απο ψαξιμο για τρεις μερες στο συνεργειο καταληξαμε οτι η κολωνα του τιμονιου καθως ρυθμιζεις πανω κατω η μεσα εξω το τιμονι ετρωγε την κεντρικη καλωδιωση εκει με αποτελεσμα να κοψει ενα μερος της. Σε συνεχεια εκαψε τον δοτη τιμονιου και εγω εμεινα δεξια στον δρομο.. Επικινδυνο λαθος της vw το οποιο μπορουσε να μου ειχε στοιχησει.. Προσοχη και στα δικα σας polo. Μάλλον λάθος στην συναρμολόγηση? Πραγματικά είναι επικίνδυνο όπως το περιγράφεις... Τι σου είπαν στην αντιπροσωπεία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted June 13, 2011 Author Report Share Posted June 13, 2011 Λάθος στην συναρμολογηση ναι.. πρωτη φορα το βλεπαν και στην αντιπροσωπεια... και επειδη γενικα κουναω συχνα το τιμονι λογο "στυλ" οδηγησης αναλογα σε τι δρομο οδηγαω.. παλι καλα που ημουν με 30km/h και δεν εγινε την επομενη μερα που θα ημουν σε ταξιδι με 100+ km/h... τελος καλο ολα καλα.. εχω ενημερωσει kosmocar. πολυ πιθανο να το βγαλει και ως ανακληση(ελενχο). βαση λογικης ΠΡΕΠΕΙ να το κανει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted June 13, 2011 Report Share Posted June 13, 2011 Λάθος στην συναρμολογηση ναι.. πρωτη φορα το βλεπαν και στην αντιπροσωπεια... και επειδη γενικα κουναω συχνα το τιμονι λογο "στυλ" οδηγησης αναλογα σε τι δρομο οδηγαω.. παλι καλα που ημουν με 30km/h και δεν εγινε την επομενη μερα που θα ημουν σε ταξιδι με 100+ km/h... τελος καλο ολα καλα.. εχω ενημερωσει kosmocar. πολυ πιθανο να το βγαλει και ως ανακληση(ελενχο). βαση λογικης ΠΡΕΠΕΙ να το κανει.. Έχει τοποθετηθεί κάποιος επιπρόσθετος εξοπλισμός πριν την παραλαβή του αυτοκινήτου ή έγινε κάποια άλλη εργασία στο αυτοκίνητο πριν το συμβάν ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted June 13, 2011 Author Report Share Posted June 13, 2011 οχι τιποτα απολυτος... ουτε καν συναγερμος δεν εχει μπει.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSI Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Λάθος στην συναρμολογηση ναι.. πρωτη φορα το βλεπαν και στην αντιπροσωπεια... και επειδη γενικα κουναω συχνα το τιμονι λογο "στυλ" οδηγησης αναλογα σε τι δρομο οδηγαω.. παλι καλα που ημουν με 30km/h και δεν εγινε την επομενη μερα που θα ημουν σε ταξιδι με 100+ km/h... τελος καλο ολα καλα.. εχω ενημερωσει kosmocar. πολυ πιθανο να το βγαλει και ως ανακληση(ελενχο). βαση λογικης ΠΡΕΠΕΙ να το κανει.. Για την παρτίδα την δική σου και bluemotion λογικά... Αν το κάνουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Τέτοια λάθη είναι ιδιαιτέρως σοβαρά και γι΄αυτό το λόγο ιδιαιτέρως απίθανα να συμβούν σε μια αυτοματοποιημένη γραμμή παραγωγής με πολλαπλούς ελέγχους. Αν έγινε λάθος στην τοποθέτηση της καλωδίωσης μεμονωμένα για το συγκεκριμένο μόνο αυτοκίνητο. Επίσης η κοινή λογική λέει ότι είναι ίδια τα σημεία που περνάει η καλωδίωση σε αυτοκίνητα με ίδιο σασί οπότε θα περίμενε κανείς αν το πρόβλημα οφείλεται σε λανθασμένη σχεδίαση να αφορά όλα τα Polo συγκεκριμένων τουλάχιστον ημερομηνιών παραγωγής. Η διάγνωση της αιτίας του προβλήματος είναι σίγουρη ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted June 14, 2011 Author Report Share Posted June 14, 2011 η διαγνωση ειναι σιγουρη ναι. εχω επικοινωνησει με kosmocar και ζηταω λεπτομερειες. ευελπιστω να μου τις δωσουν. φαγωθηκε η καλωδιωση κολωνας τιμονιου... εχω και το χαρτι της αντιπροσωπειας στα χερια μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
passater Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 η διαγνωση ειναι σιγουρη ναι. εχω επικοινωνησει με kosmocar και ζηταω λεπτομερειες. ευελπιστω να μου τις δωσουν. φαγωθηκε η καλωδιωση κολωνας τιμονιου... εχω και το χαρτι της αντιπροσωπειας στα χερια μου. Δεν ξέρω αν έχεις σκεφτεί ότι η παρουσία ενός δικηγόρου στην υπόθεση θα βοηθούσε και στο να δοθούν εξηγήσεις και στο να έχει η υπόθεση γενικά αίσια έκβαση. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted June 14, 2011 Author Report Share Posted June 14, 2011 Περιμενω την πρωτη τους απαντηση.. εχω ηδη μιλησει με δικηγορο. αισια εκβαση τι εννοεις? το αυτοκινητο μου επισκευαστηκε και ειναι οκ. το θεμα ειναι η αναξιοπιστια πλεον της εταιριας... και ο κινδυνος που τεθηκε.... τεσπα.. θα επανερθω με νεοτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sakisr Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Περιμενω την πρωτη τους απαντηση.. εχω ηδη μιλησει με δικηγορο. αισια εκβαση τι εννοεις? το αυτοκινητο μου επισκευαστηκε και ειναι οκ. το θεμα ειναι η αναξιοπιστια πλεον της εταιριας... και ο κινδυνος που τεθηκε.... τεσπα.. θα επανερθω με νεοτερα Με πήρανε τηλ απο την αντιπροσωπεία για ενα πρόβλημα σχετικά με μία καλωδίωση όπως μου είπε η κοπέλα απο το τηλ και έκλεισα ραντεβού για την παρασκευή. Είναι 20 λεπτά υπόθεση μου ανάφερε στο τηλ χωρίς παραπάνω πληροφορίες και ότι δεν θα έχω το οποιοδήποτε πρόβλημα. Τπτ παραπάνω τπτ λιγότερο όσα ξέρω τόσα σας λέω.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted June 15, 2011 Author Report Share Posted June 15, 2011 μπορει να ειναι για ενα recall με καποιο καλυμα σε καποια καλωδια... αυτο το ειχα κανει και εγω πριν το συμβαν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Konstantinos87 Posted July 17, 2011 Report Share Posted July 17, 2011 (edited) Γεια και χαρά. Εχω ενα polo 6r το οποιο καποια στιγμή εν πορεια μου εσβησε.. μετα απο ψαξιμο για τρεις μερες στο συνεργειο καταληξαμε οτι η κολωνα του τιμονιου καθως ρυθμιζεις πανω κατω η μεσα εξω το τιμονι ετρωγε την κεντρικη καλωδιωση εκει με αποτελεσμα να κοψει ενα μερος της. Σε συνεχεια εκαψε τον δοτη τιμονιου και εγω εμεινα δεξια στον δρομο.. Επικινδυνο λαθος της vw το οποιο μπορουσε να μου ειχε στοιχησει.. Προσοχη και στα δικα σας polo. Παίδες σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω το πολάκι. Μετά από πολλά προβλήματα (που ευτυχώς λύθηκαν, βλ. τουρμπίνα, ρελαντί κλπ)βλέπω αυτό και αναρωτιέμαι.. θα τρέμουμε να αλλάξουμε την θέση στο τιμόνι μήπως και κοπεί η καλωδίωση;;; Ήμαρτον.. Ξέρετε τουλ αν έχει συμβεί και σε άλλους; Ο φίλος λέει ότι αλλάζει συχνά θέση στο τιμόνι, αλλά συνήθως κανείς δεν αλλάζει συνέχεια, οπότε μπορεί σε όλους να συμβαίνει αυτό και να μην το ξέρουν;!; Edited July 17, 2011 by Konstantinos87 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tatas Posted July 17, 2011 Author Report Share Posted July 17, 2011 φιλε το συμβαν ηταν τυχαιο. καθαρα συναρμολογικο λαθος. σε οτιδηποτε μπορει να σου συμβει οσο ασχημο και να ακουγετε.. η συμβουλη μου ειναι να το παρεις και να μην σκεφτεις αυτα τα προβληματα σαν μοντελο.. αν βεβαια τα σκεφτεσε αν εταιρια.. να το ξανασκεφτεισ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...