Jump to content
nikoskallithea

Audi A4

Recommended Posts

Μπορεί κάποιος γνώστης να μου πει τα μοντέλα και τους κινητήρες του Α4 18Τ απο το 2009 και μετα και ενδεχόμενα πότε έγινε facelift.

Γιατι βλέπω διάφορες περιπτώσεις 160, 122 hp....

http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/?offer_type=sale&category=&make=4&model=1093&variant=&price-from=&price-to=&so=mi∨=a&registration-from=%3E2009&registration-to=&rg=&mileage-from=&mileage-to=&engine_power-from=&engine_power-to=&engine_size-from=%3E1800&engine_size-to=%3C1800&fuel_type=&exterior_color=&significant_damage=&hi=&modified=&doors=&number_plate_ending=&gearbox_type=&drive_type=

Link to comment
Share on other sites

Link to comment
Share on other sites

Είναι δύο τα κινητήρια σύνολα. Ένα με 120ps και ένα άλλο με 160. Μέχρι πριν λίγο καιρό πίστευα ότι είναι το ίδιο μοτέρ, αλλά τελικά έχει μικροδιαφορές. Αν σκέφτεσαι για Α4 Β8, προτείνω το 120άρι και ένα πρόγραμμα σχετικά light. Must είναι τα led (φανάρια Xenon) και κοίτα για μεταλλικό χρώμα (ειδικά σε μαύρο).

:roadrage:

Link to comment
Share on other sites

Είναι δύο τα κινητήρια σύνολα. Ένα με 120ps και ένα άλλο με 160. Μέχρι πριν λίγο καιρό πίστευα ότι είναι το ίδιο μοτέρ, αλλά τελικά έχει μικροδιαφορές. Αν σκέφτεσαι για Α4 Β8, προτείνω το 120άρι και ένα πρόγραμμα σχετικά light. Must είναι τα led (φανάρια Xenon) και κοίτα για μεταλλικό χρώμα (ειδικά σε μαύρο).

:roadrage:

ο κανόνας είναι ένας: audi που δεν είναι quattro = fail :wub::roadrage::roadrage:

Περα απο την πλάκα το 120αρι δεν θα έχει θέμα, αλλά αν ανέβεις αρκετά σε άλογα η 4κινηση είναι άλλη φάση (ειδικά στο πάτωμα του a4 που φοράει torsen αισθάνεσαι το πίσω μέρος να σε σπρώχνει στην έξοδο της στροφής με αρκετό γκάζι, τουλάχιστον σε 2λιτρο, 1.8 tfsi δεν έχει τυχει να οδηγήσω)

+1 για τα bixenon!

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Το 1.8 με τα 120 και τα 160 δεν εχει διαφορες περαν της χαρτογραφησης,σε θεμα κινητηρα τουλαχιστον.

Αυτοι ειναι οι δυο κινητηρες Νικο στα 1.8 κυβικα.

Link to comment
Share on other sites

Το 1.8 με τα 120 και τα 160 δεν εχει διαφορες περαν της χαρτογραφησης,σε θεμα κινητηρα τουλαχιστον.

Αυτοι ειναι οι δυο κινητηρες Νικο στα 1.8 κυβικα.

Αρα μια καλή σκέψη ειναι ο 120 αφού δεν εχει διαφορές και το αυτοκίνητο προσφέρεται σε καλύτερη τιμή.

Link to comment
Share on other sites

Το 1.8 με τα 120 και τα 160 δεν εχει διαφορες περαν της χαρτογραφησης,σε θεμα κινητηρα τουλαχιστον.

Αυτοι ειναι οι δυο κινητηρες Νικο στα 1.8 κυβικα.

Αδιάβαστος κ.Κωνσταντίνε;

έχουν διαφορές, μικρές βέβαια, αλλά δεν είναι μόνο θέμα χαρτογράφησης. Αν κοιτάξετε τα sheets της ABT και για τα δύο, δείχνει ορισμένες διαφορές. Για περισσότερα θα επανέλθω με ντοκουμέντα :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή η απάντηση στο ποιοτικώς αμφιλεγόμενο Golf, στον αναξιόπιστο TSI κινητήρα, στον προβληματικό άμεσο ψεκασμό με τις συνέπειές του (FSI) και στην υπεροπτική και οικονομικώς επιλήψιμη στρατηγική της VW, είναι το TFSI AUDI A4 ?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή η απάντηση στο ποιοτικώς αμφιλεγόμενο Golf, στον αναξιόπιστο TSI κινητήρα, στον προβληματικό άμεσο ψεκασμό με τις συνέπειές του (FSI) και στην υπεροπτική και οικονομικώς επιλήψιμη στρατηγική της VW, είναι το TFSI AUDI A4 ?

Σου το έχω ξαναπεί και δεν λες να το καταλάβεις. Με ειρωνικά post δεν βοηθάς. Αντιθέτως χαλάς την διάθεση ορισμένων που θέλουν να προσφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

Σου το έχω ξαναπεί και δεν λες να το καταλάβεις. Με ειρωνικά post δεν βοηθάς. Αντιθέτως χαλάς την διάθεση ορισμένων που θέλουν να προσφέρουν.

Και στο έχω ξαναγράψει. Το ότι βλέπεις εσύ, η οποιοσδήποτε άλλος, ειρωνεία πίσω από όσα γράφω είναι η άποψή σου και τη σέβομαι, αλλά θεωρώ ότι απέχει δραματικά από την πραγματικότητα.

Λυπάμαι αν σου χαλάω τη διάθεση για προσφορά. θα σου συνιστούσα να αγνοείς ότι σε ενοχλεί και να αφοσιωθείς στην προσφορά.

Link to comment
Share on other sites

Είπα και εγω θεμα χωρίς spam μπααααααα!!!!

Α ναι, είναι και θέμα σου με συγχωρείς που σου το χάλασα.

Υποθέτω έχεις ειδική άδεια για να το κάνεις εσύ αυτό επανειλημμένα σε άλλα θέματα.

Η ερώτησή μου πάντως δεν είχε ως σκοπό την ειρωνία ή το spamming, όσο κι αν σας φάινεται περίεργο. Δεν κατέχω και θέλω να μάθω από εμπειρότερους.

Αν μπορείτε απαντήστε μου.

Το FSI μοτέρ του A4 δεν "καπνίζει" τις βαλβίδες του όπως αυτό των Golf? Καδένα δεν έχει ?

Link to comment
Share on other sites

Ηρεμια παιδια!!Μια παρεα ειμαστε!!Δεν υπαρχει λογος να δημιουργουμε εντασεις.

Κ.Αλεξανδρε,δεν θα το ελεγα οτι ειμαι αδιαβαστος,απλα οι δυο εκδοσεις αυτες ειναι πανομοιοτυπες και αποψη μου ειναι ενα 120αρι το οποιο φτανει στα ιδια επιπεδα με το 160αρι με την μονη διαφορα οτι γλυτωνεις αρκετα χρηματα.

Το μονο που δεχεται μεγαλης κουβεντας ειναι καποιες διαφορες στον εξοπλισμο που εχουν τα δυο αυτα μοντελα.

Link to comment
Share on other sites

Περιληπτικά, οι δύο κινητήρες έχουν διαφορετικά έμβολα, διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική αντλία υποπίεσης και άλλες τέτοιες μικρολεπτομέρειες. Επίσης έχουν διαφορετικά μπεκ (3οπές το 120άρι και 4 το 160άρι).

από το 4tforum.

Link to comment
Share on other sites

Περιληπτικά, οι δύο κινητήρες έχουν διαφορετικά έμβολα, διαφορετικά ελατήρια, διαφορετική αντλία υποπίεσης και άλλες τέτοιες μικρολεπτομέρειες. Επίσης έχουν διαφορετικά μπεκ (3οπές το 120άρι και 4 το 160άρι).

από το 4tforum.

Πολύ λογικό ακούγεται. :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το audi A4 B8 2.0tfsi quattro 2008-2009 ποιο μοτερ έχει αυτό με τα 200 η 211; Αν γίνει Κ04 με Apr πρόγραμμα τα διαφορικα θα αντεξουν;

Λογικα θα έχει ποιο μεγάλο βολάν από το 1.8tsi αλλά λόγο quattro είναι ίδιο με του golf gti;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.