zgr Posted June 16, 2011 Report Share Posted June 16, 2011 (edited) Εχω ενα passat 1,4 tsi και θελω να βαλω προγραμμα.Στην εδω αντιπροσωπεια εχουν της Revo και της Mtm.Εχω διαβασει στο Forum σχετικα θεματα αλλα δεν μπορω να εχω καθαρη εικονα.Ποιο απο τα δυο προγραμματα θα προτεινατε?Υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει καποιο προβλημα στο αυτοκινητο?Τι διαφορα σε αποδοση ειδατε οσοι εχετε αυτα τα προγραμματα στο αυτοκινητο σας?Και γενικα αξιζει τον κοπο αυτη η βελτιωση?Ευχαριστω! Edited February 3, 2013 by zgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 16, 2011 Report Share Posted June 16, 2011 Ριξε μια ματια αν θελεις στα ηδη ανοιχτα θεματα σχετικα με τα προγραμματα για τον κινητηρα αυτο.Πιστευω θα σου λυθουν ολες οι αποριες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted June 17, 2011 Author Report Share Posted June 17, 2011 (edited) Φιλε konstantine ευχαριστω για την αμεση απανταση σου.Εχω διαβασει ολα τα σχετικα θεματα και γνωριζω οτι το Revo ειναι λιγο πιο δυνατο απο το Mtm(155ps-24,5kg kai 152-23,5kg αντιστοιχα και αν εχω λαθος διορθωστε με).Ωστοσο δισταζω λιγο γιατι σε καποια 1,4 tsi που εβαλαν το προγραμμα της Revo παρουσιαστηκαν κομπιασματα και αλλα προβληματακια συμφωνα με τα λεγομενα μελων του Club.Γιαυτο ρωτησα αν και εχω διαβασει σχετικα και θα εκτιμουσα οποιαδηποτε παραπανω πληροφορια απο οποιον φιλο εχει καποιο απο τα δυο προγραμματα.Ευχαριστω. Edited February 3, 2013 by zgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted August 18, 2011 Author Report Share Posted August 18, 2011 Την τριτη παω για προγραμμα.Ποιο να βαλω τελικα?REVO η MTM?Θα εκτιμούσα οποιαδηποτε πληροφορια-συμβουλη απο οποιον φιλο εχει αυτα τα προγραμματα σε tsi 1,4 122ps. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VASILISTFSI Posted August 18, 2011 Report Share Posted August 18, 2011 Την τριτη παω για προγραμμα.Ποιο να βαλω τελικα?REVO η MTM?Θα εκτιμούσα οποιαδηποτε πληροφορια-συμβουλη απο οποιον φιλο εχει αυτα τα προγραμματα σε tsi 1,4 122ps. Καλησπέρα φίλε μου τεκμηριωμένα δεν μπορώ να σου πω αλλά στατιστικά από συζητήσεις που είχα mtm η ακόμα και BSR. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ccc Posted August 19, 2011 Report Share Posted August 19, 2011 Την τριτη παω για προγραμμα.Ποιο να βαλω τελικα?REVO η MTM?Θα εκτιμούσα οποιαδηποτε πληροφορια-συμβουλη απο οποιον φιλο εχει αυτα τα προγραμματα σε tsi 1,4 122ps. Καλημερα φιλε μου, εχω βαλει εδω και 2 χρονια - 45.000χλμ, χωρις κανενα προβλημα, απο αλλη εταιρια.. Βαλε θα το ευχαριστηθεις ! Προσωπικη μου γνωμη, δεν θα εβαζα κανενα απο τα παραπανω λογο κοστους, οταν μπορεις να βαλεις απο καπου αλλου , με τις ιδιες επιδωσεις και μπορει στην μιση τιμη, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted August 21, 2011 Report Share Posted August 21, 2011 Ένας κινητήρας μαμά 125 άλογα 1800 κυβικα ατμοσφαιρα ποσα αλογα θα πάρει με πρόγραμμα και πόσο κοστίζει ένα τέτοιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mist Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Δεν θα πάρει άλογα, αμελητέες διαφορές και γι αυτό δεν αξίζει καν να ασχοληθείς με το μοτέρ αυτό. Κύριε Zgr επειδή δεν γνωρίζω την ηλικία σας και τις γνώσεις σας πάνω στον τομέα του αυτοκινήτου, καθώς και παρατηρώ μια βιασύνη λες και πάμε να πάρουμε μια pizza ή από δω ή από κει. Αφιερώστε λίγο χρόνο σε αυτό το forum να διαβάσετε κάποια πράγματα σχετικά με αυτό που θέλετε να κάνετε να πάρετε μια πρώτη γεύση. Το μοτέρ αυτό το φοράει και το golf και μπορείτε να πάτε σε ξεχωριστό section να διαβάσετε ορισμένα πράγματα. Αν παρόλαυτα δεν θέλετε να ενημερωθείτε ή να το ψάξετε πιο πολύ, εγώ στην θέση σας και με γνώμονα αυτά που περιγράφετε θα επέλεγα το πρόγραμμα της εταιρίας mtm, λόγω εγγύησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted August 22, 2011 Report Share Posted August 22, 2011 Ένας κινητήρας μαμά 125 άλογα 1800 κυβικα ατμοσφαιρα ποσα αλογα θα πάρει με πρόγραμμα και πόσο κοστίζει ένα τέτοιο? Το προγραμμα κυμαινεται απο 350-600€ αναλογως ποιο θα επιλεξεις κτλ. και σαν ιπποδυναμη υπολογιζεις ενα 7-10% αυξηση,αναλογως και των λοιποω περιφερειακων που ισως αλλαχτουν,πχ εξατμιση,εισαγωγη αερα κτλ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted September 13, 2011 Author Report Share Posted September 13, 2011 Τελικα εβαλα το προγραμμα των e-tuners.Θα ηθελα να ρωτησω αν χρειαζονται καποια χιλιομετρα για να κανει ρυθμισεις ο εγκεφαλος και αν θα εχω καλυτερη αποδοση με ενα φιλτρο ελευθερας?Με το προγραμμα αυτο η ροπη βγαινει πιο ψηλα σε σχεση με το μαμα?Ευχαριστω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Τελικα εβαλα το προγραμμα των e-tuners.Θα ηθελα να ρωτησω αν χρειαζονται καποια χιλιομετρα για να κανει ρυθμισεις ο εγκεφαλος και αν θα εχω καλυτερη αποδοση με ενα φιλτρο ελευθερας?Με το προγραμμα αυτο η ροπη βγαινει πιο ψηλα σε σχεση με το μαμα?Ευχαριστω! Οπως λογικα θα σε είπε και ο Κρίτωνας θέλει να κάνεις καμιά 200 χλμ. Να ξέρεις ότι βάζεις σαν βελτιωτικό προίων πάνω στο αμάξι σου είναι για να το κάνεις καλύτερο. Με φίλτρο θα έχεις καλύτερη απόδωση αλλά άμα αλλάξεις όλη την εισαγωγή θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα. Το κακό είναι ότι ο κινητήρας που φοράς δεν πέρνει εύκολα από βελτίωση οπότε μην μπεις στον κόπο να δώσεις πολλά και να πάρεις λίγα. Πόσο πήγε το πρόγραμα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 Καλοριζικο το προγραμμα καταρχην και απροβληματιστο!! Οντως αν βαλεις ενα φιλτρο ελευθερας θα ειναι καλυτερο απο το εργοστασιακο. Για το που βγαινει η ροπη,το καλυτερο θα ηταν να ρωτησεις τον Κριτωνα.Συνηθως,βγαινει ελαχιστα πιο πανω απο την εργοστασιακη αλλα φυσικα ειναι πολυ περισσοτερη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted September 14, 2011 Author Report Share Posted September 14, 2011 (edited) Το προγραμμα το εβαλα Θεσσαλονικη στον Porfiri αλλα δεν εχω κανει ακομα 200km.Το σαββατοκυριακο θα το δοκιμασω και πιστευω να δω διαφορες. Καλοριζικο το προγραμμα καταρχην και απροβληματιστο!!Οντως αν βαλεις ενα φιλτρο ελευθερας θα ειναι καλυτερο απο το εργοστασιακο.Για το που βγαινει η ροπη,το καλυτερο θα ηταν να ρωτησεις τον Κριτωνα.Συνηθως,βγαινει ελαχιστα πιο πανω απο την εργοστασιακη αλλα φυσικα ειναι πολυ περισσοτερη Ευχαριστω φιλε κωστα και ναι οντως αυτη την αισθηση μου δινει οτι η ροπη βγαινει πιο ψηλα.θα το δοκιμασω το σαββατοκυριακο και θα επανελθω με τις εντυπωσεις μου. Edited February 3, 2013 by zgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted September 14, 2011 Report Share Posted September 14, 2011 (edited) Και από μένα καλορίζικο φίλε μου.Εύχομαι όλα να πάνε καλά και το αυτοκίνητο να δουλεύει άψογα. Ελπίζω κάποια στγμή να δούμε και από κοντά το passat σου. Edited September 14, 2011 by Professor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted September 18, 2011 Author Report Share Posted September 18, 2011 (edited) Μετα απο δοκιμες που εκανα σημερα με passat 1.4 μαμα δεν το πιστευα!Μιλαμε για μεγαλες διαφορες σε ολες τις ταχυτητες.Τουλαχιστον 7 αμαξια διαφορα!Σε δοκιμη εν κινηση με 2α 3000 στροφες τον αφησα να ξεκινησει 1,5 αμαξι μπροστα και βαζοντας 3η τον ειχα 1 αμαξι πισω μου!4-5 ταχυτητα 6-7 αμαξια πισω!Ο φιλος μου μου ειπε οτι πρωτη φορα πατουσε το γκαζι πατωμα και ενιωθε οτι το passat του δεν παει.Οταν οδηγησε το δικο μου επαθε πλακα και ειναι ετοιμος για προγραμμα.Τελικα αξιζε τον κοπο.Οσον αφορα καταναλωση μετα τις δοκιμες το δικο μου ειχε 10,2 ενω το μαμα 12,5! Edited February 3, 2013 by zgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 23, 2011 Report Share Posted September 23, 2011 Μετα απο δοκιμες που εκανα σημερα με passat 1.4 μαμα προγραμμα δεν το πιστευα!Μιλαμε για τεραστιες διαφορες σε ολες τις ταχυτητες.Τουλαχιστον 7 αμαξια διαφορα!Σε δοκιμη εν κινηση με 2α 3000 στροφες τον αφησα να ξεκινησει 1,5 αμαξι μπροστα και βαζοντας 3η τον ειχα 1 αμαξι πισω μου!4-5 ταχυτητα 6-7 αμαξια πισω!Ο φιλος μου μου ειπε οτι πρωτη φορα πατουσε το γκαζι πατωμα και ενιωθε οτι το passat του δεν παει.Οταν οδηγησε το δικο μου επαθε πλακα και ειναι ετοιμος για προγραμμα.Τελικα αξιζε τον κοπο.Συνηστω ανεπιφυλακτα Porfiri autosport-etuners.Οσον αφορα καταναλωση μετα τις δοκιμες το δικο μου ειχε 10,2 ενω το μαμα 12,5! Μα πέρασες μόνο πρόγραμμα etuners ο Πορφύρης δεν σου έκανε κάτι στο αμάξι.. Τα μικρά καίνε τα έντερα τους. Τόσο καίω εγώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted September 24, 2011 Author Report Share Posted September 24, 2011 (edited) Μα πέρασες μόνο πρόγραμμα etuners ο Πορφύρης δεν σου έκανε κάτι στο αμάξι.. Τα μικρά καίνε τα έντερα τους. Τόσο καίω εγώ. Σιγουρα ετσι ειναι φιλε το προγραμμα των e-tuners εκανε τη διαφορα.Ωστοσο θεωρησα σωστο να αναφερω και αυτον που μου το περασε στο αμαξι.Οσο αφορα την καταλωση σιγουρα συμπερασματα θα βγαλω οταν κανω μακρινη διαδρομη.Παντως στις δοκιμες με το μαμα passat ειχα μικροτερη καταναλωση συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου.Το 10,2 ηταν βεβαια μετρηση μετα απο αρκετο ζορισμα στο αμαξι.Σε normal συνθηκες οδηγησης εχω καταναλωση 8,0 περιπου. Edited September 24, 2011 by zgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted September 24, 2011 Report Share Posted September 24, 2011 Σιγουρα ετσι ειναι φιλε το προγραμμα των e-tuners εκανε τη διαφορα.Ωστοσο θεωρησα σωστο να αναφερω και αυτον που μου το περασε στο αμαξι.Οσο αφορα την καταλωση σιγουρα συμπερασματα θα βγαλω οταν κανω μακρινη διαδρομη.Παντως στις δοκιμες με το μαμα passat ειχα μικροτερη καταναλωση συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου.Το 10,2 ηταν βεβαια μετρηση μετα απο αρκετο ζορισμα στο αμαξι.Σε normal συνθηκες οδηγησης εχω καταναλωση 8,0 περιπου. Να είναι απροβλιμάτιστο και να κάνεις πολλά γρήγορα χιλιόμετρα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zgr Posted September 30, 2012 Author Report Share Posted September 30, 2012 Τον τελευταιο καιρο το αυτοκινητο μετα τις 4000 στροφες δεν ανεβαζει και γενικα μου δινει την εντυπωση πως δουλευει σαν ατμοσφαιρικο.Επισης στο VAG μου βγαζει σαν βλαβη 000665 boost pressure regulation control range not reached και ενω την σβηνω οταν ζορισω πανω απο 4000 στροφες την ξαναβγαζει.Σε μετρησεις που εκανα παρατηρησα ακομα πως η requested με την actual εχουν αρκετη διαφορα ειδικα οσο ανεβαινουν οι στροφες.Λετε να φταιει το προγραμμα καμια Ν75 η κατι αλλο.Ευχαριστω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted October 1, 2012 Report Share Posted October 1, 2012 Περαστικά σου.... μπορεί να ειναι Ν75 μπορεί να είναι και το πρόγραμμα... Άμα σου πούνε τίποτα ότι φταίει η βενζίνη που βάζεις μην το χαψεις .. Κλασική δικαιολογία όταν φταίει το πρόγραμμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted October 11, 2012 Report Share Posted October 11, 2012 διονυση τι έγινε τελικά;;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted October 12, 2012 Report Share Posted October 12, 2012 διονυση τι έγινε τελικά;;;; Η βενζίνη θα έφταιγε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 Όχι ρε.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cjgeorgio Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 Όχι ρε.. Μα αυτό θα του πουν.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted October 13, 2012 Report Share Posted October 13, 2012 Μα αυτό θα του πουν.... Ξέχασες και το κακό μάτι..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...