Jump to content
zgr

Προγραμμα Για Passat R-Line 1,4 Tsi?

Recommended Posts

Εχω ενα passat 1,4 tsi και θελω να βαλω προγραμμα.Στην εδω αντιπροσωπεια εχουν της Revo και της Mtm.Εχω διαβασει στο Forum σχετικα θεματα αλλα δεν μπορω να εχω καθαρη εικονα.Ποιο απο τα δυο προγραμματα θα προτεινατε?Υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει καποιο προβλημα στο αυτοκινητο?Τι διαφορα σε αποδοση ειδατε οσοι εχετε αυτα τα προγραμματα στο αυτοκινητο σας?Και γενικα αξιζει τον κοπο αυτη η βελτιωση?Ευχαριστω!

Edited by zgr
Link to comment
Share on other sites

Ριξε μια ματια αν θελεις στα ηδη ανοιχτα θεματα σχετικα με τα προγραμματα για τον κινητηρα αυτο.Πιστευω θα σου λυθουν ολες οι αποριες.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε konstantine ευχαριστω για την αμεση απανταση σου.Εχω διαβασει ολα τα σχετικα θεματα και γνωριζω οτι το Revo ειναι λιγο πιο δυνατο απο το Mtm(155ps-24,5kg kai 152-23,5kg αντιστοιχα και αν εχω λαθος διορθωστε με).Ωστοσο δισταζω λιγο γιατι σε καποια 1,4 tsi που εβαλαν το προγραμμα της Revo παρουσιαστηκαν κομπιασματα και αλλα προβληματακια συμφωνα με τα λεγομενα μελων του Club.Γιαυτο ρωτησα αν και εχω διαβασει σχετικα και θα εκτιμουσα οποιαδηποτε παραπανω πληροφορια απο οποιον φιλο εχει καποιο απο τα δυο προγραμματα.Ευχαριστω.

Edited by zgr
Link to comment
Share on other sites

Την τριτη παω για προγραμμα.Ποιο να βαλω τελικα?REVO η MTM?Θα εκτιμούσα οποιαδηποτε πληροφορια-συμβουλη απο οποιον φιλο εχει αυτα τα προγραμματα σε tsi 1,4 122ps.

Link to comment
Share on other sites

Την τριτη παω για προγραμμα.Ποιο να βαλω τελικα?REVO η MTM?Θα εκτιμούσα οποιαδηποτε πληροφορια-συμβουλη απο οποιον φιλο εχει αυτα τα προγραμματα σε tsi 1,4 122ps.

Καλησπέρα φίλε μου τεκμηριωμένα δεν μπορώ να σου πω αλλά στατιστικά από συζητήσεις που είχα mtm η ακόμα και BSR.
Link to comment
Share on other sites

Την τριτη παω για προγραμμα.Ποιο να βαλω τελικα?REVO η MTM?Θα εκτιμούσα οποιαδηποτε πληροφορια-συμβουλη απο οποιον φιλο εχει αυτα τα προγραμματα σε tsi 1,4 122ps.

Καλημερα φιλε μου,

εχω βαλει εδω και 2 χρονια - 45.000χλμ, χωρις κανενα προβλημα, απο αλλη εταιρια..

Βαλε θα το ευχαριστηθεις !

Προσωπικη μου γνωμη, δεν θα εβαζα κανενα απο τα παραπανω λογο κοστους, οταν μπορεις να βαλεις

απο καπου αλλου , με τις ιδιες επιδωσεις και μπορει στην μιση τιμη, ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ !

Link to comment
Share on other sites

Δεν θα πάρει άλογα, αμελητέες διαφορές και γι αυτό δεν αξίζει καν να ασχοληθείς με το μοτέρ αυτό.

Κύριε Zgr επειδή δεν γνωρίζω την ηλικία σας και τις γνώσεις σας πάνω στον τομέα του αυτοκινήτου, καθώς και παρατηρώ μια βιασύνη λες και πάμε να πάρουμε μια pizza ή από δω ή από κει. Αφιερώστε λίγο χρόνο σε αυτό το forum να διαβάσετε κάποια πράγματα σχετικά με αυτό που θέλετε να κάνετε να πάρετε μια πρώτη γεύση. Το μοτέρ αυτό το φοράει και το golf και μπορείτε να πάτε σε ξεχωριστό section να διαβάσετε ορισμένα πράγματα.

Αν παρόλαυτα δεν θέλετε να ενημερωθείτε ή να το ψάξετε πιο πολύ, εγώ στην θέση σας και με γνώμονα αυτά που περιγράφετε θα επέλεγα το πρόγραμμα της εταιρίας mtm, λόγω εγγύησης.

Link to comment
Share on other sites

Ένας κινητήρας μαμά 125 άλογα 1800 κυβικα ατμοσφαιρα ποσα αλογα θα πάρει με πρόγραμμα και πόσο κοστίζει ένα τέτοιο?

Το προγραμμα κυμαινεται απο 350-600€ αναλογως ποιο θα επιλεξεις κτλ. και σαν ιπποδυναμη υπολογιζεις ενα 7-10% αυξηση,αναλογως και των λοιποω περιφερειακων που ισως αλλαχτουν,πχ εξατμιση,εισαγωγη αερα κτλ.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα εβαλα το προγραμμα των e-tuners.Θα ηθελα να ρωτησω αν χρειαζονται καποια χιλιομετρα για να κανει ρυθμισεις ο εγκεφαλος και αν θα εχω καλυτερη αποδοση με ενα φιλτρο ελευθερας?Με το προγραμμα αυτο η ροπη βγαινει πιο ψηλα σε σχεση με το μαμα?Ευχαριστω!

Link to comment
Share on other sites

Τελικα εβαλα το προγραμμα των e-tuners.Θα ηθελα να ρωτησω αν χρειαζονται καποια χιλιομετρα για να κανει ρυθμισεις ο εγκεφαλος και αν θα εχω καλυτερη αποδοση με ενα φιλτρο ελευθερας?Με το προγραμμα αυτο η ροπη βγαινει πιο ψηλα σε σχεση με το μαμα?Ευχαριστω!

Οπως λογικα θα σε είπε και ο Κρίτωνας θέλει να κάνεις καμιά 200 χλμ.

Να ξέρεις ότι βάζεις σαν βελτιωτικό προίων πάνω στο αμάξι σου είναι για να το κάνεις καλύτερο. Με φίλτρο θα έχεις καλύτερη απόδωση αλλά άμα αλλάξεις όλη την εισαγωγή θα έχεις καλύτερα αποτελέσματα. Το κακό είναι ότι ο κινητήρας που φοράς δεν πέρνει εύκολα από βελτίωση οπότε μην μπεις στον κόπο να δώσεις πολλά και να πάρεις λίγα. Πόσο πήγε το πρόγραμα?

Link to comment
Share on other sites

Καλοριζικο το προγραμμα καταρχην και απροβληματιστο!!

Οντως αν βαλεις ενα φιλτρο ελευθερας θα ειναι καλυτερο απο το εργοστασιακο.

Για το που βγαινει η ροπη,το καλυτερο θα ηταν να ρωτησεις τον Κριτωνα.Συνηθως,βγαινει ελαχιστα πιο πανω απο την εργοστασιακη αλλα φυσικα ειναι πολυ περισσοτερη :thumbsu:

Link to comment
Share on other sites

Το προγραμμα το εβαλα Θεσσαλονικη στον Porfiri αλλα δεν εχω κανει ακομα 200km.Το σαββατοκυριακο θα το δοκιμασω και πιστευω να δω διαφορες.

Καλοριζικο το προγραμμα καταρχην και απροβληματιστο!!
Οντως αν βαλεις ενα φιλτρο ελευθερας θα ειναι καλυτερο απο το εργοστασιακο.
Για το που βγαινει η ροπη,το καλυτερο θα ηταν να ρωτησεις τον Κριτωνα.Συνηθως,βγαινει ελαχιστα πιο πανω απο την εργοστασιακη αλλα φυσικα ειναι πολυ περισσοτερη ;)


Ευχαριστω φιλε κωστα και ναι οντως αυτη την αισθηση μου δινει οτι η ροπη βγαινει πιο ψηλα.θα το δοκιμασω το σαββατοκυριακο και θα επανελθω με τις εντυπωσεις μου. Edited by zgr
Link to comment
Share on other sites

Και από μένα καλορίζικο φίλε μου.Εύχομαι όλα να πάνε καλά και το αυτοκίνητο να δουλεύει άψογα.:whistling:

Ελπίζω κάποια στγμή να δούμε και από κοντά το passat σου.:hug:

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο δοκιμες που εκανα σημερα με passat 1.4 μαμα δεν το πιστευα!Μιλαμε για μεγαλες διαφορες σε ολες τις ταχυτητες.Τουλαχιστον 7 αμαξια διαφορα!Σε δοκιμη εν κινηση με 2α 3000 στροφες τον αφησα να ξεκινησει 1,5 αμαξι μπροστα και βαζοντας 3η τον ειχα 1 αμαξι πισω μου!4-5 ταχυτητα 6-7 αμαξια πισω!Ο φιλος μου μου ειπε οτι πρωτη φορα πατουσε το γκαζι πατωμα και ενιωθε οτι το passat του δεν παει.Οταν οδηγησε το δικο μου επαθε πλακα και ειναι ετοιμος για προγραμμα.Τελικα αξιζε τον κοπο.Οσον αφορα καταναλωση μετα τις δοκιμες το δικο μου ειχε 10,2 ενω το μαμα 12,5!

Edited by zgr
Link to comment
Share on other sites

Μετα απο δοκιμες που εκανα σημερα με passat 1.4 μαμα προγραμμα δεν το πιστευα!Μιλαμε για τεραστιες διαφορες σε ολες τις ταχυτητες.Τουλαχιστον 7 αμαξια διαφορα!Σε δοκιμη εν κινηση με 2α 3000 στροφες τον αφησα να ξεκινησει 1,5 αμαξι μπροστα και βαζοντας 3η τον ειχα 1 αμαξι πισω μου!4-5 ταχυτητα 6-7 αμαξια πισω!Ο φιλος μου μου ειπε οτι πρωτη φορα πατουσε το γκαζι πατωμα και ενιωθε οτι το passat του δεν παει.Οταν οδηγησε το δικο μου επαθε πλακα και ειναι ετοιμος για προγραμμα.Τελικα αξιζε τον κοπο.Συνηστω ανεπιφυλακτα Porfiri autosport-etuners.Οσον αφορα καταναλωση μετα τις δοκιμες το δικο μου ειχε 10,2 ενω το μαμα 12,5!

Μα πέρασες μόνο πρόγραμμα etuners ο Πορφύρης δεν σου έκανε κάτι στο αμάξι..

Τα μικρά καίνε τα έντερα τους. Τόσο καίω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Μα πέρασες μόνο πρόγραμμα etuners ο Πορφύρης δεν σου έκανε κάτι στο αμάξι..

Τα μικρά καίνε τα έντερα τους. Τόσο καίω εγώ.

Σιγουρα ετσι ειναι φιλε το προγραμμα των e-tuners εκανε τη διαφορα.Ωστοσο θεωρησα σωστο να αναφερω και αυτον που μου το περασε στο αμαξι.Οσο αφορα την καταλωση σιγουρα συμπερασματα θα βγαλω οταν κανω μακρινη διαδρομη.Παντως στις δοκιμες με το μαμα passat ειχα μικροτερη καταναλωση συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου.Το 10,2 ηταν βεβαια μετρηση μετα απο αρκετο ζορισμα στο αμαξι.Σε normal συνθηκες οδηγησης εχω καταναλωση 8,0 περιπου.

Edited by zgr
Link to comment
Share on other sites

Σιγουρα ετσι ειναι φιλε το προγραμμα των e-tuners εκανε τη διαφορα.Ωστοσο θεωρησα σωστο να αναφερω και αυτον που μου το περασε στο αμαξι.Οσο αφορα την καταλωση σιγουρα συμπερασματα θα βγαλω οταν κανω μακρινη διαδρομη.Παντως στις δοκιμες με το μαμα passat ειχα μικροτερη καταναλωση συμφωνα με τον υπολογιστη ταξιδιου.Το 10,2 ηταν βεβαια μετρηση μετα απο αρκετο ζορισμα στο αμαξι.Σε normal συνθηκες οδηγησης εχω καταναλωση 8,0 περιπου.

Να είναι απροβλιμάτιστο και να κάνεις πολλά γρήγορα χιλιόμετρα...:tongue:

Link to comment
Share on other sites

Τον τελευταιο καιρο το αυτοκινητο μετα τις 4000 στροφες δεν ανεβαζει και γενικα μου δινει την εντυπωση πως δουλευει σαν ατμοσφαιρικο.Επισης στο VAG μου βγαζει σαν βλαβη 000665 boost pressure regulation control range not reached και ενω την σβηνω οταν ζορισω πανω απο 4000 στροφες την ξαναβγαζει.Σε μετρησεις που εκανα παρατηρησα ακομα πως η requested με την actual εχουν αρκετη διαφορα ειδικα οσο ανεβαινουν οι στροφες.Λετε να φταιει το προγραμμα καμια Ν75 η κατι αλλο.Ευχαριστω.

Link to comment
Share on other sites

Περαστικά σου....:) μπορεί να ειναι Ν75 μπορεί να είναι και το πρόγραμμα... Άμα σου πούνε τίποτα ότι φταίει η βενζίνη που βάζεις μην το χαψεις ..

Κλασική δικαιολογία όταν φταίει το πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.