pipis13 Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 Σ ώ σ τ ε τα λίτρα σας (για όσους/όσες οδηγούν συχνά πυκνά και τα έξοδα βαραίνουν. ) : 1. Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το π ρ ω ί . Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ' όλα τα πρατήρια βενζίνας οι δεξαμενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η π υ κ ν ό τ η τ α του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δ ε ν θα είναι ακριβώς 1 -ένα- λίτρο . 2. Όταν γεμίζετε ο ίδιος-ίδια σε self service-πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ' τις τρείς ταχύτητες/στάδια, - χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι υψηλό,- το χ α μ η λ ό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ' την βενζίνη. Σ' όλες οι μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γ ρ ή γ ο ρ ο, ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λ ι γ ό τ ε ρ ο καύσιμο. 3. Ένα απ' τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό, όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μ έ σ η . Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ' ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. 4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από βυτιοφόρο, μ η ν γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής. - 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 Πάρα πολύ σωστές οι συμβουλές σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Axouri46 Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 πολυτιμες πληροφοριες για ολους..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Σ ώ σ τ ε τα λίτρα σας (για όσους/όσες οδηγούν συχνά πυκνά και τα έξοδα βαραίνουν. ) : 1. Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το π ρ ω ί . Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ' όλα τα πρατήρια βενζίνας οι δεξαμενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η π υ κ ν ό τ η τ α του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δ ε ν θα είναι ακριβώς 1 -ένα- λίτρο . 2. Όταν γεμίζετε ο ίδιος-ίδια σε self service-πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ' τις τρείς ταχύτητες/στάδια, - χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι υψηλό,- το χ α μ η λ ό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ' την βενζίνη. Σ' όλες οι μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γ ρ ή γ ο ρ ο, ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λ ι γ ό τ ε ρ ο καύσιμο. 3. Ένα απ' τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό, όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μ έ σ η . Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ' ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. 4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από βυτιοφόρο, μ η ν γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής. - Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Σ ώ σ τ ε τα λίτρα σας (για όσους/όσες οδηγούν συχνά πυκνά και τα έξοδα βαραίνουν. ) : 1. Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το π ρ ω ί . Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ' όλα τα πρατήρια βενζίνας οι δεξαμενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η π υ κ ν ό τ η τ α του καυσίμου. η ποσότητα πού βάζουμε ειναι σε ογκο και οχι σε βάρος. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δ ε ν θα είναι ακριβώς 1 -ένα- λίτρο . 2. Όταν γεμίζετε ο ίδιος-ίδια σε self service-πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ' τις τρείς ταχύτητες/στάδια, - χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι υψηλό,- το χ α μ η λ ό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ' την βενζίνη. Σ' όλες οι μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γ ρ ή γ ο ρ ο, ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λ ι γ ό τ ε ρ ο καύσιμο. ο ατμος φευγει στον αερα αφού εχουν ενα απλο λαστιχο. 3. Ένα απ' τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό, όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μ έ σ η . Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ' ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. το ρεζερβουαρ δεν ειναι στεγανο.εχει σωληνακι αναθυμιασεων οποτε ςιτε αδειο ειτε γεματο ειναι το ιδιο. 4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από βυτιοφόρο, μ η ν γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής. - +10 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vagelis287 Posted June 26, 2011 Report Share Posted June 26, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SCORPIONS Posted June 27, 2011 Report Share Posted June 27, 2011 Σ ώ σ τ ε τα λίτρα σας (για όσους/όσες οδηγούν συχνά πυκνά και τα έξοδα βαραίνουν. ) : 1. Γεμίστε το όχημά σας νωρίς το π ρ ω ί . Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ' όλα τα πρατήρια βενζίνας οι δεξαμενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η π υ κ ν ό τ η τ α του καυσίμου. Αν γεμίσετε απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σας δ ε ν θα είναι ακριβώς 1 -ένα- λίτρο . 2. Όταν γεμίζετε ο ίδιος-ίδια σε self service-πρατήριο, μην βάζετε την αντλία στην υψηλή ταχύτητα. Απ' τις τρείς ταχύτητες/στάδια, - χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι υψηλό,- το χ α μ η λ ό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ' την βενζίνη. Σ' όλες οι μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού. Εάν γεμίζετε στο γ ρ ή γ ο ρ ο, ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνετε λ ι γ ό τ ε ρ ο καύσιμο. 3. Ένα απ' τα σημαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασμό, όταν το απόθεμα βενζίνης σας είναι περίπου στη μ έ σ η . Διότι, όσο περισσότερο καύσιμο έχετε στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του. Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ' ό,τι μπορείτε να φανταστείτε. 4. Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από βυτιοφόρο, μ η ν γεμίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασμό και να πάρετε μαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαμενής. - Ωραίος!Δεν τα γνώριζα αυτά! Μπράβο! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gazofonias Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Μπραβο και απο μενα το 1. δεν το ηξερα είναι όντως έτσι? ποσο περιπου χανουμε σε ενα λιτρο? ???? και το 3 όντως ειναι ετσι τα πραγματα. απλη λογικη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 11, 2011 Report Share Posted July 11, 2011 (edited) Σπύρο, Συγχαρητήρια για το χρήσιμο ποστ, που παρέθεσες! ΥΓ.Βέβαια... είναι αμφίβολο κατά πόσο μπορεί να εφαρμοστεί στην καθημερινότητα. Edited July 11, 2011 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
x-nikan Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Πολυ χρησιμες συμβουλες..Ειδικα η πρωτη, λογικη ειναι, αλλα δεν το ειχε σκεφτει ποτέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...