Jump to content
tomjosef

Χανω Νερα Απο Την Υπερχειληση

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΤΑ ΑΡΧΑΣ. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΣΑΣ ΔΙΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΓΙΝΑ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΕΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΧΑΡΙΟΣ ΣTA FORUM. ΕΧΩ ΕΝΑ PASSAT ΤΟΥ 96 ΜΟΝΤΕΛΟ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ ΑΠΟ ΧΑΛΑΣΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΣΤΑΤΗ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΑ ΚΑΙ ΑΛΛΑΞΑ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ. ΕΧΕΙ 1 ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΤΟ ΕΞΗΣ, ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΙΝΗΣΗ ΦΟΥΣΚΟΝΟΥΝ ΤΑ ΝΕΡΑ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΨΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΧΕΙΛΗΣΗ ΤΟΥ ΔΟΧΕΙΟΥ ΠΛΗΡΩΣΗΣ. ΕΧΕΤΕ ΚΑΙΜΙΑ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΤΑΙΕΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ ;

Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι Αντλία Νερού αφού λες για ρελαντί για΄τι εν κινήσει έχει στροφές και ανταποκρίνεται καλύτερα, όταν σταματάει δεν ανταποκρίνεται.

Μπορεί και το ψυγείο να θέλει καθάρισμα.

Για αρχή, Τσέκαρε το O Ring στο κάπάκι του ψυγείου μήπως είναι φαγωμένο και πάρε ένα καινούργιο.

Από που είσαι?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να είναι Αντλία Νερού αφού λες για ρελαντί για΄τι εν κινήσει έχει στροφές και ανταποκρίνεται καλύτερα, όταν σταματάει δεν ανταποκρίνεται.

Μπορεί και το ψυγείο να θέλει καθάρισμα.

Για αρχή, Τσέκαρε το O Ring στο κάπάκι του ψυγείου μήπως είναι φαγωμένο και πάρε ένα καινούργιο.

Από που είσαι?

ΑΠΟ ΚΑΒΑΛΑ. ΤΑ ΝΕΡΑ ΦΟΥΣΚΟΝΟΥΝ ΟΤΑΝ ΣΒΗΝΩ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΟΤΙ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΕ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΑΛΛΑ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΜΗΧΑΝΗ, ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΤΕΤΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.

Link to comment
Share on other sites

Καλωσορισες στην παρεα καταρχην.

Αν θες γραφε μονο με μικρα γραμματα γιατι τα κεφαλαια ειναι σαν να φωναζεις στην γλωσσα των φορουμ.

Η θερμοκρασια κινητηρα ειναι παντα στο 90?

Εχει επαρκη ποσοτητα νερου μεσα ή μηπως σου εχουν βαλει πολυ παραπανω οποτε οταν ζεσταινεται ανεβαινει η σταθμη και στα ξεχειλιζει?

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοείς άλλαξα την μηχανή, "έκαψες-κόλλησες" τον κινητήρα σου και τον εχεις αντικαταστήσει με αλλον.

Γιατι αν ειναι ετσι το πραγμα σηκώνει πολύ συζήτηση για το τι φταίει.

Edited by nikoskallithea
Link to comment
Share on other sites

Καθαρισμα το συστημα ψυξης ολο αλλαγη θερμοστατη ελεγχο στην αντλια νερου μηπως εχει φαει τη φτερωτη και κανει κενα στο νερο και ενα καπακι δοχειου καινουριο. πες μας και πληροφοριες για το προηγουμενο μοτερ γιατι ο νικος εχει δικιο σηκωνει πολλη κουβεντα οπως πες μας και τι χρηση του κανεις σκισιμο η χαλαρα.

Link to comment
Share on other sites

Θερμοστάτης το πιθανότερο πρόβλημα.Δεν δίνει εντολή να κάνει κύκλωμα το νερό με αποτέλεσμα να φουσκώνει λόγω θερμοκρασίας και να το πετάει από το εφεδρικό δοχείο νερού.Αν ανέβηκε η θερμοκρασία πάνω από 110 C και δεν το αντιλήφθηκες άμεσα τότε σίγουρα προξένησες βλάβη και στον κινητήρα.

Edited by Professor
Link to comment
Share on other sites

Αν η αντλια νερου εχει φαει φτερωτη και κανει κενα το νερο την στιγμη που σταματας αποτομα και ο κινητηρας δουλευει ρελαντι τοτε φουσκωνει το νερο και χυνεται εξω διοτι κανει κενα και εχει αερα μεσα.

Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχάς ευχαριστώ για το ενδιαφέρον σας. Η ιστορία έχει ως εξής, σε ταξίδι επιστροφής από Αλεξανδρούπολη για Καβάλα εντελώς ξαφνικά και ενώ ο δείκτης θερμοκρασίας ήταν φυσιολογικός στους 90 βαθμούς, μου ανέβασε την θερμοκρασία τέρμα και το αυτοκίνητο πλέον δεν τραβούσε και έσβησε. Αφού πρόσθεσα νερό προσπάθησα να το βάλω μπροστά μάταια αφού η μηχανή πλέον ήταν κατεστραμμένη, δεν είχε καθόλου υποπίεση, μου είπε ο μάστορας της οδικής. Επειδή οι καιροί είναι δύσκολοι αποφάσισα να αλλάξω κινητήρα με ένα ίδιο (800,00 € κινητήρας,περαστικά, κολάρα, ιμάντες, φίλτρα κ.α.). Μέχρι τώρα τα προβλήματα που μου έβγαλε ήταν ο μετρητής στροφών ο οποίος δεν είχε αντικατασταθεί με αποτέλεσμα φεύγοντας από το συνεργείο που το παρέλαβα σε 10 Km να μου σβήσει, και η υπερχείλιση των νερών του ψυγείου. Χθες πήγα και άλλαξα το καπάκι του δοχείου πλήρωσης το οποίο είχε λιώσει από την προηγούμενη βλάβη, με αποτέλεσμα να μην είναι κλειστό το κύκλωμα του νερού, και μέχρι τώρα δεν έχω άλλο πρόβλημα. Το συνεργείο είναι έμπιστο και συνεργάζομαι 10 χρόνια τώρα μαζί του και θεωρώ ότι δεν μου λέει χαζομάρες σε σχέση με την κατάσταση της μηχανής την οποία και βρήκε αυτός με την προϋπόθεση αντικατάστασης της σε περίπτωση βλάβης. Σταυρώνω τα δάχτυλα διότι και στις τρεις παραπάνω περιπτώσεις που με άφησε το αυτοκίνητο είχα και τα παιδιά μου μαζί και δεν θα ήθελα άλλη ταλαιπωρία γι' αυτά.

Link to comment
Share on other sites

Οποτε με την αλλαγη του δοχειου λυθηκε το προβλημα?

Ετσι δείχνει μέχρι τώρα. το μόνο που με ανησυχεί είναι η τυχόν μεγαλύτερη κατανάλωση που νιώθω να έχει. θα το παρακολουθήσω όμως και θα ενημερώσω αντίστοιχα.

Link to comment
Share on other sites

Μεγαλυτερη καταναλωση βαζοντας ιδιο μοτερ?Περιεργο.Ελεγξε σε τι κατασταση ειναι ο ΜΑΦ ή μηπως τιποτα μπεκ κανουν τα δικα τους.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.