Jump to content

Recommended Posts

Το project τελείωσε.... :clapping:

Εχουμε ένα 1.8 tsi με την δοκιμασμένη λύση Κ04.

Το project το ανέλαβε ο porfiris-autosport στην Θεσσαλονίκη http://www.porfiris-autosport.com/gr/projects/view/48/PORFIRIS-autosport-VW-PASSAT-CC-1.8TSi---355HP/

Πρόγραμα από E-TUNERS Κρίτωνας.

Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι φίλε μου!

Επειδή η περιγραφή στο site που δίνεις νομίζω ότι είναι ελλειπής (και το λέω επειδή δεν είδα κάτι συγκεκριμένο και ειδικά με τον δίσκο ~ που με ενδιαφέρει άμεσα), μήπως θα μπορούσες να μας πεις αναλυτικά την πορεία σου; Σαν κάτοχος 1.8TSi, με τρώει κι εμένα... :clapping:

Edited by alexisp
Link to comment
Share on other sites

Το project τελείωσε.... :clapping:

Εχουμε ένα 1.8 tsi με την δοκιμασμένη λύση Κ04.

Το project το ανέλαβε ο porfiris-autosport στην Θεσσαλονίκη http://www.porfiris-...1.8TSi---355HP/

Πρόγραμα από E-TUNERS Κρίτωνας.

Αν θέλεις να κάνεις παρουσίαση του πιο γρήγορου Passat CC στην Ελλάδα τότε πρέπει να γράψεις αναλυτικά στο forum μας τις βελτιώσεις που έκανες για να γίνεις αντιληπτός από όλους και να καταλάβουν και οι έχοντες Passat CC τι μπορούν να κάνουν και εκείνοι στο αμάξι τους αν θέλουν να σου μοιάσουν...

Στο link που μας δίνεις γράφει μονολεκτικά τι χρησιμοποιείς μόνο. Μοιράσου παραπάνω πληροφορίες με τους υπόλοιπους μας!

Στα λέω αυτά γιατί έτσι όπως γράφεις τώρα, το μόνο που βγαίνει είναι διαφήμιση του "μαγαζιού" που έφτιαξες το αμάξι σου.

Επίσης έχεις ανοίξει ήδη θέμα εδώ: http://www.vwclub.gr...=0 με την ίδια ιδέα-project.

Edited by ta6ape
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Μια χαρα..Να το χαιρεσε και να ειναι απροβληματιστο!Γιατι ομως μονο 355?τα 1.8Tsi με τα πραγματα σου βγαζουν πανω απο 365-370!

Link to comment
Share on other sites

Καλήμερα σε όλους.Εχθες ήμουν με την τσίμπλα στο μάτι γιαυτό δεν το συνέχισα.

Το αμάξι από μαμά φόρεσε για αρχή πρόγραμα unitronic με 95άρα βενζίνη με εισαγωγή simota.

Μέτα έκανα μια εξάτμιση με 76 downpipe 200 καταλύτη 70άρα σωλήνα 2 μεσαία ένα μετά τον καταλύτη ένα στην θέση που έχει εργοστασιακά και στο τέλος ένα τελικό.

Εκανα μια αναβάθμιση το πρόγραμα σε stage 2 να δουλεύει με 100άρα έβαλα I/C από S3 μια σκάστρα από S3 και μετά δυναμομέτριση στην Κοζάνη.

Το αμάξι έβγαλε 250,7 PS και 360,7 Nm. Δούλευε ωραία είχε ποιο χαμηλή κατανάλωση από μαμά και σε φιλικά ανοίγματα που έκανα με έναν φίλο μου με Passat 1.8 tsi dsg7 μαμά που από σταματιμένος έχει μετριμένο 0-100 8 sec,από σταματιμένοι πηγαίναμε κόπιες όλη την πρώτη τελειώματα δευτέρας άρχισα να άνοιγω και και μόλις μπήκε η τρίτη τότε άρχισε να φαίνεται η δύναμη του αμαξιού μου και να φεύγει μπροστά.

Μετά από επίσκεψη στο συνεργείο που έκανα το αμάξι μου και βλέποντας και άλλα project με Κ04 αποφάσισα να προχωρίσω.

Για αρχή βάλαμε τετράφτερο συμπλέκτη ο όποιος ψιλοσκωτσάρη για 1000 χιλιόμετρα στην εκίνηση με πρώτη αλλά μετά δουλεύει μια χαρά πολύ μαλακός και άνετος.

Βάλαμε μια καινούργια Κ04 με μια τροποποίηση στην εισαγωγή του αέρα και η σκάστρα μεταφέρθικε μπροστά με σωληνώσεις από S3.

Για φρένα έβαλα ένα σετ μπροστά από S5 με δίσκους 345 και ελατήρια HR στην DCC ανάρτηση που έχω.

Το αμάξι πάτησε κάτω και δεν κοπανάει.

Το περπάτησα μια βδομάδα με το πρόγραμα που είχα και μετά το περάσαμε πρόγραμα.

Από εμπηρία που είχα από seat leon K04 είναι ότι στο passat cc λόγο σκάφους το πάτημα είναι διαφορέτικό. Δεν χαζοσπινάρη..... Από δευτέρα πάτημα χωρίς ESP θα σπινάρει λίγο και θα δώσει χιλιόμετρα στην τρίτη ίδη πατάει κάτω και ανεβάζει χιλιόμετρα πολύ γρήγορα.

Από της 2500 αρχίζει να φουσκώνει η τουρμπίνα οπότε παρακαλώ μην μου πει κανείς άμα θέλεις να επιτανχύνεις με 6 και 2.200 τι γίνεται η πόση ροπί έχω στης 1.800 :p .

Φορτομένω το αμάξι 4 άτομα και αποσκευές με 6 και 2.500 τραβάει μια χαρά ακούς την τουρμπίνα και μόλις πάει 3.000 αρχίζει το πάρτι. ΑΛΛΑ δεν έχω αυτό το στηλ οδήγησεις και προτιμάω να το πατάω από 2.500-3.000 μέχρι της 7.100. μιλάμε για πολύ δύναμη.

Το υπολογίσαμε 350 PS με 42-43 ροπί,δεν ήθελα 50 ροπί γιατί θα σπίνιαρε σαν leon οπότε θα ήμουν ποιο αργός. Σε ένα άνοιγμα φαναριού που τα πάτησα με ένα S3 στα 360 ps από δευτέρες πήγαμε κόπια.. Με το συγκεκριμένο πορτοκαλί S3 από Θεσσαλονίκη που είναι πολύ γερό θα ήθελα να κάνω ένα φιλικό άνοιγμα να δω μέχρι τελικές που θα ήμαστε.

φωτογραφίες δεν κατάλαβα πως ανεβάζω εδώ γιατί με βγάζει image url πρέπει να της ανεβάσω σε άλλη σελίδα?Από το laptop μου δεν μπορώ να της ανεβάσω εδώ?

Μια χαρα..Να το χαιρεσε και να ειναι απροβληματιστο!Γιατι ομως μονο 355?τα 1.8Tsi με τα πραγματα σου βγαζουν πανω απο 365-370!

Δυναμομέτριση δεν κάναμε ακόμα να ξέρω ακριβώς και δεν ήθελα επιθετικό setup που θα με ξαναστείλη στο συνεργείο για ποιο μεγάλο I/c και ενυσχιμένα ελατήρια βαλβιδών ούτε παραπάνω ροπί για να σπινιάρη με το παραμικρό (μπροστινοκίνητο έχω). Ουτε να βγάζει σφάλματα.Οπότε μια χαρά έκατσε το πρόγραμα

Link to comment
Share on other sites

το συνολικό κόστος Κ04-εργασία-cooler-εξάτμιση-δίσκος πόσο ήταν φίλε μου; Αν δεν θέλεις να απαντήσεις εδώ, έστω με ένα pm :p

Ευχαριστώ..

Link to comment
Share on other sites

To IC σου ειναι δοκιμασμενο για ιπποδυναμεις και παραπανω απο 400...Σχετικα με τα ελατηρια βαλβιδων δεν ξερω κατι παντως γνωστος μου με ιδια πραγματα με σενα και πιο σκληρη wastegate εβγαλε σε leon 384 με 51 κιλα ροπη και δεν μου ειπε κατι για ελατηρια οπως επισης το οτι ειναι πιο δυνατο δεν εχει να κανει με σφαλματα...Επισης το σπινιαρισμα με μια καλη αναρτηση και καλα λαστιχα με σωστο πελμα το ελατωνεις!

Link to comment
Share on other sites

To IC σου ειναι δοκιμασμενο για ιπποδυναμεις και παραπανω απο 400...Σχετικα με τα ελατηρια βαλβιδων δεν ξερω κατι παντως γνωστος μου με ιδια πραγματα με σενα και πιο σκληρη wastegate εβγαλε σε leon 384 με 51 κιλα ροπη και δεν μου ειπε κατι για ελατηρια οπως επισης το οτι ειναι πιο δυνατο δεν εχει να κανει με σφαλματα...Επισης το σπινιαρισμα με μια καλη αναρτηση και καλα λαστιχα με σωστο πελμα το ελατωνεις!

εχω τον πρωτο κινητηρα 2009 model με αλλα ελατηρια βαλβιδων το facelift εχει ο γνωστος σου? Αναρτηση εχω το dcc και το χαμηλωσα,δεν ηθελα να καταργησω to dcc για να βάλω kw variant.Σαββατο θα κανω μια δυναμομετριση Κοζανη να δω που ειμαι και βλεπουμε :p .Δεν ηθελα να το τσιτωσω το μοτερ μου για + 15-25 άλογα. Πανω απολα η αξιοπιστια.Ο φιλος σου εχει κανει πολλα χιλιομετρα μεχρι στιγμης?

Link to comment
Share on other sites

εχω τον πρωτο κινητηρα 2009 model με αλλα ελατηρια βαλβιδων το facelift εχει ο γνωστος σου? Αναρτηση εχω το dcc και το χαμηλωσα,δεν ηθελα να καταργησω to dcc για να βάλω kw variant.Σαββατο θα κανω μια δυναμομετριση Κοζανη να δω που ειμαι και βλεπουμε :p .Δεν ηθελα να το τσιτωσω το μοτερ μου για + 15-25 άλογα. Πανω απολα η αξιοπιστια.Ο φιλος σου εχει κανει πολλα χιλιομετρα μεχρι στιγμης?

Το facelift εχει ναι...Το εχει κανενα 6μηνο ετσι!Χιλιομετρα θα σε γελασω ποσα εχει κανει!

Link to comment
Share on other sites

Το facelift εχει ναι...Το εχει κανενα 6μηνο ετσι!Χιλιομετρα θα σε γελασω ποσα εχει κανει!

Μπορούσα να το πάω 380 αλλά θελει ανοιγμα να βαλω τα ποιο ενυσχημενα ελατηρια απο το facelift. Αλλοι με κ04 έχουν κάνει πάνω από 50.000 χλμ απροβληματιστα....

Link to comment
Share on other sites

η ζωή του δίσκου πόσο εκτιμάται σε αυτό το project? με νορμάλ χρήση...

Link to comment
Share on other sites

η ζωή του δίσκου πόσο εκτιμάται σε αυτό το project? με νορμάλ χρήση...

Βάση λογικής αρκετά χιλιόμετρα.

Link to comment
Share on other sites

Βάση λογικής αρκετά χιλιόμετρα.

Έχω ακούσει ότι για custom 6φτερο με λογική και συνετή χρήση ξεπερνάς απροβλημάτιστα τις 40.000km σε Κ04. To "αρκετά" πόσο περίπου είναι; (μια τάξη μεγέθους)

Link to comment
Share on other sites

Έχω ακούσει ότι για custom 6φτερο με λογική και συνετή χρήση ξεπερνάς απροβλημάτιστα τις 40.000km σε Κ04. To "αρκετά" πόσο περίπου είναι; (μια τάξη μεγέθους)

Μπορείς να το πατυνάρεις συνέχεια για μπαντες με μεγαλη σχεση και κανιβαλισμούς και να σου πάει 30.000 η και 10.000 συνετα πάνω από 50.000 σίγουρααμα κανεις ταξίδια μπορει να σου πάει και 100.000 αναλογα που μενεις.εισαι σε πολη και ολο σταματα ξεκινα? η επαρχια και ολο 5-6? αμα εισαι επαρχεια δεν εχεις θεμα

Link to comment
Share on other sites

Σε 2-3 βδομάδες μπαίνει η evoms καινούργια με μεταφορικά 250€.

Link to comment
Share on other sites

Με το καλό!!

Έχω ακούσει καλά λόγια για το αμάξι!! :twitch:

Ευχαριστώ. Σεπτέμβριο θα κατέβω Αθήνα να το κάνω παρουσίαση στο power techniques

Link to comment
Share on other sites

Ευχαριστώ. Σεπτέμβριο θα κατέβω Αθήνα να το κάνω παρουσίαση στο power techniques

Να το χαίρεσαι φίλε μου.

Απροβλημάτιστο να είναι !!

Link to comment
Share on other sites

Να το χαίρεσαι φίλε μου.

Απροβλημάτιστο να είναι !!

Ευχαριστώ. Μέχρι στΙγμης όλα μια χαρά,έχει και την κατάληλη μεταχείριση που του αξίζει.

Link to comment
Share on other sites

χοχοχο το ειδα απο κοντα το κτηνος:wacko:

Μικρό το κτήνος.... :sword:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα γυρνούσα από Θεσσαλονίκη και πέτυχα στον δρόμο ένα 350z πορτοκαλί φτιαγμένο με NHN πινακίδες να πηγαίνει τάπα προς Κατερίνη. Εδώ ήμαστε ώρα για τεστ κόντρα σε ένα αξιόλογο αμάξι. Ημουν 2 άτομα αποσκευές και φουλαριζμένος από τα κτελ Θεσσαλονίκης. Φεύγει το 350Z μπροστά και αρχηνάει το κυνήγι ( ο τύπος που οδιγούσε πήγαινε δυνατά μπράβο του). Είχαμε κόντρα αέρα στην διαδρομή και δυνατό μάλιστα, στην περισσότερη διαδρομή πηγαίναμε πάνω από 230 με αραιή κίνηση (δόξα τον ......) σε 2 κομάτια το πάτησα πάνω από 260 με μέγιστο 270 στης 6100σαλ και κάτι (κόντρα πολύ δυνατό αέρα). Η λιμουζίνα στάθηκε μια χαρά απέναντη στο αγωνιστικό.... :thumbsup:

Μετά από αυτόν τον αγώνα η κατανάλωση κολιμένη στο 20.0%

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Σήμερα γυρνούσα από Θεσσαλονίκη και πέτυχα στον δρόμο ένα 350z πορτοκαλί φτιαγμένο με NHN πινακίδες να πηγαίνει τάπα προς Κατερίνη. Εδώ ήμαστε ώρα για τεστ κόντρα σε ένα αξιόλογο αμάξι. Ημουν 2 άτομα αποσκευές και φουλαριζμένος από τα κτελ Θεσσαλονίκης. Φεύγει το 350Z μπροστά και αρχηνάει το κυνήγι ( ο τύπος που οδιγούσε πήγαινε δυνατά μπράβο του). Είχαμε κόντρα αέρα στην διαδρομή και δυνατό μάλιστα, στην περισσότερη διαδρομή πηγαίναμε πάνω από 230 με αραιή κίνηση (δόξα τον ......) σε 2 κομάτια το πάτησα πάνω από 260 με μέγιστο 270 στης 6100σαλ και κάτι (κόντρα πολύ δυνατό αέρα). Η λιμουζίνα στάθηκε μια χαρά απέναντη στο αγωνιστικό.... :rolleyes:

Μετά από αυτόν τον αγώνα η κατανάλωση κολιμένη στο 20.0%

Τωρα μαλλον περιμενεις να ακουσεις συγχαρητηρια και εις ανωτερα???

Link to comment
Share on other sites

Οπως το πάρει κανείς.Δεκτά τα συγχαρητήρια για το εις ανώτερα μια χαρά είναι στο επίπεδο που είναι φτάνει...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.