Jump to content

Recommended Posts

Ενωει την αντλια υψηλης(μπροστα) οχι του τεποζητου...

Αν και τα tsi δεν εχουν θεμα επαρκειας απο αντλια υψηλης...

Το vag είπε αντλία υψηλής. Τι κάνουμε;

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έβαλα πεταλιέρες από golf gti. Άλλη αίσθηση...:whistling:

Link to comment
Share on other sites

AUTOTECH , KMD , APR για να ξενιάσεις :thumbsup:

Στα 1.8 κ 2.0 tsi δεν ταιριαζουν αυτες οι αντλιες.....Οποτε αν χαλασε η αντλια υψηλης αλλαγη με την μαμα παλι....thumbsup.png

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα μια παρουσίαση το αμάξι στο περιοδικό VW TUNING MAGAZINE στην Θεσσαλονίκη.

Βγάλαμε φωτογραφίες και στο επόμενο τεύχος θα είναι μέσα...

Τώρα επόμενο το POWER στην Αθήνα :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα έκανα μια παρουσίαση το αμάξι στο περιοδικό VW TUNING MAGAZINE στην Θεσσαλονίκη.

Βγάλαμε φωτογραφίες και στο επόμενο τεύχος θα είναι μέσα...

Τώρα επόμενο το POWER στην Αθήνα ;)

Καλη φαση αλλα το κακο ειναι οτι το βλεπουν πολλα ματια και το αμαξι σταμπαρετε....

Link to comment
Share on other sites

πόσο σου πήγε η ΕVOMS?

Από μπροστά η γωνία με την θερμοασπίδα 250 ευρό από εξωτερικό. 100 ευρό ποιο φθηνά σε σχέση αμα την έπαιρνα από εδώ.Ρουφάει ποιο πολύ αέρα και κάνει ποιο ωραίο έντονο ήχο η σκάστρα

Καλη φαση αλλα το κακο ειναι οτι το βλεπουν πολλα ματια και το αμαξι σταμπαρετε....

Λίγο δύσκολο γιατί από έξω είναι μαμά λοοκ.... και σκούρο χρώμα..

Link to comment
Share on other sites

Αυριο θα κάνω uptade στο πρόγραμα για να λύσουμε ένα θέμα που έχω. Μπαίνει σε safe mode όταν το πηγαίνω χαλαρά το γκάζι στης 3.000 με 140-150 χλμ. Οριο υπέρβασης ροπίς....

Πιστεύω να λυθεί το πρόβλημα αύριο.

Link to comment
Share on other sites

Γυρνάω από Θεσσαλονίκη Βέροια κατά της 7 το απόγευμα σήμερα. Στα δυόδια πετυχένω ένα μαύρο EVO 9 από Βέροια και φευγει πατητός. Το αμάξι λογικά φοράει πρώτο στάδιο και είναι γύρω στα 360 υποθέτω. Στα 200 χιλιόμετρα είμαι από πίσω του και κοντέβω να κουφαθώ από τον θόρυβο που κάνει η εξάτμιση του.. Τον βλέπω το πατάι από τα 160 και δεν μου δείνει την εντύπωση ότι πάει τέρμα ασχέτος αν έχουν κουφαθεί όλοι όσοι είναι δίπλα του. Στα ανοιγματα από 170 τον μαζέβω άνετα, με πέρνει πρέφα και κάνει στην άκρη για να τον περάσω.

Τώρα στρίβουμε για κλειδί,είναι ανηφορικία δεξιά στροφή που μας βγάζει στην εγνατία προς κοζάνη. Με πλησιάζει απότομα στην στροφή και έρχετε από αριστερά μου, εγώ δεξιά σταθερά με 130 και τρίτη και μόλις ισιάζουν τα αμάξια το πατάω ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ ΙΑΠΩΝΑ :lol:

Ο τύπος έμεινε....... :thumbsup: και εγώ :lol:

Στο επόμενο ισιάδη που είναι τα καινούγια βενζινάδικα έρχετε φορτομένος. Σταθερά από πίσω μου με 170 4η εγώ μέσα τα πατάμε ΒΒ japan σε άνοιγμα μέχρι τα 220-230 4-5 αμάξια μπροστά το 18αράκι όπως λένε κάποιοι που δεν θα σύκωνε την K04. -_-

:thumbsu:

Μαλλον δεν παταγε . εγω εχω 2.0tfsi k04 και σε evo πρωτο σταδιο στη βουτα ειμαι στη πισω πορτα του. νομιζω εισαι υπερβολικος θα ηθελα ενα φιλικο παντα πατημα .

Link to comment
Share on other sites

βλεπω πολλα προβληματα μαζευονται. εχω φιλους με κ04 1,8 tsi με apr προγραμμα και εχουν κανει πολλα χιλιαδες χλμ και δεν εχουν παθει τιποτα.....

Link to comment
Share on other sites

Μαλλον δεν παταγε . εγω εχω 2.0tfsi k04 και σε evo πρωτο σταδιο στη βουτα ειμαι στη πισω πορτα του. νομιζω εισαι υπερβολικος θα ηθελα ενα φιλικο παντα πατημα .

Πατούσατε από τα 170λμ η ρολαριστα από 60? Σε εθνική ήμασταν.

βλεπω πολλα προβληματα μαζευονται. εχω φιλους με κ04 1,8 tsi με apr προγραμμα και εχουν κανει πολλα χιλιαδες χλμ και δεν εχουν παθει τιποτα.....

Ενα είναι το πρόβλημα όχι πολλά. :rolleyes:

Είχα Unitronic το οποίο ήταν κλειδωμένο με αποτέλεσμα να μείναν από εδώ και από εκεί κάποια ελλήματα. Θα το πάμε σε μια αντηπροσοποία VW θα το κάνουμε Update και μετά θα περάσουμε το πρόγραμμα που έχω Etuners ξανά στο αμάξι. Ελπίζω μετά να μην έχω θέμα.

Εχεις κάποιο link να δω για το πρόγραμμα της APR?

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Με τί το μέτρησες?

Με ένα οργανάκι ενός φίλου μου μετράει τα πάντα. 0-18 μέτρα στροφές κινητήρα αλλαγές ταχύτητα εξόδου 0-100 0-400 0-1000. Και αλλα. Το κολας στο παμπριζ και πέρνει ρεύμα απότον αναπτηρα. Το αμάξι το οδηγίας ο φίλος μου.

Link to comment
Share on other sites

To 0-400 σαν να ειναι λιγο... Αλλοι παλευουν με λιγα παραπανω αλογα και τα "μισα" κιλα απο εσενα να κατεβουν το 13αρι..

Link to comment
Share on other sites

To 0-400 σαν να ειναι λιγο... Αλλοι παλευουν με λιγα παραπανω αλογα και τα "μισα" κιλα απο εσενα να κατεβουν το 13αρι..

Το αμάξι ο έτρεξε ο Κώστας με το οργανάκι του. 13,6 με το 13 που λες έχει διάφορα. Το θέμα είναι ότι τους έκανε αυτούς τους χρόνους... :) Ασε τους άλλους να παλεύουν.

Τώρα σοβαρά αμάξι με 800 κιλά τα μισά από εμένα και πες ποιο πολλα άλογα 340 εγω άρα 370-380 δεν μπορεί να σπάσει 13άρι;;

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι ο έτρεξε ο Κώστας με το οργανάκι του. 13,6 με το 13 που λες έχει διάφορα. Το θέμα είναι ότι τους έκανε αυτούς τους χρόνους... :) Ασε τους άλλους να παλεύουν.

Τώρα σοβαρά αμάξι με 800 κιλά τα μισά από εμένα και πες ποιο πολλα άλογα 340 εγω άρα 370-380 δεν μπορεί να σπάσει 13άρι;;

Φιλος μου με corsa opc 300 αλογα ροδα με ενα καθισμα μεσα 1160 κιλα ζυγισμενο με μπαλονια μπροστα toyo r888 στημενο για 0-400 στο τυμπακι(Κρητη) με κολλες κιολας στην ασφαλτο το καλυτερο που εκανε ηταν 13,569! Τα νουμερα που εβγαλες κατα 101% ειναι λαθος και δεν το λεω για να υποβαθμισω το αμαξι σου προς θεου!

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Φιλος μου με corsa opc 300 αλογα ροδα με ενα καθισμα μεσα 1160 κιλα ζυγισμενο με μπαλονια μπροστα toyo r888 στημενο για 0-400 στο τυμπακι(Κρητη) με κολλες κιολας στην ασφαλτο το καλυτερο που εκανε ηταν 13,569! Τα νουμερα που εβγαλες κατα 101% ειναι λαθος και δεν το λεω για να υποβαθμισω το αμαξι σου προς θεου!Μονο με V band μπορεις να δεις σωστα νουμερα!

Gtech pro rr. Από εκεί ήρθαν τα νούμερα. Ο οδηγός έχει πολυ ποιο σοβαρά και γρήγορα αυτοκίνητα από τα δικά μας. Και έχει τρέξει με πολλά γρήγορα αμάξια. Ο οδηγός τελικά παίζει μεγάλο ρόλο. Εγω έκανα 0-100 σε 6,4 και 0-400 14,6. Αλλά το λυπόμουν δεν το πίεζα.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Φυσικα ο οδηγος παιζει ρολο... καθε αλλαγη ειναι 1 αμαξι μπροστα. Δεν κολαω στον οδηγο. Respect στον ανθρωπο. Αλλα αν οι λιμουζινες βγαζουν 13.5 το 400ρι....γαμωγα :nea: (ταχυτητα εξοδου δν ειπες)

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα ο οδηγος παιζει ρολο... καθε αλλαγη ειναι 1 αμαξι μπροστα. Δεν κολαω στον οδηγο. Respect στον ανθρωπο. Αλλα αν οι λιμουζινες βγαζουν 13.5 το 400ρι....γαμωγα :nea: (ταχυτητα εξοδου δν ειπες)

Τα γράφει στο οργανάκι. Θα το δω έχει και 0-18 μέτρα. Ταχύτητα ήταν πάνω από 160χλμ θα δω πόσο και θα το γράψω.

Πολυ καλα νουμερα , και οτι 0-400 καλο ειναι αν αναλογιστουμε οτι εχουμε λαστιχα δρομου .

Ο δρόμος που κάνουμε τα πατήματα ποιάνει πολύ καλά.

Αύριο θα αλλάξω file στο πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.