konsapok Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Καλησπερα... εδω και κατι βδομαδες απο κει που επαιρνε μπρος κατ ευθειαν η μιζα τωρα οταν μπαινω το πρωι στ αμαξι κανει 5-6 φορες η μιζα, μετα παιρνει μπρος αλλα κανει εναν ηχο σαν να μπερδευει μεχρι να ανεβασει στροφες για να ζεσταθει (μια φορα μου ανεβασε στις 2000 στροφες περιπου, λογικο ειναι?). μερικες φορες σβινει κιολας κ οταν το ξαναβαζω παιρνει κανονικοτατα κατ ευθειαν. Η μπαταρια ειναι σχεδον ολοκαινουργια. Μηπως φταιει που εβαλα 70αρα και το δυναμο δεν τιν φορτιζει καλα??? Τι αλλο μπορει να ειναι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jkalimer Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Πες μας και τι Passat έχεις .... Εγώ θα έβλεπα τους πολλαπλασιαστές... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konsapok Posted June 22, 2011 Author Report Share Posted June 22, 2011 Πες μας και τι Passat έχεις .... Εγώ θα έβλεπα τους πολλαπλασιαστές... Ειναι μοντελο 2000. 1.8 20v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Ελεγξε μηπως το δυναμο δεν δουλευει σωστα. Πολλαπλασιαστες δεν νομιζω να ειναι γιατι θα σου εκανε προβλημα και στην πορεια και οχι μονο οταν το εβαζες μπροστα. Επισης δες και την πεταλουδα μηπως ειναι γεματη βρωμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Καλησπερα... εδω και κατι βδομαδες απο κει που επαιρνε μπρος κατ ευθειαν η μιζα τωρα οταν μπαινω το πρωι στ αμαξι κανει 5-6 φορες η μιζα, μετα παιρνει μπρος αλλα κανει εναν ηχο σαν να μπερδευει μεχρι να ανεβασει στροφες για να ζεσταθει (μια φορα μου ανεβασε στις 2000 στροφες περιπου, λογικο ειναι?). μερικες φορες σβινει κιολας κ οταν το ξαναβαζω παιρνει κανονικοτατα κατ ευθειαν. Η μπαταρια ειναι σχεδον ολοκαινουργια. Μηπως φταιει που εβαλα 70αρα και το δυναμο δεν τιν φορτιζει καλα??? Τι αλλο μπορει να ειναι??? Σαν να μην δουλεύει. Το αυτόματο. Τσοκ όσο. Ειναι παγωμένο. Ανεβαζει ρελαντί? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Αν δεν δουλευε ο αισθητηρας κρυας εκκινησης τοτε με το που το εβαζε μπροστα το ρελαντι θα ηταν στις φυσιολογικες στροφες λειτουργιας του κινητηρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Αν δεν δουλευε ο αισθητηρας κρυας εκκινησης τοτε με το που το εβαζε μπροστα το ρελαντι θα ηταν στις φυσιολογικες στροφες λειτουργιας του κινητηρα. ο αισθητηρας κάνει δύο δουλειές. κλείνει την μπουκά και ανεβάζει στροφές μέχρι να ζεσταθει.αν δ εν έκανε καμία από τις δυο απλά θα του εσβηνε όσο ήταν κρύο.οπότε παίζει και αυτό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konsapok Posted June 24, 2011 Author Report Share Posted June 24, 2011 (edited) στροφες ανεβαζει στο ρελαντι κανονικα οταν ειναι κρυο. καμια φορα ανεβαζει και παραπανω απ οσο συνηθως. κ εγω σκεφτομουν για δυναμο. το μαμα δυναμο σηκωνει 70αρα μπαταρια? παντος καρβουνακια εχει ουτε ενα χρονο που του αλλαξα. Edited June 24, 2011 by kostakispassat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 To δυναμο το εχεις αλλαξει ποτε?Ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konsapok Posted June 24, 2011 Author Report Share Posted June 24, 2011 To δυναμο το εχεις αλλαξει ποτε?Ποσα χιλιομετρα εχει το αμαξι? το δυναμο δεν αλλαχτηκε ποτε. το αμαξι πλεον εχει 224000 χιλιομετρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted June 24, 2011 Report Share Posted June 24, 2011 Αν σκεφτεις οτι θεωρητικα τα δυναμο εχουν διαρκεια ζωης 80-100.000χλμ το πιθανοτερο ειναι να ειναι σχεδον τελειωμενο οποτε με την μεγαλυτερη μπαταρια να μην μπορει να την φορτισει σωστα. Μπορεις να κανεις εναν ελεγχο δυναμο σε καποιο ηλεκτρολογειο και να δεις τι γινεται. Εμενα στα 210.000χλμ χρειαστηκε αλλαγη για πρωτη φορα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Car Audio Test Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 Το ίδιο πρόβλημα αντιμετοπίζει και ο πατέρας μου με το passat, όλα έγιναν μετά από καθαρισμό μπεκ (ίσως ήταν και συμπτωματικό) έκτοτε έχει πάει σε πολλά συνεργεία και ακόμα δεν έχουν εντοπίσει τη βλάβη. Αν καταφέρει να το φτιάξει θα ενημερώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted June 28, 2011 Report Share Posted June 28, 2011 (edited) Εγω καποτε κατι ειχα ακουσει για μπεκ που χαλαγαν και οταν το αμαξι καθοταν εσταζαν βενζινα στον κυλινδρο με αποτελεσμα οταν πας να το βαλεις μπροστα λογο οτι ηταν πλημμυρα μεσα και τα μπεκ εστελναν αλλο τοσο δεν επερνε αμεσως μπροστα επρεπε να βαρεσεις 5-6 μιζιες για να την καψει η μετα ελεχξτε την αντλια βενζινας μηπως χαλασε κανα λαστιχακι μεσα και ψεκαζει ασυστωλα βενζινα εχετε παρατηρησει αλλαγη στην καταναλωση καυσιμου? Edited June 28, 2011 by stavros g Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konsapok Posted June 29, 2011 Author Report Share Posted June 29, 2011 Εγω καποτε κατι ειχα ακουσει για μπεκ που χαλαγαν και οταν το αμαξι καθοταν εσταζαν βενζινα στον κυλινδρο με αποτελεσμα οταν πας να το βαλεις μπροστα λογο οτι ηταν πλημμυρα μεσα και τα μπεκ εστελναν αλλο τοσο δεν επερνε αμεσως μπροστα επρεπε να βαρεσεις 5-6 μιζιες για να την καψει η μετα ελεχξτε την αντλια βενζινας μηπως χαλασε κανα λαστιχακι μεσα και ψεκαζει ασυστωλα βενζινα εχετε παρατηρησει αλλαγη στην καταναλωση καυσιμου? Οχι φιλε καιει το ιδιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...