nikdev Posted October 8, 2017 Report Share Posted October 8, 2017 Αυτη ειναι η αντλια. Το τακ τακ ειναι ο ψεκασμος των μπεκ. Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted October 9, 2017 Report Share Posted October 9, 2017 Είναι πολύ έντονος ο θόρυβος όμως σε αλλά που έχω ακούσει δουλεύουν τελείως αθόρυβα στο ρελαντί Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 21, 2017 Report Share Posted October 21, 2017 (edited) Το αυτί καμιά φορά ξεγελάει ανάλογα τον χώρο. Πολλές φορές η αντλία είναι στα τελευταία της όταν "χτυπάει" πάρα πολύ. Παρόαυλαυτά θέλει έλεγχο πρώτα. Edited October 21, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manosportok Posted October 30, 2017 Report Share Posted October 30, 2017 γεια σας παιδιά έχω ένα golf 5 fsi 1,400 το αυτοκίνητο καίει τα άντερα του σε βενζίνη στο ρελαντί βγάζει μαύρο καπνό απο την εξάτμιση και δεν δουλευη καλα στο ρελαντί με ειπα οτι μπορεί να είναι η αντλία υψηλής έτυχε σε κανέναν ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 13 hours ago , manosportok said: γεια σας παιδιά έχω ένα golf 5 fsi 1,400 το αυτοκίνητο καίει τα άντερα του σε βενζίνη στο ρελαντί βγάζει μαύρο καπνό απο την εξάτμιση και δεν δουλευη καλα στο ρελαντί με ειπα οτι μπορεί να είναι η αντλία υψηλής έτυχε σε κανέναν ? Έτυχε και σε εμένα αλλά ήτανε μπεκ τελικά. Να το ψάξεις άμεσα μην το αμελίσης γιατί μπορεί να προκλυθούν μεγαλύτερα προβλήματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manosportok Posted October 31, 2017 Report Share Posted October 31, 2017 είναι χρονιά έτσι απλός επειδή είναι ακριβό το κόστος θέλω να ειμαι σίγουρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Volkswagen1992 Posted November 2, 2017 Report Share Posted November 2, 2017 Μα δεν θα πληρώσεις εαν δεν διορθωθεί η βλάβη σου, εαν σου αλλάξει π.χ αντλία και δεν είναι αντλία εγώ δεν θα τον πλήρωνα ούτε εργατικά. Θα μετρήσεις με vag com την αντλία σου για να δείς, μετά προχωράς σε μπεκ που είναι πιο περίπλοκο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manosportok Posted November 2, 2017 Report Share Posted November 2, 2017 τελικά ήμαστε πλέον σίγουροι για την αντλία γιατι αρχίσαν τα λαδιά να μυρίζουν βενζίνη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 4, 2017 Report Share Posted November 4, 2017 Χανει τη στεγανοποίηση λόγω ενός δακτυλίου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manosportok Posted November 4, 2017 Report Share Posted November 4, 2017 δεν αλλάζει όμως παει ολοι μαζι ετσι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 7, 2017 Report Share Posted November 7, 2017 Ολόκληρη δυστυχώς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted November 11, 2017 Report Share Posted November 11, 2017 Επανέρχομαι πάλι.σημερα είδα ότι μέσα στην φυσά έχει διαρροή βενζίνης!!! Αλαζεται αυτήν η βαλβίδα η αλλάζει ολόκληρη η αντλία;;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 ... ανοίγοντας λοιπόν το καπω της μηχανής είδα ότι μύριζε και "δακρύζει" βενζίνη. Ξέρει κανείς τι αισθητήρας είναι αυτός; (φώτο συνημμένη) Ευχαριστώ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted November 12, 2017 Report Share Posted November 12, 2017 Φίλε μ ακριβώς το ίδιο πρόβλημα έχω κ εγώ είδα βενζίνη μέσα στην φυσά!!Είναι βαλβίδα στην αντλία υψηλής πίεσης.δεν ξέρω εάν αλαζεται ξεχωριστά η πάει μαζί με την αντλία υψηλής.εαν γνωρίζει κάποιος ας απάντηση.Sent from my iPhone using Tapatalk 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 13, 2017 Report Share Posted November 13, 2017 (edited) Καύσιμο χάνεις είτε από σωληνάκι, είτε από την υψηλής(κορμός - ενώσεις), είτε σε κάποιο ρακόρ με την υψηλής. Στον κορμό της υψηλής (φωτο) βλέπω σημάδια από βρωμιά σαν βενζίνη. Θέλει όπως και να χει λύσιμο η σωλήνα και βγάλσιμο η υψηλής να δείτε τη βλάβη. Φοράει κανείς κιτ αερίου ? Η τρόμπα-αντλία αλλάζει ολόκληρη. Edited November 13, 2017 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted November 13, 2017 Report Share Posted November 13, 2017 Καύσιμο χάνεις είτε από σωληνάκι, είτε από την υψηλής(κορμός - ενώσεις), είτε σε κάποιο ρακόρ με την υψηλής. Στον κορμό της υψηλής (φωτο) βλέπω σημάδια από βρωμιά σαν βενζίνη. Θέλει όπως και να χει λύσιμο η σωλήνα και βγάλσιμο η υψηλής να δείτε τη βλάβη. Φοράει κανείς κιτ αερίου ? Η τρόμπα-αντλία αλλάζει ολόκληρη. Έχω δεν φοράω όχι.Υπάρχει περιπτώσει να μην σηκώνει σωστή πίεση η τουρμπίνα λόγο αντλίας;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 14, 2017 Report Share Posted November 14, 2017 Πιθανότατα, αλλά δεν είναι το πρώτο σου μέλημα. Μόλις λύσεις το πρόβλημα της τρόμπας το κοιτάς μετά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted November 14, 2017 Report Share Posted November 14, 2017 (edited) On 13/11/2017 at 4:12 ΠΜ, nikdev said: Καύσιμο χάνεις είτε από σωληνάκι, είτε από την υψηλής(κορμός - ενώσεις), είτε σε κάποιο ρακόρ με την υψηλής. Στον κορμό της υψηλής (φωτο) βλέπω σημάδια από βρωμιά σαν βενζίνη. Θέλει όπως και να χει λύσιμο η σωλήνα και βγάλσιμο η υψηλής να δείτε τη βλάβη. Φοράει κανείς κιτ αερίου ? Η τρόμπα-αντλία αλλάζει ολόκληρη. Κατ'αρχήν το αέριο δεν κρύβεται... Απ'ότι κατάλαβα πάω για υψηλής. Βρήκα κάποιες εδώ: https://www.autodoc.gr/search?keyword=03c127025t και λέω να παραγγείλω την φθηνότερη την Ηitachi. Mήπως ξέρει κανείς , τι προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει το αυτοκίνητο από την στιγμή που δακρύζει μόνο από την φύσα χωρίς εμφανίζει κάτι άλλο; Θα αντέξει ή είναι extra επικίνδυνο; Ευχαριστώ. Edited November 14, 2017 by konv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 15, 2017 Report Share Posted November 15, 2017 13 hours ago , konv said: Κατ'αρχήν το αέριο δεν κρύβεται... Απ'ότι κατάλαβα πάω για υψηλής. Βρήκα κάποιες εδώ: https://www.autodoc.gr/search?keyword=03c127025t και λέω να παραγγείλω την φθηνότερη την Ηitachi. Mήπως ξέρει κανείς , τι προβλήματα μπορεί να παρουσιάσει το αυτοκίνητο από την στιγμή που δακρύζει μόνο από την φύσα χωρίς εμφανίζει κάτι άλλο; Θα αντέξει ή είναι extra επικίνδυνο; Ευχαριστώ. είσαι σίγουρος ότι δακρύζει μόνο από την φύσα? μήπως περνάει και στα λάδια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted November 15, 2017 Report Share Posted November 15, 2017 Όχι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 16, 2017 Report Share Posted November 16, 2017 τσεκαρε εάν τα λάδια σου μυριζουν βενζινα. βγαλε το δείκτη λαδιου και θα καταλάβεις εαν περναει βενζινη στα λαδια. καταρχήν θα έχουν μυρωδιά βενζινης ίσως και να εχει ανεβει και η σταθμη αλλα θα εχει αλλαξει και η υφή τους θα γίνει ποιο "νερουλο" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konv Posted November 16, 2017 Report Share Posted November 16, 2017 1 ώρα πριν , gtse said: τσεκαρε εάν τα λάδια σου μυριζουν βενζινα. βγαλε το δείκτη λαδιου και θα καταλάβεις εαν περναει βενζινη στα λαδια. καταρχήν θα έχουν μυρωδιά βενζινης ίσως και να εχει ανεβει και η σταθμη αλλα θα εχει αλλαξει και η υφή τους θα γίνει ποιο "νερουλο" Σε αυτήν την περίπτωση, τι γίνεται ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 20, 2017 Report Share Posted November 20, 2017 On 11/16/2017 at 5:24 ΜΜ, konv said: Σε αυτήν την περίπτωση, τι γίνεται ; Καταρχήν επισκευάζεις ΑΜΕΣΑ την αντλία σου ή την αλλάζεις αλλάζεις οπωσδήποτε λάδια ΧΤΕΣ και ελπίζεις να μην έχεις πάθεις ζημία εσωτερικά (στον κινητήρα). φυσικά εξαρτάτε πόσα χιλιόμετρα έχει κάνει με την βενζίνα στα λάδια εάν έχεις κάνει ταξίδι και άλλα τέτοια. για παράδειγμα εγώ το έπαθα σε ταξιδι και στην ουσία επειδη λιπάνθηκε ο κινητήρας με βενζινη και λαδι μαζι επιμηκύνθηκε η καδενα την οποια την ειχα αλλάξει ενα μήνα πριν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted June 18, 2018 Report Share Posted June 18, 2018 (edited) έχω 160.000 km και σε άνοιγμα 5ης το αμάξι μπήκε σε safe mode. ξεκίνησα να πατάω από τις 3800 και στις 4500 μπήκε σε sefe mode ο μηχανικός μου λέει ότι είναι ή βαλβίδα της αντλίας και όχι το πρόγραμμα που έβαλα προσφάτως. ξέρετε ποια είναι τα block Που πρέπει να logαρω για να δω τι ζητάει το πρόγραμμα στην αντλία να το τσεκάρω για να σιγουρευτώ πριν περάσω σε οποιαδήποτε αλλαγή? το error που έβγαλε είναι 008851 fuel pressure regulator valve (N276) P2293-000-Mechanical Malfuction-intermittent Edited June 18, 2018 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 19, 2018 Report Share Posted June 19, 2018 Log 003-115-140 google docs και το βλέπουμε 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...