Jump to content
klyr

Golf 5/6 - Προβλήματα Στην Εργοστασιακή Αντλία Υψηλής (Με Σωθικά Ή Χωρίς)

Recommended Posts

Εχω μια απορια στους κινητιρες οπως του GOLF V GT TSI χρειαζεται αλλαγη το ποτηρακι τις αντλιας ? Εαν ναι καθε ποσα χιλιομετρα περιπου ?

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Εχω μια απορια στους κινητιρες οπως του GOLF V GT TSI χρειαζεται αλλαγη το ποτηρακι τις αντλιας ? Εαν ναι καθε ποσα χιλιομετρα περιπου ?

δεν χρειαζεται αλλαγη φιλε μου μην αγχονεσαι καθολου.μονο στους FSI χρειαζεται να αλλαξης το ποτηρακι.

Link to comment
Share on other sites

δεν χρειαζεται αλλαγη φιλε μου μην αγχονεσαι καθολου.μονο στους FSI χρειαζεται να αλλαξης το ποτηρακι.

τι εννοεις??

υπαρχει σαν ανταλλακτικο?

Link to comment
Share on other sites

τι εννοεις??

υπαρχει σαν ανταλλακτικο?

oταν λεω fsi εννοω τους 2λιτρους.φυσικα υπαρχει σαν ανταλλακτικο στην αντιπροσωπεια με πολλη λιγο κοστος.

Link to comment
Share on other sites

oταν λεω fsi εννοω τους 2λιτρους.φυσικα υπαρχει σαν ανταλλακτικο στην αντιπροσωπεια με πολλη λιγο κοστος.

golf 1.4 fsi

Σημερα μου εβγαλε προβλημα κατα πασα πιθανοτητα ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ η αντλια υψηλης.

το διαγνωστικο εδειξε P0191 Αισθητηρας πιεσης καυσιμου G247 ασαφεσ σημα.

Το αμαξι ειναι σε κατασταση safe mode και απο μια γρηγορη αναζητηση αντλιας σημερα η τιμη ειναι σημερα 365!!!!!!

Υπαρχει καποιος τροπος επισκευης της ή να βρω καμια μεταχειρισμενη?

Link to comment
Share on other sites

golf 1.4 fsi

Σημερα μου εβγαλε προβλημα κατα πασα πιθανοτητα ΓΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΦΟΡΑ η αντλια υψηλης.

το διαγνωστικο εδειξε P0191 Αισθητηρας πιεσης καυσιμου G247 ασαφεσ σημα.

Το αμαξι ειναι σε κατασταση safe mode και απο μια γρηγορη αναζητηση αντλιας σημερα η τιμη ειναι σημερα 365!!!!!!

Υπαρχει καποιος τροπος επισκευης της ή να βρω καμια μεταχειρισμενη?

Σημερα αντικατασταθηκε η αντλια υψηλης καθως και το ποτηρακι κοστος 400Ε.

Θα ηθελα να ευχαριστησω το μελος blacktsi για την βοηθεια του.

Link to comment
Share on other sites

καλησπεραααα σας... μετα απο πολυ ψαξιμο δικο μου και του μηχανικου μου βρηκαμε το εξης... ο λογος που το γκολφ μου πεταγε μαυριλες τελικα ειναι επειδη η τρομπα βενζινης μεσα εχει ενα τσιμουχακι... το εμβολο της μαμα αντλιας ταιριαζει γαντι με το τσιμουχακι αυτο... επειδη ομως η autotech - kmd κλπ εχουνε μεγαλυτερο εμβολο σιγα σιγα το τρωει το τσιμουχακι αυτο με αποτελεσμα καποια στιγμη να δημιουργηθει κανο και η βενιζνη να χινεται με τα λαδια και να γινεται πισω πανυγηρι (μαυριλες πολυ χαλια ρελαντι και το αμαξι να κανει λες και εχει αντιλαγκ). οσοι εχουνε λοιπον 5ρι και εχουνε αλλαξει την αντλια να περιμενουν ενα τετοιο σκηνικο αργα η γρηγορα και να ξερουν οτι η τρομπα της βενζινης εχει 400 ευρουλακια...

  • Haha 1
Link to comment
Share on other sites

καλησπεραααα σας... μετα απο πολυ ψαξιμο δικο μου και του μηχανικου μου βρηκαμε το εξης... ο λογος που το γκολφ μου πεταγε μαυριλες τελικα ειναι επειδη η τρομπα βενζινης μεσα εχει ενα τσιμουχακι... το εμβολο της μαμα αντλιας ταιριαζει γαντι με το τσιμουχακι αυτο... επειδη ομως η autotech - kmd κλπ εχουνε μεγαλυτερο εμβολο σιγα σιγα το τρωει το τσιμουχακι αυτο με αποτελεσμα καποια στιγμη να δημιουργηθει κανο και η βενιζνη να χινεται με τα λαδια και να γινεται πισω πανυγηρι (μαυριλες πολυ χαλια ρελαντι και το αμαξι να κανει λες και εχει αντιλαγκ). οσοι εχουνε λοιπον 5ρι και εχουνε αλλαξει την αντλια να περιμενουν ενα τετοιο σκηνικο αργα η γρηγορα και να ξερουν οτι η τρομπα της βενζινης εχει 400 ευρουλακια...

και η λυση ποια ειναι???

επιχειρησατε να βαλετε απο το 6αρι ή απο ροκο,γιατι δεν μπαινουν???

Link to comment
Share on other sites

δεν μπαινει...!!!

η λυση??? απλα αλλαζεις ολη την τρομπα...!!!

δεν μπαινουν ουτε με πατεντα ,ουτε με τίποτα?!

δλδ ξαναγοραζεις τρομπα after market, και περιμενεις να σου ξανασυμβει?

Link to comment
Share on other sites

δεν μπαινουν ουτε με πατεντα ,ουτε με τίποτα?!

δλδ ξαναγοραζεις τρομπα after market, και περιμενεις να σου ξανασυμβει?

αλλο η τρομπα βενζινης αλλο η αντλια υψηλης...!!!

η τρομπα απλα περνεις την εργοστασιακη και ξαναβαζεις το εμβολο μεσα της autotech η kmd... ενταξει εμενα εγινε μετα απο 80.000 χλμ περιπου... και δυστηχως ναι ισως ξανασυμβει... μπορεις απλα να παρεις και το τσιμουχακι απο καμια μεταχειρω tfsi - tsi και να το βαλεις μεσα...!!!

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο αποστόλη πολύ σημαντικό το feedback.

Το τσιμουχάκι αυτό δοκίμασες να το βρεις κάπου αλλού? Κρίμα να παίρνεις μια μαμά αντλία γι αυτό

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο αποστόλη πολύ σημαντικό το feedback.

Το τσιμουχάκι αυτό δοκίμασες να το βρεις κάπου αλλού? Κρίμα να παίρνεις μια μαμά αντλία γι αυτό

δεν δοκιμασα να το βρω σαν ανταλλακτικο γιατι ετυχε να εχει εκεινη την στιγμη μια τρομπα ο μηχανικος μου και την βαλαμε κατευθειαν πανω...!!! βασικα δεν περνεις αντλια... περνεις ολη την τρομπα βενζινης για ενα τσιμουχακι...

Link to comment
Share on other sites

δεν δοκιμασα να το βρω σαν ανταλλακτικο γιατι ετυχε να εχει εκεινη την στιγμη μια τρομπα ο μηχανικος μου και την βαλαμε κατευθειαν πανω...!!! βασικα δεν περνεις αντλια... περνεις ολη την τρομπα βενζινης για ενα τσιμουχακι...

το τσιμουχακι της τρομπας του tsi βαζεις ή της after market???

Link to comment
Share on other sites

Εσεις μιλατε για οσους εχουν αλλαξει αντλια κι εχουν βαλει aftermarket?Γιατι ο τιτλος οπως τον βλεπεις για πρωτη φορα αναφερεται σαν προβλημα των Golf γενικα.

Link to comment
Share on other sites

Εσεις μιλατε για οσους εχουν αλλαξει αντλια κι εχουν βαλει aftermarket?Γιατι ο τιτλος οπως τον βλεπεις για πρωτη φορα αναφερεται σαν προβλημα των Golf γενικα.

ναι ναι μονο σε αυτους που εχουνε αλλαξει αντλια

Link to comment
Share on other sites

:acute: 

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Νς τι κάνει η μοντα με τις αντλίες το ανέβαζε για να μη λέμε οτι δεν χαλάει την ακιοπιστια.της apr ειναι ολόκληρη πόσο εχει μπαίνει σε 1.4

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω επίσης τα εξής σ'αυτό το σημαντικό θέμα.

Όταν αρχίσει η φθορά του δακτυλίου, υπάρχει μεγαλύτερη ποσότητα καυσίμου στο ρελαντί.

Σε αμάξι με AFR διαπιστώθηκε ότι έπαιζε στο 10.8-11.0 για μερικά sec, άνοιγε η πεταλούδα καιγόνταν και μετά σταθεροποιείται στο 14,7.

Ίσως παίζει και στο 13,5-14,7 και μετά σταθεροποιείται.

 

Σε προχωρημένη φθορά, συνεχίζει η παροχή για περισσότερα sec, οπότε μένει ανοιχτή περισσότερο η πεταλούδα.

Αποτέλεσμα, πχ. σταματημένο το αμάξι, να παίζει λίγο το ρελαντί.

Μεσαίες και ψηλές στροφές συνήθως είναι οκ, το μίγμα, μετρημένο με wideband.

Εξαιρετικά φαγωμένες αντλίες δεν μέτρησα ψηλά για λόγους ασφαλείας μοτέρ.

Εκεί έχουμε και μαυρίλες, συνήθως, όπως είχε αναφέρει και ο Αποστόλης παλαιότερα.

Η φθορά εξαρτάται, άλλες φορές έρχεται στα 40Κ άλλες φορές 80Κ άλλες 120Κ.

 

Παρόμοιες φθορές παρατηρούνται και σε αντλίες TFSI αρκετά συχνά. (με σωθικά).

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

παιδες sorry που ξεθαβω το τοπικ αλλα εχω τα ιδια συμπτωματα. το πρωτο ομως συμπτωμα ηταν οτι μολις σηκωσω πιεση στο αυτοκινητο 1.9 over και 1.65 στις 5.800 μου κανει κοψιμο και ακουγεται λες και εχω καμενο πολλστη. αν εχω μηχανικη πιεση 1.3οβερ και 1 σταθερο θα μου το κανει αλλα πολυ κοντα στον κοφτη (7100-7150) . επειδη τσεκαραμε με το vag com ειδαμε οτι οταν το κανει πεφτει η αντλια απο τα 135bar στα 102. παραλληλα ειδαμε οτι πισω βγαζει μαυριλες πολυ εντονες . προχθες που καναμε αλλαγη λαδιων ηταν τιγκα στη βενζινη και παρατηρω οτι ολο και περισσοτερο δυσκολευται να παρει στην κρυα εκκινηση και δεν κραταει και πολυ καλο ρελαντι (οχι κατι τραγικο ομως). εχω αντλια οπου το καβουκι της εχει 150000χλμ και τα σωθηκα της aytotech εχουν 115000. παιζει αν εχει χαλασει το τσιμουχακι και περναει βενζινες στα λαδια να πεφτει και η πιεση της και να κανει κοψιματα ??

Link to comment
Share on other sites

Ναι, θα παρεις καινουργια αντλια και καινουργια σωθικα και θα στρωσει.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

απλα σκεφτομαι μην τα παρω και δεν ειναι αυτο , μηπως ειναι o g410 η ο g247 το μπρουτζακι ειναι προσφατα αλλαγμενο σε rs4 οποτε δεν παιζει να ειναι . παιζει να εχει παθει και ζημια το εμβολο της autotech  δεν μπορω να το τσεκαρω αυτο λινωντας την ??

Link to comment
Share on other sites

Με τόσα πολλά χιλιόμετρα που έχουν τόσο το σώμα της αντλίας όσο και τα αναβαθμισμένα σωθικά, είναι απορίας άξιο πως δεν χάλασε νωρίτερα!
Πήγαινε καλύτερα για μια νέα αντλία γιατί θα τη χρειαστείς. Τόσα χιλιομετρα δεν φτάνουν ούτε οι εντελώς εργοστασιακές, πολύ περισσότερο οι βελτιωμένες.

Ρίξε και μια ματιά στον εκκεντροφόρο σου για ρωγμές και επιφανειακή φθορά επί τη ευκαιρία.

Link to comment
Share on other sites

Τελικα σημερα την ανοιξα και το προβλημα οντως ηταν αυτη η τσιμουχα . Το μοτερ και ο εκκεντροφορος ειναι καινουρια . Αν δεν βρω το service kit που δινει η hitachi θα αγορασω ολόκληρη αναγκαστικα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.