Jump to content
klyr

Golf 5/6 - Προβλήματα Στην Εργοστασιακή Αντλία Υψηλής (Με Σωθικά Ή Χωρίς)

Recommended Posts

Καπου διαβασα η ακουσα οτι εβγαλε η loba για τα 5αρια ετοιμη λυση πληρως η μπορει και να κανω λαθος.

Link to comment
Share on other sites

Καπου διαβασα η ακουσα οτι εβγαλε η loba για τα 5αρια ετοιμη λυση πληρως η μπορει και να κανω λαθος.

Εχει βγάλει η Loba αντλια υψηλής για 175bar Πίεση αλλα δεν ειναι για τα BMY/BLG , ειναι για τα CAV,CTH καθως και τα CBZB-CBZA(1.2 TSI) , οσα δηλαδή φοράνε την καινούργια αντλία

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα μου εμφανισε ενδειξη ECP και τελικα θελει αλλαγη η αντλια βενζινης υψηλης. 

Κοστος 450 euro σε Golf TSI 140hp  me 135.000 και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικη φθορα. 

ποτε ξανα VW. το επομενο θα ειναι made in japan/s.korea

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα μου εμφανισε ενδειξη ECP και τελικα θελει αλλαγη η αντλια βενζινης υψηλης. 

Κοστος 450 euro σε Golf TSI 140hp  me 135.000 και μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικη φθορα. 

ποτε ξανα VW. το επομενο θα ειναι made in japan/s.korea

 

η αντλια εχει εαν θυμαμαι καλα 330  - 350€ τωρα εαν θελει 100€ για να ξεβυδωσει 3 - 4 βιδες μαλλον μαστορα πρεπει να αλλαξεις

 

τι συμπτωματα ειχες?

Link to comment
Share on other sites

η αντλια εχει εαν θυμαμαι καλα 330 - 350€ τωρα εαν θελει 100€ για να ξεβυδωσει 3 - 4 βιδες μαλλον μαστορα πρεπει να αλλαξεις

τι συμπτωματα ειχες?

Δεν ειναι 3-4 βιδες. Ειναι μια χρονοβορα και λεπτομερης διαδικασια, η οποια αν δεν γινει σωστα μπορει να εχεις απο διαρροη καυσιμου εως απωλεια πιεσης στις υποπιεσεις η απωλεια στο κυκλωμα πιεςης και να ψαχνεις να βρεις τι φταιει.

Κοστος εργατικων 50-60ε σαν εργασια περιπου. Οχι 100 ειναι πολλα.

Ας τα παραθεσει ο παθων.

Sent from my iPhone5 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Παιδια να σας πω και εγω το προβλημα μου... εχει λιγο καιρο που ειδα οτι εχω διαροη απο την αντλια. Βασικα απο την φυσα της. Στην αντ/πεια μου ειπαν οτι δεν αλλαζει η φυσα και θελει αλλη αντλια αλλα βλεπω οτι η φισα ειναι βηδωτη. Δεν εχω αλλο προβλημα. Μηπως ξερει κανενας ή καλυτερα αν καποιος εχει βγαλει αντλια επειδη του χαλασε ας δοκημασει αν βγαινει η φισα

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα κ χρόνια πολλά Ελληνες ! 

golf 5,BMY 140, πρόσφατα μπήκε file 100αρας, ολοσωμη 63,5,cooler s3. Δυναμομέτρηση με το νεο file 100αρας δεν έχω.

η μαμά αντλία υψηλής από BMY 140 αντέχει την ζητούμενη μαξ 140 bar πίεση ? η αντλία έχει ήδη 112,000 και μου κάνει διακοπές με 4η και ψηλό φορτίο. λαμπάκι δεν ανάβει αλλά κάποιες φορές μπαίνει safe mode. το διαγνωστικό έδειξε fuel pressure regulator valve (N276) P2293-000-Mechanical Malfuction-intermittent

Το πρόγραμμα μπήκε με δεδομένο την μαμά αντλία. τ αμάξι πάει μπάλα βέβαια και είμαι φουλ ευχαριστημένος. Θεωρείτε οτι με καινούργια μαμά αντλία θα είναι οκ ? λύση με εντόσθια autoteck δεν παίζει αν και γνωρίζω οτι θα έλυνε το πρόβλημα.

Αλλη λύση είναι η μείωση πίεσης-διόρθωση προγράμματος.

Link to comment
Share on other sites

58 λεπτά πριν , chrispant said:

καλησπέρα κ χρόνια πολλά Ελληνες ! 

golf 5,BMY 140, πρόσφατα μπήκε file 100αρας, ολοσωμη 63,5,cooler s3. Δυναμομέτρηση με το νεο file 100αρας δεν έχω.

η μαμά αντλία υψηλής από BMY 140 αντέχει την ζητούμενη μαξ 140 bar πίεση ? η αντλία έχει ήδη 112,000 και μου κάνει διακοπές με 4η και ψηλό φορτίο. λαμπάκι δεν ανάβει αλλά κάποιες φορές μπαίνει safe mode. το διαγνωστικό έδειξε fuel pressure regulator valve (N276) P2293-000-Mechanical Malfuction-intermittent

Το πρόγραμμα μπήκε με δεδομένο την μαμά αντλία. τ αμάξι πάει μπάλα βέβαια και είμαι φουλ ευχαριστημένος. Θεωρείτε οτι με καινούργια μαμά αντλία θα είναι οκ ? λύση με εντόσθια autoteck δεν παίζει αν και γνωρίζω οτι θα έλυνε το πρόβλημα.

Αλλη λύση είναι η μείωση πίεσης-διόρθωση προγράμματος.

Αν δεν σε ενδιαφέρει και τόσο ώστε να "σκάβει" στις χαμηλές - μεσαίες στροφές η λύση μείωση πίεσης διόρθωση προγράμματος είναι καλή. Παρόμοιο  setup(ΒΜΥ) με εσένα και με μαμά αντλία έχω και είμαι χωρίς προβλήματα με αυτή την αντλία στα 235ΗP  (νομίζω ότι είναι το όριο της μαμίσιας αντλίας ΒΜΥ)  αλλά με 25 κιλά ροπής.

Link to comment
Share on other sites

Ριξε μας και κανα warn mr moderator speedy. Άδεια ζήτηςες ή

μονος σου πήρες πρωτοβουλία να με

μπλοκάρεις επειδή πάλι θεώρησες οτι εθιξα κάτι ή κάποιον;;

Τον τίτλο εκείνο το "με ή χωρίς ζώνη ασφαλείας" το διόρθωσες μπράβο!!

Καλά που σ ανοιξαμε τα

μάτια γιατι τον είχες πάρει ολίγον.

Μονο για τέτοια κάνεις, για τιποτα άλλο.

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα είναι απλά Χρήστο, ο προγραμματιστής logαρει την υψηλής ώστε να δει αν μπορεί να ακολουθήσει τους στόχους που έχει βάλει.

Εαν κάνει μεγάλες βουτιές, τότε ελέγχεται η πίσω αντλία και αφού είναι οκ, αντικαθιστά την εμπρός.

Δεν υπάρχει λόγος για μένα να πάρεις αντλία (εκτός αν είναι φθαρμένη), αλλά το σωστό είναι να κάνεις logs με τον προγραμματιστή και finetuning, για λειτουργία χειμώνα-καλοκαίρι.

(Στα κρύα θα έχει κοψίματα αν δεν ρυθμιστεί σωστά).

 

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

On 3/26/2016 at 10:16 ΜΜ, chrispant said:

 

 

Φίλε Νίκο,κάναμε log καναλι 140 για τον ελεγχο spec/actual, και οντως ήταν άριςτο-εδωσε οτι ζητήθηκε. Σε άλλο ίδιο λογκ εβγαλε το σφαλμα στις 5.200/81% φορτιο με 4η ταχ.και μπηκε safemode.

 

Δεν κανει βαθειά κοψίματα στα χαμηλά ουτε όταν ειναι κρύο, δεν εχει θέμα.

Αλλωτε το κανει αλλοτε όχι μονο με 4η ή 5η πατημενη. Γι αυτο αναρωτιεμαι αν τα χει φτυσει η μαμά αντλία. Αν το προγραμμα ήταν εκτος, θα τοβγαζε το σφάλμα συχνά. Το κανει σποραδικά.ο προγραμματιστης ισχυρίζεται οτι κανονικά με μαμά αντλία δεν θα ειχα πρόβλημα. Εχω τα λογκς και πατημα από 0-240 οπου δεν το έκανε πουθενά. Μηπως κουραστηκε η μαμά αντλια μου με ήδη 112.000χλμ;;; (τα 60χ με προγραμμα)

Θα σου πω εγώ τι αντιμετώπισα πρίν 3-4 χρόνια και βγάλε άκρη.

Είχα custom πρόγραμμα 95αρας και από χαμηλές μέχρι κόφτη ΜΟΝΟ με 4η, 5η και 6η το αμάξι 4-5000στρ είχε κοψίματα και μετά μπαμ safe mode. Στο διαγνωστικό έβγαλε ακριβώς το ίδιο πράγμα. Η αντλία μου τότε είχε 60.000κμ. Άλλαξα πολλαπλασιαστές, μπουζι, πίσω τρόμπα, μπρός τρόμπα, καθάρισμα το μαφ αλλά τίποτα. Σε συννενόηση με τον προγραμματιστή ρίξαμε πίεση. (Δεν ήταν λύση αλλά προσωρινά μέχρι να δω τι θα κάνω.)

Τελικά μετά από 1χρόνο γύρισα σε κονσέρβα και τα κοψίματα εξαφανίστηκαν δια μαγείας.

Συμπέρασμα: Για κάποιο λόγο το πρόγραμμα ήταν για @@. 

Link to comment
Share on other sites

Σε ΦΠΕ με 100άρι file δεν παίζεις και σε τόσο αχαρτογράφητα νερά μην ανησυχείς θα βρεθεί λύση.

Είτε η αντλία τσεκάρεται (εάν έχει πρόβλημα) και αλλάζεται είτε ο προγραμματιστής σου κάνει σωστό file

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Ακούω ένα τικ τικ τικ σαν ντίζελ από το σημείο που έχω τον κύκλο.
Όταν βγάζω τα φις με τα δυο καλώδια που φαίνεται στον μικρό κύκλο δουλεύει μια χαρά αθόρυβα αλλά μετά από λίγο ρεταρι.
Τι είναι αυτό και ποια η δουλειά του γνωρίζει κάποιος;49b4cec75101f4ca15749f52399c4b13.jpg90ae9da6fee145d158a4a9d21e3fc6a6.png
 
 
 
Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

οταν το σβηνεις ή και οταν λειτουργει?

μηπως εννοεις οταν αφηνεις το γκαζι και παει να χαμηλωσει στροφες?

Edited by activious
Link to comment
Share on other sites

Όταν λειτουργεί στο ρελαντί ακούγετε τικ τικ.το παράξενο είναι ότι όταν βγάλω την φυσα σταματάει αυτό το τακ τακ



Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.