gtse Posted June 21, 2018 Report Share Posted June 21, 2018 (edited) On 19/6/2018 at 7:37 ΜΜ, nikdev said: Log 003-115-140 google docs και το βλέπουμε για δωσε μου τα φωτα σου αρχοντα να και δεν ειμαι καταλληλος για αυτα για αντλια μου φαινεται https://docs.google.com/spreadsheets/d/1SD-p0q0lc5tOmTF32ZKmqt5p0drU-oLL26WdLLZ9zKs/edit?usp=sharing Edited June 22, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 22, 2018 Report Share Posted June 22, 2018 Έχουμε πτώση στο rail όπως έχεις χρωματίσει. Logare και fuel trims μαζί με 140. Ρελαντί έχεις σκαμπανευάσματα? Μέτρα ms ψεκασμού στο ρελαντί με ζεστό μοτέρ. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted June 22, 2018 Report Share Posted June 22, 2018 (edited) 3 hours ago , nikdev said: Έχουμε πτώση στο rail όπως έχεις χρωματίσει. Logare και fuel trims μαζί με 140. Ρελαντί έχεις σκαμπανευάσματα? Μέτρα ms ψεκασμού στο ρελαντί με ζεστό μοτέρ. όχι δεν έχω σκαμπανεβάσματα είναι απόλυτα σταθερό. τα μπεκ τα έχω αλλάξει . Γιατί που πάει το μυαλό σου? Edited June 22, 2018 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted July 2, 2018 Report Share Posted July 2, 2018 (edited) αλλάχτηκε η αντλία αλλά πάλι χτυπησε το ίδιο error αλλά ποιο ψηλά τωρα. το προβλημα εμφανιζόταν στις 4400 με 5η τώρα στις 4800 με 5η πάλι τελικά έγινε ένα fine tune στο πρόγραμμα και όλα τέλεια ..... τώρα μόνιμα χαμόγελο Edited July 4, 2018 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted July 5, 2018 Report Share Posted July 5, 2018 Το χειμωνα να το ξαναλογκαρειςSent from my iPhone using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
electric doctor Posted July 8, 2018 Report Share Posted July 8, 2018 . Το πρόβλημα σου το έκανε και πριν το πρόγραμμα. Εάν ναι. Να άλλαξεις αντλία βενζίνης χαμηλής μαζί με το εγκεφαλακι. Και εάν σου το ξανακάνη πηγενε να σου φτιαξη το πρόγραμμα. Στάλθηκε από το RNE-L21 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted October 12, 2018 Report Share Posted October 12, 2018 Καλησπερα παιδιά μετά από αλλαγή αντλίας τοποθετήθηκε προγραμμα και έχω κάτι κοψίματα κάπου μετά τις 6.500 στροφές άλλες φορές φτάνει στον κόφτη στις 7.000 στροφές άλλες όχι Επίσης έκανα log την καινούργια αντλία και είδα ότι λειτουργεί καλά απλά με έκανε ενυπωση πως το προγραμμα ζητάει μόνο 130 bar πίεση γιατί τόσο λίγο;Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted October 12, 2018 Report Share Posted October 12, 2018 https://drive.google.com/open?id=1wmVj-IQTvgw4Y6q1d9t7PTmKrYGi_taJSent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gnikosr Posted October 19, 2018 Report Share Posted October 19, 2018 Καλησπερα παιδιά μετά από αλλαγή αντλίας τοποθετήθηκε προγραμμα και έχω κάτι κοψίματα κάπου μετά τις 6.500 στροφές άλλες φορές φτάνει στον κόφτη στις 7.000 στροφές άλλες όχι Επίσης έκανα log την καινούργια αντλία και είδα ότι λειτουργεί καλά απλά με έκανε ενυπωση πως το προγραμμα ζητάει μόνο 130 bar πίεση γιατί τόσο λίγο; Sent from my iPhone using TapatalkΥπάρχει περιπτώσει να στεγνώνει από καύσιμο επειδή σηκώνει μόνο 130 bar??Golf gt φπε custom προγραμμα 100αρας Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 8, 2018 Report Share Posted November 8, 2018 μου εκανε ενα κοψιμο κοντα στις 5000 στροφες και το σκαναρα και βρηκα το παρακατω προβλημα Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl Control Module Part Number: 3C0 937 049 AJ HW: 3C0 937 049 AJ Component and/or Version: Bordnetz-SG H54 2202 Software Coding: 018D0F2700041500471400001400000000097F075C000100000000000000 Work Shop Code: WSC 00028 028 00001 Additional Info: 1K1955119E Wischer 151107 021 0501 VCID: 71E3A46068B2056 01259 - Fuel Pump Relay (J17) 009 - Open or Short to Ground - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101001 Fault Priority: 5 Fault Frequency: 2 Reset counter: 15 Mileage: 165479 km Time Indication: 0 Date: 2005.09.13 Time: 31:63:63 Freeze Frame: OFF Voltage: 12.05 V OFF ON OFF OFF OFF ------------------------------------------------------------------------------- Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.lbl Part No SW: 1K0 920 874 A HW: 1K0 920 874 A Component: KOMBIINSTRUMENT VDD 1216 Revision: V0002000 Serial number: VWX7Z0GN3NK8UJ Coding: 0003103 Shop #: WSC 00025 207 176832 VCID: 2B5F76088A1E2F6 1 Fault Found: 00771 - Fuel Level Sensor (G) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Reset counter: 15 Mileage: 165479 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 08:53:50 Address 01: Engine Labels: 03C-906-032-BLG.lbl Control Module Part Number: 03C 906 032 Q HW: 03C 906 032 C Component and/or Version: MED17.5.1 G 6456 Software Coding: 0000072 Work Shop Code: WSC 66565 257 00032 VCID: 2B5F76088A1E2F6 008851 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276) P2293 - 000 - Mechanical Malfunction - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 1 Mileage: 166328 km Time Indication: 0 Date: 2000.00.00 Time: 12:33:27 Freeze Frame: RPM: 4925 /min Load: 97.2 % Speed: 194.0 km/h Temperature: 89.0°C Temperature: 31.0°C Absolute Pres.: 990.0 mbar Voltage: 14.224 V η αντλια υψηλής ειναι καινουρια υπάρχει περιπτωση να ειναι η πίσω? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 8, 2018 Report Share Posted November 8, 2018 Φίλτρο καυσίμου καινούργιο ? Πρόγραμμα custom ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 9, 2018 Report Share Posted November 9, 2018 (edited) 9 hours ago , nikdev said: Φίλτρο καυσίμου καινούργιο ? Πρόγραμμα custom ? ναι και στα 2 να τονίσω ότι μου το έκανε με 6η Edited November 9, 2018 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 9, 2018 Report Share Posted November 9, 2018 (edited) πόσο overboost κάνεις ? Και ένα log 4ης ανηφόρα 2-7Κ rpm blocks 003.020.140 Edited November 9, 2018 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 9, 2018 Report Share Posted November 9, 2018 16 λεπτά πριν , nikdev said: πόσο overboost κάνεις ? Και ένα log 4ης ανηφόρα 2-7Κ rpm blocks 003.020.140 δεν εχω δει ποτέ πάνω 1.4 μου το παρουσίασε στην 6η σε ποιο μικρες τα σχέσεις (3η, 4η, 5η) δεν το παρουσίασε και με 6η που δοκίμασα αλλά με ήπια επιτάχυνση δεν μου το έκανε μόνο σε φουλ γκαζι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 9, 2018 Report Share Posted November 9, 2018 Μικρό είναι το over, για να ζορίζει αντλία. Έχεις αλλάξει υψηλής ποτέ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 9, 2018 Report Share Posted November 9, 2018 (edited) 30 λεπτά πριν , nikdev said: Μικρό είναι το over, για να ζορίζει αντλία. Έχεις αλλάξει υψηλής ποτέ? καινουρια ειναι. μου παει το μυαλο στην πισω αντλία που δεν εχει αλλαχτει ποτε εδω και 167000 χιλιομετρα αλλά μπερδευομαι με το error του ρελε μην ειναι ηλεκτρολογικό και δείχνει ότι να ναι Edited November 9, 2018 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 16, 2018 Report Share Posted November 16, 2018 (edited) On 9/11/2018 at 11:46 ΠΜ, nikdev said: πόσο overboost κάνεις ? Και ένα log 4ης ανηφόρα 2-7Κ rpm blocks 003.020.140 εκανα το log εάν βγάλεις ακρη ενημερωσε. θα δεις 2 πατηματα ενα με 4η και ενα με 6η οσο μπορουσα https://drive.google.com/open?id=1WGWj1SoySYQcH21c8ORzcbSpjnHVNkS1 ένα άλλο που παρατηρησα είναι καποια λαθη που εβγαλε στο 16 address μου τα ειχε ξαναβγαλει τα εσβησα δεν τα ειδα και θεώρησα ότι δεν ειναι τίποτα και τωρα εμφανιστηκαν πάλι εάν γνωρίζεις κατι και για αυτα . αρχίζω να πιστευω ότι εχω ηλεκτρικό πρόβλημα και οχι μηχανικό Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549-MY8.lbl Part No SW: 1K0 953 549 BN HW: 1K0 953 549 BN Component: J0527 752 0100 Coding: 0000042 Shop #: WSC 00028 028 00001 VCID: 7F0772582EE6636 5 Faults Found: 00576 - Terminal 15 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00883 - Ignition Switch (D) Terminal S 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00884 - Ignition Switch (D) Terminal X 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 01744 - Ignition Switch Terminal P (D) 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 00885 - Ignition Switch (D) Terminal 50 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent Edited November 16, 2018 by gtse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted November 17, 2018 Report Share Posted November 17, 2018 Το είδα το log, στο πάτημα της 4ης το άφησες το γκάζι μετά τις 6κ ? Έχει πολλά cf. Τα μπουζί πόσα χλμ τα έχεις ? Ποια φοράς ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted November 17, 2018 Report Share Posted November 17, 2018 Κάπου αφισα γκάζι γιατι με εκοψαν ξαναεδωσα αλλα καπου στις 6800 αφισα γκαζι. Τι εννοεις πολλα cf? Τα μπυζι τα εχω πανω αν δεν κανω λαθος 10000 και ειναι τα ngk τα νεα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Passatoukos Posted November 17, 2018 Report Share Posted November 17, 2018 Εχει παρα πολλες επιστροφες ψηλα. Φτανει μεχρι 9 μοιρες. Δοκιμασε αρχικα βενζινη μηπως εχεις βαλει νερο η ειναι τοσο μαπα. Βαλε καποιον να το λογκαρει διπλα σου και αν δεις οτι εχεις παλι τοσες επιστροφες ασε γκαζι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted December 1, 2018 Report Share Posted December 1, 2018 Βάλε 100άρα και ξαναλόγκαρε. Βγάλε τα μπουζί αν μπορείς και βάλε φωτό και μέτρα το διάκενο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted March 22, 2019 Report Share Posted March 22, 2019 Καλημέρα σήμερα που έκανα έναν έλεγχο στην αντλία υψηλής τα λάδια μυρίζουνε βενζίνη κατά τα αλλα ούτε κάποια διαρροή βλέπω οπτικά και σε ένα log που έκανα με VCDS σε ανηφορικό δρόμο δευτερα τρίτη τεταρτη μέχρι κοφτές δεν είδα κάτι το περίεργο μονο κάποιες μικρές διαφορες που ίσως είναι και φυσιολογικές ίσως όχι δεν το έχω κάνει log παλιότερα Για παράδειγμα εκεί που τέρμα ζητούσε 130bar η αντλία έπαιζε από από 128bar έως 132 bar δεν ήταν σταθερή ποτε στα 130 Ο κινητήρας είναι BMY χωρίς πρόγραμμα με σχεδόν 130k Αν και έχω διαβάσει το θέμα και είδα ότι τσιμούχα = καινούρια αντλία μήπως έχει αλλάξει κάτι? OEM είναι καλή επιλογή? τι μάρκα φοράνε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gtse Posted March 22, 2019 Report Share Posted March 22, 2019 6 hours ago , Deus164 said: Καλημέρα σήμερα που έκανα έναν έλεγχο στην αντλία υψηλής τα λάδια μυρίζουνε βενζίνη κατά τα αλλα ούτε κάποια διαρροή βλέπω οπτικά και σε ένα log που έκανα με VCDS σε ανηφορικό δρόμο δευτερα τρίτη τεταρτη μέχρι κοφτές δεν είδα κάτι το περίεργο μονο κάποιες μικρές διαφορες που ίσως είναι και φυσιολογικές ίσως όχι δεν το έχω κάνει log παλιότερα Για παράδειγμα εκεί που τέρμα ζητούσε 130bar η αντλία έπαιζε από από 128bar έως 132 bar δεν ήταν σταθερή ποτε στα 130 Ο κινητήρας είναι BMY χωρίς πρόγραμμα με σχεδόν 130k Αν και έχω διαβάσει το θέμα και είδα ότι τσιμούχα = καινούρια αντλία μήπως έχει αλλάξει κάτι? OEM είναι καλή επιλογή? τι μάρκα φοράνε? εαν τα λαδια μυριζουν βενζινη δεν το κινεις καθολου αλλαζεις αντλια υψηλης και λαδια και ευχεσαι να μην χρειαστεις τιποτα περισσοτερο τα παραπανω τα κανεις ΑΜΕΣΑ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted March 22, 2019 Report Share Posted March 22, 2019 (edited) πήγα σε 2 συνεργεία το πρώτο επίσημο service αντιπροσωπείας του group είπε να το αφήσω λίγο καιρό να δω αν ανεβεί η στάθμη των λαδιών μήπως και μυρίζουν βενζίνη από τις αναθυμιάσεις και δεν έχει κάποιο πρόβλημα ... ότι να ναι... Διαφορετικά ξεκινάμε με έλεγχο μπεκ αρχικά και μετά πάμε στην αντλία τιμές δεν ρώτησα... πάντως το κόστος εργατικά για τον έλεγχο της αντλίας ήταν 60 euro Aκυρος ο από πάνω μονο και μονο που είπε να περιμένω να δω αν θα μπουκώσει το μοτερ στη βενζίνη... Στο δεύτερο που πήγα μου είπε αρχικά έναν έλεγχο στα μπεκ αν σφραγίζουν σωστά μηπωs στάζουν ογκομέτρηση και καθαρισμό και αν αν χρειάζεται κάποιο αντικατάσταση και με την ευκαιρία καθάρισμα και οι άυλοι εισαγωγής και βλέπουμε και την αντλία Επέμενε όμως για τα μπεκ στο θέμα τις αντλίας δεν έδωσε πολύ βάση παρόλο που η αντλία έχει 130K γιατί από ότι είδε έχει ζεστο τρέμουλο στο ρελαντί όχι σταθερά συνεχόμενα αλλα μερικές φορες το πιάνει για 1-2 λεπτά και μετά στρώνει για αλλα 5 του είπα ότι έχει και αρκετά ποιο έντονο κρύο στο ξεκίνημα Με την ευκαιρία λέω να αλλάξω και την καδένα δεν την έχω αλλάξει ποτε Αντλία υψηλής λέω να βάλω Hitachi του εμποριου αξίζει? γνωρίζει κανεις ποσο έχει η original από VW? όλα τα παραπάνω για να μην τα γράφω αναλυτικά κάπου στα 1050 βγαίνουν μαζί με εργασία αναλώσιμα και αντλία εμποριου hitachi Το παραπάνω συνεργείο δεν το ξέρω δεν έχω πάει ποτε ένας γνωστός μου το σύστησε αν γνωρίζετε κάποιο συνεργείο να προτείνεται έμπιστο και που να γνωρίζουν τι κάνουν να κάνω όλα τα παραπάνω να μην πάω στην τύχη κάπου... στείλτε ένα PM Edited March 22, 2019 by Deus164 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest TRiBaL_23 Posted March 22, 2019 Report Share Posted March 22, 2019 Ιμάντα εννοεις οχι καδένα. Συνεργείο προτείνω Ζαχαριουδάκη στο μοσχάτο. Αν το αποφασίσεις στείλε μου pm να πας συστημένος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...